POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Niedziela [19.02.2012, 12:15:24] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski: Straż gminna jest potrzebna?

Kamień Pomorski: Straż gminna jest potrzebna?

fot. Wojtek Basałygo

Strażników mają od dawna Dziwnów i Międzyzdroje. Czy uda się przekonać radnych do słuszności w utworzeniu straży gminnej w Kamieniu Pomorskim? Roczne utrzymanie jednostki może kosztować około 100 tys. złotych.

Wszystko zależy od tego, czy burmistrz Kamienia Pomorskiego przedstawi radnym projekt powstania straży gminnej w Kamieniu Pomorskim. Jeżeli większość rajców przychyli się do pomysłu burmistrza, straż powstanie.

Według nieoficjalnych informacji ma się to stać podczas najbliższej sesji rady miejskiej. Powołanie straży gminnej rozwiązałoby wiele problemów z utrzymaniem porządku na terenie gminy. Przeciwnicy uważają, że to niepotrzebne wydawanie pieniędzy.


komentarzy: 114, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-114 z 114

Gość • Środa [22.02.2012, 23:04:13] • [IP: 79.186.118.**]

wiadomo że jest większość kiedy będzie nabór kiedy Strażnicy przechodzą na emeryturę czy mogą starać się o pracę osoby z innych gmin kto będzie miał największe szanse na tak atrakcyjną prace myślę że na jedno miejsce będzie 200 osób czy największe rodziny mają większe szanse

Gość • Środa [22.02.2012, 13:57:50] • [IP: 83.14.209.**]

a tak w ogóle to jest fotka straży gminnej w Rewala!

Gość • Środa [22.02.2012, 13:56:29] • [IP: 95.40.89.***]

Dnia 27.02.2012r godz.11, 00 na sesji będzie głosowanie kto z radnych jest za strażą miejską.Może nawet Pani Prezes Mariny znajdzie czas i zaszczyci Radych Gminy swoją osobą na zebraniu i da wywiad.Chociaż do prasy już dała miała wolne okienko.Radni będa omawiać cennik dla Mariny- przecież na stronie internetowej już jest i według niego już Marina kasuje czyżby to był cenik nie zatwierdzony przez Radnych/może ktoś pomyśli o zwolnieniu z opłaty jeżeli ktoś przypłynie na chwilę powiedzmy praktykowane jest do 4 godzin/Chociaż w regulaminie pisze że natychmiast biegiem meldować sie do bosmana.

Gość • Środa [22.02.2012, 13:18:23] • [IP: 83.21.210.***]

Straż gminna?? Od niedawna ludzie dopiero zorientowali się że to darmozjady, które udają, że cos tam robią...W rzeczywistosci stoją tylko z radarem na rogatkach, żeby wypełnić budżet...

ORMO • Środa [22.02.2012, 12:41:44] • [IP: 81.219.167.***]

My starzy wierni weterani z klubu O.R.M.O. jesteśmy za !!

Gość • Wtorek [21.02.2012, 11:05:23] • [IP: 77.253.151.***]

Owszem, jest bardzo potrzebna. Powinna już dawno funkcjonować. Myślimy, że tym razem się uda.

Gość • Wtorek [21.02.2012, 10:35:18] • [IP: 46.204.60.***]

zapraszam na iswinoujscie straz do likwidacji

Gość • Wtorek [21.02.2012, 08:52:28] • [IP: 77.112.247.***]

Za 1.500 na rękę to niech burmistrz z zastępca czynią obowiązki strażnika gminnego. Oj wy Pitagorasi liczyc się nauczcie

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 22:18:15] • [IP: 83.21.5.***]

Czytając te posty, uświadomiłem sobie jedno, analfabetów ci u nas dostatek!!.Tragedia.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 22:14:29] • [IP: 83.21.5.***]

Straż z Dziwnowa ??.Czesto widze ich auto w Kamieniu, prosze niech mi ktos sensownie odpowie, co oni robia w Kamieniu??

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 21:56:59] • [IP: 89.8.44.**]

Straż Miejska ma pomagac ludziom a nie szukac okazji aby komus dokopac za byle co, za rzucenie papierka albo inna durnote, a tam gdzie wyrostki przeklinaja i niszcza mienie to ich napewno nie bedzie, Polska rzeczywistosc, dlatego uważam że to wyrzucone pieniadze, no chyba że ktos ma w tym interes aby powstała bo musi załatwic kilka posad rodzince albo kolesiom I TO JEST NAJBARDZIEJ PRAWDOPODOBNE !! ZOBACZCIE KTO ZASIADA W RADZIE MIEJSKIEJ I KTO DOSTANIE ZATRUDNIENIE A WSZYSTKO BEDZIE WIADOMO I ZGODNIE Z PRAWEM !

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 18:46:35] • [IP: 83.11.79.**]

straż gminna czemu nie tylko żeby zajmowali się tym co powinni bo znając życie będą karać tylko kierowców bo naj łatwiej

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 18:35:09] • [IP: 31.62.74.***]

w trzebiatowie też zlikwidowali straż miejską i mieli radar nowy i nic nie pomogło

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 16:30:19] • [IP: 83.11.83.***]

A poszli won z darmozjadami!!

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 14:28:19] • [IP: 77.253.151.***]

BRAWO!! BARDZO DOBRA INICJATYWA. STOP BAŁAGANIARZOM I BRUDASOM.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 14:19:39] • [IP: 77.253.151.***]

Straż gminna jest konieczna. Przeciwnicy to ci, którzy obawiają się jej działania. Jest w interesie wszystkich, którzy cenią porządek i ład. Brudasy i niszczyciele z obawy mówią nie. mają lepiej jak nikt im na ręce nie patrzy, dlatego głośno protestują.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 14:05:13] • [IP: 145.237.124.***]

A od czego jest policja ? A na straz miejską sa pieniądze ? taka bogata jest gmina ?, pieniądze te lepiej przekażcie potrzebującym, na przedszkola, szkoły, opieka spoleczna, bezrobotnym

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 12:14:36] • [IP: 79.186.5.**]

Tak, straż miejska jest niezbędna do jej zadań to pilnowanie : zawartych umów na wywóz nieczystości płynnych czy stałych, nielegalne wysypiska, bezpańskie psy w tym wyprowadzanie pupili na zieleńce i sprzątanie po nich, parkowanie w miejscach niedozwolonych, zanieczyszczanie środowiska itp. Uważam, że szybko zarobi na siebie bo policja nie zajmuje się niektórymi sprawami.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 11:20:31] • [IP: 79.186.167.***]

juz w kamieniu byla straz chodzilo dwoch pajacow i sprawdzali pozadki na kladkach schodowych jedn nawet probowal robic pozadki we wrzosowie malo go nie zlinczowali hahaha

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 11:06:12] • [IP: 83.21.94.*]

Nie róbcie tego jeśli mieli byście mieć takich jak w Dziwnowie to lepiej wcale. Dziwnowska straż to tylko kursuje po Dziwnowie i do Kamienia na zakupu , kiedy coś sie zgłasza to odpowiedź jest tylko jedna TO NIE NASZA SPRAWA TYLKO POLICJI bo my się tym nie zajmujemy.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 10:38:30] • [IP: 83.168.89.**]

Wszędzie w Polsce gminy likwidują straż miejską, ponieważ nie opłaca się jej utrzymywać. Nawet gminy wokół Słupska i Sianowa słynące z zarabiania na fotoradarach zwalniają strażników, ponieważ kierowcy zaczęli przestrzegać ograniczanie prędkości ! Ponadto Sejm i MSW przygotowują przepisy ograniczające uprawnienia straży gminnych i miejskiej oraz poddające je wnikliwej kontroli !! A Straż w Dziwnowie to rzeczywiście prawdziwa porażka (takie jest moje zdanie, chociaż jestem z Kamienia P.) .

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 10:36:16] • [IP: 213.241.7.**]

do z 09:24]  [IP: 79.186.170.*] czy wspomniany p.Marian to sprawdzony i zasłużony funkcjonariusz Milicji Obywatelskiej z Dziwnowa. pozdrawiamy Pana

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 10:33:37] • [IP: 77.253.136.**]

do z 09:24]  [IP: 79.186.170.*] czy wspomniany p.Marian to sprawdzony i zasłużony funkcjonariusz Milicji Obywatelskiej z Dziwnowa. pozdrawiamy Pana

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 09:55:11] • [IP: 46.169.94.***]

marzy mi sie;zaprosmy do kamienia p.wojtciecha grynieiwcza-rzezbuarza-by wyrzezbil nam 'KAMIENNE SERCE SIEDZACE NA KAMKIENNEJ LAWECZCE', ktore bedzie symbolem naszego miasta, zamowmy widokowki z tym symbolem-z podpisem 'posylam serce z Kamienia, , , Pomorskiego'.kazde miasto musi sie czyms WYROZNIAC, zaznaczyc w swiadomosci odwiedzajacych.zadbajmy o dlugofalowy marketing, bedzie marina, potrzebujemy tyrystow jak pustynia wody, ale trzeba DZIALAC

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 09:24:39] • [IP: 79.186.170.*]

Jak dostaną fotoradar to jeszcze zarobią dla miasta i na siebie

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 09:22:32] • [IP: 79.186.166.***]

Aby miało to sens, należy zatrudnić co najmniej 4-osoby/praca zmianowa, wolne/. 100 tys. podzielić to wychodzi 2000zł brutto a inne wydatki. Zatrudnicie byłych mundurowych i będą zwalać obowiązki na policje a policja na straż, a kupa będzie śmierdzieć. Na radarach kokosów nie zrobicie. Cz ktoś z możnych potrafi wytłumaczyć dlaczego przed laty rozwiązano straż gminną w Kamieniu, pracownicy byli przeszkoleni, umundurowani, gotowi do pracy - ponoć nie pasował władzy szef pan Marian ?

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 08:34:00] • [IP: 164.126.255.***]

około 100 tys ? To ile oni chcą dać pracownikowi na reke ? 1500 zl max netto! a gdzie reszta? umudurowanie, narzedzia pracy, miejsce pracy, teren, cala logistyka auto utrzymac przez rok, biuro, rachunki szok nie dziwie sie ze Straż gminna tak funkcjonuje jak komentarze ponizej opisane

Dziwnów • Poniedziałek [20.02.2012, 07:40:42] • [IP: 83.8.101.***]

W ubiegłym roku zgłaszałem wywóz śmieci na pólwysep piaszczysty, podałem nawet numery pojazdu, Pan strażnik powiedział że oni się tym nie zajmują

Dziwnowiak • Poniedziałek [20.02.2012, 07:36:17] • [IP: 83.8.101.***]

W Dziwnowie straż miejska to porazka, państwowym samochodem wożą Panie z urzędu na zakupy do kamienia, załatwiają swoje prywatne sprawy, a jak człowek zgłosi jakiś problem np;w spawie psów które sie wałęsają to odpowiedż brzmi ;to nie jest nasz problem;. Uważam że utrzymywanie straży to strata pieniędzy, o wiele lepiej byłoby przeznaczyć te pieniądze na dodatkowe etaty dla policji.

Gargamel • Poniedziałek [20.02.2012, 07:28:27] • [IP: 212.14.14.***]

Proponuję wprowadzić hierarchię i utworzyć straż sołecką, gminną i powiatową, etatów będzie więcej a my wszyscy poczujemy się bezpieczniej, brawo.

krasnopiura • Poniedziałek [20.02.2012, 05:57:21] • [IP: 46.76.227.**]

Gosciu pójdzie na parę lat do domu wczasowego, tam podwyższy swoje kwalifikacje a jak wyjdzie to juz roboty mie sknoci.A czasem w Wolinie grabarzy nie brakuje.Niech wykopie za każdą skradzioną zlotowkę jeden dołek i mu przebaczę ten wybryk.

misiek • Niedziela [19.02.2012, 23:44:41] • [IP: 95.41.169.***]

sen zimowy miałem że władza wiosne poczuła oczka otwieram... i się zdziwiłem miałem spac 5m-cy a przespałem 100 lat Kamień się rozbudował że ho ho(dopiero z jamy wylazłem) skoro są PLN na straż gminną to się powodzi! Jednak jesteśmy zieloną wyspą warto się czasem obudzic

NicoOne • Niedziela [19.02.2012, 22:58:09] • [IP: 83.8.209.**]

Niech burmistrz dofinansuje Policję Kamieńską, zakupi kamery których będą używać w trakcie interwencji i decybelomierz. Nie musieli by chłopcy pokrętnych notatek spisywać.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:57:15] • [IP: 83.168.86.**]

Strażnicy z kamienia = brak efektów, nikt nie będzie karać swoich kolegów.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:24:35] • [IP: 95.40.210.**]

na CPN niebiescy potrzebują dwóch czarnych do pokera

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:22:17] • [IP: 95.41.208.***]

Panie Burmistrzu radnych na pewno sie Panu uda przekonac dla Pańskiego kolejnego pomysłu jak trwonić publiczne czytaj nasze pieniądze/ma pan swoich 9 radnych którzy popierają pana pomysły ale przy następnych wyborach pana i tych radnych a nazwiska były już publikowane rozliczymy/.Wyposaży pan ich w radary i na ulicę łapać kierowców.Mam nadzieję że na to nie bedzie społecznego przyzwolenia/tworzy pan nastepną spółkę zo.o. dla swoich popleczników...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:05:34] • [IP: 83.8.195.***]

jest wielu policjantów 34 letnich na emeryturze cos musza robic zeby miec co do garka włozyc

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:04:12] • [IP: 46.76.75.**]

Jeszcze municypalnego hycla trzeba zatrudnić.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:03:05] • [IP: 77.115.238.**]

Panie Burmistrzu radnych na pewno sie Panu uda przekonac dla Pańskiego kolejnego pomysłu jak trwonić publiczne czytaj nasze pieniądze/ma pan swoich 9 radnych którzy popierają pana pomysły ale przy następnych wyborach pana i tych radnych a nazwiska były już publikowane rozliczymy/.Wyposaży pan ich w radary i na ulicę łapać kierowców.Mam nadzieję że na to nie bedzie społecznego przyzwolenia/tworzy pan nastepną spółkę zo.o. dla swoich popleczników...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:01:47] • [IP: 83.23.143.***]

likwidować szkoły a zakładać wszelkiego rodzaju służby ucisku, zobaczcie ile już tego jest w tym Kraju.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 21:57:50] • [IP: 83.23.143.***]

to jest dopiero Państwo reżymu, narzekali na" komunę " tamto to był pryszczyk, ile w końcu tych nierobów będzie nas prześladowało?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 21:31:09] • [IP: 87.96.23.**]

pewnie jest potrzebna, bo trzeba będzie dać robotę rodzinie, znajomym, pociotkom, kolegom, i tak dalej...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 21:19:37] • [IP: 164.127.56.***]

Totalny bezsens następny!!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 21:17:23] • [IP: 164.127.56.***]

Katolicka straż gminna??

Gość • Niedziela [19.02.2012, 21:15:58] • [IP: 164.127.56.***]

Kolejna debilna inicjatywa!!Po co komu ta straż gminna??Wszyscy radni weście się w końcu do roboty!!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 20:54:40] • [IP: 83.21.190.**]

takie instytucje tworzy się pod ludzi jest człowiek musi być dla niego stanowisko. On będzie komendantem z dobrą pesją, który nic nie będzie robił i dadzą mu dwóch osiołków za lichą kase co będą mandaty za parkingi walić. Ciekawi mnie komu burmistrz jest coś krewny może szefowi rozwiązywanemu zgm-u?

CSTR • Niedziela [19.02.2012, 20:26:41] • [IP: 83.21.212.**]

drodzy czytelnicy nikt wam jeszcze nie powiedzial ze te 100000 na straz gminna pan karpinski wysprzegla z wlasnych oszczednosci przeciez on nie wydaje cudzych pieniedzy a strasz jest oczywiscie potrzebna chociazby po to zeby pilnowac miejsc postojowych dla rowerow co by nikt ich nie zastawil samochodem ktorego nie ma gdzie zaparkowac

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:49:51] • [IP: 213.67.54.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:47:57] • [IP: 83.11.72.***]

Faktycznie nowa dziura do zapchania.Darmozjady!!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:33:41] • [IP: 83.21.139.*]

Szanowni Radni! sprawdźcie jakie wydatki na straż mają Gminy ościenne i wymierne efekty jej pracy, wszystko zależy od jej organizacji i nadzoru, polecam Dziwnów - Gałki oczne Wam wypadną.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:27:45] • [IP: 95.41.158.**]

uważam, że jest to bardzo dobry pomysł, gratulację i życzę powodzenia w realizacji projektu.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:15:16] • [IP: 188.146.214.**]

niech przyjma trepow na emeryturze zaoszczedza na ubespieczeniu wiekszosc tak pracuje jak komendant w miedzyzdojach w strazy miejskiej zlewy kompociarze

Gość • Niedziela [19.02.2012, 18:21:01] • [IP: 83.8.204.***]

pan burmistrz jest bardzo hojny rozdaje pieniądze na prawo i lewo a to straż, a to sztandar dla szkoły wiejskiej.No czemu nie.fajnie się rozdaje pieniądze gminy

Gość • Niedziela [19.02.2012, 18:13:25] • [IP: 79.186.172.***]

taki straznik miejski bedzie stał cała dobe i bedzie pilnował kto wyrzuca smieci np.na Rejtana.Straż Miejska rowna sie zero wysypisk smieci w miescie-już to widze.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 17:30:41] • [IP: 83.8.102.**]

Swego czasu już mieliśmy straż miejską i została zlikwidowana. Przepisy o foto radarach się zmieniły i tu nie ma co liczyć na wpływy. Nie ma co liczyć na to, że będą reagować na chuliganów i wandali prędzej się odwrócą na pięcie żeby w łeb nie dostać. 100 tys. to koszty osobowe, a jeszcze pozostają sprzęt i samochód. A zdaje się że gmina ma same długi. Niech może Burmistrz poda skąd chce uzyskać nadplanowe 100 tys.

mieszkaniec • Niedziela [19.02.2012, 17:24:00] • [IP: 188.165.245.**]

Pozwólcie że zabiorę głos. Jak wam się podoba miasto Kamień Pomorski, szczególnie ul. Rejtana gdzie na jednej działce jest wysypisko śmieci, a to jest praktycznie centrum miasta, co myślicie o piratach drogowych którzy mkną przez miasto, że strach wyjść na miasto z dzieckiem. A jak wam się podoba smród na wioskach gminy gdzie o rowu płynie szambo i tak jest praktycznie na każdej wiosce. Może teraz ktoś się zapyta komendanta Policji ilu ma policjantów i czy jest to wystarczająca ilość? A teraz czas na odpowiedź. Miasto jest coraz brudniejsze, ul. Rejtana, pobocze przy nasypie kolejowym syf - jedno wielkie wysypisko śmieci.Policjantów zatrudnionych dużo tylko w pracy mało. Myślę, że zorganizowanie Straży Miejskiej może dużo ulepszyć i miasto może stać się czystym i przyjemnym miejscem. Tylko dobór ludzi jest istotny tak aby to co do tej pory nie udało się zrobić dla miasta, stało się wreszcie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:45:02] • [IP: 178.180.96.***]

parę fotoradarów i nie trzeba do nich dokładać sami na siebie zarobią.popieram panie Bronku choć często mam odmienne zdanie ale w tym popieram popieram.Zeby tylko znajomych nie wciskać na pierwszym miejscu.I chociaż wf niech zalicza

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:35:39] • [IP: 178.180.96.***]

Poto ze jak łepki się pod Stenka tłuką to żeby ktoś zareagował i sie nie bał bo policja przyjeżdża i sie patrzy jak skończą to przyjda się spytać nazwisko ty on nic nie mówi ej tam nas tu nie było.W strazy mile widziane kobiety bo troszkę bedom bardziej kulturalne niż panowie z Kamieńskiej POLICJI

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:33:55] • [IP: 79.186.165.***]

Gmina wyda 100 tys. a strażnicy chcąc się wykazać będą nas łupić za byle co aby były wpływy do gminnej kasy; gdyby tak jeszcze zatrudnieni w straży miejskiej zostali nie emeryci a potrzebujący pracy!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:33:47] • [IP: 178.37.161.***]

nasz gmina jest bogata więc stać nas na straż miejską! mamy przecież już projekt: wodno kanalizacyjny, projekt spalarni, projekt strefy ekonomicznej, projekt budowy siedziby KDK, projekt budowy siedziby Muzeum, projekt zagospodarowania Żółcina, projekt na nowe świetlice wiejskie, projekt SkateParku, projekt stadionu ! ! :D haha i na to wszystko zostało Karpińskiemu i betonowym radnym nauczycielom 2, 5 roku

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:28:42] • [IP: 83.8.103.***]

niech da burmistrz kase vtej rodzinie co im dom spłonął i bedzie ok

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:27:42] • [IP: 83.11.81.**]

A może tak by plac zabaw dla dzieci w Rarwinie, w innych mniejszych miejscowościach jest mało dzieci a plac mają !!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:22:33] • [IP: 77.254.163.**]

100 TYŚ ZŁ ? TO CO, DWÓCH STRAŻNIKÓW MA BYĆ TYLKO ZATRUDNIONYCH? ŻEBY CAŁA TA SPRAWA MIAŁA SENS, TO 6-8 STRAŻNIKÓW POZA SEZONEM. A W SEZONIE OK 12 -TU. WTEDY MOŻNA DZIAŁAĆ. INNA LICZBA TO WYRZUCANIE PUBLICZNYCH PIENIĘDZY. POZA TYM, DWA SAMOCHODY TO NORMA, A LATEM 4 ROWERY DODATKOWO.

tha... • Niedziela [19.02.2012, 16:09:57] • [IP: 77.114.74.***]

Pierwszy nabytek nowej straży to zakup fotoradaru, reszta oczywiście nie będzie ich interesować. Z Kamienia do Dziwnówka rowerem szybciej dojedziemy niż autem, bo po drodze policyjna drogówka, policyjna" nyska", zakamuflowana policyjna Vectra, a teraz jeszcze straż miejska. Jeśli ktoś myśli, że jakieś śmieci w lasach czy też syf na czyjejś posesji kogoś z nich zainteresują jest w głębokim błędzie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:55:46] • [IP: 83.23.200.**]

ale nie rozumiecie ze i tak te 100 tys wydaja ale daja policji a tak dostanie straz i beda pilnowac zebyscie smieci nie wywalali

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:55:27] • [IP: 77.253.133.*]

Była Milicja Obywatelska jest Platforma Obywatelska będzie i Straż Obywatelska. Coś w tym jest wspólnego !! Co ??

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:28:06] • [IP: 31.16.242.***]

a na H...J nam jeszcze straz gminna? malo to niebieskich nierobow? Dajcie te 100.000 na dom dziecka albo podobne!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:23:48] • [IP: 79.186.172.***]

wszyscy szukaja oszczednosci a nasz Burmistrz ma nadprogramowe 100tys i nie wie co z tym zrobić.Bogata ta nasza gmina

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:17:11] • [IP: 83.21.93.**]

A nie lepiej żeby burmistrz otworzył linie autobusową tak było głośno i cisza ;[[Po co straż miejska paru starych emerytów się zatrudni i szkoda na nich kasy naszych podatników. ]]

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:09:46] • [IP: 83.23.200.**]

policja jest od" wyzszych'" celow naogladajam sie TV i marzy im sie

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:06:36] • [IP: 79.186.193.**]

A budżet szkół? Mozna całkiem zlikwidować, i bedzie na straz miejską, ktora bedzie wyłapywała dzieciaki krążące po ulicach. He, he...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:05:34] • [IP: 213.238.106.**]

Nie od tego jest policja za to biorą pieniądze nasze pieniądze!!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:04:01] • [IP: 109.243.85.***]

Komendantem to ja chce zostać.ty możesz być zastępcą...

marek o • Niedziela [19.02.2012, 15:03:15] • [IP: 46.169.74.***]

POLICJA jest malo skuteczna a straz bedzie bardziej? ktos tu dziwnie mysli!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:57:02] • [IP: 176.11.239.***]

jasne kolejne darmozjady oplacane z naszych pieniedzy niech sie lepiej wezm za latanie dziur a co oni mieli by robic stawiac fotoradary

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:46:53] • [IP: 83.168.86.**]

Jest niezbędna pod warunkiem, że zostanę Komendantem!!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:45:59] • [IP: 77.115.183.***]

Jak zrobić porządek w mieście ? Po prostu karać mandatami łamiących przepisy i normy.Bez żadnych wyjątków.Dobry młody odważny strażnik (nie jakiś tam zdeprawowany emeryt) jest w stanie zaprowadzić ład na znacznym obszarze i zarobić na swoje utrzymanie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:43:51] • [IP: 83.23.200.**]

MUSI BYC STRAZ BARANY NIE ZNACIE SIE I GADACIE I TAK MIASTO DOFINANSOWUJE POLICJE ZEBY ROBILI TO CO POWINNA STRAZ I CO ROBI PEWNIE ZE NIE

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:43:08] • [IP: 83.21.200.**]

Jakie 100tyś rocznie? nie róbcie z ludzi debili 100tyś to nawet na wypłaty dla nich nie starczy. Nauczcie się wreszcie szanować nas i nasze pieniadze

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:31:56] • [IP: 83.23.143.***]

nie jest

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:19:36] • [IP: 79.186.172.***]

to ilu miałoby byc tych strazników dwóch, ze taki niski koszt utrzymania. Chyba jednak ten koszt bylby znacznie wiekszy.No ale jeszcze trzeba te straz w cos wyposazyc, samochód, mundury itp.tu o kosztach nikt nie mówi?Myśle ze jacys znajomi pana Burmistrza pilnie potrzebuja pracy i trzeba ja dla nich stworzyc, tylko dlaczego za moje pieniądze?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:18:24] • [IP: 85.221.153.**]

hi hi hi chcecie?? oni tylko łapawice na koła zakładają

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:15:38] • [IP: 83.21.143.**]

Za te pieniadze można przecież zatrudnić dodatkowych policmajstrów.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:13:57] • [IP: 31.63.252.**]

Monitoring, policja, straż miejska i co jeszcze? Do łapania przechodzących przez tory? A może do wlepiania mandatów palaczom? Paranoja. Popieram panią zachęcającą do upiększania miasta i promowania jego naturalnych walorów! No, chyba, że straż jest potrzebna do pilnowania mariny i pani prezes;).

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:10:27] • [IP: 109.69.88.***]

Jednemu młodzieńcowi - oczywiście pijanemu - ze Świnoujścia nie spodobał się fotoradar, obok którego przechodził, usiłował dokonać jego zniszczenia. Następnie na miejsce został wezwany patrol zmotoryzowanych, który zatrzymał go na ulicy już Dworcowej. Tam doszło do tego, że zaatakował strażników, usiłował zadawać ciosy, został obezwładniony. W końcowym efekcie podczas jego przeszukania, jeżeli nie mógł już w inny sposób zadawać ciosów, więc ugryzł strażnika w przedramię, oczywiście został zatrzymany w policyjnej izbie zatrzymań. Na gorąco zostały zebrane dowody, najprawdopodobniej w dniu dzisiejszym policja przedstawiła mu już zarzuty.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:08:32] • [IP: 83.21.125.***]

oczywiście że straż jest potrzebna bo policja jest mało skuteczna

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:02:05] • [IP: 46.112.79.***]

Aja proponuje utworzyć STRAŻ OBYWATELSKĄ i za 50 tys rocznie...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:01:30] • [IP: 79.186.115.**]

a co robią dzielnicowi niech wreszcie popracuja

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:57:25] • [IP: 46.112.7.***]

Niech sie policja wezmie za to, za co ma placone to o strazy nie byloby mowy!

mieszkańcy • Niedziela [19.02.2012, 13:52:51] • [IP: 46.169.139.*]

my chcemy tą straż gminną a jak radni sie nie zgadzają to przy nastepnych wyborach zawsze możemy ich zmienić

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:44:11] • [IP: 193.200.150.***]

gdyby Policja robiła to co powinna straż byłaby niepotrzebna. Ponieważ nie robi (psy, śmieci, parkowanie, zniszczone ławki, pomalowane ściany) pewnie trzeba wydać dodatkowe 100.000 by mieć to co powinniśmy mieć w pakiecie z Policją.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:41:39] • [IP: 46.76.102.**]

oczywiscie ze NIE JEST POTRZEBNA.ostatnio ogladalam program w ktorym wrecz zachecano do likwidacji strazy miejskiej.wiele miejscowosci podziekowalo' tym' sluzbom.sa za drogie, malo efektywne, skupiaja sie tylko na wlepianiu mandatow, a poza tym dlaczego tych pieniedzy nie wydac na pozytywna zachete mieszkancow do dbania o NASZE miasto, na zastosowanie pozytywnych motywacji i ew.bodzcow wzrokowych typu np.kolorowe kwietne plakaty, przystrzyzone /w.g drucianego schematu bukszpany/sarny, delfiny.kosze kwiatowe przeplatane latem kolorowymi begoniami itp/.jestem za zachecaniem nas, mieszkancow, do podziwiania i kochania kamienia pomorskiego.karanie to prymitywne, szybkie pokazanie nam naszych zlych cech, przyznajmy ;nikt tego nie lubi.wiecej ZAUFANIA prosze, wiecej EKONOMII, wiecej lubienia nas przez wladze miasta.gdybym byla burmistrzem, chciala bym, by ludzie mnie naprawde darzyli szacunkiem za to co dla nich robie /a nie za to, ze karze/

MARUDA • Niedziela [19.02.2012, 13:41:08] • [IP: 83.21.192.**]

Po co komu ta banda przebierańców? Zbędni są, w Dziwnowie taki twór jest i co? Wiem, że jest, ale nie widziałem. No może raz jak śmignął espero z napisem. Kolejny zbędny pomysł obciążający budżet Gminy. Pieniądze można wydać lepiej. A jak mieszkańcy są flejami i syfiarzami to formacja pseudomundurowa tego nie zmieni.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:40:35] • [IP: 77.254.90.***]

a niech robią tą straż. będzie z kogo sie pośmiać :)

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:38:19] • [IP: 77.254.91.**]

no tak kilku policjantów poszło na emerytury to trzeba gdzieś dorobić?? bp nikt inny nie dostanie tej pracy

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:36:24] • [IP: 77.253.151.**]

Tak myślę. Czy to sondaż czy prowokacja??

To ZNOWU ja!:) • Niedziela [19.02.2012, 13:23:50] • [IP: 83.23.136.***]

Na pewno napiszecie dobrze:) Też bym tak chciał:)

To ZNOWU ja!:) • Niedziela [19.02.2012, 13:21:03] • [IP: 83.23.136.***]

To ma być porządek, czy nie? Bo co niektórych jeśli się nie ukarze, to nie zrozumieją! To jak ma być waszym zdaniem? Pozdrawiam.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:18:45] • [IP: 77.253.149.***]

na ch... mi tu słuzby, niebieskie sie grzeją na cpn-ie to i ci bedą do towarzystwa

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:10:57] • [IP: 83.8.128.***]

ano, posypią się mandaty za każdą pierdołę...

Gość OO okazja!!!! • Niedziela [19.02.2012, 13:10:40] • [IP: 213.195.169.***]

I bardzo dobrze!! Nam biednym leniwym obibokom z emerytur mundurowych pamiętających jeszcze MO znudziło się leżenie bykiem. Jest jeszcze szansa skrobnąć jakąś kasę z taniego państwa to już na to czekamy.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:08:05] • [IP: 83.21.210.***]

i zacznie się, praca będzie tylko dla znajomych i rodziny. jestem przeciw

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:04:49] • [IP: 77.253.147.**]

do pilnowania ''polityki'' a nie porządku.

ANALOG • Niedziela [19.02.2012, 13:01:17] • [IP: 77.255.216.**]

dac te pieniadze policji i juz. a nie jakies badziewie tworzyc

marek o • Niedziela [19.02.2012, 12:57:13] • [IP: 95.41.164.**]

kolejni do bicia biednego w łeb

To ZNOWU ja!:) • Niedziela [19.02.2012, 12:56:58] • [IP: 83.23.136.***]

A często piszecie, że chcecie mieć porządek, psy, koty, dziki itd, itd:) Sama Policja wszystkiego nie załatwi! Jestem za, ale, ale, ale! Tam muszą pracować ludzie z powołania, a nie bo jest nowe miejsce pracy, to tatuś albo mamusia załatwi synkowi lub znajomemu miesięczny dochód i będą pisać że siedzą i jedzą kebaby i kiełbasy grube ku...y itp. Jeśli ma być, to z głową!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:51:14] • [IP: 188.146.116.**]

prace w straży i tak dostaa ludzie burmistrza. biednego bezrobotnego z wykształceniem i tak nie wezma

Mieszkaniec wyspy Wolin • Niedziela [19.02.2012, 12:50:53] • [IP: 109.69.88.***]

I po co ich tworzyć? Żeby stali z fotoradarem schowanym za jakimś drzewem, śmietnikiem etc.? Ja mam lepszy sposób na walkę ze strażnikami miejskimi #$%^&*

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:43:43] • [IP: 83.21.90.***]

Straż jest niepotrzebna, nic nie robią tylko zakupy w hurtowniach dla siebie słuzbowym samochodem, marnotrastwo publicznych pieniedzy, zlikwidowac straz miejska w Dziwnowie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:38:00] • [IP: 83.21.215.**]

Nie są do niczego potrzebni w Kamieniu tak samo jak i w Dziwnowie.Wyjazdy po prywatne zakupy i czepianie się do mieszkańców.Pieniądze powinny być lepiej wydane!!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:37:24] • [IP: 83.21.138.***]

bedzie jak w miedzyzdrojach komendant bedzie mial czym d8pe wozic i zalatwiac swoje sprawy

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:36:35] • [IP: 83.20.6.***]

Straż gminna jest potrzebna żeby pilnować tych stojaków na rowery przy ratusz.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:34:49] • [IP: 46.113.82.***]

ZBUDOWAĆ IM NOWE LOKUM DAC DOBRA KASE I TAK SIE ZYJE W KAMIENIU. GMINA POWINNA BUDOWAĆ MIESZKANIA BO NA LIŚCIE DUZO OSÓB CZEKA A NIE TBS TO SPRZEDAJE BOGATYM

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:25:14] • [IP: 62.152.149.***]

Po co ? Nie widzę powodu, by opłacać kogoś, kto wcale potrzebny nie jest pieniędzmi których nie ma. Moim zdaniem wystarczy policja. Kamień jest zbyt mały i jednocześnie zbyt duży. Ilu strażników by trzeba zatrudnić, gdzie ich ulokować ?

Oglądasz 1-114 z 114
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ O godz. 16.00 w tunelu pod Świną wprowadzono ruch wahadłowy. W Świnoujściu tworzą się korki. Cały czas kursują promy na przeprawie w centrum miasta ■ Około godziny 14:30 doszło do kolizji w tunelu pod Świną. Na miejscu pracują służby, które mają jak najszybciej udrożnić przejazd ■ MIĘDZYZDROJE: 4 maja (niedziela) 10:00–16:00 – Pokazy multimedialne „Iskry Niepodległej” (promenada przed molo) ■ Wolin: 4 maja (niedziela) 10:00 – Rozpoczęcie warsztatów 11:00 – Obrzęd ofiarowania 11:00-14:00 – Warsztaty garncarskie 11:00-14:00 Manewry Wojów 11:00-15:00 – Słowiańskie gotowanie dla wszystkich chętnych 13:00 – Wytwarzanie gwizdków drewnianych 14:00 – „Mąka i woda nie ma głoda” – pokaz formowania bochenków chleba 14:00 – 16:00 – Gry i zabawy dla dzieci ■