POGODA

Reklama

Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Piątek [03.01.2014, 08:16:46] • Kamień Pomorski

Na razie nie ma dowodów by sprawca wjechał na chodnik celowo

Na razie nie ma dowodów by sprawca wjechał na chodnik celowo

fot. Marian Klasik

Przesłuchanie Mateusza S. odbyło się w czwartek po południu w kamieńskiej prokuraturze, przed którą zebrali się mieszkańcy Kamienia Pomorskiego. Powiedzieli, że przyszli zobaczyć czy na twarzy mężczyzny widać skruchę.

W trakcie przesłuchania sprawca przyznał się do winy i złożył wyjaśnienia. - Mężczyzna twierdzi, że w dniu zdarzenia pił alkohol do godz. 3 nad ranem, a zatem miał świadomość, że znajduje się pod wpływem alkoholu. Twierdzi również, że 30 grudnia palił marihuanę - poinformowała dziennikarzy rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Szczecinie, Małgorzata Wojciechowicz. - Podejrzany wyraził skruchę i powiedział, że żałuje czynu, którego się dopuścił. Cały czas przedstawia wersję, że był to nieszczęśliwy wypadek.

Prokuratura czeka na wyniki badań toksykologicznych mężczyzny. - Na razie opieramy się na wstępnych wynikach, w których jest mowa o marihuanie, amfetaminie i alkoholu. Z badania alkomatem wynika, że 26-latek miał w wydychanym powietrzu dwa promile alkoholu - dodała Wojciechowicz.

Na razie nie ma dowodów by sprawca wjechał na chodnik celowo

fot. Sławomir Ryfczyński

Nie wiadomo jak długo potrwa śledztwo. - Prokurator zarządziła przeprowadzenie sądowo-lekarskich sekcji zwłok ofiar wypadku. Rozpoczną się one w piątek w Zakładzie Medycyny Sądowej. Na pewno będzie też przeprowadzone badanie techniczne samochodu. Jeden biegły został już powołany. W tej sprawie będzie opiniował również biegły z zakresu ruchu drogowego - wymieniła Wojciechowicz.



Początkowo prokuratura sprawdzała czy mężczyzna nie wjechał na chodnik celowo, po kłótni z dziewczyną, która była w aucie. Wówczas mógłby usłyszeć zarzut zabójstwa. Na razie nie ma dowodów potwierdzających tę wersję wydarzeń.

Pasażerka była trzeźwa. Wiedziała, że kierowca jest pijany. W środę wieczorem kobieta złożyła zeznania i wyszła do domu.
Według świadków zdarzenia, 26-latek jechał z prędkością około 70 km/h. Na drodze, gdzie doszło do wypadku, obowiązuje ograniczenie do 30.

Źródło: Radio Szczecin


komentarzy: 110, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-110 z 110

Gość • Poniedziałek [06.01.2014, 07:31:04] • [IP: 79.184.101.**]

I JA POPIERAM PANIĄ W CAŁOŚCI JA NIE WSIĄDE A MAŁO TO ZACZNE SPISYWAC NR REJESTRACYJNE DEBILI ZA KIEROWNICA JEŻDŻĄ TAK ZE SZOK NA RONDZIE I NA SZPITALNEJ TEZ TO SAMO NAWET POLICJA PO STARYM MIEŚCIE JEŻDZI NIEODPOWIEDZIALNIE BO WIDZIAŁAM SYN ZNAJOMEJ BEDZIE NASTĘPNYM KTÓRY ZABIJE KOGOŚ ALBO SIEBIE A POLICJA WIE O TYM ON MA WULKANIZACJE I NIC NIE ROBIĄ JUZ LUDZE SIE SKARZA Z TYM ZE ZA SŁABO JA TO ZROBIE INACZEJ

Gość • Niedziela [05.01.2014, 16:05:01] • [IP: 83.23.205.***]

Czytając Wasze komentarze można pomyśleć, że poza tą dziewczyną i kierowcą, wokół same anioły. Ciekawe ilu z Was nawet nie wie, że Wasze dziecko jechało z kimś po alkoholu lub narkotykach. Ilu z Was jechało z kimś na kacu. Wszyscy dobrze wiemy że w naszym kraju ludzie akceptują taką jazdę. Godzimy się na to dopóki nie zdarzy się taka tragedia. Wtedy wszyscy mądrzy. Wszyscy wspaniali. Bardzo współczuję Rodzinom i wiem jedno ja na pewno nigdy nie pozwolę jechać po alkoholu nikomu kogo spotkam na swojej drodze. Choćbym miała donieść na policję na osoby najbliższe. Obiecajcie sobie choć tyle a będzie to więcej niż pisanie tych komentarzy.

Gość • Niedziela [05.01.2014, 00:16:38] • [IP: 83.8.3.***]

do Gośćkobieta  Sobota [04.01.2014, 10:15]  [IP: 83.25.166.***]" Pasażerka była trzeźwa." wiec po co maja mowic ile miala promili. po za tym Adrianny ;p

prof. • Sobota [04.01.2014, 21:12:56] • [IP: 83.8.5.***]

Wystarczy, że Herman umie się podpisać.

Gość • Sobota [04.01.2014, 20:47:46] • [IP: 5.174.90.***]

może herman to dyslektyk, dajcie mu spokój.Polacy to lubią sobie wytykać błędy...

Gość • Sobota [04.01.2014, 19:31:30] • [IP: 79.184.175.***]

TY HERMAN LITOSCI ILE TY MASZ LAT??CO TO ZA PISMO I W JAKIM JEZYKU WSTYDU NIE MASZ JAK POLAK TAK MOZE PISAC BEZ SZACUNKU DO WLASNEGO JEZYKA SZOK

Gość • Sobota [04.01.2014, 18:45:42] • [IP: 31.0.49.***]

Czy ktoś jej kazał być z tym bydlakiem?

Gość • Sobota [04.01.2014, 18:37:55] • [IP: 188.47.159.*]

HERMAN jakie błedy ortograficzne, MASAKRA!!

Adi • Sobota [04.01.2014, 17:07:02] • [IP: 83.21.5.**]

Dlaczego tam nie ma monitoringu??pieprzony urząd miasta

Gość • Sobota [04.01.2014, 16:33:45] • [IP: 83.25.115.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [04.01.2014, 16:04:57] • [IP: 5.172.235.**]

JAK MA BYC SPRAWIEDLIWIE TO POWINNA TEZ PONIESC ONA KARE NIE MUSIALA WSIADAC Z NIM DO SAMOCHODU A JEDNAK WSIADLA.POWINNA PONIESC TEZ KARE A NIE UCIEKAC Z KAMIENIA!!NAJLEPIEJ JAK MATEUSZ JUZ NA SIEBIE WZIAL WSZYSTKO WYPIAC SIE I ZWIAC POWINNA TEZ PONIESC KARE!!

Gość • Sobota [04.01.2014, 15:44:56] • [IP: 83.23.107.***]

Tak z nim zerwała że wsiadła do samochodu. Dobre. He, he

Gość • Sobota [04.01.2014, 15:06:14] • [IP: 83.23.107.***]

Też wiem że mogło byc szarpnięcie za kierownicę.Jeżdżę 40 lat. Takich spraw nie załatwia się w jadącym samochodzie. Mam nadzieję że biegli dojdą do tego.

Gość • Sobota [04.01.2014, 14:41:07] • [IP: 79.184.177.***]

Ojciec dziewczyny to się boi o swój stołek, więc teraz będzie wybielał nie tylko córkę ale i siebie!

szczecin • Sobota [04.01.2014, 13:33:39] • [IP: 83.21.39.***]

ojciec tej dziewczyny na wp.pl twierdzi inaczej, ale jego córcia tego niby nie potwierdziła w zeznaniach. ludzie z Kamienia, podawajcie numery rejestracyjne debili w waszym miescie, przyjedziemy i porozmawiamy z nimi.

Gość • Sobota [04.01.2014, 12:45:23] • [IP: 79.186.165.**]

Ja jako kierowca bzstrnny patsząc tam namiejscu na ślady według profilu drogi, tambyło szarpnięcie za kierownice, tym bardziej pszy durzej szpkości, inaczej nieda się tam tak wiechać..HERMAN.

Gość • Sobota [04.01.2014, 12:34:12] • [IP: 109.173.143.***]

jeśli prawdą jest to, co mówi ojciec tej dziewczyny, to sprawca zjechał na tych ludzi specjalnie. w komentarzach jest nawet relacja świadka tego zdarzenia, który też tak uważa. ludzie, którzy tamtędy jeżdżą piszą, że na tym zakręcie nie da się tak wylecieć przypadkowo. mam nadzieję, że sąd ten trop sprawdzi, żeby to bydle nie wyszło czasem za wcześnie i znowu nie zrobiło komuś krzywdy. jakie bezduszne i patologiczne środowisko wychowało takie zwierze?

Gość • Sobota [04.01.2014, 12:26:31] • [IP: 79.186.165.**]

Morze zadbjmy o FOTORADAR wmieście dla bespieczęstwa pieszych, ktury tszepie KABZE w JARZYSŁWIU, gdzie osobiście pszejerzdzałem durzo razy i niewidziałem ani jednego pieszego. ...ANI JEDNEGO... WSTYD-czy -ZGROZA...a my piszemy że tszeba złapać jeszcze tego czy tego, zazwyczaj łapiemy ich zapużno, właśnie pszy takich tragediach...HERMAN.

Gość • Sobota [04.01.2014, 12:24:20] • [IP: 83.21.161.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [04.01.2014, 10:22:41] • [IP: 83.25.115.***]

nic tej dziewczynie nie zrobią onie ma na to podstaw wie nie ma co debatować

Gość • Sobota [04.01.2014, 10:20:32] • [IP: 79.186.124.***]

te ślady na trawie nijak mi nie pasują do wypadku spowodowanego nadmierna predkoscia. Gdyby tak było znalazłby sie po drugiej stronie) PGK) mam nadzieję ze nie zrobił tego celowo, ale ewidentnie widac skierowanie auta w kierunku tych biednych ludzi. Chyba nikt nikomu nie złapał za kierownicę, mam nadzieję ze nie... nie uwierzyłabym w to, ze mozna byc tak głupim

Gośćkobieta • Sobota [04.01.2014, 10:15:14] • [IP: 83.25.166.***]

Policja jakby chciała ominąć całą sprawę wobec tej ADRIANY wypowiadają się, że była przesłuchana, ale nie mówią ile miała promili jadąc z pijanym po nocy sylwestrowej. Nikt po trzeżwemu nie wsiada do samochodu, gdzie jest pijany kierowca więc napewno musiała być narąbana. ALE TATUŚ WSZYSTKO przykrywa, aby jego patologiczna córka, ktorą wychował na byle kogo nie poszła za kraty, ale tam jest jej miejsce i powinna wczoraj też być aresztowana tego domagamy się od organów ścigania.

Gość • Sobota [04.01.2014, 06:32:15] • [IP: 5.174.115.***]

ona nie kierowała ona nie winna przestańcie ona własnie winna bo nie wsadasie z pijanym, nacpanym tylko sie dzwoni na policje i właśnie ona jest wspólwinna tej okropnej tragedi i nie do Warszawy tylko do aresztu

Gość • Sobota [04.01.2014, 01:40:06] • [IP: 79.184.105.**]

Czy regulamin zezwala na dopuszczenie komentarzy zawierajace czyjeś nazwisko?

Gość • Sobota [04.01.2014, 01:00:29] • [IP: 178.238.247.***]

Do: [03.01.2014, 21:17] • [IP: 37.7.119.***] ...serce może ma, ale mózgu niestety nie. Skoro był i jest" ćpunem" to w ogóle nie powinien siadać za kierownicę!! On nie miał prawa w ogóle kierować. TO LOGICZNE !!

Gość • Sobota [04.01.2014, 00:56:29] • [IP: 79.184.105.**]

To zdarzenie ma nawet swoją nazwę? Noworoczna Tragedia? A może wypadałoby napisać tragedia w dzień Nowego Roku? Trzymajcie fason administratorzy.

Gość • Piątek [03.01.2014, 23:21:01] • [IP: 83.20.122.***]

"Pasażerka była trzeźwa. Wiedziała, że kierowca jest pijany. W środę wieczorem kobieta złożyła zeznania i wyszła do domu."...SZOK(( (wyszła do domu!

Gość • Piątek [03.01.2014, 22:40:52] • [IP: 185.4.212.***]

zgadzam sie z tym. .. Gość • Piątek [03.01.2014, 20:25] • [IP: 77.113.56.***]

Gość • Piątek [03.01.2014, 22:27:47] • [IP: 83.23.202.**]

Wieczny odpoczynek racz im dac panie...

Gość • Piątek [03.01.2014, 21:32:01] • [IP: 95.40.38.***]

Kierowca i pasażerka. dziś już tylko oni wiedzą jaka jest prawda, każdy z nas ma swoje przypuszczenia.emocje powoli opadają, ale jest w nas jeszcze tyle bólu i żalu, dlaczego?dlaczego to się stało?nigdy nie zapomnimy tej tragedii.mam tylko nadzieję że pasażerka zachowa się zgodnie ze swoim sumieniem i wyzna cała prawdę.dziwi mnie tylko ze była na tyle przytomna aby zakrywać twarz kapturem.prędzej sprawca był w szoku.

Gość • Piątek [03.01.2014, 21:17:27] • [IP: 37.7.119.***]

do Piątek [03.01.2014, 20:44] • [IP: 46.215.100.**]a ty co jakiś biegły jesteś?człowieku to co teraz opisujesz ukazuje tylko twoja głupote i bark jakiejkolwiek wiedzy jeśli chodzi o wypadki i ich RÓŻNE przyczyny.A dziś rano dwa busy też wjechały w siebie z Premedytacją?Prawda jest taka, że teo co na s uczą na kursach prawa jazdy, to kpina, bo każdy kierowca powinien być przeszkolony aby wiedział jak ma sie zachować w trudnych sytuacjach tj, poślizg, ja temu gościowi wierze, że to był wypadek.może i jest ćpunem i lekkoduchem, ale z tego co wiem to miał i serce i wiem że by do takiej tragedii się nie dopuścił celowo.

Gość • Piątek [03.01.2014, 20:44:11] • [IP: 46.215.100.**]

cos w tym jest... Gość • Piątek [03.01.2014, 20:25] • [IP: 77.113.56.***] Ten bydlak zrobił to specjalnie-bo chciał tą cizię wystraszyć i nie spodziewał się takiej tragedii. Że auto tak się zachowa i straci kontrolę.Dzisiaj jechałem tam 60/h aby sprawdzić -, ani to nie było w tych warunkach niebezpieczne i tor jazdy nie pasuje do miejsca tragedii, nie ma śladów ani hamowania ani śladów przesuwania się auta wyniesionego na zakręcie. Zrobił to z PREMEDYTACJĄ...Jeżeli już to uderzył by dużo, dużo wcześniej - w miejsce gdzie kiedyś był sklep spożywczy.A jeżeli go tak wyniosło na zakręcie to powinien uderzyć w ogrodzenie PGK. Kolega jadąc samochodem pokazywał cześć (byli jego znajomymi) i w tym momencie mijał się z tą BMW-u i w lusterku wszystko widział (ani nie był na jego pasie) i nagle skręcił w osoby idące po chodniku) - zatrzymał się od razu aby udzielić pomocy i wezwać pogotowie itd...Bydle w złości zrobił to specjalnie.Szkoda że świadek nie miał włączonej kamerki samochodowej to było by łatwiej to udowodnić.

XYZ • Piątek [03.01.2014, 20:33:11] • [IP: 193.238.171.***]

BAWIENIEM SIE W SĄD I WYPISYWANIEM RÓZNEGO TYPU BZDUR I POMÓWIEŃ W KOMENTARZACH NIE NIC NIE ZDZIALA I NAPEWNO NIE POMOŻE.. KAZDY POWINIEN SIE ZASTANOWIC NAD SOWIM ZYCIEM.. ILU Z WAS OSĄDZA ICH A SAMEMU PO PIJAKU ALBO PO CZYMŚ" LEPSZYM" SIADALO ZA KÓŁKO, CZY NA MIEJSCU PASAZERA?!! NIE UWAŻAM, ZE NIE JEST WINIEN, BO JEST ALE W TAK NAPRAWDE TYLKO I WYŁĄCZNIE ON.. ZASTANÓWCIE SIE TROCHE NAD TYM CO PISZECIE, DZIEWCZYNA POPELNILA BLAD ZE WSIADLA I POZWOLILA MU JECHAC ALE TO NIE ONA ZABIŁA.. WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA BLISKICH OFIAR.

Gość • Piątek [03.01.2014, 20:27:11] • [IP: 31.63.248.***]

SKOŃCZCIE PISAĆ TE TANIE TEKSTY. .TO JEST JUŻ ŻAŁOSNE. ..ILE MOŻNA ROZDRAPYWAĆ RANY. .DŁUBAĆ W LUDZKIM BÓLU JAK PALCEM W GÓWNIE ?? W SUMIE PORTAL POWINIE WYŁĄCZYĆ KOMENTARZE. ...

Gość • Piątek [03.01.2014, 20:25:33] • [IP: 79.184.175.***]

W Kamieniu toleruje sie ostra jazde. CHEVROLET SEDAN BŁEKITNY KOLOR!w dupie macie ze moze kogos gnojek potracic. Niech poleca w koncu glowy w tym grajdole.Rodzice tolerujcie potem bedziecie plakac nad synkiem.

Gość • Piątek [03.01.2014, 20:25:12] • [IP: 77.113.56.***]

Ten bydlak zrobił to specjalnie-bo chciał tą cizię wystraszyć i nie spodziewał się takiej tragedii. Że auto tak się zachowa i straci kontrolę.Dzisiaj jechałem tam 60/h aby sprawdzić -, ani to nie było w tych warunkach niebezpieczne i tor jazdy nie pasuje do miejsca tragedii, nie ma śladów ani hamowania ani śladów przesuwania się auta wyniesionego na zakręcie. Zrobił to z PREMEDYTACJĄ...Jeżeli już to uderzył by dużo, dużo wcześniej - w miejsce gdzie kiedyś był sklep spożywczy.A jeżeli go tak wyniosło na zakręcie to powinien uderzyć w ogrodzenie PGK. Kolega jadąc samochodem pokazywał cześć (byli jego znajomymi) i w tym momencie mijał się z tą BMW-u i w lusterku wszystko widział (ani nie był na jego pasie) i nagle skręcił w osoby idące po chodniku) - zatrzymał się od razu aby udzielić pomocy i wezwać pogotowie itd...Bydle w złości zrobił to specjalnie.Szkoda że świadek nie miał włączonej kamerki samochodowej to było by łatwiej to udowodnić.

Gość • Piątek [03.01.2014, 20:15:44] • [IP: 83.25.115.***]

Może chciała mu zabrac samochód zeby nie jechal po pijanemy nie miała tyle siły nad nim przez tą kłótnie ale sie może bała ze ją pobije ten diabeł co spowodował tę tragedię podczas kłótni nie wiadomo o co tam poszło W zasadzie powinna mu uniemożliwic jazde ja sie z tym zgadzam ale nie można osądzac kogos jak sie nie wie do końca ile w tym prawdy co tam z nimi bylo. Ona zawsze znajdzie wytłumaczenie żeby obronic swój tyłek przed prawem i nie wiadomo jak się jej to skończy

Gość • Piątek [03.01.2014, 19:55:18] • [IP: 86.170.172.***]

Ludzie co wy tu wypisujecie!!1

Gość • Piątek [03.01.2014, 19:26:46] • [IP: 94.254.146.***]

To ta dziewczyna ma prawojazdy i pozwolila usiasc pijanemu za kolko?SKANDAL-w takim razie zgadzam sie sie ztym komentarzem.Powinna odpowiadac tez za ta katastrofe...

Gość • Piątek [03.01.2014, 18:59:53] • [IP: 83.21.195.***]

ona temu winna ona temu winna !! i tak naprawde tylko ona... i ona o tym doskonale wie. moze celowo szarpneła za kierownice bo chciałą sie chłopaka pozbyć? trzezwa wsiada na miejscu pasazera majac prawo jazdy?? dziwne!! dziewczyno to ty zabiłaś tych ludzi rekoma swojego chłopaka!! oby wyrzuty sumienia dreczyły Cię do konca zycia!! mam nadzieje ze ludzie długo beda o tobie pamiętać!! jeżeli nie wymiar sprawiedliwości wymierzy Ci karę to ludzie zadbają o to by Ci życie umilić!!

Gość • Piątek [03.01.2014, 18:53:57] • [IP: 79.184.17.**]

NO COZ ZAL TEŻ RODZICÓW TYCH CO JECHALI TYM NIESZCZĘSNYM BMW MOJ BOŻE NIC NIE POMOZEMY NA PEWNO POMODLMY SIE W CISZY ZA NICH

Gość • Piątek [03.01.2014, 18:03:08] • [IP: 83.25.173.***]

to tak jakby ktos wiedzial ze typ idzie z bronia zabic kogos. i by poszedl znim.

Gość • Piątek [03.01.2014, 17:46:35] • [IP: 31.63.52.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [03.01.2014, 17:44:41] • [IP: 164.126.45.***]

I c o zabiła tak samo tych ludzi przyczyniła się i ujdzie suce na sucho niech tak samo ją oskarżą

Gość • Piątek [03.01.2014, 17:33:42] • [IP: 193.238.171.***]

Co Wy wszyscy się tak uczepiliście tej pasażerki..??!! Przecież to nie ona kierowała, to nie ona zabiła.. na pewno gdyby wiedziała ze tak to się skończy nie wsiadła by do tego auta i nie pozwoliła jechać temu idiocie.. nie wierzę ze nikt z was nigdy nie wsiadł i nie jechał z osobą, która jest pod wpływem prowadziła.. Ludzie zastanówcie się co piszecie.. obwiniacie i Jeździcie po tej dziewczynie gorzej niż po tym, który wjechał w tych niewinnych ludzi.. Kara należy się tylko i wyłącznie jemu i na pewno dużo wyższa niż tylko te 15 lat..

Gość • Piątek [03.01.2014, 17:21:53] • [IP: 31.175.172.***]

Gość • Piątek [03.01.2014, 15:01] • [IP: 78.30.95.**] TAK TAK TO PRAWDA CHODZI O CHEVROLETA SEDAN BŁEKITNY KOLOR, POLICJA WIE COS NA TEMAT TEGO AUTA ALE NIC NIE ROBIA

Gość • Piątek [03.01.2014, 16:51:32] • [IP: 37.209.146.***]

wydawac by się mogło ze moze tak bylo ze chcial lub chciala zjechac na parking ale bylo juz za pozno, byla opozniona reakcja i w ludzi wjechal, ciekawe jak to moglo byc... jak mozna tam pod kątem wjechac... sku..syni jebani...

Gość • Piątek [03.01.2014, 16:45:31] • [IP: 79.184.107.**]

obydwoje są winni tego zabójstwa, oni zrobili to celowo, oby wróciło Nieszczęście do nich 100kroć większe, za to co zrobili

Gość • Piątek [03.01.2014, 16:14:32] • [IP: 79.175.195.**]

ciekawe czy już Adusia pojechała odwiedzić swojego ukochanego w miejscu jego tymczasowego zamieszkania

Gość • Piątek [03.01.2014, 16:04:43] • [IP: 86.141.182.***]

Tez mi sie wydaje ze 70 na godxine to smiech na sali

Gość • Piątek [03.01.2014, 16:01:03] • [IP: 188.152.45.***]

doPiątek [03.01.2014, 13:22]  [IP: 5.173.179.***] ja spojrzalam w lustro i to co zobaczylam to jak sie mamy nie sluchalam za malucha ale nie morderczynie i pijaczke tak jak ten facet. nie porownuj mordercy do kazdego z nas. jakby ciebie spotkalo takie nieszczescie tez bys tak napisal?

ZKA KARA MUSI BYĆ • Piątek [03.01.2014, 15:06:49] • [IP: 79.186.4.***]

15 lat za każdą osobę to czegoś go nauczy /skurwiel/

Gość • Piątek [03.01.2014, 15:05:32] • [IP: 80.245.185.***]

Co za cymbal wyliczyl te 70km/h...i jest 6 ofiar . .widze ze policyjny specjalista od predkosci uczyl sie chyba kurwa na syrenach bosto...Chcialbym zwrocic uwage ze ciala ofiar nie sa porozrywane ani nie po kiereszowane niewiadomo jak mocno. ..praktyka mowi organy wewnetrzne w tym glownie serce zatrzyma sie pod wplywem naglego ogromnego przyspieszenia lub natychmiastowego i bardzo gwaltownego zatrzymania z odpowiedniej predkosci...konczac moj przekaz do pana pt 70km/h...pieprzony smiec warty 500 zl czyli tak zwane bmw zajebisty krawerznik + maska silnika, szyba i dach jak po wojnie daje zajebista predkosc a tu w ulamku sekundy zostaly zatrzymane 5 serc ludzkich

Gość • Piątek [03.01.2014, 15:02:01] • [IP: 89.79.56.***]

Ada. B jak mogłaś spotykać się z takim ĆPU**M

Gość • Piątek [03.01.2014, 15:01:56] • [IP: 78.30.95.**]

A ja tak z innej beczki..W Kamieniu jest koleś który nie potrafi wolno jezdzic, synuś nauczyciela dzien w dzien zapieprza przez kamien.Nikt tego nie widzi? Policja nie zwraca na niego uwagi bo sie boja czy co? Mało brakuje do nastepnej tragedii!

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:57:57] • [IP: 94.223.88.***]

Na tym odcinku nie ma ograniczenia do 30 km/h. Dozwolona prędkość w tym miejscu to 50 km/h.

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:39:03] • [IP: 37.30.35.***]

su.a usunęła fb to znaczy że jest winna i tyle ! szukaj kolejnego wafla który będzie cię sponsorował przyjeżdżał raz na 2 tygodnie aby cię przelecieć i kasę dać takie układy ci pasowały od zawsze !! Oby ludzie nie dali ci żyć !!

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:31:39] • [IP: 37.30.74.***]

su.a usunęła fb to znaczy że jest winna i tyle ! szukaj kolejnego wafla który będzie cię sponsorował przyjeżdżał raz na 2 tygodnie aby cię przelecieć i kasę dać takie układy ci pasowały od zawsze !! Oby ludzie nie dali ci żyć !!

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:22:12] • [IP: 31.61.136.***]

Arsoba, kalka, slawny, ruda, ta z osiedla i psychol z sulikowa, mordercy zyja w srod nas i co z tym zrobicie?

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:18:46] • [IP: 83.8.35.***]

Koleś jakiś milioner, że stać go na takie autko?

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:14:28] • [IP: 31.175.7.***]

Lalunia chciała dupę wozić i obojętnie czy po pijaku czy na trzeżwo ją również ukarać

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:10:29] • [IP: 93.89.202.***]

Jedynie kto go oceni to Bóg...

Gość • Piątek [03.01.2014, 14:05:09] • [IP: 93.89.202.***]

Adrianna trzymaj się każdy kto cię zna wie że byłaś z bydlakiem:(

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:58:59] • [IP: 80.245.179.***]

I tak na wykopie wszystko jest.

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:56:15] • [IP: 213.238.98.**]

adrianko badz silna i nie zalamuj sie nie daj pozrec sie tym ludzkim hiena ktore szukaja sesacji badz silna ja jestem z toba.mimo ze sie nie do konca znamy oficjalnie to moi rodzice znaja dobrze twoich rodzicow.

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:45:08] • [IP: 79.184.17.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:40:23] • [IP: 10.14.54.***]

a dlaczego w tym miejscu zlikiwdowano przejscie dla pieszych. Zobaczie tylko rano i po południu ile młodziezy idąc do szkoły przechodzi przez to skrzyzowanie przed przejazdem kolejowym, a o kolejny wypadek w tym miejscu nietrudno

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:36:02] • [IP: 178.182.136.**]

LUDZIE CO WY PISZECIE DLACZEGO JA OSKARZACIE NIE WIECIE JAK BYLO MOZE NIE CHCIALA Z NIM JECHAC MZE JA NA CHAMA WBIL ON JEST KAWAL CHLOPA A ONA DROBNA KOBIETA CO MOGLA ZROBIC WSZYSCY JESTESCIE MADRZY CIEKAWE CZY KTORAS Z NAS BY ZAREAGOWALA WATPIE PISAC KAZDY MOZE

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:23:32] • [IP: 79.184.18.***]

Dlaczego często kierowcy przemierzają długie trasy a w pobliżu miejsca zamieszkania wypadają z drogi?

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:22:44] • [IP: 5.173.179.***]

Niech każdy spojrzy w lustro i powie sobie czy jest bez winy zwłaszcza jak był młody i dopiero pisać durne komentarze.WYRAZY WSPÓŁCZUCIA RODZINOM

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:15:40] • [IP: 77.96.105.**]

Czy tam w Kamieniu Was ortografii nie uczą? Sami analfabeci tu piszą komentarze!

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:10:09] • [IP: 159.205.111.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:08:35] • [IP: 212.244.241.**]

Jeżeli prawdą jest, że pani Ada wymusiła tą nieszczęsną podróż to jest pusta i zasługuje na potępienie - tym bardziej że sama miała prawo jazdy. jestem oburzona. Znam ojca tej pannicy był kiedyś nauczycielem. Spokojny, zrównoważony człowiek. Wstyd pani Ado przynosi pani swojemu zacnemu ojcu.

Kodeks Ruchu Drogowego • Piątek [03.01.2014, 13:08:18] • [IP: 77.254.65.***]

Ograniczenie 30km/h jest na progu zwalniającym, a skrzyżowanie z ulicą Długosza odwołuje ten znak, powodując że w miejscu wypadku obowiązuje 50km/h. Proszę podawać prawdziwe a nie zakłamane informacje.

Gość • Piątek [03.01.2014, 13:06:39] • [IP: 46.204.112.***]

teraz Adziunia farbnie sie na czarno, przytnie wlosie na pustym łie i bedzie inna, obys zawsze pamietala co widzialas i na co pozwolilas..., tragedia ;[

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:53:19] • [IP: 91.217.40.***]

Zamknąć jadaczki to nic nie zmeni. .. sąd osądzi !!

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:43:42] • [IP: 197.85.186.**]

A czy to prawda, że matka sprawcy złożyła skargę na policjantów?? Jeżeli tak zrobiła to wiadomo po kim synuś jest taki mądry. Żenada.

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:36:21] • [IP: 62.69.231.***]

11:16 - dobrze zrobiła, do fejsbuk, to gówno. Po co miała być pożywką dla kocich ryjów?

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:32:07] • [IP: 213.158.216.*]

LUZIE TO STOJA TAM JAK PASOZYTY CIEKAWSCY STOJA TYLKO PO TO ZEBY SENSACJI SZYKAC I MOC CO NAPIERDZIELAC NAOKOLO ZAL MI ICH ONI WCALE NIE WSPOLCZUJA !!WIDZE PRZEZ OKNO SAD I POWIEM ZE WSTYD MI ZA KAMIENSKICH LUDZI BO TAM SAME MENELE TYLKO STTERAZ MACIE O CZYM GADAC!!OJA PIJACZKI I PLOTKARY PIERWSZE Z KAMIENIA POMORSKIEGO !

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:30:24] • [IP: 83.21.92.***]

Nawet śladów hamowania nie ma i, ze w poślizg wpadł.. Tak jak by celowo wjechał w nich.

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:29:02] • [IP: 213.158.216.*]

NAPISZE TAK LUDZIE KTORZY STOJA TERAZ POD SADEM SZUKAJA TYLKO SENSACJI WCALE NIE WSPOLCZUJA LUDZIA KTORZY STRACILI SWOICH BLISKICH SZUKAJA SENSACJI NAWET WYPOWIADAC SIE DO KAMER NIE UMIA ZAL PIERWSZA MORDERCZYNI DZIEWCZYNKI Z ZOLCINA STALA I RACZKI SKLADALA A ONA CO ZROBILA SAMA KIEDYS ZAMORDOWALA I TO Z PREMEDYTACJA!!

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:13:43] • [IP: 83.11.81.***]

ona temu winna ona temu winna !! i tak naprawde tylko ona... i ona o tym doskonale wie. moze celowo szarpneła za kierownice bo chciałą sie chłopaka pozbyć? trzezwa wsiada na miejscu pasazera majac prawo jazdy?? dziwne!! dziewczyno to ty zabiłaś tych ludzi rekoma swojego chłopaka!! oby wyrzuty sumienia dreczyły Cię do konca zycia!! mam nadzieje ze ludzie długo beda o tobie pamiętać!! jeżeli nie wymiar sprawiedliwości wymierzy Ci karę to ludzie zadbają o to by Ci życie umilić!!

Gość • Piątek [03.01.2014, 12:00:48] • [IP: 81.190.91.***]

wyjdzie na to że jest nie winny!! Masakra czasu się nie cofnie ale karę powinien ponieść, tym bardziej że już raz jechał po pijaku!!

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:38:58] • [IP: 79.184.103.**]

Usunęła? Tak? Fakt.pl tam ją zobaczysz w całej krasie. Zamiast dac się wyspac chłopakowi to d... se kazała wieżc do Kamienia ze Szczecina i po drodze kłótnie. PKP albo na piechotę. Co, nie było grosza na nocleg?

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:38:46] • [IP: 83.23.106.***]

Zal i wielki bol.Po stracie bliskich.I to biedne dziecko ktore stracilo oboje rodzicow.Człowieku co TY zrobiłes -mogles byc przy rozmowie kiedy dziecko dowiedzialo sie ze jego rodzice nie zyją.To jest tragedia.Zycze ci zebys kiedys tego doznał albo twoje dzieci!I twojej pasazerce tez.Bo jakby nie wsiadla do samochodu to moze by do tego nie doszło.Boze co wy zrobiliscie.Oboje powinniscie zgnic w wiezieniu!

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:32:53] • [IP: 62.69.203.**]

ta kobieta co z nim jechała to taka sama pusta, tleniona bolndi jak ta z sanoka.

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:28:14] • [IP: 91.202.230.***]

jak zerwała to trzeba było mieć tyle godności żeby wrócić samej, jeśli droga Ado jechał bo ty chciałaś do domciu to twoja wina też jest, ty nie masz prawo jazdy ?normalna trzeźwa kobieta sama by siadła za kółko lub pojechała PKS

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:21:21] • [IP: 91.202.230.***]

na nk i fb taka lalunia jak by się nie wstydziła i nie miała sobie nic do zarzucenia z podniesionym czołem by stała ale co można wymagać jak wie ze ponosi winę chyba że ma IQ na poziomie swojego tętna i ma wszystko w d...

pamiętamy • Piątek [03.01.2014, 11:18:48] • [IP: 87.207.155.**]

Ich świece zgasił wiatr (*)

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:16:25] • [IP: 83.21.196.***]

Ada usunęła konto na fb... Co wstyd Ci teraz?

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:08:45] • [IP: 79.184.103.**]

Jak możecie pisac że On był świadomy. Ona jest winna. Nie stac było dziewki na PKP ze Szczecina po imprezie? Zerwała z nim. Po co ta jazda. Chłopak powinien spac po imprezie w Szczecinie a nie wieżc jaśnie panią dziewkę do. .następnej imprezy jej się spieszyło? Wiele jest takich przypadków i tutaj może w tym nieszczęsciu ktoś coś zrozumie. Mam na myśli głupie, puste, imprezujące laski. PKP albo autonogi...

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:03:44] • [IP: 46.77.124.***]

Okolo11.50 bedzie pod sadem w kamieniu do wyroku

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:03:32] • [IP: 79.184.209.***]

Ludzie przestańce juz KOMENTOWAĆ !! To nie wasza sprawa, docencie to co macie i szanujcie każdy kolejny dzień, bo nie wiadomo jak dla was może sie życie zakończyć i kiedy... Z szacunku dla ofiar i ich rodzin przemilczmy to a osądzanie sprawcy zostawmy odpowiednim służbom...[*] [*] [*]

Gość • Piątek [03.01.2014, 11:00:31] • [IP: 79.184.106.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:56:18] • [IP: 83.21.218.***]

do tych co go bronią- zapytajcie jego kolesi- powiedzą- ćpał, pił i jeździł aż się stało co się stać kiedyś musiało

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:53:58] • [IP: 185.5.99.**]

10:13 & 10:15} - Macierewicz?

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:51:45] • [IP: 37.47.129.***]

Ja go nie bronie ale powinni to sprawdzic ktos zawinil tylko nie wiem czy to media nie wydaly juz osadu a sprawdzac juz nie ma potrzeby...

sKy • Piątek [03.01.2014, 10:50:44] • [IP: 83.12.47.***]

"15 lat za mało"," Dożywocie"," Powiesić gnoja". Ciekawe ilu z tych piszących tu moralistów też jeździ po piwie. Stała się tragedia. Zginęli ludzie. Mateusza nic nie usprawiedliwia i nie mam zamiaru go bronić, ale jazgot nakręconych hipokrytów jest żałosny. Pewnie większość przyjdzie na wizję lokalną zrobić" Potworowi" zdjęcie. Zawsze można wrzucić na Fejsa. Jak nagracie filmy, zrobicie fotki, to ten które jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień..

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:41:18] • [IP: 192.168.77.**]

nasza policja robi tak jak rosjanie z tupolewem

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:15:58] • [IP: 37.47.129.***]

Mocno ciac to jskim cudem uderzyli za lukiem strona kierowcy gdyby ich wynioslo uderzyli by strona pasazera mi to wyglada na ostre szarpniecie kierownica przez pasazera obrocenie auta i uderzenie strona kierowcy auto niebmialo na tyle duzo mocy aby sie obtocic samo!!

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:13:52] • [IP: 37.47.129.***]

Dlaczego samochod ktorego stan techniczny badał bedzie biegly z zakresu ruchu drogowego stoi jak porzucony na parkingu byle jak i byle gdzie ?! W tak waznej sprawie samochod powinien zostac zamniety w garazu lub hali moze samochodem jechala kobieta ? Miejsce eypsdku wyglada conajmniej zastanawiajaco kierujacy mial podobno dwa promile alkoholu w organizmie byl pod wplywam alkoholu i narkotykow a on nie potracil tych ludzi na samym zakrecie w zakret wszedl bez lroblemu on nie udezyl w nich na luku tylko praktycznie na prostym odcinku drogi...moze byl na miejscu pasazera moze szarpna kierownica podczas gdy kierowala kobieta?! Wedle mojejbopini gdyby to jego stan psychofizyczny decydowal o jezdzie to pojechalby on prosto juz na luku a nie przejechal luk i dojechal praktycznie do przejazdu miejsce zdarzenia strona ktora uderzyl domniemany sprawca wyglada mi na zupelnie inny przebieg zdarzen wyglada mi to na jazde bmw z tylnym napedem ze slabym motorem ktorym mogla jechac kobieta skoro wiechali w zakret to musieli

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:09:36] • [IP: 83.21.193.***]

Mówi, że to nieszczęśliwy wypadek do jego pijaństwa i narkotyków dochodzi jeszcze głupota.Jakim podłym jesteś draniem wypowiadając te słowa. Rozumu nie masz to wiem, ale również serca ci brak. Nieszczęśliwy wypadek jest wtedy kiedy zawiodą hamulce, kierowca zasłabnie, auto wpada w poślizg to wszystko nie z naszej winy, ale w tej sytuacji wsiadł do auta pijany i po narkotykach wiedział, że stwarza niebezpieczeństwo na drodze, a jednak wsiadł i zabił i twierdzi, że to nieszczęśliwy wypadek, głupota jego nie zna granic, a kretynka dziewczyna intelektu nie ma również.Ludzie idący chodnikiem myśleli, że są bezpieczni, no przecież chodnik jest dla pieszych, a droga dla aut nie wiedzieli, że pijak po narkotykach z nadmierną prędkością w nich wjedzie, zabił szczęśliwych, młodych ludzi i dziecko.Życzę jemu, żeby kiedyś ktoś zabił jego bliskich mówiąc-to nieszczęśliwy wypadek.

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:05:09] • [IP: 79.184.178.**]

A co tego śmiecia w kółko wożą codziennie do Szczecina ? Za dużo mają pieniędzy na benzynę ? Jak się boją o bezpieczeństwo to niech ogłoszą przetarg na ochronę.

Gość • Piątek [03.01.2014, 10:04:12] • [IP: 185.5.99.**]

Teraz będą wszędzie drążyć temat w nieskończoność, jak z matką małej Madzi z Sosnowca. Nuda.

Gość • Piątek [03.01.2014, 09:50:56] • [IP: 5.60.131.***]

Jak taką masakre można uznać jedynie za katastrofe w ruchu lądowym ? Mateusz był" świadomy" odurzenia i wsiadł za kierownice a więc był potencjalnym mordercą. Powinien miec 3 zarzuty : katastrofa w ruchu lądowym, zabójstwo z premedytacją oraz jazdę pod wpływem alkoholu oraz narkotyków (w sumie 4). I nie marne 15lat a minimum 25lat bez opcji wyjścia przed czasem. Dopuścił się masakry i niech poczuje co to znaczy sprawiedliwość. Prawodawca powinien ustalić dolną granicę za jazde autem pod wpływem używek na minimum 20lat ciężkich robót na koszt państwa. Każdy pijany, naćpany kierowca to potencjalny morderca więc i kara niech jest jak najdotkliwsza, a za taki wyczyn jak Mateusza tto nawet bezwzględne dożywocie i ciężka praca. Nasze prawo jest za litościwe i wgl nasze prawo jest delikatnie mówiąc bez sensu. Jak dostanie marne 15lat to będzie kpina totalna z tego wszystkiego. Wyrok : 25lat-dożywocie bez furtki. Tyle na temat Mateusza

Gość • Piątek [03.01.2014, 09:34:23] • [IP: 31.174.78.**]

To wielka tragedia !! dla rodzin tych co zginęli, dla rodziny sprawcy i dla samego sprawcy. Nie był bandyta jak się go przedstawia, nawet Breivika który zamordował ponad 70 osob z premedytacją strzelając w głowe z bliska tak nie traktowano jak tego człowieka który nie zrobił tego specjalnie, nie zakuto w kajdany, to naprawdę nie było potrzebne, przecież przyznał się do winy i co uciekał by ?? Polska to w dalszym ciągu kraj dziki. Wypowiedzi polityków, ale jakos nie przypominam sobie aby zakuwano w kajdany polityków, czy księdza który kilka dni wcześniej potrącił kobiete i puszczono go wolno, a następnego dnia stawił się na Komendzie Poliscji i miał 1, 5 promila we krwii, Zastanawiam się nad tymi mieszkańcami Kamienia Pomorskiego którzy tak ubolewają i najchętniej dokonali by samosądu na tym chłopcu, maja też synów i sa pewni że ich dzieci na pewno tego nie robią ?? Czy tylko jeszcze mieli to szczęście że ich nikt nie złapał !!A Politycy na tym nieszczęściu próbują ugrać cos dla siebie !

Gość • Piątek [03.01.2014, 09:27:22] • [IP: 80.50.83.**]

tak to jest jak Debilą umarzają wcześniejsze mniejsze wypadki gdzie popełnili wykroczenie

Gość • Piątek [03.01.2014, 09:13:23] • [IP: 83.20.79.***]

Nie powinno się go bronić, ale bez przesady z tą trzecią cyfrą.

Gość • Piątek [03.01.2014, 08:53:44] • [IP: 178.181.80.***]

BMW!

Gość • Piątek [03.01.2014, 08:30:51] • [IP: 37.30.113.**]

Do tej 70 -ki w artykule to chyb trzeba dopisac jeszcze jedna cyfre n przednim miejscu

Oglądasz 1-110 z 110
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Gmina Międzyzdroje: Lubin świętuje 1000-lecie koronacji Bolesława Chrobrego! 17 maja w Grodzisku odbędzie się festyn historyczny z pokazami wojów, wykładem prof. Sikorskiego i atrakcjami dla całych rodzin. Start o 15:00 – nie zabraknie walk, muzyki, ognia i zabawy! ■