POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Sobota [25.02.2012, 11:13:42] • Kamień Pomorski

Czy w Kamieniu Pomorskim potrzebne są kolejne supermarkety?

Czy w Kamieniu Pomorskim potrzebne są kolejne supermarkety?

Ogłoszono przetarg na sprzedaż atrakcyjnych działek położonych pomiędzy PGK, a dworcem kolejowym.( fot. Wojtek Basałygo )

Inwestorzy chcą stawiać w miejscowości kolejne supermarkety. Do urzędu miejskiego zgłaszają się kolejni chętni na zakup gruntów pod sklepy. Interesują ich głównie działki położone przy drodze prowadzącej nad morze.

Budowa następnych supermarketów oznacza dla mieszkańców większą ofertę towarów po niższych cenach. Lokalni przedsiębiorcy prowadzący mniejsze sklepy muszą liczyć się ze spadkiem klientów. Ceny w supermarketach potrafią być niższe nawet o kilkadziesiąt groszy.

- Bułka z tej samej piekarni kosztuje w małym sklepie o kilkanaście groszy więcej niż w popularnym supermarkecie. To zrozumiałe, że wybieram duży sklep. W skali miesiąca to kilka złotych oszczędności – mówi Jacek Nosilski. - Do sklepiku pod domem idę dopiero, gdy zabraknie mi cukru, albo po piwo – dodaje.

Władze miasta uważają, że rynek usług handlowych oferowanych przez supermarkety ulega nasyceniu. Mimo to właśnie ogłoszono przetarg na sprzedaż atrakcyjnych działek położonych pomiędzy PGK, a dworcem kolejowym. Nieoficjalnie mówi się, że terenem zainteresowana jest firma zajmująca się wynajmem lokali pod sklepy sieciowe.

- Miejsce to nie jest objęte planem zagospodarowania przestrzennego. Wydane zostały dwie decyzje odnośnie warunków zabudowy. Przetarg na sprzedaż 3 działek w tym rejonie został już ogłoszony – mówi burmistrz Bronisław Karpiński.

Pierwszy przetarg ustny nieograniczony odbędzie się 15 marca o godz. 10.00. Jeśli uda się sprzedać nieruchomość, do kasy miasta wpłynie ponad 1 mln złotych.


komentarzy: 140, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-140 z 140

Gośću • Niedziela [04.03.2012, 22:03:04] • [IP: 79.186.194.***]

Niech Supermarket IKEA otworza :) To chyba dobrze ze duzo sklepow bedzie. ...W koncu cos sie rozwija.:)

Gość • Wtorek [28.02.2012, 20:00:28] • [IP: 83.168.86.**]

ze strefą uzdrowiska to koledzy sobie dobrze radzą bardzo dobrze !!

Gość • Wtorek [28.02.2012, 00:53:57] • [IP: 95.41.239.**]

a tak wogóle to kamień to ponoć miasto uzdrowiskowe i nic nie mozna postawić nawet zas... garażu pomimo ze sie mieszka na gryfickiej obok dawnego wiaduktu ale hipermarkety to gdzie ktos sobie zyczy może bądzmu miastem HIPERMARKETOWYM z 90% bezrobociem

Gość • Wtorek [28.02.2012, 00:51:41] • [IP: 95.41.239.**]

karpiński i jędrzejewski na taczke i za miasto zdala od władzy i precz z hipermarketami

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 23:49:52] • [IP: 77.114.73.**]

bardziej zgodziła bym się z tym KLUBEM, PUBem, normalnym miejscem do posiedzenia, po tańczenia w wolne wieczory :) a nie supermarket... po jaką cholerę... ewentualnie sklep 24 h :D

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 18:01:10] • [IP: 83.23.142.**]

MOWY NIE MA I PO CO ??W TYCH MAŁO JUŻ CO LUDZIE KUPUJĄ NIECH OTWORZĄ KINO LUB KLUB DLA LUDZI A NIE SKLEP

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 17:57:56] • [IP: 83.8.132.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 14:09:17] • [IP: 79.186.109.*]

Soli nie macie gdzie kupić. ...!?

bolesław krzywousty • Poniedziałek [27.02.2012, 13:06:15] • [IP: 83.20.8.**]

Miasto się rozwija, ale po co nam supermarkety. .. KFC powinni zrobić :)

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 11:45:43] • [IP: 83.23.141.***]

Witam ;) co do supermarketuw to jasne czemu nie więcej kradzieży coraz większe bezrobocie, wolina ma dwa, kamień ma kilka i jeszcze będą budowane supermarkety co do supermartketów i wiosek przestancie wogule dawać pozwolenie na sprzedaż dla małych sklepów wykonczcie wszystkich, powiniście w tym waszym małym kamieniu dać przetargi pod inwestycje na zakłady pracy, dla japończyków hinczyków, szwedów , przypomne jeszcze raz zakłady chciały się budować ale odgórnie władze niektórych miast dostały zakaż, zapomnieliście na kogo głosowaliście teraz onie w, mają dużo, a wy mało wybudują nowe hipersuperdziadostwa wszędzie, o patrz niedługo koło kościoła tam też placyk ładny a i ksiądz biedny ;), oh ludzie teraz do P.O.. Piszczie że wam tak dobrze i powodzenia w biedzie

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 11:44:58] • [IP: 31.61.83.***]

co lepsze? Tańsze zakupy dla tysięcy ludzi, czy praca dla kilku sklepikarzy?

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 11:33:35] • [IP: 83.21.201.***]

A może przetarg na sprzedaż Waszego burmistrza??Pewnie będzie dużo zainteresowanych podmiotów...W końcu ma sukcesów na koncie full...marina, spalarnia...inwestycje przemyslane..

podgóra • Poniedziałek [27.02.2012, 10:59:11] • [IP: 83.16.227.**]

na chopina nie ma planu zag. przes.!! to sa ziemie rolne i mozna robic wszystko.ja niedlugo otwieram tam warsztat i skup zlomu...

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 09:13:59] • [IP: 83.21.92.***]

Do [26.02.2012, 22:43] • [IP: 178.181.60.***] Supermarket na Osiedlu Chopina. Przypomnę, żę wg, planu zagospodarowania przestrzennego jest to teren pod zabudowe mieszkalną. Wszelkie zmiany w planie zagospodarowania skutkowac bedą pozwami o odszkodowanie. To, że ktoś dał pozwolenie na funkcjonowanie dwóch hurtowni na osiedlu Chopina umażam za wielkie nieporozumienie. Jest kwestią czasu kiedy zostaną zamknięte jako obiekty wysoce uciążliwe. Nie wspomnę o kłopotach dla UM., kwestie odszkodowawcze lub wykup nieruchomości.

Gość • Poniedziałek [27.02.2012, 09:03:53] • [IP: 83.21.93.**]

male sklepy rabia zakupy w marketach i sprzedaja drozej u siebie wszystko do likwidacji BRAWO

wilk • Poniedziałek [27.02.2012, 08:11:56] • [IP: 83.168.111.**]

czytając wykaz wybudowanych już w kamieniu Marketów zauważyłem, że nie mamy jeszcze : GEANTA. Castoramy, Osząąą, Polo market, Tesco, czerwona torebka, Karefura, Brico, Real, Aldi, a w dawnej Polonii powina być zrobiona galeria handlowa bo gdzie sie mają podziewać te młode kształcące się zaocznie na bezrobotnych dziewczyny. Aby kulturą handlu nawiązać do potęznych ośrodków miejskich powinna być galeria dla " Galerianek" szczególnie w okresie sezonu letniego gdzie będzie centrum kultury i usług których w naszym rejonie jak wszystkim facetom brakuje. A przy okazji robienie handlowców z targowiska w balona, obiecując jako gospodarze miasta złote góry i lokalizacje atrakcyjne, aby na końcu wcisnąć w ciasny kąt. A niech gmina zamiast remontować plac koło Ratusza wybuduje boksy do wynajęcia aby to sie zwracało a ludzie mogli pracować w ludzkich warunkach a nie na deszczu, śniegu i mrozie. Czas aby finanse zostawały w kraju i w mieście a nie były wywożone, a niektórzy Inwest. budowali na Żółcinie

Gość • Niedziela [26.02.2012, 23:14:20] • [IP: 83.21.40.**]

potrzebne tesco albo carrefur bo ludzie z wiosek itd nie maja gdzie kupowac tanio a do szczecina daleko...;/

Gość • Niedziela [26.02.2012, 22:43:20] • [IP: 178.181.60.***]

Supermarket na Osiedlu Chopina ta tak mam nawet atrakcyjny teren pod budowę. Chętnych inwestorów zapraszam,

Gość • Niedziela [26.02.2012, 22:33:57] • [IP: 83.21.92.***]

W Kamieniu najlepiej jak powstanie casyno i burdel dla niwidomych. Z zatrudnieniem personelu nie bedzie kłopotu wszak w koło były same PGRy.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 22:27:43] • [IP: 31.61.128.***]

co lepsze? Tańsze zakupy dla tysięcy ludzi, czy praca dla kilku sklepikarzy?

Mokiki • Niedziela [26.02.2012, 20:50:47] • [IP: 10.217.42.*****]

Po co niektórzy krytykują? Przecież jak otworzą kolejny market to pierwsi polecą tam na zakupy

Gość • Niedziela [26.02.2012, 20:12:04] • [IP: 79.186.60.***]

STOP!! HIPERMARKETOM !!

Gość • Niedziela [26.02.2012, 20:06:54] • [IP: 83.23.135.***]

Jak z burmistrza jest taki gospodarz to niech się postara o inwestora z jakąś produkcją. Gdzie zatrudnienie znajdzie więcej osób niż kilka za najniższą krajową. Ale do tego trzeba głowy. Najprościej jest sprzedać co się da. Czy ktoś pamięta jak wyglądała ulica Mickiewicza ze skwerem zieleni. Teraz stoją budynki i nawet nie ma chodnika odpowiedniej szerokości. Postawmy sobie jeszcze 10 supermarketów i zamówmy miejsce na nowym cmentarzu.

Bubu • Niedziela [26.02.2012, 19:57:16] • [IP: 83.23.201.***]

Gość  Niedziela [26.02.2012, 10:48]  [IP: 46.169.206.**] W netto chleb na półce tańszy niż żelek mi sprzedaje do sklepu ! Tak traktuje wiesiu lokalnych handlowców : ( Kaczor??

Gość • Niedziela [26.02.2012, 19:49:29] • [IP: 83.8.198.**]

Kosmodrom ala bajkonur by się przydał do wystrzelenia w kosmos co niektórych

Gość • Niedziela [26.02.2012, 19:37:37] • [IP: 79.162.145.*]

Panie burmistrzu pacnij się pan w głowę nikt na pana już nie zagłosuje bo i po co a bezrobocie wzrośnie jak będzie kolejny super market

Gość • Niedziela [26.02.2012, 19:26:18] • [IP: 46.76.88.**]

wszystko jest ok zeby tylko kamienski rynek napedzały

Gość • Niedziela [26.02.2012, 18:43:35] • [IP: 83.168.86.**]

Supermarketowcom mówimy nie! Nie i jeszcze raz nie!

Gość • Niedziela [26.02.2012, 18:25:15] • [IP: 83.8.203.**]

Niech wybudują na oś. Chopina najlepiej ALDI.Właśnie wyczytałem że poszukują miejsca pod supermarket.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 18:02:24] • [IP: 83.21.92.***]

W Kamieniu powstanie Castoramy to pewne.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 18:02:01] • [IP: 83.168.89.**]

Czego płaczecie ? Niektórym mieszkańcom się poprawia ! Kubik wody ze ściekami ma kosztować 10, 20 zł z vat-em !! A prezes PGK zawija te sreberka, 90 setek co miesiąc na rękę !! Rządzą spółką miejską, czyli NASZĄ, jak swoją prywatną ! I nie ma na to RADY (miejskiej) !!

Gość • Niedziela [26.02.2012, 17:13:30] • [IP: 79.186.110.***]

sexshop i sklep z bronią brakuje w kamieniu

Gość • Niedziela [26.02.2012, 17:12:16] • [IP: 83.21.148.**]

i wlasnie dzieki takim podmiotom jak gosc z godziny 16.33 w tym kraju jest jak jest...wypad na zachod HAŁASTRO rybom łby obcina c za 700 euro

Gość • Niedziela [26.02.2012, 16:33:03] • [IP: 83.57.181.***]

kogo to interesuje jak chce to niech buduje

Gość • Niedziela [26.02.2012, 16:21:31] • [IP: 83.21.148.**]

najlepiej wybudowac supermarket, w którym zostanie zatrudnione 7 osób na 3/4 etatu, i w którym ludzie beda zarabiać w porywach 1150 zł, i wykończyc sklepiki prywatne z których utrzymuja sie całe rodziny...gratuluje pomyślunku władzo.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 16:09:08] • [IP: 164.126.77.***]

jest tam droga do budynku

Gość • Niedziela [26.02.2012, 15:58:06] • [IP: 164.126.77.***]

przecież tam jest droga dla mieszkańców bloku?

Gość • Niedziela [26.02.2012, 15:19:26] • [IP: 213.238.106.***]

Karpińskiego nie obchodzą mieszkańcy, nie reprezentuje ich interesów, tylko interesy prywatnego kapitału i kościoła. Nie buduje się mieszkań, ale budynek dla kurii lub salezjanów naprzeciwko kościoła z pieniędzy TBS chce budować. Same markety, marina i oczywiście spalarnia ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych - bo na tym można zarobić największą kasę. A ludziska, niech zdychają i gniotą się po trzy rodziny w jednym mieszkanku.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 13:54:03] • [IP: 83.21.169.***]

Może Burmistrz ma jakis niezły intetres w tym ze wyprzedaje nasze masto.Jak juz sprzeda kazdy wolny skwer, to spakuje manatki i wyjedzie, i tyle go zobaczycie.To tak jak z Tuskiem, myślicie ze go obchodzą ludzie, jego polityka temu przeczy, naiwny narodzie

znawca • Niedziela [26.02.2012, 13:46:15] • [IP: 83.8.204.***]

A jak się ma to do tajnych planów Burmistrza i PKP PLK na temat likwidacji dworca PKP, stacji i przejazdu kolejowego i sprzedaży tych terenów pod zabudowę? Czyżby też pod supermarkety? W zamian byłby skromny jednotorowy peron na skarpie, kończący się w miejscu obecnego przejazdu.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 13:43:43] • [IP: 83.21.210.***]

kolejnym supermarketom (spożywczym) mówię NIE

Gość • Niedziela [26.02.2012, 12:49:24] • [IP: 164.126.175.**]

Wczoraj skończyłem 34 lata (i o dziwo mieszkam w kamieniu pomorskim)sprowadziłem tu dziewczynę...jest ciężko ale żyjemy skromnie...szczerze mówiąc nie wiem jak będzie jeszcze źle w kamieniu pomorskim.bo to moje miasto tu się urodziłem, wychowałem i tu umrę.jednym zdaniem(KOCHAM TO MIASTO)

Gość • Niedziela [26.02.2012, 12:15:16] • [IP: 83.8.131.**]

Aktualne będzie żydowskie przedwojenne powiedzenie" nasze kamienice wasze ulice"

Gość • Niedziela [26.02.2012, 11:56:25] • [IP: 83.16.227.**]

AQUA PARK bedzie za biedronką...

Gość • Niedziela [26.02.2012, 11:51:25] • [IP: 83.23.138.***]

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:51] • [IP: 83.21.167.***] ty co chcesz tanie ciuchy dla dzieci, przeciez zaraz otwieraja Pepko-najlepszy sklep z chińszczyzna w Kamieniu Pom.Amatorzy taniochy-czyli rzeczy wytwarzanych mordercza praca czesto dzieciecych rak za miske ryzu-poszalejecie sobie sra ta ta ta a zobaczymy jak za kilka dni co 2 dziecko w przedszkolu poubierane bedzie ze sklepu pepco bo własnie tanie i ogolnodostepne , tak wszyscy nadajecie na te markety chcecie castorame a po hugo wam po to by miec czas do zabicia w niedziele gdzie połazic, po to castorama czy merlin by raz do roku kupic 1 rzecz bezmyślność ludzi kamieńskich nie ma granic.KINO BASEN, place zabaw przy kazdej ulicy gdzie dzieci sie sciskaja jak tylko ciepło sie zrobi na wysockiego sa 2 stare nie remontowane nie ulepszane place mozetam by zainwestować. RÓBCIE coś dla tej młodziezy i nie tylko bo i starsi pewnie by skozystali z takiego miejsca

Gość • Niedziela [26.02.2012, 11:50:17] • [IP: 79.186.48.*]

Dla mnie jako zwykłego konsumenta powinno być jak najwięcej sklepów bez względu na jego gabaryty. Konkurencję pozostawmy między placówkami handlowymi, jest to z korzyścią dla konsumenta.Ten nietrafny krzyk wychodzi od sklepów, które nie chcą się podzielić rynkiem i dochodem. Na zachodzie sklepy są niemal w każdej posesji i nie płaczą a walczą o klienta na zasadach zdrowej konkurencji. Więc trochę opanowania.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 10:48:26] • [IP: 46.169.206.**]

W netto chleb na półce tańszy niż żelek mi sprzedaje do sklepu ! Tak traktuje wiesiu lokalnych handlowców : (

Gość • Niedziela [26.02.2012, 10:46:35] • [IP: 79.186.165.**]

ha ha ha w malych sklepikach swieza wedlina najtansze scierwo i drogie bo trzeba sie nachapac male sklepy WON brod smrod i ubostwo ha ha

Gość • Niedziela [26.02.2012, 10:39:27] • [IP: 95.41.67.**]

po co te nrwy, przeciez kazdy bedzie mial wybor, pojdzie do marketu/gdzie wszystko tansze, popakowane, nasycone chemia/, albo do malego sklepiku, w ktorym kupi dobrej jakosci wedline, polskie warzywa, maly chlebek oblepiony urodziwym slonecznikiem, naprawde smaczna buleczke.nasza swiadomosc, ze JESTESMY TYM CO ZJADAMY podpowie nam wlasciwy wybor;sklep czy market.napisze szczerze;cukier, sol, ocet, proszek do prania itp.- kupuje w marketach, mieso, wedline, dobry miod itd.-tylko w malym sklepie, gdzie mili sprzedawcy, znajomi od lat wlasciciele

Gość • Niedziela [26.02.2012, 10:28:02] • [IP: 83.21.191.***]

a jeśli już coś ma powstać to może stacja benzynowa..może orlen zbije z ceny, bo nie długo to będę pracować na benzynę

Gość • Niedziela [26.02.2012, 10:21:15] • [IP: 83.21.191.***]

Kamień Pomorski miasteczko marketów haha tak bardzo ambitny plan. ..zamiast budować nowe supermarkety może ktoś zainteresowałby się tym że mnóstwo ludzi nie ma pracy, powinno się zbudować jakiś park przemysłowy to dopiero inwestycja;p Ale to za trudne dla naszych władz...Kamień umiera śmiercią naturalną...nic się tutaj nie dzieje..brak kultury..brak teatrów..brak kin..brak prawdziwej ze zdarzenia biblioteki..żal

Gość • Niedziela [26.02.2012, 10:11:53] • [IP: 77.254.66.***]

moim zdaniem to dobrze że powstaną supermarkety bo przynajmniej ludzie będą mogli znaleźć w nich zatrudnienie, a o pracę dzisiaj bardzo ciężko

Gość • Niedziela [26.02.2012, 10:11:41] • [IP: 83.23.136.**]

Jeżeli już ta market w stylu AVA bo tam jest stanowczo za drogo, musi ktoś im zrobić konkurencje żeby z cen zjechali.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 09:55:05] • [IP: 83.8.197.**]

kolejna trafna decyzjaludzie mlodzi nie maja gdzie mieszkac to lepiej wlozyc pieniadze w jakies dwa dni posranych ludek

Gość • Niedziela [26.02.2012, 09:53:24] • [IP: 83.21.204.**]

Sprzedaż atrakcyjnych terenów nic nie daje...Jest to jednorazowy zastrzyk gotówki...Przedłużający tylko czas rządzenia miłosników wydawania publicznych pieniędzy np. na marinę.Żadnych kompleksowych rozwiązań w Kamieniu nie widać...Pozbywanie się najbardziej atrakcyjnych nieruchomosci nie zrekompensuje wpływ z podatków lokalnych od podmiotów, które je kupią...Zresztą w Kamieniu jak wszędzie... funkcjonuje dziwny model zarządzania. .kasą obywateli.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 09:51:33] • [IP: 188.147.7.***]

A po co w kamieniu tyle supermarketów?jest 5 i to i tak za dużo na tak małe misto !zrobili by lepiej pożądną resturacje bo nawet nie ma dobrej knajpy albo jakiś pożadny sklep z ciuchami hm no ewentualnie zara.bo sa same lumpy a w ogóle kamien to speluna w porownaniu do gryfic tego kto rzadzi tym kamieniem powinni na taczce wygonic bo z tak zabytkowego miasta zrobił meline!!

Gość • Niedziela [26.02.2012, 09:43:41] • [IP: 83.21.204.**]

A to zdjęcie to znakomita reklama Waszego miasta za rządów Waszego burmistrza.-odpowiedz na pytanie z soboty 22.30

Gość • Niedziela [26.02.2012, 09:37:47] • [IP: 83.168.86.**]

W Kamieniu Pom przydałby sie aquapark, przynajmniej sporo osób znalazłoby pracę

Gość • Niedziela [26.02.2012, 09:35:40] • [IP: 83.168.86.**]

Przydałoby sie takie duże centrum handlowe w Kamieniu podobnie jak" hosso" w Gyficach, z tym ze, powiększone o stoisko ze sprzętem AGD i stacją paliw

• Niedziela [26.02.2012, 09:21:50] • [IP: 83.21.194.***]

O! I to jest SUPER pomysł z tymi mieszkaniami. Czas zacząć inwestować w ludzi a nie w prywatne interesy super handlowców. Ludzie młodzi nie mają szans na własne " M" a gmina jak Tusk:" wszystko sprzedać" . My mamy tego DOŚĆ! Nasz kraj, Nasz powiat, Nasza gmina, Nasze miasto

Gość • Niedziela [26.02.2012, 01:45:10] • [IP: 93.182.132.***]

Ci którzy krzyczą najgłośniej to mają w tym interes :) Jak było z Biedronką i właścicielami Hebana? Kto zarobił i zarabia?

Gość • Niedziela [26.02.2012, 01:21:42] • [IP: 188.146.171.**]

Po co tyle tych marketów? Ludzie tam pracują za grosze i są traktowani jak tania siła robocza wiem coś o tym. A nie lepiej jakiś budynek mieszkalny bo dużo ludzi wynajmuje mieszkania za duża kasę a tak by płacili do gminy czynsz.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 01:18:11] • [IP: 94.215.24.***]

zaorać to miasto!

Gość • Niedziela [26.02.2012, 01:05:06] • [IP: 83.11.80.**]

ja jestem ZA niech budują ile się da i co się, i tak z tego MIASTA wyjeżdżam, a emerytom będzie lepiej bo taniej.

Gość • Niedziela [26.02.2012, 00:14:22] • [IP: 83.8.208.***]

Ja proponuje kolejnego setnego lumpa :/

Gość • Sobota [25.02.2012, 23:28:59] • [IP: 79.186.118.**]

może w tym miejscu są solanki wody lecznicze może będzie prowadzona kolej do wybrzeża dobre miejsce można zarobić krocie

Gość • Sobota [25.02.2012, 23:22:36] • [IP: 79.186.118.**]

czy ktoś wie jakie są koszty wytworzenia jednej bułki jednego bochenka chleba czy supermarkety sprzedają poniżej kosztów czy to jest możliwe ?

Gość • Sobota [25.02.2012, 23:20:12] • [IP: 77.253.150.*]

A z tym zdjęciem to o co chodzi?

Gość • Sobota [25.02.2012, 22:46:43] • [IP: 178.180.150.***]

a nie lepiej osp zeby było tam stworzone mdp

Gość • Sobota [25.02.2012, 21:42:22] • [IP: 79.186.57.**]

a może jakiś seks szop

Gość • Sobota [25.02.2012, 21:36:10] • [IP: 95.40.238.***]

NIECH ZROBIĄ TESCO I BEDZIE GIT

Gość • Sobota [25.02.2012, 21:25:05] • [IP: 83.21.148.**]

a kogo będzie stać na butik w galaxy lub hosso lub w innym gmachu handlowym ludzie liczą się z każdą złotówką i wiążą koniec z końcem miesiąca ludzie zastanówcie się poco nam markety jak nie ma za co robić te zakupy bo nie ma gdzie kasy zarobić :(((

Gość • Sobota [25.02.2012, 21:15:53] • [IP: 79.186.222.***]

po co tyle supermarketow niech sie burmistrz stuknie w glowe

Gość • Sobota [25.02.2012, 20:49:34] • [IP: 77.254.180.***]

Oprócz marketów postawią jeszcze dwa kościoły i to by było na tyle w kwesti rozowoju Kamienia Pomorskiego

Gość • Sobota [25.02.2012, 20:48:57] • [IP: 46.204.41.***]

A może tak jakiś mały supermarket na osiedlu Chopina w przecież to też droga prowadząca nad morze :)

Gość • Sobota [25.02.2012, 20:22:29] • [IP: 83.21.140.***]

BEZMYŚLNOŚĆ WŁADZ!! Jak można uzdrowić nasz rodzimy handel , jesli działa sie na niekorzyść miejscowych sklepikarzy ? Duże sklepy hipermarkety i.t.p. to zagraniczny kapitał (chyba wy w Kamieniu Pom. tez o tym wiecie?) Zarobione pieniądze wywiozą do siebie i tam zainwestują a nam FIGA z makiem.Upada nasz rodzimy handel sklepy i małe sklepiki prowadzone często przez całe pokolenia, Młodziez wyjeżdza za granice do pracy, tam płacą podatki i tamtym emerytom zbierają na wypłaty, a nasi emeryci po 800 zlotych (maja życ godnie). Zostaniemy sami wśród apartamentowców i wielopowierzchniowych sklepów.Będziemy u nich sługusami (jak nasze dzieci na wyspach i innych) Kto to zmieni??

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:41:02] • [IP: 93.94.191.**]

czyli zostalo jeszcze / agata meble, pepko, tesco, castorama, Leroy-Merlin, przydaloby sie jeszcze jakies centrum typu galaxy... i kamien bylby ustawiony juz do konca w wszystkie mozliwe sieci

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:40:08] • [IP: 83.8.199.***]

najlepsza by była IKEA... he he he

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:17:08] • [IP: 79.186.172.***]

Debilu z godziny 16.40 a ty nie będziesz staruchem, życzę ci najgorszej starości, a jak już będziesz staruchem to przypomnij sobie co wypisywałes na staruchów, a to bardzo szybko będzie tłuku młody

znawca • Sobota [25.02.2012, 19:12:05] • [IP: 83.8.205.***]

A jak się ma to do tajnych planów Burmistrza i PKP PLK na temat likwidacji dworca PKP, stacji i przejazdu kolejowego i sprzedaży tych terenów pod zabudowę? Czyżby też pod supermarkety? W zamian byłby skromny jednotorowy peron na skarpie, kończący się w miejscu obecnego przejazdu.

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:10:07] • [IP: 46.204.115.***]

do goscia z 16 40...myślisz, że ty nie będziesz przepróchniały, szybciej niż myślisz...

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:09:37] • [IP: 77.254.79.*]

Marketów w Kamieniu jest dużo, wybór jest spory. Zdecydowanie ktoś powinien zainwestować w kino lub basen z prawdziwego zdarzenia.

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:08:51] • [IP: 77.254.77.**]

LUDZIE! PKS KUPIONY! a zarazem zatopiony?!

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:05:26] • [IP: 83.8.205.**]

Mieszkańców ponad 9 tysięcy, a sklepów ful brawo panie burmistrzu gratuluję.Młodzi uciekają z naszego miasta bo co ma ich tu zatrzymać kolejny sklep??

Gość • Sobota [25.02.2012, 19:04:51] • [IP: 83.21.167.***]

Pepko juz roznosza do skrzynek ulotki reklamowe.Wsystko taniocha, to pewnie kolejne chiński badziewie.Ludzie wy naprawde jestescie dziwni, nazekacie ze bezrobocie, ze nie ma zadnych zakładłow pracy, a ja sie pytam jakim cudem maja u nas powstawac nowe zaklady, jak kupujecie hurtowo chinszczyzne, i wspieracie oproducentów chińskich.Cholera mnie bierze kiedy nie uświadczysz polskiej zabawki, latarki, czy swiatełek na choinke.Ja zawsze jak mam wybór kupuje to co polskie, bo w ten sposób utrzymuje miejsca pracy naszych rodaków.I nie narzekajci, bo w duzej mierze to wasza wina.Chińskie badziewie tanie, a kolejne POLSKIE ZAKLADY UPADAJA,

Gość • Sobota [25.02.2012, 18:43:18] • [IP: 79.191.69.**]

pewnie ze potrzebne np castorama albo jakis inny budowlany sklep

Gość • Sobota [25.02.2012, 18:35:38] • [IP: 46.169.80.***]

koniecznie TESCO ze stacją paliw. Będzie konkurencja dla monopolistów.

P-Escobar • Sobota [25.02.2012, 18:23:01] • [IP: 31.16.242.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [25.02.2012, 18:14:32] • [IP: 188.178.185.***]

Jak dla mnie to mogą być. Tylko kto będzie w nich kupować , Emeryci.

Gość • Sobota [25.02.2012, 18:09:59] • [IP: 79.186.116.***]

popieram aqua park, w tym mieście nie ma co robić w wolnym czasie a marketów już wystarczająco więc nie widzę sensu otwierania kolejnych, stwórzcie coś czego jeszcze nie ma a nie ciągle to samo

Gość • Sobota [25.02.2012, 18:01:42] • [IP: 95.40.178.***]

właściciele małych sklepów to krwiopijcy, markety ustawiły ich do pionu, produkty spożywcze przywożą jak groch z kapustą w brudnych bagażnikach

Gość • Sobota [25.02.2012, 17:38:27] • [IP: 79.186.9.***]

DOSYC SKLEPÓW BO WSTYD JAK PYTAJĄ KURACJUSZE CO MY WOGÓLE TU MAMY I CO ROBIMY DAJCIE SPOKÓJ OBCIACH TU LOKALU NIE MA ŻEBY POTAŃCZYĆ

Gość • Sobota [25.02.2012, 17:28:11] • [IP: 46.205.65.***]

jest w planach Czerwona torebka!!

Gość • Sobota [25.02.2012, 17:21:56] • [IP: 83.23.134.***]

zwracam się do sklepikarzy-musimy zrozumieć że jest to typowy konflikt interesów i to że my będziemy się denerwować czy nie to dla władzy jaka by to nie była nie robi to wrażenia bo oni jak by to określić robią to dla ogółu mieszkańców więc taki prywaciarz jest dla nich nikim, na wiosnę należy zapłacić podatek od nieruchomości od działalności za metr kwadratowy a to skąd masz wziąść na to pieniądze to to ich nie interesuje podatek ma być zapłacony i basta-zapomnieli tylko że my byliśmy pierwsi którzy zaczęli płacic podatki aby tacy panowie burmistrzowie dzisiaj mogli sobie władać i wydawać decyzje na budowę następnych marketów bez względu na konsekwencje dla nas, jeśli chodzi o podatki od marketów to chyba jedynie podatek od nieruchomości bo inne to lądują ale nie nas

Gość • Sobota [25.02.2012, 17:18:28] • [IP: 77.254.68.**]

Kto wie gdzie zrobiono to zdjęcie?

tha... • Sobota [25.02.2012, 16:59:04] • [IP: 46.169.61.***]

Kolejny supermarket w centrum miasteczka? To już nie bezmyślność, to wprost debilizm władz tego grajdoła.

szukajacy w wrażeń • Sobota [25.02.2012, 16:57:26] • [IP: 83.168.89.***]

Ja jestem, za utworzeniem dwóch Urzędów Miasta z dwoma Burmistrzami a może i trzema!!Jakość i ocena była, by konkuręcyjna.nie wspomnę o nowych miejscach pracy!!

Gość • Sobota [25.02.2012, 16:50:28] • [IP: 83.8.131.***]

Już wiadomo w Kamieniu Pomorskim powstanie Castorama.

Gość • Sobota [25.02.2012, 16:47:16] • [IP: 109.243.89.***]

Leroy-Merlin niech wybudują !!jestem za!!

Gość • Sobota [25.02.2012, 16:40:19] • [IP: 62.227.161.***]

Basen albo kino zrobic, bo nikt nie ma ochoty kąpac sie w basenie pelnych przepruchnialych staruchow!

Gość • Sobota [25.02.2012, 16:37:12] • [IP: 77.253.238.**]

Dziecięcy będzie otwarty za kilka dni- PEPCO

Gość • Sobota [25.02.2012, 16:35:21] • [IP: 46.113.69.***]

duze kino i osra...e przez kundli do okola

Gość • Sobota [25.02.2012, 16:09:59] • [IP: 83.11.79.*]

PoloMarket górą !!

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:51:10] • [IP: 83.21.167.***]

ty co chcesz tanie ciuchy dla dzieci, przeciez zaraz otwieraja Pepko-najlepszy sklep z chińszczyzna w Kamieniu Pom.Amatorzy taniochy-czyli rzeczy wytwarzanych mordercza praca czesto dzieciecych rak za miske ryzu-poszalejecie sobie

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:46:58] • [IP: 83.8.205.**]

Czy nie macie innych pomysłów tylko handel, żeby kupować pierw trzeba zarobić.Jak by władze kamieńskie otworzyły jakieś zakłady to szybko w mieście zmniejszyło by się bezrobocie.Czemu inne miasta potrafią przyciągnąć inwestorów, a nasze władze nie ??Otwieranie kolejnego sklepu to zabieranie pracy innym.

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:43:39] • [IP: 79.186.168.**]

Na miejscu Polonii powinien powstać AQUA Park i kino.

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:30:07] • [IP: 83.21.212.***]

bardzo dobry pomysł w naszym regionie powinniśmy postawić na usługi i handel pod turyste czyli uzdrowiska sklepy hotele aqua park lokale gastronomiczne. Cały świat na tym robi pieniądze.

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:23:35] • [IP: 46.76.63.***]

mogło by byc tesco albo Carrefour ;]

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:23:31] • [IP: 213.238.102.**]

zuza • Sobota [25.02.2012, 14:17] • [IP: 83.21.227.**] to tak cieńko płacą a pracę i tak można dostać tylko po znajomości?:):) w netto płącą 1.500 na rękę. to więcej niż niejeden kamieński przedsiębiorca. i legalnie

Gość • Sobota [25.02.2012, 15:20:18] • [IP: 83.11.84.**]

O proszę teren gdzie miało być targowisko, gdzie były plany i pieniądze poszły w błoto dopiero teraz zostanie wystawiony do przetargu czyli nas okłamano, że nasze miejsce zostało sprzedane już dawno i nie ma dla nas miejsca!!

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:59:40] • [IP: 77.255.7.***]

a po co te markety, turyści będą mijać miejscowości nadmorskie bo smród ze SPALARNI ich odpędzi. Będą woleli jechać np. do gdańska :)

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:45:06] • [IP: 46.76.241.***]

a psy gdzie będą s...

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:41:50] • [IP: 77.255.10.**]

Popieram pomysł.Im więcej sklepów bedzie tym ceny moga być niższe.Przydałby sie tez sklep z odzieża dzieciecą w bardziej przystepnych cenach niz SMYK

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:21:37] • [IP: 83.21.46.*]

ja chce tesco:))

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:20:14] • [IP: 83.23.137.***]

uważam, że to bardzo dobry pomysł :)

zuza • Sobota [25.02.2012, 14:17:11] • [IP: 83.21.227.**]

o czym wy piszecie jaka to jest praca? w takim markecie robisz na umowę śmieciową, do niczego się nie wlicza i nędzne grosze się zarabia, a poza tym bez znajomości to nawet nie myśl się dostać nawet do takiego marketu...

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:15:10] • [IP: 83.21.167.***]

Skoro nic w tym miescie sie nie dzieje, zadnych miejsc pracy, to niestety zostana tylko markety i emeryci.A amatorzy marketow jeszcze zatesknia za malymi sklepami, ale bedzie juz za pozno.A Burmistrzowi sie nie dziwie ze wyprzedaje caly Kamien, bo pewnie od kazdej transakcji ma jkas obrywe do kieszeni.Podobno miasto chce odzyskać starą, , polonie''.Czyżby były plany kolejnego supermarketu?Martwi mnie tylko jedno, ze niedługo to piekne miasteczko przemioeni sie w betonowa pustynie, na wszystkich wolnych skwerach zielonych(drzewa)bedzie stał jakis moloch

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:14:48] • [IP: 83.21.169.***]

drogi by zrobili a nie sklepy... ulica wolińska wygląda jak po wojnie..

Gość • Sobota [25.02.2012, 14:04:34] • [IP: 83.21.8.**]

a może by tak na tych terenach postawić AQUA PARK z basenami i innymi atrakcjami by Kamień mógł być atrakcyjny zimą i jesienią POPIERAM MARKETÓW JUZ POD DOSTATKIEM JEDEN GORSZY OD DRUGIEGO AQUA PARK I KINO MOŻE LEPIEJ BY MIASTO NA TYM WYSZŁO

Gość • Sobota [25.02.2012, 13:52:52] • [IP: 79.186.172.***]

przydała by się castorama albo dobry meblowy bo ceny są wysokie w tych sklepach, wydaje mi się że spożywczych jest dość dużo, a wcale nie jest tak tanio w tych marketach w Szczecinie są tańsze artykuły spożywcze np w netto.i niema takiego syfu jak u nas.

NicoOne • Sobota [25.02.2012, 13:34:34] • [IP: 83.21.123.***]

Jak najbardziej, są potrzebne. Po to aby wyrżnąć w pień resztki małych sklepów, dzięki którym wiele rodzin ma zapewniony byt, tu zarabiają, tu wydają, tu inwestują w siebie i swoje dzieci!! A tak zysk z supermarketów ulatnia się poza granice gminy, powiatu, województwa i przedewszystkim Polski. Dzięki temu bezrobocie będzie jeszcze większe, młodzi wyjadą do pracy na zmywaki w Anglii a władza sama się wyżywi.

Gość • Sobota [25.02.2012, 13:33:25] • [IP: 95.40.187.**]

skowronki cwierkaja, ze druga BIEDRONKA ma miec swoja siedzibe na gorce, tam gdzie byla stara rzeznia, , ,

Gość • Sobota [25.02.2012, 13:23:27] • [IP: 83.3.70.***]

...że bułki tańsze - nic głupszego nic dla ludzi tylko kasę wydawać, a zarabia tylko jakaś sieciówka, nie wspomnę, że kolejny klocek w środku miasta, nasi włodarze nie cierpią gdy choć kawałek placu, skweru itp.stoji pusty - trza zabudować!!

Gość • Sobota [25.02.2012, 13:03:20] • [IP: 83.21.125.**]

ja bym chciał Tesco jest czynne 24h, a po 22 w poniedziłek wszystko pozamykane mamy w tym naszym ciemnogrodzie gdzie nazwa sklep nocny oznacza do 24 w soboty HEHEHE

Gość • Sobota [25.02.2012, 13:02:35] • [IP: 83.21.138.***]

Nie zapomnijcie że dzięki supermarketom ludzie mają pracę.Budowac markety, jestem za. ...

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:59:03] • [IP: 77.255.1.**]

W Kamieniu to niech lepiej mieszkania budują...nawet prywatni przedsiębiorcyi potem wynajmują, bo jak widać nas obecny TBS ma w dupie mieszkańców tylko liczy się kasa.Wystarczy obejrzeć żenujący film z sesji rady miejskiej z udziałem Prezes TBS.Aby pan Burmistrz w końcu coś z tym zrobił.

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:58:44] • [IP: 83.21.218.***]

w Gryficach są trzy biedronki, lidl, netto, intermarsche, bricomarsche.mrówka, za chwile stanie czerwona torebka, no i wspaniała galeria Hosso;a ludzie i tak nie mają kasy żeby robić zakupy, bo wszędzie pusto jakby bąba spadła...pozdro

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:38:08] • [IP: 83.21.204.***]

a może by tak na tych terenach postawić AQUA PARK z basenami i innymi atrakcjami by Kamień mógł być atrakcyjny zimą i jesienią

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:24:16] • [IP: 164.127.77.***]

podejrzewam że tylko dzieki emerytom te sklepy jeszcze nie zbankrutował to jest dobre panstwo im placi oni placą w markecie a market wywozi kase za granice

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:17:59] • [IP: 164.127.77.***]

a za ten milion można by wybudować mieszkania dla naszych mieszkanców

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:15:23] • [IP: 164.127.77.***]

najlepiej sprzedac proponuje tą dzialke podzielic i ludzia oddać niech sie wybudują na wlasny koszt

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:11:20] • [IP: 77.255.7.***]

Ależ oczywiście, za te nędzne grosze to tylko POLSKA BIEDOTO będzie mogła się zaopatrywać.

Gość • Sobota [25.02.2012, 12:09:26] • [IP: 83.16.227.***]

popieram nowe inwestycje, praca dla ludzi, większy wybór, nizsze ceny, dziękuję i zapraszamy inwestorów do zakupu naszych pięknych działek

Gość • Sobota [25.02.2012, 11:59:18] • [IP: 77.255.2.***]

Karpiński już kroi działki, które miały iść pod targowisko :)

Gość • Sobota [25.02.2012, 11:56:49] • [IP: 164.127.77.***]

tak wykonczyc tych sklepikarzy do konca a wcale nie bedą nabijać towaru na kase na kuronia ich wysłać niech zasilą grono bezrobotnych a jak pracy nie bedzie to grono zlomiarzy złodzieji narkomanów alkoholikow dealerów

Gość • Sobota [25.02.2012, 11:48:49] • [IP: 83.21.7.***]

Hahahahahahahahaa Dobre :) 2 netta biedronka Lidl Inter Marche nie starczy ?! ludzie pogłupieliście

Seba • Sobota [25.02.2012, 11:46:49] • [IP: 95.41.123.***]

uważam że jeżeli miasto, bądź też rządzący tym miastem nie potrafią zagospodarować terenu w żaden inny sposób to jak najbardziej TAK :-) proszę na trzaskać molochów ile tylko wlezie, ja dzięki temu zamykam swój sklep i wyjeżdżam za chlebem za granicę (to fakt) jak najszybciej ściągnę tam całą rodzinę, nie chcę tu mieszkać !! i głowić się za co dać dzieciom jeść :-) więc powodzenia" Kamieniu" i najlepszego dla radnych z uśmiechniętym na co dzień panem Burmistrzem na czele

Gość • Sobota [25.02.2012, 11:43:51] • [IP: 31.16.242.***]

Jeszcze Saturn i Media Markt!

Gość • Sobota [25.02.2012, 11:39:24] • [IP: 83.20.68.**]

W Kamieniu może nie są już potrzebne ale w naszym Golczewie przydałby się chociaż jeden supermarket.Ciągle się słyszy, że ma powstać Biedronka lub Polomarket ale to tylko pogłoski i spekulacje!!

Gość • Sobota [25.02.2012, 11:28:40] • [IP: 79.186.116.**]

TAK! JA CHCĘ JESZCZE:Metro- Carrefour - Tengelmann -Ahold-IKEA-Geant -Leroy-Merlin -Tesco ITD:)

Oglądasz 1-140 z 140
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Gmina Międzyzdroje: Lubin świętuje 1000-lecie koronacji Bolesława Chrobrego! 17 maja w Grodzisku odbędzie się festyn historyczny z pokazami wojów, wykładem prof. Sikorskiego i atrakcjami dla całych rodzin. Start o 15:00 – nie zabraknie walk, muzyki, ognia i zabawy! ■