POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Niedziela [19.01.2014, 17:48:08] • Kamień Pomorski

Czytelnik: Czy Urząd Pracy daje pracę za karę? Pani Dyrektor odpowiada

Czytelnik: Czy Urząd Pracy daje pracę za karę? Pani Dyrektor odpowiada

fot. Sławomir Ryfczyński

Na łamach portalu opublikowany został artykuł pod tytułem „ Czy Urząd Pracy daje pracę za karę "? Z takim też pytaniem zwróciliśmy się do Urzędu Pracy w Kamieniu Pomorskim. Dyrektor tej instytucji przypomina o tym, że rejestracja osób bezrobotnych polega na dobrowolności, a bezrobotny posiada zarówno swoje prawa jak i obowiązki.

Przypominamy treść listu nadesłanego przez Czytelnika do naszej redakcji: Piszę do Państwa ponieważ uważam, iż takie sytuacje powinny być nagłaśniane przez lokalne media, aby poprawić "Uprzejmość Urzędników Państwowych" - zaczyna swój list nasz Czytelnik, bezrobotny pan Michał z Kamienia Pomorskiego. - 9 stycznia wybrałem się do Urzędu Pracy celem złożenia podpisu. Oczywiście wizyta chwilę zajęła, ponieważ jak zwykle zaistniał problem w znalezieniu mojej karty (taki porządek)... a więc Pani (co bym się nie nudził) poprosiła o wypełnienie ankiety. Zapytałem, czy to koniecznie, ponieważ się spieszę. Odpowiedziała że nie, więc odmówiłem.W tym momencie wtrącił się Pan siedzący obok , abym wypełnił ankietę. Powiedziałem nie, ponieważ nie mam na to czasu. Osoba ta naciskała na mnie… Odmówiłem.
Mężczyzna ten stwierdził, że „przecież jest Pan bezrobotny, to gdzie się Panu śpieszy...” - czytamy dalej w liście. - Odpowiedziałem, że fakt, iż jestem osobą bezrobotną, nie zmienia tego, że nie mam czasu na wypełnienie jakiejś nieobowiązkowej ankiety. Więc ten Pan stwierdził- cytuję: "no to wyślę Pana do pracy" (Przecież od tego są te osoby). Zgodziłem się, przyjąłem skierowanie, zadzwoniłem pod wskazany numer. Poinformowałem pracodawcę, iż otrzymałem skierowanie z urzędu pracy. Poinformowałem też, iż nie posiadam doświadczenia… Mężczyzna ten kazał mi przyjechać 20 km od Kamienia Pomorskiego w celu uzupełnienia dokumentu o… odmowie przyjęcia do pracy z powodu braku doświadczenia... Podsumuję: nie dość, że zostałem źle potraktowany w urzędzie, to jeszcze urząd ufundował mi wycieczkę, łącznie 40 km na mój koszt, po odmowę przyjęcia do pracy. Czy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim daje ludziom pracę za karę?

W odpowiedzi Pani Dyrektor Grażyny Och czytamy:
- Informujemy, że rejestracja osób bezrobotnych polega na dobrowolności. Osoba dobrowolnie składa wniosek w urzędzie pracy o zarejestrowanie jako osoba bezrobotna i jednocześnie zostaje poinformowana, że rejestracja niesie za sobą zarówno prawa, ale i obowiązki.

Osoba bezrobotna ma prawo do:

- korzystania z pośrednictwa pracy

- korzystania z poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej

- korzystania z możliwości przeszkolenia

- korzystania z Klubu Pracy

- pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy

- skierowania do pracy w ramach prac interwencyjnych oraz w ramach robót publicznych (jeżeli spełnia wymagania określone w ustawie)

- skierowania do odbycia stażu (jeżeli spełnia wymagania określone w ustawie)

- korzystania z różnych form pomocy oferowanych przez urząd

- ubiegania się o jednorazowe środki na podjęcie działalności
gospodarczej

- otrzymania, o ile jest do tego uprawniony , zasiłku dla bezrobotnych

- ubiegania się o dodatek aktywizacyjny (dot. osób posiadających prawo do zasiłku)

- zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego w Narodowym Funduszu Zdrowia, o ile nie posiada innego tytułu do tego ubezpieczenia

- uzyskania pełnej informacji dotyczącej instrumentów rynku pracy oraz statusu osoby bezrobotnej

Jednocześnie, zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, bezrobotny ma obowiązek zgłaszania się do właściwego powiatowego urzędu pracy w wyznaczonym przez urząd terminie w celu przyjęcia m.in. propozycji odpowiedniej pracy lub innej formy pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia, w ramach której urząd aktywizuje bezrobotnych za
pomocą poszczególnych usług rynku pracy przy wykorzystaniu dostępnych instrumentów. Po stawieniu się w urzędzie pracy w celu wskazanym przez urząd bezrobotny jednocześnie potwierdza gotowość do podjęcia pracy.

Z powyższego wynika, że osoba rejestrująca się w urzędzie pracy jako osoba bezrobotna ma obowiązek stawiać się na każde wezwanie urzędu oraz poddawać się działaniom stosowanych przez urząd pracy w celu aktywizacji.

Podstawa prawna - ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674 ze zm. )

W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kamieniu Pomorskim pośrednictwem objętych jest około 4 tysięcy osób bezrobotnych, w tym na jednego pośrednika pracy przypada około 800 klientów i dany pośrednik nie jest w stanie odnieść się do każdej zaistniałej anonimowej sytuacji. Ponadto każdy klient urzędu pracy ma prawo zgłosić swoje zastrzeżenia oraz uwagi do bezpośredniego przełożonego danego pracownika oraz dyrektora jednostki.


komentarzy: 53, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-53 z 53

Gość • Czwartek [23.01.2014, 08:45:25] • [IP: 77.255.19.**]

ludzie czy wszyscy w tym urzędzie są tacy źli, chamscy itd itp, bez przesady :) ja np. szanuję tą Panią, która z uśmiechem na twarzy doręcza urzędowe pisma, narobi codzinnie parę kilometrów czy pada czy nie a i tak zawsze się uśmiecha i jak trzeba udzieli informacji więc nie wszyscy są tacy chamscy nie można wszystkich do jednego worka wrzucać :) pozdrawiam

Gość • Wtorek [21.01.2014, 19:44:06] • [IP: 195.205.28.*]

Bo to jest mafia...i jeszcze raz mafia...

Gość • Wtorek [21.01.2014, 16:07:46] • [IP: 79.186.116.***]

W tym urzędzie człowiek nie ma własnego zdania, tylko wszystko jest z góry przesadzone. .. Absurt jakiś odnośnie starzow, nie można normalnie w świecie odmówić starzu ponieważ automatycznie skreślają nas z listy bezrobotnego i tracimy świadczenia zdrowotne, jak i wspomniana pani dyrektor zaniża sobie średnia bezrobocia bo osoba skreślona wyglada w statystykach tak jak by urząd znalazł mu prace, ale biorąc ich posrane skierowanie jadąc do danego urzędu wszystko idzie załatwić ponieważ pracują tam normalni ludzie którym można wytłumaczyc dlaczego nie jesteśmy zainteresowani np. Starzem. Są różni ludzie każdy ma swoje problemy ale zeby tak bez troski ludzi zostawiać to aż wstyd. Pozdrawiam

Gość • Wtorek [21.01.2014, 11:15:02] • [IP: 195.205.28.*]

Kompletnie nie rozumiem odpowiedzi pani dyrektor, absolutnie nie odpowiedziała tylko skopiowała prawo i obowiązki osoby bezrobotnej...trochę dziwne??

Gość • Wtorek [21.01.2014, 11:11:32] • [IP: 195.205.28.*]

bardzo żle się dzieje w UP. dlaczego tak jest?? To pytanie zadaję urzędnikom i pani dyrektor.

Gość • Wtorek [21.01.2014, 09:29:04] • [IP: 195.205.28.*]

Same negatywne komentarze !! a to o czymś świadczy!! Władze Powiatu do Roboty!!

Gość • Wtorek [21.01.2014, 08:18:26] • [IP: 95.48.97.***]

Nie wiem po co trzymają tego pana S. w tym urzędzie pracy (jego dotyczy artykuł).

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 20:42:49] • [IP: 37.47.132.**]

Pani dyrektor tego syfu widać dużo ma do powiedzenia o swoim kurniku...

natalia • Poniedziałek [20.01.2014, 19:30:37] • [IP: 5.172.252.**]

miałam identyczną sytuacje jak pan z artykółu.

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 19:19:30] • [IP: 188.29.165.**]

Wszyscy niezadowoleni a urząd zadowolony. Głos społeczeństwa się nie liczy.

byly bezrobotny • Poniedziałek [20.01.2014, 19:09:07] • [IP: 83.11.217.**]

Prawdą jest, że większość tych ofert jest od wyzyskiwaczy, mylnie nazywanych pracodawcami, którzy proponują najniższą krajową albo pół etatu a resztę na czarno, wymagających pracy w nadgodzinach za darmo albo za grosze. Takie oferty wiszą po pół roku i dłużej. Prawdą jest, że pracownicy PUP narażają ludzi na niepotrzebne koszty, dając skierowania na nieaktualne od miesiąca oferty, bo nie chce im się przed wysłaniem skierowania, zadzwonić i zapytać o aktualność oferty. Można zrozumieć zauważalne zniechęcenie, zirytowanie, rozgoryczenie. Mają tam ciasno, nie mają takiego komfortu miejsca jak np w wydziale komunikacji w starostwie.

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 18:47:04] • [IP: 83.168.86.**]

Byłam w PUP Kamień Pomorski ale to jeden wielki koszmar z panią Och na czele, szkoda kasy państwowej na tą instytucję i na rządy pani Och

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 17:15:04] • [IP: 83.25.245.**]

w wolinie to samo jest odkąd tam pracuje pewien pan...Wciskać chcą beznadziejna prace za grosze nie patrząc na to jaki ktoś ma dojazd itd..Taka ich pomoc.Odpadki pracy to sami sobie mogą brać...

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 16:07:23] • [IP: 77.253.145.**]

W tym artykule właśnie chodzi o pana" S" z naprzeciwka drzwi wejściowych...

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 15:15:33] • [IP: 93.154.248.***]

pani och pisze pani o składaniu skarg czy to oznacza że nie ma pani kompletnie pojęcia jakich chamów pani zatrudnia i o powszechnych poniżających praktykach przez nich stosowanych ? Przypuszczam że doskonale pani zdaje sobie sprawę z niezwykle niskiej jakości obsługi petentów mało tego jestem przekonany że uwłaczanie godności jest jedyną skuteczną metodą walki z bezrobociem pani placówki (wiele osób wypisuje się żeby uniknąć nerwów i poniżania bo przyzwoitej pracy nie słyszałem żeby ktoś podjął za waszym pośrednictwem) bo przecież jedynie o statystyki tu chodzi a nie o walkę z bezrobociem czy wykluczeniem a im więcej ludzi wypieprzycie tym dla was lepiej np. dajecie mechanikowi nakaz pracy w rzezni facet odmawia bo nie ma kwalifikacji a na dodatek jest wegetarianinem i w trybie pilnym wylatuje na mordę ta daaa – jeden z głowy ;) więc gdy ktoś napisze skargę na tego aroganckiego chama w rzeczywistości będzie to dla pani list pochwalny z referencjami

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 15:11:11] • [IP: 31.174.54.***]

U.P w Kamieniu to nieporozumienie-kilka lat temu mając 2 miesięczne dziecko wysyłali mnie do pracy, a dzieckiem miała zając się opiekunka opłacana przez nich-niby nic złego jednak małego karmiłam piersią a praca znajdowała się ok 20 km od miejsca zamieszkania.Udało mi się jednak zachować ubezpieczenie ale po przedstawieniu zaświadczenia od lekarza, ze faktycznie karmię piersią dzieciątko.Zdziwiona mina Pani doktor, która musiała TO zobaczyć aby opisać-BEZCENNA...

razowy • Poniedziałek [20.01.2014, 14:27:35] • [IP: 93.154.248.***]

Mogła pani w odpowiedzi na artykuł napisać POMIDOR zaoszczędziła by pani czasu który mogłabyś przeznaczyć na wykonywanie obowiązków – np. nękanie bezrobotnych

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 14:20:18] • [IP: 95.48.97.***]

Najlepszy jest" PAN" S., który siedzi w pokoju na przeciwko drzwi wejściowych. Po prostu specjalista od niczego i do niczego..żal mi takich ludzi jak on. Pozdrawiam UP, bo na pewno są na bieżąco z komentarzami!

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 13:33:31] • [IP: 83.168.86.**]

Wiele jest tu komentarzy, wiele prawd, ale jedno jest zasadnicze pytanie, kto postawił na dyrektora PUP Grażynę Och?! Dla Tych ludzi czerwona kartka!! Macie sumienie to się przyznajcie! Największym sprzymierzeńcem był... jeden z. .. Wolina i Kamienia

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 12:48:51] • [IP: 5.174.13.***]

zlikwidować UP jak najszybciej ten pseudo urząd w niczym nie pomaga

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 12:29:37] • [IP: 77.253.145.**]

Coś ta Pani dyrektor się zbytnio wysłowić nie potrafi... chyba nie zrozumiała pytania... czytanie że zrozumieniem się kłania.

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 12:25:35] • [IP: 77.253.145.**]

Taka prawda tylko kawke spijaja. w urzędowym czasie pracy i palą przed wejściem. .

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 12:09:27] • [IP: 83.23.202.***]

Wszystkie poniższe, negatywne opinie o pracujących w tym UP, są 100% prawdą, wszystko jest autentyczne. Takie traktowanie i takie zachowania są normą. UP w całej Polsce powinny być zlikwidowane.Są one tylko miejscem zatrudnienia dla urzędników. A nic poza tym, nic, nic więcej. Obojętnie gdzie osoby te będą pracowały w przyszłości, to dobrze byłoby, aby nauczyły się miło, grzecznie i kulturalnie rozmawiać z KAŻDYM CZŁOWIEKIEM.

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 10:32:07] • [IP: 195.205.28.*]

Szkolenie w urzędzie pracy należy zrobić w trybie pilnym pracownikom urzędu z zakresu inteligentnego obsługiwania klientów, nauki zwrotów grzecznościowych... i tym podobne, bo ich zachowania są karygodne i nie do przyjęcia !! dziwię się że nikt jeszcze nie wniósł skargi albo nie ściągną dziennikarza. Wówczas Kamień zyskał by na promocji.

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 09:21:37] • [IP: 31.2.42.***]

Niestety zgadzam się z opiniami moich poprzedników, ale nie można uogólniać, trafiłam na 3 osoby całkiem grzeczne, które chciały pomóc, jednak to tylko tyle, nie wspomnę o żuciu gumy czy ubraniu tych urzędników.

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 08:12:36] • [IP: 95.51.202.***]

Panią Gość • Niedziela [19.01.2014, 18:38] • [IP: 89.174.73.**] zapraszam na staż do UP w Kamieniu

Gość • Poniedziałek [20.01.2014, 07:03:47] • [IP: 83.21.232.**]

Ten urząd to kolejna porażka oni mieli być dla petentów a są tylko dla siebie Urzędnikami.

Gość • Niedziela [19.01.2014, 23:49:46] • [IP: 178.183.173.***]

Trochę uczciwości. Wielu zgłaszających się do UP, to ludzie pracujący na czarno, a zgłaszający się do urzędu tylko po to, by mieć darmowe ubezpieczenie. Wielu ludzi, latami dojeżdża do pracy wiele kilometrów, i ma z tym trudności, bo pracuje tam, gdzie nie ma pociągów, czy autobusów. Wielu pracuje niezgodnie z kwalifikacjami, wielu zarabia mało, a dojazdy ich wiele kosztują. To prawda, że urząd pracy powinien oferować pracę, a nie" odhaczać" bezrobotnych. Czy nikt nie dostał pracy, załatwionej przez ten urząd, tylko wszystkich traktowano podle i poniżano ?

Gość • Niedziela [19.01.2014, 23:48:09] • [IP: 79.184.176.**]

A gdzie się tak spieszył Pan Michał skoro jest bezrobotny, czasami nie do jakiejś pracy na czarno . ...

Gość • Niedziela [19.01.2014, 23:32:10] • [IP: 80.245.179.***]

UP ogólnie powinni zlikwidować jako nic nie dające twory systenowe. Istnieją bo muszą, a w Polsce jest tak są oferty pracy na które nikt nie odpowiada - błędne koło w bardzo słabym kraju, dodajmt zasiłek wynosi 150 euro, pewna eurodeputowana w 2013 roku określiła to krótko - bieda w Polsce.

Gość • Niedziela [19.01.2014, 22:54:42] • [IP: 89.174.73.**]

Pracować w Urzędzie Pracy?w tym fachu nie ma strachu!a traktowanie bezrobotnych jest takie jak w opisie

Gość • Niedziela [19.01.2014, 22:51:40] • [IP: 83.21.190.**]

Właśnie tacy są ludzie z UP w Kamieniu Pom.: bezczelni, aroganccy, tacy, którzy bezrobotnych mają gdzieś, na żadne kursy i szkolenia nie kierują bo za drogo, pracę może i znajdują ale gdzie? tam gdzie nikt już nie chce iść. Szkoda gadać.

Gość • Niedziela [19.01.2014, 22:44:36] • [IP: 83.23.47.**]

p. Michale do roboty się pan spieszył -niech pan się nie ośmiesza korzysta pan z ubezpieczenia za które ja pracująca płacę a pan biedny nie ma czasu

Gość • Niedziela [19.01.2014, 22:39:55] • [IP: 83.8.203.***]

Pan piszacy list jest troszkę śmieszny. Widaiem ze to jakiś lewus pracujący na czarno i chce jeszcze państwo oszukiwać. Bardzo dobra postawa pracowników urzędu pracy takich to właśnie w ten sposób pozbawiać prawa do bycia zarejestrowanym jako bezrobotni. POPIERAM PRACOWNIKÓW

Gość • Niedziela [19.01.2014, 22:09:18] • [IP: 87.181.145.***]

przepraszam każdy ma racje jest jak jest raz lepiej raz gorzej i co z tego że. ... . ... ...

Gość • Niedziela [19.01.2014, 22:04:05] • [IP: 37.47.51.**]

Wizyta w tym urzędzie. Jest oferta pracy, człowiek przegląda, stwierdza, że np. będzie miał problemy z dojazdem. Odmawia. Wtedy urzędniczka mówi pod nosem, że 'pracować się nie chce'. Czy jej płacą za takie komentarze? Czy to leży w ramach jej obowiązków? Druga sprawa. Ci urzędnicy są chyba przeświadczeni o tym, że jakaś część bezrobotnych jest zarejestrowana tylko dlatego, żeby mieć ubezpieczenie zdrowotne. Więc coś wyjaśnijmy im. Szpital nie ma prawa odmówić przyjęcia osoby bez ubezpieczenia zdrowotnego, kiedy pojawia się zagrożenie życia i zdrowia, ani też potem domagać się zapłaty za leczenie. Płaci za to potem gmina, co idzie załatwić, są odpowiednie przepisy, można sprawdzić. A kiedy ktoś potrzebuje iść do lekarza, bo np. grypa, wtedy się rejestruje, i idzie, bo ubezpieczenie 'rusza' od chwili zarejestrowania. Tyle.

@ • Niedziela [19.01.2014, 21:57:28] • [IP: 87.181.145.***]

prawda

Gość • Niedziela [19.01.2014, 21:28:58] • [IP: 37.109.148.***]

To pani napisała tylko odpowiedź prawną broniąc się regulaminami i przepisami nic od siebie słow

Nie Gość • Niedziela [19.01.2014, 21:17:55] • [IP: 5.60.114.***]

Urząd Pracy jest w Kamieniu tylko miejscem, gdzie bezrobotny tylko chodzi się podpisać i podbić zaświadczenie uprawniające do świadczeń zdrowotnych. Na otrzymanie propozycji odpowiedniej pracy nie ma co liczyć. Aha, chodzi się tam też po to, by Z GÓRY podpisać się, że w nadchodzącym miesiącu nie zarobimy nic na własną rękę. Kiedyś byłem zarejestrowany i na POCZĄTKU każdego miesiąca musiałem podpisać, że w tym miesiącu nic nie dorobiłem... A gdy raz zarobiłem legalnie trochę pieniędzy, dostałem nawet umowę i pit (za okres dwóch tygodni, umowa na czas określony) i to zgłosiłem, dowiedziałem się że mi NIE WOLNO na własną rękę podejmować pracy. Mógłbym stracić zasiłek, czym mnie" straszono". Ale że go nie miałem, mogli mnie pocałować gdzieś. Pracy OCZYWIŚCIE żadnej nie mieli. A rodzinę trzeba bylo jakoś utrzymać... Wierzę że list czytelnika jest zgodny z prawdą, znam takie postępowanie z własnego doświadczenia - jezeli dostałem skierowanie, to tam, gdzie już wolnych miejsc nie było już od pewnego czasu, albo tam, gdzie moje kwalifikacje nie odpowiadały pracodawcy. I to nie dlatego, że nie posiadam odpowiednio wysokich w pewnych dziedzinach. Tam gdzie mnie kierowano, byli potrzebni inni specjaliści...

Gość • Niedziela [19.01.2014, 20:42:44] • [IP: 80.245.190.**]

urząd pracy jest dla osób którym się pracować nie chce bo im się nie opłaca

Gość • Niedziela [19.01.2014, 20:40:43] • [IP: 95.83.249.**]

Pracownik urzędu powinien porównać kwalifikacje bezrobotnego z zapotrzebowaniem - nadaje się lub nie. Ale oczywiście chciał pokazać jaki jest ważny i -" do roboty". Pani dyrektor też niezręcznie tłumaczy pracownika trzymając się ogólnikowych przepisów. Czy ta pani jest taka uniwersalna i zamiast siedzieć w biurze mogłaby pracować np.przy sadzeniu kwiatków lub w zakładzie na linii produkcyjnej? Nie bronię bezrobotnego, tylko denerwuje mnie takie panoszenie się; bo ktoś jest w pewien sposób zależny od jego" widzimisię".

Gość • Niedziela [19.01.2014, 20:13:29] • [IP: 83.23.144.***]

A gdzie w Wolinie jest ta filia PUP? Ile osób tam" pracuje"? Dlaczego w tej miejscowości właśnie a nie w innej? To do Pani Och, która nie wiadomo po co niby odpowiada na artykuł nie odnosząc się wcale do problemu!

Gość • Niedziela [19.01.2014, 19:17:02] • [IP: 77.253.146.***]

I pomyśleć że jest to najlepszy Urząd w Zachodniopomorskim bo koleżanka z województwa pochwaliła koleżankę z powiatu ale widać że i tu powiat kuleje dzięki takim ludziom jak P.Och, P Kiryluk arogancja wszechobecna i dyletanctwo uzdrowiciele powiatu drogie panie gdzie wy z taką butą i zachwytem z samych siebie pracę w przyszłości znajdziecie.Chyba że jako przyszłe kandydatki do zatrudniaka i wtedy doświadczycie na własnej skórze dobroć urzędników. Napisała pani dużo a nie odpowiedziała wcale mydlenie oczów powinna pani pracować w pralni a nie w Urzędzie i wykazywać się w mydleniu.

Gość • Niedziela [19.01.2014, 19:13:56] • [IP: 83.8.66.***]

Stefan na dyrektora Urzędu Pracy !

Gość • Niedziela [19.01.2014, 19:10:20] • [IP: 77.253.145.**]

Niedziela [19.01.2014, 17:36]  [IP: 178.183.173.***] to pewnie ten Pan z PUP :) Jeżeli jakaś tandetna nakieta jest nieobowiązkowa to po prostu NIE TRZEBA jej wypełniać..!! Macie za to dodoatkowe pieniądze za wciskanie ludziom wypełniania ankiet bezsensownych??

Gość • Niedziela [19.01.2014, 18:58:39] • [IP: 46.76.70.***]

no, , po prostu to byl pan urzednik - 'UZADLIK DOKOPEK'od uzadlenia-jak osa-, , i dokopania petentowi

Gość • Niedziela [19.01.2014, 18:54:14] • [IP: 79.184.22.***]

oni powinni mieć na ten okres mase pracy a nic nie maja wstyd chodzic tylko po to żeby mieć niby zasw zdrowotne niby bo za wiele trzeba zapłacić samemu

xxx • Niedziela [19.01.2014, 18:42:22] • [IP: 83.20.6.**]

Ja swego czasu też tam byłem zarejestrowany przez 3 miesiące i co. .. tylko podpisać się jeździłem, zero pożytku z tego urzędu, w niczym nie pomogli.

Gość • Niedziela [19.01.2014, 18:38:25] • [IP: 89.174.73.**]

Urzad Pracy...hmmm jeden wielki zart! Osoby (Panie a konkretnie jedna z nich, nazwiska niestety nie pamietam bo z mila checia bym je przytoczyla)na ostatniej giełdzie pracy odbywajacej sie 10 stycznia 2014 roku w Wolinie nie po raz pierwszy zreszta glosno komentowala podejscie do prcy osob bezrobotnych...Zachowanie Pani" Urzedniczki" pozostawialo wiele do zyczenia..rzucanie kart osob bezrobotnych z" nerwem na okno". ..i komentarze typu Nie wiem kto Wam dogodzi...ponizanie i straszenie wiec wypisem (wyrzuceniem)nie wiem juz jak to nazwac i w konsekwencji pozbawieniem prawa statusu osoby bezrobotnej co bezposrednio wiaze sie z utrata ubezpieczenhie ktore notabene Panstwo Polskie zapewnic powinno kazdej osobie..Wyrachowanie, chamstwo i nie wiem juz jak to nazwac..Warto sie przyjzec Paniom w Pup z filia w Wolinie(kawka, ploteczki, telefoniki w sprawach prywatnych) !! Plakac sie chce !! Pozdrawiam Panie i zycze z calego serca w tym nowym roku wiecej checi do pracy zyczliwosci i zwyklego ludzkiego zrozumienia :)

Gość • Niedziela [19.01.2014, 17:52:52] • [IP: 79.186.116.***]

fakt jest jeden ten Pan z urzędu jest bezczelny i arogancki kiedyś miałem z nim do czynienia zamiast pomagać utrudniał bo to przecież on ma tam władzę

Gość • Niedziela [19.01.2014, 17:44:14] • [IP: 77.253.145.**]

Urząd pracy to instytucja która jest bo jest... lecz żadnego pożytku z niej nie ma. Traktują człowieka jak totalne" 0" uwarzają się za Bogów.

Gość • Niedziela [19.01.2014, 17:36:10] • [IP: 178.183.173.***]

Dość" naciągana" ta historia. Pierwsze co się nasuwa po przeczytaniu" listu", to fakt, że" pan Michał " na podjęcie pracy nie miał specjalnej ochoty. Na wypełnienie ankiety, nie miał ochoty, na udzielenie informacji jakie ma kwalifikacje, nie miał ochoty. Przecież przyjął skierowanie do pracy, na której ponoć się nie znał, co oznajmił przyszłemu pracodawcy, a nie urzędnikowi w UP. Nie chciał się przeszkolić, nie chciał... nawet spróbować. Jedno co chciał, to pewnie by praca do niego przyszła do domu i sama się robiła. Nie znam urzędników, ani ich nie bronię, oceniam - treść listu. Jego autor to raczej leniwy, i arogancki człowiek.

Gość • Niedziela [19.01.2014, 17:34:20] • [IP: 93.154.175.**]

w tej odpowiedzi pani dyrektor nie ma żadnego odniesienia do danej sytuacji jaka miała miejsce dlaczego pani dyrektor nie odpowiedziała wprost dlaczego osoba bezrobotna dostała propozycje pracy dopiero gdy odmówił wypełnienia ankiety i na dodatek dostał oferte niezgodną z wymaganiami rzekomego pracodawcy

Oglądasz 1-53 z 53
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Przerwa w dostawie prądu – Świerzno. Ze względu na prace konserwacyjno-modernizacyjne w dniu 23 kwietnia 2025 r. nastąpi planowana przerwa w dostawie energii elektrycznej od godziny: 09:00 do 13:00 w miejscowości Świerzno, ulice: Długa (nr 1–11) Cicha (nr 1–9) Radosna (nr 5–13) oraz Straż i Urząd Gminy. Kontakt w sprawie przerwy: 991 ■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■