Black Friday przywędrował do nas z USA i na stałe zagościł od 2015 roku. W ten dzień rozpoczynają się największe promocje, wyprzedaże i wtedy najlepiej polować na wyjątkowe okazje. Obejmują one nie tylko sklepy stacjonarne, ale również internetowe. Oprócz standardowych obniżek cen klienci mogą liczyć na dodatkowe promocje np. zestawy promocyjne 3w1, prezenty dodawane do zakupów, czy w przypadku zakupów przez Internet, całkowicie darmową dostawę zakupów do domu.
Czasy pandemii sprawiły, że większą popularnością wśród klientów cieszyła się elektronika. Szczególnie urządzenia niezbędne do pracy i nauki zdalnej (laptopy, monitory, kamerki internetowe, telefony), ale też technologie premium (droższe smartwatche, telewizory oraz sprzęt smart home).
Jak będzie w tym roku? Czy nadal popyt na elektronikę, czy może klienci zapragną upolować coś zupełnie innego? Przekonamy się już 25 listopada.