A co dzieje się w hotelach i biurach podróży?
Właściciele poszukają nowych pomysłów na to, jak wyróżnić się na tle konkurencji, jak zdobyć klienta i jak uatrakcyjnić mu pobyt czy wycieczkę. Szkolenia turystyczne są dla nich szansą.
Na przełomie marca i kwietnia odbędzie się w Szczecinie cykl szkoleń dedykowanych branży turystycznej i około turystycznej z zakresu marketingu internetowego w turystyce oraz animacji czasu wolnego. Ze szkoleń najbardziej skorzystają osoby odpowiedzialne za reklamę i promocję swojej oferty w Internecie: pracownicy działów sprzedaży i marketingu, specjaliści, kierownicy, dyrektorzy, właściciele obiektów hotelowych i restauracyjnych oraz osoby, które chcą wzbogacić swoją działalność turystyczną o animację czasu wolnego. Pierwsze edycje szkoleń zrealizowano w Kołobrzegu, kolejne odbędą się właśnie w Szczecinie.
Skuteczny e-marketing w turystyce (start: 31 marca 2012)
Czyli tajniki i metody marketingu internetowego w turystyce: sekrety pozycjonowania strony, wpływ treści strony www na pozycjonowanie, analiza i wybór słów kluczowych, jak wykorzystać potencjał blogów i portali społecznościowych w sprzedaży, jak tworzyć skuteczny e-mail marketing. Część zajęć prowadzona będzie w formie warsztatów w sali komputerowej, na konkretnych przykładach stron internetowych – z możliwością analizy stron www uczestników pod okiem trenera.
Animator Turystyki i Rekreacji (start: 31 marca 2012)
W programie wszystko o animacji czasu wolnego w turystyce: dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych, tworzenie programów animacyjnych z elementami: zajęć sportowych, świetlicowych, tanecznych, gimnastycznych oraz Nordic Walking, czyli animacja z kijami NW. A to wszystko w formie ćwiczeń i warsztatów.
Organizatorem szkoleń jest Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Turystyki ZART Sp. z o.o.
Więcej informacji o wszystkich szkoleniach branżowych realizowanych przez ZART znajduje się na stronie www.zart.pl lub pod nr telefonu: 091/ 434 21 87.
Serdecznie zapraszamy do udziału!