POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Wtorek [12.03.2013, 12:36:20] • Kamień Pomorski

Wyprowadzasz psa bez smyczy? Dostaniesz 250 zł mandatu

Wyprowadzasz psa bez smyczy? Dostaniesz 250 zł mandatu

fot. Sławomir Ryfczyński

Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim dwukrotnie w ostatnim czasie interweniowali w sprawie psów, które były wyprowadzane na spacer bez smyczy smyczy i kagańca.

Pierwsze zdarzenie miało miejsce w Wolinie. Właściciel dwóch psów za niezachowanie środków ostrożności podczas wyprowadzenia na spacer zwierząt, został ukarany mandatem karnym.

Natomiast w niewielkiej wsi w gminie Kamień Pomorski pies biegał nie tylko bez kagańca i smyczy, ale również bez nadzoru właściciela.

- Policjanci przypominają, że podstawowym obowiązkiem właściciela jest trzymanie zwierzęcia w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Niezachowanie środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia podlega karze grzywny do 250 zł o czym mówi art.77 kodeksu wykroczeń. Inny artykuł tegoż kodeksu tj art.108 przewiduje karę grzywny do 1000 zł za szczucie psem człowieka. Gorzej jeśli w efekcie któregoś z tych działań dojdzie do tragedii. W takim wypadku sprawca będzie odpowiadał z kodeksu karnego a grozić mu będzie kara więzienia – przestrzega sierż. Marta Szołtun z kamieńskiej policji.

Przekonani o posłuszeństwie i spokojnym charakterze naszego pupila często zapominamy o zachowaniu podstawowych środków ostrożności. Jakie mogą być tego konsekwencje świadczą chociażby powyższe przykłady.


komentarzy: 93, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-93 z 93

Gość • Środa [29.01.2014, 10:12:51] • [IP: 89.77.3.***]

Do Gość  Wtorek [12.03.2013, 18:42]  [IP: 83.11.102.**] Mam to gdzieś i jestem swojego psa pewny na 150%

Gość • Środa [29.01.2014, 10:08:18] • [IP: 89.77.3.***]

Ojej i co. Sikacie ze strachu na widok psa

Gość • Środa [27.03.2013, 21:35:06] • [IP: 83.21.208.**]

a ty wieśniaku 31.63.193 po czym to poznajesz

MIASTOWY • Wtorek [19.03.2013, 23:05:04] • [IP: 31.174.5.***]

Często widzę duże psy jak biegają samopas ul. Chrobrego, w parku koło wieży ciśnień...

Gość • Sobota [16.03.2013, 15:45:13] • [IP: 80.245.190.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [15.03.2013, 20:42:02] • [IP: 31.63.43.***]

W Sulominie, po prawej stronie, pierwszy dom...to brama jest zawsze otwarta i owczarek biega bez smyczy. Ten pies nie zna smyczy...na spacerze z wlascicielami po lesie, bez smyczy...

Gość • Czwartek [14.03.2013, 15:57:02] • [IP: 31.63.193.***]

Co Wy się tak trząchacie wieśniaki. Mowa jest o trzymaniu psa w mieście, a nie na waszych pipidówach, gdzie psy ch. wodę piją.

Gość • Czwartek [14.03.2013, 15:47:56] • [IP: 31.63.193.***]

Co Ci gówno na trawniku przeszkadza?

Gość • Czwartek [14.03.2013, 13:35:23] • [IP: 164.126.127.**]

za mało 250;co najmniej 500 a tym co srają na trawniki to nasrać na wycieraczkę przed mieszkaniem

Gość • Czwartek [14.03.2013, 12:41:01] • [IP: 83.8.58.***]

Super nareszcie ktos pomyslal!! karac i to dobrze, zeby czlowiek bal sie wyjsc ze swoim psem na spacer, bo inne biegaja bez opieki. popieram...

Gość • Środa [13.03.2013, 19:03:52] • [IP: 83.21.191.***]

W Rarwinie to byście zarobili, tu nie brakuje psów i kotów

Gość • Środa [13.03.2013, 16:48:04] • [IP: 83.21.191.**]

reklamuja w internecie kagańce rzekomo tez dla Yorków ale niestety niepasuja do tak malutkiego pyszczka żaden albo za głeboki albo za szeroki. Yorki to łagodne pikusie i nie gryza szczekaja ze strachu na duże psy. To wszystko.

user • Środa [13.03.2013, 16:29:57] • [IP: 78.30.102.**]

ostatnio burek do mnie podleciał i chycił za nogę, fajnie było szedłem z dzieckiem na spacer. Następnym razem nie tylko psu wyj... z nogi w pysk ale i właścicielowi (na przeciwke enei)

Gość • Środa [13.03.2013, 13:06:46] • [IP: 79.187.87.***]

zapraszam na drogi do" dzikiej plaży", strach iść z koleżanką a co dopiero z psiakiem, gdyż właściciele" dużych" psów puszczają sobie je samopas aby się" wyganiały" - BEZ KAGAŃCÓW ! Ludzie troche wyobraźni!

Gość • Środa [13.03.2013, 12:51:46] • [IP: 79.186.109.***]

Zgadzam się z gościem z wtorku 12.03.2013.godz.22.24 nie ma nic gorszego jak bydle w ludzkiej skórze.

Gość • Środa [13.03.2013, 12:19:21] • [IP: 87.149.77.***]

wychodząc na spacer z psem rasy Jork który nie ma zębów też musi mieć kaganiec, nie wiem co teraz robić?

Gość • Środa [13.03.2013, 11:27:27] • [IP: 77.114.126.***]

DO gościa z 11:03 - racja z tym że nie ma ras groźnych. Mogą być psy ras uznawanych za agresywne. Żaden pies nie rodzi się ze świadomościa" jestem amstaff więc muszę być groźny". Ja nie mam pozwolenia na mojego psa z listy (z papierami) bo u nas w gminie nie wiedzieli nawet o czym mówię hahaha

Gość • Środa [13.03.2013, 11:03:44] • [IP: 83.21.90.**]

a Ty baranie przeczytaj sobie ustawę, bo tam nie ma słowa o wyprowadzaniu psów ras grożnych. Takiego psa trzeba zgłosić do gminy, powinno się mieć pozwolenie, ale tylko na psa z rodowodem, mieszniec jest kundlem i tyle. A jak nie wiesz to nie pisz lub poczytaj, bo powtarzasz jakies farmazony.

Gość • Środa [13.03.2013, 10:43:27] • [IP: 77.253.144.***]

Z tego co mi wiadomo, jezeli pies na smyczy, to i kaganca nie potrzebuje.

Gość • Środa [13.03.2013, 10:37:01] • [IP: 178.37.178.**]

Karać, karać i jeszcze raz karać. !!

Gość • Środa [13.03.2013, 09:53:30] • [IP: 46.169.24.***]

RYSIU ZA TE 150 ZŁ MOGŁEŚ TYLE MECZY OBSTAWIĆ U BUKMACHERA :):):)

Gość • Środa [13.03.2013, 09:37:38] • [IP: 195.205.28.***]

a przecież wojewoda uchylił uchwałę rady bo ograniczała wolność :) :) Może kodeks wykroczeń też uchyli?

Gość • Środa [13.03.2013, 08:06:26] • [IP: 79.186.128.***]

Ten co te zdjęcie zrobił i zamieścił powinien być ukarany.Ludzka głupota jednak nie ma granic.Wstyd dla ikamien.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 23:50:15] • [IP: 195.205.28.**]

Zawsze ludzie najbardziej bali się duchów, gestapo, nkwd i bezpieki. Teraz zeszli na psy. Muszą się czegoś bać bo jak nie ma bata nad głową to fiksują i m. in. tworzą takie dyrdymały :)))

Gość • Wtorek [12.03.2013, 23:12:57] • [IP: 83.11.102.**]

"Przepisy art. 77 kodeksu wykroczeń i uchwały rad miast nie wykluczają się. Uchwały rady miasta są prawem miejscowym, uszczegóławiającym przepisy ogólne. Zastosowanie mają więc zarówno ustawa jak i uchwały. Art 77 KW mówi o tym, że trzeba zachowywać zwykłe lub nakazane środki ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia, natomiast uchwały rad uszczegóławiają ten przepis i najczęściej nakazują wyprowadzanie psa na smyczy, a w wybranych przypadkach (psy agresywne, psy duże) dodatkowo w kagańcu. Czyli można powiedzieć, że konieczność wyprowadzania psa na smyczy jest nakazanym środkiem ostrożności - co do tego nie ma wątpliwości."

Gość • Wtorek [12.03.2013, 22:59:58] • [IP: 37.47.0.**]

Policjanci przypominają? Nie rozśmieszajcie mnie. Nie raz widziałem, jak nie reagowali na widok psa latającego luzem. 'Przekonani o posłuszeństwie i spokojnym charakterze naszego pupila często zapominamy o zachowaniu podstawowych środków ostrożności. Jakie mogą być tego konsekwencje świadczą chociażby powyższe przykłady'. Przykłady? Dalej mnie rozśmieszacie, bo to nie są przykłady, a tylko martwe zapisy prawa, nie respektowane.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 22:31:39] • [IP: 37.30.33.***]

po co te komentarze? sama mam psa znajdę i wiem jakie są obowiązki i nie myślę że to krzywda jak właściciel odpowie za swoje nieodpowiedzialne zachowanie. co taki psiak jest winny, jak go wychowamy tak mamy. a z tymi oskarżeniami co do ras to głupota. osobiście dwukrotnie miałam przypadek gdzie pani szła ze swoim jorkiem bez smyczy i co... i mój pies będący na smyczy został zaatakowany przez malucha. i gdzie tu wasze opinie mają odbicie ze amstafy i inne większe rasy są groźne, nie ma znaczenia, ten jork to właściwy przykład. małe też potrafią być groźne.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 22:27:26] • [IP: 81.190.42.**]

HAHAHA Padam ze śmiechu czytając komentarze, ludzie pierdząc w fotel pół życia przed telewizorem zapominają skąd się wywodzą, już co 3cia osoba się boi gołębi i wiewiórek, era ciot bojących się jamników nastaje a prawda jest taka że codziennie większe jest prawdopodobieństwo ataku na naszą osobę przez człowieka niż zwierzę, pozdrawiam miłośników zwierząt.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 22:24:33] • [IP: 83.25.45.***]

Ktos wczesniej napisał prawde, ze to ludzi należy sie bać, a nie zwierząt.Ich ujadania, chamstwa, bandyctwa, braku wrażliwości i zezwierzęcenia.Bo nie ma nic gorszego niż bydle w ludzkiej skórze!!

Dr Joint • Wtorek [12.03.2013, 22:14:15] • [IP: 82.113.98.**]

Do A wyobraź sobie ze potrafię, i nie chodzi o stereotypy bo pitbul amstaf czy bullterier też może być potulny jak baranek, ale sa to rasy o podwyższonym poziomie agresji nawet nie w stosunku do ludzi tylko do innych zwierząt w przeciwieństwie do np goldenów wiec nie klej znawcy kynologa bo tylko na durnia wychodzisz

Dr Joint • Wtorek [12.03.2013, 22:07:51] • [IP: 82.113.98.**]

Psy nie latają tylko biegają jak już...hahahaha a wszystkie marudy niech odejdą z przed komputera i wyjdą sie przewietrzyć, jak byście mieli psa to byście bzdur na ikamien nie pisali tylko jakieś zajęcie byście mieli

Gość • Wtorek [12.03.2013, 21:52:55] • [IP: 88.91.118.***]

Nareszcie. Karac surowo. Piesek dobieral mi sie do nogi. Nie bylo wlasciciela. Jak dostal z kopa, to od razu znalazla sie pani z pretensami, ze znecam sie nad zwierzeciem. Ta pani powinna zarobic.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 21:48:30] • [IP: 79.184.73.*]

Mówiąc szczerze to najczęściej im mniejszy pies tym jest agresywniejszy. Najczęściej u niezdeprawowanych psów agresja się objawia na skutek ich strachu. Kiedyś byłem świadkiem koło kościoła w K.P. jak swora takich kundelków nie większych od jamnika uczepiła się nogawek jegomościa. Co prawda krzywdy nie zrobiły, ale w jakim stanie były spodnie to nie wiem.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 21:42:54] • [IP: 79.184.73.*]

Przepisy mówią, że w kagańcu należy wyprowadzać psy ras groźnych i ich mieszańce. Nie ma mowy o żadnych papierach (rodowodach). Kamieńscy radni natomiast chyba nie są ważniejsi od ustawodawców i swoimi wewnętrznymi przepisami nie mogą zmieniać przepisów nadrzędnych, a jedynie się wśród nich poruszać.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 21:38:20] • [IP: 79.186.116.***]

Gość • Wtorek [12.03.2013, 19:14] • [IP: 83.23.45.**] Tak, tak... dopoki Straz Lesna Cie nie capnie cwaniaku.

A • Wtorek [12.03.2013, 21:31:21] • [IP: 77.114.126.***]

Dr Joint pewnie nie potrafisz odróżnic golden retrievera od labrador retrievera! Rasa to nie gwarancja zachowania. Dlaczego te rasy mogą biegać a bullterier już nie? Bo stereotypy tak mówią?

Gość • Wtorek [12.03.2013, 21:21:38] • [IP: 83.23.137.***]

a ile tych psów lata przed blokami w Golczewie na ul. Papieża J.P.II są wypuszczane i srają i skomlą przed blokami od samego rana, aha tu nie ma Policji to dla tego.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 21:12:21] • [IP: 83.3.70.***]

nie wyrazam zgody na takie mandaty i wyzysk ludzi dla własnych korzyści skandal !!

Gość • Wtorek [12.03.2013, 21:11:15] • [IP: 109.69.89.***]

To ja zapraszam panów policjantów do Dziwnowa na osiedle rybackie - zrobić porządek z psami rasy Husky i Golden Retriver które latają samopas bez opieki ;)

A • Wtorek [12.03.2013, 20:47:45] • [IP: 77.114.126.***]

Jest ustawa gminna w kamieniu że każdy pies powinien mieć smycz i kaganiec, więc słodziuteńkie jorczki też!! Nie tylko rasy z listy uznawanej za agresywną. W szczecinie wystarczy tylko smycz, rasy uznawane za agresywne-kagańczyk. Aha dodam że RASY czyli psy z papierami.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 20:33:28] • [IP: 62.152.144.**]

Psa kupujemy dla siebie, nie dla sąsiadów !! Są ludzie, co bardzo boją się psów, są ludzie co psów nienawidzą. Nie możemy gwarantować, czy nasz ukochany pies kogoś nie zaczepi, okaleczy, lub wystraszy albo... czy ktoś go nie skrzywdzi. Psy zawsze kogoś pogryzą pierwszy raz, nawet te spokojne mogą zaatakować. .właściciela. Gdyby rzeczywiście wlepiano mandaty za nieodpowiedzialne zachowanie właścicieli, pewnie psy nie błąkałyby się po ulicach, nie wpadały pod samochody. Pies, to również obowiązek i odpowiedzialność. Ktoś, kto naprawdę kocha swojego pieska, nie wypuszcza go na ulicę, narażając na niebezpieczeństwo jego i innych.

Dr Joint • Wtorek [12.03.2013, 20:13:36] • [IP: 82.113.98.**]

karać właścicieli którzy puszczaja psy samopas, ale np nie widze nic niebezpiecznego kiedy luzem i bez kaganca biega np golden retriver albo labrador...pomijam fakt ze w kamieniu powinny byc minimum 3 ogrodzone wybiegi dla psów... za coś płacimy przecież podatki...a pies ma to do siebie ze musi sie wybiegać bo jak cały czas jest na uwięzi tzn smyczy dopiero wtedy glupieje i może być zagrozeniem

Gość • Wtorek [12.03.2013, 20:05:50] • [IP: 83.21.233.***]

psami nie trzeba sie zajmowac tylko debilami ktorzy sa wlascicielami

Gość • Wtorek [12.03.2013, 19:57:18] • [IP: 83.21.208.***]

ZWIERZĄT SIĘ NIE BIJE, A NASTĘPNYM RAZEM NA SPACER WEZMĘ SWOJEGO PSA.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 19:56:04] • [IP: 164.127.3.**]

gó, , , no mnie to obchodzi że nie masz gdzie kundla zasrańca wyprowadzać trzeba było pomyśleć otym wczesniej to twój problem, , , , , , , , karać słono...

Gość • Wtorek [12.03.2013, 19:50:08] • [IP: 195.205.28.**]

A ja się boję warczących ludzi. Tak jak psy mogą pobić, pogryżć, zgwałcić, okraść, zabić...Pozamykać bo mogą mi coś zrobić.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 19:19:20] • [IP: 83.8.104.***]

Jasne juz widze jak nasze władze wlepiaja mandaty.Osobiscie informowałam policje o zagrozeniu ze strony psa który jest grozny i czesto lata bez kagańca smutne jest to ze zgloszenie zostalo przyjete i nic z tym nie zrobiono.Smutne jest to ze upomniany wlasciciel majac groznego psa udaje ze ma milusia sunie. A piesek lata samopas tylko czekac az chapnie jakies dziecko czy wogole kogo kolwiek oooooooooooooo wtedy dopiero zapanuje poruszenie ALE bedzie juz za pozno

Gość • Wtorek [12.03.2013, 19:14:40] • [IP: 83.23.45.**]

nie ma ustawy, ani przepisów które mówią, że pies z wykazu ras agresywnych ma mieć kaganiec i smycz... Sami sobie to wymyślacie ludzie. A już z tych, co widzą amstaffa na smyczy i przechodzą na drugą stronę ulicy to nie mogę... pożre Was żywcem przecież;))).P.S. Ja tam jeżdzę ze swoim do lasu, a tam to mnie wszyscy możecie pocałować w d...;)

Gość • Wtorek [12.03.2013, 18:48:28] • [IP: 80.245.190.**]

drogi WACŁAWIE - nie myl USTAWY z UCHWAŁĄ. ... jakie są różnice poczytaj sobie sam. :)

Gość • Wtorek [12.03.2013, 18:44:59] • [IP: 80.245.190.**]

Drogi ZNAWCO - Od 1 stycznia 2010 roku kompetencje sądów grodzkich przejęły wydziały cywilne i karne sądów rejonowych. Przeczytaj sobie swoje ostatnie zdanie - nikt nie straszy władz to władza straszy. (może być formą straszenia społeczeństwa lub straszenia przez władzę) :)

Gość • Wtorek [12.03.2013, 18:42:37] • [IP: 83.11.102.**]

Jak słyszę, mój pies nie gryzie i może chodzić bez kagańca to mam już cały obraz o wiedzy takiego właściciela.Każdy pies może w pewnych sytuacjach ugryźć i nie pomoże to, ze jest dobrze ułożony.Po czym mam poznać czy pies uwiązany bez kagańca pod sklepem mnie ugryzie czy nie.Jaką mam pewność, że przechodząc z dzieckiem w wózku koło takiego psa, że wyciągniecie rączki w jego kierunku nie zostanie odebrane jako atak?Co z ludźmi co się boja psów bo zostały w przeszłości dotkliwie pogryzione, maja przechodzić na drugą stronę ulicy czekać, aż właściciel wyjdzie ze sklepu i raczy zabrać psa.Chodzenie z psami po mieście bez kagańca i smyczy powinno być surowo karane.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 18:31:35] • [IP: 37.30.95.***]

ale zdjęcie pies ma kamien na zębach

Gość • Wtorek [12.03.2013, 17:36:50] • [IP: 83.8.121.***]

niedlugo sie okaże, ze policja i straż miejska zajmuja sie tylko psami, jak nie maja nic innego do roboty, i szukaja zajecia na sile to może jakas redukcja etatów by sie przydała.Dalej gnębcie wlascicieli psów, to niedlugo zabraknie schronisk, bo ludzie będa sie bali posiadac psa, skoro na każdym kroku będą traktowani jak przestępcy.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 17:21:15] • [IP: 77.253.199.***]

dzióra w trójce

Gość • Wtorek [12.03.2013, 17:17:53] • [IP: 83.21.208.***]

MOŻE INACZEJ TO ZALEŻY JAK PSA SIĘ UŁOŻY-WYCHOWA

Gość • Wtorek [12.03.2013, 17:13:44] • [IP: 195.205.28.**]

, , Nie kop nigdy psa, gdy pies szczeniakiem jest, bo jeszcze będziesz zmykał, gdy urośnie " - pies

Gość • Wtorek [12.03.2013, 17:08:25] • [IP: 195.205.28.**]

Zgodnie z przepisami - albo na smyczy, albo w kagańcu. Wyjątkiem są psy z tzw. listy ras psów niebezpiecznych - one zawsze i na smyczy i w kagańcu. W środkach komunikacji - smycz i kaganiec.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 16:52:58] • [IP: 83.8.200.***]

nie zgadzam się mój pies to owczarek niemiecki lata bez kagańca i smyczy mam go 4 lata i nigdy nikogo nie ugryzł ani się nie rzucił. Jaki własciciel taki pies !!

Gość • Wtorek [12.03.2013, 16:35:23] • [IP: 94.42.44.**]

A najgorsze są małe i średnie psy najczęściej należące do emerytów. Duże są całkiem ułożone, tez nie wszystkie, ale większość. A te małe dziadostwa rzucają sie na wszystkich. Zwróć właścicielowi uwagę to jeszcze cię zbluzga

Gość • Wtorek [12.03.2013, 16:34:20] • [IP: 83.21.232.***]

noto prosimy o wybieg dla psich lokalesow!

Gość • Wtorek [12.03.2013, 16:29:53] • [IP: 79.186.128.***]

Ten facet co koło apteki na kopernika zamiata często chodzi przez podwórko między blokami na wysockiego, a dzieciarnia zwiewa bo się boi, może by go pouczyć, że mam mieć smycz i kaganiec.

znawca • Wtorek [12.03.2013, 16:21:25] • [IP: 0.0.0.*]

Napisałem już na konkurencji i napisze tutaj. Art. 77 nie mówi nic o konieczności prowadzenia psa na smyczy. Dotyczy wszystkich zwierząt domowych i konieczności sprawowania nad nimi kontroli. Jeśli pies, kot, świnka morska jest oznakowana idzie, pod opieką właściciela, reaguje na komendy, nie wbiega na jezdnię, nie jest agresywna, nie należy do ras agresywnych to nie ma obowiązku prowadzenia zwierzęcia na smyczy i w kagańcu. Przepisy miejscowe mogą taki obowiązek w prowadzić, ale takowych np w Kamieniu Pomorskim nie ma. W brew temu co twierdzi straż miejska w Kamieniu w takim przypadku jest to próba wyłudzenia, tak więc w takich przypadkach nie przyjmować mandatu i nagrywać interwencje. Sprawa w sądzie grodzkim do wygrania. W opisywanym w artykule przypadku, psy stwarzały zagrożenie bo wbiegały na drogę…, ale idący ulica Lipową jamnik przy właścicielu już nie stanowi takiego zagrożenia… tak więc tytuł jest krzykliwy i nie bardzo prawdziwy. Bazuje na niewiedzy społeczeństwa i jest formą straszenia władz.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 16:06:15] • [IP: 195.205.28.*]

Świetnie, i ma dotyczyć każdego psa, w tym małych kundli !

Wacław • Wtorek [12.03.2013, 16:06:10] • [IP: 94.42.7.***]

No to jeszcze 2 sprawy. Po pierwsze w gminie kamień nie ma odrebnęj ustawy o nakazie wyprowadzania psów w kagańcu.A jęsli takowa powstanie to chciał bym zobaczyć Yorka w kagańcu haha. Po 2gie.Gdzie mam wyprowadzać psa bez smyczy??Skoro nasze władzę sa takie mądre to proszę o odpowiedz.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 16:03:30] • [IP: 79.184.203.***]

Pan radny NOWAK jest tego przykladem psy luzem bez kagancow nie wspomne o KOZACH biegajacych po ul. MONIUSZKI

Gość • Wtorek [12.03.2013, 15:55:20] • [IP: 188.146.39.**]

[IP: 95.51.202.***] jak najbardziej słuszna uwaga-tylko dziwi mnie, że policja nie reagowała już wcześniej biorąc pod uwage fakt, że akurat tą ulicą przejeżdżają setki razy dziennie jadąc na komende...

Gość • Wtorek [12.03.2013, 15:44:04] • [IP: 5.173.239.***]

Strachy na lachy !! Jeszcze długo w naszej Kamionce nie będzie mandatów za czworonogi. Proste brakłoby bloczków ;))

mandaryn • Wtorek [12.03.2013, 15:37:28] • [IP: 83.11.105.*]

Dostałem mandat od SM i nie zamierzam go zapłacić! Straszą mnie sądem:) no to się spotkamy:) Wszystkie media będą powiadomione. Panie były milicjancie późniejszy policjancie, a teraz SM.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 15:35:20] • [IP: 79.186.2.***]

psa grożnego obowiązkowo powinno się wyprowadzać w kagańcu, ponieważ takiego agresora często nie sposób utrzymać na smyczy

Gość • Wtorek [12.03.2013, 15:33:50] • [IP: 79.186.2.***]

i bardzo dobrze w wolinie jest dużo psów /ras grożnych/ wyprowadzanych bez kagańców

Wacław • Wtorek [12.03.2013, 15:31:34] • [IP: 94.42.7.***]

Art. 108. Kto szczuje psem człowieka, podlega karze grzywny do 1 000 złotych albo karze nagany. W obydwu tych arty. jest tez mowa o NAGANIE!! a nie tylko o karaniu finansowym. pamiętajmy też że jest Art.78 który mówi: Art. 78. Kto przez drażnienie lub płoszenie doprowadza zwierzę do tego, że staje się niebezpieczne, podlega karze grzywny do 1 000 złotych albo karze nagany.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 15:23:08] • [IP: 95.51.202.***]

Policja powinna również zwróci uwagę na ul. Lipową, nad zatoką, Przyjeżdżają właściciele ze swoimi 'pupilkami", wypuszczają je ze swoich samochodów, pies biega luzem bez smyczy, kagańca a oni oparci o samochód stoją beztrosko i palą papierochy i są zadowoleni że piesek biega.A ludzie się boją!!

Gość • Wtorek [12.03.2013, 15:07:05] • [IP: 37.47.166.***]

i bardzo dobrze sama mam groznego psa smycz to oboiazek, puszcza takie male i maja w nosie

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:52:16] • [IP: 79.184.66.***]

Bardzo dobry pomysł ja boje sie biegających psòw bez nadzoru w mojej rodzinie krewny został zaatakowany przez psa ktòrego włascicel był nieodowiedzialny i wypuzczał zwierze ktòre bez.powodu pogryzł rany takie ciezko sie.goja bo sa to szarpane po co.ten bol i długie leczenie. wiec własciciele pamietajcie ludzie sa najwazniejsi prowadzcie psy na smyczy

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:47:47] • [IP: 83.21.208.***]

TO W TAKIM PRZYPADKU NALEŻY DZWONIĆ NA POLICJĘ, A WŁAŚCICIELE TEGO PSA CO GANIAŁ, RYSIA, NIECH TRZYMAJĄ GO KRÓTKO NA SMYCZY. ...

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:38:50] • [IP: 95.129.224.***]

bez smyczy smyczy ja wyprowadzam ;d

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:18:39] • [IP: 83.21.208.***]

WCZORAJ NA WIECZORNYM SPACERZE W KOZIELICACH OMAL NIE ZOSTAŁAM PRZEWRÓCONA PRZEZ 3 PSY, A GDZIE WŁAŚCICIELE -ULICZKA W STRONĘ KOŚCIOŁA

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:11:38] • [IP: 87.205.27.***]

Bardzo mądra inicjatywa.- może radni Międzyzdrojów wprowadzą to do życia. W Międzyzdrojach jest to wręcz plaga szczególnie w sezonie letnim. ...

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:10:14] • [IP: 46.76.236.***]

Natomiast w niewielkiej wsi w gminie Kamień Pomorski pies biegał nie tylko bez kagańca i smyczy, ale również bez nadzoru właściciela. p. RYSIU i jest w plecy 150 zł

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:07:22] • [IP: 95.41.13.***]

Bardzo dobrze.Pora zrobić porządek.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 14:07:16] • [IP: 94.191.200.**]

NARESZCIE.Każdy uważa że jego pies nikomu krzywdy nie zrobił i nie zrobi..Ale niech sie postawią w tych ktorzy spacerują i taki pies leci w naszym kierunku ja osobiście mam dusze na ramieniu.Nadmienie ze mam psa zawsze jest na smyczy i w kagańcu.Jak wlepią pare mandatów to się nauczymy że aleje spacerowe są dla wszystkich.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 13:59:19] • [IP: 31.174.163.***]

Popieram! I nie chodzi o to, żeby gnębić właścicieli psów, ale uświadomić im, że ludzie zwłaszcza ci aktywni czują zagrożenie. Psy pod wpływem pewnych impulsów potrafią zachować się nieprzewidywalnie, ale ludzie powinni potrafic to przewidzieć.

znawca • Wtorek [12.03.2013, 13:53:59] • [IP: 0.0.0.*]

Czemu w Kamieniu nie ma ostrzejszych przepisów? Bo władze gminy musiałby stworzyć wybieg dla psów… Taka uchwała bez wybiegu szybko została anulowana przez wojewodę.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 13:36:00] • [IP: 83.21.93.**]

o ile dobrze pamietam właściciel wyprowadzający psa bez smyczy, wygral sprawe w sądzie ze strażą miejską gdyż był w stanie udowodnić,. ze potrafi zapanować nad swoim zwierzęciem z czego jasno wynika, że pies nie musi być na smyczy pod warunkiem, że właściciel nad nim panuje.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 13:34:22] • [IP: 192.168.77.**]

Bardzo dobrze policja powinna wlepiać mandaty ile wlezie.Masz psa to go pilnuj i po nim sprzątaj.W Wolinie posadzono młode drzewka przy głównej ulicy wszystkie zastane i po obszczywane. Pancia ciągnie kundla chodnikiem, psisko nawaliło pod drzewko pazurami rozwaliło ziemię a ona szczerze zadowolona zawlekła go do domu co by na podwóreczku jej nie brudził.

Gość • Wtorek [12.03.2013, 13:29:36] • [IP: 83.8.207.***]

OJ I W KOŃCU ZA BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI I WYOBRAŻNI BARDZO DOBRZE NIECH PILNUJĄ I KARAJĄ JAK CHOLERA BRAWO

A • Wtorek [12.03.2013, 13:25:33] • [IP: 77.114.126.***]

Proszę mi powiedzieć gdzie jest obiecywany przez pana burmistrza wybieg dla psów? Gdzie są śmietniki na mieście aby wyrzucić kupsko (nie mówię już o woreczkach)? To fakt- pies powinien być na smyczy i mieć kaganiec ale jeśli ode mnie tego wymagacie to ja też wymagam płacąc podatek za psa!

Alicja • Wtorek [12.03.2013, 13:06:50] • [IP: 83.8.3.***]

A jeżeli pies jest po tresurze i idzie spokojnie przy nodze?

Gość • Wtorek [12.03.2013, 13:03:58] • [IP: 83.21.208.***]

w kozielicach ganiają psy a zwłaszcza koło kościoła

Gość • Wtorek [12.03.2013, 13:02:50] • [IP: 46.170.38.**]

To chyba uzębienie jednego z naszych parlamentarzystów z Wiejskiej?

Gość • Wtorek [12.03.2013, 12:56:37] • [IP: 77.253.199.***]

Pierdu Pierdu chory kraj!!

Dr.Green • Wtorek [12.03.2013, 12:46:43] • [IP: 89.78.254.***]

W takim razie proszę o dokładne wytyczenie w Kamieniu Pomorskim miejsca gdzie mógłbym wyprowadzać psa?

Gość • Wtorek [12.03.2013, 12:40:07] • [IP: 77.115.12.**]

Natomiast w niewielkiej wsi w gminie Kamień Pomorski pies biegał nie tylko bez kagańca i smyczy, ale również bez nadzoru właściciela. RYSIU

Oglądasz 1-93 z 93
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ MIĘDZYZDROJE: 4 maja (niedziela) 10:00–16:00 – Pokazy multimedialne „Iskry Niepodległej” (promenada przed molo) ■ Wolin: 4 maja (niedziela) 10:00 – Rozpoczęcie warsztatów 11:00 – Obrzęd ofiarowania 11:00-14:00 – Warsztaty garncarskie 11:00-14:00 Manewry Wojów 11:00-15:00 – Słowiańskie gotowanie dla wszystkich chętnych 13:00 – Wytwarzanie gwizdków drewnianych 14:00 – „Mąka i woda nie ma głoda” – pokaz formowania bochenków chleba 14:00 – 16:00 – Gry i zabawy dla dzieci ■