W efekcie dziesiątki turystów pozbawionych jest możliwości kupna biletu na dworcu. Robią to zaraz po wejściu do pociągu. Nie trudno sobie wyobrazić jak wygląda kilkadziesiąt osób stojących w kolejce do konduktora
Od 1 sierpnia 2012 roku Przewozy Regionalne wprowadziły nowe zasady dotyczące sposobu zgłaszania chęci zakupu lub legalizacji biletu u drużyn konduktorskich.
Pasażerowie, tak jak dotychczas, muszą zgłosić brak biletu przed wejściem do pociągu (na peronie przed odjazdem) lub niezwłocznie po wejściu do niego. Zmiana polega na wskazaniu konkretnego miejsca w pociągu, w którym pasażer może kupić lub zalegalizować bilet na przejazd, a w przypadku braku obsługi konduktorskiej, poczekać na jej przybycie.
Od 1 sierpnia br. każdy, kto nie posiada ważnego biletu na przejazd, musi wejść do pociągu pierwszymi drzwiami, licząc od jego czoła w kierunku jazdy i zgłosić się do załogi w celu kupna lub legalizacji biletu. Pasażerowie, którzy nie kupią biletu na stacji kolejowej, na której znajduje się czynna kasa biletowa, muszą liczyć się z opłatą dodatkową przy wypisywaniu biletu w pociągu w wysokości 8 zł.
Osoby, które nie udadzą się do wyznaczonej strefy w pociągu, będą uważane za podróżnych bez ważnego biletu. Zwolnionymi z obowiązku zgłaszania braku biletu są osoby niepełnosprawne i o ograniczonej sprawności ruchowej.
no cóż ja jestem rzadko w Międzyzdrojach
no i cóż
najlepszym rozwiązaniem jest zwinięcie trakcji i problem z głowy
tak albo zamknac ten dworzec albo niech zacznie normalnie fukcjonowac ja czekalam w wakacje 3 godziny prawie jak wkoncu juz byla na mnie kolej to powiedziala ze ma przerwe masakra!!Ale co jak co wstyd dla miedzyzdroji tak ladne miasto caly czas cos nowego a remontem stacji nikt sie nie zajmie i obsuga na dworcu!!
Kasjerkę wywiał wentylator z...ty.
Miasto się wypieło na dworzec. Powinno zareagować w stosunku do PR jako do właściciela kas (jak na zdjęciu) jeżeli ajent dzierżawiący kasę nie wywiązuje się należycie ze zobowiązań lub świadczy niską jakość usług. Myślę że może być jeszcze gorzej i w miesiącach zimowych kasa zostanie zamknięta... Przecież wczasowicze, którzy podrużują pociągami to też wczasowicze.
PO CO KASA JAK NIE MOŻNA DOJECHAĆ W SOBOTĘ ANI A NIEDZIELĘ DO PRACY RANO
ładne kobiety
Wkońcu ktoś napisał -MASAKA to mało powiedziane a jeszcze dochodzą do tego przerwy jak sie niemylę to cztery.Gorzej już być nie może
A rozkład jazdy nadal wisi nie aktualny
DOPŁATA DO BILETU JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE WTEDY GDY KASA JEST OTWARTA, A MY KUPUJEMY U KONDUKTORA. PS. KASA BILETOWA W MIĘDZYZDROJACH NALEŻY DO PKP - LECZ JAK PISZĄ ODDANA W AJENCJĘ - NIE ZORIENTOWANYM POLECAM SŁOWNIK.
W tym kraju to tylko psucie wszystkiego wychodzi najlepiej, może za kilka lat się okaże że kolej też jest niepotrzebna.W jakim świecie my żyjemy.
Pierwszy raz w życiu spotkałam się z tak nie miła i nie kompetentną obsługą.
Tylko osiem Złotych?
Jeszcze trochę i zabraknie pieniędzy na eksploatację linii kolejowej Świnoujście -Szczecin. Proponuję powołać do życia nową spółkę z dobrze opłacanym prezesem. Dokąd ten KRAJ zmierza. Ratunku...
kupic autko i po kłopocie.
Przedtem było dobrze to się im zachciało sprzedawać, teraz jedna kasa czynna i stać w kolejce trzeba godzinny a jak ktoś nie kupi biletu to dopłata 8 zł. Szaleństwo i przysłowiowe jaja...
Kilkadziesiat osob wchodzi pierwszymi dzwiami. Hahahaha. Ostatni akurat przed szczecinem dostanie bilet. Nie waz sie usiasc, bo bedziesz oskarzony o jazde bez biletu.
To po co wogóle ta kasa?? Zlikwidować! Wprost niewyobrażalne!!
A na cholerę takie pociągi, dworce i obsługa. Za wszystko trzeba płacić a przed podróżą należy szczegółowo zapoznać się z regulaminem, jak wsiadać, gdzie i którymi drzwiami, no i czy pak konduktor jest. Jak ktoś jedzie raz na rok, to ma przechlapane
Niesamowite!! to tylko w Polsce mogą byc tak nieprzemyslane sytuacje.Już na wstępie niejednokrotnie długiej podróży, my podróżnicy mamy dość.
CHYBA JAJA ZA DOPŁATĄ 8 ZŁ A NIBY TO DLACZEGO ZA CZYJĄ GŁUPOTĘ SIĘ PŁACI DO MINISTERSTWA Z TYM ALE DZIADOSTWO