- Odcinek od węzła Parłówko do Troszyna został wyłączony z ruchu. Pojazdy jadące do Świnoujścia skierują się z węzła Parłówko na rondo, wyjadą następnie z ronda wylotem w kierunku Kamienia Pomorskiego – informuje GDKiA.
fot. Wojtek Basałygo
Od poniedziałku 7 listopada zmieniła się organizacja ruchu, na obwodnicy Troszyna, Parłówka i Ostromic. Uszkodzeniu uległ wiadukt łączący Troszyn z Troszynkiem. Naprawa może potrwać nawet kilka tygodni.
- Odcinek od węzła Parłówko do Troszyna został wyłączony z ruchu. Pojazdy jadące do Świnoujścia skierują się z węzła Parłówko na rondo, wyjadą następnie z ronda wylotem w kierunku Kamienia Pomorskiego – informuje GDKiA.
Na skrzyżowaniu przed nowym wiaduktem nad linią kolejową w Parłówku skręcą w lewo w dawny przebieg DK nr 3 przez Troszyn. Na skrzyżowaniu przed przejazdem kolejowym w Parłówku pierwszeństwo ma relacja Szczecin – Świnoujście, w związku z tym prosimy szczególnie kierowców jadących DW nr 106 od strony Kamienia Pomorskiego o zachowanie szczególnej ostrożności. Pojazdy jadące od strony Świnoujścia wjadą na stary przebieg DK nr 3 po przejechaniu mostu przez rzekę Grzybnica.
PANI SOŁTYS TROSZYNA, MIAŁO BYC POTĘZNE DOFINANSOWANIE Z ZEWNĄTRZ OD MARSZAŁKA DLA DZIECI NA FERIE. BYŁA PANI WYMIENIANA JAKO ELITA STARAJĄCYCH SIĘ O DOFINANSOWANIE.CO Z TEGO WYSZŁO? CZYTO BYŁA KOLEJNA ŚCIEMA? A MOŻE JAKIEŚ WYBORY SIĘ ZBLIŻAJĄ? PROSZĘ ODPOWIEDZIEĆ ILE SOŁECTWO DOSTAŁO OD MARSZAŁKA? JEŻELI PIENIĄDZE ZOSTAŁY PRZYZNANE - PRZEPROSZĘ. PROSZĘ O ZAJĘCIE STANOWISKA A W PRZYPADKU GDY SOŁECTWO NIE DOSTAŁO PIENIĘDZY PROSZĘ O ZAPRZESTANIE Z FAŁSZYWĄ PROPAGANDĄ.
Zapewne wine zgonią teraz na burmistrza albo na mamuta z wolina
nic dziwnego, cement z tej budowy można było kupować tonami, totalna lewizna w biały dzień
A TO CIEKAWE MOŻE JAKIEŚ NAZWISKO NIC NAM NIE WIADOMO...
Burmistrz nieustająco o Was myśli – a właściwie o następnym kandydacie na radnego z Waszego okręgu.
Co nas mieszkańców Troszyna obchodzą kryteria ceny itp...jak my ciągle mamy utrudnienia.Nikt o nas nie myśli.
rozsypie sie niczym most z gówn.a po kiego ch.. bylo budowac skoro na naprawy teraz beda wywalac kase ?
Masz rację! Środa [09.11.2011, 14:56] • [IP: 77.253.238.***] Mniemam że czytający ustawę większość urzędników niestety nie doczytuje jej do końca, a szkoda, wiedzieliby że kryterium ceny nie jest jedynym wyznacznikiem – choć istotnym.
Jedno wielkie g...o
w radiu podali dodatkowo, że wiadukt pękł z powodu nadmiernej prędkości pojazdów... Nie rozumiem co to ma do rzeczy:/ gratuluje wykonania wiaduktu.
Siedzi jeden z drugim w gnoju i wypowiadają się o drodze
A wracając do wypowiedzi o przetargach gościa ze środy godz. 9.28: po Twojej wypowiedzi widać że sam nie znasz ustawy PZP. ustawa mówi o najorzystniejszej ofercie. definicję tego stanowi art. 2, okt 5) ustawy. Zapraszam do lektury i goń do przełożonego niech wyśle na szkolenie z asertywności bo widać brakuje jej urzędnikom zajmującym sie przetargami. Ciekawe dlaczego najniższe ceny stanowia aż 90% kryteriów? Może szef lub inni powiedzieli że tak ma być. Żadna kontrola nie przyczepi sie do tego że określiłeś inne kryteria. Możesz nawet w przypadku zamówienia np. długoterminowej żywności zażyczyć sobie do oferty próbki tej żywności i ustalić kryterium (np. 10-20%) jakość - niech do komisji na degustację zaproszeni zostaną przedstawiciele tych dla których będzie ta żywność. Polecam stosowanie innych niz cena kryteriów.
czytaj ze zrozumieniem. Kryterium cena nie może być mniejsza niz 40%. Może 50, może być 40, może być 70 i może też być 100. I bede sie wypowiadał bo zajmuje sie przetargami i niejedna kontrole przeszedłem.
Panie redaktorze co pęka. Wiadukt to budowla złożona i duża, od nasypów po konstrukcje nośne. Wiele warstw nośnych, aż do asfaltu ścieralnego. Co tam jest nie tak. Czy grozi katastrofą budowlaną, czy tylko obiekt układa, dopasowuje się do gruntu. Panie redaktorze proszę o rzetelną informacje.
Nie jest prawdą że cena ma być maksymalnie 40% kryterium. Więc nie wypowiadaj się o pisaniu specyfikacji bo od razu widać że nie masz o tym pojęcia! I że nigdy sam nie robiłeś przetargu. I nigdy nie rozmawiałeś z kontrolującymi organami państwowymi.
Poprosotu zostały żle wykonane otwierty geologiczne na etapie projektowania. Filar wiaduktu z całą konstrucją został postawiany na gruncie torfowym i wiadukt zaczął pracować a sama konstrukcja nie wytrzymała napięć i zaczeła pekąć.
takie jaja tylko w Polsce i pomyśleć, że jełopy robią to też miedzy innymi też dla siebie..., Niemcy droge położą i po 30 latach myśli się o remoncie Polacy położą a o remoncie mowa po miesiącu haha...-KRETYNI ! ! !
w ogóle ta obwodnica to porażka w paru miejscach stoi duża ilość WODY" jezioro" po większych opadach trzeba mieć łódkę !! a WIADUKT nad Parłówkiem też czeka na swoją chwilę bo widziałem jak chłopcy podsypują łopatkami jak dzieci w piaskownicy... KTO ZA TO JEST ODPOWIEDZIALNY POWINIEN DOSTAĆ PO D...E !! PIENIĄDZE W GŁĘBOKIE BŁOTO !
drogi ktore budowal GIEREK WIELKI sa uzywane do dzis...PO-rabance. .zlodziejskie
Brak odpowiedzialnych osób, nadzoru... -brak winnych partactwa...Szkoda słów...
pis + po = pzpr
Za nich myślą Niemcy a oni są od partolenia.Przecież te wiadukty wogóle nie były jeszcze w użytku.Co to będzie jak zaczną po nich jeździć, a może to pomniki na cześć Unii europejskiej.A co tam, zmarnowane pieniądze.Popaprańcy wszystko marnują!!.
Jestem mieszkanką Troszyna nie rozumiem dlaczego zamknięto nam zjazd do wsi od strony Świnoujścia i wyjazd nową obwodnicą w kierunku Szczecina. W niczym to nikomu nie przeszkadzało byśmy jeździli wybudowanymi już odcinkami. Dlaczego znowu jesteśmy obciążani dodatkowymi kilometrami i zaskakiwani wprowadzanymi zmianami organizacji ruchu. Czy w GDDKiA nikt nie myśli?
he he he gośc z 16.35 popieram w 100%
Teraz na srodku drogi będzie stał słup podpierający wiadukt słup !. s...łup1!! s... łup !!