POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Niedziela [27.11.2011, 12:28:50] • Kamień Pomorski

Kamień Pom.: Więcej za psa. W górę opłata uzdrowiskowa

Kamień Pom.: Więcej za psa. W górę opłata uzdrowiskowa

fot. Wojtek Basałygo

Ustalono wysokość rocznej stawki opłaty od posiadania psów na terenie Gminy Kamień Pomorski. Za jednego psa będzie trzeba zapłacić w nowym roku 50 zł. Wzrosłą także opłata uzdrowiskowa do 1,80 zł za każdy dzień pobytu.

Właściciele psów są zobowiązani wnieść opłatę bez wezwania do dnia 31 marca roku podatkowego. Wpłaty opłaty można dokonywać bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim lub na rachunek bankowy. Pobór opłaty może odbywać się również w drodze inkasa. Inkasentem opłaty jest Kamieńska Spółdzielnia Socjalna WARCISŁAW.

Na terenie miejscowości Kamień Pomorski ustalono nową stawkę opłaty uzdrowiskowej w wysokości 1,80 zł za każdy dzień pobytu. Opłatę miejscową pobierają osoby prowadzące ośrodki wypoczynkowe, hotele, sanatoria, pensjonaty, kwatery, wynajmujące domy letniskowe itp. od osób
przebywających w miejscowości Kamień Pomorski dłużej niż dobę w celach wypoczynkowych, zdrowotnych, szkoleniowych lub turystycznych.


komentarzy: 82, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-82 z 82

Gość • Czwartek [01.12.2011, 10:10:34] • [IP: 83.8.201.**]

Pan du.. wine trzeba zwalic na psa ! Mozna i tak ;) Napiszczie jeszcze ze tp psy wygryzaja dziury w ulicach, roznosza inne smieci, choroby a ogolnie winne sa innym balaganom i wszystkiemu w tym miescie ! Ot zaczol sie nalot, biada ich miłosnikm ! Niedługo trzeba bedzie Kajtka nosic w teczce.Do goscia 95.40.24 - jestes taki bogaty - co to jest 50 zl- wplac chociaz raz na rok ta sume na schronisko dla zwierzat !!

DRIVER • Czwartek [01.12.2011, 09:54:31] • [IP: 83.8.207.**]

Dupa nie kurort tu nie ma co robic jedyna rozrywka stenka zal burmistrzu ogarnij sie bo bedziepo tobie... Mam nadzieje ze ludzie cie nie wybiora po raz drugi bo jestes do bani.

ChlebaKMP • Czwartek [01.12.2011, 09:50:37] • [IP: 212.14.22.**]

Proponuję, żeby z opłat zwolnieni byli właściciele czworonogów wziętych ze schroniska, państwo już na tym oszczędza bo nie musi ich żywić i usypiać... a zwolnienie z opłat może przyczynić się do zmniejszenia ilości zwierząt w schroniskach... Ludzie, zacznijcie kombinować, mam wrażenie że władze myślą tylko do wyborów, później odpoczywają od myślenia...

Gość • Czwartek [01.12.2011, 01:14:31] • [IP: 31.63.202.***]

Psy to chyba robią na trawnik czy pod drzewko a nie na chodnik.I to chyba naturalny nawóz rolnicy i ogrodnicy podobny tylko od krówek dają na pola.Niech nam bujnie rosną trawniki. :)

Gość • Środa [30.11.2011, 14:36:36] • [IP: 83.168.85.**]

Gość • Środa [30.11.2011, 01:49] • [IP: 83.11.80.***] sprząta może z 3% właścicieli psów. to i tak wersja optymistyczna:) 97% psów sra na chodnikiktóre potem wyglądają strasznie i sprzątane to jest na koszt miasta czyli także na mój koszt. Dużo pieniędzy przez naszą głupotę czy niechlujstwo jest marnowanych. ciągle nowe ławki bo stare rozwalone, sprzątanie po psach bo komuś się nie chce, naprawa przystanków bo młodzież się nudzi itp. jakby to zebrał to w skali roku pewnie kilkanaście tysięcy na to idzie. co roku. gdybyśmy sami dbali, nie niszczyli swojego miasta byłoby już na 3 skateparki:).

Gość • Środa [30.11.2011, 14:00:26] • [IP: 109.243.116.**]

Ten pan ze zdjęcia ma już taki nawyk z trzymaniem rąk w odpowiednim ułożeniu.

mik. • Środa [30.11.2011, 11:03:10] • [IP: 95.40.24.***]

co to jest 50 zł od psa za rok a powinno być zamiesiąc.Jak cały Kamień trawniki, chodniki są pełne psich odchodów.Kuracjusz za pobyt w kurorcie uzdrowiskowym zapłaci 54 zł za miesiąc pobytu.

Gość • Środa [30.11.2011, 05:37:12] • [IP: 46.205.84.***]

Szukajcie pieniedzy gdzie indziej ! Ogolnie nie rozumiem komu i czemu ma sluzyc ten USTAWOWY podatek od posiadanego psa. Czy to luksus ? Dlaczego sie go podwyzsza, na co pojda pieniadze ? Gdzie jest gminne schronisko dla zwierzat ?Co w zamian ? Malo jest bezpanskich zwierzat ? I tu jest pole do dzialania Towarzystwa Opieki nad Zwierzetami.Moze p.Burmistrz do niego dolaczy...Nie czepiajcie sie psow, kotow...jak one maja sie bronic ?? Przeciez zdane sa na nasza łaske, opieke..."Dzisiaj krzywdzisz zwierze jutro zrobisz to z czlowiekiem.."Dam te 50 zl ale na worek karmy dla bezpanskich psow czy kotow. ..

Gość • Środa [30.11.2011, 01:49:13] • [IP: 83.11.80.***]

nic nie bede płacil piesek sra, szcza i sprzatam ja!! zapłace jak pan burmistrz bedzie biegal i sprzatał.

Gość • Wtorek [29.11.2011, 10:06:44] • [IP: 83.21.167.***]

ile mieszkańcy ikamienia dokładają do pogorzelców z orzeszkowej? słyszałam ze tam mozna za darmoszke pomieszkać

Gość • Wtorek [29.11.2011, 09:50:16] • [IP: 77.253.205.***]

W tytule jest:" ...za psa". To pomyłka. Nie ma takiego podatku. Jest od posiadania psa, a to istotna różnica. Jest to jeden z loalnych podatków, jednak. .. martwy. Bo kto płaci? Nikt nie egzekwuje? Co do kotów, na całym świecie, i to należy podkreślić, na całym świecie koty bwygrały wolność. A dlaczego? No o to popytajcie wszystkich przyjeżdzajacych po mkoty właśnie do Polski. Najgorzej jest jak wypowiadają się najbardziej uświadomieni.

Gość • Wtorek [29.11.2011, 06:41:43] • [IP: 79.186.170.***]

to najlepszy burmistrz jakiego mogliśmy mieć więc nie krytykować jestem jego fanką jak mam pobrać pieniążki z bankomatu wsiadam na rower bo mam już zimówki parkuje przy urzędzie bo wiem że mój rower będzie sam jak będą mrozy zamontuję pług i zapiszę się do morsów.

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 23:06:46] • [IP: 83.8.205.**]

kamień to kurort nadmorski ceny powinny być wyzsze

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 20:01:42] • [IP: 77.254.180.**]

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 18:14] • [IP: 83.8.202.***] dobre :) :) potwierdzam

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 19:26:54] • [IP: 213.146.32.***]

Skandal!! podnieść klimatyczne za wdychanie brudów Kamienia tym bardziej przechodząc koło domu sióstr zakonnych czuć szambo na terenie uzdrowiska spaliny

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 18:56:05] • [IP: 79.162.146.**]

zgadzam się z panem co chce gupote i hamstwo opodatkować- wystarczy po 10 zł rocznie od głupka i chama a bedziemy w krzemowej dolinie żyli

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 18:14:42] • [IP: 83.8.202.***]

jak jeszcze opodatkujecie glupote i chamstwo, to będziecie najbogatszą gminą w Polsce

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 10:34:46] • [IP: 83.8.205.**]

Panie burmistrzu, kiedy wymiana mieszkańców w blokach pogorzelców na orzeszkowej też chcę pomieszkać 3 lata za friko jak niektórzy

ziomal • Poniedziałek [28.11.2011, 10:02:17] • [IP: 83.168.86.**]

Coś to marnie z tą kulturą u niektórych mieszkańców naszej gminy. Brak umowy na śmieci, palenie plastików w piecach, rzucanie petów, gdzie popadnie, nie przejmowanie się pupilami, które smrodzą na chodnikach i cudzych posesjach ! Ludzie opamiętajcie się !

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 08:21:21] • [IP: 83.168.86.**]

A gdzie te obiecane wybiegi dla psów, park. ... same obiecanki. Sprzątam po psie w miarę możliwości, dlatego że nie ma gdzie wyrzucać, tego co piesek narobił. Brak pojemników do tego przeznaczonych na nad Zatoką i nie tylko, do normalnego kosza nie wolno wrzucać. Co robić iść kilometr, bo tam koło Katedry stoi pojemnik? Żenada. Miasto powinno zapewnić specjalne kosze, nawet bez tych woreczków, bo każdy właściciel się zaopatrzy ale na Boga niech będą te kosze, wtedy każdy właściciel posprząta po swoim pupilu, to żadna ujma. mam nadzieję, że ten podatek będzie przeznaczony na zakup tychże koszy. Pozdrawiam z moim pupilem hau, hau. ...!

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 07:43:40] • [IP: 145.237.68.**]

Nalezy także opodatkowac posiadanie kotów, bo tez zanieczyszczają trawniki, piwnice, chodniki - smród. No i przenoszą choroby

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 07:39:51] • [IP: 83.168.86.**]

jak ten" Inkasent" przyjdzie po podatek nie zapłacę i pozwolę mu obydwa zabrać... owczarka niemieckiego i amstafa... te pieski bardzo lubią obcych xD

Gość1 • Poniedziałek [28.11.2011, 03:20:01] • [IP: 109.243.234.**]

Mam psa ma swojej posesji więc nie płacę. To mój pracownik - struż, a poza tym załatwia się na mojej ziemi, za którą płacę podatki... CIEKAWE CZY OPODATKUJĄ MYSZY?

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 00:55:34] • [IP: 83.21.91.***]

Gdy pogorzelcy wprowadzali się do wybudowanych z darowizn budynków podpisali umowy tylko na rok. Usłyszeli także, że będą mogli tam mieszkać maksymalnie trzy lata. Czy ten okres własnie mija? a może to mieszkania na wieczność?

Gość • Poniedziałek [28.11.2011, 00:37:53] • [IP: 83.21.91.***]

a moze podatek od karpia na świeta co w wannie pływa?

Gość • Niedziela [27.11.2011, 23:03:19] • [IP: 77.253.133.*]

Karpie opodatkować x2 na święta mikołaja

Gość • Niedziela [27.11.2011, 22:03:51] • [IP: 83.8.103.**]

Z mariny zrobić schronisko dla psów. A... nie, psy przywiązać do stojaków rowerowych przy ratuszu... Czy wydoić pieniądze mieszkańców na fanaberie nowobogackich nie pytali... nauczyciele.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 21:26:08] • [IP: 83.8.132.**]

pan burmistrz chyba sie przeinwestował pewnie - marina - ten chory pomysł kosztuje wszystkich mieszkńców, przypłynie kilka łudek i to to koniec a mieszkańcy z podatków bedą utrzymywać chorą ambicje jaką jest marina zaczyna szukać kasy więc padło na psy zaprowadzimy swoje pociechy pod ratusz i niech sie burmistrz z nimi bawi bo płacić w tej mieścinie to juz niema z czego żałuje że na niego głosowałem

Gość • Niedziela [27.11.2011, 21:17:31] • [IP: 79.186.166.***]

A ile komendant Policji zapłaci

Gość • Niedziela [27.11.2011, 21:08:48] • [IP: 83.11.79.***]

czy emeryci również będą płacić, ten pies to większości dla nas członek rodziny i obrońca. To wydatek też nie mały. Proszę mieć to na uwadze. czy na wsi też będzie się płacić za psa w budzie ?

Gość • Niedziela [27.11.2011, 21:05:19] • [IP: 83.21.90.***]

Nie pamiętacie podatku za czasów PRL 333, podczas corocznych obowiązkowych szczepień p.wściekliżnie w weteryniarni siedział poborca UM i pobierał opłatę. W ratuszu nabywało się znaczek z numerkiem dla pieska i. .. tak trzreba było. Ale teraz mamy demokrację i g...na na chodniku.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 20:58:19] • [IP: 31.63.229.**]

Do gościa z 18 29 jak masz domek i własną działkę to nie płacisz za psa bo jest do pilnowania. Podatek mają płacić si so mieszkają w mieście w budynkach wielorodzinnych i ich pupile kupy zostawiaja na ulicach miasta. Poczytaj sobie przepisy i nie denerwuj się a swoją drogą to w budżecie było przyjęte, że z tego podatku ma wpłynąć tylko 2000 złotych to kpina, bo psów w mieście jest co nie miara.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 20:53:31] • [IP: 77.254.70.***]

mam psa. Podatek płacę. kiedy sie tu wprowadzalam kilka lat temu w urzędzie bardzo się dziwiono, ze przychodzę uregulować tę należność. gdyby wszyscy płacili pewnie kwota byłaby niższa. a spółdzielni socjalnej dajcie spokój, ludzie w niej ciężko pracują. nie piszę o kierownictwie, bo tego nie wiem, ale pracownikow widać na ulicach i zdecydowanie wykonują rzetelną robotę.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 20:50:30] • [IP: 83.21.123.***]

CZY PODATEK TEN JEST TRAKTOWANY JAKO PODATEK OD LUKSUSU?MOIM ZDANIEM JEST TO PODATEK OD DOBREGO SERCA.CZĘSTO JEST PODATKIEM OD SAMOTNOŚCI NA STARE LATA;ABY MIEĆ DLA KOGO RANO WSTAĆ I WYJŚĆ NA ŚWIERZE POWIETRZE.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 20:39:04] • [IP: 83.21.123.***]

AJAKIE SĄ KONSEKWENCJE !?

Gość • Niedziela [27.11.2011, 20:21:54] • [IP: 83.21.123.***]

GOŚĆ Z 18 29 JESTEM TEGO SAMEGO ZDANIA.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 20:14:13] • [IP: 83.8.197.***]

ja mam chomiczka syryjskiego!wspaniały!miałam też pieska i też uczciwie płaciłam podatek ale teraz to już na wszystko brakuje pieniążków!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 20:11:45] • [IP: 46.113.233.***]

...a ja nauczyłem psa miałczeć [ wabi się kot ] i je kocie żarcie...

Gość • Niedziela [27.11.2011, 19:52:08] • [IP: 178.183.181.***]

Ludzie płacą podatek RÓWNIEŻ za psy, po których sprzątają, albo za te, które nie załatwiają się na ulicach, ale na ich własnych posesjach. Więc według tego" prawa", za koty też powinni. Ci co puszczają" luzem" psy, które biegają swobodnie po ulicach, najczęściej nie płacą podatku wcale.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 19:47:00] • [IP: 83.21.164.*]

a jak nie zapłacę to co zabierzecie mi psa ?to chore zaraz wejdzie podatek za dziecko !!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 19:04:00] • [IP: 83.21.168.**]

GOŚCIU Z NIEDZIELI Z 16 14 DOBRZE, ŻE TO NIE CZASY OKUPACJI, BYŁBYŚ PIERWSZOŻĘDNYM KAPUŚIEM.pOMÓGŁBYŚ NAKARMIĆ TAKĄ SFORĘ, TO NIE TYLKO DONOSIĆ.wSTYD!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:56:58] • [IP: 83.3.70.***]

A powietrze tez drogie w tym ikamieniu 1.80 brutto czy netto.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:55:11] • [IP: 83.21.168.**]

Podatek od rowerów!Ha!Haa!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:54:19] • [IP: 83.3.70.***]

A te 50 złtych to brutto czy netto hihi. kino oko wtym ikamieniu.żółwia sobie kupie;

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:39:21] • [IP: 83.21.168.**]

Cała praca radnych to wymyślanie, za co by tu jeszcze kazać płacić podatki.Ja też chcę być radnym!!Mam wiele pomysłów na podatki! Serio!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:38:15] • [IP: 77.253.133.*]

jak patrze na to zdjęcie, to widzę że Pan Burmistrz modli się, o to, aby było jak najwięcej psów w naszej gminie, bo inaczej zbankrutuje!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:29:00] • [IP: 83.8.131.**]

Dlaczego mam płacić podatek za psa? Czy to jakaś kara? W jaki sposób gmina ponosi koszty tego, że ja posiadam psa? To ja go karmię, leczę, szczepię, kupuję mu niezbędne rzeczy, śpi pod moim dachem, a potrzeby fizjologiczne załatwia na mojej działce i to ja po nim sprzątam.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:22:41] • [IP: 83.21.168.**]

koty, chomiki idzmy dalej:szczury, myszy a nawet co mi tam, podatek od okien od strony ulicy, od kominów, od powierzcni balkonów, od klamek przy drzwiach wejściowych.Na następny rok podatkowy wymyślę może jeszcze coś nowego, na ten rok wystarczy?Tylko musi jeszcze kilkuset mieszkańcow wyjechać za granicę aby tam zarobić, bo tu już nie ma zakładów pracy(poza kolejnymi hipermarketami).Kamień idealnym miasteczkiem dla emerytów i rencistów:powietrze zdrowe, dużo sklepów tylko trochę trudno do lekarza się dostać.Mało dentystów(z NFZ)ale po co, potrzebni protetycy.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:16:11] • [IP: 83.11.83.***]

Niech Burmistrz zapłaci za każdego urzędnika, co siedzi i niepotrzebnie grzeje stołek.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 18:02:04] • [IP: 77.253.133.*]

dopóki nie wprowadzą podatku od kota, to ja nie zapłacę podatku od psa. Przecież koty to też zwierzę jak pies i też należy się opłata. Jeśli przyjdzie do mnie jakiś urzędas i się spyta o opłatę za psa, to powiem mu, że to nie pies, wg mnie to kot tylko że szczeka!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 17:58:31] • [IP: 83.21.168.***]

Tyle to ja wydaje na fryzjera dla moje suczki:-)

Gość • Niedziela [27.11.2011, 17:36:48] • [IP: 31.63.229.***]

Podatek od psa jest podatkiem USTAWOWYM a Burmistrz jak tu niktórym nie wiadomo ustaw na razie w naszym kraju nie uchwala.Nie istnieje zatem możliwość wprowadzenia przez niego (i całe szczęście) podatków od kotów, chomików, pająków, mrówek, papużek itp.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 17:22:05] • [IP: 31.60.131.**]

Brawo CZYLI NAJLEPIEJ ODDAĆ SWOJEGO PUPILA DO SCHRONISKA I SIE NIEPRZEJMOWAĆ

Gość • Niedziela [27.11.2011, 17:16:22] • [IP: 178.56.11.***]

a koty to co, święte krowy?! A chomiki i papużki?!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 16:59:16] • [IP: 83.21.124.***]

Panie Burmistrzu dlaczego tylko 50 zł?. Moim zdaniem taka opłata za psa, kota powinna wynosić około 350 zł. Jest to kwota adekwatna do kosztów ponoszonych przez miasto.Niech obowiązuje zasada - CHCESZ MIEC PIESKA, KOTKA ZAPŁAC.

Miłośniczka kotów • Niedziela [27.11.2011, 16:45:38] • [IP: 83.21.225.***]

Dlaczego niby mam płacić podatek za kota, jeżeli moja kicia nie wychodzi wogóle z domu, nie robi nikomu pod okna, a jego gówienka sprzątam osobiście z kuwetki!!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 16:30:48] • [IP: 178.181.30.**]

To ze pan Burmistrz nie jest gospodarny i nie umie racjonalnie myslec! kazdy wie!Ale jezeli chodzi o psy i koty, to powinni wszyscy !! placic za swoje pupile!!hehe abonamentu nie placa !i zad wymyslil dekoderki od nowego roku!Majac dekoder co miesiac bedzie trzeba oplacac(bo jak nie to zakoduja)A ciekawe jak pan Burmistrz zmusi do oplacenia psow i kotow??

Gość • Niedziela [27.11.2011, 16:25:42] • [IP: 81.219.204.***]

Jak spółdzielnia" Zdrój" chciała wprowadzić opłatę za pasa, bo paskudziły i nikt nie sprzątał, to prokuratura się za to wzięła i sprawa upadła, może by i teraz coś z tym zrobili, chyba, że boją się radnych.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 16:14:23] • [IP: 83.23.138.***]

a w Golczewie to jedna Pani (i to nauczycielka) trzyma aż 6 -sześć psów i to jeszcze mieszka w bloku, co na to Spółdzielnia Zdrój, a czy płaci za nie podatek do Gminy, jak ci ludzie tam żyją, a wy narzekacie na Kamień.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 16:07:27] • [IP: 62.44.135.**]

dopiero zacznie się inwazja psów porzuconych po wioskach, czy ktoś pomyślał o tym i kto nimi się zajmnie?

Gość • Niedziela [27.11.2011, 15:59:19] • [IP: 62.44.135.**]

Karpiu nie wiem czy wiesz, ale w Skandynawi jeżeli osoba jest bezrobotna to na psa przysługuje zasiłek na jego utrzymanie, pomyślałeś o bezrobotnych mających psa i są bezrobotni bez prawa zasiłku?

Gość • Niedziela [27.11.2011, 15:42:43] • [IP: 178.183.181.***]

Nikt nie ma pretensji za PODATEK, za posiadanie psa, niech sobie będzie, skoro być musi, ale niech płacą wszyscy, co psy posiadają I oczywiście trochę MNIEJ !! 50 zł, to bardzo DUŻO !! 10 zł byłoby akurat !! Czemu podatek za psa, a nie np. za kota ? Mój pies jest wielkości kota.

Jareczek • Niedziela [27.11.2011, 15:33:06] • [IP: 83.23.140.***]

Łapy precz od uzdrowiska!

Gość • Niedziela [27.11.2011, 15:30:00] • [IP: 83.168.86.**]

B. dobra decyzja Burmistrza. To jeszcze za mały podatek, a w mieście wszędzie pełno zanieczyszczeń po psach i kotach. A każdy pies powinien mieć chipa, w przeciwnym razie wyłapać i do schroniska psiego.

Bryś • Niedziela [27.11.2011, 15:14:41] • [IP: 83.21.234.***]

na fajki i piwko to was stać, ale na psa to już nie, tylko psy wieszacie na Burmistrzu, tak jakby to on stworzył ten podatek i cały wszechświat, nie płacisz podatków to nie korzystaj z oświaty gminnej, a po psie posprzątaj Misiu

Gość • Niedziela [27.11.2011, 15:10:05] • [IP: 83.168.86.**]

A może tak wzorem niektórych gmin obniżka diet radnych i burmistrzów o 20 %. Rocznie może to nie tak wiele, ale wystarczy na remont jednej ulicy. Cztery lata kadencji - 4 ulice bez dziur !

Gość • Niedziela [27.11.2011, 15:06:20] • [IP: 62.69.221.**]

Warcisław będzie zbierał pieniądze ? Tylko nie mówcie mi jeszcze, że może Pan Artur S ? Zapewne tak, Burmistrz samymi takimi ludźmi się poustawiał, skorymi do " wyciągania rączek po to co nie ich"...

Gość • Niedziela [27.11.2011, 14:57:54] • [IP: 93.94.186.**]

LUDZIE TRZYMAJCIE KOTY

Gość • Niedziela [27.11.2011, 14:57:05] • [IP: 93.94.186.**]

HA HA HA

Gość • Niedziela [27.11.2011, 14:37:39] • [IP: 188.33.63.**]

brawo panie nauczycielu...

Gość • Niedziela [27.11.2011, 14:12:21] • [IP: 95.41.107.**]

Niech Warcisław kontroluje opłaty za psa na mieście.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 14:06:20] • [IP: 83.21.161.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [27.11.2011, 13:54:41] • [IP: 178.180.203.***]

wieć wole zaprowadzić burmistrzowi psa do gminy niech robi z nim co chce a i tak mu nie zapłace. jak może nie mam za co zapłcić zapsa.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 13:44:46] • [IP: 95.40.12.***]

Gość • Niedziela [27.11.2011, 12:40] • [IP: 178.183.181.***] Mam psa. Uczciwie płacę za niego podatek. To takim jak ja PODWYŻSZA się opłaty, a inni OD LAT nie płacą ani grosza, bo nikt im nie udowodnił, że psa mają. KPINA ! Uczciwi ludzie ponoszą pewnego rodzaju KARY, a nieuczciwi po prostu się śmieją. POPIERAM PŁACĘ NIE TYLKO ZA PSA GDZIE KONTROLE ZA OPŁATĘ ZA ABONAMENT RADIOWO- TELEWIZYJNY (OPŁATA OBOWIĄZKOWA) KONTROLE ZA WYWÓZ ŚMIECI, KONTROLE CZYM LUDZIE PALĄ W PIECU ??

Gość • Niedziela [27.11.2011, 13:36:47] • [IP: 83.8.202.***]

A burmistrz w takim razie niech płaci wszystkim przyjezdnym za dziurawe drogi po których zmuszeni są poruszać się i za brak toalet.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 13:32:20] • [IP: 83.168.86.**]

jak patrzę na to zdjęcie to dostaje mdłości, nie wiem czemu tak się dzieje... i pomyśleć że na niego głosowałem, jaki ja byłem głupi... i nie chodzi o podatek od psa tylko o całokształt...

Gość • Niedziela [27.11.2011, 13:13:12] • [IP: 77.255.15.*]

"Więcej za psa." jednego?? ja mam 6 psow to ile mam placic? haha 300? chyba jak qle mi zrobia..

Gość • Niedziela [27.11.2011, 13:12:42] • [IP: 79.186.115.***]

Również mam psa i ciągle płacę podatek. Nie znam danych za ten rok, ale 2 lata temu całkowity wpływ z podatku za psy świadczył, że w naszej gminie jest góra 15 czworonogów podlegających opodatkowaniu. Pan Karpiński swoją nieudolność w gospodarowaniu stara się przerzucić na podatników. Swego czasu jedna z radnych wnioskowała o całkowite zwolnienie z tego podatku wszystkich, ponieważ skoro nie potrafimy wyegzekwować płatności od wszystkich to czemu" karać" tych uczciwych, jednak została przegłosowana przez grono pedagogiczne.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 12:51:06] • [IP: 83.168.86.**]

Spółdzielnie i Wspólnoty Mieszkaniowe powinny złożyć w urzędzie informację dotyczącą właścicieli psów w swoich budynkach.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 12:41:25] • [IP: 95.41.145.**]

jaki jest roczny wpływ do budżetu gminy za podatek od psów?" Warcisław" inkasentem - to pokazuje, że ta Spółdzielnia to totalny nie wypał, kasę bierze Predko a Kamień to syf kiła i mogiła tak się zielenią miejską zajmował" Warcisław" !

Gość • Niedziela [27.11.2011, 12:40:01] • [IP: 178.183.181.***]

Mam psa. Uczciwie płacę za niego podatek. To takim jak ja PODWYŻSZA się opłaty, a inni OD LAT nie płacą ani grosza, bo nikt im nie udowodnił, że psa mają. KPINA ! Uczciwi ludzie ponoszą pewnego rodzaju KARY, a nieuczciwi po prostu się śmieją.

Gość • Niedziela [27.11.2011, 12:37:17] • [IP: 83.8.101.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Oglądasz 1-82 z 82
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■