Pierwsza platforma wiertnicza na Zatoce Pomorskiej
Historia złóż ropy i gazu na Pomorzu Zachodnim
Ćwiczenia strażaków na budowie drogi S3:
Realistyczne symulacje wypadków przyciągnęły uwagę kierowców
Ćwiczenia strażaków na budowie drogi S3:
Realistyczne symulacje wypadków przyciągnęły uwagę kierowców
Nieszczęśliwy wypadek w Międzyzdrojach: Mężczyzna poszkodowany podczas remontu
Szczęśliwy finał akcji ratunkowej na Zalewie Szczecińskim
Pożar na terenie suszarni zbóż w Rzeczynie. Siedem zastępów straży w akcji
» Strona Główna» Wydarzenia » Tragiczny wypadek na obwodnicy Dargobądza. Czołówka cysterny z amoniakiem. Nie żyje przygnieciony mężczyzna. Zobacz film!
Tragiczny wypadek na obwodnicy Dargobądza. Czołówka cysterny z amoniakiem. Nie żyje przygnieciony mężczyzna. Zobacz film!
fot. ikamien.pl
Na obwodnicy Dargobądza doszło do tragicznego w skutkach wypadku. Cysterna z amoniakiem zderzyła się z samochodem dostawczym. Kierujący dostawczakiem mężczyzna nie żyje. Sprawca wypadku, kierowca cysterny prowadził pojazd pod wpływem alkoholu. Jak poinformowała nas kamieńska policja miał 2 promile!
Do wypadku doszło w piątek, 9 września po godzinie 22:00.
Kierujący cysterną jechał w kierunku Świnoujścia uderzył czołowo w samochód dostawczy marki mercedes i zepchnął go do rowu. Kabina kierowcy została całkowicie zmiażdżona. Mężczyzny w wieku około 50 - lat nie udało się niestety uratować. Jak przekazali nam świadkowie tego wypadku kierowca na łuku wjazdu na obwodnicę Dargobądza od strony Wolina zjechał na lewą stronę i czołowo zderzył się z mniejszym samochodem dostawczym. Strażacy musieli wydostać zakleszczonego w pojeździe mężczyznę przy pomocy sprzętu hydraulicznego. Sprawca zdarzenia został przez policjantów zakuty w kajdanki bo jechał cysterną na podwójnym gazie mając aż 2 promile alkoholu.
fot. ikamien.pl
Na miejscu interweniowali strażacy z PSP Międzyzdroje - 2 zastępy, OSP Międzyzdroje, JRG - Kamień Pomorski, OSP Wolin i OSP Dargobądz. Do Dargobądza przyjechała także specjalna grupa chemiczna strażaków z Gorzowa Wielkopolskiego, oraz grupa techniczna z Koszalina i Stargardu.
- Strażacy wyciągnęli mężczyznę zakleszczonego w pojeździe, zabezpieczyli miejsce zdarzenia i powstały wyciek i uprzątnęli drogę - poinformowała straż pożarna w Kamieniu Pomorskim.
fot. ikamien.pl
Konieczne było także wezwanie dźwigu, który podniósł pojazd z jezdni.
fot. ikamien.pl
Na miejsce wypadku przyjechała także policja oraz pogotowie ratunkowe.
fot. ikamien.pl
- Wczoraj około godziny 22:35 w miejscowości Dargobądz doszło do zdarzenia drogowego z udziałem samochodu ciężarowego w skutek którego śmierć poniosła jedna osoba. Kierujący ciężarówką marki Scania jechał w kierunku Świnoujścia i na zwężeniu drogi podczas wymijania się z pojazdem marki Mann uderzył lewą częścią ciężarówki w tylną lewą krawędź naczepy wymijanego pojazdu, w następstwie tego uderzył w prawidłowo jadący samochód marki mercedes wracając się z nim i przygniatając go do rowu. W związku z przewożonym przez sprawcę zdarzenia ładunkiem amoniaku nie było możliwości natychmiastowego podniesienia ciężarówki. Kierowca mercedesa zmarł na miejscu. Po przebadaniu sprawcy zdarzenia na stan trzeźwości okazało się, że miał on 2 promile w wydychanym powietrzu. 53 - letni mężczyzna został zatrzymany w związku z prowadzeniem pojazdu w stanie nietrzeźwości w skutek czego doprowadził do wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym. Czynności na miejscu trwały do godzin rannych w tym momencie droga jest przejezdna - poinformowała oficer prasowa KPP w Kamieniu Pomorskim, sierż. Katarzyna Jasion.
Zarzuty pod adresem polaqua na temat oznakowania od strony szczecina bo za to odpowiada raczej gddkia lub kierownik budowy, ewentualnie stare przepisy na temat odleglosci oznakowania(watpliwe bo jezdzac po polsce są stosowane rozne rozwiazania).
Oczywistym jest, ze zeby wsiadac za kierownice po alkoholu trzeba byc dblem ale wpis byl na temat slabego oznakowania a nie zeby jezdzic po pijaku. Pzdr
Dobrze by było jakby była informacja o narodowości kierującego bo to jest lekko wyjątkowa sytuacja w tym rejonie. Drogi tutaj na skalę kraju awsze były bezpieczne szerokie i dochodziło stosunkowo do małej liczby wypadków w porównaniu do statystyk z z innych części kraju które często są mniej komfortowe, mniej szerokie i mniej wygodne takze nic dziwnego, ze wszyscy dbaja zeby bylo okej.
Lump i debil to cie zrobil jak używasz takich tekstow. Wypadek był na źle oznakowanych robotach. Auto poruszalo się pewnie dłuższy czas mimo dwoch promili bez wypadku. Takie są fakty oraz wypowiedz na podstawie dokładnego przyjrzenia sie oznakowaniu i dojazdowi w okolicach miejsca wypadku od strony szczecina czyli kierunku z jakiego jechala ciężarówka. Tam tak samo trzezwy kierowca lub np zmeczony po trzech godzinach podrozy moze nie zdazyc wyhamowac ze względu na wzniesienie przed zjazdem na objazd a znaki sa za wzniesieniem i jest zbyt mało miejsca na hamowanie dla ciezarowki z dozwolonych 90 na 60 i 40 kilka metrów dalej. Znaki stoją za wzniesieniem, są niewidoczne. Powinny być dodatkowe przed wzniesieniem ale o tym firma albo gddkia mi nie napiszą. Droga powinna byc w dobrym stanie, oznakowana jak to robią na niemieckich autostradach, które są wzorem a nawet lepiej, ledami. Kierowca trzezwy tez.
Pierwsza i podstawowa sprawą DLACZEGO doszło do zdarzenia. Jadąc od strony szczecina niema praktycznie oznakowania, że zaraz będzie ograniczenie do 40 tylko jedzie się normalnie droga 90 wg przepisów, jest wzniesienie, niema żadnych znakowa a zaraz za wzniesieniem stoji znak 60 i zaraz za nim 40. Znaki powinny byc przed wzniesieniem, mrugajace i inne bo to jest droga gdzie jest masa tirow a drogowcy zrobili taka niespodzianke, że aż doszło do wypadku. To jest podstawowa przyczyną dlaczego tir wcześniej nie zwolnił, nie hamował tylko nie udało mu się wyrobić w zakrecie bo pewnie zobaczył go za późno. Nawet jeśli był po alkoholu to prowadził pewnie tira przez dlugi czas bez wypadku po alkoholu tylko trafil na ten niefortunny remont z złym oznakowaniem. Na calym świecie, kto jeździ, ten wie jak takie zjazdy są oznakowane kilkukrotnie wczesniej. Tutaj tego nie ma i kto nie zna drogi może nie być w stanie wyhamowac do 40stu. Alkohol napewno nie pomogl w tej sytuacji ale gdyby było oznakowanie mogłoby być okej.
Więcej kontroli dla kierowców na parkingu bo dużo ich pije alkohol i zjazdy z promu czy wjazdy na promy więcej kontroli to przestaną pic bo tylko się zatrzyma na pauzę to od razu pssss...
Straszny wypadek, szkoda człowieka. Droga do Świnoujścia to droga przez mękę, jest tragiczna! Nadchodzi zima i dopiero będzie się działo! Jeżdżę codziennie do Świnoujścia z Wolina i już boję się co to będzie. Na pagórkach w Dargobądzu, przy tak wąskiej drodze to będzie tragedia!
Oszczędności. Trzeba wolniej jechać, ale ten wjazd jest za wazki. Widać pracę na poszerzenie, jednak nie dążyli i pijany kierowca nie wyrobił się. Gdyby było szerzej to może nie było by czołówki. 2 promile alkoholu to niemal całkowite zablokowanie wszystkich parametrów ruchu i zdolności mózgu. To zabójca. Zabił niewinnego trwającego człowieka który pewnie powracał do domu z pracy.
Dlaczego się nikt nie weźmie za sprawdzanie trzeźwości kierowców ciężarówek z promu że szwecji
Zarzuty pod adresem polaqua na temat oznakowania od strony szczecina bo za to odpowiada raczej gddkia lub kierownik budowy, ewentualnie stare przepisy na temat odleglosci oznakowania(watpliwe bo jezdzac po polsce są stosowane rozne rozwiazania). Oczywistym jest, ze zeby wsiadac za kierownice po alkoholu trzeba byc dblem ale wpis byl na temat slabego oznakowania a nie zeby jezdzic po pijaku. Pzdr
Dobrze by było jakby była informacja o narodowości kierującego bo to jest lekko wyjątkowa sytuacja w tym rejonie. Drogi tutaj na skalę kraju awsze były bezpieczne szerokie i dochodziło stosunkowo do małej liczby wypadków w porównaniu do statystyk z z innych części kraju które często są mniej komfortowe, mniej szerokie i mniej wygodne takze nic dziwnego, ze wszyscy dbaja zeby bylo okej.
Proszę nie pisać że to był amoniak bo to nie był amoniak tylko Amonium Nitrate tzn.Azotan Amonium
Do pełni obrazu brakuje mi informacji o narodowości kierującego scania
Lump i debil to cie zrobil jak używasz takich tekstow. Wypadek był na źle oznakowanych robotach. Auto poruszalo się pewnie dłuższy czas mimo dwoch promili bez wypadku. Takie są fakty oraz wypowiedz na podstawie dokładnego przyjrzenia sie oznakowaniu i dojazdowi w okolicach miejsca wypadku od strony szczecina czyli kierunku z jakiego jechala ciężarówka. Tam tak samo trzezwy kierowca lub np zmeczony po trzech godzinach podrozy moze nie zdazyc wyhamowac ze względu na wzniesienie przed zjazdem na objazd a znaki sa za wzniesieniem i jest zbyt mało miejsca na hamowanie dla ciezarowki z dozwolonych 90 na 60 i 40 kilka metrów dalej. Znaki stoją za wzniesieniem, są niewidoczne. Powinny być dodatkowe przed wzniesieniem ale o tym firma albo gddkia mi nie napiszą. Droga powinna byc w dobrym stanie, oznakowana jak to robią na niemieckich autostradach, które są wzorem a nawet lepiej, ledami. Kierowca trzezwy tez.
IP: 5.173.174.*] gorszym debilem od ciebie to nie można być 2 promile i było by ok? Skąd się biorą takie lumpy
Pierwsza i podstawowa sprawą DLACZEGO doszło do zdarzenia. Jadąc od strony szczecina niema praktycznie oznakowania, że zaraz będzie ograniczenie do 40 tylko jedzie się normalnie droga 90 wg przepisów, jest wzniesienie, niema żadnych znakowa a zaraz za wzniesieniem stoji znak 60 i zaraz za nim 40. Znaki powinny byc przed wzniesieniem, mrugajace i inne bo to jest droga gdzie jest masa tirow a drogowcy zrobili taka niespodzianke, że aż doszło do wypadku. To jest podstawowa przyczyną dlaczego tir wcześniej nie zwolnił, nie hamował tylko nie udało mu się wyrobić w zakrecie bo pewnie zobaczył go za późno. Nawet jeśli był po alkoholu to prowadził pewnie tira przez dlugi czas bez wypadku po alkoholu tylko trafil na ten niefortunny remont z złym oznakowaniem. Na calym świecie, kto jeździ, ten wie jak takie zjazdy są oznakowane kilkukrotnie wczesniej. Tutaj tego nie ma i kto nie zna drogi może nie być w stanie wyhamowac do 40stu. Alkohol napewno nie pomogl w tej sytuacji ale gdyby było oznakowanie mogłoby być okej.
Ilu nachlanych jeżdzi z promów to bania mała trzeba kontrolować wiem bo sam browary tankuje na promie z kolesiami
Więcej kontroli dla kierowców na parkingu bo dużo ich pije alkohol i zjazdy z promu czy wjazdy na promy więcej kontroli to przestaną pic bo tylko się zatrzyma na pauzę to od razu pssss...
Straszny wypadek, szkoda człowieka. Droga do Świnoujścia to droga przez mękę, jest tragiczna! Nadchodzi zima i dopiero będzie się działo! Jeżdżę codziennie do Świnoujścia z Wolina i już boję się co to będzie. Na pagórkach w Dargobądzu, przy tak wąskiej drodze to będzie tragedia!
Pijany śmierdziel z ciężarówki nigdy nie powinien wyjść z więzienna 2 promile
Oszczędności. Trzeba wolniej jechać, ale ten wjazd jest za wazki. Widać pracę na poszerzenie, jednak nie dążyli i pijany kierowca nie wyrobił się. Gdyby było szerzej to może nie było by czołówki. 2 promile alkoholu to niemal całkowite zablokowanie wszystkich parametrów ruchu i zdolności mózgu. To zabójca. Zabił niewinnego trwającego człowieka który pewnie powracał do domu z pracy.
Objazdy zrobione na odpierdziel, wąskie i słabo oznaczone. Jeżeli nie poprawia oznaczeń to będzie jeszcze nie jeden wypadek
POLAQUA popisała się szerokością objazdow i ich oznakowaniem. Dwie ciężarówki ledwo sie tam mijają.