POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Niedziela [18.08.2013, 08:55:41] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski: Kierowcy trąbią na rowerzystów! Kiedy ścieżka?

Kamień Pomorski: Kierowcy trąbią na rowerzystów! Kiedy ścieżka?

fot. ikamien.pl

Ścieżka rowerowa prowadzi z Dziwnówka aż do Kamienia Pomorskiego, a raczej osiedla położonym tuż przed miejscowością. Później trzeba zejść z roweru, jechać po chodniku, albo jechać jezdnią ryzykując potrącenie.

- Problem jest poważny. Przed chodnikiem, jadąc od osiedla do Kamienia Pomorskiego stoi znak: koniec ścieżki rowerowej. Dalej prowadzi chodnik, zgodnie z przepisami nie można po nim jechać rowerem. Natomiast jazda ulicą kończy się trąbieniem przez zdenerwowanych zdenerwowanych kierowców, gdyż ulica jest na tyle wąska że rowerzyści przeszkadzają w ruchu samochodów – uważa nasz Czytelnik.

Pokonanie kilkuset metrów ulicą jest także niebezpieczne. - Jeśli nie można przedłużyć ścieżki rowerowej, to przynajmniej niech zostanie ustawiony znak pozwalający na jazdę rowerom po chodniku. Troszkę pomysłowości i sprawa rozwiązana drodzy urzędnicy miasta! - mówi Czytelnik.


komentarzy: 49, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-49 z 49

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 18:18:40] • [IP: 164.127.222.***]

Myślę że komentujący wyjazd z Kamienia na Dziwnówek przypominają sobie z jaką pompą był oddawany dojazd nad morze i jacy oficjele się prężyli przed obiektywami, a tu taka wpadka która była od samego początku.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 13:11:37] • [IP: 77.253.205.***]

Tu nie tyle brak ścieżki jest problemem ile BRAK KULTURY.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 12:26:28] • [IP: 77.115.53.**]

Brak drogi rowerowej na tym odcinku to porażka : władz, projektantów organizacji ruchu i innych pożal się Boże inżynierów. Skazują użytkowników tej drogi poprzez swoją nieudolność, ignorancję, nieuctwo i brak wrażliwości na niebezpieczeństwo kolizji, tudzież utratę zdrowia i życia.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 09:26:46] • [IP: 87.205.70.***]

Gość  Niedziela [18.08.2013, 11:36]  [IP: 95.48.250.***] Dobrze napisał! Przemek  Poniedziałek [19.08.2013, 07:47]  [IP: 77.222.6.**] Dopóki nie ma wydzielonej ścieżki rowerowej biegnącej równolegle do drogi.

Przemek • Poniedziałek [19.08.2013, 07:47:16] • [IP: 77.222.6.**]

Rowerzysta jest pelnoprawnym uczestnikiem ruchu i ma prawo tak samo jak samochod poruszac sie po ulicy. Jesli dla kogos to dziwne to zapraszam do lektury Prawa o Ruchu Drogowym.

Gość • Poniedziałek [19.08.2013, 07:12:23] • [IP: 46.169.89.***]

Pani Matka. Piękny styl pisania.Brawo! Przyjemnie się czyta. Treść przekazuje istotę sprawy. Popieram. :) Wspaniała kobieta.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 21:48:11] • [IP: 83.20.7.**]

A ja się pytam, kiedy będzie ścieżka rowerowa z wolina do unina?? Naprawdę te cholerne drzewa są przeszkodą? A może jest to wynikiem niezaradności wolińskich władz?

Gość • Niedziela [18.08.2013, 21:16:05] • [IP: 83.21.168.***]

Ścieżka prowadząca do mostu kończy się w nicości, bo nie wiem co zrobić jak dojadę do końca. Pieniądze poszły w błoto bo mało kto tam jeździ. Ciekawe ile to kosztowało? Na Wolińskiej trzeba jeździć zygzakiem, przeskakując z jednej na drugą stronę, więc nie dziwcie się, że rowerzyści jadą chodnikiem lub ulicą. W końcu nie każdy lubi przełaje, szczególnie starsi działkowicze.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 21:10:16] • [IP: 83.8.105.***]

Ścieżka prowadząca do mostu kończy się w nicości, bo nie wiem co zrobić jak dojadę do końca. Pieniądze poszły w błoto bo mało kto tam jeździ. Ciekawe ile to kosztowało? Na Wolińskiej trzeba jeździć zygzakiem, przeskakując z jednej na drugą stronę, więc nie dziwcie się, że rowerzyści jadą chodnikiem lub ulicą. W końcu nie każdy lubi przełaje, szczególnie starsi działkowicze.

matka • Niedziela [18.08.2013, 21:00:09] • [IP: 79.186.3.***]

Rowniez jestem pieszą, rowerzystką i kierowcą. Stosuję się do wszystkich przepisów i tego samego ucze swojego synka. Mamy też światla, odblaski i dzwonki. Jednak nie wyobrazam sobie 9-latka jadącego ze mną ulicą z osiedla do Kamienia. Jeździmy więc chodnikiem, dziekując każdemu pieszemu za ustąpienie miejsca na przejazd. To też nie jest dobre rozwiazanie, gdyż o zmroku piesi są niewidoczni :-/, a więc?ŚCIEŻKA! Prosimy o ścieżkę

Gość • Niedziela [18.08.2013, 20:34:00] • [IP: 83.25.43.***]

W JEDNYM ZDANIU 4 RAZY NAPISAŁA KOBIETA ''''PANI ''''NO NA SERIO CIEKAWY WPIS I JUŻ WIADOMO KTÓRA [PANI] ZE SZPITALNEJ PODLE PLOTKARSTWO OJ PODŁE WSTYD JAK CHOLERA

Gość • Niedziela [18.08.2013, 19:50:13] • [IP: 79.186.188.**]

za pośrednictwem ikamień, czytelników i innych osób zwracam się z pytaniem do kamieńskiej Policji i za jej pośrednictwem do instancji zwierzchnich: czy policjanci ruchu drogowego, prewencji lub innych pionów reagują na ewidentne naruszanie przez rowerzystów zasad bezpieczeństwa poprzez nie korzystanie z istniejących ścieżek rowerowych i poruszanie się po jezdni zamiast ścieżką? jakie w bieżącym 2013 roku i w minionym 2012 roku podejmowano w tej kwestii działania i jakie były tychże działań efekty? mam naprawdę wielką nadzieję iż pytania te znajdą poważną odpowiedź a nie będą traktowanę strusiową metodą chowania głowy w piasek

Gość • Niedziela [18.08.2013, 19:42:20] • [IP: 79.186.188.**]

wszystko jest fajnie. rowerzyści sobie a kierowcy sobie. gdzieś pośrodku sa jeszcze piesi. według mnie po pierwsze i po ostatnie należy korzystać z tego co ma się pod czupryną. nie pyszczyć na wszystkie strony że brak jest ścieżek rowerowych. co z tego że są jak i tak z nich zainteresowani nie korzystają. prosi się nakręcanie filmików jak tatuś z mamusią (potencjalni pacjenci innych doktorów) z dwójką małolatów w szczycie sezonu letniego jadą jezdnią a obok jest wyraźnie oznakowana ścieżka. kierowcę za korzystanie z komórki się karze a patafiana ze słuchawkami na uszach poruszającego się druciakiem już nie. powodowanie skutków prawnych z jednej strony (kierowcy) obwarowane jest szeregiem szykan (kursy, egzaminy, łożenie kasy itp.) a z drugiej strony tacy sami uczestnicy ruchu drogowego (cykliści, piesi i inne święte krowy) nie ponoszą żadnych kosztów czy tp. mój kolega, prawdziwy niemiec, tłumaczył mi, że kierowca nie ponosi tam żadnych konsekwencji jak jakowyś nawiedzieniec będzie w miejscu niedozwolonym.

Dragon • Niedziela [18.08.2013, 19:25:57] • [IP: 79.186.111.**]

Do Gość  Niedziela [18.08.2013, 18:29]  [IP: 83.23.140.***] Ja przynajmniej piszę po polsku. :) Co się tyczy ścieżek rowerowych: Szerokość ścieżki rowerowej powinna wynosić nie mniej niż 2, 5 m - gdy ze ścieżki jednokierunkowej mogą korzystać piesi. Te które mamy nie spełniają wymagań. Choć dobrze, że w ogóle są. A także kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza. W wolnym tłumaczeniu jak nie ma ścieżki rowerowej po prawej stronie jezdni to nie ma jej w ogóle i rowerzyści mogą jechać się po jezdni. Nie zmienia to faktu, że trwa wojna i na drodze obowiązuje prawo dżungli. Ale to każdy uczestnik ruchu drogowego wie. Pozdrawiam osoby myślące.

matka • Niedziela [18.08.2013, 19:01:08] • [IP: 83.21.7.***]

Rowniez jestem pieszą, rowerzystką i kierowcą. Stosuję się do wszystkich przepisów i tego samego ucze swojego synka. Mamy też światla, odblaski i dzwonki. Jednak nie wyobrazam sobie 9-latka jadącego ze mną ulicą z osiedla do Kamienia. Jeździmy więc chodnikiem, dziekując każdemu pieszemu za ustąpienie miejsca na przejazd. To też nie jest dobre rozwiazanie, gdyż o zmroku piesi są niewidoczni :-/, a więc?ŚCIEŻKA! Prosimy o ścieżkę

Gość • Niedziela [18.08.2013, 18:29:43] • [IP: 83.23.140.***]

za duzo mowisz 16 02

Katia • Niedziela [18.08.2013, 17:34:20] • [IP: 78.131.222.*]

Do wpisu: Niedziela [18.08.2013, 14:05] • [IP: 83.8.56.***] : Ta Pani to pewnie taka Pani o której Pani pisze to Pani ze szpitalnej. To możliwe :) Pasują do niej słowa błoga nieświadomość i że jechała zadowolona. Raczej z siebie. Gdy chodzi też jest zadowolona z siebie.

TDS • Niedziela [18.08.2013, 17:28:54] • [IP: 79.186.109.**]

najlepiej to na wolińskiej ulicą rowerami jeżdzą, a ścieżka rowerowa pusta..

Gość • Niedziela [18.08.2013, 17:05:39] • [IP: 31.0.214.**]

Mamy ścieżkie rowerową Unin Międzywodzie a jadą druga

Gość • Niedziela [18.08.2013, 17:02:10] • [IP: 83.16.227.**]

Jeżdżę tylko rowerem lub jestem pieszym użytkownikiem drogi, ale kiedy jadę jako pasażer w samochodzie i widzę kogoś na rowerze, to faktycznie mam ochotę powiedzieć ostre słowo. Rzadko sygnalizują skręt, jadą ulicą mając obok siebie ścieżkę rowerową, a starsi ludzie (bez obrazy) jadą nieraz tak" drgająco" i niestabilnie, że mam wrażenie, iż nam się zaraz na samochód ktoś przewróci.Na ulicy Szczecińskiej nagminnie rowerami jeżdżą tą stroną, która nie ma ścieżki. Nie wytrzymuję, kiedy taki jeden z drugim trąbi na mnie, żeby zejść mu z drogi na chodzniku. Bez odwracania się mówię, że ścieżka rowerowa jest po drugiej stronie ulicy. A jako rowerzystka informuję wszystkich kierowców, że zawsze jeżdżę po ścieżce rowerowej, jeżeli takowa jest i sygnalizuję zamiar skrętu z wyprzedzeniem :) Niestety wśród was także zdarzają się takie osoby, które nagminnie zajeżdżają mi drogę skręcając tuż przede mną (muszę hamować) - patrz ulica Chrobrego skręt w Mieszka I - zapominając, że ja nie stoję w miejscu tylko cały czas jadę.

Dragon • Niedziela [18.08.2013, 16:02:36] • [IP: 79.186.111.**]

Jestem pieszym, rowerzystą i kierowcą. Znam przepisy. Jeżdżę rowerem zgodnie ze znakami. Używam oświetlenia. Sygnalizuje zamiar skrętu itp. Niestety spora część kierowców ma gdzieś rowerzystów i wyprzedzają sygnalizującego zamiar skrętu rowerzystę. Nie wspomnę już o wyprzedzaniu na żyletkę. Rowerzyści też nie są lepsi, bo spora ich ilość jeździ jak samobójcy (pod prąd, zygzakiem). A piesi no cóż na ścieżce pieszo-rowerowej tarasują drogę i mają gdzieś innych uczestników ruchu, nawet jak są wydzielone pasy dla pieszych i rowerów. Po prostu święte krowy. Wygląda na to, że egzaminy ze znajomości przepisów ruchu drogowego powinny być obowiązkowe dla wszystkich. :) Co do tematu artykułu. Mam nadzieję, że ta ścieżka powstanie jak najszybciej. Pozdrawiam.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 15:34:17] • [IP: 83.21.230.**]

Kaski ze światełkiem dla KIEROWCÓW to będą prawdziwymi rajdowcami i ulice wyłącznie dla nich BO DLA INNYCH MAJĄ ZERO TOLERANCJI.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 15:25:45] • [IP: 37.7.140.***]

Po co tyle bicia piany ? Uważać na rowerzystów i koniec. A jak się nie podoba to wynocha z drogi. Nie czytałem nigdzie, aby rowerzysta zabił kierowcę, a odwrotnie to często. Nie czytałem dotychczas, aby rowerzysta uszkodził pieszego.

rl • Niedziela [18.08.2013, 15:06:49] • [IP: 83.21.122.**]

Teraz jezdzac samochodem o zmroku to strach sie bac, jezdzi taka masa rowerzystow bez oswietlenia bo zeby chociaz posiadali kamizelki odblaskowe-jednemu to nawet zwrocilem uwage czy mu zycie nie mile ze tak nie odpowiedzialnie jedzie bez zadnego swiatla, ja rozumiem ze mozna sie spoznic i wrocic jakos trzeba ale to nie znaczy ze ma sie to obywac kosztem zdrowia czy nie kiedy zycia pozdrawiam rowerzystow i zycze im wiecej rozwagi na drodze

Gość • Niedziela [18.08.2013, 14:05:51] • [IP: 83.8.56.***]

Niektórzy rowerzyści to szleńcy. Niedawno w obrębie Rynku, gdzie jest ruch jednokierunkowy, mijałam rowerzystkę, która jechała sobie pod prąd - zadowolona z siebie (w błogiej nieświadomości). To samo jest z ulicą Gryfitów koło banku. Rowerzyści jadą na jesnokierunkowym odcinku pod prąd. Kompletnie nie znają przepisów. Nie mówię już o sygnalizowaniu skrętów...

Gość • Niedziela [18.08.2013, 13:54:10] • [IP: 5.173.191.***]

Do gościa [18.08.2013, 10:30]  [IP: 195.205.28.*] jak pomyśleć to nawet 30 a nawet 20 km/h zawsze można wolniej, przecież pomysły zawsze można mieć !! :)))

Gość • Niedziela [18.08.2013, 13:51:11] • [IP: 188.146.14.**]

Panie redaktorze, czy pan czytał kodeks drogowy? Czy pisze pan tylko po to żeby coś pisać. Jeżeli jest chodnik a jazda po drodze stwarza zagrożenie można korzystać z chodnika z zachowaniem ostrożności względem pieszych. A po drugie do gościa z 10:47 może ty piszesz o innej ścieżce bo ja widzę mnóstwo ludzi na tej ścieżce.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 13:36:23] • [IP: 83.21.101.**]

ok problem rowerzyści - piesi - kierowcy a co z rolkami?

Gość • Niedziela [18.08.2013, 13:02:54] • [IP: 94.42.37.***]

A może pomyślcie inaczej...Kierowca trąbi żeby pokazać rowerzyście że się do niego zbliża i żeby ten nie odwalił żadnego numeru.Rowerzysta jadąc często nie słyszy że od tyłu zbliża się do niego auto...w ostatniej chwili wystawia rękę i sru na lewo...no i wypadek gotowy.Poza terenem zabudowanym sam raz zatrąbie oczywiście z wiekszej odległości po prostu po to żeby rowerzysta WIEDZIAŁ że się zbliżam i nie będe w stanie wyhamować w ułamku sekundy...Wystarczy pomyśleć a nie się oburzać!!A co do chodnika pomiędzy osiedlem a kamieniem to rowerzyści mają gdzieś pieszych.Jadą nie patrzą, uważają że mają pierwszeństwo.Czasem zadzwonią ale w większości śmigną ze sporą prędkością...Pieszy który ma pierwszeństwo musi im ustępować...Zgadzam się że skoro są pełnoprawnymi uczestnikami ruchu drogowego muszą zdać egzamin z takowej wiedzy!!

Gość • Niedziela [18.08.2013, 12:55:24] • [IP: 83.21.208.***]

98% procent rowerzystów w kamieniu nie sygnalizuje swoich zamiarów, jeżdżą po chodnikach bo tak im wygodniej, albo nie potrafią się poruszac po normalnej ulicy, ale nikt im nie zwroci uwagi, tylko kierowcow samochodow sie karze...

pijany kierowca • Niedziela [18.08.2013, 12:50:47] • [IP: 83.21.199.***]

Może jeszcze obwodnicę osiedla zrobić? Nie wrzucam wszystkich do jednego wora, ale rowerzyści to barany. Nie stosują się do przepisów o ruchu drogowym, nie sygnalizują manewrów. Skąd kierowca ma wiedzieć, że barani łeb jeden z drugim będzie skręcał? Kryształową kulę ma wozić ze sobą? Ja wiem, szczególna ostrożność, ale czasami po prostu nie ma szans. Jeszcze jedna sprawa do was barany na rowerach (nie wszyscy). Jak jeździcie wieczorem bądź nocą to bezwzględnie KAMIZELKI bo zwyczajnie was NIE WIDAĆ, a potem kierowca zły, bo morderca.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 12:49:24] • [IP: 31.1.246.**]

Rower jest naturalnym środkiem lokomocji. Ma wiele zalet : nie spala paliw kopalnych - jest ekologiczny, utrzymuje kondycję użytkownika, zajmuje mało miejsca, nie zajmuje miejsc parkingowych, w miastach potrafi być szybszy od samochodu. Dajcie mu zielone światło. Kierowcy puszek i piesi niech się zastanowią jakie głupoty wygadują. Więcej tolerancji takiej jak np. dla pedałów, trans i innych zboków.

bs • Niedziela [18.08.2013, 12:30:14] • [IP: 83.11.217.***]

Czas na edukację rowerzystów, ponieważ wielu nie zna podstawowych znaków drogowych, np. na jezdni jednokierunkowej jeżdżą po niej pod prąd, jeżdżą parami, a nawet grupą, o zmierzchu i w nocy bez oświetlenia, czy chociaż trochę myślą, że pojazd z naprzeciwka oślepia kierowcę jadącego po tym samym pasie ruchu, co porusza się rowerzysta bez oświetlenia, przez co doprowadzają do niepotrzebnych wypadków...

Gość • Niedziela [18.08.2013, 12:13:12] • [IP: 31.63.204.**]

Kierujący samochodami to są często barany bo wjeżdzają na śzieżkę rowerową w celu unikniecia korka na jezdniach.

rowerzystka • Niedziela [18.08.2013, 12:08:26] • [IP: 83.8.201.***]

panie burmistrzu prosze zrobic sciezke zosiedla doKamienia bo jak tam jezdzic

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:44:15] • [IP: 83.21.230.**]

Odwieczny problem konfliktu między kierowcami, pieszymi, rowerzystami każdy uważa, że jest ważniejszy na drodze od drugiego a na drodze jest miejsce dla wszystkich. Nikt nie jest na drodze najważniejszy i wszyscy musimy się szanować i traktować tak jak chcemy by nas traktowano. IDEAŁÓW BRAK KAŻDY MA WADY.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:43:16] • [IP: 95.40.150.***]

jezdnia? to jeszcze jacyś dobrzy rowerzyści bo na szczecińskiej jeżdżą po chodniku a ścieżkę mają 10 cm od siebie a z drugiej strony to strach po tej ścieżce jeździć bo zdazaja się kierowcy asy ktorzy żeby ominąć spowalniacze wjezdzaja na ścieżkę więc co to za różnica czy jedziesz po ścieżce czy po jezdni to i tak mogą cię potrącić bo jeżdżą jak debile. ...

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:36:08] • [IP: 95.48.250.***]

Jedno mnie ciekawi. Skoro przed ścieżką rowerową jest znak C13/16 ewentualnie C16/13 to dlaczego policja i" strasz" miejska tego nie egzekwuje? Przecież to jest znak nakazu! Czy trzeba jeszcze na ulicy postawić dodatkowo B9 żeby można było wlepić mandat rowerzyście?

Detektyw • Niedziela [18.08.2013, 11:17:41] • [IP: 173.254.216.**]

Ale artykuł dotyczy odcinka od osiedla do ronda. Nie schodźcie z bieżącego tematu. Chodzi o to by na chodniku postawić znak pozwalający rowerzystom wjechać na chodnik.:)

Gość • Niedziela [18.08.2013, 11:01:04] • [IP: 5.173.191.***]

Znany ratuszowy rowerzysta mógłby się zająć tą kompromitującą jego sprawą.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:47:36] • [IP: 83.25.42.***]

A po co ścieżka?? A potem i tak nie jeżdżą po niej!! Ścieżka pusta a taki posuwa na rowerze jezdnią wrrrrrrrr

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:37:25] • [IP: 87.205.68.**]

Zanim padną oskarżenia wypada się zastanowić nad własnym zachowaniem na ścieżce rowerowej i chodniku przeznaczonym dla pieszych.Rowerzyści też trąbią na pieszych i to też dobrze, gorzej jak przeleci tylko podmuch wiatru i omal nie przejedzie pieszego.Wypada tylko aby pamiętać że każdy użytkownik jest tak samo ważny i ma prawo bezpiecznie się poruszać.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:30:12] • [IP: 195.205.28.*]

Na odcinku Osiedle - Kamien Pom należy ograniczyć prędkość do 40 km/h

Gość • Niedziela [18.08.2013, 10:29:19] • [IP: 46.76.106.**]

popieram pomysl ze sprawdzeniem znajomosci przepisow ruchu drogowego u cyklistow gdyz naprawde sprawiaja uciazliwy problem poruszajac sie po jezdni. i jeszcze jedna propozycja jezeli nas kierowcow karze sie za wykroczenia dlaczego by nie karac rowerzystow za jazde jezdnia gdy rownolegle do jezdni prowadzi sciezka rowerowa

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:52:51] • [IP: 81.219.202.***]

Panowie. przepis mówi, że jeżeli warunki drogowe nie pozwalają rowerzyście jechać po jezdni, to może jechać po chodniku. Taki ruch samochodowy jaki jest w sezonie, dla mnie i innych rowerzystów to brak warunków do poruszania się po jezdni. Taki głupi przepis, że można go interpretować w dwojaki sposób. Nasza policja jest wyrozumiała i to wszystko rozumie.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:41:31] • [IP: 31.63.237.***]

Bardzo mi się podoba, że coraz więcej ludzi jeździ rowerem. Ale jako piesza i kierowca mam kilka spostrzeżeń. Mimo ścieżki rowerowej po jednej stronie chodnika rowerzyści jadą sobie albo jezdnią, albo, co jeszcze dziwniejsze chodnikiem. Nie pamiętają, również, że czasami ścieżka jest jednocześnie drogą dla pieszych (biegaczy lub chodzących z kijkami). Po prostu tak jak w życiu, szanujmy siebie nawzajem:)

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:15:01] • [IP: 83.11.217.**]

Kierowcy, którzy trąbią na prawidłowo jadących po jezdni rowerzystów, powinni mieć zabrane prawo jazdy, bo nie znają przepisów ruchu drogowego, a to nie bezpieczne również dla nich. :)

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:11:11] • [IP: 83.11.81.**]

Na wolińskiej jest ścieżka rowerowa a co drugi cyklista jedzie ulicą, myślę że czas sprawdzać znajomość przepisów ruchu drogowego a już na pewno znaków każdego kto się porusza rowerem.

Gość • Niedziela [18.08.2013, 09:02:09] • [IP: 83.8.195.***]

nie no ten kto dał ten artykuł jest nie poważny to co już tylko sę rowerzyści tak ??i pod nich wszyscy mamy się ustawiać do cholery nawet ręki wystawić nie raczą jak skręcają i z tąd wypadki ------nauczyć się jeżdzić a póżniej z pretensjami wyjażdżać!!kierowcy boją się dosłownie rowerzystów szok!!

Oglądasz 1-49 z 49
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■