POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Środa [03.04.2013, 08:47:00] • Wolin

Śmieci po nowemu. Mieszkańcy boją się wyższych opłat

Śmieci po nowemu. Mieszkańcy boją się wyższych opłat

fot. Wojtek Basałygo

Jeden z Czytelników ikamien.pl mieszkający w Wolinie, otrzymał przed świętami deklarację i regulamin w celu obliczenia i naliczenia sobie opłaty za wywóz śmieci. - Po zapoznaniu się z regulaminem i wstępnym wyliczeniu opłat jakie będę musiał ponosić za wywóz śmieci od lipca br doznałem szoku. Moje opłaty za śmieci wzrosną o 800% - mówi pan Henryk.

W domu pana Henryka mieszkają 4 osoby. Jedna osoba mieszka stale, a reszta przyjeżdża na noc i wczesnym rankiem wyjeżdża. - Do tej pory raz w miesiącu jest wywożony mały kubeł śmieci, często niepełny za który opłata wynosi od firmy prywatnej 7 zł, a wcześniej do MPGKIM 9 zł – tłumaczy Czytelnik. Według nowych wyliczeń, pan Henryk będzie musiał zapłacić 64 złote. - Niech ktoś mi racjonalnie wytłumaczy tę drastyczną podwyżkę. Przecież nagle nie wytworzę góry śmieci – zastanawia się pan Henryk.


Zaktualizowano: Poniedziałek [08.04.2013, 07:47:28]

komentarzy: 151, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-151 z 151

Majkello • Środa [10.07.2013, 02:45:53] • [IP: 37.59.151.***]

Ciesze sie ze znalazlem twoja strone, teraz jestem tu stalym gosciem, tylko troche ciezko bylo ja znalezc w google na podana fraze, trzeba ja lepiej wypozycjonowac. Podepnij sobie ja do systemu wymiany linkow i masz pozycjonowanie za darmo, ruch powinienen ci wzrosnac kilkakrotnie jak wbijesz sie na pierwsza strone google. Wpisz sobie w google - seo stronka z seo poradami - tu jest wszystko opisane, napewno ci sie przyda pozdro

Gość • Sobota [11.05.2013, 21:19:45] • [IP: 83.23.253.***]

Złożyłem deklarację, w której wyliczyłem należność za odbiór śmieci na podstawie dotychczasowych faktur. Teraz niech p. Burmistrz wszczyna postępowanie administracyjne i niech dowiedzie, że jego wyliczenia są słuszne. Jaką wysokość Ty zdeklarowałeś?

Gość • Sobota [11.05.2013, 11:33:51] • [IP: 37.109.79.***]

Przeciez te komentarze i uwagi na t.smieci nie obchodza ani radnych, ani P.BURMISTRZA ani P.PRZEWODNICZACEGO RADY MIASTA iGMINY Wolin.Za wywoz smieci odbieranych dotychczas prez firme z gryfic placilem ok.16 zl namc.Teraz wg uchwaly Rady Gminy zaplace 75.A jezeli chcialbym segtegowac smieci to zakup workow i wygospodarowenie miejsca na ich postawienie bedzie drozszy niz segregacja.Jaki sens ma ustalenie wysokosci oplat za wywoz smieci od osoby.Nie oczekuje odpoaiedzi bo nikt mi jej nie udzieli.

Gość • Poniedziałek [29.04.2013, 11:40:37] • [IP: 79.186.48.**]

Proszę mi wyjaśnić - do mojej posesji od drogi gł. jest ok. 1, 5 km. Drąga polna, dziury, wąska. Śmieciarka nigdy nie dojechała a tym bardziej zimą (zaspy po jaja). Dotychczas odpady kompostuję a plastik i kartony, szkło (sporadycznie) zabiera rodzina, papier na rozpałkę. CZY GMINA BĘDZIE WYSYŁAĆ FAKTURY POMIMO ŻE ŚMIECI NIE BĘDĄ ZABIERANE. PROSZĘ KOGOŚ MĄDREGO O WYJAŚNIENIE TEGO PROBLEMU

Gość • Poniedziałek [29.04.2013, 11:30:13] • [IP: 79.186.48.**]

Nie wyobrażam sobie segregacji śmieci w gminie Wolin. Burmistrz nie wyjaśnił w jaki sposób będzie wyglądać segregacja na pewno nie postawi za darmo dodatkowych pojemników na szkło, plastiki, papier, itp bo firma, która wygra przetarg na pewno nie będzie zabierać za darmo. Dostaniemy pojemnik, kupimy dodatkowo worki, po napełnieniu będą leżeć obok pojemnika - piękny widok.

Gość • Niedziela [28.04.2013, 18:06:23] • [IP: 83.8.13.***]

D-pa też potrzebuje papieru do wtarcia a jak użyjesz go do twarzy po wytarciu du. py to zaczniesz myśleć chodzi o śmieci niesegregowane bo nie opłaca się segregować

Gość • Sobota [27.04.2013, 18:35:05] • [IP: 79.186.1.**]

P…….sz Pan kocopoły, ponieważ za śmieci będziemy płacić od łba a nie od ilości wyprodukowanych śmieci! Butelki po wodzie to tworzywo „szlachetne”-pet, w cenie skupu około 2300-2500 zł /1 t, natomiast opakowania po jogurtach -PP lub PE ten materiał obecnie w Polsce nie jest wtórnie przetwarzany, zwykle ulega utylizacji poprzez spalenie w wysokich temperaturach. Koszt utylizacji 1t około 400 zł. Mieszanie tych opakowań jest po prostu bez sensu. Myślący głowa, zacznij myśleć d..ą, wówczas nikt nie będzie się dziwił, czytając Twoje banialuki.

Gość • Sobota [27.04.2013, 14:50:50] • [IP: 83.8.87.**]

Odpowiedź myślącego głową. Zgniatanie butelek plastikowych, kartonów po mleku. Do butelki po wodzie (wyciąć górę) zmieści się ok. 20 pojemniczków po jogurtach (jeden w drugi). Papier na makulaturę a na wsi resztki organiczne na kompostownik itp. itd.

Gość • Sobota [27.04.2013, 14:44:42] • [IP: 83.8.87.**]

Ludzie nauczcie się racjonalnie produkować śmieci to i opłaty będą małe

Gość • Piątek [26.04.2013, 08:34:12] • [IP: 83.0.27.**]

IP: 79.186.113.**] nie wprowadzaj ludzi w błąd bo jak byś przeczytał regulamin który dostałeś z deklaracją to byś wiedział że nie ma czegoś takiego jak stawka razy ilość zatrudnionych. Czytaj ze zrozumieniem, albo idz do BS w Wolinie

Gość • Wtorek [23.04.2013, 19:22:07] • [IP: 79.186.113.**]

Panie myślący głową? Poradź Pan, jak tu płacić ale za swoje śmieci. Poradź również tym którzy zatrudniają pracowników. Pracodawca będzie płacił: stawka razy ilość zatrudnionych. To co wymyślił burmistrz jest to poj…..e z poplątaniem. Zdaniem burmistrza każdy urzędnik w gminie produkuje tyle samo śmieci co każdy mieszkaniec gminy. To samo z nauczycielami, myślałem, że oni uczą nasze pociechy, okazuje się, że oni produkują śmieci. Przyznacie, że postawione jest to na głowie, niedopracowane, jak prawie wszystko w wykonaniu p. burmistrza.

Gość • Poniedziałek [22.04.2013, 18:47:47] • [IP: 83.21.91.**]

nie panikujcie, jak będziecie mądrze gospodarować śmieciami to nie będziecie dużo płacić, trzeba myśleć głową a nie d..ą

Gość • Poniedziałek [22.04.2013, 05:25:08] • [IP: 37.7.161.**]

W kraju w którym istnieją zasady typu(każdy orze jak może) są osoby zbulwersowane postępowaniem p, H, A, jestem ciekawy czy te osoby postępują na codzien tak jak Bóg przykazal, ale jest to Polska przyklady idą z samego świecznika, , A te jedno piwo to na zdrowie-oby nam się dzialo!!

krasnopiura • Czwartek [18.04.2013, 06:15:21] • [IP: 10.5.50.**]

Kolega Henryk to za te 7-9zl niech sobie ten mały kubeł w który przez miesiac zbierał smieci niech wsadzi na ten głupi łep, bo ponoc w tym kuble jest jeszcze miejsce i sam wyniesie na wysypisko i zapłaci na miejscu, a smieci w lasach i po rowach to krasnoludki wyrzucają.Nawet te 64zł na miesiąc na kilka osób to jest o jedne piwo w miesiącu mniej, ale nauczony za darmochę całe życie to teraz mu krzywda.żenada.

Gość • Środa [17.04.2013, 21:46:46] • [IP: 93.94.190.**]

Ciekawe z kąt się biorą śmieci po poboczach dróg i lasach, najwięcej narzekają ci co najmniej płacili bo albo palili, albo wywozili do lasów.teraz jest sprawiedliwie. Jak bedzie miał wystawiac połowe śnietnika to i siscie i zkoszona trawe wyzuci do smieci.

Gość • Środa [17.04.2013, 18:35:31] • [IP: 87.204.190.**]

kolego Gość • Środa [17.04.2013, 15:00] • [IP: 80.245.176.***]! zanim zabierzesz głós - zapoznaj się z Ustawą w tym przedmiocie - a potem krzycz złodzieje ! Bo tylko złodziej boi się drugiego ZŁODZIEJA / tak jak ty /.

Gość • Środa [17.04.2013, 15:00:47] • [IP: 80.245.176.***]

Uważam działanie rady za skandaliczne (ustalenie kwoty przed przetargiem i wysokość opłaty). Mam nadzieję na jakieś referendum w tej sprawie to może pożegnamy tych Panów. Do tej pory segregowałem śmieci teraz nie będę tego robił bo nie będę obstawiał się pojemnikami lub kupował worków. Ta ustawa nie ma nic wspólnego z ekologią tylko z wymuszeniem następnego haraczu, a w wykonaniu wolińskim to żenada. w twz. deklaracji jest dużo do wypełnienia bzdurnych rubryk i oczywiście kwota do zapłaty tylko nie jest napisane za jaką ilość śmieci. Śmieci wywożono z mojej posesji dwa razy w miesiącu, zakładając że nie będę ich segregował to czy częstotliwość się zwiększy. Czekam na odpowiedź któregoś z radnych.

Gość • Poniedziałek [15.04.2013, 15:25:49] • [IP: 79.186.115.**]

Ten gość powinien na sesje chodzić z koniem, jakby nie było, co dwie głowy to nie jedna. Szkoda, że niema stadniny, tam co drugi potrzebowałby końskiej głowy.

Gość • Poniedziałek [15.04.2013, 14:38:17] • [IP: 37.7.161.**]

Douczony gościu [iP.87.204.190]cytuję twoje(byki)potem można cuchnąć, sadisz byki-poprawnie-robisz blędy, wypuścili cię ze szkoly, poprawnie-ukonczyleś szkolę fajny przepis jak zostać radnym po twojej pisowni sądzę ze twoja edukacja trwala bardzo krótko.

Gość • Poniedziałek [15.04.2013, 13:51:20] • [IP: 37.7.161.**]

Gość(iP.87.204.190)nidziela14.04.2013godz:10:32, douczony wolński intelektualisto(pisalem tekst na kolanie jadąc busem)gdybym posiadal taki iloraz inteligencji jak wymieniony pan wolalbym pasać konie nie szkodząc innym!

Gość • Poniedziałek [15.04.2013, 09:03:11] • [IP: 192.168.77.**]

Ludzie z Wolina są dokładnie tacy jak poniższe komentarze. Nic dodać, nic ująć.

Gość • Poniedziałek [15.04.2013, 06:46:36] • [IP: 79.186.115.**]

Filozoficzna mądrość „Radny jest tyle wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje”, i słusznie. Wobec powyższego widać jak na dłoni, że radni Jasiewicza są nic warci, ponieważ niczym się nie zajmują. Zieliński kombinuje jakby tu zadaszyć przyszły basen jachtowy, wówczas spełnione byłaby zobowiązanie wyborcze o budowie basenu w Wolinie-pamiętacie. Hi hi :)

Gość • Niedziela [14.04.2013, 23:16:34] • [IP: 83.168.85.***]

Gość • Czwartek [11.04.2013, 13:20] • [IP: 89.229.80.*]ZGADZAM SIĘ NA 100% SAMA WIDZIAŁAM JAK WIECZOREM PODJEŻDŻAJĄ SAMOCHODAMI POD BLOKI I WYNOSZĄ WORY, TYLKO PYTANIE Z KONT MAJĄ KLUCZ??

Gość • Niedziela [14.04.2013, 23:06:54] • [IP: 83.168.85.***]

KAŻDY PRACUJE DZIECI W SZKOLE.PŁACE ZA ŚMIECI 60ZŁ ZA MIESIĄC.DOBRZE ŻE ŚMIETNIKI SĄ TERAZ POZAMYKANE, ZNAJDĄ SIĘ JESZCZE CWANIACY CO PODRZUCĄ.ZA TO PRZEJDŹCIE SIĘ PO WOLINIE O 6 RANO TO ZOBACZYCIE CO WYSTAJE Z MIEJSKICH ŚMIETNIKÓW.JEST DUŻO TAKICH PANÓW X, ALE W KOŃCU SPRAWIEDLIWIE OD OSOBY.SKOŃCZĄ SIĘ WOLIŃSKIE KUKUŁKI!!MOŻE NA MIEŚCIE BĘDZIE CZYŚCIEJ.KAMERY NA CMENTARZU POSKUTKOWAŁY ŚMIECI MNIEJ, A I WODY W 5 LITROWYCH BUTLACH SIĘ NIE WYWOZI SIĘ, BO W DOMU MA SIĘ LICZNIK TO Z CMENTARZA BĘDZIE TANIEJ. POSKUTKOWAŁY NIE MA WOŻENIA WODY W 5 LITROWYCH BUTELKACH BO W DOMU SĄ LICZNIKI

Gość • Niedziela [14.04.2013, 22:47:21] • [IP: 95.40.228.**]

Radny jest tyle wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje.

Gość • Niedziela [14.04.2013, 17:33:33] • [IP: 77.253.198.**]

Czyżby wyborcy?? To kontrkandydaci wzięli mordę w kubeł, że nie zakwestionowali ostatnich wyborów!! Mnie do tych wyborców nie mieszajcie, bo ja na głupków nie głosowałem!!

Gość • Niedziela [14.04.2013, 11:30:08] • [IP: 83.8.13.**]

Wy wyborcy możecie nas w d..ę pocałować, wybraliście nas do rządzenia, teraz to morda w kubeł, mamy władzę to rządzimy.

Gość • Niedziela [14.04.2013, 10:37:10] • [IP: 87.204.190.**]

kolego ;Gość • Sobota [13.04.2013, 19:32] • [IP: 37.7.79.**] - a w zasadzie NIEDOUCZONY KOLEGO - wstyd mi za oświatę wolińską, że ciebie ze szkoły wypuścili - bo sadzisz takie byki - że aż wstyd - i ty śmiesz oceniać tago Radnego ? do szkoły idź najpierw, potem - nie bądź leń - i startuj z tym niedouczeniem swoim na radnego - Prosty przepis na sukces?

Gość • Sobota [13.04.2013, 19:32:51] • [IP: 37.7.79.**]

Ten pan od koni niewie ile to jest 2+2 a bezradnym zostal poniewarz niemial kontr kandydata, dostal3glosy po1 od siebie, siostry i zony i jak tacy ludzie moga podejmowac decyzje za cala spolecznosc Wolinska, jest to wielka paranoja!

Gość • Sobota [13.04.2013, 17:20:14] • [IP: 77.253.198.**]

Cholernie jestem ciekaw, kto będzie handlował na tym targowisku i czy wszystkie budy będą wynajęte. A parkomat na siebie nie zarobi, bo kawałek dalej jest parking bezpłatny, no i Biedronka też blisko. Panie Jasiewicz Wolin to nie Warszawa, chociaż też na W. Piękne, duże miasto nie robi się od udupiania mieszkańców. Pańskie marzenia idą w złym kierunku, bo w Wolinie nie będzie rządził prezydent, a pan sprowadzi je do wójta!!

Gość • Sobota [13.04.2013, 15:27:45] • [IP: 83.168.89.***]

Następny sposób na zasilenie kasy miejskiej to płatny parking na nowym targowisku. Automat do biletów już stoi a targowisko jeszcze nie otwarte.

Gość • Sobota [13.04.2013, 11:28:15] • [IP: 79.186.115.***]

Marek Aureliusz, ten Rzymski Cesarz-jasnowidz, już wtedy przewidział wolińską sytuacje, czyli dziesięciu radnych i Jasiewicz jedenasty trwający w błędzie i nieświadomości.

Gość • Sobota [13.04.2013, 08:19:12] • [IP: 77.115.57.***]

Szkodzi zaś sobie ten, kto trwa w błędzie i nieświadomości. Marek Aureliusz

Gość • Piątek [12.04.2013, 23:53:49] • [IP: 37.31.140.**]

większe niż ty ćwoku pozdro dla normalnych

Gość • Piątek [12.04.2013, 15:34:11] • [IP: 195.170.108.**]

wezmy sobie pania od tipsow (pani radna) - czy ona ma jakies szersze pojecie o czymkolwiek

Gość • Piątek [12.04.2013, 09:24:39] • [IP: 83.21.214.**]

ludzie tak naprawdę kogo Wy wybieracie na radnych. weźmy np pana od koni i zadajmy pytanie czy on ma jakiekolwiek pojęcię o ekonomii, samorządzie. tak naprawdę to chodzi tylko o głosy dla pana burmistrza który nimi steruje jak chce

Gość • Czwartek [11.04.2013, 19:11:21] • [IP: 83.8.3.***]

Pytam, po co te darcie szat, Pan Burmistrz już dawno zdecydował, co kto i za ile, a wam kundelki pozostaje jedynie ujadać na jadącą karawanę postępu.

Gość • Czwartek [11.04.2013, 17:57:33] • [IP: 83.25.117.***]

bardzo mądry komentarz zgadzam się i takich ludzi popieram.

Gość • Czwartek [11.04.2013, 13:20:54] • [IP: 89.229.80.*]

Jak ktoś pisze, że nie produkuje śmieci to jest jednym słowem śmieszny. Nie ma takiej możliwości, mieszkając w domu/mieszkaniu żeby nie wyprodukować odpadów. Chyba, że wywozi się je do lasu, spala w piecu albo podrzuca do śmietników sąsiadów. Jeśli Wam nie pasuje płacenie, które według mnie jest sprawiedliwe i" zbliża" nas choć trochę do prawdziwie cywilizowanych krajów, to przy składaniu deklaracji zgłoście, że pozbywacie się śmieci w w/w sposób. Myślę, że ludzie chętnie się dowiedzą kto im podrzuca śmieci, albo zanieczyszcza lasy.

Gość • Czwartek [11.04.2013, 10:34:42] • [IP: 83.8.3.***]

Jak podaje jeden z lokalnych tygodników, u Burmistrza na działce w Płocinie zrobiono wysypisko śmieci. Ciekawe kiedy przed, czy po uchwaleniu uchwały śmieciowej

Gość • Czwartek [11.04.2013, 06:35:42] • [IP: 77.253.143.***]

Coś chyba nie tak z tym odbiorem śmieci wedle limitów? Skoro w MPGK było o wiele taniej i jeszcze ludzie wywozili do lasu lub rowu, to ten bzdurny limit i ceny śmieciowe wprost zakorkują lasy i rowy!! Ale będzie jazda!! Mam nadzieję, że ten sztuczny uśmiech Jasiewicza chyba w końcu się odklei.

Gość • Środa [10.04.2013, 21:50:33] • [IP: 79.186.5.***]

podatek śmieciowy bo tak to funkcjonuje w całej Polsce ale chyba tylko u nas mają być limity wywożonych śmieci. Wywoziłeś 1 kubeł to teraz też odbiorą 1 - tylko za niebotycznie duże pieniądze, a resztę sam dowieź na jakieś punkty zbiórki - jednak bliżej będzie do własnego pieca albo do lasu!! ZNACZY W WOLINIE BEZ ZMIAN :) TYLKO DUŻY ZAROBEK NA WYPŁATY DLA BURMISTRZA I JEGO ŚWITY!! Niezły to biznes! tYLKO GDZIE TA eKOLOGIA??

Gość • Środa [10.04.2013, 20:44:00] • [IP: 83.8.53.***]

Temat dość ważki, jak by niebyło sto osiem głosów, przeczytałem wszystkie i nasuwa się następująca refleksja. Ekipa chcąca zachować obecny stan w gminie dorwała się do p. Henryka niczym hieny a to po to aby wybić z głowy naśladowcom złorzeczenie na Burmistrza. Popieram głos rozsądku aby zweryfikować całą radę, oni tam siedzą, sami nie wiedząc po co. Z wpisu można się domyśleć że radny z Łuskowa lubi grilować i serwować piwko, czy dobrze zrozumiałem?

Gość • Środa [10.04.2013, 15:05:11] • [IP: 83.25.244.***]

Z wieloma rzeczami można się zgodzić, przede wszystkim z tym, że większość radnych z Wolina nie należy do rozgarniętych, ale...ktoś ich wybrał, to może należy zastanowić się przed następnymi wyborami.Makaron ma dużo węglowodanów, a kiełbasa i piwo np. od pana R TEŻ DO NAJZDROWSZYCH NIE NALEŻY.

Gość • Środa [10.04.2013, 12:43:05] • [IP: 5.172.227.**]

A czy ten pan Henryk ma biały samochód?Widziałam jednego jak szybko podjechał, wyrzucił czarny worek ze śmieciami do rowu pod wiaduktem i szbko odjechał w stronę przychodnii skręcił w okolicę centrum.

Gościu płacący za śmieci • Środa [10.04.2013, 08:24:55] • [IP: 83.0.27.**]

w każdym kraju należącym do unii euro. wszyscy płacą podatek od śmieci i niema tam problemów z dzikimi wysypiskami. Wszyscy ci co płacili za śmieci miesięcznie nie odczują tego jak ci co kombinowali gdzie je podrzucić. A z tych wpisów wynika że mamy 60% kombinatorów.

Gość • Wtorek [09.04.2013, 17:16:21] • [IP: 188.47.158.***]

Zbojkotujemy tych biznesmenów od wywozu śmieci niech przedstawią wyliczenia z czego to wynika.Albo będą mieli puste przebiegi

189 • Wtorek [09.04.2013, 16:44:14] • [IP: 79.162.164.**]

jest jeden sposób żeby nie płacić tak wysokich rachónków za śmieci trzeba sie wymeldować

Gość • Wtorek [09.04.2013, 08:26:38] • [IP: 77.252.230.**]

Jeden kubeł na miesiąc a reszta pewnie lądowała w śmietnikach Słowianina albo w lesie.

Gość • Poniedziałek [08.04.2013, 14:24:35] • [IP: 79.184.203.***]

Szoku to może każdy dostać, ale smrodowego, przez tego pana Henryka Truciciela z Wolina od jego spalania śmieci w piecu c.o. i niech się tu nie wychyla ze swoimi głupawymi wywodami o 4 osobowej rodzinie i jednym kubełku śmieci... Jeżeli śmieci z jego 4 osobowej rodziny i sklepu, przez lata lądowałyby tam, gdzie powinny czyli w śmietniku, teraz nie wypisywałby farmazonów, bo widać, że to co normalne i uzasadnione społecznie, jest temu panu obce, oooj bardzo obce...

Gość • Poniedziałek [08.04.2013, 13:44:58] • [IP: 87.205.58.***]

Jakie najniższe!! O te parę groszy!! Zapłacisz 15, 80 to i zapłacisz 16, -. Mając 5 osób w rodzinie to będzie 1, - zł. miesięcznie taniej. Czy ty człowieku nie widzisz, że jest to normalna zmowa cenowa okolicznych burmistrzów. Nasz ma te parę groszy niżej dla pijaru, bo najwięcej ma w swoich poczynaniach nieudolności i uwag. Ale to mu też jak widać nie pomogło!!

Gość • Poniedziałek [08.04.2013, 12:59:55] • [IP: 83.25.119.**]

Jakoś nie widać żeby z innych gmin tak mieszkańcy narzekali na ceny wywozu śmieci jak w Wolinie, nie zauważają tego że właśnie w Wolinie te stawki są najniższe. A może burmistrz powinien przebić wszystkie gminy i zrobić najwyższe stawki to może wtedy zaczęli by pisać że burmistrz Jasiewicz jest najlepszy.

Gość • Niedziela [07.04.2013, 13:38:17] • [IP: 83.168.84.***]

do Gość • Sobota [06.04.2013, 18:01] • [IP: 178.181.50.**] - to nalezało to napisać bo po tym wpisie można sądzić ze te 15zł to własnie na m3 wody

Gość • Sobota [06.04.2013, 18:01:41] • [IP: 178.181.50.**]

Gość  Piątek [05.04.2013, 23:00]  [IP: 188.146.92.***] 5 zł za m/3 wody a na osobę średnio przypada 3 m/3, czyli 5x3=15

Sokrates • Sobota [06.04.2013, 13:55:05] • [IP: 83.11.249.***]

Kochani ja widzę w takiej sprawie, tylko bojkot! Pamiętajcie jak nasi włodarze pękli z ACTA

Gość • Sobota [06.04.2013, 13:03:41] • [IP: 83.168.84.***]

Gość • Piątek [05.04.2013, 23:00] • [IP: 188.146.92.***] z neta człeku z neta!! jasne z neta z tego co wiem to dziwnów ma stawki 5-8zł więc super rozbiezność hehe

Gość • Sobota [06.04.2013, 06:40:38] • [IP: 83.8.3.***]

A komusz to tak bardzo zależy aby utwierdzić nas w przekonaniu, jaki to burmistrz jest troskliwy o nasz byt codzienny ? Dziś w radio słyszę: Adam Struzik (PSL) Marszałek województwa mazowieckiego roztrwonił 30 000 000 zł na wyjazdy, prezenty i wycieczki. Widać ci z PSL tak maja, lekka rączką wydają nie swoje pieniądze. Panie Jasiewicz(PSL) gdzie podziały się pieniądze z SUM.

Gość • Piątek [05.04.2013, 23:00:27] • [IP: 188.146.92.***]

z neta człeku z neta!!

Gość • Piątek [05.04.2013, 17:58:49] • [IP: 83.168.84.***]

Gość • Piątek [05.04.2013, 15:43] • [IP: 83.0.27.**] stawki za śmieci w Gminach Wolin - 10.80 zł - 15.80 zł Kamień Pom - 15.28 zł - 19.86 zł Goleniów - 14.03 zł - 18.00 zł stepnica - 12.00 zł - 16.00 zł golczewo - 12.00 zł - 17.00 zł międzyzdroje - 13.50 zł - 18.00 zł dziwnów - 15.00 zł - 24.00 zł szczecin - 14.82 zł - 19.29 zł Pozdrawiam A SKĄD TY WZIĄŁEŚ TE STAWKI ??

Gość • Piątek [05.04.2013, 16:51:26] • [IP: 37.31.16.***]

Wolin ma Najtaniej. Przeprowadzam się.

Gość • Piątek [05.04.2013, 15:43:35] • [IP: 83.0.27.**]

stawki za śmieci w Gminach Wolin - 10.80 zł - 15.80 zł Kamień Pom - 15.28 zł - 19.86 zł Goleniów - 14.03 zł - 18.00 zł stepnica - 12.00 zł - 16.00 zł golczewo - 12.00 zł - 17.00 zł międzyzdroje - 13.50 zł - 18.00 zł dziwnów - 15.00 zł - 24.00 zł szczecin - 14.82 zł - 19.29 zł Pozdrawiam

Gość • Piątek [05.04.2013, 15:05:16] • [IP: 178.180.9.***]

polecam wszystkim zainteresowanym o sprawdzenie, kto i jak głosował za przyjęciem takiej uchwały, może w końcu niektórzy sami wyciągną jakieś wnioski

Gość • Piątek [05.04.2013, 14:36:25] • [IP: 77.254.88.***]

jakoś do tej pory ZGKiM W Wolinie wywoziło śmieci i kwota którą płaciliśmy im się opłacała bo przynosiła im dochód, a skąd burmistrz morze wiedzieć ile zapłaci za śmieci jak nawet nie ogłosił przetargu a jakim prawem gmina ma mieć z tych opłat zysk? Nie wspominając już że firma która wygra przetarg za odzyskane surowce które będą nadawały się do wtórnego przetworzenia będzie zarabiała pieniądze na czysto dla siebie. Ja sobie tak myślę że tu ktoś komuś ładnie posmarował, a dlaczego mafia we włoszech czy USA opanowała rynek śmieciowy ?? -- kasa ludziska kasa my zapłacimy za wywóz infrastrukturę i biurokrację a oni sprzedadzą surowiec wtórny i mają czyste pieniądze a do tego ile przy okazji jeszcze można wyprać szmalu :))))

Gość • Piątek [05.04.2013, 13:44:34] • [IP: 77.253.152.***]

P. Rudnicki napisał, że Jasiewicz wedle cen śmieci dał radnym" gotowca". Może to i dobrze, bo ta jego rozgarnięta większość radnych do końca kadencji nie rozwiązałaby tego problemu! A tak Jasiewicz z pomocą księgowych zrobił kalkulację tzn. przeliczył kilometry do Słajsina, spalone paliwo przez śmieciarkę np. 20 l./100 km., tony śmieci, amortyzację, płace kierowcy, ewentualny zysk Gminy itp.itp. przeliczył to na miesiące, na częstotliwość wywozów i na ilość mieszkańców Gminy. No i wyszło 15, 80 i 10, 80. Chyba, że się mylę i tak się już nie liczy! No to skąd te 15, 80 i 10, 80 ?? -- a może by tak 5 i 3 złote. Ale za to przetarg firm wywozowych będzie chyba najciekawszy ---- tradycyjnie kopertowy!!

Gość • Piątek [05.04.2013, 13:24:38] • [IP: 83.8.66.***]

Z tego co mi wiadomo, to jesli czlonek rodziny ktory np pracuje za granica i w domu przebywa ponizej 14 dni kazdego miesiaca, moze byc niewliczany do oplaty

Gość • Piątek [05.04.2013, 13:19:43] • [IP: 83.11.68.**]

Ip 77, 253, 152, Dokładnie rozumiem, że to RZĄDZĄCY GMINĄ WOLIN zafundowali nam takie ceny- ale podtrzymuję, że cały ten" śmieć " o śmieciach wymyślił APARAT OBECNIE RZĄDZĄCY - to ONi wytyczyli jak od nas odebrać ciężko zarobione pieniądze!! TO JEST KOLEJNY PODATEK STWORZONY NAM PRZEZ ELITE WŁADZY>

Gość • Piątek [05.04.2013, 13:09:15] • [IP: 83.11.68.**]

Dokładnie rozumiem i ustawe i to, ze koszty i cały ten cennik zatwierdzili Radni. Przedstawił go burmistrz ponieważ jest taka droga do podęcia uchwały-jeden przedstawia projekt inny zatwierdza Panie Rudnicki - wnioskuję z tego, że winien tego bałaganu jest Burmistrz= Trzeba zorganizować większość i" bzdety" odrzucać. Gdyby Pani Ewa BYLA w Radzie -- to kto to wie co by było z projektem. Jasiewicza. A generalnie to nie wiem jakb można zatwierdzićź UCHWAŁE nie znając KOSZTÓW przedsięwzięcia jako całości- chyba w projekcie było napisane skąd bierze się kwota za wywóz śmieci od jednej osoby zamieszkałej w danej posesji- i- to pewnie i Pan i inni Radni widzieli -stąd też taka Akceptacja Rady -A TERAZ OBARCZA SIE WINĄ BURMISTRZA -/uważam, że wykonał swoją powinność -przedkładając projekt do zatwierdzenia" WYSOKIEJ RADZIE"/! A TA ZATWIERDZIŁA !!

Normalny zjadacz chleba • Piątek [05.04.2013, 11:34:11] • [IP: 83.15.113.***]

Wszyscy żyją, nie oddychają, środowiska nie zanieczyszczają, śmieci nie produkują... Ludzie cóż za kłamstwa. Pani pisze, że ma 5 osobową rodzinę i 1 kubeł na miesiąc wywozi... a gdzie pozostałe śmieci?? Ja mieszkam z żoną i dzieckiem, dzień w dzień worek śmieci do śmietnika - nie do pieca, nie do lasu. Pomyślcie trochę o swoich dzieciach, wnukach o ich przyszłości przecież te śmieci same się nie zutylizują, nie w takim tępiej jak je produkujesz. A te brednie wypisywane" przy okazji" to są już jakieś gorzkie żale.

Gość • Piątek [05.04.2013, 10:43:12] • [IP: 94.234.170.***]

Moi rodzice od dwóch lat płaca 10 zł za osobę było piec osób zameldowanych a w domu były tylko dwie osoby bo trzy osoby mieszkają za granica, rodzice płacili miesięcznie za wywóz śmieci 50 zł bo tyle osób było nie ważne ze mieszkały tylko dwie i śmieci na miesiąc było pół Kubła. Musieliśmy się wymeldowac z domu żeby rodzice płacili mniej.Te ceny i warunki jakie chcą wprowadzić to nie jest nic nowego w Gminie Golczewo bo to już jest od kilku lat. Sam wywóz ścieków komunalnych kosztuje na wsi 30zl za m3, i ludzie płacą za wodę 30 zł a za ścieki 300 zł i co maja zrobić nikogo to nie interesuje korzystasz to płac nie ważne z kąd. Pozdrawiam.

Rudnicki • Piątek [05.04.2013, 10:32:16] • [IP: 83.23.43.***]

Bardzo przepraszam za pogodę, iż płata figle również za parlamentarzystów którzy zafundowali nam pasztet pod tytułem „ustawa śmieciowa”. Ale nie będę przepraszał za wysokość ceny za odbiór śmieci w Wolinie, cenę którą to narzucił burmistrz. Za to miejcie pretensje do wolińskich radnych. Za Stwórcę również nie będę przepraszał tylko dlatego, że nic nie zrozumiałeś- IP: 83.11.68.** z mojego komentarza z dnia 03.04.2013, 13:22 Jakiś konkretny zarzut co do moich wypowiedzi?

Gość • Piątek [05.04.2013, 09:44:23] • [IP: 77.253.152.***]

Co Ty pieprzysz /83.11.68/ -- ustawa owszem rządowa, ale ceny ustala Jasiewicz i radni!! A tu chodzi o to, że ceny są za duże dla tak biednej Gminy jak Wolin. Poza tym Jasiewicz ma szaloną pensję i trwonią pieniądze na wycieczki, a to ludzie widzą. Rząd nam nie wymyślił tych cen za śmieci tylko Jasiewicz!!

Gość • Piątek [05.04.2013, 07:08:47] • [IP: 83.11.68.**]

Nic tu Jasiewicz nic tu RADA, a z pewnością Pan Rudnicki. /chłopie dopadłeś lekkiej. władzy to swoje uwagi wypowiadaj z rozumem godnym radnego -przestań być Pan CELEBRYTEM -/ To jest wymysł naszego wybranego" DEMOKRATYCZNIE" RZAdu i Tę bzdurę poparli bez większego rozgłosu medialnego Nasi POSŁOWIE /Napieralski, Oświęcimski, Ta Pani ze Swinoujścia - taka znana, że zapomniałam jej nazwiska-/ i.inni, . A GENERALNIE JEST TO KOLEJNY +NIEUDACZNIE RZADZACYCH +ZAMACH NA NASZE CIEZKO ZARABIANE PIENIADZE. Ta Ustawa + dobitnie Swiadczy o zasobie wiedzy na tematy przyziemne tych ktorzy w naszym imieniu podejmua decyzje. Mozemy sie produkowac + a zycie swoje.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 22:46:31] • [IP: 87.204.190.**]

do gościa :Gość • Czwartek [04.04.2013, 18:30] • [IP: 77.254.88.***] - jesteś leniem, bo gdybyś był pracowitym, to ty dzisiaj byłbyś burmistrzem i tłumaczył takim jak ty - zasady ustanawiania cen.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 21:40:27] • [IP: 46.205.92.***]

Wolin ma jedną z najniższych stawek w Zachodniopomorskim

Gość • Czwartek [04.04.2013, 21:36:25] • [IP: 46.205.92.***]

Mieszkańcy Gminy Wolin to są stawki Gminy Kamień Pom. i co my mamy powiedzieć Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi – 15.28 zł za osobę miesięcznie w przypadku, gdy odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, 19.86 zł za osobę miesięcznie w przypadku; gdy odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób nie selektywny.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 21:22:30] • [IP: 79.186.2.***]

Jasiewicz z gminy bierze 15 tysiączków, jemu zapłacić za śmieci stówkę to pryszcz, dlatego nie myśli o innych. Odciąć go od cyca to będzie inaczej piał.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 21:00:12] • [IP: 89.73.183.**]

Do Gość • Środa [03.04.2013, 16:43] • [IP: 83.8.200.**] Propozycja p. Rudnickiego bardzo mnie zainteresowała, ponieważ mam dwójkę dzieci poza domem a w dodatku mąż pracuje poza granicą, w domu jest gościem, raz na dwa miesiące. Byłam w BS i powiedzieli, odnośnie dzieci, że mogę zgłosić w Wolinie albo w miejscu nauki. To jest bez sensu. Jeśli zgłoszę w Szczecinie to tam będę płaciła a wakacje i weekend są jednak w domu. Uważam, że wprowadzenie ½ a nawet ¼ byłoby słusznym rozwiązaniem, wówczas zgłosiłabym 1+ ½ + ½ + ¼ = 2 ¼ Biorąc pod uwagę obecną możliwości, nie wiem ilu osób mam zgłosić. Co do kosztów to się nie wypowiadam, politycy mówią, że ustawa jest korupcjogenną, co widać po naszym przykładzie-ceny z sufitu.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 19:55:52] • [IP: 83.168.85.***]

Nie można wszystkich wrzucić do jednego worka każdy powinien płacić za swoje wyprodukowane śmieci tam gdzie niema wspólnoty mieszkaniowej każdy ma swój pojemnik i za niego powinien płacić. Przecież wiadomo ten co duży ma dochód to będzie miał więcej śmieci, a ten biedny o wiele mniej a żeby do lasu śmieci nie wywozili to są służby ku temu.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 18:30:44] • [IP: 77.254.88.***]

A może by tak zacząć wywozić śmieci radnym i burmistrzowi pod drzwi to się w końcu obudzą.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 13:29:39] • [IP: 77.253.152.***]

Widać po wpisach, jak żle mieszkańcy rozumują to wywożenie śmieci. Osobiście uważam, żę kwota w naszej Gminie jest bardzo wysoka. Ustawę śmieciową zrobił Rząd, ale kwoty to ustala sobie każda Gmina. Jak bogata Gmina to mogą mieć opłaty symboliczne np. 2 zł. U nas to chyba Burmistrz chce następne 5 tyś. do swoich płac!! Płacić trzeba, ale nie aż tyle!! Nie martwcie się wywozem śmieci, bo jak płacisz miesięcznie za to, czy je masz, czy nie to również możesz wystawić do wywozu kilka worków plastiku, albo szkła, albo tonę mieszanych -- obyś miał tylko pojemniki!! --- i po sprawie!!

Gość • Czwartek [04.04.2013, 12:34:44] • [IP: 83.23.254.***]

a może by tak zrobić referendum o odwołanie Burmistrza bo tylko on rządzi i szkdozi z garstką bezradnych

Gość • Czwartek [04.04.2013, 11:52:50] • [IP: 5.185.221.***]

to ciekawe bo tak sobie mysla ze jak tyle bedziemy placic za smieci to oni drugi wolin wybuduja dlaczego mam placic skoro smietnika nie wystawilam bo nie mam smieci u mnie jest zamelowane 4y osoby ale dzieci sie wyprowadzily jest nas dwoje i co z kad mam brac te smieci? no chyba podstawie pod gmine i tam napewno sie uzbiera no i smieci bedea a smieci segregowane i nie segregowane to i tak wrzucaja do jednego to po co mydlic komus oczy zenada mam placic za cos co nie zrobione ? no tak w polsce to mozliwe oddac pensje bo nam nie potrzebna

Gość • Czwartek [04.04.2013, 11:08:36] • [IP: 83.23.47.***]

nieorganiczne będę palić za stodołą a pozostałe kompostować a umowy nie podpiszę bo do tej pory żadna śmieciarka do mnie nie dojechała, najpierw niech burmistrz przejedzie się i zobaczy jakie ma drogi, niech je naprawi a potem zmienia ustawy

Gość • Czwartek [04.04.2013, 09:07:05] • [IP: 83.21.227.***]

To jest paranoja co z nami wyprawiają.Wszystko tylko ku gorszemu!!Zamiast ludziom troche ulzyc to dokładają.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 08:58:54] • [IP: 83.21.227.***]

U nas w domu mieszka 5 osób, miesiecznie zbieramy jeden kubeł smieci czasami nawet niepelny.Płacimy niecałe 8 zl miesięcznie, a teraz ma byc około 80 zł.To jest nienormalne.nikt nie wyprodukuje tyle smieci!!1 Umilajanam życie z kazdej strony-niech sie władze opamietają!!

Gość • Czwartek [04.04.2013, 08:43:17] • [IP: 87.204.190.**]

dlaczego wbrew zapowiedziom pan Rudnicki dalej pobiera dietę, której miał się zrzec ? Nie ma takiego prawa, zabraniającego zrzeczenia się radnemu diety i wydania dyzpozycji o jej przekazaniu na np. dom dziecka. Panie Rudnicki - nie" zwalać" na przewodniczącego Rady, tylko dotrzymać swojego słowa !!

Gość • Czwartek [04.04.2013, 08:30:52] • [IP: 83.23.254.***]

jedna zapałka, kawałek gazety, dwa opakowania plastikowe po napojach jedno po margarynie i już jajecznica usmażona a jak dodać jeszcze ze dwa kartony to i zacierki można ugotować, dorzucić jeszcze trochę styropianu do pieca CO to z 80 stopni nabije i zima pokonana. Gmina za opał mi nie zwróci bo u mnie nie ma śmieci jest tylko opał

Gość • Czwartek [04.04.2013, 06:59:27] • [IP: 92.42.118.***]

Nich dadzą każdemu kubeł na plastik, szkło i papier jak będą wyglądały te worki pod domem chyba nie ładnie wiat to rozwieje, deszcz zmocy, zwierzęta rozwalą, a może pomysł jest taki żeby każdy sobie te worki na segregowane śmieci trzymał w domu - w kuchni!! Ciekawe czy będą jeździły 4 śmieciarki na plastik, szkło, papier i nie segregowane bo może się okaże że my będziemy segregowali a oni to wszystko do jednej śmieciary wezmą?

Gość • Czwartek [04.04.2013, 04:08:49] • [IP: 79.186.114.**]

Nooo już kto jak kto, ale drobny cwaniaczek pan Henryk w sprawie śmieci nie powinien się wypowiadać, bo dla wszystkich dookoła sąsiedztwo z nim przez wiele, wiele lat jest bardzo uciążliwe m.in. zwozi śmieci ze sklepu córki w Międzyzdrojach i spala w piecu c.o. kopcąc na cały Wolin. Jeżeli ktoś taki jak ten pan spala w piecu c.o. co tylko się da z 4 osobowej rodziny, to nic dziwnego, że ma do wywiezienia jeden kubełek ! Truciciel jeden !

Gość • Czwartek [04.04.2013, 00:54:22] • [IP: 188.147.193.***]

z tego co wiem, Pan Rudnicki nie może zrzec się diety radnego jak pozostali z jego klubu ponieważ przepisy mu na to nie pozwalają, natomiast projekt uchwały o ograniczeniu diet radnych nie zostanie poddany procedowaniu, ponieważ Przewodniczący rady Pan Frankowski odmówił jego procedowania.

Gość • Czwartek [04.04.2013, 00:39:03] • [IP: 194.248.46.**]

ceny beda wysokie bo wlasnie powstal na rynku smieci monopol. pytania?

Gregor • Środa [03.04.2013, 22:52:44] • [IP: 83.23.140.***]

Ja mam tak samo, 120L kubeł raz na 2 tyg. = niecałe 15zł/mies. a teraz ile bede płacił ?! płace za faktyczną ilość smieci wywożoną, po co to zmieniać ? reszte już segreguje i wywalam na osiedlowy recycling.

Gość • Środa [03.04.2013, 21:48:01] • [IP: 83.21.231.**]

Panie Henryku - w nocy pod ratusz proszę wynosić sprzątną za darmo a jak Pana złapią to mandat i tak się opłaci

Gość • Środa [03.04.2013, 21:36:32] • [IP: 37.30.59.***]

O jakiej połówce pisze Pan Rudnicki bo ja na głowę wole 0, 7

Gość • Środa [03.04.2013, 21:34:56] • [IP: 83.21.225.***]

do: Gość  Środa [03.04.2013, 19:41]  [IP: 83.23.143.***] segregował!! z resztą nie napisał jaki ma pojemnik, pewnie 120L, u mnie taki na 4 osoby 2 ray w miesiącu był wywożony i płaciłem 16zł a teraz??!!

Gość • Środa [03.04.2013, 21:08:47] • [IP: 87.204.190.**]

czy pan Rudnicki zrzekł już się swojej diety radnego - tak jak obiecywał przed wyborami ? Jeśli nie - ile jest warte jego słowo ?.

Gość • Środa [03.04.2013, 20:47:01] • [IP: 83.168.85.***]

Jak ktoś się upomni o swoje to od razu urzędnik a gdzie pan Heniu wyrzuca pozostałe śmieci pewnie do lasu my urzędasy wiemy ile to obywatel produkuje śmieci ot tępy naród upomina się o swoje. My mądrzy ludzie a ciemnota niech płaci

Gość • Środa [03.04.2013, 19:42:27] • [IP: 83.25.247.***]

a ja nie bede segregowśł niech mnie w du.pe pocaluja! wsyztsko bede wywalal do smieci co tylko sie da!!

Gość • Środa [03.04.2013, 19:41:20] • [IP: 83.23.143.***]

Ja za dwie osoby płacę 29 zł do pojemników miejskich. Myślę że taki mały pojemnik jak Pan Henryk napełnilibyśmy w ciągu dwóch tygodni. A miesiąc w cztery osoby to pewne 4 pojemniki. To gdzie Pan Henryk wyrzuca resztę śmieci?.

Gość • Środa [03.04.2013, 19:23:16] • [IP: 77.255.15.***]

powariowali tyle płacić za wywóz śmieci

nikt szczególny • Środa [03.04.2013, 19:14:00] • [IP: 83.168.89.***]

A w regulaminie jest napisane wywóz plastików raz na miesiąc worek 120l, papierów raz na miesiąc worek 120l, a" frakcji suchej" czyli zmieszanych plastików i papieru też worek 120l coś chyba nie tak z arytmetyką. A jak ktoś potrzebuje więcej to co będą dodatkowe opłaty ?

Gość • Środa [03.04.2013, 19:08:57] • [IP: 83.168.85.***]

no właśnie panie Henryku, jeden mały kubełek... a reszta lądowała w lesie! I przez takich cwaniaczków wszyscy bedą płacili wiecej, ale przynajmniej może w lasach bedzie czysciej

Gość • Środa [03.04.2013, 18:39:40] • [IP: 95.40.123.***]

Gmina lamie prawo odprowadzając ścieki do Dziwny, a nam obywatelom grozi sankcjami karnymi

Gość • Środa [03.04.2013, 18:11:23] • [IP: 83.8.200.**]

...a co maja powiedziec mieszkancy kamienia pomorskiego. ...19, 90 od osoby!! czy myslicie ze tylko w gminie wolin macie taki problem?? czy w/g pana Rudnickiego tez burmistrz Kamienia jest winny ??

Gość • Środa [03.04.2013, 18:09:52] • [IP: 83.21.125.***]

jesli do tej pory opłacało sie wywozić za nizsza cene, to teraz nieżle sobie ktoś kabze nabije tymi podwyżkami. Ciekawe kto

Gość • Środa [03.04.2013, 17:46:45] • [IP: 83.168.84.***]

"Gość • Środa [03.04.2013, 15:53] • [IP: 83.8.66.***] Paranoją jest płacenie śmieci od ilości zużytej wody !! Tak jak to będzie w Dziwnowie." racja a najgorzej we wspólnotach - ja chce płacic za segregowane no ale będę płacić więcej bo inni tak zadecydowali a nie stać mnie na to!! tym bardziej że segreguje śmieci od dawna a dla mnie kilka zł to dużo ale nikogo to nie obchodzi

Gość • Środa [03.04.2013, 17:11:53] • [IP: 79.186.116.***]

ta ustawa to barbarzyństwo.tylko nasz kochany rząd mógł coś takiego wymyślić.teraz to po rowach śmieć będą zalegać worami.gratulacje

Gość • Środa [03.04.2013, 16:56:37] • [IP: 37.47.11.***]

płacic nie marudzic

Gość • Środa [03.04.2013, 16:43:44] • [IP: 83.8.200.**]

p.Rudnicki widze ze tarktuje pan wszystkich obok siebie jak potencjalnych idiotow...poruszyl pan problem dzieci uczacych sie poza woliniem a przyjedzajacych do domu na niedziele...mysle ze to wlasnie pan powinien wiedziec jak ta sprawa moze byc bezproblemowo zalatwiona!! jesli ma pan z tym jakis problem prosze udac sie budynku BS na ulicy zamkowej i tam wszystko panu wyjasnia w pozytywnym slowa tego znaczeniu!

Gość • Środa [03.04.2013, 16:31:02] • [IP: 178.238.243.***]

Do IP:87.205.56*** Wartości pieniądza nie znają właśnie tacy gamonie co mają ich dużo.Jeśli masz dowody, że p. Nowak wysypuje śmieci w miejscu niedozwolonym to po prostu podaj informację odpowiednim służbom albo nie oskarżaj bezpodstawnie.

Mała... • Środa [03.04.2013, 16:17:31] • [IP: 87.205.56.***]

Jakaś paranoja!! Gościu [03.04.2013, 15:33]  [IP: 178.238.243.***] widać, że nie znasz wartości pieniądza Gamoniu, zarabiając najniższą krajową w mieścinie Wolin człowieka nie stać na tak kolosalne opłaty i to teraz zobaczysz ile będzie śmieci w parku, w śmietnikach na chodnikach, obok śmietników przy blokach itp, bo ludzie nie będą płacić a jak nie będą płacić to nikt nie będzie im wywoził śmieci. Niech szanowni bezradni zaczną od wywożenia śmieci ze swoich posesji, np Sz. P. bezradny Nowak wysypuje śmieci na swoje zasyfiałe łąki a później uchwala takie bzdurne uchwały i kłapie dziobem po ludziach, że teraz to on ludzi nauczy... niech zacznie od swojego podwórka!!

Gość • Środa [03.04.2013, 15:53:07] • [IP: 83.8.66.***]

Paranoją jest płacenie śmieci od ilości zużytej wody !! Tak jak to będzie w Dziwnowie.

Local boy • Środa [03.04.2013, 15:51:46] • [IP: 83.21.209.***]

To jest poprostu korypcja i bezprawie !! Burmistrz by sie wstydzil za takie cos u mnie jest zameldowanych 6 osob czyli bede musial zaplacic 102 zl !! z dnia na dzien taka podwyzka to bezprawie !! Referendum trzeba zrobic !!

minister bez wiedzy • Środa [03.04.2013, 15:51:05] • [IP: 83.0.27.**]

Pan Rudnicki powinien zaskarżyć Ustawę śmieciową, bo to co wypisał nie zależy od gminy tylko od ustawodawców, bo to oni nam sprawili taką niespodziankę.

Gość • Środa [03.04.2013, 15:33:17] • [IP: 178.238.243.***]

Po wpisach widać.że mnóstwo mieszkańców płaciło marne grosze za śmieci ponieważ podrzucało śmieci sąsiadom.Pan #$%^&* zdaje się najwięcej sądząc po opłatach jakie do tej pory ponosił.Następny pan Rudnicki, chyba jakiś fantasta.Nie znam gości ale sądzę, że mienią się biznesmenami lub kupcami.Tacy najwięcej kombinują.Czas najwyższy oszczędzać środowisko, starać się produkować jak najmniej śmieci i PŁACIĆ ZA SIEBIE.

Gość • Środa [03.04.2013, 15:23:18] • [IP: 79.184.125.**]

nie należy podawać wszystkich swoich danych bo wykorzystają do innych celów np. podatków, wody ryczałt, itp.

Gość • Środa [03.04.2013, 15:15:13] • [IP: 79.184.125.**]

JUŻ SAMI WYPEŁNILI, MAJĄ WSZYSTKIE DANEa na h. im inię mojej matki i ojca. SAMA UCHWAŁA KILKANAŚCIE KARTEK A4, DLA KAŻDEGO ILE TO WYRZUCONYCH PIENIĘDZY. NIE WIADOMO CZY JAK ZADEKLARUJĘ SEGREGACJĘ TO ILE POJEMNIKÓW MI POSTAWIĄ, A SEGREGOWANE ŚMIECI I TAK ZABIORĄ DO JEDNEJ ŚMIECIARKI. a MOŻE NA SEGREGACJĄ OTRZYMAMY WORKI OCZYWIŚCIE JAK ZAPŁACIMY, CZYLI SEGREGOWAĆ NIE WARTO NIE WIEM CZY MAM RACJE PROSZĘ O RADĘ

Gość • Środa [03.04.2013, 15:05:21] • [IP: 79.184.125.**]

jak mam podpisać umowę kiedy i tak do mojej posesji śmieciarka nie dojedzie ponieważ zimą zaspy około 5 miesięcy później roztopy, doły, droga nieutwardzona, dziury, wąska. KOROŚ kazał mi pojemnik dostarczać do drogi głównej tj. ok. 1, 5 km to zabiorą bo jak przyjechali po śmieci to przez dwa dni nie mogli wyjechać, cofając się wjechali do rowu. I co na to panie burmistrzu

Gość • Środa [03.04.2013, 15:03:55] • [IP: 83.25.174.**]

mi się też to wszystko nie podoba nawet nie wiem jak to wypelnic i obliczyc to jakas porazka jest z tym

Gość • Środa [03.04.2013, 13:55:37] • [IP: 83.8.103.***]

i po co to panu bylo

Gość • Środa [03.04.2013, 13:35:18] • [IP: 83.0.27.**]

panie Henryku jak byś Pan segregował śmieci to zapłacił byś Pan za 4 osobową rodzinę 42 złote.

Rudnicki • Środa [03.04.2013, 13:22:20] • [IP: 83.11.106.***]

Przede wszystkim należy podkreślić, iż wysokość cen ustalił burmistrz Jasiewicz a jego radni jedynie „przyklepali”- jak z resztą wszystkie pomysły tego pana. Na posiedzeniu Komisji Budżetu proponowałem aby została przyjęta cena za kubeł -symboliczną złotówkę, a to dlatego by nie pokazywać podmiotom gospodarczym które staną do przetargu na wywóz śmieci, ile Gmina Wolin przeznaczyła na ten cel. Dopiero po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty należałoby doprecyzować cenę za kubeł. Taki wariant byłby możliwy gdyby gospodarz dbał o mieszkańców naszej gminy-niestety tak nie jest. Propozycja wydawała się być proste i logiczna, jednak nie dla wolińskich radnych. Radni z Wolina głosowali za przyjęciem propozycji burmistrza. Proponowałem również aby wprowadzono takie rozwiązanie które umożliwiłoby deklarowanie nie całych jednostek. Wielu z nas ma dzieci uczące się poza Wolinem, przyjeżdżają jedynie na niedzielę-studiujące jeszcze rzadziej. Wprowadzenie połówek, umożliwiłoby uczciwe rozliczenie z produkowanych śmieci. Tak więc szanowni mieszkańcy naszej gminy, podziękujmy burmistrzowi za 300% wzrost ceny za wywóz śmieci.

Gość • Środa [03.04.2013, 13:08:24] • [IP: 83.8.171.*]

a co z ludźmi którzy wynajmują mieszkania, właściciel nie jest zameldowany lub tylko jedna osoba a mieszkanie wynajmowane jest kilku osobom a jest takich sporo w naszym mieście.

Gość • Środa [03.04.2013, 12:59:17] • [IP: 83.25.44.***]

a na jakiej podstawie prawnej gmina ściągnie z nas pieniądze za wywóz śmieci... przecież to nie jest podatek śmieciowy a w drodze egzekucji tylko podatki może ściągać

Gość • Środa [03.04.2013, 12:54:41] • [IP: 83.8.86.***]

Mieszkańcy bloków wywalają do kosza wszystko co popadnie, jak by mogli to by zwierzynę także wyrzucili.

Gość • Środa [03.04.2013, 12:48:54] • [IP: 178.238.244.***]

Na tych opłatach zyskamy my wszyscy, a najbardziej środowisko naturalne. Stała stawka może zniechęci ludzi do wywalania śmieci do lasu czy spalania ich w piecach. Zdecydowanie popieram.

bezrobotny jan • Środa [03.04.2013, 11:44:59] • [IP: 79.186.163.**]

a te stawki to chyba brali ze swoich pesi bo nie z zasilku dla bezrobotnych.

Gość • Środa [03.04.2013, 11:44:40] • [IP: 46.112.95.***]

powinna byc stała opłata za śnieci jak to możliwe żeby 4 osobowa rodzina miała 1 pojemnik śmieci na miesiąc niemożliwe, dlatego są takie nielegalne wysypiska jak przy ul. mostowej i tak dalej będzie dlatego powinna być stała opłata i nieważne czy masz 1 pojemnik czy 4 jedna opłata dla wszystkich

Gość • Środa [03.04.2013, 11:40:18] • [IP: 79.186.163.**]

zamiast chleba dzieciom to za smieci zapłace z rodzinnego z 16 zl miesięcznie wskocze na 90zł, a korat z jednego dziecka starczy i złotówka mu zostanie na lizaka za sortowanie w nagrode.

Gość • Środa [03.04.2013, 11:37:12] • [IP: 83.21.222.***]

Człowiek nie ma na podstawowe produkty żywnościowe a ty gościu piszesz że nie ma co marudzić. Ja mialam za śmieci 8 zł raz na 2-3 miesiące a teraz mam płacić 80zł miesięcznie. Pytam za co ja nawet tyle śmieci nie naprodukuje w miesiącu.Szok i ździerstwo w biały dzień.

WD 40 • Środa [03.04.2013, 11:24:59] • [IP: 213.238.107.***]

Jesteście bezwolni, zapatrzeni w telewizor nie interesujecie się co poczyna wybrana przez was władza. A oni mają was gdzieś, dbają tylko o siebie więc dlaczego tak się dziwicie że was oskubują gdzie tylko mogą, potraficie tylko narzekać i marudzić zrobić z tym cokolwiek już nie. Dobrze wam tak!

Gość • Środa [03.04.2013, 10:58:26] • [IP: 81.219.255.***]

co słyszałem ze Dargobądź nie podpisuje deklaracji czy to prawda ?

Gość • Środa [03.04.2013, 10:56:50] • [IP: 81.219.255.***]

Skoro mam płacić więcej to dlaczego częstotliwość wywozu również się nie zmieni na częstszą

Gość • Środa [03.04.2013, 10:51:13] • [IP: 37.47.35.***]

oj tam stawki sa z osmosu wszedzie nie tylko u was nie marudzic marudy

Gość • Środa [03.04.2013, 10:50:12] • [IP: 83.23.49.***]

jak chora władza to i chore cenny tu w wolinie nawet śmieci są w cenie

Gość • Środa [03.04.2013, 10:48:28] • [IP: 83.21.92.**]

Zastanawiam jak trzeba być ograniczonym aby w gminie o tak ogromnym bezrobociu i biedzie podpisać i zatwierdzić najdurniejszy regulamin w całej Unii a dot. wywozu śmieci.Jestem pewna, że ludzie nie będą płacić wymyślonych przez imbecyli stawek a sprawy będą w Sadzie ciągnąć się latami. Kiedy wreszcie będą wybory i ta cała Rada oraz Burmistrz ze swoją świtą odejdą.To co się wyrabia w Wolińskim Ratuszu myślę, że zainteresuje wyższe władze - nie na szczeblu wojewódzkim ale centralnym.

Gość • Środa [03.04.2013, 10:45:51] • [IP: 83.25.246.**]

Zgadzam się z tym, że opłaty za śmieci są stanowczo za wysokie ale akurat Pan #$%^&* nie powinien się wypowiadać na ten temat ponieważ wiele śmieci spala w piecu c.o.często zatruwając środowisko np.foliami a poza tym 4 osoby zamieszkują w jego domu STALE a nie - jak napisał tylko w nocy.Większość mieszkańców przecież pracuje i wtedy nie przebywa w domu.

Gość • Środa [03.04.2013, 10:32:55] • [IP: 81.219.255.***]

ja ciekawy jestem jak to może być, że najpierw narzuca sie cenę a później dopiero przetarg na wywóz śmieci. A tak może mi ktoś wytłumaczy skąd się wzięła kwota 15, 80 zł od osoby, jak to zostało wyliczone bo pytałem się naszych radnych i nikt nie jest mi w stanie powiedzieć. Dlaczego Deklaracja nie zawiera wszystkich objaśnień zawartych w uchwale ją tworzącą, czy aby nie ma tu złej woli radnych którzy ją tworzyli czy może to być podstawa do zaskarżenia uchwały do wojewody przecież jest to działanie na szkodę społeczności. Dlaczego w regulaminie nie ma definicji osoby zamieszkałej bo co innego zameldowana a co innego zamieszkuje. A po zatym jak juz to ktoś wyliczył to nic się nie z mienia oprócz ceny jak do tej pory wywozili mi śmietnik 1x na 2 tyg. to tak pozostaje ale jak płaciłem 16 zł z małym groszem to teraz będę płacił 60 zł z groszem tj. jakieś 260 % więcej tylko skąd się to wzięło ??

Gość • Środa [03.04.2013, 10:29:44] • [IP: 83.168.85.***]

Jeżeli Pan Henryk wywozi jeden niepełny kubełek miesięcznie to co robi z resztą śmieci. Czy Pan ma czytelników za idiotów ? Proponuję przeprowadzkę do innej gminy, może tam jest taniej. Pozdrawiam.

md • Środa [03.04.2013, 10:26:33] • [IP: 83.8.13.***]

Pan Henryk #$%^&* może wreszcie zacznie w cywilizowany sposób pozbywać się swoich śmieci, ponieważ nie dość, że zwozi je do Wolina z Międzyzdrojów, to pali czym się da w piecu grzewczym i zatruwa cały Wolin. Nakaz zaprzestania spalania miał swego czasu, jednak nic sobie z tego nie robił. Kopcił i truł wszystkich dookoła, może wreszcie teraz przestanie spalać, to czego się nie powinno, a zacznie to co naprodukowały 4 osoby wrzucać do śmietnika. Ściemnia jak zawsze ten człowiek i głupio się przy tym śmieje...

Gość • Środa [03.04.2013, 10:15:54] • [IP: 79.184.14.**]

to sie nadaje do Sztrasburga !! to jest tylko w polsce mozliwe aby za smieci segregowane placic !

Gość • Środa [03.04.2013, 10:06:52] • [IP: 77.253.238.***]

Raz na miesiąc mały kubeł śmieci! Proszę pana Henryka, ja też mam 4 osobową rodzinę i mam 3 kubły śmieci na miesiąc, a czasami 4. Dlaczego tak dużo? To wcale nie dużo, ja po prostu wszystkie śmieci wyrzucam do kubła, a nie zakopuje w ogrodzie, nie podrzucam i nie palę śmieci w piecu! Wystarczy że pan Henryk kupi sobie np. telewizor i już ma pełny kubeł! Bo co pan zrobi np ze styropianem z opakowania? A stary dywan, czy wykładzinę, albo kanapę to gdzie pan wyrzuci? Jeden kubeł śmieci na miesiąc na 4 osobową rodzinę to utopia! Dlatego mamy lasy takie zaśmiecone...

Gość • Środa [03.04.2013, 10:02:41] • [IP: 62.40.49.***]

I co z tego ze bedziemy wiecej placic wszyscy Wolin i tal sie nie zmieni pusty bezludny brudny odrapany tylko co maja wladze zyja reszta wegetuje.Panie Arent tak musi byc nic niezrobimy sami wybralismy.Pozdrawiam.

Gość • Środa [03.04.2013, 09:59:43] • [IP: 83.21.230.***]

"W Niemczech roczny koszt wywozu śmieci dla 4 -osobowej rodziny to min. 140 euro (przy regularnej segregacji odpadów). Powszechnie dostępne są kontenery na papier i szkło." Łatwo przeliczyć, że miesięczny koszt na 4 osobową rodzinę to 48 PLN. Czyli na jedną osobę to koszt 12 zł/miesiąc. Więcej nie będę nic pisał, bo ręce opadają...

Gość • Środa [03.04.2013, 09:45:10] • [IP: 77.253.137.***]

współczuje polskim lasom bo dopiero teraz będą wysypiska złodzieje

Gość • Środa [03.04.2013, 09:42:54] • [IP: 83.8.60.**]

uchwaliła to nasza rada miejska

Gość • Środa [03.04.2013, 09:40:41] • [IP: 37.47.81.***]

Ktoś co niema samochodu jest emerytem i do lasu daleko A płacić musi Do lasu wywożą co dojeżdżają daleko do pracy a płacić musi ten biedniejszy niema siły się bronić Czasy komuny wracają jesteśmy osaczerni z każdej strony

Gość • Środa [03.04.2013, 09:21:36] • [IP: 83.23.138.***]

Teraz to dopiero w lasach będzie śmieci bo segregując nic prawie nie można wrzucić to reszta pójdzie do lasu!

Gość • Środa [03.04.2013, 09:19:19] • [IP: 83.11.253.**]

panie #$%^&* teraz wiem skąd się brały śmieci na działkach i w parku, jakoś mieszkańcy bloków nic nie mówią bo my od wieków płacimy za wywóz od osoby po 10 zł. i nikt się nie pyta czy jestem w domu czy mnie niema,

Gość • Środa [03.04.2013, 09:03:25] • [IP: 80.50.83.**]

Ilość śmieci się nie zwiększy, podobnie jak nie zmieni się sposób utylizacji odpadów przez Gminę. Jedynie co się zmieni to wzrośnie opłata jako dodatkowy podatek i zwiększy się dochód Gminy z tytułu podatku od śmieci.

Gość • Środa [03.04.2013, 09:01:19] • [IP: 83.21.230.**]

Płać i płacz! przynajmniej las będzie czysty.

Oglądasz 1-151 z 151
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Łukasz Dzioch wygrał w II turze wyborów na burmistrza Dziwnowa, pokonując Jarosława Siomkę stosunkiem głosów 855 do 765 ■