POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Poniedziałek [20.02.2023, 13:04:10] • zachodniopomorskie

Robert, Wiktor i Karolina najszybsi na parkrunie

Robert, Wiktor i Karolina najszybsi na parkrunie

fot. Organizator

Rowerowo Pieszy Rajd na Orientację „Powitanie Wiosny – LATARNIK 2023” zwany dalej Rajdem odbędzie się w dniu 25 marca 2023 r. w Hali Widowiskowo Sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym, im. Konstantego Maciejewicza w Stepnicy, ul. Krzywoustego 4 (53.6512569N, 14.6279206E). Terenem rozgrywania zawodów będą miasto Stepnica, część gmin Stepnica, Goleniów, Przybiernów, Wolin zlokalizowanych przy trasie Wokół Zalewu Szczecińskiego.

CELE IMPREZY:
– upowszechnienie i wzrost poziomu wiedzy na temat imprez na orientację wśród osób biorących udział w rajdzie, wzrost aktywności fizycznej,
– rozwój aktywnych form turystyki i rekreacji,
– promocja walorów turystyczno – krajoznawczych Gminy Stepnica, gmin ościennych i Trasy Wokół Zalewu Szczecińskiego, wzmocnienie procesu budowania pozytywnego wizerunku miasta Stepnica,
– zapobieganie nadwadze u dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych, propagowanie zdrowego trybu życia, turystyki rowerowej, pieszej i rekreacji,
– praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem,
– zacieśnianie więzi rodzinnych w ramach wspólnej rywalizacji,
– wykształcenie postaw proekologicznych, szacunku do przyrody i jej piękna,
– rozwinięcie umiejętności współpracy międzyludzkiej – w szczególności u dzieci i młodzieży,
– promocja zasad fair play i uczciwej konkurencji, – popularyzacja imprez na orientację jako doskonałej formy spędzania wolnego czasu, – pokazanie gminy Stepnica jako centrum aktywnego wypoczynku, turystyki i rekreacji,
– wyłonienie najlepszych zawodników wśród uczestników (na trasach z klasyfikacją),
BAZA RAJDU:
Bazą rajdu będzie:
Hol Hali Widowiskowo Sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym, im. Konstantego Maciejewicza w Stepnicy, ul. Krzywoustego 4. Start i meta przy biurze zawodów.
ORGANIZATORZY:
STOWARZYSZENIE INICJATYW SPOŁECZNO-EDUKACYJNYCH „Z NATURĄ”,
ul. Akacjowa 9a/9,
72-100 Goleniów
Goleniowska Kompania Rowerowa - LEGIONY ULICY
grupa nieformalna Gwiezdna Flota Maszewo, Firma PALADINUM PROJECT
PARTNERZY:
Urząd Miasta i Gminy w Stepnicy, Starostwo Powiatowe w Goleniowie
SPONSOR TRASY PIESZEJ TR6R - RODZINNEJ DRUŻYNOWEJ - 6 km:
Burmistrz Miasta i Gminy Stepnica
WYŻYWIENIE:
Organizator zapewnia poczęstunek i napoje (woda, kawa, herbata) dla wszystkich uczestników oraz posiłek regeneracyjny po ukończeniu Rajdu w Bazie Rajdu dla dystansów TR100, TR50, TR30R, TP16
TRASY:
Uczestnicy rajdu będą mieli do wyboru 5 tras:
• Trasa Rowerowa – TR100/22 PK - dystans ok. 110 km
• Trasa Rowerowa – TR50/18 PK - dystans ok. 55 km
• Trasa Rowerowa Rodzinna – TR30R/16 PK - dystans ok. 30 km
(na tej trasie startuje się w drużynach minimum 2-osobowych, z co najmniej z 1 osobą niepełnoletnią w wieku 8 -18 lat)
• Trasa Piesza – TP16/12 PK - dystans ok. 16 km
• Trasa Piesza Rodzinna– TP6R/10 PK- dystans ok. 6 km,
(na tej trasie startuje się w drużynach minimum 2 -osobowych, z co najmniej z 1 osobą niepełnoletnią w wieku 8 -18 lat)

KLASYFIKACJE:
Na trasie pieszej rodzinnej drużynowej 6 km nie będzie przeprowadzana żadna klasyfikacja.
Każda drużyna/rodzina który ukończy w limicie czasu zawody otrzyma pamiątkowe medale uczestnictwa.
Uczestnicy na trasach TR100, TR50, TP16 będą klasyfikowani w kategoriach:
– kobiety,
– mężczyźni.
Na trasie TR30R
- drużyny

HARMONOGRAM IMPREZY:
25 marzec 2023 (sobota):
– 07:30 – 08:45 – praca sekretariatu rajdu – wydawanie pakietów startowych na trasy: TR100, TR50, TR30R, TP16, TP6R
– 08:45/09:00 – odprawa techniczna i start trasy: TR100
– 09:00 – 11:30 – praca sekretariatu rajdu – wydawanie pakietów startowych osobom zapisanym wcześniej
09:30/09:45 – odprawa techniczna i start trasy: TR50
10:15/10:30 – odprawa techniczna i start trasy: TP16
10:45/11:00 – odprawa techniczna i start trasy: TR30R
11:30/11:45 - odprawa techniczna i start trasy: TP6R
– 17:00 – koniec limitu czasu na wszystkich trasach; (poszczególne trasy mogą mieć inne limity)
– 15:00 – 17:00 – grill z pieczeniem kiełbasek; wyniki częściowe – 17:30 – podsumowanie i ogłoszenie wyników rajdu – dekoracja najlepszych uczestników. losowanie nagród rzeczowych
PUNKTY KONTROLNE:
Punkty kontrolne (PK) będą oznaczone w terenie biało-pomarańczowymi lampionami lub kartkami w formacie A4 z numerem oraz kodem punktu lub/i perforatorem. Obecność uczestnika na punkcie będzie potwierdzana na kartach startowych, które uczestnicy (po otrzymaniu w biurze zawodów) muszą posiadać przy sobie. Potwierdzenie punktu kontrolnego będzie polegać na przedziurkowaniu odpowiedniej kratki na karcie startowej lub spisaniu kodu znajdującego się na lampionie. Każdy z zawodników powinien odwiedzić punkt osobiście. Na wybranych punktach na trasie mogą być dodatkowe zadania lub zagadki, dodatkowo punktowane (1 poprawnie zaliczone dodatkowo zadanie – 2 punkty przeliczeniowe). W komunikacie startowym/technicznym ogłoszonym przed rozpoczęciem startu tras rajdu będzie podana ilość punktów kontrolnych oraz inne ważne informacje dotyczące pokonywania tras rajdu.

ZASADY ROZGRYWANIA ZAWODÓW:
• Aby zostać sklasyfikowanym w zawodach na każdej z tras należy prawidłowo potwierdzić co najmniej jeden PK;
• Za każdy prawidłowo potwierdzony PK oraz za prawidłowo wykonane zadanie lub poprawnie rozwiązaną zagadkę zawodnik otrzyma 4 punkty przeliczeniowe;
• Zwycięzcami (na trasach: TR100, TR50, TR30R, TP16 w poszczególnych kategoriach zostaną osoby, które na danej trasie zdobędą najwięcej punktów przeliczeniowych w najkrótszym czasie;
• W klasyfikacji w pierwszej kolejności brana będzie pod uwagę suma punktów przeliczeniowych, a w drugiej czas przybycia na metę;
• Za przybycie na metę po wyznaczonym limicie czasu naliczane będą punkty karne – za każdą rozpoczęte 5 minut spóźnienia odejmowany będzie 1 punkt przeliczeniowy;
• W zawodach wykorzystywana zostanie mapa turystyczna o odpowiedniej skali z zaznaczonymi PK
• Zawodnicy zobowiązani są do jazdy w kasku sztywnym;
• Zaleca się wyposażenie uczestników w mapnik, licznik kilometrów, kompas i podstawowe narzędzia do naprawy roweru;
• Nieklasyfikowani będą zawodnicy, którzy nie przestrzegają zasad sportowego zachowania, nie zaliczyli żadnego punktu kontrolnego, nie zwrócą karty startowej po przybyciu na metę lub nie dotrą na metę do zamknięcia mety
• Uczestnicy, którzy podczas zawodów nie mogą bądź nie chcą kontynuować jazdy z jakiegokolwiek powodu, zobowiązani są poinformować o tym fakcie Organizatora;
• Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy lub skrócenia tras zawodów ze względu na złe warunki atmosferyczne.
WARUNKI UCZESTNICTWA W ZAWODACH:
• Dokonanie rejestracji i przesłanie zgłoszenia do dnia 23 marca 2023 włącznie na Rajd poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:
online.datasport.pl/zapisy/portal/zawody.php?zawody=7509

Istnieje możliwość zgłoszenia po terminie 23 marca 2023 roku w Biurze Rajdu w dniu startu , jednakże organizator nie gwarantuje wtedy pełnego pakietu startowego.

• W przypadku tras: pieszych – TP6R, TP16, TR25R, TR50, TR100 – równoczesne dokonanie opłaty startowej na konto Organizatora lub w bazie Rajdu. Liczy się data wpływu na konto. Jej wysokość uzależniona jest od terminu dokonania zapisu i wpłaty, a także od wieku uczestnika, za którego jest uiszczana.

Robert, Wiktor i Karolina najszybsi na parkrunie

fot. Organizator

Opłatę startową należy przesłać przekazem lub przelewem w momencie rejestracji/zapisów na konto organizatora:
SISE Z Naturą, ul. Akacjowa 9a/9, 72-100 Goleniów
Velo Bank: 88 1560 0013 2306 1937 5000 0001
z dopiskiem LATARNIK 2023 + imię i nazwisko osoby/osób za które wysyłana jest opłata startowa
• Podpisanie oświadczenia o udziale w zawodach na własną odpowiedzialność, w przypadku uczestników niepełnoletnich i niepełnosprawnych oświadczenie o udziale w zawodach podpisują ich opiekunowie;
• Osoby w wieku 16-18 lat będą musiały przedstawić pisemną zgodę rodziców lub opiekunów na udział w zawodach;
• Osoby poniżej 16 roku życia zobowiązane będą brać udział w zawodach pod opieką osoby pow. 21 roku życia.
• Za bezpieczeństwo uczestników rajdu odpowiedzialni są ich opiekunowie prawni,

UWAGA:
dodatkowe informacje i zapytania pod adresem mailowym:
legionyulicy@gmail.com, lub poprzez strony wydarzenia na profilu Facebooka.
www.facebook.com/GoleniowskaMasaKrytyczna
www.facebook.com/events/1128154981220695

ŚWIADCZENIA:
• Zaplecze sanitarne (wc, prysznice),
• karta startowa, mapy i numer startowy,
• poczęstunek na mecie, posiłek regeneracyjny

NAGRODY:
• Na trasie pieszej mini rodzinnej drużynowej 5 km każda drużyna otrzyma statuetkę, a każdy uczestnik dyplom za udział,
• Na pozostałych trasach osoby, które zdobędą 3 pierwsze miejsca w każdej kategorii otrzymają trofea i dyplomy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
• Rajd będzie się odbywał przy nieograniczonym ruchu drogowym, dlatego uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów ruchu drogowego,
• Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na Rajd i powrotu z niego a także podczas jego trwania,
• Każdy uczestnik bierze udział w Rajdzie na własną odpowiedzialność, musi to potwierdzić, podpisując stosowny dokument, w którym zadeklaruje pełną odpowiedzialność za ryzyko i ewentualne obrażenia oraz wyposażenie i zgubione rzeczy,
• Obowiązuje nakaz udzielenia pomocy poszkodowanym uczestnikom Rajdu,
• Używanie odbiorników gps podczas trwania zawodów dozwolone jest jedynie w celach archiwizacyjnych trasy,
• Na trasie rajdu obowiązuje zakaz używania innych map, niż te rozdane przez organizatora,
• Zabrania się śmiecenia na trasach Rajdu,
• Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Rajdu z powodów niezależnych od niego,
• Uczestnik dokonujący rejestracji, akceptuje warunki niniejszego regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133, poz.883). Zgadzają się również na otrzymywanie korespondencji drogą elektroniczną i udostępniają w tym celu swój adres e-mail zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 144/02, poz. 1204),
• Uczestnik akceptujący niniejszy regulamin zgadza się na wykorzystanie swojego wizerunku przez media i sponsorów,
• Brak znajomości regulaminu nie będzie uznawany za wytłumaczenie,
• Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji niniejszego Regulaminu oraz do jego zmian.

Komandor Rajdu:
Członek Zarządu SISE Z Naturą
Adam Gulbinowicz
tel. 798528687


komentarzy: 1, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-1 z 1

Gość • Poniedziałek [20.02.2023, 21:17:21] • [IP: 176.221.122.**]

Co to za tytuł?

Oglądasz 1-1 z 1
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Prawie dwie godziny trwały utrudnienia spowodowane kolizją w tunelu w Świnoujściu. Stała przeprawa została ponownie uruchomiona o godz. 17.15. Do zdarzenia drogowego doszło 11 września o godz. 15.25. Z nieustalonych dotąd przyczyn wewnątrz tunelu doszło do zderzenia dwóch samochodów osobowych. Nikt nie został ranny ■ Świnoujśie: 11 września o godz. 15.25 doszło do kolizji w tunelu. Na miejscu są służby ratunkowe. Tunel jest tymczasowo zamknięty. Kierowcy powinni kierować się na przeprawę promów Bielik oraz Karsibór ■ W sobotę popołudniu na Zalewie Szczecińskim, na wodzie pojawił się niecodzienny gość - mały samolot, który z przyczyn technicznych, a może i przez złośliwość losu, musiał awaryjnie lądować na tafli zalewu. Czyżby to brak paliwa, a może drobna awaria? ■ Politycy! Nie zabijajcie polskich mediów! Polskie media są ważną częścią życia każdego z nas – wszystkich żyjących, mieszkających i pracujących w Polsce. Są częścią naszego dziedzictwa kulturowego i systemu demokratycznego. I jako takie muszą przetrwać. W całej swojej, także niedawnej historii, stały na straży wolności, demokracji, obywatelskiego prawa do debaty publicznej, prawdy i odpowiedzialności za słowo. W interesie Polski jest, by to się nie zmieniło ■ Zarząd Spółdzielni Słowianin uprzejmie informuje, że w dniach 24.06.2024 r. - 28.06.2024 r. w Świnoujściu, Wolinie i Międzyzdrojach odbędzie się Walne Zgromadzenie Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej "Słowianin". Wszystkie materiały sprawozdawcze oraz projekty uchwał Walnego Zgromadzenia, sprawozdanie finansowe Spółdzielni za rok 2023, protokoły z walnego zgromadzenia oraz informacja o stopniu realizacji uchwał i wniosków z zebrań są wyłożone do wglądu Członków Spółdzielni w sekretariacie Spółdzielni na I piętrze przy ulicy Niedziałkowskiego 9 oraz biurach Administracji w Wolinie i Międzyzdrojach ■ Do 3 czerwca płatnicy powinni zweryfikować, podpisać i odesłać przez PUE ZUS wniosek o zwrot nadpłaconej składki na ubezpieczenie zdrowotne. 20 maja minął termin rozliczenia składki zdrowotnej za 2023 rok. Ten obowiązek miały osoby prowadzące pozarolniczą działalność, które w ubiegłym roku podlegały ubezpieczeniu zdrowotnemu i były opodatkowane podatkiem liniowym, skalą podatkową lub ryczałtem ewidencjonowanym. Roczne rozliczenie musieli też sporządzić płatnicy składek, którzy zaczęli prowadzić działalność od stycznia 2024 r. i opłacali podatek na zasadach ogólnych. Jeśli z rocznego rozliczenia składki zdrowotnej wyszła nadpłata, a płatnik nie ma zaległości składkowych, ani nienależnie pobranych świadczeń z ubezpieczeń społecznych, to na jego profilu na PUE ZUS został przygotowany wniosek (RZS-R) o zwrot nadpłaty (w dokumentach roboczych). Wniosek należy zweryfikować, podpisać i odesłać przez PUE do 3 czerwca. Wtedy najpóźniej do 1 sierpnia ZUS przekaże nadpłatę na rachunek bankowy, który jest zapisany na koncie płatnika składek. Gdy przedsiębiorca nie złoży wniosku o zwrot nadpłaty, ZUS rozliczy ją na koncie płatnika najpóźniej do końca tego roku. Jeżeli z rozliczenia wynikła niedopłata, to płatnik musiał uregulować ją wraz ze składką za kwiecień jednym przelewem do 20 maja na swój indywidualny numer rachunku składkowego (NRS). ■ Wściekły lis w Lubinie: Ostrzeżenie dla mieszkańców. Na terenie pustostanu przy ulicy Głównej 28, 30 w Lubinie może przebywać wściekły lis. Zgłoszenia od mieszkańców sugerują, że zwierzę wykazuje niepokojące objawy, charakterystyczne dla wścieklizny. Według relacji świadków, lis zaobserwowany na niezamieszkałej posesji wykazuje agresywne zachowanie. Atakuje psa przez siatkę ogrodzeniową, wydając przy tym dziwne, charczące odgłosy. Zwierzę szczerzy zęby i rzuca się na ogrodzenie, próbując dostać się do psa. Co więcej, gdy właściciel psa zbliżył się do miejsca zdarzenia, lis nie wykazał strachu przed człowiekiem. Zamiast tego, ponownie zaatakował ogrodzenie. Brak naturalnego lęku przed ludźmi i agresywne zachowanie to typowe symptomy wścieklizny. Jest to niebezpieczna choroba zakaźna, która może być śmiertelna zarówno dla zwierząt, jak i dla ludzi. W związku z tym incydentem, mieszkańcy okolicznych domów powinni zachować szczególną ostrożność. Zaleca się unikanie kontaktu z dzikimi zwierzętami oraz natychmiastowe zgłoszenie podobnych przypadków odpowiednim służbom ■ Obchodziliśmy Dzień Strażaka, święto, które jest hołdem dla niezwykłej odwagi i poświęcenia tych, którzy codziennie stawiają czoła ogniu i niebezpieczeństwom. Strażacy są nie tylko nieustraszeni w walce z płomieniami, ale także pierwszymi, którzy pojawiają się na miejscach wypadków, katastrof naturalnych i innych ekstremalnych sytuacji. Ich praca to nie tylko zawód, ale misja, którą wykonują z niezachwianą determinacją i odwagą ■ Zarząd Powiatu w Kamieniu Pomorskim uprzejmie informuje, iż został ogłoszony konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Kamieniu Pomorskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 15 kwietnia 2024 roku ■