W przetargu jedynym kryterium była cena. Hydrobud zadeklarował, że wybuduje port jachtowy w Dziwnowie za kwotę 8 259 423,08 zł. To spore zaskoczenie, gdyż zakładano, że inwestycja pochłonie około 11 mln złotych. Jeżeli żadna z 11 firm startujących w przetargu nie zgłosi sprzeciwu, wykonawca wejdzie na plac budowy.
Hydrobud ma przede wszystkim doświadczenie w budowie ostróg i zejść na plaże. W przeszłości wybudował przystań żeglarską nad j.Żarnowieckim.
szybko wejdzie na plac budowy i jeszcze szybciej zejdzie...CENA
Taaa -w najszerszym miejscu jacht mija końce pływających pomostów które na falach idealnie wycierają dziury w burcie.. Jestem za mariną, ale o klasycznych kształtach. Już w Lubczynie zaprojektowano marine wzorem parkingów samochodowych. Jacht nie zawraca w miejscu nawet przy zacieśnionej cyrkulacji. Do tego weźcie pod uwagę wejście na prądzie rzeki i hamowanie na rufie jednostek z środkowej części -rozumiem, ze chodzi o to, żeby ludzie z kawiarni mieli widowisko..
Gościu z godziny 18:30 jak Ci pańscy znajomi nie umieją cumować w takich" dziwadłach" to może lepiej niech nie zabierają się za żeglarstwo.
Zapytajcie najpierw żeglarzy jak się cumuje w takim" dziwadle".. W Kopenhadze jest marina w okrągłym basenie ale na bojach. Zamiast półokrągłych udziwnień zrobić trzeba normalne proste baseny.
konkurencja dla kamieńskiej mariny
Nie można patrzeć tylko na cenę...
jak sie nie mylę to eferta firmy EKOL to była tylko po to żeby pan burmistrz(notabene koleś pana K.)miał podkładkę dlaczego wybrał firmę z Ustronia.
Fajnie z tą mariną w Dziwnowie. Kamien ze swym płytkim bajorkiem upadnie, albo zrobią port dla kajaków.
Bedzie, jak zawsze. Firma wynajmie podwykonawcow. Z uwagi na zle wykonanie, opoznienia itd, 75% podwykonawcow nie dostanie pieniedzy i wtedy bedzie tanio. Oczywiscie podwykonawcy beda sie sadzic, ale takie sprawy trwaja latami.
Czy te firmy, które nie zgłosiły sprzeciwu będą podwykonawcami ? He, he, he he. ...
Szkoda że port jest ważniejszy od drogi a jak dojadą auta z materiałami na budowę-super radni i cała reszta.
wybuboją z byle jakiego gorszego materjału tańszego tak jak lotnisko w modlinie
Zawsze można w trakcie realizacji projektu z czegoś zrezygnować np: ze slipu, odnóg cumowniczych, sanitariatów, parkingów, bosmanatu i będzie cacy!
Wszystko jest ok, siedzę w przetargach od 10 lat, najniższa cena to często złe rozwiązanie, ale jest taka zasada" niepisana" rentowności jeżeli cena przekracz 70% planowanej inwestycji to jest do zrealizowania bez problemów. Dlatego też są plany aby ustawa o zamówieniach póblicznych wyglądała w taki sposób że kwota przeznaczona na realizacje jest tajna ogłaszana w dniu otwarcia kopert, a najniższa oferta to ta która przekroczy próg 70% zakładanej kwoty, eliminuje to" firmy" które schodza poniżej rozsądnych warości w celu zamiany materiałów lub szukania robót dodatkowych które czesto przekrazają wartość planowanej inwestycji, , , pozdrawiam
Jest takie powiedzonko, że tanie mięso to psy jedzą. Żeby po czasie nie okazało się, że znowu przez tę pazerność straciliśmy podwójnie.
Mamy szeroki wachlarz możliwości przy wyborze kryteriów oceny ofert, cena zawsze będzie kryterium kluczowym, ale pozostałe zależą od chęci, doświadczenia i rozsądku członków komisji przetargowej; faktem jest że rządzi taniość i nie ma się co dziwić, zarabiający 2 tyś. urzędas nie weźmie na siebie odpowiedzialności w zamian za swojego niekompetentnego partyjnego przełożonego
Wykłada to ciekawe, dobra inwestycja.Powodzenia.
oby tylko nie było podczas robót wynikły
pożyjemy to i zobaczymy jak to wybudują ale jest to poważne zagrożenie dla kamieńskiego morskiego" cacka"
ustawa o zamówieniach publicznych nie daje innej możliwości jak tylko kryterium ceny. Od paru lat mówi się o zmianie ustawy ale posłom jakoś nie zależy aby cokolwiek zmieniać w tym chorym prawie
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
To już było przerabiane z autostradami, taki mechanizm jest standardem w tuskolandii. Podwykonawcy pójdą z torbami zgodnie z prawem, jak ustawka przewiduje. NiCHt za to nie beknie.
tak to prawda-te przetargi to jakaś paranoja, nie patrzy się czy firma ma jakieś osiągnięcia i czy to nie jest firma-krzak tylko aby pan urzędnik nie uchybił swoim powinnościom zapisanym-to teraz tak modne że aż się rzygać chce procedurom.
która kolwiek wybiara to i tak kenedi będzie tam robil
firma może i wykona ten port -kosztem podwyknawców.tanio tzn. byle z czegon, byle jak.cena powinna byc jednym a nie jedynym kryterium.patrzcie co dzieje się z drogami tam gdzie warunkiem wygarnej buła niska cena.