POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Wtorek [05.02.2013, 09:07:16] • Kamień Pomorski

Kamieńskie liceum na 18. miejscu w województwie

Kamieńskie liceum na 18. miejscu w województwie

fot. Wojtek Basałygo

Dziennik Rzeczpospolita i miesięcznik Perspektywy ogłaszają każdego roku wyniki rankingu liceów ogólnokształcących z całej Polski. Liceum im. Bolesława Krzywoustego znalazło się na 468 miejscu. W skali województwa jest w połowie tabeli.

W Ogólnopolskim Rankingu Liceów 2013 brane były pod uwagę: sukcesy w olimpiadach, matura z przedmiotów obowiązkowych i dodatkowych oraz opinia akademicka. Kamieńskie liceum w ubiegłym roku znajdowało się na 459 miejscu rankingu, a dwa lata temu na 378.


Zaktualizowano: Czwartek [07.02.2013, 20:08:36]

komentarzy: 63, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-63 z 63

Gość • Sobota [11.05.2013, 21:40:12] • [IP: 79.184.12.**]

Gratuluję ;]]]] oczywiście uczniom za wytrwałość i zaangażowanie w nauce

Gość • Wtorek [19.03.2013, 21:18:00] • [IP: 47.65.19.***]

Gratulacje dla Grona i Uczniów. Tylko to mogę napisać, czytając jednocześnie zawistne komentarze malkontentów. Sukces ma wielu ojców, ale w tym przypadku to Nauczyciele i Uczniowie są jego autorami. Szkoła nie istnieje bez jednych i drugich, więc bądxcie dumni, że osiągnęliście- wspólnymi siłami, kolejny sukces...

Gość • Piątek [15.02.2013, 15:06:50] • [IP: 178.56.189.***]

"Każą" pisze się przez" ż" szanowny, jak mniemam, były licealisto, który sobie nie poradziłeś nie tylko z 13 przedmiotami, ale i z ortografią na poziomie podstawówki...

Gość • Wtorek [12.02.2013, 19:18:41] • [IP: 79.184.82.**]

W szkole wymaga się zbyt dużo od uczniów, nie dziwne że uciekają. Przecież uczeń nie da rady opanowac 13 przedmiotów na raz bo każdy nauczyciel chce i koniec. Jak już jest że w ostatniej klasie nie zda karzą mu iśc na zaoczne aby nie zaniżał średniej, co to za szkoła jak sama pozbywa sie uczniów. Albo w ciągu trzech lat miec czterech wychowawców to już jest jakaś wielka kpina. Wszystko byle zaoszczędzic jednej godziny. Szkoła na pokaz tylko, nie do nauki.

Gość • Wtorek [12.02.2013, 18:27:58] • [IP: 81.190.43.***]

Nie ma się czym szczycić. 18 miejsce ale 30-50 maturzystów :/ Inne szkoły w rankingu, w których rocznie jest 200-300 maturzystów i tak są wyżej? Osiągnięcia sportowe LO? Ma jakieś? Ile drużyn sportowych ma ta szkoła? Jakie zajęcia pozalekcyjne są tam prowadzone? Jaki procent absolwentów idzie na studia inżynierskie, prawnicze lub medycynę? Po rozmowach z ludźmi, którzy ją ukończyli odnoszę wrażenie, że są bardzo niezadowoleni.

Gość • Wtorek [12.02.2013, 18:25:47] • [IP: 188.147.77.**]

Widać poziom tej szkoły. Klasa 3A ma już zmianę wychowawcy 4 w razy w ciągu trzech lat. Oszczędzają jak tylko mogą. Klasa liczy 8 osób kto to widział? Wszyscy uciekają, bo boją się. Niektórzy nauczyciele trzymają poziom i chcą aby uczniowie zdali maturę na wyższym poziomie, ale niektórzy nie przykładają do tego żadnej wagi.

Gość • Wtorek [12.02.2013, 11:20:29] • [IP: 79.186.222.***]

Wiecie ale duzego wyboru sie nie ma. Bo jezeli jest szansa na to ze nie uda Ci sie zdac matury to LO bedzie chcialo Cie przepchnac do innej szkoly. Tylko po to zeby mogli sie chwalic zdawalnoscia matur -.-

Gość • Poniedziałek [11.02.2013, 21:24:57] • [IP: 83.11.252.**]

Pewnie, drogi uczniu, jesteś spadochroniarzem z LO i wylądowałeś w wieczorówce na Wolińskiej. Tam wszystko można. Również to, o czym piszesz. W LO musiałeś być kiepskim uczniem, że jesteś taki rozżalony.

Były uczeń LO • Sobota [09.02.2013, 03:23:17] • [IP: 93.154.165.***]

Żenada. :) Przepychanie uczniów, i robienie wszystko pod wyniki matury, wiedza nie do zastosowania w życiu. A i o frekwencji wspomnę... Przymyka się oko na wszystkie nieobecności, natomiast w innych szkołach nie przechodzi to tak łatwo, wiem z doświadczenia :)

Gość • Piątek [08.02.2013, 19:57:54] • [IP: 83.8.131.***]

Ta cała Gamma to śmiech na sali. Składa się z niedouków, którzy odpadli w innych szkołach. Chodzą tu, bo przymruża się oko na wszystko; na frekwencję, na to czy ktoś umie czytać i liczyć na poziomie podstawówki. Zapłacisz czesne i masz! I może właśnie o to chodzi. Liczy się papier, a nie poziom człowieka.

Gość • Piątek [08.02.2013, 19:56:45] • [IP: 83.168.86.***]

Uważam, że nauczyciele tego liceum tworzą wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną, wymagającą, wspaniałą kadrę pedagogiczną. Syn uczył się w tym liceum, mimo iż nie należał do zbyt pilnych uczniów studiuje na AM-ce i nie ma, ani nie miał problemów z zaliczaniem przedmiotów. Często wspomina nauczycieli z liceum kamieńskiego i uważa, że to był dobry wybór. Pana Boborykę uważa za bardzo dobrego, solidnego nauczyciela, choć jak mówi -" B. czami potrafił dać się we znaki".

Kamienianin z Kamienia P. • Piątek [08.02.2013, 00:05:05] • [IP: 178.37.189.**]

Ktoś pisząc ten artykuł chyba chciał pomniejszyć sukces LO, albo nie wie ile to jest połowa z 50. Trzeba wyraźnie zaznaczyć, że w pięćdziesiątce najlepszych liceów w województwie (wszystkich jest grubo ponad setka) LO w Kamieniu zajmuje po raz kolejny pozycję w pierwszej dwudziestce. To są fakty, których nie da się podważyć. Śmieszą komentarze uczniów, czy może pracowników innej szkoły, (właśnie dowiedziałem, że nazywa się Gamma), którzy chcieliby się" ogrzać" tym sukcesem, pokazać, że też istnieją, dowartościować swoje zdołowane ambicje szkalując tą perełkę jaką mamy na swoim terenie. BRAWO LO, TAK TRZYMAĆ!!

Gość • Czwartek [07.02.2013, 22:25:35] • [IP: 89.78.125.**]

a jak ktoś ma nie zdać, to się go wyrzuca ze szkoły, albo delikatnie sugeruje by zmienił placówke oświatową

Gość • Czwartek [07.02.2013, 16:36:30] • [IP: 83.8.53.**]

Liceum gamma jest liceum niepublicznym totez w tym rankingu go nawet nie ma. Co do zdawalnosci to pokusilbym sie o powiedzenie ze ponad 90% osob zdaje tam mature. Jezeli ktos jest niezdolny do jej napisania to poprostu nie przechodzi semestru. Ot takie reguly. CO do faktu o najlepszym liceum to nie ma sie z czego cieszyc. Bo to takie same mowienie jak PO kradnie to dobrze bo za PIS byloby gorzej. Liceum jest niestety tragiczne i nie spelnia swojej podstawowej funkcji - przygotowania ucznia do studiow. CO to za ogolniak skoro nawet nie naucza ogolnikowo. Fakt w kazdej klasie sie trafi ulubieniec nauczycieli ale co z reszta? Co sie dzieje w tej szkole ze na poczatku jest 26 a na koncu ledwo 12 uczniow w klasie? Czy jest to poziom zaangazowania uczniow w nauke? Czy moze despotyczne metody nauczania i traktowania uczniow przez wiekszosci tam nauczycieli? Nie mowie o wszystkich, tak jak nizej pisali o obecnych nauczycielach to sie podpisuje rekami i nogami, sa dobrymi nauczycielami. ale 3 czy 4 to nie wystarczy.

Gość • Czwartek [07.02.2013, 16:22:35] • [IP: 31.63.58.***]

Gość • Czwartek [07.02.2013, 11:27] • [IP: 83.8.53.**] W rankingu, o którym jest mowa, brane są pod uwagę właśnie wyniki matur i fakt, ilu absolwentów dostało się na studia. czy liceum gamma może się pochwalić lepszą skutecznością? To dlaczego go nie ma na liście w tym rankingu? Inna rzecz, że rankingi nie mówią pełnej prawdy, żadne rankingi. Więc wiele mało pochlebnych opinii o LO pewnie jest prawdą. Ale nie podważajmy faktu, że jest to najlepszy ogólniak w okolicy. Uczniów jest mniej? A gdzie jest ich teraz dużo? Niż jest, człowieku! W ZSP też mniej klas, niż planowano. Nie dorabiajcie ideologii tylko dlatego, że nie lubicie jakiegoś nauczyciela.

Gość • Czwartek [07.02.2013, 12:52:37] • [IP: 79.184.65.***]

Do [IP: 77.255.3.**]: Nie wymieniłam pana Boboryki, ponieważ nie wiem, czy jest dobrym nauczycielem czy nie- nie uczył mnie. Napisałam tylko o tych, z którymi miałam styczność. Akurat zawsze chodzili na lekcje, większość miała prawie 100%ową frekwencję. Były to osoby piątkowe, czwórkowe, które żeby zdać maturę jak najlepiej i dostać się na dobre studia musiały chodzić na korepetycje. Nie mówię o osobach.

Gość • Czwartek [07.02.2013, 11:30:55] • [IP: 31.63.40.**]

A kim są absolwenci innych kamieńskich średnich szkół? Są tym, na co zapracowali.

Gość • Czwartek [07.02.2013, 11:27:12] • [IP: 83.8.53.**]

Gość  Środa [06.02.2013, 18:56]  [IP: 188.47.169.**] Jedynym powodem dla ktorego uczniowie zostaja tu dlzuej jest fakt ze wola zostac ze swoja klasa dluzej. Bo niestety w szkole dla doroslych duzo kumpli sie nie znajdzie. Oraz fakt ze w szkole GAMMA chodzi sie jedynie w czwartek i piatek. CZlowiek moze umrzec z nudow porpsotu. Bo bron boze nie znajdzie pracy w kamieniu. Co najwyzej w biedronce ale w wolinie. W nowej juz jest pelny etat. A do mamy absolwenta prosze mi powiedziec jakie wyniki matury mial Pani syn? Poniewaz znam przypadek w ktorym uczennica miala z biologii 6 a mature zdala ledwo na 50%. Oczywiscie o dostaniu sie na wybrane studia m ogla zapomniec. Dodatkowo Ci co pisza o niskim poziomie szkoly gamma troszke sie mijaja z prawda. Szkola faktycznie nie nauczy ogolnikow ale za to dbrze przygotuje do matury. A wlasnie to jest najwazniejsze bo co z tego ze ktos ma srednia 5.0 w liceum. Nikogo to pozniej nie obchodzi. Licza sie tylko i wylacznie wyniki na maturze

Gość • Czwartek [07.02.2013, 11:07:15] • [IP: 83.8.53.**]

Gość  Wtorek [05.02.2013, 17:17]  [IP: 62.21.64.***] Na jakiej podstawie stwierdzasz ze sa to brednie? Czyzby mamy do czynienia z jednym z nauczycieli? I nie mowcie tu ze duzo zzalezy od dziecka bo taki nauczyciel potrafi doszczetnie zgorszyc przedmiot uczniowi. Zreszta sama ilosc uczniow broni tych wszystkich" bredni" bo z roku na rok jest ich coraz mniej. Miejmy nadzieje ze wkoncu zamkna to beznadziejne liceum. Juz technikum na wolinskiej jest o 5 poziomow wyzej niz to. Dodatkowo tam dostajesz papier technika. A po tej szkole nie dosc ze nic nie masz to jeszcze nic nie umiesz. Bo ani nie naucza cie podstaw o calkach (na studiach bez calek ani rusz, a nikt Ci tego nie bedzie tlumaczyl). Na fizyce nikt ci niepowie o niepewnosci pomiarowej ktora wystepuje w kazdym zadaniu. Nie wiem kto uczy teraz biologii/chemii ale za moich czasow te lekcje byly smiechem na sali. O geografii duzo powiedziec nie mozna bo sam jej program jest ulozony beznadziejnie (po co komu wiedziec gdzie w Polsce may wydobycie soli)

Gość • Środa [06.02.2013, 22:58:25] • [IP: 83.21.192.**]

mamo byłego absolwenta 2002 - i kim jest? Managerem w McDOnalds czy wykłada towar w tesco?

Gość • Środa [06.02.2013, 22:08:20] • [IP: 77.255.3.**]

Do Ip:79, 184, 126 - Zgodzę się co do Tych nauczycieli, ale na pierwszym miejscu wymieniłabym pana Boboryko-matematyka. Zamiast chodzić na korki, na lekcje niech przychodzą, a nie uczęszczają jak im pasuje i kłopotów z nauką napewno nie będą mieli.Wspomnę jeszcze, że jest to nauczyciel z powołania, prawdziwy matematyk.Pozdrawiam

Gość • Środa [06.02.2013, 20:05:37] • [IP: 79.186.120.***]

Mój syn kończył LO w Kamieniu i nie miał problemów ze zdaniem matury i dostaniem się na studia w systemie dziennym. Studia ukończyły ze średnią 5. Uważam że w dużej mierze zależy od dzieci czy chcą się uczyć i jak się uczą. Najlepiej zwalić na nauczycieli, że nie potrafią uczyć.Pozdrowienia dla Grona Pedagogicznego LO. Mama byłego absolwenta -rocznik 2002.

Gość • Środa [06.02.2013, 18:56:32] • [IP: 188.47.169.**]

A dlaczego osoby, które wiedzą, że nie zostaną przepuszczone do klasy kolejnej czy nie zostaną dopuszczone do matury, odwlekają do ostatniej chwili zmianę szkoły? Nie mówię o tych, którzy uciekają na początku pierwszej klasy zorientowawszy się, że to nie dla nich przygoda. Mówię o tych, którzy są w klasie drugiej czy trzeciej. Siedzą tu do ostatniej chwili, żeby skorzystać jak najwięcej na lekcjach i dopiero, gdy sytuacja ich zaczyna przerastać, uciekają do liceum dla dorosłych czy do Staszica. Nie mam nic przeciwko tamtym szkołom, ale nie udawajmy, że poziom tam jest wyższy niż w LO. Jasne, o atmosferę się nie kłócę. Nie wiem, chodzę na Konopnicką. Ale jeśli poziom niski i wiadomo, że luzik, bo z uczniów się i tak nic nie wyciśnie, to i nauczyciele sobie odpuszczają. A u nas ciągle im zależy, żebyśmy się nauczyli.

Gość • Środa [06.02.2013, 18:36:35] • [IP: 37.30.4.**]

wolin wolin wolin !!

Gość • Środa [06.02.2013, 16:20:32] • [IP: 79.184.126.***]

Jestem zaskoczona, że to aż 18 m-ce. Ale to tylko i wyłącznie zasługa uczniów, a nie nauczycieli. Moim zdaniem w całej szkole są 2 dobre nauczycielki- p. Sankowska oraz p. Pyzik. Bo jak wytłumaczyć fakt, że w klasie czasem po 40- 50% uczniów chodzi na korepetycje z matematyki, wszyscy (!) zdający chemię na maturze biorą korki?! Niestety, nie polecam nikomu tej szkoły...

Gość • Środa [06.02.2013, 15:52:11] • [IP: 83.21.229.***]

Jestem absolwentem LO i powodem nr jeden jest z całą pewnością zła kadra nauczycielska. Jasne szkoła pod względem ludzi - super, ponieważ sam znalazłem wielu przyjaciół dzięki, którym w sumie zdałem tę szkołę bo niektórzy nauczyciele nie potrafili niczego nauczyć ! zgadzam się z komentarzem, że niektórzy uczniowie rozumieją chemie lepiej niż sama pani ucząca a język niemiecki odstrasza wszystkich od tej szkoły... myśle żeby zorganizować wyjazd do Niemiec na truskawkobranie wtedywszyscy podciągną się z języka i po problemie :) :** całuje wszystkich nauczycieli

Gość • Środa [06.02.2013, 15:06:20] • [IP: 31.61.184.***]

Ja jestem uczennicą LO i jestem z niego zadowolona. Nauczyciele są gorsi i lepsi, ale tak jest w każdej szkole - mam wielu znajomych w dobrych szkołach szczecińskich i tam również nie chodzą uczą same ideały. Wg mnie szkoła jest naprawdę fajna, panuje dobra atmosfera i wielu nauczycielom naprawdę zależy, aby przygotować nas dobrze do matury. Przy odrobinie wysiłku ze strony uczniów, naprawdę można wiele się nauczyć. Pozdrawiam :)

Gość • Środa [06.02.2013, 12:05:20] • [IP: 109.243.209.***]

Usuńcie Panią Milcz. i jej Hansa a będzie w tej szkole git ;) Owszem nauczycielami są. Ale nic więcej. Pedagodzy z nich zadni. I mówię to z autopsji. PS; UCHO, NOS, UCHO, NOS, UCHO, NOS. ... pamiętasz coś Boguś :> hahahahahah cała szkoła z Ciebie ryła swego czasu !

absolwent • Środa [06.02.2013, 10:53:48] • [IP: 95.48.97.***]

Jeżeli" poziom wysoki zwłaszcza matma" to co to jest za zachwyt, gdyby w kraju jest się czym cieszyć. Rozumiem absolwentkę z lat 69-72 i jej pięć ostatnich słów, ta dziewczyna wie jaka jest różnica pomiędzy jej wiedzą na maturze a wiedzą dzisiejszej młodzieży.Wiem co piszę gdyż rozmawiałem z ubiegłorocznym absolwentem. Moja wiedza po czterdziestu latach a jego po maturze to niebo a ziemia. Pozdrawiam Absolwentkę.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 22:02:10] • [IP: 37.30.39.**]

ja tam proponuje Wolin

Gość • Wtorek [05.02.2013, 19:13:20] • [IP: 83.8.65.*]

Wynik niezły, 18 miejsce to coś. Budynek ??to tradycja podstawówki !!.Liceum powinno dawno wrócić pod katedrę, tu umiera, nigdy nie nabierze godnego klimatu.Jedna z tandetnych decyzji Kołoszuka i Szymańskiej, czas na zmianę!!

Gość • Wtorek [05.02.2013, 19:04:53] • [IP: 83.21.124.**]

jestem absolwentką tego LO lata 1969-72 r poziom wysoki z zwłaszcza matma, fizyka, historia p. MASŁOWSKI, p.p. Roszakowie a Wf najwspanialszy pani profesor była w odmiennym stania ja czasami prowadziłam zajęcia z wf, zajęcia w terenie z plastyki, w w pobliskim sklepiku wspaniałe rogaliki kupowane na przerwie, miejsce 18 nie jest ważne

Gość • Wtorek [05.02.2013, 18:33:03] • [IP: 79.184.203.**]

Jeśli kamieńskie LO jest na 18. miejscu w województwie zachodniopomorskim (na 116 liceów) to jest bardzo dobry wynik i należą się gratulacje. Na taki wynik trzeba sobie zapracować! Komu się nie podoba, nie musi się tam uczyć. niech idzie na Wolińską lub do słynnego liceum" Gamma", gdzie nie trzeba umieć czytać, a i tak się szkołę skończy.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 17:59:59] • [IP: 87.205.26.***]

Nauczyciele wszędzie są tacy sami. Mają uczyć i są do tego przygotowani. Uczniowie są różni, jedni ambitni, inni chodzą do szkoły, bo muszą. Są szkoły dla tych lepszych i dla tych mniej ambitnych. Miejsce musi być dla wszystkich. Każdy powinien skończyć szkołę średnią, ale jedni pójdą na studia, inni nie. I cieszmy się, że mamy w Kamieniu szkołę dla tych ambitnych na Konopnickiej i dla mniej ambitnych na Wolińskiej. Kto do jakiej trafia, to już jego wybór, a uczą tego samego. Wszystko zależy od uczniów i ich rodziców.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 17:17:26] • [IP: 62.21.64.***]

Nie wiem skąd u szanownych mieszkańców naszego powiatu taka nienawiść do LO. Większość tego co przeczytałem w komentarzach to brednie. Zajmijcie się lepiej swoimi dziećmi, bo jak widzę koło d**y wam one latają, skoro wolicie je wysłać do hipo-szkoły na ulicy Wolińskiej i również koło d**y wam lata, że wasze dzieci mają po sto godzin nieusprawiedliwionych spędzonych wiadomo gdzie racząc się wiadomo czym. Ale to zatroskanych rodziców nie interesuję, za to plucie na LO jest super-fajnym zajęciem, nie? Sami się nie dostaliście do LO, bo byliście za malutcy, wasze kochane pociechy nie dostały się, bo są zbyt leniwo-nieambitne, a teraz wypisujemy głupstwa.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 16:44:26] • [IP: 87.205.58.***]

18 miejsce, to dobre miejsce i nie w połowie tabeli, bo tabela uwzględniała tylko 50 szkół w województwie a jest ich przecież o wiele więcej. Jak komuś się wydaje, że to słabo, niech popatrzy do całego rankingu Perspektyw. A poziom szkoły? Uczniowie też stanowią o poziomie, jak się komuś nie chce uczyć to i wysokie miejsce szkoły nie pomoże. No ale to już taka moda teraz narzekać na szkoły i nauczycieli. Już nie jeden poszedł do szkoły do Szczecina i wracał szybciej niż poszedł. Też był niski poziom? Tacy niestety najwięcej marudzą.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 16:28:08] • [IP: 83.8.86.**]

Niestety ale nikt nie chce tu chodzić przez nauczycieli, którzy sami sobą nie reprezentują kompletnie nic. Brakuje prawdziwych ludzi z powołaniem i WIEDZĄ. Brakuje belfrów jak P. Janczaruk czy P. Pyzik. Jeżeli dwóch uczniów w klasie lepiej zna podstawy chemii od kobiety uczącej tego przedmiotu, języków uczą ludzie, którzy nigdy nie powinni się tym zajmować a facet od wf ma problemy emocjonalne to który normalny, dobrze zapowiadający się uczeń wybierze tę denną szkołę?? Kto mógł i miał ambicje wybrał Szczecin lub Poznań.

jg-k • Wtorek [05.02.2013, 16:27:55] • [IP: 77.253.134.***]

Moja córka skończyła tę szkołę i miała po maturze wejście nawet do XIII w Szczecinie. Szkoła to nie wszystko, 90% zależy od dziecka bo rodzice też nie mają wiele do powiedzenia. Szacunek dla naszych dzieci, które są mądre tylko dajmy im na to szansę. Podpisałem się bo moja żona Jolanta to czyta.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 15:50:35] • [IP: 83.21.226.**]

Dzieci mają naukę tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę no i trącał (te dzieci) je pies.Ten kto chce się uczyc zrobi to choćby mu najgłupszy nauczyciel przeszkadzał a zwalanie wszyskiego na poziom intelektualny nauczycieli to juz gruba przesada- lepiej z pretensjami do Pana Boga że za mały mózg p rodzicach się dostało

PREZES • Wtorek [05.02.2013, 14:56:23] • [IP: 83.21.190.***]

Mało uczniów, bo wasze dzieci to banda mało ambitnych idiotów niezbyt zdolnych do myślenia. Najlepiej iść na łatwiznę i walić na wolińską. Tam zawsze był niższy poziom i było łatwiej zdać z klasy do klasy. Na Konopnickiej zawsze nauczyciele dużo wymagali od uczniów. Mimo tego, że prymusem nie byłem i z własnej głupoty miałem czasami pod górkę to bardzo miło wspominam czasy LO i serdecznie pozdrawiam kadrę nauczycielską. Nawet pana B. Absolwent 2003

Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:55:09] • [IP: 81.190.43.***]

I niby to jakiś prestiż chodzić do LO w Kamieniu? Za moich czasów liceum w którym się uczyłem było w pierwszej setce. Przygotowało mnie do czegoś więcej niż do matury, a na pewno dało mi szansę podjęcia studiów tam gdzie chciałem. Z tego co wiadomo wszystkim wiele osób wybierających się na studia z Kamienia Pomorskiego wraca szybko do domu, bo zachłysnęli się wielkim miastem. Zamiast się uczyć to piją i chodzą na gówniane imprezy, a jak się utrzymują na studiach to na jakichś gównianych kierunkach, po których i tak wrócą do domu i podejmą pracę w netto/lidlu. Nie pewnie jest masa ludzi, którzy jednak wiedzą czego chcą i do tego dążą i bardzo dobrze. Oni na pewno coś osiągną.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:54:56] • [IP: 83.21.228.***]

Staszic i tak jest lepszy :p

Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:53:30] • [IP: 79.184.69.**]

Byłem uczniem tej szkoły pod koniec lat 90-tych. Poziom dobry ale co najwyżej z dwóch przedmiotów (głównie matma - Pan J.B.) a reszta to dno na czele z j.polskim(!!), angielskim, fizyką i historią. Ciekawe na którym miejscu wówczas plasowało się Liceum...

Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:36:24] • [IP: 83.8.53.***]

DO: Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:01] • [IP: 109.243.249.*]: a ty pewnie, nie miałeś szansy pójść wyżej niż podstawówka. Gratuluje

Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:29:54] • [IP: 83.16.227.**]

KICHA.KICHA, WSTYD

Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:26:00] • [IP: 159.205.69.***]

A było likwidować Licea Pedagogiczne, najlepsze na świecie szkoły średnie? Pomijam, że kształciły nauczycieli, dobrych nauczycieli, to dawały ogromną wiedzę tym uczniom, którym później przekazywali potomnym a teraz co, pikuś. Zostały LO i co, no jajco, jest, jak jest, niby dobrze a w sumie do bani

Pogarda • Wtorek [05.02.2013, 14:16:09] • [IP: 83.23.139.***]

Wystarczy spytac kogos z tamtorocznej wycieczki do wloch. Para nauczycielek oplacila sobie dodatkowo ze wspolnych pieniedzy wyjazd swoich coreczek a zamiast pelnego wyzywienia uczniowie dostawali POL PIZZY na obiad. I nie, wierzcie mi wloska pizza wcale nie smakuje dobrze, tym bardziej w byle jakim obozie. O minusach tego liceum moznaby pisac wielkie stronice referatow i byloby malo. Na szczescie w kamieniu mamy jeszcze Liceum GAMMA ktore w brew pozorom ze jest dla doroslych to uczy o wiele lepiej niz nasze kochane LO. A ci co pisza o trzymaniu poziomu, warto bybylo najpierw zrobic rewidencje UPRAWNIEN NAUCZANIA samych nauczycieli. Bo to jest malo mozliwe zeby przez bite 5 lat w naszym kamieniu byli sami idioci. Dla tych ktorzy jeszcze sie zastanawiaja do jakiego liceum isc -> DO KAZDEGO BYLE NIE DO TEGO. Tu jedynie mozna wylysiec z nerwow a sa poziom nauki lezy i kwiczy pod parkietem. Niestety ale od jakiegos czasu nie spotkalem ani jednego absolwenta tej szkoly ktory by byl zadowolony z poziomu nauczania

Pogarda • Wtorek [05.02.2013, 14:10:11] • [IP: 83.23.139.***]

Te liceum jest juz tylko na dogorywaniu. Kilka lat i je wkoncu zamkna. Ale co sie dziwic skoro ucza tam tacy osbnicy ktorzy jedyne co umieja nauczyc to to ze nauczyciela sie zawsze nienawidzi? Czy nie jest dziwny fakt ze do pierwszej klasy przychodzi 28 uczniow a juz do 3 wytrzymuje ledwo 12? I to nie chodzi o to ze jest wysoki poziom. O to to nie. Poziom jest tak niesamowicie niski ze az zal na to patrzec. Jedyne co jest wysokie to wymagania nauczycieli, ktorzy niestety mineli sie z powolaniem i zamiast uczy powinni dalej zbierac truskawki. Liceum to nie ma nic wspolnego z przygotowaniem do matury (chyba ze uczen ma same 5 i jest ulubiencem nauczyciela, wtedy jak najbardziej, szkoda ze na reszte ma wylozone wtedy). Dodatkowo naucza Cie tutaj ze pracuja tu sami PROFESOROWIE i tak wlasnie kaza sie tytulowac. Liceum to wspominam bardzo dobrze tylko z powodu ludzi w klasie. Dodatkowo az strach jest pisac jak wygladaja w tej szkole wycieczki lub obozy. Pijani nauczyciele i wyludzanie pieniedzy na kazdym kroku.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 14:01:28] • [IP: 109.243.249.*]

Zamiast na lekcjach to palenie papierochów za budynkiem na ul.Długosza 21, lub za garażami przy Biedronce, tylko tam się pali papierochy, pije piwsko i jakieś inne paskudztwa.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 13:37:34] • [IP: 83.8.65.***]

Wtorek [05.02.2013, 12:16] • [IP: 79.184.115.***] Zgadzam się w 10000%.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 13:08:24] • [IP: 188.33.51.**]

ranking w dół - bo?

Gość • Wtorek [05.02.2013, 12:58:36] • [IP: 87.205.26.***]

Bo się trzeba uczyć! A młodzież woli nic nie robić, a rodzice chcą dla dziecka matury i skończenia studiów.

Absolwent • Wtorek [05.02.2013, 12:53:35] • [IP: 212.14.16.***]

wiele zależy od potencjału samych uczniów. Sam niegdyś kończyłem owe LO i to co MEN podawało z przedmiotów humanistycznych to była kpina... teraz zaś jest jeszcze gorzej. Jak MEN bd dawało tak durne programy to ja współczuję moim uczniom. Oni teraz będąc w szkołach ponadgimnazjalnych nie są w stanie połączyć ze sobą faktów z różnych dziedzin i dyscyplin by ułożyć z tego całość. Nie potrafią samodzielnie myśleć. Oczywiście - nie wszyscy.. To LO zawsze kazało myśleć, używać rozumu. Sąd ma wielu wybitnych absolwentów - a obecnie specjalistów w różnych dziedzinach. Pozdrawiam

Gość • Wtorek [05.02.2013, 12:16:20] • [IP: 79.184.115.***]

malo tam uczniów dlatego ze nauczyciele w tej szkole to banda zawistnych, nadętych bufonów (sa oczywiście wyjątki), ktorzy zrobią wszystko żeby udowodnic sobie wzajemnie kto jest lepszy i ma większe poważanie i uznanie zamiast zająć się tym co ważne czyli uczeniem. potrafią tak umilic zycie ze az strach. i z roku na rok dzieki" ciezkiej pracy" nauczycieli spada poziom tego liceum i zdawalnosc matur.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 11:26:21] • [IP: 83.21.223.**]

Takie wspaniałe liceum, ale jakoś drzwiami i oknami młodzież nie biegnie do niego. Ciekawe dlaczego?

Gość • Wtorek [05.02.2013, 10:47:26] • [IP: 77.114.237.*]

Te licea dają śmieciowe matury.Absolwenci idą na" studia" z tymi niby maturami.Uczelnie bez selekcji biorą wszystkich jak leci cuzamen i po kilku latach wręczają tym orłom śmieciowe dyplomy oficerów polskiego przemysłu, polityki i kadry kierowniczej.Tymczasem większość z nich nadaje się na stanowiska typu kasier w markecie, konduktor itp.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 10:28:03] • [IP: 79.186.7.***]

JAKIE LICEUM TO MOJA SZKOLA PODSTASWOWA CUDNE CZASY A LICEUM POWINNO BYC TAM GDZIE BYŁO SZKODA ZE ELEWACJI NIE ZROBILI TYLE LAT

Gość • Wtorek [05.02.2013, 10:23:37] • [IP: 89.231.30.**]

Liceum jak liceum, ale ZSP Płoty jest na 8 miejscu xDD

Gość • Wtorek [05.02.2013, 09:52:31] • [IP: 79.186.222.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [05.02.2013, 09:51:05] • [IP: 87.205.26.***]

Musi być w powiecie porządne liceum, na poziomie tych dobrych szczecińskich. I czy się to komuś podoba czy nie, trzeba do tej szkoły przyjmować najlepszych i stawiać wysokie wymagania. Nie mogą wszystkie szkoły w powiecie mieć jednego poziomu, bo różni są uczniowie. Ale musi być jedna, wiodąca szkoła.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 09:48:37] • [IP: 83.21.195.**]

Jacy nauczyciele takie wyniki-niestety

Gość • Wtorek [05.02.2013, 09:35:12] • [IP: 79.186.58.**]

Szkoła musi wziąć się za ostrą selekcje. Nie może pozwolić sobie na przyjmowanie wszystkich niezależnie od ich wyników w nauce. Ktoś musi w tym mieście trzymać poziom! Nie pozwólmy aby kamieńskie liceum stało się gimnazjum.

Gość • Wtorek [05.02.2013, 09:16:13] • [IP: 83.21.190.***]

A ja się pytam gdzie jest wspaniałe LO Staszica?

Oglądasz 1-63 z 63
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Intensywne opady śniegu – ostrzeżenie dla województw zachodniopomorskiego i lubuskiego. Centrum Prognoz Meteorologicznych METEOSKY Sp. z o.o. wydało ostrzeżenie meteorologiczne, które obowiązuje od godziny 16:00 dnia 9 stycznia 2025 roku do godziny 4:00 dnia 10 stycznia 2025 roku. Na obszarze spodziewane są umiarkowane, a miejscami intensywne opady mokrego śniegu. W ciągu 12 godzin może spaść od 10 do 20 cm śniegu, co może znacząco utrudnić poruszanie się po drogach i chodnikach ■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■