POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Wtorek [07.01.2014, 15:48:04] • Kamień Pomorski

W Kamieniu Finał WOŚP bez części artystycznej

W Kamieniu Finał WOŚP bez części artystycznej

fot. Organizator

Z przykrością informujemy, że w tym roku nie odbędzie się część artystyczna Kamieńskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która corocznie była organizowana na Hali Widowiskowo-Sportowej. W związku z tragedią, która miała miejsce 1 stycznia 2014 roku, po licznych konsultacjach podjęliśmy decyzję, że zostanie na terenie naszego miasta przeprowadzona jedynie zbiórka pieniężna na rzecz fundacji Jurka Owsiaka. Zbiórkę przeprowadzą kamieńscy wolontariusze.

Rozliczenie wolontariuszy kwestujących podczas XXII Finału WOŚP odbędzie się w sali widowiskowej Kamieńskiego Domu Kultury, przy ulicy Wolińskiej 9 w Kamieniu Pomorskim w godzinach od 15:00 do 21:00.


komentarzy: 54, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 54

Dawid • Poniedziałek [13.01.2014, 15:52:34] • [IP: 5.60.170.**]

Tak łatwo wam krytykować Owsiaka, ale żeby móc to robić, trzeba zrobić COKOLWIEK dla innych. Najlepiej usiąść przed komputerem i sobie trochę ponarzekać.

Nie Gość • Niedziela [12.01.2014, 12:21:00] • [IP: 5.60.28.***]

Burmistrz wcale nie ze względu na żałobę, która dla miasta się SKOŃCZYŁA odwołał część artystyczną, przez co ograniczył w Kamieniu pomoc dla potrzebujących poniżej minimum... :( Podlizuje się w ten sposób klerowi, dla którego Owsiak solą w oku... Nie da się jego postępowania nazwać żadnym cenzuralnym słowem...

Gość • Sobota [11.01.2014, 08:16:15] • [IP: 79.184.106.**]

JAKIM PRAWEM I Z JAKIEJ RACJI NIE MOŻEMY POMÓC CHORYM DZIECIOM I POTRZEBUJĄCYM MAMY ZYC TYLKO WYPADKIEM LUDZIE DWA LATA TEMU JEDNEJ MATCE W WYPADKU ZGINĘŁO 4 RECH SYNÓW JECHALI DO SZKOLY RAZ BYLO NA ZÓŁTYM PASKU A TU O CO CHODZI JAKIM PRAWEM TO JEST POTRZEBNE I KTO PODJĄĆ POMOGŁ BURMISTRZOWI TĄ DECYZJE WALNIĘTĘ ZRESZTĄ JAK WAM NIE WSTYD CALY ROK NIECH NOSZĄ ŻALOBĘ BLISCY JA SIĘ JUŻ NANOSIŁAM MASE RAZY KAZDY MA SWOJE TRAGEDIE ALE TU ZABAWA DLA DZIECI I CO ??CHAMSTWO OKROPNE

Gość • Piątek [10.01.2014, 09:40:32] • [IP: 79.184.191.**]

Do Gość • Czwartek [09.01.2014, 13:45] • [IP: 95.91.241.**]. Co ty pie... o sprzęcie w szpitalach. Miałeś dziecko w szpitalu. Ja miałem. Leżał w inkubatorze z serduszkiem, a później przez cały czas był badany i leczony na najróżniejszych urządzeniach, a każde było wysokiej (jeżeli nie najwyższej) klasy o Owsiaka. Sami lekarze (a w większości byli to profesorowie neonatolodzy ze Szczecina) mówili, że gdyby nie Owsiak to nie mieli by czym ratować życia i zdrowia dzieciaków. Wydaje mi się, że lepiej byłoby uczcić pamięć ofiar wypadku właśnie przez super WOŚP i normalną zbiórkę z całą tą oprawą bo na pewno dzieci z wypadku z 01, 01, 14 leczą sprzętem od Owsiaka. Wydaje mi się, że burmistrz chce pod pretekstem żałoby zaoszczędzić kasę w budżecie. Może na marinę? Bo przecież żadnych innych inwestycji to nie widać.

Gość • Czwartek [09.01.2014, 21:31:24] • [IP: 79.184.242.***]

No i teraz już wiem dlaczego w Kamieniu nie ma imprezy, proszę księdza.

Gość • Czwartek [09.01.2014, 13:45:29] • [IP: 95.91.241.**]

Koszty obsługi WOŚP są bardzo wysokie. Część Owsiak pokrywa z zebranych pieniędzy poważnie uszczuplając kwotę przeznaczoną na zakup sprzętu. Resztę pokrywają np. budżety telewizji publicznej (czas antenowy), budżety miast (en. elektryczna, ochrona policji i straży miejskiej itp.), budżet Obrony Narodowej (np. przelot Owsiaka samolotem F16 w 2010r.) To wszystko są pieniądze z naszych podatków. Sprzęt dla szpitali kupowany jest bez przetargów, a szpital nie ma wpływu na wybór firmy i negocjację umowy kupna. Sprzęt często stoi nierozpakowany, bo materiały eksploatacyjne do urządzeń są zbyt drogie, lub szpital nie ma pieniędzy na dodatkowy etat dla osoby obsługującej. Są poważne wątpliwości, na jakiej zasadzie wybierane są firmy od których WOŚP kupuje sprzęt. WOŚP nie jest apolityczna. Przy okazji tej imprezy promują się politycy (szczególnie jednej opcji). Caritas zbiera rocznie wielokrotnie większą kwotę bez rozgłosu i wydawania publicznych pieniędzy, a pieniądze trafiają do konkretnych potrzebujących osób.

Gość • Czwartek [09.01.2014, 13:44:58] • [IP: 95.91.241.**]

Zgodnie ze statutem fundacji WOŚP, tylko pieniądze z działalności gospodarczej fundacja musi wydać na cele statutowe, czyli ochronę zdrowia. Natomiast pieniądze uzyskane ze zbiórek publicznych, aukcji, darowizn, imprez może legalnie wydać na dowolny cel. Fundacja WOŚP jest 100% udziałowcem spółki „Złoty Melon”, a J. Owsiak jej prezesem. Spółka w przeciwieństwie do fundacji nie musi ujawniać sprawozdania finansowego. Po co istnieje i dlaczego jest ściśle powiązana z WOŚP? Zebrane pieniądze Owsiak przetrzymuje do jesieni danego roku obrachunkowego na lokatach, a z odsetek (kilka milionów zł), jak twierdzi, organizowany jest Przystanek Woodstock. Nie chcę, aby z moich datków, a nawet odsetek od nich była finansowana impreza pod hasłem „róbta co chceta”, na której nie obowiązują żadne zasady moralne, a nieletnia młodzież używa narkotyków i alkoholu. Na każdym Przystanku Woodstock promowana jest sekta Hare Kriszna (ma stałą „wioskę”). Jak wygląda ta impreza można zobaczyć wpisując w YT: Przystanek Woodstock (thanks to www.ojciec-dyrektor.de)

Gość • Czwartek [09.01.2014, 13:44:12] • [IP: 95.91.241.**]

Pieniądze z WOŚP nie trafiają do chorych dzieci, tylko do „chorych” czyli niedofinansowanych instytucji publicznych, jakimi są szpitale. Działalność charytatywna powinna z definicji trafiać do osób (Caritas = miłosierdzie można okazywać osobom, a nie instytucjom) WOŚP nie pomaga chorym dzieciom, tylko uzupełnia braki wyposażenia szpitali, odciążając w ten sposób budżet państwa z ustawowego obowiązku zapewnienia opieki zdrowotnej swoim obywatelom z zebranych podatków. Wrzucając pieniądze do puszki płacę podatek drugi raz. Owsiak tylko za część zebranych pieniędzy (ok. 50%) kupuje sprzęt dla szpitali. Reszta idzie na koszty obsługi imprez i koszty własne fundacji. Można to sprawdzić w sprawozdaniu finansowym fundacji dostępnym w internecie. Nie wszyscy artyści grają za darmo, niektórzy pobierają spore gaże. Fundacja wydaje milionowe kwoty na własną siedzibę, nowe samochody, sprzęt studyjny, tzw. „działania propagatorskie”, etaty pracowników itp.

Gość • Środa [08.01.2014, 19:14:37] • [IP: 79.184.204.**]

banda anonimowych i zakompleksionych jełopów

Gość • Środa [08.01.2014, 17:35:00] • [IP: 31.175.217.**]

Cyrk Zaleskiego to przy tym cyrku pikuś

Nie Gość • Środa [08.01.2014, 17:00:10] • [IP: 46.215.53.***]

Przez głupią decyzję Karpia może zabraknąć pieniędzy na jakieś urządzenie ratujące życie, bo to pewne na sto %, że w takiej sytuacji w Kamieniu gówno się zbierze a nie porządne pieniądze... To może zaważyć na czyimś życiu, kto wtedy będzie odpowiedzialny za kolejną śmierć... ?

Gość • Środa [08.01.2014, 15:26:24] • [IP: 83.11.72.**]

karpiu tez bedziesz S T A R Y!! zbieraj dla siebie!!

Dawid • Środa [08.01.2014, 13:59:34] • [IP: 77.114.65.***]

Gość  Wtorek [07.01.2014, 22:09]  [IP: 89.65.240.***] Jak nie wszystkim orkiestra w głowie, to nikt nikogo nie zmusza do udziału w imprezie. A nie krzywdzić całe miasto i wolontariuszy, którzy się zgłosili.

Gość • Środa [08.01.2014, 12:33:16] • [IP: 83.16.234.**]

Popieram wypowiedź :) alicja • Wtorek [07.01.2014, 22:17] • [IP: 79.184.22.***] jestem za

Gość • Środa [08.01.2014, 12:32:04] • [IP: 79.184.17.***]

Kamień Pomorski oddać Chrystusowi i zaorać. Czy ktoś pamięta chociażby jedną dobrze zorganizowaną imprezę lub wydarzenie kulturalne? Czasy stolicy apostolskiej już minęły jakieś 700 lat temu. Na co idą nasze podatki? Na tace możemy dać sami i tyle ile chcemy. A co z osobami innej wiary? Na imprezę do kościoła? Opamiętajcie się ludzie!! Ani chleba ani igrzysk nie ma!!" Poboisz ssię, poboisz się i umrzesz"... Nic tylko się biczować codziennie rano i wieczorem przy paciorku! Przecież to co najbardziej ludzi kręci to cierpienie, prawda? Wyjdziesz na ulicę uśmiechniętym, to się oglądają jak za wariatem lub szepczą do ucha, że pijany. Co to za miasto?! POTRZEBUJEMY ZMIAN! Radości, kultury, rozrywki, uśmiechu... - to jest to czego potrzebujemy! Amen.

Gość • Środa [08.01.2014, 12:18:41] • [IP: 83.21.225.***]

Najciekawsze miejsca w Kamieniu Pomorskim to:kościół, cmentarz, i tragiczne miejsca. To co promuje Kamień żenada.

Gość • Środa [08.01.2014, 11:21:03] • [IP: 79.184.106.*]

Do: Hering • Wtorek [07.01.2014, 19:40] • [IP: 89.67.33.**] Popieram twój sens wypowiedzi, myślę również, że po" zawierzeniu gminy" życie będzie odbywać się w duchu głoszonym przez kler.

Gość • Środa [08.01.2014, 10:52:02] • [IP: 83.23.105.***]

beznadzieja, może zrobić żałobę cały rok, nie popadajcie ze skrajności w skrajność, żałoba 3 dni, ok, ale 12-go żałoby nie będzie, to jest ostatni rok waszych rządów!!

Nie Gość • Środa [08.01.2014, 09:52:12] • [IP: 37.7.77.**]

Po konsultacjach z kim? Ta banda idiotów konsultowała się tylko między sobą... Społeczeństwo chce normalnej imprezy na WOŚP, to nie balanga a zbiórka na szczytny cel! Ile wolontariusze zbiorą w takiej sytuacji? Współczujemy rodzinom ofiar, ale DLA MIASTA JEST JUŻ PO ŻAŁOBIE !! Gdyby zbiórkę organizował kościół," pan" burmistrz pierwszy by poleciał na imprezę. Tylko że wielu ludzi, tak jak ja, dla Owsiaka przedostatni grosz odda, a czarnym figę pokaże... BURMISTRZU ! OPAMIETAJ SIĘ !! Nie rób sobie jaj i nie rozp... tak ważnej i koniecznej imprezy !

Gość • Środa [08.01.2014, 08:36:41] • [IP: 79.184.16.**]

DYREK TEJ IMPREAZY JEST PAN PIOTR B ZAWSZE ADUSIA Z TATKĄ NA ZDJĘCIACH BYLA

Gość • Środa [08.01.2014, 08:21:45] • [IP: 83.8.203.***]

a w katedrze był koncert to czym to się różni tu i tu zbierają na dzieci pokrzywdzone w wypadkach??

Gość • Środa [08.01.2014, 08:18:47] • [IP: 83.8.203.***]

to ile tej żałoby??

Gość • Środa [08.01.2014, 08:16:13] • [IP: 83.238.86.*]

Powinno byc tak, impereza dla ludzi wystepy a my wtedy dajemy kaske na zbożny cel ale kaski teraz nie dam bo macie nas w dupie. Kiedys nawet super gwiazdy przyjeżdżały i był klimacik extra a teraz dzieci z puszkami wyjdą po szmal i nic. Halo za kogo nas macie ?? Dno

Gość • Środa [08.01.2014, 07:32:51] • [IP: 83.23.107.**]

Dobrze że w Dziwnowie decydują i rządzą normalnie myślący ludzie. U nas od paru lat jest ok czego i wam mieszkańcy Kamienia Pomorskiego szczerze życzę.

Nasty Mosquito • Środa [08.01.2014, 07:04:11] • [IP: 93.94.190.**]

To nie jest piknik country czy inna podobna" popijawa".Na pewno W Kamieniu zbierze się mniej pieniędzy niż jakby był koncert...Szkoda-głupia decyzja...

Oglądasz 1-25 z 54
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■