POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Środa [07.08.2013, 13:01:40] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski nie straci statusu uzdrowiska. Urzędnicy wyciszą ulicę Szpitalną

Kamień Pomorski nie straci statusu uzdrowiska. Urzędnicy wyciszą ulicę Szpitalną

fot. Wojtek Basałygo

To według badań hałasu, właśnie ta ulica przekracza normy, mogące przyczynić się do utraty statusu uzdrowiska. Włodarze miasta mają pomysł jak temu zaradzić. Wzdłuż ulicy zostaną ustawione ekrany dźwiękochłonne z pasa zieleni.

Ministerstwo Zdrowia opracowało raport z którego wynika, że w Kamieniu Pomorskim jest za głośno. Normy są przekroczone o zaledwie 10 dB. Zastępca burmistrza Kamienia Andrzej Jędrzejewski na antenie Radia Szczecin zapowiedział, że gmina podejmie starania, by wyciszyć ulicę Szpitalną, przy której znajduje się uzdrowisko. Rozważona zostanie zmiana organizacji ruchu, a także ustawienie ekranów dźwiękochłonnych z pasa zieleni.


komentarzy: 54, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 54

A.O • Poniedziałek [19.08.2013, 20:44:18] • [IP: 159.205.89.***]

Grupa-kapitalowa-uzdrowiska-polskie-zainwestuje-66ml
n-zl-w-kamienskie-uzdrowisko-powstanie-100-nowych-mi
ejsc-pracy.bla…bla..bla…Proszę przestańcie! i w końcu zlikwidujmy z Kamienia to prywatne uzdrowisko wykupując naszą ziemię z obcych rąk.100 miejsc pracy!? jedna tylko ubojnia i zakład przetwórstwa drobiu w nowopowstającym zakładzie w Golczewie ma zatrudniać początkowo do 300 osób a docelowo około 500 przyszli pracownicy już jeżdżą do centrali Firmy na tygodniowe szkolenia i przyuczenia- w GOLCZEWIE MOŻNA? TYLKO DLACZEGO NIE W KAMIENIU -UZDROWISKO>>>>>>>>>………!!.

Gość • Czwartek [15.08.2013, 11:06:05] • [IP: 77.253.193.**]

W 1959 r otwarto w Kamieniu UZDROWISKO które w tymże roku przyjęło pierwszych kuracjuszy.W związku z pracami nad planem zagospodarowania województwa Wojewódzka Rada Narodowa w Szczecinie uznała Kamień za miejscowość uzdrowiskową i wyłączyła ją z jakichkolwiek inwestycji przemysłowych w przyszłości tym samym zamykając Kamieniowi możliwość dalszego rozwoju i powstawania nowych zakładów pracy a tym samym napływu siły roboczej do kamienia i związanej z tym dalszej rozbudowy miasteczka(ze względu na kurort uzdrowiskowy Wojewódzka Rada Narodowa w Szczecinie uznała że Kamień aby zachować swoje walory uzdrowiskowe nie może w przyszłości przekraczać liczby mieszkańców miasta w granicach 10 do 12 tyś. (dla 50 kuracjuszy poświęcili rozwój naszego miasta nic realnie poza biedą brakiem perspektyw pracy i dalszego rozwoju oraz wątpliwym statusem miasto i mieszkańcy z tego UZDROWISKA w dosłownym tego słowa znaczeniu nie mamy !! i jak widać odgórnie za nas ustalono. Wczasowiczom się tu podoba, przyjadą i wyjadą! a my ?.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 09:25:42] • [IP: 31.183.112.**]

PT Rado Miasta i redakcjo, wspomagajcie się wzajemnie, rozważnie.- Od lat to samo czarnowidztwo albo euforia-rezultaty jak zawsze - stagnacja i ubóstwo dziś na pochylni. proboszcza nie pytajcie sam działa i dla siebie, no pod różnymi hasłami i dla uzdrowiska.- Moje zdanie : Do końca roku czekajcie, co zrobi to ministerstwo zbratane z Funduszami. Miasto straci status - o'key. Nic z tego nie ma poza kosztami i kłopotami. jakieś marne stanowiska raz PO raz SLD a może PiS).---Niech się martwi właściciel z W-wy to oni mają złoża (woda i borowiny o wszystkie obiekty, tereny). ----Niech zainwestują, będą musieli zatrudnić mieszkańców do wszystkich robot oby Nie totumfackich Karpinskich i s-ka Macie nieco rozbujana marine ale brak hoteli (wykupcie tych ukrainców z dawnego Staromiejskiego, ich własnościowe prawa - nie ma juz wieczystej dzierżawy?!). Sprawdźcie jeszcze raz archiwa czyje budynki z" uzdrowiska i tereny" i maja jeszcze spadkobierców p. profesor z Berlina na pewno pomoże ?!. To trochę pracy.

Gość • Niedziela [11.08.2013, 07:54:56] • [IP: 195.205.28.*]

Należy odejść od" natury 2000" oraz zlikwidować uzdrowisko, ponieważ jedno i drugie blokuje rozwój miasta i wszelkie inwestycje na długie lata

Joanna • Sobota [10.08.2013, 23:33:46] • [IP: 83.21.6.***]

Jeżeli mieszkasz w tym mieście i wszystko Cię wkurza spakuj walizy i wsiąć do pociągu byle jakiego itd i nie wracaj marudo.Kamień to moje miasto jest ładne ma piękne zabytki odwiedzają nas ludzie z różnych miast, ciesz się z tego, Z Uzdrowiskiem od wielu lat wiele rodzin było i jest związane. Kamień ma i będzie miał status miasta uzdrowiskowego tego całej załodze Uzdrowiska życzę.

Ali • Sobota [10.08.2013, 23:25:02] • [IP: 178.37.160.**]

Biedny, biedny świat...

Gość • Sobota [10.08.2013, 17:31:33] • [IP: 77.254.94.**]

Uzdrowisko, Natura 2000 i Kamień na wiele.. lat został odcięty od zewnętrznych większych inwestycji tworzących nowe miejsca pracy nikt z zewnątrz nie chce tu inwestować i nie będzie się w to pchał bo po co - Żółcin, Camping, Kleć, Hotel POLONIA!-Panie zmiłuj się dobry to zawód POLITYK nikt nikogo z niczego nie rozlicza!.no ale mamy status sztucznie agonalnie utrzymywany Kamień Zdrój bo tak w latach 80 chciano nazwać prastary Kamień Pomorski. Żywy skansen ludzi biednych, starych i chorych zlikwidujmy w końcu to Uzdrowisko i pozwólmy miastu się rozwijać oderwijmy się od czegoś co tak naprawdę niszczy to miasto i poza pseudo statusem nic ale to nic młodemu pokoleniu którym my także kiedyś byliśmy nie dało! Dopóki w Kamieniu istnieje Uzdrowisko dopóty żaden zakład dający większe zatrudnienie nie powstanie uświadommy sobie to wreszcie Status miasta uzdrowiskowego powoduje stagnację tego miasteczka i jest realnym zagrożeniem dla przyszłego rozwoju!.Żaden inwestor nic nie postawi UZDROWISKO! i idzie do Goleniowa.

Gość • Sobota [10.08.2013, 14:02:01] • [IP: 37.47.105.***]

Może budowa skate paku wyciszy ulice ;)

Gość • Sobota [10.08.2013, 13:44:09] • [IP: 79.186.112.***]

JA AZ SIE BOJE CO ZA KILKA LAT BEDZIE SAMI STARCY I CHORZY LUDZIE NIKT TU NIE BEDZIE PRACOWAL BO NIE MA GDZIE MLODZI UCIEKLI I MIĘLI RACJĘ OKROPNIE NUDNO I SMUTNO NIC SIE NIE DZIEJE NA CAŁYM WYBRZEZU CODZIENNIE JEST COŚ TU NIE MA NIC!! I JAK TU PRZYCIAGNĄC LUDZI??

Gość • Piątek [09.08.2013, 23:38:39] • [IP: 37.225.102.***]

smiedzace cuchnace biedne miasto

Pomorzanin • Piątek [09.08.2013, 22:28:48] • [IP: 81.219.204.***]

Lubię Kamień i wypowiadałem się tu dwa razy, ale popieram osobę, która pisała przede mną. :) Obóstwo wkrada się niezauważone, a gdy już je widać, jest za późno na ratunek. : (Niestety...

Gość • Piątek [09.08.2013, 08:29:09] • [IP: 95.40.55.***]

Liczy się rzeczywistość. Kto i jak nazwie Kamień Pomorski nie ma większego znaczenia. Tu nie ma klimatu uzdrowiska. Wystarczy rozejrzeć się obiektywnym okiem. Miasto bez zakładów pracy biednieje i wyludnia się w zastraszającym tempie. Mieszkańcy zmuszeni są emigrować. Głównym źródłem utrzymania coraz częściej jest emerytura i renta oraz pensja w urzędach i służbach.Zaczyna panoszyć się ubóstwo. Łamiących prawo nie ma jak ukarać bo nie mają niczego lub są znajomymi, rodziną, kolegami, współpracownikami, sąsiadami. Czy w takim klimacie jest miejsce na uzdrowisko ?

Gość • Piątek [09.08.2013, 08:15:59] • [IP: 83.21.125.***]

do ip[77.255.28]ja popieram w całosci pani pana wpis bo taka jest prawda niestety

Gość • Piątek [09.08.2013, 07:38:19] • [IP: 80.50.142.**]

Do Gościa z godziny 07:14 Status miejscowości uzdrowiskowej nie przeszkadza lokować tu inwestycji oczywiście że pozwala-=super market i kiosk z zapałkami Popieram Gościa z godz.01:58

Gość • Piątek [09.08.2013, 07:14:47] • [IP: 79.186.124.**]

Przyjacielu z godziny 01:58 wydaje się, że jesteś ekonomicznym ignorantem. Kamień Pomorski bez Uzdrowiska nic nie znaczy. Byłby" miastem" tej rangi co Radowo Małe lub Płoty. Jaki rozwój miałby być w Kamieniu ? Status miejscowości uzdrowiskowej nie przeszkadza lokować tu inwestycji !! Trzeba być osłem żeby nie mając pojęcia o ograniczeniach, jakie narzuca status miejscowości uzdrowiskowej wypowiadać się o nich !! Najgorszym ograniczeniem jest zakaz stawiania nowych wież telefonii komórkowej i w Kołobrzegu jest z tym kłopot - wielu uzależniło się od internetu - ślęczą do drugiej w nocy i później dlatego potrzebują zasięgu. Świnoujście i Kołobrzeg nigdy nie pozbędą się statusu miasta uzdrowiskowego mimo trzykrotnie większego hałasu niż u nas. U nas jest on minimalnie przekroczony. A nikt nie chce tu inwestować z innych przyczyn. Co to można zrobić żeby zarobić ? Kto tu da zarobić, jak tu nie ma ludzi ? A ci, którzy są - są po prostu za biedni ? Może spa tu wybudować ? Tylko dla kogo ? Kręgielnię ? Dla kogo?

Gość • Piątek [09.08.2013, 01:58:30] • [IP: 77.255.28.***]

Uzdrowisko, Natura 2000 i Kamień na wiele.. wiele.. lat został odcięty od zewnętrznych większych inwestycji tworzących nowe miejsca pracy nikt z zewnątrz nie chce tu inwestować i nie będzie się w to pchał bo po co - (Żółcin, camping, Kleć, Hotel POLONIA !!-Panie zmiłuj się -dobry to zawód POLITYK nikt nikogo z niczego nie rozlicza !!.no ale mamy status, sztucznie agonalnie utrzymywany (Kamień Zdrój bo tak w latach 80 chciano nazwać prastary Kamień Pomorski Żywy skansen ludzi biednych, starych i chorych zlikwidujmy w końcu to Uzdrowisko i pozwólmy miastu się rozwijać oderwijmy się w końcu od czegoś co tak naprawdę niszczy to miasto i poza pseudo statusem nic ale to nic młodemu pokoleniu którym my także kiedyś...byliśmy nie dało!!.

Gość • Czwartek [08.08.2013, 23:36:02] • [IP: 5.173.136.***]

No i zatraciła się idea wspaniałego miasta uzdrowiskowego... Cała klika kamieńska jest temu winna. Skończył się kamień pomorski a zaczęło się rozkradanie tego co jeszcze nie zdążyli prominenci kamieńscy i nie tylko zagarnąć. A mogło być wspaniale a tu kupa, wcale mi nie żal, dobrze że już nie muszę ogląndać tego bagna...

Gość • Czwartek [08.08.2013, 23:02:04] • [IP: 79.190.14.**]

brawo zostaną w miescie same mocherowe berety

Gość • Czwartek [08.08.2013, 22:45:03] • [IP: 77.255.28.***]

Chwalimy się statusem miasta uzdrowiskowego a zróbmy tak jak inne większe od nas miasta jak Kołobrzeg czy Świnoujście które zauważyły że status miasta uzdrowiskowego nic im nie dał poza stagnacją obwarowaniami prawnymi na powstawanie nowych zakładów pracy klauzulami architektonicznymi i trzydziestoma miejscami pracy i chcą z niego zrezygnować. Dopóki w Kamieniu istnieje Uzdrowisko dopóty żaden zakład dający większe zatrudnienie nie powstanie uświadommy sobie to wreszcie Status miasta uzdrowiskowego powoduje stagnację tego miasteczka i jest realnym zagrożeniem dla przyszłego rozwoju!!.

Gość • Czwartek [08.08.2013, 21:17:00] • [IP: 31.61.195.***]

Trudno było tego nie przewidzieć. Główny cel to likwidacja Uzdrowiska takie były zamierzenia od początku - kończy się ochronka pracowników. Właściciel uzdrowiska umyje ręce że nie opłaca mu się utrzymywać tego molocha w momencie kiedy miasto straci statut. Hałas jaki jest taki był od lat - dziwne że akurat teraz komuś to przeszkadza. Potwierdza sie stare powiedzenie, jeśli nie wiesz o co chodzi, na pewno chodzi o kasę. Gratuluję zajebistego interesu właścicielom Uzdrowiska - tak się robi interesy Panowie. ... Gdybym był bogaty...

Pomorzanin • Czwartek [08.08.2013, 17:36:16] • [IP: 87.205.26.***]

Nie ma się co przejmować... Świata nie naprawimy, a po co niszczyć sobie zdrowie rozgoryczeniem? Musimy się trzymać razem i zachować, , stoicki spokój". Jednakże rozgoryczenie rozumiem.

Gość • Czwartek [08.08.2013, 17:17:01] • [IP: 31.183.112.**]

Szanowny Ludu Kamienia i Włodarze; . ..problem utrzymania statusu Uzdrowiska leży po stronie właściciela korporacji funduszy" banków spółdzielczych". Rada powinna wystąpić do Władz miasta i powiatu o zawezwanie właścicieli na posiedzenie dla uzgodnienia usunięcia przeszkód z funduszu banku 80% i Miasta 20 %. Ekrany to pomysł na " budowę getta", Polscy i obcokrajowi turyści pękną ze śmiechu. 100 kuracjuszy jeśli jeszcze będą opłaca na bramkach wesjcie i wyjscie - brawo temu co to wymyslił. kiedy wreszcie zrozumiecie, że to droga do nikąd i do likwidacji uzdrowiska, zdekapitalizowanego ale nie wyeksploatowanego. Kopaliny i odwiert to zyski czyste bez hałasu i dodatkowych kosztów utrzymania miastowych pomysłów zwężenia ulicy i stworzenia dodatkowego niebezpieczeństwa ruchu pieszych i drogowego.Pa. powodzenia. Co robi ta rada nadzorcza uzdrowiska to zbór miejskiej kliki bezwolny i bezradny, prawda?

Pomorzanin • Czwartek [08.08.2013, 17:02:48] • [IP: 87.205.26.***]

Ale, mimo wszystko, Kamień nie jest taki zły. I pizza smaczna, i lody, i sklep z bielizną jest. :) Uszy do góry!

Gość • Czwartek [08.08.2013, 16:45:01] • [IP: 83.21.100.***]

Drogi w Kamieniu Pom. to skandal. Dziura na dziurze, a przejazd kolejowy to jakaś urzędnicza kpina. Iloś miesc parkingowych jak w latach 70-tych.

Gość • Czwartek [08.08.2013, 14:54:29] • [IP: 79.186.170.***]

Dzieciaki, a cóż to za dzieciaki nierozbrykane, muszą szaleć w tym wieku. My tego nie robiliśmy?

Oglądasz 1-25 z 54
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■