POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Czwartek [06.02.2014, 21:06:59] • Kamień Pomorski

Wicestarosta kamieński i burmistrz Golczewa poskarżą się na kamieńską policję

Wicestarosta kamieński i burmistrz Golczewa poskarżą się na kamieńską policję

fot. Sławomir Ryfczyński

Podczas pierwszej kontroli wszystkich wylegitymowali. 10 minut później, kiedy auto zatrzymano po raz drugi, funkcjonariuszy interesował już tylko burmistrz. Wicestarosta Radosław Drozdowicz oraz burmistrz Golczewa Andrzej Danieluk zapowiadają złożenie skargi na kamieńskich policjantów.

Sprawa dotyczy głośnej już kontroli trzeźwości burmistrza Golczewa Andrzeja Danieluka. W poniedziałek burmistrz jechał służbowym wozem z wicestarostą Radosławem Drozdowiczem do Szczecina. Pojazd prowadził służbowy kierowca. Już na terenie powiatu goleniowskiego, za Przybiernowem auto zatrzymała prawdopodobnie kamieńska policja. Funkcjonariusze nie podali żadnej przyczyny - twierdzą pasażerowie auta. Wszystkich wylegitymowano. Samochód ruszył. Ale po około dziesięciu minutach w okolicach Klinisk przed stacją Orlen, ci sami funkcjonariusze zatrzymali pojazd po raz drugi. Zażądali, by burmistrz Golczewa Andrzej Danieluk… dmuchnął w alkomat. Wyszło, że miał półtora promila.

Wicestarosta opowiadał później, że zapytał się policjantów, dlaczego nie kontrolują kierowcy, ale pasażera. Usłyszał, że takie dostali polecenie służbowe. Komendant kamieńskiej policji Krzysztof Sito był w tym czasie na odprawie w Szczecinie.

Wicestarosta Radosław Drozdowicz oraz burmistrz Golczewa Andrzej Danieluk chcą teraz złożyć oficjalne pismo do Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. Zażądają wyjaśnienia sprawy związanej z dwukrotnym zatrzymaniem samochodu, którym podróżowali i kontroli trzeźwości burmistrza.

Wicestarosta kamieński i burmistrz Golczewa poskarżą się na kamieńską policję

fot. Andrzej Ryfczyński

- Jak tylko wrócę z urlopu wystosuję takie pismo- powiedział portalowi ikamien.pl burmistrz Golczewa Andrzej Danieluk.

Już we wtorek, 4 lutego wicestarosta Radosław Drozdowicz był przesłuchiwany w tej sprawie jako świadek wykroczenia. Dzisiaj od wicestarosty dostaliśmy dodatkowe informacje że 5 lutego ponownie był przesłuchiwany w celu uzupełnienia.

- Nie zrobiłem nic złego. Jechałem na służbowe spotkanie w interesie mieszkańców Golczewa i mam z tego tytułu nieprzyjemności. Od trzech dni odpowiadam na pytania policjantów i prasy oraz jestem pomawiany i obrażany w internecie z czym udam się na policje, a następnie do sądu powiedział wicestarosta Radosław Drozdowicz.

Policja sprawdza, czy Andrzej Danieluk był w poniedziałek w pracy. Burmistrz pojawił się tego dnia w urzędzie, ale - jak twierdzi- po to, by wziąć urlop na żądanie. Jeśli okaże się jednak, że pracował „pod wpływem”, grozi mu areszt lub grzywna w wysokości 5 tysięcy złotych.

źródło: www.ikamien.pl


komentarzy: 124, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-124 z 124

Aldona • Sobota [15.02.2014, 21:39:37] • [IP: 178.181.255.***]

Panie Andrzeju! Pijaństwa to się po Panu nie spodziewałam. Nie wiedziałam, że tak bardzo kochasz chlać wódę!

Józef • Sobota [15.02.2014, 14:17:52] • [IP: 213.158.217.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [14.02.2014, 21:13:54] • [IP: 213.158.217.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [13.02.2014, 18:45:02] • [IP: 79.184.239.**]

Panie Burmistrze z Golczewa, tylko z tymi skarga to tylko do Szczecina. Bo Policja w Kamieniu tylko dba o interesy swoich policjantow, czeba w koncu cos robic z nimi !!

Gość • Środa [12.02.2014, 21:24:51] • [IP: 213.158.217.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [12.02.2014, 17:46:45] • [IP: 77.254.67.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [11.02.2014, 19:52:39] • [IP: 79.162.204.**]

Jeśli ktoś ma być burmistrzem tylko dlatego bo porządnie i sympatycznie wygląda, to gratulacje za poglądy

Gość • Wtorek [11.02.2014, 06:45:28] • [IP: 79.184.179.**]

DAJCIE TEMU CZLOWIEKOWI SPOKÓJ ON PORZĄDNIE WYGLĄDA I SYMPATYCZNIE I JAK MACIE Z NIEGO DOBREGO BURMISTRZA TO BĄDZCIE SZCZĘŚLIWI POWAGA

Ireneusz • Niedziela [09.02.2014, 19:12:52] • [IP: 46.205.152.***]

JA ANDZREJA ZNAM OD DAWNA I DOSKOLANE WIEM, ŻE JEST ALKOHOLIKIEM, AE WTEDY BYŁ TRZEŹWY!

Gość • Niedziela [09.02.2014, 16:59:11] • [IP: 31.61.138.***]

Raczej po pijakach a nie po trupach. A to, że wiedzieli to nie usprawiedliwia jego postępowania. Ty za to starasz się przerzucić całą odpowiedzialność za postępowanie burmistrza na jakąś grupę ludzi może nawet niepijących.

Gość • Niedziela [09.02.2014, 14:27:59] • [IP: 83.25.45.***]

Co za obłuda! Wszyscy wiedzieli, że burmistrz jest uzależniony, nie krył się ze swoją chorobą nigdy, dwukrotnie go wybrano, bo sprawdził się jako burmistrz a teraz gdy grupa osób chce przejąć władzę, wielu udaje, że o tym nie wiedziało. Myślę, że to szukanie tematów zastępczych w tej nagonce. Nagle olśniło niektórych co??To jest robienie sobie kampanii, po trupach do celu

Gość • Niedziela [09.02.2014, 12:26:52] • [IP: 213.158.216.**]

Panie Burmistrzu! Ty alkoholiku! Jak kochasz wódkę, to spadaj ze stołka władzy.

Danuta • Niedziela [09.02.2014, 09:52:39] • [IP: 80.138.249.***]

Hola Hola jezeli poruszal sie słuzbowym samochodem to byl w pracy a nie na urlopie, samochod słuzbowy to nie taksówka!! Policjant na urlopie nie porusza sie radiowozem logiczne

Danuta • Niedziela [09.02.2014, 09:48:51] • [IP: 80.138.249.***]

Skoro Burmistrz jechał na służbowe spotkanie służbowym samochodem to dlaczego był pijany? Czy zdrowy człowiek chodzi pijany do pracy? 1, 5 promila to stan upojenia. Wiec poczekajmy teraz na to kiedy zostanie odwolany bo przecietny człowiek dawno by wyleciał z pracy za jedno piwko. Tak własnie naszym kosztem wygląda polityka

Gość • Niedziela [09.02.2014, 07:31:46] • [IP: 5.60.33.***]

Zamiast wyłapywać pijanych kierowców to one wyłapują pijanych pasażerów. Czy im się we ł...e poprzewracało od tej polityki ?

Gość • Sobota [08.02.2014, 20:13:12] • [IP: 213.158.217.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [08.02.2014, 18:44:34] • [IP: 79.184.193.***]

Czytam i zastanawiam się po co to bicie piany. Zobaczymy jaki finał będzie zapewne niedługo w Sądzie ;)

Gość • Sobota [08.02.2014, 14:46:48] • [IP: 31.61.138.**]

A gmina niedawno obligacje brała, żeby dziury w oświacie załatać, a tu proszę stać ich na kierowcę dla p.burmistrza, chociaż ma prawo jazdy to niestety nie jest w stanie prowadzić

Gość • Sobota [08.02.2014, 14:17:59] • [IP: 5.174.62.***]

Żenujące to zdarzenie. Sposób kontroli nieprofesjonalny. Ciekawe czy był użyty atestowany alkomat czy tylko wskaźnik trzeźwości.

Gość • Sobota [08.02.2014, 11:13:16] • [IP: 83.23.106.***]

policja polityczna jakich czasów dożyliśmy

Nie Gość • Sobota [08.02.2014, 11:07:38] • [IP: 46.215.21.**]

Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa... Spod Przybiernowa do Klinisk jest ładnych parę km, jakie tempo miało auto, jeżeli przejechało ten odcinek w zaledwie 10 minut?

Nie Gość • Sobota [08.02.2014, 11:04:01] • [IP: 46.215.21.**]

Policja miała prawo sprawdzić trzeźwość burmistrza, bo nie był zwykłym pasażerem, a osobą publiczną jadącą w godzinach pracy autem służbowym. A jeżeli otrzymała wiadomość, że jest nietrzeźwy - OBOWIĄZEK sprawdzenia prawdziwości informacji. Patrol nie wiedział przecież, czy burmistrz jest na urlopie. A jeżeli w tym czasie miał już urlop, powinien odpowiadać za bezprawne użycie auta służbowego. Conajmniej finansowo - zapłacić nie za benzynę, ale całkowity koszt użycia samochodu, a także za godziny pracy kierowcy i jego delegację. Wice niech się nie ośmiesza, nie ma prawa nikogo skarżyć, jemu nie kazali zresztą dmuchać. Sądzę jednak że skargi nie będzie, gdy p. Danieluk wytrzeźwieje, przepraszam -" wróci z urlopu" ;) zrozumie, jakiego idiotę z siebie zrobił publicznie... Brawa dla Policji :)

Gość • Sobota [08.02.2014, 10:11:14] • [IP: 77.255.9.**]

Pan Danieluk" zaszczepi się"i jakby nic się stało wróci do pracy. Zrobi igrzyska w Golczewie w Wysokiej i wygra wybory!

Gość • Sobota [08.02.2014, 09:03:50] • [IP: 79.184.109.**]

pan Danieluk nie byl pasazerem tego samochodu tylko urzednikiem w godzinach pracy ijechal po alkoholu to jest zenujace

Gość • Sobota [08.02.2014, 08:57:20] • [IP: 178.183.172.**]

01.30. Jeżeli zmuszasz ludzi ze swojej firmy, będących na urlopie do" różnych czynności " związanych z pracą, łamiesz przepisy.Wykorzystujesz pracowników i tyle. Urlop jest po to, by od pracy odpoczywać i po urlopie w pełni sił, wrócić do obowiązków. Burmistrz bierze spore pieniądze za swoją pracę i powinien zachowywać się godnie i pracować na trzeźwo. Mało tego, nie powinien szastać państwowymi pieniędzmi i jeździć będąc na urlopie służbowym autem. Do tego pijany. 1, 5 promila, rano- to nie lampka wina !! Pijanego kierowcę autobusu, raczej nie tolerujecie, ale człowieka, którego decyzje załatwiane po pijaku, mają wpływ na losy i majątek gminy- owszem. Jak funkcja burmistrza przerasta, i musi pić by pracować, niech z niej zrezygnuje i się leczy. Pisanie, że ma wrogów, jest bardzo głupie, bo wiadomo, że będzie ich miał. Gdyby był odpowiedzialny, nie dawałby im pretekstów do ataków. Ktoś go zmuszał do chlania ?

Gość • Sobota [08.02.2014, 08:30:05] • [IP: 83.12.44.**]

SB pod wodzą Jaruzelskiego to pikusie do naszych. Tylko patrzeć jak policja będzie akta paliła nad zalewem!

Gość zgred • Sobota [08.02.2014, 07:35:56] • [IP: 79.184.106.**]

>> za Przybiernowem auto zatrzymała prawdopodobnie kamieńska policja. - ; Ale po około dziesięciu minutach w okolicach Klinisk przed stacją Orlen, ci sami funkcjonariusze zatrzymali pojazd po raz drugi.

Gość • Sobota [08.02.2014, 01:30:28] • [IP: 83.21.168.***]

Ludzie przestańcie bić już pianę. DAJCIE SPOKÓJ POLICJI. Dowody zebrane. Zostaną ocenione. Osobiście wersja przedstawiana przez zastępcę Malca jest wiarygodna z tym urlopem. bo nigdzie nie spotkałem wypowiedzi że policja najpierw sprawdziła że Danieluk nie jest na urlopie tylko od razu że pracuje. Sam jak i inni w mojej firmie i nie tylko wykonujemy różne czynności na urlopie. Co innego suchy przepis a co innego życie. Najważniejsze czy pił i pracował a to czy użył samochód prawnie czy bezprawnie to mały pikuś.

Gość • Sobota [08.02.2014, 00:57:44] • [IP: 80.55.81.**]

Jak dzieci w piaskownicy" ja się poskarżę. ... to zobaczycie"

Gość • Sobota [08.02.2014, 00:43:25] • [IP: 80.55.81.**]

Brawo Panowie Policjanci, wszyscy są równi a nie równi i równiejsi, czas było ten cyrk zakończyć.

Gość • Sobota [08.02.2014, 00:29:31] • [IP: 83.8.6.***]

Wicek i burmistrz dostali w Gazecie Wyborczej, dzisiejszej tzw. Kiełbia za ten wyczyn. Kompromitacja władz lokalnych po prostu.Głośno o Golczewie. Znowu...

Gość • Piątek [07.02.2014, 23:54:50] • [IP: 80.245.178.***]

Ludzie !! Karnawał jeszcze trwa, a Wy się czepiacie. Kiedy miał wytrzeźwieć, w nocy?! W nocy płyny uzupełniał. Mimo swojego stanu poświęcił siędla społeczeństwa, a oni są niewdzięczni i policje nasyłają. Fe...

Gość • Piątek [07.02.2014, 21:07:28] • [IP: 188.33.146.**]

TO JEST NĘKANIE !!

Gość • Piątek [07.02.2014, 20:37:12] • [IP: 79.186.112.***]

mają rację!

Gość • Piątek [07.02.2014, 20:19:36] • [IP: 79.186.165.**]

Jadzia przestań mieszać Żelek tobie nie pomoże.On ma swój interes a Ty popłyniesz i zostaniesz na lodzie lepiej zaopiekuj się Jankiem i rodziną.Na burmistrza nie masz co startować ludzie pamiętają wydarzenia z przed lat a ty też wiesz o co chodzi.

Gość • Piątek [07.02.2014, 19:59:20] • [IP: 83.11.163.**]

"Jak tylko wrócę z urlopu wystosuję takie pismo" - czyt:" jak wytrzeźwieję"?

Gość • Piątek [07.02.2014, 19:38:12] • [IP: 188.146.239.***]

szanowni panstwo praktycznie nigdy nie pisze komentarzy ale tu musze. jak pan wicestarosta moze tu kogokolwiek straszyc z burmistrzem jedna jest prawda skoro ktos jest na urlopie i w dodatku pijany to jakim prawem korzysta ze sluzbowego auta za pieniadze podatnikow, czy to pan wice zaplacil za paliwo, on powinien byc ukarany za zabranie nieupowaznionej osoby /w czasie urlopu to nie burmistrz lecz zwykly urzednik/ do sluzbowego auta to tyle to my placimy podatki na pijakow i jezdzenie po zakupy od tego sa busy pociagi taksowki wstyd panie wice troche pokory i przeprosiny dla wszystkich razem z burmistrzem. mieszkank gminy kamien

Gość • Piątek [07.02.2014, 19:16:05] • [IP: 79.184.125.***]

Od kiedy policja kamienska tak daleko ma zasieg niech ktos sie zastonowi co pisze i dopiero pisze

Gość • Piątek [07.02.2014, 19:12:04] • [IP: 83.23.104.***]

WSTYD TO NIECH BEDZIE TEMU KONFIDENTOWI KTORY TEN STOŁEK POTRZEBUJE TO LAJZA PIERWSZEJ KLASY

Gość • Piątek [07.02.2014, 17:20:19] • [IP: 79.184.181.***]

Panie Burmistrzu Golczewa nie jest pan świętą krową i jak każdy obywatel może być poddany badaniem trzeżwości jeżeli bya informacja w tej sprawie od" życzliwego".A propo spotkania na jakie pan jechał i to w imieniu mieszkańców jak pan wyjaśnia no to należalo jechać tam chyba nie po kielichu bo skoro pan jechał w sprawie gminy i mieszkańców to jednak służbowo.Jak Policja nie kontroluje to żle a jak kontroluje i trafi na. ... to żle no i jeszcze straszenie skargą.Tak straszono kiedyś Milicję a teraz policje. Wstyd Panie Burmistrzu i w-ce starosto.

Nie Gość • Piątek [07.02.2014, 17:14:16] • [IP: 5.60.82.***]

Do gościa z 16.04 Nic dodać, nic ująć. Całkowicie się z Tobą zgadzam.

Gość • Piątek [07.02.2014, 17:12:00] • [IP: 87.205.65.***]

Co kamieńska policja robila w Kliniskach ? droge zgubili inteligenci ?

Gość • Piątek [07.02.2014, 16:16:25] • [IP: 95.41.114.**]

według niektórych to prawo trzeba stosować wybiórczo, winna jest policja bo złapała i ten co poinformował ze burmistrz narabany, a ci co prawo łamali łamia i łamac beda jak sie im na to da pozwolenie, sa kryształowo czyści

Gość • Piątek [07.02.2014, 16:04:09] • [IP: 178.183.178.**]

Policja - to policja, nie ma powodu ich oskarżać za to, co robi burmistrz !! Czemu w środku dnia burmistrz Golczewa miał 1, 5 promila alkoholu, czemu będąc na urlopie bezprawnie wykorzystywał służbowy samochód i jechał na. ..ponoć" służbowe" spotkanie ?? Czemu na" służbowe" spotkanie jechał.. pijany i na urlopie ? Potępiacie przekręty, i matactwa, czy je pochwalacie? To nie wina policji, że burmistrz był pijany, oni go nie upijali, więc odczepcie się od policji. Można być zwolennikiem burmistrza, ale nie róbcie z siebie i innych idiotów. Ktoś z mieszkańców Golczewa musiał zgłosić policji, że burmistrz jedzie służbowym autem - pijany, podać markę i numer rejestracyjny samochodu. Burmistrz, zamiast milczeć i się wstydzić, nagłośnił sprawę w mediach. Wasz pijaczek burmistrz dołączy do grona innych, zapijaczonych, którym władza uderzyła do głowy i wydaje się, że stoją ponad prawem. Skandalem jest chlanie, i rozpasanie władz, a nie zachowanie policji. To władza" zastrasza" policjantów !

Gość • Piątek [07.02.2014, 15:59:32] • [IP: 83.23.255.**]

To nie była rutynowa kontrola tylko sterowana przez komendantów. Na zamówienie, zlecenie przez kogo ? Policja na usługach.

Gość • Piątek [07.02.2014, 15:41:34] • [IP: 79.184.208.***]

Cała ta sprawa jest żenująca.OD KIEDY POLICJA PODDAJE BADANIU NA TRZEŹWOŚĆ PASAŻERÓW!!

Gość • Piątek [07.02.2014, 15:32:54] • [IP: 93.154.183.**]

no to jakiś szczyt chamstwa jak można kontrolować trzezwość pasażera i po hu... trudno wysnuć tu podejrzenie że pasażer zamienił się miejscami z szoferem … może faktycznie koleś jest pijakiem i należy go strącić za stołka ale na miłość boską nie takimi metodami. ..

Jadwiga "dziękujemy" • Piątek [07.02.2014, 14:17:57] • [IP: 87.205.27.***]

To skandal by policja była na usługach pewnej" jedynie słusznej" grupy, obecnie skupionej wokół konkurencyjnego" portaliku". ... To żenujące metody przedwyborcze tych ludzi, aż strach pomyśleć o tym że ci ludzie mogą wygrac wybory - ale już - w ten sposób o to się starają. tacy ludzie i takie metody mają swoją nazwę - pi pi pi

Gość • Piątek [07.02.2014, 14:16:13] • [IP: 87.205.26.***]

Powiem tyle że jesteście moi kochani czytelnicy bardzo wulgarni: (Wasze komentarze są okropne, jedni opluwacie Policję a inni znowu Burmistrza Golczewa i Wice Starostę nie wiedząc jak faktycznie tam było. Wstydzcie się tych bzdur które piszecie a czyta to cały świat bo nawet na Facebooku to jest puszczone.To jest skandal to jest sprawa Policji i osób które były kontrolowane.Jestem mieszkanką pow.Kamień Pomorski i jak już czytałam wielokrotnie to niektórzy nie bardzo darzą sympatią Burmistrza Golczewa pewno im coś nie załatwił albo jest z inne opcji politycznej. Pozdrawiam serdecznie.

Elżbieta • Piątek [07.02.2014, 14:01:44] • [IP: 89.241.255.***]

Niezależnie, z której strony podejdziemy do tematu zaistniałego zdarzenia, została obnażona bardzo poważna słabość Burmistrza Golczewa, o której zresztą od dawna wszyscy zainteresowani wiedzą. Mi osobiście jest BARDZO przykro, że niszczy Pan moją reputację (bo Pan mnie reprezentuje), jak i reputację mieszkańców Gminy Golczewo. Pozdrawiam

Gość • Piątek [07.02.2014, 13:51:36] • [IP: 79.186.120.***]

Brawo, Policja

Gość • Piątek [07.02.2014, 13:41:35] • [IP: 79.175.195.**]

sprawa jest jasna, a ten się jeszcze bezczelnie broni razem z wicestarostą, obydwoje do dymisji!! wersja jest taka że przyszedł do pracy nachlany i jechał służbowym do szczecina, a urlopa wziął dopiero wtedy jak go policja zbadała i tak próbuje grać!!

LANDRYNA • Piątek [07.02.2014, 13:23:00] • [IP: 79.184.18.**]

Coś wyczytałem :) Jeśli jesteśmy pasażerami auta, którego kierowca został zatrzymany do badania trzeźwości alkomatem, my również możemy zostać skontrolowani. Umundurowany policjant ma bowiem prawo sprawdzić trzeźwość kierowcy przy każdej nawet rutynowej kontroli, a nie tylko wówczas, gdy kierowca brał udział w wypadku, czy kolizji drogowej. Jeżeli istnieje więc podejrzenie, że kierujący mógł zamienić się miejscami z pasażerem, on także może zostać przebadany alkomatem. Odmowa grozi mandatem. Moje odczucie?? Brałbym mandat :)

Gość • Piątek [07.02.2014, 13:21:31] • [IP: 83.23.255.**]

Policja uprawia politykę. Tego nie obejmuje ustawa o tej służbie. To jest zamach na demokrację.

Gość • Piątek [07.02.2014, 12:54:16] • [IP: 77.255.9.**]

A pan kierowca nie będzie się skarżył ? (kilka lat temu też miał zatrzymywane prawo jazdy za jazdę w stanie nietrzeźwości)

LANDRYNA • Piątek [07.02.2014, 12:31:58] • [IP: 79.184.18.**]

Panie Danieluk, dlaczego Pan jako pasażer pozwolił się badać alkometrem?? Mógł Pan odmówić, miał Pan do tego prawo!!

Gość • Piątek [07.02.2014, 12:31:07] • [IP: 83.8.128.**]

Policja wykonała polecenie służbowe!!

Gość • Piątek [07.02.2014, 12:16:34] • [IP: 31.174.79.***]

Kto na tym wygra i zarobi poczekamy i zobaczymy.

Gość • Piątek [07.02.2014, 11:53:26] • [IP: 83.21.169.***]

Brawo dla Policji, chyba przeznaczę nagrodę. Teraz wiem że jak spotkam Danieluka w urzędzie cuchnącego alkoholem to od razu i śmiało dzwonię na policję. Do tej pory nie robiłam tego bo zabrakło mi wiary w skuteczność takiego działania.A Danieluk z tym pampersem niech pisze skargę do komendanta wojewódzkiego, na pewno podpiszą się pod nią i radni.

Gość • Piątek [07.02.2014, 11:42:16] • [IP: 188.228.68.**]

Ooo...Tak wlaśnie Policja zdobywa zaufanie społeczeństwa. Nie tylko przeciętny Kowalski jest kontrolowany. Niech te darmozjady z urzędów wiedzą że prawo obowiązuje wszystkich. Cwaniaczki na stołkach uważają że są ponad prawem i ponad przeciętnego obywatela. I co z tego że mieli kontrole ?? Każdy ją miał lub bedzie mial. A każdy wie że lubią się nachlać w urzędach. Do tego dodam że pewno jakieś inne specyfiki zarzucają. A później braki w funduszach. Pierwszy raz to powiem. ..Brawo dla Kamieńskiej Policji. My tych gnojków nie pogonimy. Ale wy ich wyłapiecie. Brawa.

Gość • Piątek [07.02.2014, 11:34:21] • [IP: 77.253.136.**]

Komendant powiatowy bawi się w politykę, bo jak go usuną ze stołka, to będzie - zajmie się dosłownie polityką. Jeszcze jedno mści się on na Danieluku za to, że Danieluk nie chciał dać mu pieniędzy na remont komendy powiatowej i dlatego też komendant dobrych policjantów - mieszkających na terenie gminy Golczewo usunął z posterunku w Golczewie.

Gość • Piątek [07.02.2014, 11:28:04] • [IP: 80.50.83.**]

Tylko co wicestarosta winny...

Gość • Piątek [07.02.2014, 11:21:03] • [IP: 83.21.190.***]

nie ma takiego pojęcia jak rutynowa kontrola...przy zatrzymaniu auta funkcjonariusz musi podać powód zatrzymania...ani jednych ani drugich mi nie szkoda...to co się dzieje w powiecie to jakaś kpina...każdy najmondrzejszy

Gość • Piątek [07.02.2014, 11:13:52] • [IP: 83.21.229.**]

nie po to walczyliśmy z komunizmem by znów posługiwać się jego metodami. wtedy na zamówienie niszczono ludzi czy mieli rację czy nie. teraz mamy demokrację i niech przeciwnicy burmistrza Golczewa pokonają go w demokratyczny sposób a nie uciekają się do metod SB i korzystają ze sługusów i donosicieli. ...

Gość • Piątek [07.02.2014, 11:08:23] • [IP: 77.253.156.***]

jak się poskarżą a komendant wojewódzki podejdzie do spraw bez strachu to ci panowie jeszcze bardziej się skomprotomitują a może nawet załapią się na zarzuty

Gość • Piątek [07.02.2014, 10:59:46] • [IP: 83.11.105.***]

Ciekawe czy policja zabezpieczyła kwit Danieluka o urlop, bo rzekomo taki kwit został sporządzony przez Danieluka przed wyjazdem do Szczecina, jeżeli tak to po badaniach grafologa będzie można stwierdzić kto ten kwit na biegu spożądził czy kłamiący Malec, czy łżący Burmistrz, czy na zawsze oddana sekretarka. Jednak wszystko zależy czy ten dokument został w odpowiednim momencie zabezpieczony...

Gość • Piątek [07.02.2014, 10:42:37] • [IP: 83.23.255.**]

Ta kontrola na drodze wzorowała się metodach służb z PRL-u. Ktoś tu bezmyślnie wdepnął w g...o. Czas na" zasłużoną" emeryturę. Im wyżej wleziesz tym z większym hukiem zlecisz.

Gość • Piątek [07.02.2014, 10:37:48] • [IP: 178.182.69.***]

Najwiekszy szum to robi Pani Janina K. podobno była w ferelnym dniu w Urzędzie i to dzięki niej cała ta akcja. Gdzie diabeł nie moze tam Ko...ską pośle!

Gość • Piątek [07.02.2014, 10:26:44] • [IP: 83.8.104.***]

Jak się wymaga od jednych poszanowania prawa, to samemu tego prawa się nie łamie a policjanci zadziałali jak w gangsterskim filmie bez podstaw badali pasażerów i nie na swoim terenie. Trzeba było wysłać brygadę antyterrorystyczną, nie policji starosta i burmistrz powinni się tłumaczyć. Burmistrz pod wpływem alkoholu, dyspozycje o użyciu samochodu to w tym przypadku nie sprawa policji, kierowca trzeźwy, samochód sprawny. Zachowali się tak jakby donosiciel był ich przełożonym, zbyt wiele osób popełniło tu kardynalne błędy

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:51:50] • [IP: 79.184.189.*]

panie komendancie bardzo żle pan zaczął wikłając się w politykę policja kontrolująca pasażera -kpina

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:49:07] • [IP: 77.253.205.***]

Proszę nie naskakiwać na Policję. Dostali donos i musieli go sprawdzić. Dość arogancji maluczkich z urzędniczych posadek.

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:30:34] • [IP: 77.255.9.**]

A jeśli chodzi o Burmistrza to samochodem służbowym stale jeździł do drugiej pracy w Ronicy, do kina w Szczecinie z żoną, z KANCIKIEM na grzyby itd...

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:16:08] • [IP: 83.21.40.**]

rutynowa kontrola moga zatrzymac kogo chca i kiedy chca, pijany w pracy to dowidzenia

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:13:33] • [IP: 93.89.202.***]

kumoterstwo i nepotyzm... zenada

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:10:57] • [IP: 79.184.99.**]

Władza do zmiany! I to jak najszybciej. Źle się dzieje w Kamieniu Pomorskim, źle się dzieje w Golczewie, źle się dzieje w Świerznie, to gdzie w powiecie kamieńskim dzieje się dobrze?

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:10:21] • [IP: 5.173.165.***]

Piłeś - nie jedź! Jesteś na służbie - NIE PIJ!! I zbędne wszystkie tłumaczenia.

nie czaję • Piątek [07.02.2014, 09:10:19] • [IP: 79.186.194.**]

a dlaczego nie odmówił dmuchania przecież nie jechał za kierownicą i dobrze niech wreszcie ktoś się dobierze do tych panów w mundurze...i sami niech się częściej sprawdzą bo znam policjanta który ten przepis łamie

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:09:42] • [IP: 77.253.156.***]

pijany jechał załatwiać sprawy służbowe i to w czasie urlopu i służbowym samochodem, im więcej mówicie tym bardziej się pogrążacie pan panie burmistrzu i pański kolega. jesteście tacy rozmowni to powiedzcie skąd 1, 5 promila bo przecież w gminie był trzeźwy, to w samochodzie pił sam czy pan drozdowicz to potwierdzi bo jakim cudem alkohol w organiźmie burmistrza. I jakie to spotkanie w szczecinie mieli zaszczycić ci panowie, jeszcze jedno może ktoś z państwa wie czy oni są z tej samej partii

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:09:26] • [IP: 83.8.121.***]

Do gość Gość  Piątek [07.02.2014, 07:46]  [IP: 77.253.205.***] - Poproś żonę to wszystko sprawdzi!

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:05:48] • [IP: 83.8.121.***]

Latem na Burmistrza Golczewa policja wręcz polowała i upolowała ale tego było mało! Nasyłać policję na przeciwnika politycznego to chamstwo i brak poszanowania dla demokratycznych wyborów. Policja ma nas chronić a nie bezpodstawnie nękać ludzi których wybrał naród. To tak, jakby Prezydent Komorowski nie mógł wypić kieliszka koniaku z Prezydentem np. Obamą bo akurat jest w pracy. Wiem, że porównanie trochę wyolbrzymione, ale coś tu jest nie tak! Policja bezpodstawnie dwa razy kontroluje pasażerów samochodu. Policja nie jest od tego aby mieszać się w spory polityczne! Komendant powiatowy powinien polecieć na twarz bo to nie mogło być bez jego wiedzy!

Gość • Piątek [07.02.2014, 09:03:03] • [IP: 83.11.70.***]

Spuszczone głowy:-)Pokora czy coś do ukrycia. Mowa ciał. Żenada Panowie!! " Poskarżą się" na co ? że policja wykonywała swoje obowiązki? To wina społeczeństwa, policji, że Burmistrz Golczewa ma problem alkoholowy? Ludzie są zmęczeni tym absurdem. Pan Ma., Pan Fe. a teraz Pan Wice...? O co w tym chodzi...? Przecież całokształt sytuacji jest jasny i klarowny dla każdej myślącej, neutralnej, z własnym zdaniem osoby z poza tej kliki.

Gość • Piątek [07.02.2014, 08:58:06] • [IP: 77.255.9.**]

Burmistrzu Danieluk chcę poskarżyć się na pańskie zachowanie proszę ogłosić do kogo można to robić ?

Gość • Piątek [07.02.2014, 08:53:04] • [IP: 77.255.9.**]

BURMISTRZU DANIELUKU ODEJDŹ WSTYDU OSZCZĘDŹ MIESZKAŃCOM GOLCZEWA!

Gość • Piątek [07.02.2014, 08:25:47] • [IP: 95.51.202.***]

Danieluk nie ma za grosz honoru. Zamiast się skarżyć powinien odejść, i to na kolanach przepraszając swoich wyborców za swoje zachowanie. Każdy ma już dość burmistrza-alkoholika. Winny się tłumaczy, a on zamiast wykazać chociaż skruchę to ciągle atakuje, twierdząc że to wszystko bezpodstawne. Rano po pijaku podpisuje urzędowe dokumenty, potem wybiera się służbowym autem z Drozdowiczem na przejażdżkę niby służbową, a po kontroli policji nagle jest na urlopie?? Śmiechu warte. Odpuście sobie wszyscy. Malec, Danieluk, Drozdowicz i cała ferajna. Zamiast ratować swoje tyłki tylko się pogrążacie.

Gość • Piątek [07.02.2014, 08:07:33] • [IP: 62.69.244.***]

Skarżypyta...

Gość • Piątek [07.02.2014, 07:53:05] • [IP: 83.23.187.***]

jako pasażerka nigdy w zyciu nie dałabym się skontrolować mowy nie ma konfidenci czuwają i podpieprza człowiek człowieka jak tylko może a nóz prace straci i będzie ktoś się cieszył chorzy ludzie chorzy z zawiści

Gość • Piątek [07.02.2014, 07:52:28] • [IP: 89.229.95.***]

Wraca policja polityczna na zamowienie

Gość • Piątek [07.02.2014, 07:46:55] • [IP: 77.253.205.***]

Nie winny ten co pił tylko ten co go złapał. Ciszej nad tą trumną Panowie. Burmistrz zamiast posypać głowę popiołem jeszcze skacze? Dno. A ja bardzo proszę o sprawdzenie przez redakcję portalu na jakie to służbowe spotkanie jechał Wicestarosta? Służbowe czy związane z SLD? I dlaczego autem UM Golczewo? Przecież Starostwo ma swoje auto i nawet kierowcę na etacie. A tu wicestarosta w roli szofera jadący pożyczonym autem służbowym z burmistrzem na urlopie, który jedzie na zakupy. Czy ja też mogę pożyczyć auto z UM Golczewo? Zabiorę przy okazji burmistrza na zakupy jak nie będzie trzeba płacić za paliwo! A Komisja rewizyjna w Golczewie powinna sprawdzić czy takie" pożyczanie" auta jest zgodne z regulaminem? Czy osoby będące na urlopie mogą sobie takim autem jeździć? Jaki był cel wyjazdu wpisany do książki wyjazdów? Panowie. Zupełnie poważnie dajcie sobie spokój z takimi tłumaczeniami bo tylko się ośmieszanie i pogrążacie.

Gość • Piątek [07.02.2014, 07:43:57] • [IP: 80.50.83.**]

WCESTAROŚCIE SIĘ NIE DZIWIĘ, MA RACJĘ.

Gość • Piątek [07.02.2014, 07:33:51] • [IP: 89.174.73.**]

Ci panowie byli w pracy i podtrzymywali tradycje Kwaśneiwskiego.

Gośćb • Piątek [07.02.2014, 06:45:02] • [IP: 83.11.81.***]

właśnie od kiedy kontrolujemy pasażerów jakaś nowa moda nastała w policji kamieńska policja zajmuje się tym czym nie powinna, a tam gdzie potrzeba umywają ręce

Gość • Piątek [07.02.2014, 00:43:50] • [IP: 89.65.240.***]

Co za kur... tupet. Gówniarze zajmują sie polityką? Wybory za kilka miesięcy, werdykt chyba będzie jeden. Byle nie nakombinowali za dużo do tego czasu.

Gość • Piątek [07.02.2014, 00:20:06] • [IP: 80.245.180.***]

Zupełnie niepotrzebnie biją pianę. Sposób dokonanej kontroli to jest jedna sprawa ale fakty są dla kontrolowanych smutne. Według mnie podczas pierwszej kontroli jeszcze nikt nie był pijany i dlatego nie kazali dmuchać. Jednak ktoś kto nadał temat miał pewność, że coś będzie łyknięte więc nastąpiła druga kontrola. Tak więc alkohol pewnie był spożyty w aucie. Reasumując: Burmistrz jechał służbowym autem, a więc pewnie w służbową podróż w służbowej sprawie i był pijany. Druga sprawa to fakt, że sami przyznali iż przejechali odcinek ok 30-35km w czasie 10 minut co daje średnią prędkość ok 180km/h na tym odcinku. To tak jak by za szybko, no ale tego nie da się udowodnić. Moim zdaniem ktoś bardzo dobrze wiedział co robi i wziął pod uwagę, że kontrola nie spodoba się legitymowanym. Osobiście siedziałbym cichutko na miejscu Burmistrza i nie robiłbym nad tym szumu. Czas pokaże po co komu to było potrzebne.

Gość • Piątek [07.02.2014, 00:08:50] • [IP: 80.245.180.***]

Zupełnie niepotrzebnie biją pianę. Sposób dokonanej kontroli to jest jedna sprawa ale fakty są dla kontrolowanych smutne. Według mnie podczas pierwszej kontroli jeszcze nikt nie był pijany i dlatego nie kazali dmuchać. Jednak ktoś kto nadał temat miał pewność, że coś będzie łyknięte więc nastąpiła druga kontrola. Tak więc alkohol pewnie był spożyty w aucie. Reasumując: Burmistrz jechał służbowym autem, a więc pewnie w służbową podróż w służbowej sprawie i był pijany. Druga sprawa to fakt, że sami przyznali iż przejechali odcinek ok 30-35km w czasie 10 minut co daje średnią prędkość ok 180km/h

A MOŻE WYŻEJ • Czwartek [06.02.2014, 23:43:41] • [IP: 83.11.109.**]

CIEKAWA BEDZIE SESJA NASTĘPNA WSZYSCY BĘDĄ BADANI

Gość • Czwartek [06.02.2014, 23:41:17] • [IP: 87.205.64.**]

DWIE KONTROLE I TO NIE NA SWOIM TERENIE? EWIDENTNE POLECENIE WYŻSZEGO PRZEŁOŻONEGO. WYSTARCZY SPRAWDZIĆ POŁĄCZENIA RADIOWE /PODOBNO SIĘ NAGRYWAJĄ/ LUB Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH I WIADOMO BĘDZIE, KTÓREMU SZEFOWI KAMIEŃSKIEJ POLICJI ZALEŻY NA ELIMINACJI BURMISTRZA. PODOBNO BURMISTRZ KIEDYŚ POSKARŻYŁ SIĘ NA PRACĘ SZEFOSTWA KAMIEŃSKIEJ POLICJI NO TO TERAZ MA I TO NIE JEST ICH OSTATNIE SŁOWO.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 23:38:11] • [IP: 80.245.180.***]

Coś to wszystko ma chyba drugie dno.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 23:31:22] • [IP: 83.21.168.***]

Do Gościa • Czwartek [06.02.2014, 22:54] • [IP: 178.183.178.**] Coś tobie się pomyliło? To nie jest naczelnik gminy a Policja to nie towarzysz komendant!! Nie ta epoka! Nie obchodzi mnie co robił w służbowym samochodzie jako pasażer! Nie wiesz o czym piszesz i co piszesz! Ten pan nie jest robolem na etacie tak jak ty, jest burmistrzem wybranym w wyborach. Ciebie pracodawca może z pracy wylać na zbity pysk po informacji z policji za używanie służbowego samochodu i jazdę po pijaku jako pasażer nie burmistrza z wyboru bo uw burmistrz niema przełożonego a ty masz. Towarzysz komendant powinien się z tego wytłumaczyć i zaklinanie rzeczywistości w twoim wydaniu nic na to nie pomoże.

Adam • Czwartek [06.02.2014, 23:27:32] • [IP: 212.14.24.**]

Brak logiki w tych ich tłumaczeniach. A prawdę znają wszyscy w Golczewie. Mam nadzieję, że ktoś z radnych powiatowych zapyta gdzie jechał i w jakiej sprawie pan Drozdowicz? Był w pracy? Miał delegację? Czy był. ..na urlopie. Partyjnym, z SLD.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 23:23:24] • [IP: 94.23.95.***]

Najgorsze byłoby gdyby policja zaczęła bawić się w politykę...

Gość • Czwartek [06.02.2014, 23:00:55] • [IP: 79.184.238.***]

DLA CZEGO I OD KIEDY POLICJA KONTROLUJE PASAŻERÓW PYTAM, OD KIEDY ??

Prawda jest taka... • Czwartek [06.02.2014, 22:56:30] • [IP: 79.184.176.***]

Brawo Kamieńska Policja! To że się jest burmistrzem nie oznacza bycie Bogiem, w Stanach jest tak że jeśli pasażer jest z puszka piwa w aucie to i kierowca jest w kłopotach bo skąd wiadomo że to nie jego piwo? U nas Policja zaczyna się brać za tyłki leniwców... a ty panie Drozdowicz, dorośnij pan, bo dzieci w polityce nie potrzeba i tak w sejmie same przedszkolaki siedzą.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:54:29] • [IP: 178.183.178.**]

Gdy do pracy przychodzi pijany lekarz, to co ?? Nie wzywa się policji, by go zbadała ? Ile razy o tym słyszeliśmy ? Jakim prawem burmistrz, ma stać ponad prawem ? Nawet gdyby jechał na spotkanie z wicestarostą, to dlaczego w dniu wolnym od pracy i dlaczego pijany, i. ... służbowym autem. Jemu nie zarzuca się, że pijany kierował autem, ale że w określonym dniu, w określonej godzinie był pijany w służbowym aucie. SŁUŻBOWYM, nie prywatnym prowadzonym przez kogoś innego. Służbowy samochód to miejsce pracy, bo tylko będąc w pracy ma się prawo w nim przebywać.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:50:01] • [IP: 79.186.121.**]

Przecież teraz są telefony to nie jest X wiek że trzeba by było wysyłać sokoła z listem. Szpicel zadzwonił do pryncypała a ten dalej i maszyna ruszyła. Logika.

NicoOne • Czwartek [06.02.2014, 22:43:18] • [IP: 83.21.168.***]

Na odległość mi tu śmierdzi. Mi wisi czy ten pan pije czy nie! To jest jego problem! Jak wsiadł za kółko na podwójnym gazie - to jest jego problem. Jak przyszedł do pracy na kacu - to jest jego problem. Gdyby pracował na umowę tak jak większość tu pisząca komentarz płaczków, zapewne poleciałby z pracy. Kto zabroni na kacu radnemu uczestniczyć w sesji? Policja przyjdzie na sesję i każe dmuchać w balonik? HAHAHA. Policja zatrzymuje np. busa i sprawdza trzeźwość pasażerów?

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:41:27] • [IP: 46.169.78.***]

Pan Sito każe nawet policjantom co godzinę meldować dyżurnemu co robili, a wytyczne komendanta głównego było wyraźne nic na siłę. Sprawdźcie co się dzieje w KPP Kamień Pomorski, Przyda się tam kontrola

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:33:38] • [IP: 77.254.79.***]

Popieram! Na jednym z portali zaczęły pojawiać się już obraźliwe komentarze po tej publikacji! Pieski się obudziły i zaczynają szczekać

Gość rentgen • Czwartek [06.02.2014, 22:30:08] • [IP: 213.158.217.**]

to trzeba mieć tupet żeby się skarżyć jako jeszcze pokrzywdzeni to sa jaja jak berety, tym sobie jeszcze bardziej zaszkodzicie, a Danieluk to jest dopiero jak wrócę z urlopu, jakiego? wypoczynkowego po akcji? raz złapali a ile razy się upiekło, lepiej nie zaczynajcie bo jak zaczną zgłaszać się ludzie co widzieli to co? to się nazywa AROGANCJA WŁADZY I pewnie jeszcze inaczej...

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:29:46] • [IP: 83.11.163.**]

a co w służbowym samochodzie można wieść pijaka na zakupy do szczecina jeszcze do tego ponoć na urlopie

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:18:14] • [IP: 62.69.203.**]

Ludzie Policja ma inne zadania w nie oznakowanych radiowozach!! Kontrolować pasażerów??Jak ktoś wczesniej napisał pasażer powinien powiedzieć pocałójta. ... i tyle!!Teraz ten kto wydał takie polecenie policji powinien za to zapłacić z własnej kieszeni!!Reszta jest milczeniem

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:12:48] • [IP: 79.186.121.**]

to będzie sie teraz działo w kamieńskiej komendzie : (współczuje

Gość • Czwartek [06.02.2014, 22:02:32] • [IP: 178.180.10.***]

gdzie jest tu logika...skoro juz dawno jest nasz burmistz na jezykach..ludzi jako osoba lubiaca pic alkohol...itd skoro rano wstał...i wiedzial ze jest nie trzezwy, po co poszedł w ogole do pracy??skoro posiada telefon -wysarczyłoby zadzwonic i poinformowac. ..."dzis nie przyjde do pracy..i prosze wpisac mi urlop ten czy ten...a nie chodzic po ulicach. ..po co sie afiszowac.Poresztom sam niedawno narzekał iż policja maaaało! patroluje GOLCZEWA...to sam sobie...wykrakał..

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:57:57] • [IP: 83.21.229.**]

Policyjna vectra niech ściga dilerów i piratów drogowych pędzących samochodami ponad 200 km/h...!!

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:56:38] • [IP: 188.47.173.***]

Typowe działanie Danieluka to działanie przez atak. Jeszcze nigdy nie wykazał jakiejkolwiek skruchy, nawet gdy dowody są tak oczywiste.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:52:07] • [IP: 178.183.178.**]

21.33. Pozwolę nie zgodzić się z tobą. Potraktowani zostali tak, jak inni, których kontroluje się w pracy, gdy jest zgłoszenie, że są pod wpływem. To, że ktoś to zgłosił i poniekąd zmusił policję do tej kontroli - to fakt. Być może to nie pierwszy raz...i ktoś, kto burmistrza nie lubi, chciał mu zaszkodzić. To, że ktoś jest burmistrzem nie oznacza, że stoi ponad prawem. Wręcz przeciwnie ! Burmistrz nie był w pociągu, ani w autobusie, tylko w pracy w służbowym aucie.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:49:09] • [IP: 83.23.187.**]

U nas w Wolinie próbują robić „tylko” szwindle, czy piją? Nie wiem.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:44:53] • [IP: 178.182.188.***]

A ja powiem tylko, ze winny się tłumaczy.Powinni siedzieć cicho, a nie pisać jakieś skargi i nawet nie wiedzą na jaką Policję.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:36:09] • [IP: 178.183.178.**]

Dość mętne tłumaczenie burmistrza."Jechałem na służbowe spotkanie"... Jeżeli burmistrz nie był w pracy, tylko na" wolnym", to czemu jechał na służbowe spotkanie, i . .. to jakim prawem, gdy ma wolne, był w służbowym samochodzie ? Mnie się wydaje, że ktoś doskonale wiedział, że burmistrz był pod wpływem i doniósł na niego. A po co" wice " się miesza do tego ?? Jak się jedzie służbowym samochodem, to jest się w pracy. Jak się nie jest w pracy, nie korzysta się ze służbowego auta.

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:33:33] • [IP: 83.21.215.**]

fakt - nie popełnili przestępstwa a zostali potraktowani jak bandyci. Nie wiem jak daleko sięga nasza policja ale wysyłanie wektry aż do klinisk to chyba przesada. W końcu wszyscy za to płacimy.pewne granice zostały pr, ekroczone i to nie tylko powiatu. Moim zdaniem maja racje, bez względu na to czy burmistrz był wypoty czy nie, to juz inna sprawa i tego nie pochwalam - ale w tej sytuacji nastąpił wyraźny przerost czyjś ambicji a my za te zenade płacimy!!

LANDRYNA • Czwartek [06.02.2014, 21:28:28] • [IP: 79.184.102.**]

JAKIM PRAWEM KAŻĄ DMUCHAĆ PASAŻEROWI?? jA BYM ODPOWIEDZIAŁ! NAJPIERW MNIE POCAŁUJCIE W D..., A PÓŹNIEJ WAM DMUCHNĘ :)))

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:26:53] • [IP: 79.184.175.**]

Bardzo dobrze Panowie :)

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:23:40] • [IP: 83.8.206.***]

ale tupet ja cie nie mogę

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:22:33] • [IP: 77.255.16.***]

Drozdowicz za współudział ponieważ widząc w jakim stanie jest Burmistrz nie powinien doprowadzić do tego by jechali załatwiać jakieś sprawy, powinien go zawieźć do domu ale młody nie pomyślał a co by było gdyby Danieluk prowadził a Drozdowicz jechał jako pasażer?! też by pisał skargę na Policję?

Gość • Czwartek [06.02.2014, 21:16:17] • [IP: 159.205.12.***]

Macie Panowie absolutnie rację

Oglądasz 1-124 z 124
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■