POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Piątek [01.03.2013, 11:48:30] • Kamień Pomorski

Strzeżewo: 25-letni pasażer trafił do szpitala. Kierowca spożywał alkohol

 Strzeżewo: 25-letni pasażer trafił do szpitala. Kierowca spożywał alkohol

fot. Adam Strukowicz

Do groźnego wypadku doszło w piątek (1.03) na drodze pomiędzy Kamieniem Pomorskim a Strzeżewem. Osobowe suzuki uderzyło w drzewo. Kierowca miał 0,22 promila alkoholu.

Do wypadku nie doszłoby, gdyby 37-letni kierowca był odpowiedzialny. Wsiadł do samochodu pomimo że wcześniej spożywał alkohol.

- Jadąc po drodze powiatowej, pomiędzy Strzeżewem i Kamieniem Pomorskim, uderzył w drzewo – informuje sierż. Marta Szołtun z kamieńskiej policji.

Razem z nim podróżował 25-letni pasażer. Stan młodego mężczyzny wymagał przewiezienia helikopterem do szpitala.


komentarzy: 48, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-48 z 48

Gość • Wtorek [05.03.2013, 17:10:07] • [IP: 83.134.113.***]

do debila Gość  Piątek [01.03.2013, 22:20]  [IP: 213.238.104.***"dziwię się że nie ma tu komentarzy że pasażer pij często i spał pod drzewami"Gówno Cie to obchodzi czy pił i gdzie spał.Za Twoje nie pił.A znazm go i pod drzewami napewno nie spał.Każdy sadzi sam po sobie.

Gość • Niedziela [03.03.2013, 13:15:49] • [IP: 188.33.255.***]

A gdzie jest zarządca drogi -zarząd dróg powiatowych i jego szef? pewnie zamiasst posypać spał pod drzewem?Jak długo będzie tolerowany ten POpaprany nieudacznik?Ilej jeszcze wypadków będzie przez zaniedbanie oibowiązków?

Gość • Sobota [02.03.2013, 19:49:13] • [IP: 83.21.191.***]

a gdzie to strzeżewo

Gość • Sobota [02.03.2013, 19:25:15] • [IP: 77.254.75.***]

ta droga często rano jest śliska, jest zacieniona, są drzewa, dlatego słońce nie rozpuszcza lodu czy śniegu, nawet jak jest tylko przymrozek.Jężdże nią, dajcie faciowi spokój jak nie wiecie.

NANA • Sobota [02.03.2013, 19:09:10] • [IP: 79.184.80.***]

tyle promili nie przeszkodzi w prowadzeniu auta z pewnością prędkość zawiniła ja jeżdziłam tam latem tego czegoś nie można nazwać drogą no chyba że tor pod hulajnogi

Gość • Sobota [02.03.2013, 17:47:42] • [IP: 83.21.199.***]

a gdzie jest strzeżewo

Gość • Sobota [02.03.2013, 11:31:53] • [IP: 77.255.30.*]

Uderzył w drzewo bo nie chciał uderzyĆ w busa.. Ech nie wiecie jak było a wypisujecie takie głupoty. przykre. ;/

Gość • Sobota [02.03.2013, 10:19:12] • [IP: 83.21.233.***]

Ktoś pisze że 0, 22 w innych krajach jest dopuszczalne.Myśl człowieku głową, równie dobrze mogłeś być wtedy na tej trasie i właśnie przez takiego kierowcę mogłeś stracić życie.

Gość • Sobota [02.03.2013, 09:55:39] • [IP: 46.76.79.***]

Przy 40 km/h to nawet fiata 126p by nie zarzuciło.Cieło się grubo więcej ! Często mijają mnie na tej trasie szybcy i wściekli.Ta trasa jest fajna : nie ma rond ani zatoczek.Piraci to wykorzystują.

Gość • Sobota [02.03.2013, 08:08:43] • [IP: 83.25.247.**]

te pechowe. 100 metrow jest zawsze. zacienione I sliskie wczoraj. mnie tez. tam. zarzucilo. I nie. bylem. pijany. ztym. ze. jechalem. jakas. 40

Gość • Piątek [01.03.2013, 23:11:07] • [IP: 83.11.81.**]

w większości europy 0, 5 czego? promila? człowieku o czym ty piszesz, za kółkiem powinno być 0, 00 zawsze i w każdym kraju, nie powinno być normy dopuszczalnej, kierowca ma być trzeźwy, dla niektórych 0, 5 to śmierć, a w pojeździe śmierć dla innych użytkowników drogi

Gość • Piątek [01.03.2013, 23:05:02] • [IP: 83.11.81.**]

same wieśniaki się wypowiadają nie mający pojęcia o przeliczeniach z mg na promile..czy to ważne miał mniej miał więcej, kierował pod wpływem i to wystarczy, naraził kogoś na utratę zdrowia lub życia nie ma też znaczenia kto w jakim wieku, starszy czy młodszy co za różnica..nawet jak jesteś trzeźwym kierowcą zwróć uwagę na warunki i na stan jezdni, dopasuj prędkość do panujących warunków..a jak dzień wcześniej pijesz to nie wsiadaj za kółko, chyba że masz spalanie jak 4 litrowy silnik hehe

Gość • Piątek [01.03.2013, 22:40:40] • [IP: 46.113.171.***]

Oj naprawde ludzie nie wieszajcie psów na kierowcy.W cywilizowanym swiecie uznany byłby za trzezwego. 022 promila to tylko pech faceta że mamy prawo rodem z komunizmu gdzie obywatelowi nic nie było wolno. Cywilizowane kraje dopuszczają 0.5 promila.Jestem za karaniem pijanych kierowców i to surowo ale nawet w Polskim prawie 0.22 promila to wykroczenie a nie zbrodnia.

Gość • Piątek [01.03.2013, 22:27:17] • [IP: 178.180.188.***]

Pisalem juz wczesniej ze to nie pierwszy wypadek na tej drodze i nie ostatni a co do alkocholu to 90 procet polakow jezdzi na kacu i mi sie czasem zdarzylo nie mowie ze nie mam tyllko nadzieje ze kierowca wyciagnie lekcje z tej drogi do pracy za chlebem i ze pasazer szybko wruci do zdrowia

Gość • Piątek [01.03.2013, 22:20:29] • [IP: 213.238.104.***]

dziwię się że nie ma tu komentarzy że pasażer pij często i spał pod drzewami.

Gość • Piątek [01.03.2013, 21:47:11] • [IP: 31.63.216.***]

Na prostej drodze pizgnął w drzewo. Ale typ.

Gość • Piątek [01.03.2013, 21:27:40] • [IP: 83.21.195.***]

przecież to alkoholik i ćpun :) przestańcie się rozczulać ;)

Gość • Piątek [01.03.2013, 21:20:47] • [IP: 77.254.84.**]

Ile razy trzeba powtarzaĆ pasażer miał 35 lat !!

Gość • Piątek [01.03.2013, 21:02:35] • [IP: 77.254.75.***]

To fakt, jeżdże codziennie tą drogą i ten odcinek często jest śliski, koleś może był ''wczorajszy'', może myślał, że już nic nie ma.

Gość • Piątek [01.03.2013, 21:00:45] • [IP: 62.69.236.*]

ale nieodpowiedzialni ludzie! lawet 0, 001 powinno być zakazane, później jedzie pisze smsy, nie paczy w lusterko, masakra

Swiadek • Piątek [01.03.2013, 20:38:12] • [IP: 83.25.117.***]

Nie wiem pił czy nie pił, ja od niego nie wyczułem ani nie zauważyłem, by był pijany.Rozmawiałem z nim, bo byłem bezpośrednim świadkiem ich wypadku, omal nie brałem w nim udziału.Wpadł w poślizg i manewrował tak aby nie uderzyć się ze mną czołowo, minął mnie i trafił w drzewo.Jeżeli ta wiadomość nie potwirdzona jest przez policję proszę nie wdawać sie w polemikę-pił czy nie pił-.

a no ja • Piątek [01.03.2013, 20:17:39] • [IP: 83.8.64.***]

to że się tak stało to nie przez pijanego kierowcę tylko przez śliską nawierzchnię i tak powinno tu być napisane, akurat tu są błędne informacje i pasażer miał 35 lat a nie 25, a kierowca pił dzień wcześniej.Najwazniejsze że nic im się nie stało!!

Gość • Piątek [01.03.2013, 20:15:51] • [IP: 80.245.176.***]

Nie wolno prowadzić auta po spożyciu alkoholu!!

Gość • Piątek [01.03.2013, 19:57:42] • [IP: 77.253.79.***]

kto był kierowcom a kto pasazerem

Gość • Piątek [01.03.2013, 19:13:53] • [IP: 77.255.31.**]

Ile razy trzeba powtarzaĆ pasażer miał 35 lat !!

Gość • Piątek [01.03.2013, 18:55:43] • [IP: 83.8.5.***]

Wielki szum 0, 22, w większości Europy jest dopuszczalne 0, 5. A może to stan drogi nie był taki jak powinien z korzeniami wybrzuszającymi asfalt, lub jazda brawurowa. Nie popieram oczywiście jazdy po alkoholu, ale nie róbmy z 0, 22 zamroczenia alkoholowego, bo większość z Was by takiej dawki we krwi nawet nie zauważyło

Gość • Piątek [01.03.2013, 18:14:08] • [IP: 81.231.240.***]

A co was to interesuje czy on pił, czy nie pił zawasze nie pił...

Gość • Piątek [01.03.2013, 16:40:04] • [IP: 31.63.215.***]

Mieli pecha.Szybkiego powrotu do zdrowia.

Gość • Piątek [01.03.2013, 16:02:22] • [IP: 31.63.225.***]

No właśnie jechał na komende sprawdzić czy już wytrzeżwiał.Nie broniąc i nie krytykując nikogo.wsiadł po alkocholu i się rozbił tyle.a pasażer napewno wiedział ze jedzie z taką osobą więc nie ma tu co lamentować.życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

Gość • Piątek [01.03.2013, 15:57:29] • [IP: 95.40.106.***]

Dokładnie sprawdzenie siebie na komendzie nie wymaga chyba aż takiego wysiłku. Skąd mam takie info ? No raczej z kosmosu by sobie tego nie wytrzasneli i nie napisali tutaj :) Pozdrawiam :)

Gość • Piątek [01.03.2013, 15:47:52] • [IP: 83.8.5.***]

To czy nie byl tego akurat wiedziec nie wiecie. Skoro psizcie ze byl wczorajszy czyli co? Na kacu? No to faktycznie prosze bardzo prosze wsiadac i jechac. Kierowca powinien zostac pociagniety do odpowiedzialnosci bo teraz nic sie nei stalo a kiedy indziej by walnol w samochod z matka i dzieckiem. A Ci co pisza o alkomacie sa smieszni. Jezeli ktos pil poprzedniego dnia to ma obowiazek sprawdzic czy nie zostalo mu cos. Dzieki temu sluza miejskie komendy policji. Panowie bez problemu pomoga.

Gość • Piątek [01.03.2013, 15:15:00] • [IP: 77.255.31.**]

To nie alkohol był przyczyną wypadku tylko śliski odcinek jezdni wiec na miejscu jego mógł byc każdy z nas taka prawda. Więc ogar. ;/

Gość • Piątek [01.03.2013, 15:08:50] • [IP: 87.96.8.**]

a skąd ty masz takie informacje? piłeś z nim?

Gość • Piątek [01.03.2013, 15:06:57] • [IP: 95.40.106.***]

Może i nie wiem jak było ale że był pod wpływem alkoholu to akurat wiem. . ;)

Gość • Piątek [01.03.2013, 15:01:03] • [IP: 77.255.31.**]

aj człowieku. .. jesteś porąbany i tyle ;). Nie wiesz jak było a piszesz głupoty. ;].

Gość • Piątek [01.03.2013, 14:54:04] • [IP: 95.40.106.***]

Zamknąć go, bo przez takich gnoi jest niebezpiecznie na drogach! Dożywotni zakaz wsiadania za kółko! Alkohol jest dla ludzi a nie kretynów, którzy zalewają się w trupa! Tyle...

Gość • Piątek [01.03.2013, 14:39:32] • [IP: 77.255.31.**]

GOŚCIU SAM JESTEŚ MORDERCĄ... PO CO PISZESZ TAKIE BREDNIE. MOŻE ZOSTAŁO MU Z WCZORAJ ? I NIKT TU NIE ZGINĄŁ...

Gość • Piątek [01.03.2013, 14:35:32] • [IP: 77.255.31.**]

zastanów się co piszesz morderca jest ktoś co zabił, najpierw trzeba udowodnić komuś winę, a nie bez podstawie oczerniać potępiam jazdę pod wpływem alkoholu, ale ludzie są tylko ludzmi i popełniają błędy, mam nadzieje że wyciągnie z tego wnioski nie masz prawa pisać że jest mordercą

Gość • Piątek [01.03.2013, 14:21:36] • [IP: 79.184.81.**]

ZWYKLY MORDERCA SIADA PO ALKOHOLU ZA KIEROWNICE

Gość • Piątek [01.03.2013, 14:19:58] • [IP: 83.8.99.***]

Jeśli to był pasarzer a nie pasażer to opieka im pomoże.

Gość • Piątek [01.03.2013, 13:43:23] • [IP: 188.47.178.***]

ile by nie miał powinien sie zastanowic co z dziecmi pasarzera

Gość • Piątek [01.03.2013, 13:37:47] • [IP: 77.255.31.**]

kto udziela takich pasażer ma 35 lat a z tego co wiem kierowca nie miał o, 22 promila tylko mniej

Gość • Piątek [01.03.2013, 13:33:14] • [IP: 188.47.178.***]

nie młody bo znam ich obu tak cierpi akierowca wiedział doskonale że wczoraj zadużo wypił

Gość • Piątek [01.03.2013, 13:18:04] • [IP: 217.153.198.**]

1. moze byl wczorajszy i nie zdawal sobie z tego sprawy? 2. Dobrze ze Wy wszyscy nosicie przy sobie alkomaty i zanim wsiadziecie nawet na rower sprawdzacie czy moze nie macie alko w sobie? 3. W artykule nie podano czy bylo to 0, 22 alko w wydychanym powietrzu czy we krwi. 4. 0, 2 alko to dla mnie smiech na sali, to juz gorzej sie prowadzi jak ma sie goraczke i jest niskie cisnienie atmosferyczne (tego prawo nie zakazuje) Nie popieram jazdy czymkolwiek po alko czy po dragach ale uwazam ze kazdy przypadek jest indywidualny i nie nalezy kazdego odrazu zamykac. Od osadzania jest sąd, ja zycze chlopakowi powrotu do zdrowia jak najszybszego a kierowcy jak najmniej nieprzyjemnosci w sądzie oraz skupienia sie za kółkiem... za pare lat oczywiscie :)

cp • Piątek [01.03.2013, 12:59:25] • [IP: 83.8.209.**]

niepojmuje tego żeby wsiąś za kierownice gdy ma sie 0, 22 promila alkocholu we krwi takiego człowieka powinni zamknąć

Gość • Piątek [01.03.2013, 12:20:12] • [IP: 87.205.51.**]

heu heu

Gość • Piątek [01.03.2013, 12:19:19] • [IP: 46.169.60.***]

Dobrze że dmuchał w alkomat, ale ten pomiar jest bardzo problematyczny 0.22 promila.

Gość • Piątek [01.03.2013, 12:05:53] • [IP: 37.31.85.***]

Jaki nieodpowiedzialny człowiek...po alkoholu i z pasażerem...nic...te życiowe tragedie...nie uczą innych...co za ludzie..-ja nie wiem, ludzie powiadaja-młody i głupi-a tu mamy przypadek-stary i głupi...a młody tera cierpi..

Oglądasz 1-48 z 48
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ W niedzielę, 14 grudnia 2025 roku, wejdzie w życie nowy roczny rozkład jazdy pociągów. Na Pomorzu Zachodnim przewidziano w nim wiele nowości poprawiających możliwość dojazdów do szkół i uczelni czy pracy, a także ułatwiających podróżowanie po regionie. Jedna nowa para pociągów uruchomiona zostanie również na trasie Wysoka Kamieńska–Kamień Pomorski. Nowe pociągi, jak wszystkie pozostałe na tej trasie, na stacji Wysoka Kamieńska skomunikowane będą z pociągami do Szczecina i Świnoujścia ■