POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Wtorek [05.01.2010, 10:47:26] • Wolin

Kolejne starcie burmistrza z radą. Tym razem poszło o budżet

W ostatni dzień roku napisaliśmy o 6-godzinnej sesji w Wolinie. Radni nie przyjęli projektu, który przedstawił im burmistrz. Nanieśli swoje poprawki i dopiero w takiej formie dokument został przegłosowany. Po naszym artykule, dotyczącym mało realnych (zdaniem niektórych urzędników) planów na 2010 rok, dostaliśmy mnóstwo maili i telefonów. Napisali do nas też radni. Zobaczcie co część z nich sądzi o pomysłach burmistrza.

„W listopadzie wpłynął do Rady Miejskiej w Wolinie projekt budżetu przygotowany przez burmistrza. W budżecie tym burmistrz nie ujął żadnych wniosków radnych dotyczących zgłaszanych inwestycji na rok 2010. Do dnia 29 grudnia br. burmistrz nie wyjaśnił radzie słuszności swoich zapisów budżetowych. Na sesji radni wykazali, że gdyby przyjąć zaproponowany budżet burmistrza to gmina w 2010 roku zostanie zadłużona na poziomie 58% (maksymalne zadłużenie gminy może wynosić 60%).

Radni mając świadomość, że pod koniec 2010 roku prawdopodobnie będzie realizowany projekt unijny dotyczący uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej (gdzie gmina może uzyskać ponad 60 mln na inwestycje w tym zakresie), to przy zadłużeniu 58% nie będzie jej stać na przygotowanie projektów, a tym samym nie będzie możliwości pozyskania w/w kwoty.

Pan Burmistrz zaplanował za to takie zadania jak: zakup samochodu służbowego za 70 tys. zł, dożynki za kwotę 85 tys. zł oraz Dni Szopenowskie za 95 tys. zł.

nie wspominając już o kolejnym remoncie Muzeum Regionalnego w Wolinie za 300 tys. zł gdzie w roku 2009 rada przyznała ponad milion złotych kredytu na odbudowę Dworku za Urzędem, w którym to według rady powinno się mieścić m.in. Muzeum jaki Dom Kultury.

Jak widać to ponad pół miliona złotych, na które rada nie mogła wyrazić swojej akceptacji, gdyż nie są to zadania priorytetowe dla Naszej Gminy.

Warto nadmienić, że burmistrz w swoim budżecie przewidział sprzedaż działek w roku 2010 na poziomie 4 mln zł. Od sześciu lat jednak nie udało się sprzedać terenów za kwotę 1 200 zł. W związku z tym rada stanęła na stanowisku, że należy zmienić budżet tak, aby zadania w nim wpisane były możliwe do realizacji. Radni na sesji wytknęli burmistrzowi, że w ciągu ostatnich trzech lat nie wykonał 80 % inwestycji, które były zapisywane w poprzednich budżetach. Burmistrz usprawiedliwiał się jedynie brakiem sprzedaży.

W związku z tym radni mając na uwadze wszystkich mieszkańców naszej gminy odłożyli budowę Mariny i Szlaku Żeglarskiego z roku 2010 na późniejsze lata gdyż uznali, iż bardziej potrzebna w gminie jest woda, kanalizacja i drogi.

W roku 2009 na oświatę w budżecie było 11 mln zł (w tej kwocie przewidziano remont przedszkola oraz gimnazjum w Wolinie). W projekcie budżetu Burmistrza na 2010 rok kwota ta wzrosła o 1 300 zł. Oprócz podwyżek dla nauczycieli (zasadnych) burmistrz nie umiał radzie wyjaśnić na co ma być przeznaczone 700 tys. zł. W związku z tym rada przesunęła tę kwotę na inwestycje w gminie, zwłaszcza na tereny wiejskie. Przesunięcie tej kwoty nie stanowi zagrożenia dla oświaty.

Rada stoi na stanowisku, aby zapewnić prawidłowy rozwój turystyki w naszej gminie. Gmina powinna zostać wyposażona w infrastrukturę taką jak woda, kanalizacja i drogi. Dlatego większość zadań inwestycyjnych w 2010 roku nastawiona jest na powyższe zadania. Po realizacji omówionych zadań przyjdzie czas na baseny jachtowe, hotele itp."


komentarzy: 57, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-57 z 57

wolinianin • Wtorek [30.03.2010, 15:28:43] • [IP: 83.168.89.*]

ja powiem jedno że do tej pory nie było i chyba nie będzie lepszego burmistrza jak jest pan jasiewicz bardzo dużo mu zawdzięczamy, a jeśli chodzi o radców?to pozostaje dużo do życzenia oni by chcieli więcej dla siebie w kieszeń niż dla mieszkańców jak było za pana wilkowskiego nic tylko obiecanki a głupiemu radość całą kase chyba brali w kieszeń bo nic nie było zrobione przez tyle lat, od czasu jak jest pan jasiewicz dużo zrobił dla miasta i okolic mamy 2 duże markety remontuje dworek, drogi jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia i wierze że nasz burmistrz mimo rzucania mu kłód pod nogi to jeszcze zrobi bardzo dużo, na pewno jak będą wybory zagłosuje jeszcze raz na pana jasiewicza, a proboszcz?dzięki niemu niema żadnych imprez bo mu za mało na tace chyba rzucają, tego proboszcza już dawno też powinno się zmienić, ale mogę sobie tylko pogadać, pozdrawiam Pana Jasiewicza i wszystkich mieszkańców!!

Gość • Sobota [13.02.2010, 18:37:17] • [IP: 83.9.117.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Marci • Poniedziałek [25.01.2010, 08:52:37] • [IP: 80.245.176.***]

Ja mysle ze fakty powinny przemawiac... mowic mozna duzo, wazne co jest zrobione, ja dosrzegam co zrobione juz jest- popieram burmistrza Wolina i zaglosuje na niego w przyszlych wyborach. Radni od dawna tworza niesprzyjajaca rozwojowi atmosfere i spolke, dlaczego wczesniej nie powstaly markety w wolinie? bo radni bali sie o swoje mini" biznesy" poprzedni burmistrzniestety nie mial sily przebicia, dawal sie kontrolowac radzie i proboszczowi- obecny burmistrz daje sobie doskonale rade. poprawki rady oczywiscie co wyczytalam przyjal, pewnie te-uzasadnione-od tego ta rada do cholery jest, zeby pomagac a nie blokowac. Pozdrawiam mieszkańców Wolina Wolinianka

Wolinianin • Środa [20.01.2010, 17:56:57] • [IP: 81.219.162.***]

Tak trzymać Panie Burmistrzu Jasiewicz wywalić Jansona i Halicką z Rady Gminy a reszta się podporządkuje najwyższy czas budować coś w Wolinie - kino, port jachtowy. Wyciąć sitwę obsadzić wszystko naszymi wiochy niech się za robotę wezmą wieśniaki sadzić ziemniaki i do pracy a nie czekać na paczki od Pana Burmistrza Jasiewicza który się musi o was martwić. To dobrze, że niedługo wybory i trzeba głosować na" naszych".

Gość • Wtorek [19.01.2010, 22:56:52] • [IP: 77.255.177.***]

Wg niektórych naszych radnych podobno lepiej budować europejskie śmietnisko koło Wolina niż budować marinę. Dobrze, że wybory już niedługo

Gość • Niedziela [17.01.2010, 16:58:10] • [IP: 83.26.3.**]

Szkoda że nie będziemy mieli dochodów z obsługi pobytu żeglarzy w naszym porcie jachtowym. Zakupy w sklepach blisko portu, obiady, lody, kawa, piwo to wszystko moglibyśmy im zaoferować gdyby mieli możliwość zacumowania w porcie z prawdziwego zdarzenia, takiego jak będą budowane w innych sąsiednich gminach. Wydawałoby się że na tym polega ROZWÓJ WOLINA, tak w każdym bądź razie rozumują radni w innych miejscowościach o podobnych walorach krajobrazowych, turystycznych. Radni Wolina dajcie szansę mieszkańcom na rozwój ich miejscowości.

Gość • Sobota [16.01.2010, 07:48:45] • [IP: 89.162.106.**]

nie będzie szlaku żeglarskiego i mariny? Kpina Wolin zamiast inwestować w turystyke t się chowa do lasu. A radnych powinni pozmieniać. Tacy z nich biznesmeni a ich interesy ledwo zipią.

Gość • Piątek [15.01.2010, 23:22:40] • [IP: 188.33.176.**]

amozeby tak ktos z szarego ludu Wolinskiego zaczolby kampanie przedwyborcza.potrzebna jest w Wolinie swierza krew!

Gość • Środa [13.01.2010, 14:31:49] • [IP: 83.9.117.**]

jestem pewien że gdyby im odebrano diety to żaden by nie wystartował w wyborach

Gość • Niedziela [10.01.2010, 13:20:58] • [IP: 79.186.194.***]

lokalny biznes chyba swjoj a teraz sam robi zakupy w dużych sklepach

Gość • Niedziela [10.01.2010, 12:08:35] • [IP: 83.9.112.***]

nie powstał bo dbał o lokalny biznes

Gość • Niedziela [10.01.2010, 10:36:49] • [IP: 83.21.98.***]

a dlaczego za Wilkowskiego nie powstał żaden duży sklep, a urzędowłl około 10 lat

Gość • Sobota [09.01.2010, 10:58:09] • [IP: 83.168.89.*]

zgadzam się" recznikiem".zacznijcie chodzić na sesje.artykuł jest zdecydowanie przychylny radzie a więc nieobiektywny.idźcie, posłuchajcie i wyciągajcie wnioski.narzekanie nic nie da!to my jesteśmy wyborcami i mieszkańcami tej gminy do nas należny głos.najlepiej usiąść i narzekać...

Ręcznik • Piątek [08.01.2010, 22:00:31] • [IP: 109.243.122.***]

Ludzie Kochani zacznijcie chodzić na sesje a nie gadacie bzdury jakie Wam do głowy przyjdą. Pójdźcie na sesje są przecież jawne posłuchajcie i ocenicie wtedy sami. Ja mam swoje zdanie na tematy rada burmistrz, będą wybory pójdę i zagłosuję i mam nadzieje że efekty będa. A przez takie wasze głupie gadanie wprowadzacie zament tylko. Owszem wszystko jest potrzebne drogi szamba marina ale przecież nie da się wszystkiego naraz zrobić. Zapoznajcie się też ze strukturą działania Urzędu, Burmistrz przecież nie jest odpowiedzialny za wszystko, przecież pracują tam też inni ludzie których naturą jak i każdego jest się mylić czasmi prawda?

Gość • Piątek [08.01.2010, 19:59:54] • [IP: 213.238.105.***]

Takie są rządy naszego burmistrza. Tylko dzięki radnym można coś zrobić dla wiosek o których pan burmistrz zapomina. A dla rady podziękować że jeszcze pamięta o wsi. Drogi mamy dziurawe jak sito tylko dzięki uporowi radnych część inwestycji zostaje wykonana. Drągą będą chodzić sarenki ale i pozostali użytkownicy którzy na te drogi bardzą czekają. Takich radnych i takich sołtysów nam potrzeba gdzie coś dzięki ich uporowi zaczyna się dziać.

Gość • Piątek [08.01.2010, 13:07:58] • [IP: 83.9.121.**]

panie burmistrzu oby problem ściekówzostał załatwiony do sezonu bo będzie wstyd na całą pPolskę a może i Europę bo niemcy słynąz robienia zdjęć, a przypominam że Unin leży na trasie do marza. A gospodarka ściekowa w gminie to pana święty obowiązek a nie tylko rozrywka. Niech pan sobie zrobi zdjęcie w Unine na tle ścieków

Gość • Piątek [08.01.2010, 10:42:13] • [IP: 83.9.114.**]

hahaha śmiechu warte większość komentarzy przychylnych Panu Burmistrzowi pochodzi z komputerów z Urzędu Miasta. Niech Pan Burmistrz, zastępca i pracownicy Urzędu zajmą się prawdziwymi problemami naszej Gminy. Nie wyobrażam sobie, żeby Halicka jechała w jednym aucie z Jasiewiczem !! Zainteresujcie się ile w Urzędzie wydaja rocznie na delegację w budżecie 2009 było 60 tys, z tego co słyszałem kwota została nawet przekroczona. W tym samym czasie 15 radnych przez cały rok wydało niecałe 2 tys. Zaoszczędzili na delegacjach 10 tys, które przekazali na zabawy świąteczne dla wszystkich sołectw. Gówna w Uninie są małym problemem dla Burmistrza, Halicka chociaż kilkakrotnie prowadziła rozmowy ze stronami konfliktu, ale jak nie ma woli załatwienia tego problemu przez Burmistrza to Unin dalej będzie płynął w gównach.

Gość • Piątek [08.01.2010, 09:04:58] • [IP: 83.21.147.***]

Mam propozycję przyszły burmistrz wcale nie musi być z Wolina, może być z okolic, ale z naszej gminy. Są regiony w Polsce gdzie tak jest i to się sprawdza. Co mieszkańcy naszej gminy na to ?

Gość • Czwartek [07.01.2010, 21:25:59] • [IP: 83.168.89.*]

a co nas ludzie z unina obchodzą!!niech se szamba wykopią!! Jasiewicz góą Halicka do unina z Jansonem szambo kopać!!

Gość • Czwartek [07.01.2010, 21:09:23] • [IP: 83.9.129.**]

Z tego co można zauważyć to pan burmistrz lubi pozować do zdjęć z p. Halicką. Martwi się tylko o swój wizerunek a nie o gminę zwłaszcza tereny wiejskie. Oczyszczalnia ścieków w Uninie w dalszym ciągu jest nie sprawna. Ludzie toną w fekaliach z braku oczyszczalni a pan burmistrz martwi się aby miał czym swoją szanowną pupę wozić i p. Halicką- aby auto było luksusowe.Nie rozumie jednej kwestii a mianowicie skoro mieszkańcy Unina mają swojego radnego w gminie to dlaczego on nic nie robi w tym kierunku. NA TACZKĘ GO I WYWIEŚĆ SKORO NIE DBA O SWOICH MIESZKAŃCÓW I WYBORCÓW KTÓRZY MU ZAUFALI. Ludzie może w końcu zabierzecie głos w słusznej sprawie. Proszę.

Gość • Czwartek [07.01.2010, 20:38:55] • [IP: 83.18.71.**]

bajzel na kolach

Gość • Czwartek [07.01.2010, 20:37:54] • [IP: 77.255.210.***]

DOBRE SOBIE, JAK MÓWIĄ TO NA RAZIE SĄD KARZE RADĘ

Gość • Czwartek [07.01.2010, 18:37:47] • [IP: 83.21.199.**]

o rany kontrola niku.i po co nam to było

Gość • Czwartek [07.01.2010, 17:16:16] • [IP: 83.9.111.***]

Przeczytałem artykuł, przeczytałem komentarze i doszedłem do wniosku, że ocenię kto miał rację po kontroli NIKu, która już jest lub lada moment będzie w Gminie. Wynik kontroli pokaże kto miałrację - Rada czy Burmistrz.

Gość • Czwartek [07.01.2010, 14:00:13] • [IP: 83.15.113.***]

Gość • Czwartek [07.01.2010, 10:13] • [IP: 83.21.214.**] masz tylko trochę wiedzy, zresztą bardzo mało, bo innego sposobu wzięcia pieniędzy unijnych nie ma, ryzyka też, albowiem najpierw pisze się projekt, gdy jest zaakceptowany, to się go ralizuje, a potem pienądze odzyskuje - trudno zrozumieć, co?

Gość • Czwartek [07.01.2010, 13:18:58] • [IP: 83.25.45.**]

pogonić to całe towarzystwo z burmistrzem i halicką na czele

Gość • Czwartek [07.01.2010, 11:36:15] • [IP: 79.186.59.***]

Mieszkańcy Gminy zbliżają się wybory i żeby nie było starć jak do tej pory przez całą kadencję należy wymienić burmistrza i całą radę z Halicką na czele a broń Boże tą panią na burmistrza

Gość • Czwartek [07.01.2010, 10:13:52] • [IP: 83.21.214.**]

słuchaj gościu i ty od kakao chyba ci wykipiało to kakao na środkach unijnych znam się bardzo dobrze w przeciwieństwie do ciebie. Teraz cię podszkolę. Żeby zorganizować dożynki czy dni Chopina musisz wydać 100% tej kwoty z budżetu. Jaką masz pewność, jaką dasz gwarancję, że te projekty zostaną zakwalifikowane do zwrotu? No ale Pan Burmistrz kasę wyda a potem powie, że to nie jego wina, że mu nie zwrócili. To taka sama sytuacja z dworkiem remontowanym w Wolinie. Rada dala ponad milion złotych i z tego co wiem to z KREDYTU. Burmistrz obiecywał na sesji 100% zwrotu, a zwróciło się tylko 450 tysięcy. Bagatela z kredytu poszło ohhh tylko 750 tysięcy. Ciekawe dlaczego nie walczy o środki unijne na poważne zadania np. woda, kanalizacja.

Gość • Czwartek [07.01.2010, 08:18:18] • [IP: 83.21.25.**]

Najłatwiej oceniać Burmistrza ale co ma robić skoro Rada cały czas podkłada mu kłody pod nogi, a on i tak robi swoje nie patrząc na krytykę radnych.Ciekawi mnie dlaczego w swoim odniesieniu radnych nie napisali gdzie mają być robione inwestycje w tym roku oczywiści Wisełka cały czas w stronę radnego J...dalej będą robić drogę do lasu żeby sarną chodziło się dobrze Ostromice, Kołczewo, ulubiony Dargobondz a gdzie inne wioski nasi radni ujęte są w waszym budżecie

Gość • Czwartek [07.01.2010, 07:56:08] • [IP: 83.15.113.***]

OOOOOO i zatkało" kakało"

Gość • Środa [06.01.2010, 23:52:38] • [IP: 77.255.190.**]

Mówiąc o planowanych w tym roku dożynkach oraz koncercie szopenowskim - Gościu musisz wiedzieć, że 85% planowanej kwoty to dopłata z programów europejskich, co powoduje, że z naszej, gminnej kasy poszło by ok. 10-15 tysięcy złotych, co jest połową dotychczasowych wydatków. Gdybyś trochę na poważnie tym się interesował, to takich rzeczy byś nie wypisywał. Pozdro!

Gość • Środa [06.01.2010, 21:37:29] • [IP: 83.168.89.*]

takiego burmistrza w wolinie już nigdy nie będzie!!pogonić panią halicką, pana jansona i resztę tego gów..a i wszystko bedzie git!!

Gość • Środa [06.01.2010, 21:10:02] • [IP: 83.21.38.***]

no oczywiście inne miejscowości jak wolin się nie liczą!!-PANIE BURMISTRZU -wybory!!wsie pana docenią!!11

Gość • Środa [06.01.2010, 19:21:12] • [IP: 83.9.183.***]

a ja burmistrza nie lubię bo jest arogancki. to moja prywatna opinia.O pomoc do niego nigdy bym nie poszedł prosić.

Gość • Środa [06.01.2010, 18:01:39] • [IP: 83.21.213.**]

ojej ale słodziutko się zrobiło jakże wspaniały Pan Burmistrz można mu zaufać heheheh a to dobre jest i wszyscy mu przeszkadzają biedaczek tylko ciekawe dlaczego nie dostaje absolutorium za swoją wspaniałomyślność ups zapomniałem, że rada jest zła tylko ktoś kto chodzi na sesje i choć trochę się orientuje w temacie to wie kto jest za rozwojem gminy, a kto ją uwstecznia ;) choćby niesmacznymi podtekstami... Trzymam kciuki za obecną Radę oraz Panią Przewodniczącą - niech moc będzie z Wami :)

Gość • Środa [06.01.2010, 17:52:08] • [IP: 195.117.222.**]

A ja w pełni popieram Pana burmistrza, jest dobrym gospodarzem, można mu zaufać, kieruje się dobrem mieszkańców gminy. I oby tylko nie odeszła mu chęć i energia w jego działaniach, bo rada z Halicką na czele (nie wszyscy) robią wszystko żeby tylko mu na przekór iść, nie myśląc o dobru miasta i gminy. Oby w kolejnych wyborach nie było miejsca dla tych nieodpowiedzialnych pseudo radnych. Bo to, że Pan Eugeniusz J. zostanie ponownie wybrany na burmistrza, to nie mam wątpliwości, bo cieszy się ogromnym poparciem mieszkańców.

Gość • Środa [06.01.2010, 17:36:01] • [IP: 77.255.21.***]

wygryzą go wkoncu a szkoda..

Gość • Środa [06.01.2010, 16:30:43] • [IP: 77.255.171.*]

A na sól i piasek na akcję" zima" będą pieniądze, czy tak jak tej zimy drogi i chodniki będą odśnieżone tyko pod Urzędem?

Gość • Środa [06.01.2010, 15:40:05] • [IP: 83.9.183.***]

a ja myślę że radni powinni pracować społecznie i wtedy byłoby widać ich szczere intencje.A pan burmistrz to jest człowiek mało skłonny do kompromisu, dlatego nie nadaje się na ten urząd

Gość • Środa [06.01.2010, 15:24:44] • [IP: 83.21.199.***]

Do tego snoba od wesela - podejrzewam ze 90 % mieszkańców naszej gminy nie stać na wesele za 20 tys zł do tej pory dożynki odbywały się za kwotę około 30 tys a na scenie nie widziałem ani jednego rolnika samych przydupasów Pana Burmistrza. Rolników widziałem pod sceną (tam dowartościowują ludzi pracujących na roli w GMINIE ROLNICZEJ) i masz racje kilkaset osób będących na tych dożynkach mogło oglądać jak burmistrzowie ze swoimi przydupasami na oczach ludu zali pieczone prosiaki itp. ale skoro uważasz że jest to normalne to może dorzucisz do tych 30 tys ta resztę zwłaszcza, że będzie ona przeznaczona dla Niemców, którzy mają być przyjazdy autokarów, noclegi itp. czyli znowu nasi rolnicy będą tylko pod sceną.

Gość • Środa [06.01.2010, 10:14:17] • [IP: 83.21.195.***]

burmistrz się Chopinem przejął.niech jedzie do Zelazowej Woli.Panie burmistrzu są ważniejsze problemy tej gminy, ja wiem że pan ich nie widzi bo pan żyje w innym świecie

Gość • Środa [06.01.2010, 09:51:47] • [IP: 83.21.201.***]

popatrzcie na gminy w zachodnich krajach tam infrastruktura jest zrobiona drogi , ścieżki rowerowe, kanaliza wodna i ściekowa i inne wygody cywilizacyjne... a u nas Chopin ważniejszy od kanalizy... kanalizę wymyślono już w czasach Rzymskich a my tyle wieków jesteśmy do tyłu... rozpieprzyć całe towarzystwo wiecznych radnych

Gość • Środa [06.01.2010, 09:24:26] • [IP: 83.21.195.***]

pajac to ty jesteś.ja epitetów nie używałem. jesteś taki mądry wystartuj na burmistrza. odp. dla pajaca z dołu.

Gościu • Środa [06.01.2010, 09:04:53] • [IP: 83.15.113.***]

Unin sam sobie jest winny mieliście takiego zarządcę jakiego wybraliście, a teraz gmina wam wybudowała oczyszczalnie za k-dziesiąt tyś. i dalej burmistrz jest winny. Nie bronie Jasiewicza ale co by było gdyby go nie było, G... by wam płynęło już conajmniej 3 lata. A tak apropos to dla was lepiej by było jak każdy budynek mieli byście wyposarzyć w szamba, bo tak być powinno że każdy odpowiada za swoje gospodarstwo domowe i byście musieli wydać z własnej kieszeni po kilka tys. Najlepiej powiedzieć niech nam gmina zrobi za pieniądze podatników. Ja też płace podatki i niech mi gmina zrobi szambo na moim obiekcie bo kanalizacji nie ma ale to nie moja wina. Ja chcem się podłączyć do kanalizy i nie mam możliwości z winy gminy to za karę niech mi wybudują szambo. Odp do pajaca z dołu.

Gość • Środa [06.01.2010, 09:04:40] • [IP: 188.33.243.*]

Ich przepychanki na linii burmistrz rada są żenujące. Teraz jak zaraz wybory rada jaka wspaniałomyślna zaczyna inwestować w ludzi fałszywe śmiecie. Rozgonić to towarzystwo i niech nigdy już do rady nie startują

Gość • Środa [06.01.2010, 07:55:14] • [IP: 83.21.195.***]

na dożynki, na saamochód, na dni szopenowskie pieniądze są, a Unin tonie w ściekach. na to pieniędzy nie ma.

Ręcznik • Wtorek [05.01.2010, 22:31:23] • [IP: 188.33.129.***]

To fakt że radni są osobami publicznymi umieszczają informacje o sobie i swoich dochodach na stronie UM, więc dlaczego teraz się wstydzą podpisać?. A co do wydawania kasy na Dożynki to przecież Wolin jest gminą rolniczą więc dorzynki są obowiązkowe:) Nie znam gminy która nie ma swojego auta... Przecież Urzędnicy mają prywatne auta których napewno nie chcą przeznaczać do pracy bo nie taki był ich cel przy zakupie (i mają rację). Co do Dni Szopenowskich to pamięć Chopinowi się należy, a że nie ma go w grach i na Naszej Klasie to pewno wielu ludzi o nim zapomniało. Dożynki za kwotę 85 tys co w tym dziwnego tyle co dobre wesele, tylko że dożynki dla kilku tysięcy osób a wesele dla 150 osób.

Gość • Wtorek [05.01.2010, 21:51:49] • [IP: 95.40.16.**]

Jeśli ktoś z Radnych przesłał treść takich informacji to wypadałoby się podpisać - Radny to osoba znana więc chyba się nie wstydzi swoich poglądów. Apeluje o podpisanie autorów danych słów Panowie Redaktorzy

krzysztof1139 • Wtorek [05.01.2010, 21:09:46] • [IP: 94.42.50.***]

żeglarze z Kamienia Pom. popieraja wszystkie głosy za budową mariny w Wolinie(nie bede tym razem poruszał sprawy mostu!!)

Gość • Wtorek [05.01.2010, 19:32:30] • [IP: 83.21.213.**]

racja tego pierwszego na pewno znów zginęło z budżetu ponad milion zł to już trzeci rok z kolei hm, pewnie zbiera na paczki :)

Gość • Wtorek [05.01.2010, 19:10:15] • [IP: 83.9.183.***]

mieszkańcy gminy Wolin odstawcie w wyborach i Jasiewicza i Halicką

Gość • Wtorek [05.01.2010, 18:59:42] • [IP: 83.21.213.**]

przez trzy lata burmistrz nie realizował inwestycji w gminie zapisanych w budżecie, a przypisuje sobie zasługi wybudowania biedronki gdzie miał g...do powiedzenia (prywatna działka) lub netto gdzie to chyba rada zdaje się po sesji pamiętam przygotowała i dała tereny pod netto, ale już nawet słyszałem, że bank spółdzielczy to też zasługa Jasiewicza i kto tu rozpoczął kampanię i to jeszcze jaką nieprawdziwą hehehe

Gość • Wtorek [05.01.2010, 18:06:57] • [IP: 83.18.71.**]

w dziwnowie latem sa imprezy dla ludzi bylv u nas zespoly ludowe ale nam ikamien sprzatnol oprocz wikingow niemz zadnych imprez to na czym miasto ma zarabiac bez sensu

Gość • Wtorek [05.01.2010, 17:47:19] • [IP: 188.146.184.***]

widze że pani przewodniczcąca rozpoczęła kampanię, ręce opadają...

Gość • Wtorek [05.01.2010, 17:46:39] • [IP: 83.9.129.***]

po co nam szlak żeglarski skoro pisano tu wcześniej, że miasto nie przychylne żeglarzom bo most ciągle zamknięty:)

Gość • Wtorek [05.01.2010, 17:19:37] • [IP: 83.9.184.***]

ta po co szlak żeglarski niech goście pływają do Kamienia i Dziwnowa i tam niech pieniądze zostawiają a u nas jak było kiepsko to będzie turystyka kiepska ale cóż na pewno HALICKA I JANSON to spółka z.o.o A NA PLAŻY MOLO SIE ROZLECIAŁO I TRZA BĘDZIE SIEDZIEĆ NA PIASKU

Gość • Wtorek [05.01.2010, 16:25:13] • [IP: 83.9.183.***]

na dożynkach jaśnie nam panujący burmistrz wygłosi przemówienie wyborcze., co tam gmina zapłaci za dożynki. Mieszkańcy U nina i tak będą pamiętać o zalewających ich ściekach.Mam nadzieję że burmistrzem zostanie ktoś bardziej myślący po gspodarskua nie tylko zabawy i rozrywka.

Oglądasz 1-57 z 57
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Miejska Biblioteka Publiczna w Międzyzdrojach we współpracy z Klubem Przewodników PTTK "Na Wyspach" w Międzyzdrojach serdecznie zapraszają na prelekcję pt. „Romantyczne czarownice: Pomorze i Meklemburgia. Początki kulturowego toposu...”, która odbędzie się 26 listopada 2024 r. o godz. 18.00 w bibliotece (Plac Ratuszowy 1). ■ Łukasz Dzioch wygrał w II turze wyborów na burmistrza Dziwnowa, pokonując Jarosława Siomkę stosunkiem głosów 855 do 765 ■