POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Czwartek [10.11.2011, 09:58:45] • Wolin

Wolin: Przez budowę mariny zawalą się nasze domy!

Wolin: Przez budowę mariny zawalą się nasze domy!

Nie wiem czy mój dom wytrzyma tę budowę. Hałas jakoś przeżyję, ale nie wyobrażam sobie co się stanie jak odpadnie mi ściana – mówi Elżbieta Lewandowska.( fot. Wojtek Basałygo )

Mieszkańcy ulicy Mostowej w Wolinie mają obawy przed wybudowaniem mariny tuż pod ich oknami. - Wystarczą dwa uderzenia kafara wbijającego pale pod nabrzeże i ściany zaczną się sypać jak domki z kart – martwią się mieszkańcy. - Wykonawca jest ubezpieczony – uspokaja burmistrz.

Przy ulicy Mostowej stoi kilka domów. Jeden z nich, murowany z czerwonej cegły pamięta jeszcze wojnę. Kolejne stoją tylko nieco dalej od planowanego nabrzeża. Ten parterowy nie ma nawet fundamentów. Stojący przy nim komin chwieje się przy silniejszym wietrze. Nie trudno się domyślić co się stanie, gdy zaczną tamtędy jeździć wywrotki.

- Na całej ulicy, w obawie przed pękaniem ścian jest wprowadzony zakaz poruszania się ciężkich pojazdów. Jak tylko ruszy budowa to nasze domy zaczną pękać. Gdzie wtedy się podziejemy? - pytają mieszkańcy. - Weźmiemy śpiwory i pójdziemy spać do urzędu – odpowiadają im inni.

Jeszcze nie wiadomo jaką metodą będą montowane ścianki szczelne. Wykonawca ma zadecydować, czy będzie to głośne wbijanie za pomocą kafarów, czy mniej inwazyjne i mniej hałaśliwe – wciskanie.

Wolin: Przez budowę mariny zawalą się nasze domy!

Nie można jednak wstrzymać inwestycji wyłącznie przez obawy - mówi Eugeniusz Jasiewicz, burmistrz.( fot. Wojtek Basałygo )

- My także mamy obawy. Nie można jednak wstrzymać inwestycji wyłącznie przez obawy. - Naszym obowiązkiem jest, żeby ewentualne straty minimalizować - mówi Eugeniusz Jasiewicz, burmistrz Wolina. - Jeżeli ściany okolicznych budynków będą pękać, wówczas wykonawca będzie musiał je zabezpieczyć – dodaje.

Wykonawcą budowy mariny jest firma Energopol. Termin zakończenia prac przewidywany jest na połowę roku 2012. Inwestycja powstaje przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej.


komentarzy: 76, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-76 z 76

Gość • Środa [10.12.2014, 11:06:49] • [IP: 79.184.179.**]

i mieszkańcy ulicy mostowej pozostli sami sobie nikt nie otrzymal pomocy w usuwaniu uszkodzen, romontuja sami na wlasny koszt, pekniecia scian, obsypywanie tynkow i wiele podobnych uszkodzen a pan burmistrz blyszczy i chelbi sie slawa budowy mariny gdzie zalegaja kupe smieci

Gość • Piątek [03.02.2012, 13:19:43] • [IP: 83.11.72.**]

yyy.mleko

Gość • Środa [23.11.2011, 10:41:26] • [IP: 79.191.14.***]

Czytam te komentarze i wnioskuje że ten burmistrz Wolina to strasznie niedobry człowiek, przez niego powstały netto i biedronka, budują marine, komune obalili przez niego i nie ma pracy, bieda i ubóstwo wszędzie, i to wszystko przez niego...no tak wynika z tego co tu ludzie piszą...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 21:52:45] • [IP: 83.168.86.***]

A juści, mości panie!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:57:02] • [IP: 83.25.168.***]

Szanowni Państwo do kogo te apele? Gołym okiem widać jaki mianujący taka mianowana. Dlaczego burmistrz nie zorganizował żadnego spotkania – przecież sam sobie odpowiedziałeś – pyzatym motłoch – my mieszkańcy, będzie wysuwał jakieś oczekiwania, czegoś żądał. Przecież ten Pan został burmistrzem w wolnych wyborach, uważa więc że jest nie omylnym pępkiem wolina.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:15:38] • [IP: 89.174.73.**]

dlaczego do dnia dzisiejszego burmistrz nie zorganizował żadnego spotkania z mieszkańcami i wykonawcą by uspokoić mieszkańców? wcale, bo po co!! wjeżdża jak do siebie!! i kosi to co mu się podoba!!nie będzie wstrzymywał prac bo podjął pieniądze na wykonanie mariny dlaczego nie liczył sie z zaistniałą sytuacją przed planem budowy?? bo ma w d...e wszystkich, nie liczy się z mieszkańcami!! popatrzcie na działalność KRUSZNIAKOWEJ z magazynu dla ubogich!!taką osobę mianował pełnomocnikiem!!ktoś kompetentny powinien posłuchać co na zebraniach wygaduje ta chora kobieta!! wyzywając i ubliżając biednym...coś jak się robi, pomaga biednym to nie oczekuje się nie wiem jakiej zapłaty i składania pokłonów...panie burmistrzu warto by wysłać kogoś kto posłucha w jaki sposób ta pani zajmuje się magazynem a potem niech pan wyciągnie wnioski kogo pan mianował swoim pełnomocnikiem!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 00:11:38] • [IP: 83.21.178.***]

Biedny człowieku zaczadzony burmistrzowską propagandą, może kiedys będzie ci dane przejrzeć na oczy. Szkoda tych wszystkich unijnych pieniędzy, marnotrawionych przez" geniuszy" z urzędu na te kiczowatę projekciki. Najgorsze jest to że obiekty budowane czy też remontowane za kadencji jego świetobliwości pan burmistrza robione są według modelowego wzorca-wszystko na jedno kopyto, bez jakiegokolwiek zastanowienia się nad przydatnością i funkcją. Kierownikiem robót zawsze ten sam fachowiec, który na dobrą sprawę powinien już dawno stracić swoje uprawnienia. Mam głeboką nadzieję że burmistrz swoją kadencję dokończy w więzieniu-tyle wałków już poszło, że w końcu musi się to sypnąć. Ps. rozumiem że kolega/koleżanka z PSL-u ?

Gość • Środa [16.11.2011, 23:50:22] • [IP: 87.205.58.***]

proponuję tobie człowieku złożyć ofertę na to stanowisko do burmistrza - a potwierdź to wpisem na tej stronie - przekonany jestem, że jak będziesz kompetentnym, to tak zrobisz, a jeśli jesteś. .. nie całkiem - to dalej tylko będziesz takie pierdoły wpisywał - bo tylko widać to umiesz. DECYDUJ !!

Gość • Środa [16.11.2011, 22:31:48] • [IP: 83.21.178.***]

Ciekawy który z jego mosciów pana burmistrza wolina zostanie dyrektorem budowanej mariny. Dam sobie rękę odciąć że nie będzie miał bladego pojęcia o żeglarstwie, ale na pewno będzie bardzo lojalny wobec obecnych włodarzy, zresztą jak wiekszość obecnych pryncypałów siedzących nw wygodnych stołeczkach.

Gość • Środa [16.11.2011, 20:04:47] • [IP: 83.21.178.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [16.11.2011, 19:35:35] • [IP: 83.25.171.***]

Kafarem umysłowym jesteś gościu pisząc bzdury. „Palowanie” pod estakadę prowadzono w technologii pełnej kontroli wibracji za pomocą sejsmograficzny zestawów monitorujących parametry drgań w gruncie. W naszym przypadku wskazane jest aby użyć głowic o częstotliwości 38 Hz wraz ze zmienną amplitudą drgań. W kwestii obiektywnej oceny burmistrza. Obiektywnie rzec biorąc to On zlikwidował kilkadziesiąt miejsc pracy w podległym Panu burmistrzowi – wówczas dyrektorowi zakładzie. Kiedyś pracował pełną parą -chociażby tartak. W temacie - o ile wykonawca przyjmie bezpieczną technologię jw. to chałupą nic nie grozi. Przy czym nie podzielam opinii burmistrza że, . Burmistrz jest od tego aby obawy mieszkańców rozwiać przed rozpoczęciem budowy, a w razie potrzeby zabezpieczyć skutecznie nasze interesy – Panie burmistrzu. Pomijając oczywistą bezsensowność tego pomysłu - budowy basenu.

Gość • Środa [16.11.2011, 16:38:15] • [IP: 79.186.6.***]

Miejsca pracy w Wolinie były zlikwidowane jak jeszcze nie było obecnego burmistrza i to nie jego zasługa, bądzmy obiektywni.

Gość • Środa [16.11.2011, 16:34:24] • [IP: 79.186.6.***]

KAFARY TŁUKŁY POD CAŁĄ OBWODNICĘ DOMY STAŁY BLISKO TEŻ WIEKOWE I NIC SIĘ NIE ZAWALIŁO.

Gość • Środa [16.11.2011, 10:42:35] • [IP: 83.25.244.***]

Jak się zawali to będzie za późno...

Gość • Wtorek [15.11.2011, 13:22:46] • [IP: 83.23.201.***]

Jeszcze się nic nie zawaliło!

Gość • Wtorek [15.11.2011, 08:19:27] • [IP: 89.174.73.**]

Niech ktoś pomoże tym biednym ludziom!!nie ma władz które by zadbały o dobro tych ludzi którzy mają stracić to co mają? własny kąt? niech ktoś zajmie się sprawą tych ludzi biedna kobieta płacząc prawie nie wie co czynić dlaczego taki człowiek pozostawiony jest samemu sobie??pomóżcie władze!

Gość • Wtorek [15.11.2011, 07:29:29] • [IP: 87.205.50.***]

Zdrowa konkurencja polega na powstawaniu nowych takich samych lub podobnych instytucji. I wówczas silniejszy wygrywa. W Wolinie jednak burmistrz prowadzi /będąc przy" władzy"!!/ niszczycielską działalność, zmierzającą do własnego interesu. Nie widzi po drodze, że likwiduje miejsca pracy, że mieszkańców Gminy ma gdzieś.

Gość • Poniedziałek [14.11.2011, 21:52:27] • [IP: 83.11.94.***]

o swój interes !!

Gość • Poniedziałek [14.11.2011, 21:16:05] • [IP: 83.25.243.**]

Oj tam oj tam, czepiłeś się chłopa jak rzep psiego ogona. Wolałbyś pewnie aby urzędnik był goły jak przysłowiowy Świenty turecki. Człowiek pracuje jak wół – dorobił się, jest majętny a dzięki temu nie w głowie jemu jakieś przekręty, tylko sumiennie dba o interes gminy (jako jeden z niewielu - niestety).

Gość • Poniedziałek [14.11.2011, 16:41:58] • [IP: 66.28.139.***]

Dlaczego wycieto tekst dotyczacy Pana Augustyniaka? Jest właścicielem dwóch garaży nad wodą? Jest. Garaże mają klimatyzację? Mają. Jest balkon? Jest. Są Firanki? Są. Jest Antena? Jest przy garażu Pana Olko - geodety gminnego. Są dzwonki do drzwi? Są. Garaż jest pokryty klinkierem? Jest. Wszystkie są ocieplone? Są. Garaży nie odebrano przez nadzór budowlany? Nie odebrano. Gdzie jest w takim razie tablica o inwestorze, wymagana przez prawo budowlane? nie ma. Wie o tym powiatowy inspektor nadzoru budowlanego? Wie. Burmistrz mówi, że to są już mieszkania? Mówi - prosze zapytać właściciela magazynu w porcie.

Gość • Poniedziałek [14.11.2011, 09:59:55] • [IP: 83.8.1.***]

Bitwa w Wolinie pomiędzy firmami świadczącymi usługi medyczne o pacjenta - klienta dobiega końca. Jeżeli burmistrz rzeczywiście nie przedłuży umowy dzierżawy konkurencyjnej (dla małżonki) firmie w zakresie świadczenia usług medycznych, to scenariusz będzie następujący. Część pacjentów przeniesie się do dr Jasiewicz. NFZ nie podpisze z firmą dr Kamińskiej nowej umowy ponieważ nie będą spełniać warunku – posiadania lokalu do świadczenia usług. Po wybudowaniu nowej przychodni trudno będzie firmie Vita pozyskać na nowo pacjentów. Wówczas wyklaruje się sytuacja kto będzie posiadał monopol na leczenie w Gminie Wolin – czy z korzyścią dla nas pacjentów – wątpię, ponieważ najlepszą gwarancją świadczenia dobrego poziomu jakichkolwiek usług jest konkurencja.

Gość • Niedziela [13.11.2011, 23:58:07] • [IP: 77.253.144.***]

podoba mi się, że Jasiewicz nieudaczników wyrzuca - tak jest dla NAS WSZYSTKICH - lepiej. Gratuluję!

Archeolog • Niedziela [13.11.2011, 22:26:46] • [IP: 95.40.6.***]

czy może mi ktoś przybliżyć sprawę wykopanych zabytków pod garażami?

Gość • Niedziela [13.11.2011, 21:14:54] • [IP: 83.168.86.***]

Wara od pana Augustyniaka jest dobrym urzędnikie i bardzo pomocnym.

Gość • Niedziela [13.11.2011, 19:22:59] • [IP: 83.25.172.**]

Tak, szykuje się nam kolejna awantura z udziałem burmistrza w roli głównej. Nim dr Kamińska wybuduje nową przychodnię to przez ten czasokres dostępna będzie tylko ta pod parkiem - dr Jasiewiczowej. Z powodu braku miejsca, pewnie przyjmować będzie na zewnątrz, niczym znachor Kosiba. Tak na marginesie, widziałby ktoś żeby grabie grabiły od siebie?

Gość • Niedziela [13.11.2011, 16:45:02] • [IP: 83.168.86.***]

Tak trzymać!! A jeszcze na domiar tego wszystkiego szykuje się nam prawo śmieciowe!!

Gość • Niedziela [13.11.2011, 15:44:19] • [IP: 77.113.166.**]

Do rodziny należ też Jan Bugenhagen.

Gość • Niedziela [13.11.2011, 15:38:56] • [IP: 77.253.154.**]

pff po ryju im

Gość • Niedziela [13.11.2011, 15:32:50] • [IP: 178.238.244.**]

Wszyscy wiedzą że wspólnicy VITA Haliccy i Kamińska budują przychodnię na zapleczu starej przychodni ul, Kolejowa wjazd od Świerczewskiego koło nowego Banku Spółdzielczego.W obecnej Przychodni przyjmować będą lekarze specjaliści, rentgen i stomatolodzy, a może znajdzie się miejsce dla OSP...Vita też się wyżywi i dorobi na c... Są 3 Apteki, będą 3 Przechodnie.Tak dba się o mieszkańców Gminy.

Gość • Niedziela [13.11.2011, 15:01:17] • [IP: 83.8.103.***]

Hotel Piaski to nie majątek gminy a prywatnego gościa i do niego pretensje że zdewastowali go wandale.

Gość • Niedziela [13.11.2011, 14:58:35] • [IP: 83.8.103.***]

Ludzie mniej zawiści i zazdrości!!

Gość • Niedziela [13.11.2011, 12:37:31] • [IP: 87.205.48.***]

Hotel Piaski padał, z Muzeum Jasiewicz wyrzucił Maciejewskiego /było głośno w prasie!!/. No i p. Banaszkiewicz nie chciał, ale musiał z hotelu przenieść się na szefa muzeum /też było głośno w prasie!!/ Nie wszyscy wiedzą, że dzieci Jasiewicza i Banaszkiewicza miziają się już parę lat. A jeżeli idzie o przychodnię to jest prawda, że umowy na dzierżawę tego obiektu nie przedłuży, bo to jest mściwy, komunistyczny człowiek. No i tak nasza władza dba o mieszkańców -- a jeżeli idzie o OPS w tym budynku to pogratulować -- dopiero niedawno skończył się remont pomieszczeń opieki w straży.

Gość • Niedziela [13.11.2011, 08:09:01] • [IP: 83.25.170.***]

TAK!! PROSIMY O KONTROLĘ NIK!! tak, i co to da że sobie popiszemy? czy ktoś to czyta wogóle? czy jest ktoś kto zajmie się tym? wątpie...

Gość • Niedziela [13.11.2011, 07:50:25] • [IP: 87.205.71.***]

Myślę, że ze względu na ciebie Gość • Sobota [12.11.2011, 21:01] • [IP: 83.25.118.**] to nie może być prawdą! Wymagasz konsultacji !!

Gość • Niedziela [13.11.2011, 05:49:44] • [IP: 109.78.32.***]

Znajac Jasiewicza tak zrobi mysle ze ludzie niepozwola zlikwidowac przychodni bo juz raz robil podchody zeby zonka miala frekfencje to sie nazywa korupcja a ze tesc jest szefem muzeum to tego niewiedzialem gratulacje panie Jasiewicz.

Gość • Sobota [12.11.2011, 21:01:21] • [IP: 83.25.118.**]

Zamiast prawdę pisać o burmistrzu Jasiewiczu, że ma nas mieszkańców – wyborców w d**** przy podejmowaniu ważnych dla nas decyzji. Pisanina ta niewiele zmieni, wszak człowiek ten jest nie reformowalny – niczym słusznie miniony system polityczny w kraju. Lepiej wyjść na dwór i popatrzeć w niebo – doskonale widać cztery księżyce Jowisza, oczywiście przez (chociaż) lornetkę. Jowisz – to ten najbardziej jasny punkt (nie licząc naszego księżyca). Do zorientowanych. Czy prawdą jest że przychodnia przy ul. Prostej (nie mylić z tą pod parkiem) będzie funkcjonować tylko do końca roku, ponieważ burmistrz wpadł na pomysł aby wprowadzić do tego budynku OPS – Wolin – tym samym pogonić lekarzy którzy tam przyjmują – czy to może być rzeczywiście prawdą?

Gość • Sobota [12.11.2011, 18:48:22] • [IP: 77.113.64.**]

Sprawą tego nabrzeża powinien się zainteresować NIK.

Gość • Sobota [12.11.2011, 17:14:30] • [IP: 178.36.65.**]

niestety ale to prawda najnowsze nabrzeże będzie burzone

Gość • Sobota [12.11.2011, 16:33:28] • [IP: 213.238.105.***]

Oj, chyba kogoś pogięło i to zdrowo. Ale się nie dziwię, bo ludzie burmistrza mają pisać na forach same dobroci o obecnym. Bo jeżeli idzie o wycieczki to ten obecny pobił wszystkich poprzedników na głowę!! I jeszcze ciągnie ze sobą kupę radnych, nie mówiąc już o teściu z muzeum.

Gienek • Sobota [12.11.2011, 11:01:25] • [IP: 77.115.249.***]

umyj piękna płot bo ptasiory pozasrywały !

Gość • Sobota [12.11.2011, 09:51:48] • [IP: 83.25.169.***]

Co ty debilu piszesz, nowego nabrzeża nie bedą niszczyć, tylko budować te przy klubie jachtowym, ludzie czytając wasze komentarze rzygać sie chce, większość by wolała żeby Wolin był taką samą dziurą jak 20 lat temu, ktoś coś robi patrząc w przyszłość, a tu widze martwią się ludziska o 120 letnie rudery które i tak za 5 lat by same się rozleciały...masakra

Gość • Sobota [12.11.2011, 08:15:50] • [IP: 77.113.68.***]

Bilans strat:Zniszczone nowo wybudowane nabrzeże za dwa miliony złotych, zniszczone budynki na ulicy Mostowej, Zniszczenie zabytków które, zalegają w ziemi, tak jak to miało miejsce przy budowie garaży obok tej inwestycji. Bilans zysków:żadne.

Gość • Piątek [11.11.2011, 22:16:39] • [IP: 83.18.71.**]

[IP: 87.205.59.***] zastanów się co za bzdury wypisujesz, podobały ci się rządy Wilkowskiego? bo większości mieszkańców jakoś nie, no chyba że jesteś z tych co się wozili na wycieczki za dobrych byłych czasów z byłym burmistrzem

Gość • Piątek [11.11.2011, 19:01:41] • [IP: 217.211.191.***]

No, no dom nad rzeka ta niezla rzecz. Mieszkalo sie w atrakcyjnym miejscu za 1-go dolara/miesiac! W innych krajach takie miejsce zamieszkania kosztuje miliony. Rozwalic te stare smierdzace budy.

Gość • Piątek [11.11.2011, 10:49:34] • [IP: 83.25.117.***]

Było się zająć problemem jak był na to czas. Teraz możecie pocałować burmistrza w d***. Jak zwykle, robi to co sobie ubzdura, bez pytania o zdanie mieszkańców. Burmistrz zlecił robotę na zasadzie róbcie jak chcecie – a wykonawca oczywiście kierując się wynikiem ekonomicznym wybierze najtańszą metodę. Czy burmistrz zadbał w umowie o interes mieszkańców ul. Mostowej? Znając Go - wątpię!

Gość • Piątek [11.11.2011, 09:21:19] • [IP: 93.94.191.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [11.11.2011, 08:29:10] • [IP: 87.205.59.***]

Burmistrz zastał Wolin murowany, a zostawi rozkopany i zgruzowany!! Nie liczy się z rdzennymi mieszkańcami, tylko dba o swój pijar i prywatny interes!!

Gość • Czwartek [10.11.2011, 22:10:46] • [IP: 83.25.168.**]

ubezpieczyc domki i po sprawie

Gość • Czwartek [10.11.2011, 21:52:03] • [IP: 83.168.86.***]

Cikawe jak jest zapisane w porozumieniu, między Gminą a wykonawcą.Czy zadbany jest interes mieszkańców ul.Mostowej?Mają swoich przedstawicieli w radzie! A może dokumenty są tajne?

Gość • Czwartek [10.11.2011, 20:20:56] • [IP: 79.175.200.**]

#$%^& za rok bedziecie mieli jeden z najlepszych widoków na wyspie

Gość • Czwartek [10.11.2011, 19:44:38] • [IP: 77.255.218.***]

LUDZIE ! ZOBACZCIE KOMINY TYCH BUDYNKÓW - NIE TRZEBA MARINY - WYSTARCZY LEPSZY WIATR I. .. PO NICH. TO TEŻ JEST METODA - NIE REMONTOWAĆ PRZEZ 20 LAT A POTEM POWIEDZIEĆ - PRZEZ BUDOWĘ MARINY DOM MI ZAWALILI !!

Gość • Czwartek [10.11.2011, 19:29:26] • [IP: 83.11.70.**]

Przy budowie obwodnicy zagrzybiałe chałupy rozebrali a ludzie przyzwoite mieszkania a nawet domy dostali i są zadowoleni.Jak się stara rozsypie to na ulicy na pewno mieszkać nie będą.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 18:51:20] • [IP: 83.21.202.***]

oj oj tylko grymasy polaczki tak żle robią coś żle co za naród

dumka • Czwartek [10.11.2011, 18:23:42] • [IP: 79.186.7.**]

ważne że gmina ma inwestycje, a nie takie szaraki jak my Burmistrz mieszkanie ma daleko...a ty babciu się martw sama. trza zaczekać do wyborów to nas za uwarzą a oni po wyborach w dupie mają itp...

Gość • Czwartek [10.11.2011, 17:09:08] • [IP: 83.25.117.***]

Ostatnio dużo mówi się o locie na Marsa. Ale są obawy że mogą być problemy z drogą powrotną. Za wypowiedzią burmistrza z artykułu - na podstawie obaw niemożna wstrzymywać postępu naszej cywilizacji. Więc leć! Leć bez obaw, szczęśliwej podróży – jak by nie było dwa lata spokoju.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 17:00:10] • [IP: 83.25.171.**]

W 45 wytrzymały dwa miesiące ostrzału artyleryjskiego to i teraz dadzą radę. Ale jak ktoś pisał wcześniej lepiej porobić zdjęcia stanu obecnego. Może warto jeszcze ubezpieczyć.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 16:48:24] • [IP: 79.186.7.**]

A w Chynowie mieszkańcy nie mogą się doprosić o lampy, :(, a marine buduja w Wolinie smieszne

Dr.Green • Czwartek [10.11.2011, 16:44:45] • [IP: 94.42.159.***]

Wykonawca jak zepsuje to będzie musiał naprawić... takie jest nasz prawo. Jeśli budynki będą grozić zawaleniem to wykonawca na własny koszt musi zapewnić tym ludziom godny kwaterunek i rekompensatę pieniężną zgodną z wartością rynkową posesji, może również naprawić szkody jeśli będą one do naprawienia. Więc ja bym się tam nie bał... PS. Koło mnie też buduje się marina... i nawet mi szklanka ze stołu nie spadła choć stawiam zawsze przy krawędzi.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 16:34:04] • [IP: 83.20.79.***]

czy wam zależy żeby wreszcie zaczęło się coś dziać, czy jak za króla ćwieczka, wystarczy wam łuczywo a może w najlepszym przypadku ogarek

Gość • Czwartek [10.11.2011, 16:16:15] • [IP: 83.25.169.***]

tak uspokaja burmistrz...jak zawsze...i co z tego nie pyta co na to mieszkańcy..tylko wjeżdża i buduje...nie licząc się z nikim i z nikim tymczasem biedni mieszkańcy nie śpią po nocach sam w posiadłości mieszka nie do naruszenie więc co go te chałupinki obchodzą! jak zwykle tylko o swoją d... dba żałosne panie burmistrzu żałosne

Gość • Czwartek [10.11.2011, 16:12:38] • [IP: 83.25.169.***]

tak jak zawsze zepsuć a potem naprawiać po co to komu?? po co ta marina zeby biednym ludziom kłopotów nowych narobić!ot cała polityka burmistrza!

Gość • Czwartek [10.11.2011, 15:22:26] • [IP: 79.186.223.***]

Do gość • Czwartek [10.11.2011, 14:47] • [IP: 83.17.236.**] To weź i wyremontuj tej Pani dom. No przecież sam mówisz, że to nie problem.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 14:47:52] • [IP: 83.17.236.**]

jeżeli od prac przy marinie pęka dom to raczej nie wina mariny tylko domu. może czas na remont? bo jeszcze z 10 lat i się okaże że do się zawalił bo obok rowerzysta jechał i mocno pedałował.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 14:29:46] • [IP: 83.21.177.**]

ludzie 21 wiek wszystko powinne byc dopiete na ostatni guzik

Gość • Czwartek [10.11.2011, 14:27:53] • [IP: 83.21.42.***]

larseny mozna wbijac metoda wibracyjna:)a babcia już ma jakies problemy ciemnogród!! boze jak mnei tacy ludzie wkurzaja

Gość • Czwartek [10.11.2011, 14:22:48] • [IP: 83.168.89.*]

Po co ta marina? Co tu robić? Wyjdzie żeglarz na brzeg i co ma robić? Ani jednej knajpy, pubu, dyskoteki! Ciemności egipskie o 18.00 i psy dupami szczekają! Prowincja!!

Gość • Czwartek [10.11.2011, 13:03:21] • [IP: 83.8.129.**]

Ludzie dajcie spokuj Burmistrz dba o swoje interesy a marina to tylko beton, nie wierzę że ktoś tu będzie wpływał jachtami ja osobiscie nie, jeszcze mieszkanie mam wunająć bez przesady mam wcześniej lepsze przystanie w których mam zaplecze, którego w Wolinie nie ma:)

Gość • Czwartek [10.11.2011, 11:21:24] • [IP: 83.8.104.**]

Ludzie kochani. Nie bójcie się - pan burmistrz na pewno pomyśli, jak zabezpieczyć wasze sprawy. To porządny człowiek i gospodarz. Zrobi, co sie da.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 11:13:45] • [IP: 178.238.244.***]

Do gośćCzwartek [10.11.2011, 10:27]  [IP: 94.42.45.**]Coś mało jesteś zorientowany...Nie wiesz, że burmistrz na swoim stanowisku nie może wykonywać innych prac nie dotyczących jego stanowiska??Gość  Czwartek [10.11.2011, 10:19]  [IP: 85.166.249.*]Popieram tego gościa, zwsze ktoś coś znajdzie!!Jeszcze Ci mieszkańcy mogą mieć wyremontowane domy a na dokładkę jak powstanie marina to jeszcze będą wynajmować pokoje albo optworzą np.jakieś punkty gastronomiczne!Szkoda, że ja tam nie mieszkam:)

Gość • Czwartek [10.11.2011, 11:01:31] • [IP: 77.253.238.***]

P.S. Chciałbym się mylić i poznać w przyszłości osobę/burmistrza, który będzie prawdziwie dla swojej Gminy i mieszkańców. W końcu mieszkańcy to przecież Gmina.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 11:00:04] • [IP: 77.253.238.***]

Popieram opinię z 10.23. Tylko informacja do mieszkańców powinna być taka że powinni udać się do Burmistrza z wnioskiem (podpisanym przez wszystkich mieszkańców z okolicy budowy) aby on (Burmistrz) wysłał z ramienia urzędu rzeczoznawców i inspektora nadzoru budowlanego (mogłobyc na koszt Wykonawcy, wystarczyło wzmiankę w przetargu dodać, poza tym ubezpieczenie na Wykonawcy na które powołuje sie burmistrz nie wypłaci odszkodowań jeżeli takich badań nie było na początku). Wszystko zgodnie z obowiązującym prawem. Wtedy mieszkańcy mogą być spokojni o swoje ewentualne roszczenia. Ja osobiście jako urzędnik nie ufałbym na słowo burmistrzowi, nieważne którego miasta. Oni myśla tylko o sobie, o tym jak przetrwać kadencję, a nie o tym by zrobić coś dla swoich gmin nie wspominając o mieszkańcach. Mydlą oczy tylko.

BAD 21 • Czwartek [10.11.2011, 10:54:29] • [IP: 80.54.123.***]

do gościa ip 85.166.249 według ciebie to jest atrakca to sobie ją wybuduj koło własnego domu, ściany u ciebie nie popękają bo napewno mieszkarz w ziemiance prymitywie

Gość • Czwartek [10.11.2011, 10:27:32] • [IP: 94.42.45.**]

burmistrz jako rzeczoznawca powinien wycenić te nieruchomości mieszkańcom za darmo z uwzglednieniem oczywiście wartości po powstaniu mariny, a mieszkańcy powinni ubezpieczyć te domy od oszacowanej kwoty na ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzenia inwestycji budowy mariny. Bo jak tego nie zrobią to dostaną ochłapy.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 10:23:00] • [IP: 77.254.66.***]

do wlascicieli..porobic zdjecia domow, scian moze jakiegos inspektora budowlanego zeby zrobil analize stanu budynkow.pozniej w razie czego bedzie podstawa do sadu

Gość • Czwartek [10.11.2011, 10:19:21] • [IP: 85.166.249.*]

Tak gadają, że Burmistrz nic nie robi i w Wolinie się nic nie dzieje, a jak już coś chcą wybudować i uatrakcyjnić miasto to zawsze się znajdą tacy, którym to będzie przeszkadzało. Popękają ściany to nawet lepiej bo będą musieli to naprawić i remont za darmochę.

Gość • Czwartek [10.11.2011, 10:15:23] • [IP: 206.174.26.***]

Wykonawca będzie musiał je zabezpieczyć – I CO DALEJ A KTO NAPRAWI TE ZNISZCZENIA.

Oglądasz 1-76 z 76
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Przerwa w dostawie prądu – Świerzno. Ze względu na prace konserwacyjno-modernizacyjne w dniu 23 kwietnia 2025 r. nastąpi planowana przerwa w dostawie energii elektrycznej od godziny: 09:00 do 13:00 w miejscowości Świerzno, ulice: Długa (nr 1–11) Cicha (nr 1–9) Radosna (nr 5–13) oraz Straż i Urząd Gminy. Kontakt w sprawie przerwy: 991 ■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■