Netto, sieć sklepów spożywczych, oferująca wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, przygotowała w tym roku dla swoich klientów wyjątkową ofertę na nadchodzące święta Bożego Narodzenia. W sklepach już dzisiaj pojawiają się kalendarze adwentowe z różnymi niespodziankami, które umilą pociechom odliczanie dni do Wigilii.
Radosne odliczanie do świąt Bożego Narodzenia
Kalendarze adwentowe to tradycyjny, a dla dzieci – szczególnie ekscytujący sposób na celebrowanie świątecznej atmosfery i oczekiwanie na Boże Narodzenie. Tradycja ta ma swoje korzenie w protestanckich częściach Niemiec, gdzie w XIX wieku zaznaczano kreskami na ścianach lub drzwiach dni, pozostałe do świąt. W późniejszym okresie zaczęto przygotowywać specjalne woreczki lub pudełka z drobnymi niespodziankami dla dzieci na każdy dzień adwentu.
Tradycja szybko zdobyła popularność na całym świecie, nie omijając również Polski, gdzie kalendarze te pojawiają się często już z końcem listopada. W sklepach Netto od poniedziałku można będzie wybrać spośród propozycji kultowych marek słodyczy, takich jak Lindt, Kinder czy Milka. Dobrym pomysłem będzie również kalendarz z ulubionymi bohaterami najmłodszych, na przykład w klimacie Harry’ego Pottera, Świnką Peppą lub Psim Patrolem.
Warto pamiętać, że od poniedziałku 13.11 do soboty 18.11 wszystkie kalendarze adwentowe klienci Netto znajdą w wyjątkowej promocji 2+1 gratis, przy obowiązującej cenie regularnej już od 4,99 PLN/szt.
Wyjątkowe prezenty dla najmłodszych
Katalog zabawek Netto został przygotowany, aby spełniać marzenia najmłodszych. Zawiera 20 stron z różnymi propozycjami dla dzieci w każdym wieku. Wśród zabawek można znaleźć takie marki jak: LEGO®, Clementoni, Simba czy Evi LOVE.
Oferta obowiązuje w trzech zakresach czasowych w zależności od asortymentu: od 6.11, od 20.11 oraz od 4.12 aż do świąt lub do wyczerpania zapasów. Na klientów będą czekały różne rodzaje zestawów LEGO® dostępne już za 39 PLN/opak. Do wyboru są, np. zestawy z serii CREATOR, serii LEGO® City, LEGO® Friends czy serii Minecraft. W ofercie znalazły się również, m.in. zestawy konstrukcyjne dla starszych dzieci Clementoni Mechanics - 79 PLN/opak. i kolorowe pojazdy Monster Truck dla młodszych dzieci (powyżej 3 r.ż.) już za 49 PLN/opak.
W ofercie sieci nie zabrakło również lalek i maskotek. Do wyboru są lalki Steffi Love w różnych odsłonach już od 49 PLN/opak. i lalki Cry Babies - w cenie od 69 PLN/opak. Maskotki przedstawiające bohaterów Disney’a klienci kupią już za 29 PLN/szt. a pluszowe postacie z filmów Marvela za 49 PLN/szt.
Dla małych artystów polecamy duży zestaw markerów dwustronnych w cenie 49 PLN/opak. i zestawy artystyczne, składające się, m.in. z ołówków, kredek, pasteli olejnych, pisaków i farb akrylowych - w cenie 89 PLN/opak. W ofercie gier edukacyjnych znalazły się gry logiczne dla najmłodszych z serii Uczę się Bawiąc w cenie 25 PLN/opak. i gry edukacyjne Mówiące Pióro w cenie 49 PLN/opak.
– Zadbaliśmy, by było z czego wybierać, dlatego nawiązaliśmy współpracę ze znanymi na całym świecie markami. Rodzice małych konstruktorów znajdą tam przykładowo prezenty z klocków LEGO®, a młodych fanów popkultury – figurki Funko POP!
Netto zaprasza wszystkich klientów do skorzystania z oferty kalendarzy adwentowych i katalogu zabawek, która jest ograniczona czasowo i ilościowo. Oferta zabawek obowiązuje do 24.12.2023, a kalendarzy do 18.11.2023 lub w obu przypadkach do wyczerpania zapasów. Nie przegapcie szansy na zakup wyjątkowych produktów w doskonałych cenach i sprawcie radość sobie i swoim bliskim!
Więcej produktów dostępnych jest w aktualnej gazetce – link.
O Netto Polska:
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od 28 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
Więcej o ofercie na stronie www.netto.pl oraz w gazetkach reklamowych sieci www.netto.pl/gazetka-netto/.
Karolina Jaworska