POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Poniedziałek [21.10.2024, 12:24:31] • Gmina Dziwnów

Zrównoważony rozwój, a nie populizm. Łukasz Dzioch o przyszłości Gminy Dziwnów

Zrównoważony rozwój, a nie populizm. Łukasz Dzioch o przyszłości Gminy Dziwnów

fot. Organizator

Łukasz Dzioch, obecnie pełniący funkcję Burmistrza Dziwnowa, w rozmowie z nami przedstawia swoje plany na przyszłość gminy oraz wizję dalszego rozwoju, opartego na kontynuacji kluczowych inwestycji. Podkreśla konieczność zrównoważonego zarządzania, unikania populizmu i odpowiedzialnego podejścia do budżetu.

Jakie najważniejsze wartości i plany zmarłego burmistrza chciałby Pan kontynuować i dlaczego to tak ważne dla przyszłości naszej gminy?

Od kilkunastu lat jestem związany z samorządem i w pełni oddaję się służbie na rzecz naszej gminy. Zawsze wierzyłem, że sukces każdej społeczności opiera się na bliskiej współpracy z mieszkańcami, skutecznych działaniach i trosce o ich codzienne potrzeby. Jako samorządowiec z wieloletnim doświadczeniem, doskonale wiem, że inwestycje muszą być nie tylko śmiałe, ale przede wszystkim dobrze zaplanowane, by przynosiły długofalowe korzyści.

Zmarły burmistrz był osobą, która podzielała te same wartości. Wspólnie realizowaliśmy kluczowe projekty, które kształtowały infrastrukturę gminy. To właśnie dzięki jego determinacji mamy dziś zmodernizowane ulice, mariny i promenady . Inwestycje w infrastrukturę zawsze były fundamentem naszego rozwoju, a ja jako przyszły burmistrz, chcę kontynuować ten kurs, opierając się na solidnych podstawach, które już wypracowaliśmy.

Jednak rola samorządowca to nie tylko wielkie projekty – to także codzienna praca na rzecz mieszkańców. Dlatego stawiam na dialog, wsłuchuję się w potrzeby i pomysły mieszkańców. Moja aktywność w mediach społecznościowych pozwala mi być w stałym kontakcie z mieszkańcami, a każda konstruktywna uwaga czy sugestia są dla mnie inspiracją do dalszego działania. Często to małe kroki – takie jak poprawa infrastruktury lokalnej czy rozwiązanie codziennych problemów – przynoszą największe korzyści dla mieszkańców.

Jako burmistrz jestem gotów na dalszą pracę, by nasza gmina rozwijała się harmonijnie, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich pokoleń. Bo samorządowiec to ktoś, kto działa dla wspólnego dobra, a ja jestem dumny, że mogę być częścią tej społeczności.

Pracował Pan blisko z burmistrzem przez wiele lat. Jakie doświadczenia wyniósł Pan z tej współpracy i w jaki sposób planuje Pan wykorzystać je w przyszłości?

Praca burmistrza to coś znacznie więcej niż zarządzanie – to przede wszystkim służba mieszkańcom. Przez lata miałem okazję współpracować z burmistrzem, który zawsze stawiał dobro naszej gminy na pierwszym miejscu. Dzięki tej współpracy poznałem samorząd od podszewki – od zawiłości prawnych, przez szczegóły administracyjne, po codzienne wyzwania, z którymi mierzą się mieszkańcy.

Moim największym priorytetem zawsze było słuchanie mieszkańców i rozwiązywanie ich problemów, bo to właśnie mieszkańcy są sercem każdej decyzji, jaką podejmujemy. W ciągu tych lat nawiązałem wiele ważnych relacji na różnych szczeblach – lokalnym, wojewódzkim i krajowym – co pozwala mi skutecznie działać na rzecz naszej gminy. Jako przyszły burmistrz nadal będę wykorzystywał te relacje, by Dziwnów czerpał z nich realne korzyści.

Najważniejsze jednak, by sam urząd był otwarty i przyjazny dla mieszkańców. Dlatego stawiam na transparentność i bliski kontakt z Wami – to moja podstawowa zasada, którą kieruję się na co dzień. Powtarzam to często: „Pracuję dla Was". I to nie są tylko słowa – to zobowiązanie, które przekładam na konkretne działania. Codziennie podejmuję decyzje, które mają na celu poprawę życia mieszkańców. Zależy mi na tym, by każdy czuł, że jego głos ma znaczenie i że nasza gmina to miejsce, które rozwija się w harmonijny sposób.

To doświadczenie, które wyniosłem ze współpracy z burmistrzem, nauczyło mnie jednej kluczowej rzeczy – że dobry samorządowiec to ten, który nie tylko podejmuje decyzje, ale też rozumie ich skutki dla ludzi. Dlatego w dalszym ciągu zamierzam wsłuchiwać się w potrzeby mieszkańców i robić wszystko, by urząd był miejscem, które działa na ich korzyść.

Pojawia się wiele spekulacji dotyczących Pana przyszłego zastępcy oraz dyrektora ZOOiK, co zamierza Pan w tych kwestiach?

Zdaję sobie sprawę, że sprawy personalne zawsze wzbudzają emocje i są żywo komentowane w przestrzeni publicznej, szczególnie w czasie kampanii wyborczej. Jednak kluczowe jest, aby decyzje kadrowe były podejmowane na podstawie merytorycznych przesłanek i wyników pracy, a nie plotek czy nacisków politycznych.

Jeśli wyniki kontroli przeprowadzonej przez komisje Rady Miejskiej wykażą jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu ZOOiK, nie zawaham się podjąć odpowiednich działań, w tym również decyzji kadrowych. Merytoryczność, zgodność z prawem i profesjonalizm są dla mnie priorytetem.

Chciałbym także podkreślić, że żadne z nazwisk, które pojawiają się w mediach społecznościowych jako kandydaci na stanowisko zastępcy burmistrza, nie są brane pod uwagę. Moim zastępcą zostanie profesjonalista z wieloletnim doświadczeniem w samorządzie, który w pełni podziela naszą wizję rozwoju gminy.

Polityczne układy i kupczenie stanowiskami za poparcie to nie moja metoda działania. Zawsze stawiam na kompetencje i transparentność w podejmowaniu decyzji. Nasza gmina zasługuje na ludzi, którzy będą pracować z pełnym zaangażowaniem i troską o dobro mieszkańców.

Co, poza kontynuacją dotychczasowych projektów, chciałby Pan wprowadzić nowego w naszej gminie?

Mój program składa się z 12 konkretnych punktów, które powstały na bazie rozmów z mieszkańcami, doświadczeń z mojej pracy na stanowisku zastępcy oraz wizji, którą zamierzam realizować wspólnie z zespołem. Nie znajdziecie w nim populistycznych haseł czy obietnic bez pokrycia – tylko solidne fundamenty i realistyczne cele, które będą miały rzeczywisty wpływ na rozwój naszej gminy.

Mój kontrkandydat niestety oferuje puste hasła, które mogą brzmieć atrakcyjnie, ale nie biorą pod uwagę realiów i odpowiedzialności finansowej. Proszę zwrócić uwagę, że często brakuje tam konkretów dotyczących źródeł finansowania czy faktycznych sposobów realizacji tych propozycji. Budżet gminy to nie worek bez dna, a roztropne zarządzanie środkami to klucz do utrzymania stabilności.

Podczas gdy inni skupiają się na rozdawaniu obietnic, ja koncentruję się na realnych działaniach. Ostatnio udało mi się pozyskać dofinansowania na projekty zdrowotne dla seniorów oraz wsparcie dla młodzieży szkolnej. Wkrótce, jeżeli taki będzie Wasz wybór, będę mógł ogłosić kolejne inicjatywy, które mają na celu poprawę jakości życia mieszkańców naszej gminy. Nie zapominam też o rodzinach i lokalnych przedsiębiorcach. Działam odpowiedzialnie, a nie składam pustych obietnic.

W pracy zawsze kładę nacisk na to, co rzeczywiście możemy zrealizować. Zamiast populizmu, oferuję pragmatyzm – to jedyna droga do zrównoważonego rozwoju naszej gminy.

Co może Pan powiedzieć o przedwyborczych obietnicach kontrkandydata?

Obietnice mojego kontrkandydata to populizm, oderwany od rzeczywistości. Przekupywanie wyborców pieniędzmi bez pokrycia zawsze kończy się źle. Mam wrażenie, że mój kontrkandydat nie zastanawia się, skąd wziąć środki na swoje obietnice. Mówi o kupnie autobusu, ale nie wspomina o kosztach utrzymania, pensjach dla kierowców i serwisowaniu. Czy naprawdę nie wie, że takie wydatki spadną na mieszkańców? Ktoś, kto pracował w księgowości PKS, powinien zdawać sobie sprawę z takich podstawowych kwestii. A może po prostu liczy na to, że nikt nie zada sobie trudu, by zadać to pytanie? W gminie o naszych rozmiarach bardziej efektywnym rozwiązaniem są dopłaty do nowych linii, a nie zakup i utrzymanie własnego autobusu.

Dwa pokazy fajerwerków i jedna pensja dyrektora nie wystarczą na realizację tych wszystkich przedwyborczych obietnic.

Często słyszę, że „łatwo budować w bogatej gminie", ale jak to się stało, że nasza gmina może pozwolić sobie na tyle inwestycji? Otóż większość naszych projektów opierała się o pozyskane dotacje. Działamy z głową, nie przejadamy pieniędzy publicznych, bo to droga do bankructwa.

Może warto też zadać pytanie, co kontrkandydat robił w czasach, gdy sam podejmował decyzje w tej gminie, gdy pracował jako komisarz? To on wtedy, według Kuriera Szczecińskiego, pozwolił na podział działek, przez co ułatwił deweloperowi sprzedaż apartamentów. Zastanawiające? Może liczy na to, że mieszkańcy zapomnieli, co działo się w tamtych latach?

Obietnice tańszej wody, ścieków i śmieci to kolejny populistyczny chwyt. Ale czy ktoś zastanawiał się, jakie będą tego konsekwencje? Jedynym sposobem na obniżenie opłat dla mieszkańców jest wprowadzenie zróżnicowanego cennika, co oznacza, że przedsiębiorcy – czyli duża część naszych mieszkańców – zapłacą więcej. Czy kontrkandydat naprawdę chce zniszczyć lokalny biznes, który tworzy miejsca pracy?

Dlaczego nie mówi wprost, że jego propozycje doprowadzą do tego, że przedsiębiorcy będą musieli zamykać swoje firmy? Chcemy wspierać lokalny biznes, a nie go dobijać.

Pan Siomka mówi również o blokowaniu budowy apartamentów poprzez brak promesy na wodę. To nie tylko populizm, ale też prawo, którego łamanie skończy się procesami sądowymi i koniecznością płacenia odszkodowań. Wprowadzenie takich przepisów oznacza, że każdy, również nasi mieszkańcy, którzy chcą rozbudować swoje domy, będą mieli problem z uzyskaniem dostępu do wody. Czy naprawdę chcemy paraliżu inwestycyjnego w naszej gminie?

To samo dotyczy budynku byłego Bałtyku. Koszt remontu wynosi około 70 milionów złotych, a wycena samego obiektu to 17 milionów. Skąd więc kontrkandydat planuje wziąć te pieniądze, skoro nie mówi nic o inwestorach, a jego plan nie przewiduje żadnych konkretnych działań? Rozwiązanie tego problemu bez zaangażowania inwestora jest nierealne. Ale może liczy na to, że mieszkańcy nie zrozumieją, jak kosztowne są jego propozycje?

Jestem mieszkańcem Dziwnowa, tutaj wychowywały się moje dzieci, dlatego bardzo mnie boli, kiedy słyszę hasła, że nasze dzieci nie potrafią pływać. Przypominam, że od wielu lat dzieci z naszej gminy uczestniczą w bezpłatnych zajęciach na basenie zimą, a latem biorą udział w programie „Bezpieczne Wakacje", gdzie uczą się pływania i zasad bezpieczeństwa nad wodą. Czy mój kontrkandydat o tym nie wie, czy po prostu nie interesuje się tym, co dzieje się w naszej gminie? Chciałbym też podkreślić, że w ciągu każdego roku szkolnego dwa razy przyznajemy stypendia i nagrody dla zdolnych dzieci z naszej szkoły, by mogły rozwijać swoje talenty. Rodzice doskonale o tym wiedzą, więc kto rozsiewa takie plotki i jakie są ich motywy?

Jestem samorządowcem, a nie politykiem, i to oznacza, że zawsze działam na rzecz mieszkańców. Nie składam obietnic bez pokrycia i nie kupuję głosów rozdawnictwem pieniędzy. Wiem, że budowanie silnej i dobrze zarządzanej gminy wymaga odpowiedzialnych decyzji, a nie populistycznych haseł. Wybór między mną a kontrkandydatem to wybór między zrównoważonym rozwojem a nieodpowiedzialnym rozdawnictwem, które zawsze kończy się katastrofą.

Co chciałby Pan przekazać mieszkańcom na ostatniej prostej przed II turą wyborów?

Chciałbym przede wszystkim podziękować za zaufanie, którym do tej pory mnie obdarzyliście, oraz za wszystkie spotkania i rozmowy, które odbyłem z Wami w trakcie kampanii. To dla mnie ogromny zaszczyt, że mogę pracować na rzecz naszej gminy i każdego dnia angażować się w sprawy, które mają dla nas wszystkich znaczenie.

Jesteśmy w decydującym momencie, w którym wybieramy kierunek dla naszej gminy na kolejne lata. To czas, by postawić na stabilność, odpowiedzialność i zrównoważony rozwój. Przed nami wiele wyzwań, ale jestem przekonany, że razem możemy osiągnąć więcej. Nasza gmina potrzebuje doświadczenia, a nie pustych obietnic.

Proszę Was o wsparcie i ponowne zaufanie, abyśmy mogli dalej rozwijać Gminę Dziwnów w sposób odpowiedzialny i skuteczny. Razem jesteśmy w stanie zrealizować ambitne cele, które przyniosą korzyści każdemu z nas. 27 października proszę Was o głos, abyśmy mogli kontynuować pracę nad lepszą przyszłością naszej gminy.

Dziękujemy za rozmowę.


komentarzy: 92, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-92 z 92

Gość • Niedziela [03.11.2024, 21:46:06] • [IP: 46.205.204.**]

🤮

Gość • Czwartek [24.10.2024, 13:05:00] • [IP: 5.42.80.***]

Panie Łukaszu, a mój głos Pan ma bo gdy patrzę jak pis grabił do siebie to boję się Siomki. Panie Łukaszu tych wyborów nie powinno być. Wygraliście wybory z Panem Jóźwiakiem zaledwie 3 miesiące przed jego śmiercią. Powinien Pan kandydować sam. Tak powinno być. Nikt nie powinien kandydować. Wygrana Jóźwiaka to była też Pana wygrana. Trzymam kciuki

Gość • Czwartek [24.10.2024, 10:55:55] • [IP: 79.186.68.**]

Pokażcie chociaż 1 (JEDEN) dokument podpisany przez Łukasza Dziocha jako decydenta w sprawie zmiany sposobu użytkowania albo WZ.Nie p.o. albo wz. Zastępca jest od roboty, szef od decydowania a szefa pana Dziocha już tyle razy wymieszaliście z betonem, że słów brakuje

Gość • Czwartek [24.10.2024, 00:50:51] • [IP: 37.31.136.***]

Fajnie, że tutaj adresy IP są widoczne - od razu można zobaczyć ile osób pisze z tego samego (czytaj jedna osoba). Artykuł sponsorowany najniższych lotów. Panie Dzioch my już Panu podziękujemy. Doskonale odczuliśmy, że w budżecie są na wszystko pieniądze, tylko nie dla mieszkańców. Wydawaliście WZki na zabudowę mieszkalną, a nie apartamentową, choć nikt w tych lokalach na stałe nie mieszka. Ile dzięki temu pieniędzy uciekło z budżetu? Komu Pan dobrze zrobił? Gminie czy deweloperom? Niech Pan nas teraz nie śmieszy swoją troską o zieleń - tyle ile za pana rządów wycięto drzew, to nigdy w historii Dziwnowa. Na dzieci, na starszych, na mieszkańców nigdy kasy nie ma, ale na goszczenie VIPow zawsze się znajdą. Dosyć tej żenującej władzy! Czas na zmianę!

Ola • Środa [23.10.2024, 21:49:28] • [IP: 79.186.68.***]

PiS czy PO jedno szambo, ja chcę moje lasy a nie betonoze i wspieranie mafii deweloperskich !

Gość • Środa [23.10.2024, 16:56:20] • [IP: 185.220.100.***]

Jarek Siomka skupił tyle hektarów zeby rozdać biednym z Dziwnowa…. Siomka to PIS. Pomysł na Piwińską to wprowadzenie mieszkanców w błąd ze Siomka to nie pis bo współpracuje z PO. To pytam Pani Piwińska czy oszukała pani wyborców kandydując z listy PO a teraz idzie Pani z tym który kandydował z PIS na burmistrza w kwietniu. W blond główce się przewróciło bibliotekarce? Nigdy by Pani nie została wicestarostą gdyby nie kandydowała z PO. Niech Pani przeprosi swoich wyborców i sp…

Gość • Środa [23.10.2024, 12:43:37] • [IP: 91.94.8.***]

To jest zauważalne, że Dzioch stawia na inwestycje, a Siomka obiecuje socjal. W życiu już tak jest, że inwestycje oznaczają rozwój i wpływy, rozdawnictwo publicznych pieniędzy prowadzi do zadłużenia i problemów finansowych. Wybór między panami jest prosty, co by hejterzy nie pisali.

Gość • Środa [23.10.2024, 09:27:30] • [IP: 192.42.116.***]

Ma Pan Panie Łukaszu głosy naszej rodziny. Proszę zauważyć jak właściciel portalu konkurencyjnego narobił w gacie. Wspiera Siomke ale zobaczył że ma słabe szanse i wypuścił art z Pana zdjęciem. Chyba się boi o te kilka tysiecy co gmina Dziwnów mu płaci miesięcznie. Mam nadzieje że to będzie zmienione bo to nasze podatki. Pewnie liczył że Pana konkurent usunie kilka osób ze stanowisk i będzie mógł wtedy swoją wioskowo zrobiną dziunie gdzieś wsadzić bo burmistrz kamienia po mału usuwa ją z gminnych instytucji. W końcu prawomocne łapownictwo jest stwierdzone to jak można dawać dostęp takiej osobie do kasy, przecież rączki dalej swędzą.Radni opozycji w Kamieniu niedługo wszystko mieszkańcą pokażą żeby mieli świadomość. Teraz niech Pan chroni przed takimi ludzmi swoją gminę. Powoadzenia

Gość • Środa [23.10.2024, 08:01:31] • [IP: 78.10.206.*]

Zrównoważony rozwój, czyli realizowanie Agendy zniewalającej ludzi. Klaus Schwab, lubi to.

Gość • Środa [23.10.2024, 00:22:44] • [IP: 79.186.67.*]

192.42.116 piszesz o przeciwieństwie zrównoważonego rozwoju bo owszem jakiś rozwój jest ale jak się gmina za bardzo rozwinie to może być przeszkodą dla następnych pokoleń bo zwykłego mieszkańca nie będzie stać na zakup mieszkania działki lub domu w tej gminie i po prostu tacy ludzie zamieszkają gdzieś indziej. W zrównoważonym rozwoju chodzi o to żeby z tym rozwojem nie przesadzić a pan zastępca według swojej wypowiedzi zaczyna przesadzać z tym. To co proponuje kontrkandydat to zrównoważony rozwój bo przez brak promesy na budowę apartamentowców daje się szansę przyszłym pokoleniom na pozostanie w gminie. Chyba komentujący nie był w środku sezonu w gminie bo ciężko nawet skorzystać z prysznica w małych pasjonatach z powodu braku cisnienia wody. Głos wędruje do pana Siomki

Gość • Wtorek [22.10.2024, 23:58:45] • [IP: 185.220.101.**]

To co wypisują w ostatnich dniach w komentarzach woła o pomstę do nieba. Nie wierze żeby to byli nasi mieszkańcy, bo poziom tych komentarzy to totalne dno. Obwinianie pracownika za decyzje jego szefa to czysty kretynizm. Oskarżenia o wycięcie drzewa to również dziwna sprawa, była telewizja, media, kontrole i żadna nic nie wykazała, żadnego wyroku? W pierwszej turze Dzioch zdobył znaczącą przewagę, a w komentarzach czytam, że przegrał i już jest skończony. Kto tu robi z mieszkańców debili? Komuś bardzo musi zależeć, żeby dorwać się do koryta, po trupach do celu.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 22:07:24] • [IP: 91.94.2.*]

Co się wyrabia w tym Dziwnowie? Niektórzy pracownicy zamiast pracować to latają po internecie jak szaleni, lajkują, udostępniają, komentują, wyśmiewają kontrkandytada. Jak się będziecie zachowywać, gdy Pan Jarek wygra? Powiecie, że ktoś wam tak kazał? Zachowujcie się trochę, ludzie na was patrzą. Jeszcze brakuje tego, żebyście dla potwierdzenia dla szefa robili zdjęcia jak głosowaliście. Łubu dubu, łubu dubu...

Gość • Wtorek [22.10.2024, 21:26:05] • [IP: 149.40.62.**]

do IP: 79.186.67 - na siłę chcecie przylepić Panu Łukaszowi betonozę ale jaki macie na to dowód? co zabetonował? jaką decyzję podjął, która upoważniała by do takiego oszczerstwa? zaraz padnie, że wyciął drzewa ale co to ma wspólnego z betonozą bo nie rozumiem. równie dobrze mogę zapytać czy posiadanie przez Pana Siomkę prawie 34 ha gruntów w Łukęcinie to podpada już pod developerkę czy tylko pod bycie landlordem?

Gość • Wtorek [22.10.2024, 20:00:42] • [IP: 94.254.175.*]

[IP: 192.42.116.***] Ile już postów napisałeś? 20? 30? Za darmo, za kasę, za etat? Dno i trzy metry muły. Wielu wyborców z jednego komputera ;)

Gość • Wtorek [22.10.2024, 19:33:00] • [IP: 192.42.116.***]

Po co sie ograniczasz napisz, że twoja rodzina to 14 głosów, albo 30. Zrównoważony rozwój to pozyskiwanie środków zewnętrznych, a nie przejadanie pieniędzy na przekupowanie wyborców rozdawnictwem. Jak to się kończy widzimy dzisiaj. Kumoterstwo polityczne też ma krókie nóżki. Rozwój dają inwestycje a nie socjal

Gość • Wtorek [22.10.2024, 18:40:56] • [IP: 89.64.6.***]

Ludzie zaślepieni obietnicami Siomki wybiorą krok wstecz. To nawet lepiej. Wiocha cofnie się w rozwoju i za parę lat będzie można przyjechać taniej na wczasy.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 18:08:19] • [IP: 79.186.67.*]

zrównoważony rozwój to taki, w którym potrzeby obecnego pokolenia mogą być zaspokojone bez umniejszania szans przyszłych pokoleń na ich zaspokojenie. W gminie Dziwnów za Pana kadencji będzie to niemożliwe bo stawia Pan na betonozę która przyniesie zsyki obecnemu pokoleniu a uniemożliwi normalną egzystencję przyszłym pokoleniom. W tym przypadku powinna być blokada budowy apartamentowców i promocja zieleni w gminie. Głosuję przeciwko panu razem z całą rodziną a to aż 7 głosów bo nie przekonuje mnie pana wypowiedź. Namówię znajomych na głos przeciwko panu bo to pana przeciwnik promuje zrównoważony rozwój tylko tak tego nie nazywa.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:37:30] • [IP: 192.42.116.***]

Jedyny słuszny wybór to Łukasz Dzioch.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:31:40] • [IP: 45.138.16.**]

Ludzie już widzą jaką maskaradę przygotowali partyjniacy. Widać jak deweloperka popiera krzyczącego o zatrzymaniu apartamentowców Jarosława. Lajki się sypią pod każdym komentarzem. Stop mordowaniu lasów krzyczy Jarek z banerów, a to pisowcy wycinali lasy w Dziwnówku, Łukęcinie i Pobierowie, że serce pękało. Dzisiaj wykorzystuje dzieci w kampani wyborczej, wręczając im... rękawiczki za udział w materiale wyborczym. Teraz opowiada każdemu co chce usłyszeć, bo grunt się pali pod nogami.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 16:58:07] • [IP: 79.186.71.***]

Obawiam się że wygraniu wyborów przez obecnego wice będzie sytuacja- Rodzina swoim...

Gość • Wtorek [22.10.2024, 15:20:59] • [IP: 192.42.116.***]

Hej" enformatycy" a wy wiecie, że początek numeru ip to prefix operatora? Dlatego ostatnie cyfry są zakryte bo one decyduja o abonencie.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 13:26:51] • [IP: 188.68.36.**]

Ja chyba wiem dlaczego Siomka tego nie rusza, bo pewnie wie, że w tej teorii nie tylko nie zgadzają się daty ale też lokalizacje. Jak w tym dowcipie: czy to prawda, że na Placu Czerwonym rozdają samochody? - Tak, to prawda, ale nie samochody, tylko rowery, nie na Placu Czerwonym, tylko w okolicach Dworca Warszawskiego i nie rozdają, tylko kradną.

Lokals • Wtorek [22.10.2024, 13:11:51] • [IP: 172.225.187.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.10.2024, 13:11:46] • [IP: 192.42.116.***]

Te pisowskie urojenia o spisku powalają. Nie jestem zwolennikiem PO, ale dlaczego zwolennicy tych dwóch partii myślą, że wszystko jest czarne albo białe. Nie popieram żadnej z tych partii i nie rozumiem po co partie pchają się do lokalnej polityki. My mieszkańcy sami wiemy czy chcemy partyjniaka, czy miejscowego.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 11:45:17] • [IP: 91.94.8.**]

Konkretny kandydat, powodzenia.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 11:03:10] • [IP: 46.205.206.***]

Mocno Siomkę namawiają, by ruszył temat wielkiej inwestycji na Dziwnej, to jest doprowadzenia do działki, między innymi Pan Łukasza Dziocha drogi za 3, 4 miliona złotych z dofinansowaniem oraz wycinki drzew, ponad stu, na działce Pana Łukasza, gdzieś przy obszarze NATURA 2000. Ale Siomka nie chce, mówi, że sam go zatrudnił w gminie w roku 2007, może jednak zmieni zdanie i pokaże, że drogę do siebie łatwiej wybudować ? Ile inwestycji można byłoby wykonać zamiast tej drogi, ławeczek dla mieszkańców itp. ?

Gość • Wtorek [22.10.2024, 09:04:07] • [IP: 217.97.149.***]

IP IP: 192.42.116.*** napisałeś już z 20 komentarzy. Inne też się powielają. Grupa Dziocha jest więcej niż żenująca. Bójcie się bójcie.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 08:43:38] • [IP: 91.94.21.**]

Główny kontroler Unii :" W 2028 UE zbanktutuje". Obecnie dług Unii podwoił się.Za 3 lata nie będzie możliwości spłacenia go. Burmistrzu, możesz obiecywać ile chcesz !

Gość • Wtorek [22.10.2024, 08:12:05] • [IP: 185.220.100.***]

Pan Siomka zrobi porządek w urzędzie, pani Joanna będzie zastępcą to się zna, z panią Iwonką już współpracował to nie będzie problemu, a radni RDGM też go popierają. Tylko on ma poparcie prawa i sprawiedliwości i kościoła, co dużo mówi o jego dużej moralności i że jest dobrym człowiekiem na to stanowisko. W urzędzie krzyża nie uświadczysz dlatego w Dziwnowie tyle zła. Inwestycje się psują, nie pamiętam, żeby któraś była poświęcona. Trzeba nam nowych władz i rozgonić to całe towarzystwo.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 07:55:31] • [IP: 94.75.90.**]

Ja bym się chętnie dowiedział skąd pan Jarosław ma kilkadziesiąt hektarów ziemi w gminie? I czy mając tyle ziemi sam nie będzie się bawił w dewelopera? Przecież nawet jego firma" Nadmorskie Nieruchomości" ma w działalności obrót nieruchomościami. Czy aby nie wpuszczamy lisa do kurnika?

Gość • Wtorek [22.10.2024, 07:46:30] • [IP: 192.42.116.***]

To się nazywa punktowanie przeciwnika. Dosadnie, ale z klasą.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 00:24:21] • [IP: 79.186.194.**]

Po co kandydaci licytują się na gminnych portalach? Niech debatę zrobią, spotkają się razem z mieszkańcami, odpowiedzą na pytania. Wtedy jasno będzie wiadomo na kogo oddać głos. Debata Panowie, czego się boicie?

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 23:04:05] • [IP: 185.220.101.***]

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 20:46:05] • [IP: 5.173.27.**] Nie widzisz to spójrz komentarze przed twoim wpisem i po twoim wpisie. Hejt leci na zastępcę aż furczy, ale to oznaka tego, że go się go boicie. Mieszkańcy nie są głupi i widzą pisowskiego wilka w owczej skórze. Nie dadzą się nabrać na Siomkę.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 22:18:47] • [IP: 185.220.101.***]

Namawiali mnie żeby głosować na Siomkę, że on taki fajny, że już nie z pisu, że taki religijny, ale widzę że to teatrzyk pod wybory. Te wybory wiele mówią o naszych lokalnych politykach, dla stołka porzucają ideały, a honor chowają do kieszeni. Tylko, że ja nie głosuje na panią Asię za piękne oczy tylko za program i za to, że będzie podzielała moje przekonania u władzy. Teraz Joanna z PO za stołek zastępcy poszła do pisowca, a ciekawe za co ten z lewicy pójdzie do niego.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 21:45:42] • [IP: 79.186.194.**]

Szanowny Panie, czy przed pana nagraniami, to ktoś robi z Pana wynajętych ludzi jakiś research z Pan rozmówcami? Z kim się Pan spotyka i uściska reke? Wyrzuca pan prace w księgowości PKS swojemu oponentowi politycznemu, a sam fotografuje się z wiceprezeską tej firmy, która uwaliła wszystkie przetargi na przewozy szkolne w okolicy, w Kamieniu, Wolinie, Kołczewie itd doprowadzając firmę na skraj bankructwa, a Dziwnowie wygrali, bo nie mieli już autobusów i kierowców. No brawo, jak z takimi asami biznesu che Pan walczyć z wykluczeniem komunikacyjnym:)

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 21:13:25] • [IP: 37.31.130.**]

Tak czytam te komentarze i tak sobie myślę, że jak można tak opluwać ludzi którzy zrobili dla mieszkańców tak dużo.w poprzednim komentarzu IP.193.26.115.** osoba pisząca dostrzegła te dobre zmiany w tych Dziwnowskich czterech miejscowościach / Dziwnowie, Miedzywodziu, Dziwnowku i Lukecinie. Cztery miesiące temu miałam okazję porozmawiać z Panem Grzegorzem Jóźwiakiem, zapytał mnie o zdrowie i ja Jego również.Powiedzial że spuszczoną głową, że tak bardzo chciałby dokończyć budowę resztę ulic, wybudować jeszcze mieszkania komunalne, doprowadzić nowe ujęcie wody, rozbudować oczyszczalnię ścieków wybudować nowy Urząd Gminy, i tak bardzo chciał żeby dokonać bardzo dużo nasadzeń pięknych drzew, krzewów i kwiatów. Powiedział że ma dobrego Swojego zastępcę któremu może powierzyć i ufa mu, z którym pozyskujemy pieniądze na dalsze potrzeby. Mieszkańcy Gminy Dziwnów tak narzekają, jednak nie rozumiem dlaczego? Mieszkańcy Kamienia Pom. tak bardzo chcieli żeby Pan Grzegorz został w Kamieniu Burmistrzem.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 21:10:53] • [IP: 185.220.101.***]

GMINA NASZA GŁOSUJE NA ŁUKASZA !!

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 21:08:38] • [IP: 185.40.4.**]

i to jest konkret a nie obiecanki cacanki

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 21:03:32] • [IP: 193.189.100.***]

Widzę, że zleciały się pisowskie trole. Drodzy Państwo to, że pan Łukasz kulturalnie odniósł się do wykrzykiwanych wyborczych obietnic przez kandydata to nie atakowanie kontrkandydata. Mnie jego argumentacja przekonuje. Według Waszej pokrętnej logiki brak zachwytu nad populizmem pana Siomki to atak. Tak to już jest w pisowskim świecie, albo wami, albo przeciwko wam. Nie ma nic po środku albo pis albo po. Nie można mieć własnego zdania.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 20:46:05] • [IP: 5.173.27.**]

Tak czytam o odcinaniu się i rzucaniu błotem o przekreślaniu tego co zrobił Burmistrz. I szczerze? Ja tego nigdzie nie widziałem. Nie rozumiem o co tu chodzi? Czy to piszą jacyś fanatycy? Czy to taka forma brzydkiej kampanii? Próba odwrócenia kota ogonem? Jak narazie to brzydką kampanię widzę właśnie od strony pracowników pana Łukasza. Nadal nie rozumiem…

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 20:41:31] • [IP: 91.94.28.***]

Wilk w owczej skórze. Nie dajcie się nabrać.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 20:27:01] • [IP: 91.94.29.**]

Po co generalizowac - Ten z PiS ten z PO ? Moze przyjrzyjcie sie dokonaniom naszych rządzących z ostatnich 10 lat - Dziwnów sie wyludnia bo dotychczasowa władza nie zrobiła NIC dla dla mieszkańców. Wszechobecna betonoza.. apartamentowce na których zarabiają obcy ludzie.. ciągle rosnące podatki- na prawdę dalej chcecie aby rządzili Ci sami ludzie ? Moze warto dac szanse komuś nowemu jak P. Siomka? Wtedy za 3 lata będziecie mogli obiektywnie ocenić co zrobil a czego naobiecywal.

Gośćirena mikołajczyk • Poniedziałek [21.10.2024, 20:26:05] • [IP: 37.248.172.***]

Mieszkam na Dziwnej i nigdy nie czułam się, , komunistą, , jak nazywa nas mieszkaniec Dziwnowa, rozliczania bez podstaw, ploty i jadowite pomówieni a po co? Wybieramy Burmistrza naszego Dziwnowa a nie partię, osobę która ma wiedzę i serce dla drugiego człowieka Znamy teraz jeszcze bardziej mądrość p, Dziocha i jemu oddajmy swój głos z szacunkiem dla pozostałych kandydatów. Głosuje na p Łukasza Dziocha.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 20:25:13] • [IP: 91.94.20.**]

Fajnie, że tutaj adresy IP są widoczne - od razu można zobaczyć ile osób pisze z tego samego (czytaj jedna osoba). Artykuł sponsorowany najniższych lotów. Panie Dzioch my już Panu podziękujemy. Doskonale odczuliśmy, że w budżecie są na wszystko pieniądze, tylko nie dla mieszkańców. Wydawaliście WZki na zabudowę mieszkalną, a nie apartamentową, choć nikt w tych lokalach na stałe nie mieszka. Ile dzięki temu pieniędzy uciekło z budżetu? Komu Pan dobrze zrobił? Gminie czy deweloperom? Niech Pan nas teraz nie śmieszy swoją troską o zieleń - tyle ile za pana rządów wycięto drzew, to nigdy w historii Dziwnowa. Na dzieci, na starszych, na mieszkańców nigdy kasy nie ma, ale na goszczenie VIPow zawsze się znajdą. Dosyć tej żenującej władzy! Czas na zmianę!

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 20:16:37] • [IP: 46.205.206.***]

Nie, nie, nie !

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 19:40:11] • [IP: 193.26.115.**]

Niestety człowieka najczęściej docenia się po śmierci. Grzegorz Jóźwiak zrobił wiele dla gminy Dziwnów. Śmiem twierdzić, że najwięcej po 89 roku. Gdzie się nie spojrzy to jego inwestycje o których dzisiaj już zapominamy: 3 mariny, promenady w Dziwnowie i Międzywodziu, falochron, droga przez Dziwnów i prawie wszystkie ulice w gminie, droga przez Międzywodzie, droga przez Dziwnówek, ścieżki rowerowe, centrum Dziwnówka i Łukęcina, piękny park w Dziwnowie, boiska, mieszkania komunalne i socjalne. To wszystko składa się na jego pomnik. Pomnik, którego nie da się obrzucić fekaliami, jak to teraz ma miejsce, bo to trwałe dziedzictwo dla przyszłych pokoleń. Doceniam pana Łukasza, że nie jest koniunkturalistą i podkreśla rolę Grzegorza, gdy inni się od niego odcinają. Widać, że dzisaj radni, którzy siedzieli przez lata cichuteńko, jak mysz pod miotłą dzisiaj obrzucają Grzegorza błotem, bo on nie może się już bronić. A jeszcze 2 miesiące temu wrzucali sobie jego zdjęcia by zbić kapitał polityczny. Brak słów.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 19:39:08] • [IP: 5.173.27.**]

Radni to dobrze wiedzą co w trawie piszczy, dlatego pewnie nie poparli pana zastępcy.

Mieszkanka • Poniedziałek [21.10.2024, 19:34:24] • [IP: 79.186.135.**]

Łukasz Dzioch zasługuje na uznanie za kulturalne i merytoryczne wypowiedzi. Mimo prób zaczepiania ze strony Pana Siomki, potrafił zachować spokój i nie dał się wciągnąć w niepotrzebne konflikty. Skupił się na konkretach i odpowiedzialnym podejściu do spraw gminy, co buduje zaufanie mieszkańców i świadczy o jego dojrzałości jako samorządowca.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 19:22:01] • [IP: 91.94.3.**]

Konkretny kandydat

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 19:10:07] • [IP: 37.31.135.***]

Co za żenujący artykuł sponsorowany. Widać, że pan Dzioch się zaczyna stresować skoro w taki sposób atakuje przeciwnika. Skad wziąć pieniądze? A Pan skąd brał pieniądze na festiwale, rozdania nagród, przecinanie wstęg? Dzioch pokazał jaką ma politykę będąc zastępcą burmistrza, a teraz nagle zielona kampania? Jedna wielka hipokryzja.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 18:46:57] • [IP: 92.246.84.***]

Musimy iść na wybory bo nieobecni głosu nie mają. Jeżeli nie pójdziemy to zdecydują za nas osoby, które lubią słuchać bajek i liczą na socjal. Dziwnów to mądrzy mieszkańcy, ale w Międzywodziu to wielu fanów populizmu. Jakoś tak się to dziwnie poukładało.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 18:43:39] • [IP: 79.186.71.***]

Za tyle lat na ciepłej posadzę opowiadanie bajek idzie jak po myślę...

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 18:40:47] • [IP: 185.220.101.**]

Populizm się zawsze źle kończy. Na własnej skórze widzimy to w ostatnich latach w polityce krajowej. Rozdawnictwo pieniędzy to wysoka inflacja i nie ma siły, żeby tak nie było takie są podstawy ekonomii. Ile warte są bajeczne obietnice przedwyborcze pokazała koalicja i pis. Każdy powinien wybrać czy głosować sercem, czy rozumem. Bo głosować trzeba.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 18:34:45] • [IP: 192.42.116.***]

U nas jak z TVP i TVN dwie różne rzeczywistości. U konkurencji tylko atakowanie Dziocha, wszystko źle, utoniemy w fekaliach, nie ma wody, klęska żywiołowa itd. Tutaj widze, że Dzioch ma plan i dobre pomysły, dodatkowo potrafi być miły i zachować kulturę wypowiedzi. Skąd taka różnica i dwa różne przekazy?

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 18:17:59] • [IP: 46.205.206.***]

Temu panu już podziękujmy. Jaki rozwój ja się pytam? Kolejne apartamentowce? Mieszkańcy, którzy wynajmują pokoje stracą swoje źródło zarobku. O jaką przyszłość panu chodzi? Obrzuca pan błotem konkurencję, bo boi się porażki. Pamiętamy o wycince ponad 100 drzew a teraz mówi pan o zieleńcach? Kluczowe inwestycje? Co to takiego? Ja panu zwyczajnie nie wierzę., , Pracuję dla Was" - czyli dla kogo ? Deweloperów? Dziwnów wybierze mądrze.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 18:12:05] • [IP: 79.186.68.***]

Konkretny człowiek, konkretne działania, konkretne plany i do tego szacunek dla przeszłości. Ma Pan mój głos i szczerze wierzę w Pana wygraną.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 17:55:12] • [IP: 185.220.101.**]

Widać, że pan Dzioch ma klasę. Burmistrzem powinien zostać taki człowiek a nie uliczny krzykacz.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 17:39:00] • [IP: 185.220.101.**]

Pan Dzioch będzie dobrym burmistrzem! Program dla seniorów 60+, lekarze z Międzyzdrojami, przywrócenie połączeń do Szczecina to są konretne sprawy które rozwiązuje, a nie tylko narzekanie, że to źle tamto nie dobrze. Mam nadzieje tylko, że wytrzyma to obrzucanie błotem przez konkurencję. Dziwnów wybierze mądrze.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 17:00:31] • [IP: 79.186.66.*]

Nareszcie normalny wywiad a nie propagandowa ustawka. Już nie da się słuchać czy czytać utopijnych opowieści Pańskiego kontrkandydata, który powie każdemu to co chce usłyszeć. I to obecne zaprzaństwo wobec PIS, które wystawiało go w kwietniu w wyborach na Burmistrza. Generalnie oceniam Siomkową kampanię jako typowo pisowski schemat. I to zawoalowane atakowanie poprzedniego Burmistrza, który życie temu miastu poświęcił. Pewnie przewraca się w grobie gdy nagle okazuje się, że WSZYSTKO robił źle. Za dużo wybudował, za dużo sprzedał

Gitmajonez • Poniedziałek [21.10.2024, 16:39:59] • [IP: 91.94.27.**]

Siomka ma mój głos, a Panu już podziękujemy

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 16:03:04] • [IP: 109.70.100.**]

Każdy wie, że bezpodstawne wyrzucenie kogoś z pracy to setki tysięcy odszkodowań w sądzie pracy. Wie to każdy pracodawca oprócz Jarka. Dzioch widać, że podchodzi do sprawy profesjonalnie i to się ceni. Bardzo ciekawy wywiad i wiele między wierszami.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:57:22] • [IP: 109.70.100.**]

Grzegorz to się w grobie przewraca jak widzi jak go szkalują radni. By żył to szybko po kątach by porostawiał. Cieszę się, że ma godnego następcę bo to gwarancja, że jego trud nie pójdzie na marne. Każdy głos się liczy tu się zgadzam, dlatego całą rodziną tym razem idziemy na wybory.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:51:45] • [IP: 192.42.116.***]

Ludzie z Dziwnej pamiętają jak PiS zabierał im emerytury, stąd tak słaby wynik Siomki. Teraz biega po klatkach i obiecuje złote góry, byle zyskać głos. Dziwnów w rękach PISu to katastrofa na lata. Dzisiaj pomarańczowy pisał że 500+ nic nie dało poza wydatkami z budżetu, jarek dalej obiecuje.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:36:24] • [IP: 192.42.116.***]

Dobrze pojechał po Jacusiu

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:34:10] • [IP: 107.189.2.***]

Głosowaliśmy na Jarka Kapitana, ale co teraz zrobili radni? Swojego zostawili poszli popierac przeciwnika. Kto tak robi?

Lokals • Poniedziałek [21.10.2024, 15:32:10] • [IP: 104.28.129.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:31:34] • [IP: 107.189.2.***]

Też popieram żeby odłonczyć od Dziwnowa część za wodą bo wstyd żeby wojskowi komuiści mieli te same prawa co my, a pozatym Jarek wygra bo ma muj glos i wszystkich porzadnych katolików. Dziwnów wróci wreście na drogę wiary.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:25:40] • [IP: 185.220.101.**]

Widziałam jak pan Siomka na stadionie obiecywał pieniądze. Widać, że pierwszy raz był na boisku bo nawet nie wiedział, że nie mamy trampakarzy i juniorów, ale tak to jest jak gra się dziećmi w kampanii. Uważam, że to było żałosne i jak trener skakał za rękawiczki.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:19:14] • [IP: 192.42.116.***]

Tamten obiecuje dopłaty do wszystkiego i pieniądze dla każdego, ten mówi o inwestycjach i mniej spektakularne, ale będące w zasięgu projekty. Wybór jest prosty. Międzywodzie jest za Panem.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:16:32] • [IP: 129.222.207.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:16:14] • [IP: 192.42.116.***]

Wreszcie! Dlaczego na pomarańczowym nie wchodzą komentarze?

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:14:35] • [IP: 192.42.116.***]

No i kwestia zastepcy się wyjasniła. Można? Można! Ja wraz z rodziną głosuję na Pana! Mam nadzieję, że te 5 głsów pomoże pogonić farbowane lisy z Dziwnowa.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:11:28] • [IP: 185.246.188.***]

Dzioch co o nim nie mowic to samorzadowiec z krwi i kosci, merytoryczny i wali prosto z mostu. Doceniam, że wreszcie obnażył populizmy przeciwnika. Zastanawia mnie tylko jak to jest ze Piotruś dał się tak omotać. Co na to ojciec, że się brata z Pisem?

Mieszkanka • Poniedziałek [21.10.2024, 15:02:27] • [IP: 37.31.158.**]

Czytam wypowiedzi Pana Łukasza i wiem, że takie same odpowiedzi usłyszałabym z jego ust, bez wcześniejszego przygotowania do rozmowy, gdybym zadała je na przysłowiowej „ulicy”. Szanuję, za brak wylewania frustracji i zawiści, kulturę wypowiedzi i całej kampanii. To stanowisko wymaga wiedzy, doświadczenia, odpowiedzialności, ale również wysokiej kultury osobistej. Nie mówię, że Pan Siomka tego nie posiada, jednak wpisy i filmy, które zamieszcza i komentowanie różnych postów nie przystoi na tym stanowisku. Głosuje na Pana Panie Łukaszu i proszę pamiętać, że głosy, które płyną z zawiści to często wpisy postarzających się osób. Znam wiele Mieszkańców, którzy oddadzą swój głos na Pana, ale nie biorą w udziału „w tym”, sama nie wiem jak to nazwać - procederze. Powodzenia

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 15:01:20] • [IP: 185.220.101.**]

długie ale w punkt

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 14:59:39] • [IP: 45.138.16.**]

PIS musi dojść do władzy i zrobić porządek z tym Dziwnowem, koniec marszów i protestów na moście! Koniec z wojskowymi emeryturami! Musimy oczyścić te zatokę czerwonych. Tylko pan Jarosław to gwarantuje, dlatego głosuje na niego.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 14:53:55] • [IP: 54.36.209.***]

Ciężko być radnym w Dziwnowie. Tydzień temu biegali po chałupach i mówili Siomka zły, głosujcie na Kapitana. Teraz Dzioch zły głosujcie na Siomkę. Na dodatek kazali z wakacji wracać ;(

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 14:52:01] • [IP: 46.170.79.**]

PO mówimy zdecydowane NIE 16 punktów zrealizowali ze 100 więc 16 % szans ma ten kandydat

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 14:51:59] • [IP: 192.42.116.***]

Pis od dawna wylewał pomyje na mieszkańców Dziwnowa i Dziwnej, a teraz Jareczek lata po Dziwnej i przekonuje jaki on za wojskiem jest.

Radosław Niepowiązany • Poniedziałek [21.10.2024, 14:34:25] • [IP: 104.28.129.**]

To, co obserwujemy podczas organizowanych przez gminę Dni Gwiazd Sportu, to niestety przykład sztucznego podziału na tzw. „strefy VIP” i resztę uczestników, który nie tylko tworzy niepotrzebne bariery, ale także oddziela lokalną społeczność od idei wydarzenia. Wydarzenia tego typu powinny być okazją do integracji, wspólnego celebrowania sportu oraz zachęcania młodych ludzi do aktywności fizycznej. Tymczasem strefy VIP wprowadzają atmosferę elitarności, która przeczy idei otwartego dostępu do sportu dla wszystkich. Takie podziały nie przynoszą realnych korzyści naszej lokalnej społeczności, a jedynie wzmacniają wrażenie dystansu między władzami a mieszkańcami.

Radosław Niepowiązany • Poniedziałek [21.10.2024, 14:31:52] • [IP: 104.28.129.**]

Chciałbym jednoznacznie podkreślić, że nie mam żadnych powiązań z żadnym deweloperem. Moje zaangażowanie w obecną kampanię wynika wyłącznie z troski o przyszłość naszej gminy, w której dostrzegam poważne zaniedbania. Jako rodzic i mieszkaniec Dziwnowa nie mogę pozostać obojętny wobec problemów, z którymi borykają się nasi młodzi mieszkańcy. Dla przykładu, stypendium sportowe w gminie Dziwnów wynosi jedynie 100 zł – to kwota symboliczna, która nie wspiera w wystarczający sposób rozwoju młodzieży i jej sportowych ambicji. To tylko jeden z wielu obszarów, które wymagają natychmiastowej uwagi i zmian.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 14:25:19] • [IP: 5.173.27.**]

Głosowałam na Pana w pierwszej turze, ale to co czytam tutaj jest jakieś niesmaczne. Nie popieram wytykania i odnoszenia się do kampani przeciwnika. Muszę się jednak zastanowić na kogo oddam głos teraz.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 13:41:36] • [IP: 37.31.132.**]

😄😀😀Zrównoważony rozwój ? W jakim sektorze, bo na pewno nie w turystyce. Ilość miejsc noclegowych wzrosła o ile procent? 100 %, 200%, 300% a może i więcej? Czy proporcje nie zostały zachwiane ? Ludzie budując pensjonaty włożyli niejednokrotnie dorobek swojego życia a teraz muszą walczyć z konkurencją i nie jest to równa walka, bo duży może więcej.. Zwykli mieszkańcy muszą znosić tłok w sezonie letnim, bo do tak dużej liczby turystów nasza infrastruktura nie jest dostosowana.. Panie pełniący obowiązki Burmistrza, zejdź Pan z tego swojego białego konika na ziemię. Zrób sobie parę zdjęć na tle tego zrównoważonego rozwoju i skomentuj to betonowe tło.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 13:33:37] • [IP: 37.248.172.***]

Obiecanki- cacanki

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 13:22:44] • [IP: 188.146.118.***]

Nie no łukasz szukaj roboty co ty

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 13:14:35] • [IP: 46.171.123.***]

bardzo dobry wywiad. I głos rozsądku a nie populizmu.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 13:05:06] • [IP: 37.248.218.***]

👍👍👍

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 12:57:36] • [IP: 79.186.182.***]

Brawo Panie Burmistrzu, jesteśmy za Panem

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 12:51:02] • [IP: 192.42.116.***]

Panie Łukaszu, ja tylko zwrócę Pana uwagę, że mocno atakują pana osoby związane z dużym deweloperem. Warto sprawdzić, gdzie są zatrudnieni pan Radosław i pani Karolina. Wiedza ogólnodostępna, wystarczy wpisać w google imię, nazwisko oraz dodać Dziwnówek i wszystko jak na dłoni.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 12:42:42] • [IP: 192.42.116.***]

Jak to jest, że na konkurencyjnym portalu ciągle tylko Siomka, a komentarze nie są publikowane? To jest ta wolność słowa? Dobrze, że jest ikamień.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 12:42:28] • [IP: 109.70.100.**]

Jak to jest, że na konkurencyjnym portalu ciągle tylko Siomka, a komentarze nie są publikowane? To jest ta wolność słowa? Dobrze, że jest ikamień.

Gość • Poniedziałek [21.10.2024, 12:37:09] • [IP: 46.205.205.***]

Ma chłop rację. Wolę realistyczny program, niż bajki z mchu i paproci. Niestety tłum lubi populizm a w głosowaniu 2 żuli spod budki z piwem ma więcej do powiedzenia, niż jeden profesor. Takie uroki demokracji. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie dadzą się omamić pisowcom i wybiorą Dziocha.

Oglądasz 1-92 z 92
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Łukasz Dzioch wygrał w II turze wyborów na burmistrza Dziwnowa, pokonując Jarosława Siomkę stosunkiem głosów 855 do 765 ■