Zgodnie z art.26 ust.1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych udostępnia dokumentację medyczną pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta. Po swoją dokumentację medyczną można wystąpić pisemnie na adres: ul. Gryfa Pomorskiego 21-23, 72-500 Międzyzdroje lub telefonicznie pod nr tel.: 91 328 01 79. Dokumentacja może zostać przekazana Państwu osobiście w siedzibie PARTNERMED-u, za pośrednictwem Poczty Polskiej, ew. bezpiecznie (w zaszyfrowanym pakiecie) bezpośrednio do naszej placówki, pod warunkiem złożenia uprzednio przez Państwo stosownej deklaracji wyboru lekarza i pielęgniarki POZ.
A w Międzyzdrojach że zlikwidowanej przychodni dokumentacji medycznej nie można uzyskać. Odsyłają do centralnego archiwum. Może redakcja portalu tym problemem by się zajęła. Przychodnia zakończyła sobie działalność wystawiając do wiatru pacjentów i w dodatku robi trudności z uzyskaniem dokumentacji. Wypowiedzi w stylu przecież pacjent wie na co choruje są śmieszne. Bo chodzi także o przeprowadzane badania dawkowane leki te obecne i te wcześniejsze i wiele innych ważnych informacji które mogą pomóc w leczeniu pacjentów przez nowego lekarza. Płacenie ogromnej składki zdrowotnej nie przekłada się na jakość świadczeń NFZ. A przecież chodzi o nasze zdrowie i życie które jest wartością największą