POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Wtorek [09.08.2011, 04:58:15] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski z estetyką na bakier

Kamień Pomorski z estetyką na bakier

fot. ikamien.pl

Kompletny brak stylu i wrażenie, że architekt zezwalający na powstawanie nowych budynków nie dostrzega, że nie pasują do otoczenia. Do tego różnokolorowe tandetne banery reklamowe wieszane w dowolnym miejscu na elewacjach.

Nikt nie przywiązuje dbałości, aby stawiane budynki nawiązywały charakterem do otoczenia. Kamień Pomorski zdaje się nie chce poprawiać niszczonej przez wiele lat estetyki. W dalszym ciągu buduje się byle jak i byle gdzie.

- Widać kompletny chaos. Wygląd miasta powinien cieszyć oko mieszkańców. Niestety jedyną ulicą która zmieniła ostatnio swoje oblicze to Szczecińska. Chciałabym, aby również otoczenie ratusza zmieniło się po jego modernizacji. Nie ma szansy na ożywienie tego miejsca jeśli dookoła nie powstaną zamiast sklepów, małe kawiarenki i restauracje – uważa pani Małgorzata.

Mieszkańcy z zazdrością spoglądają na rozwijające się sąsiednie gminy. Kamień Pomorski chcieliby porównywać do Gryfic. Oba miasta są stolicą powiatów.

- Wystarczy spojrzeć na Gryfice jak pięknieją. Remontowana jest ulica po ulicy. A u nas? Tylko dziurawe ulice – uważa Czytelnik.

Estetyki nie poprawiają również ogrodzenia posesji przy głównych ulicach miasta. Betonowe ogrodzenie przy ulicy Mieszka I po chwili zmienia się w metalową siatkę. Odstrasza nie tylko widokiem, ale nie tworzy dobrego sąsiedztwa.


komentarzy: 88, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-88 z 88

Gość • Sobota [13.08.2011, 22:31:13] • [IP: 81.219.205.**]

Oczyszczalnia ścieków w Mokrawicy jest przestarzała technologicznie i za dużo z niej wycisnąć się nie da. Jakość wody pitnej zależy od jakości sieci w mieście. Na to wszystkie takie przedsięwzięcia (oczyszczanie ścieków, woda pitna) są fundusze europejskie. Panie Kurowski, do pracy, proszę wykorzystać swoją nieprzeciętna wiedzę i pozyskać dla Kamienia fundusze

Gość • Sobota [13.08.2011, 17:51:43] • [IP: 77.254.91.***]

jeśli ktoś jest z Kamienia to mieszkańcy Kamienia jada po nim na sieci, wygrzebują brudy i poniżają (np. p. Sankowski). Bawcie się dalej w swoim sosie i polewajcie to swoją nienawiścią a tymczasem stanowiska będą obsadzać ludzie z zewnątrz. Kamień ma to na co zasługuje. i duża w tym Wasza internauci rola.

Gość • Sobota [13.08.2011, 13:32:29] • [IP: 188.33.243.***]

Niech się przejdą po całym Kamieniu i zobaczą jakie niektóre ulice są ładne a nie kture jeszcze remontowane wiec niech zobaczą ulice Staromiejską

Gość • Piątek [12.08.2011, 23:17:01] • [IP: 94.23.58.**]

DO IP 83.9.122 każdy mierzy swoją miarą. Idź do PGK i pogadaj chwilę z Panienkami to wszystkiego się dowiesz. Ale to tylko wybitny chemik może zakrywać sie" ochroną danych osobowych" a na biurkach tych Pań z ochroną danych wyczytasz wszystko albo z rejestracji samachodu np ford ZGY lub coś takiego. Więcej Gryfic w PGK. HURRRA. Mieszkańcy Kamienia fora ze dwora.

Gość • Piątek [12.08.2011, 23:12:04] • [IP: 188.165.225.***]

Do 83:9:122 WOW wyrzuccie wszystkich z PGK którzy są mieszkańcami Kamienia a zatrudnijcie z Gryfic i to jakie osoby że hohoho!!. A nasi mieszkańcy niech szukają wiatru w polu a nie pracy. A Pana/Panią zapraszam do księgowości PGK tam każdy może wejść. I wiaidomo kto gdzie mieszka więc ochronę danych osobowych sobie wsadź.

Gość • Piątek [12.08.2011, 20:53:42] • [IP: 83.9.122.***]

do 942358 jestes znajomkiem kadrowej bo ja normalny obywatel nie wiem kto pracuje i jest z ks bo jest ochrona danych

Gość • Piątek [12.08.2011, 13:52:36] • [IP: 94.23.58.**]

A w PGK to jest uważam inny problem -prezes jest ze Szczecina księgowy z Gryfic, księgowa z Gryfic oraz fakturzystka z Gryfic to my nie mamy w Kamieniu księgowych i fakturzystek? Prezes to tam różnie. W ikamieniu jest dużo chętnych do pracy Burmistrzu. Niech tamtymi zajmuje się Burmistrz Gryfic.

Gość • Czwartek [11.08.2011, 20:23:40] • [IP: 67.55.71.***]

IP: 188.165.225 masz rację on tylko osłabi wodociągi i ten zakład będzie wyglądał tak jak oczyszczalnia. tragedia.

Gość • Czwartek [11.08.2011, 16:49:26] • [IP: 188.165.225.***]

Do IP 188:47:178 Pan Sankowski miał okazje doradzać niejednemu prezesowi ale skoro zakrywa się Pan tradycyjnie" prezes nie kazał" - to po co stanowisko kierownika czy dyrektora?. A oczyszczalnia jest zaniedbana nie tylko wizualnie jest brudno niepomalowane - ale ruszyć głową jest problem. Pożyjemy zobaczymy dyrektorze.

Gość • Czwartek [11.08.2011, 15:44:58] • [IP: 83.21.241.***]

Właśnie, właśnie, a' propos bałaganu w Uzdrowisku" Mieszko". Teren uroczy ale niezagospodarowany, tonie w chwastach.. . zarośnięte krawężniki i żywopłoty(co prawda przystrzyżone), kwiaty na trawniku =łące przed głównym wejściem, niewykorzystane, zaniedbane i zarośnięte chwastami skwerki tuż pod oknami kuracjuszy... Teren wygląda na opuszczony i nieużytkowany od lat!! WSTYYYD!!

Gość • Czwartek [11.08.2011, 15:33:31] • [IP: 83.21.241.***]

Nie tylko architektura oszpeca nasz Kamień " (np. domy=stodoły przy ul. Mickiewicza). Spójrzmy na wszechobecne w mieście chwasty. Prym wiedzie Uzdrowisko Kamień. Jestem mieszkanką Kamienia (ostatnio korzystam z zabiegów w Mieszku) i jest mi smutno, jestem wściekła i wstydzę się, gdy słyszę komentarze kuracjuszy na ten temat. Kuracjusze to nie kozy, które zadowolą się byle łączką i smakowitymi chwastami. Tu nie potrzeba dużych pieniędzy, tu potrzeba DOBREGO GOSPODARZA. Widocznie m. in. Mieszko funkcjonuje bez niego... A może tak odrobina inicjatywy w tym względzie, ze strony załogi? Przecież to ich miejsce pracy... Powyższe pozostawiam pod rozwagę aktualnie panującym w Uzdrowisku i oczekuję szybkiego działania w kwestii szeroko pojętych porządków w obejściu Mieszka. O innych obiektach Uzdrowiska napiszę po przeprowadzeniu przeze mnie wnikliwej lustracji.

Gość • Czwartek [11.08.2011, 15:07:24] • [IP: 83.168.85.**]

z architektem rzecz jest prosta. po pierwsze nie ma takiej osoby w urzędzie. po drugie jeżeli część bloków pochodzi z lat 50 a część budynków z 2000 to jest to kilka osób albo ten architekt jest nieśmiertelny i pracuje od 50 lat w tym samym miejscu:)

Gość • Czwartek [11.08.2011, 15:05:56] • [IP: 83.21.241.***]

mnie szlag trafia, gdy patrzę na ogromne" stodoły" wzdłuż ulicy Mickiewicza. Nie dodają uroku miastu, robi się ciasno, duszno i przede wszystkim brzydko! Przy okazji apeluję do Dyrekcji Uzdrowiska w Kamieniu o zatrudnienie pracownika (pracowników) w zakresie utrzymania zieleni i porządków wokół Mieszka (bo tak aktualnie korzystam z zabiegów i dokonuję krytycznej lustracji). UZDROWISKO TONIE W CHWASTACH!! Żywopłoty co prawda przystrzyżone ale towarzyszą im wszechobecne chwasty. W chwastach (niby trawniku=zieleńcu) giną kwiaty przed Mieszkiem, Straszą zarośnięte krawężniki oraz mokry, zbutwiały, omszały, zarośnięty teren = mini fosa, bezpośrednio okalający budynek Mieszka." Cudowny" trawnik" utworzony wyłącznie z chwastów tuż przy budynku, niemal pod oknami kuracjuszy (od strony ul. Mickiewicza) dopełnia reszty. WSTYD!!

Gość • Czwartek [11.08.2011, 14:02:19] • [IP: 188.47.178.***]

Do gościa [IP: 188.165.225.***] Co ma kierownik do wyglądu budynku, w jakim pracuje? Zastanów się, co przez ten czas robili prezesi.

Gość • Czwartek [11.08.2011, 11:52:24] • [IP: 172.28.7.***]

to nie ufo to yeti

Wilk • Czwartek [11.08.2011, 08:39:36] • [IP: 83.168.89.*]

ciekawe kto to jest ten architekt na którego wszyscy psioczą. Chyba to jakieś UFO bo wszyscy maja do niego pretensje a nikt go nie widział. A poza tym kto to jest architekt. Aby miasto miało piękną zabudowę to projektanci projektujący budynki powinni je nawiązywać do istniejącej już zabudowy a nie tworyć potworki na wyścigi. Moim skromnym zdaniem na każdym budynku obowiązkowo powinno być umieszczone nazwisko Projektanta które musiałoby istnieć przez co najmniej 50 lat. Może wtedy jeżeli projektanci mieliby honor i pomyślunek projektowaliby porządnie , a tak wszystkiemu bałaganowi winny jest" Architekt UFO".

Gość • Czwartek [11.08.2011, 07:44:52] • [IP: 188.165.225.***]

Z Sankowskiego taki" fachowiec" jak wygląda oczyszczalnia ścieków w Mokrawicy. A jeszcze o wodę ma dbać buahhhhaha

Gość • Środa [10.08.2011, 22:27:12] • [IP: 93.186.195.**]

To ja już wiem dlaczego na ulicy Szpitalnej z kranu płynie śmierdząca woda. co robi sanepid?.Może warto zgłosić do sanepidu do Szczecina.

Gość • Środa [10.08.2011, 22:13:36] • [IP: 83.238.243.***]

proponuje również ocieplić katedrę, basztę juz ktoś propozycję rzucił ;-)

Gość • Środa [10.08.2011, 22:07:22] • [IP: 46.112.139.***]

Do Gość  Środa [10.08.2011, 09:45, który napisał: „przenieść powiat do Wolina u nas czyściej ładniej i nie dziurawo aż tak” He, he. Nie dość, że Wolin ma tylko jedną ulicę (główną) na poziomie, to jest to dziura jakich mało. Ul. Słowiańska, czy Mostowa są jak tor przeszkód, Jaracza (ciągle głównie gruntowa). Nawet nie wspomnę o innych gruntowych całkowicie nieprzejezdnych dróżkach i drożynkach – patrz dojazd do nowego osiedla! Gość niedzielny w Kamieniu – lj3.

Gość • Środa [10.08.2011, 20:13:14] • [IP: 95.41.67.***]

jest" super" menedzer w PGK-ku niech ze swoją świtą" dyrektorów" zaradzi smrodom ze studzienek a najbardziej cuchnocej wody z kranu. Panie Sankowski niech Pan pokaże jaki z Pana" fachowiec -ojciec dyrektor"

Gość • Środa [10.08.2011, 20:12:54] • [IP: 64.120.135.**]

czytam te komentarze i mogę potwierdzić że są śmierdzące studzienki i zarośnięte tereny zielone od początku wiosny nie koszone. brawo dla wszystkich odpowiedzialnych.

Gość • Środa [10.08.2011, 17:39:36] • [IP: 83.7.84.***]

a co powiecie na smrod wydobywający sie ze studzienek zwlaszcza przed i po deszczu,

Gość • Środa [10.08.2011, 15:35:17] • [IP: 83.7.27.***]

Wydaje sie idiotytcze pozwolenia na budowę które zagrażają życiu i zdrowiu mieszkańców. Będą pozwy o odszkodowania za zniszczenia.

Gość • Środa [10.08.2011, 14:27:44] • [IP: 77.253.205.***]

A więc konsumujmy, niech" gospodarzy" nic nie kosztuje. Tylko co będą konsumować inni, jak wszystko zeżremy. Skwerki umarły śmiercią nienaturalną. O czym z przykrością powiadamiaja nas przyjezdni.

Gość • Środa [10.08.2011, 13:50:38] • [IP: 95.50.241.***]

Zamienić płaski dach na skośny, dostosować elewację wyremontować nawierzchnię podobnie jak wokół ratusza. Wszystko na projekt architekta i po krzyku nie trzeba 50 lat a i mieszkańcy chętnie zaadoptują poddasza tych bloków.

Gość • Środa [10.08.2011, 13:19:14] • [IP: 95.40.249.**]

juz trudno.jest jak jest.mieszkam na ulicy nalezacej do ikamienia pomorskiego. przed laty nazwalam te ulice;'moja kochana wies'.nadal jest tu wies, ale jakos tak mniej'kochana', coraz trudniej po niej chodzic i jezdzic.

Gość • Środa [10.08.2011, 11:32:00] • [IP: 77.254.85.***]

módlmy się aby katedra stała jak najdłużej, bo jak jej zabraknie to już nikt nie będzie wiedział z turystów, że istnieje takie miasto jak kamień. Zamiast przyciągać turystów my ich odpychamy, robimy projekty na odremontowanie rynku, a nasza " przyszła marina" przypomina nowoczesne budownictwo. może zwolnić osobę która odpowiada za architekturę w ikamieniu?

Gość • Środa [10.08.2011, 10:05:24] • [IP: 83.168.85.**]

zachowanie ładu przestrzennego to zadanie na lata. Wstrętne kwadratowe punktowce na Staromiejskiej budowano chyba w latach 50 -tych. kto na to pozwolił na starym mieście? wtedy nawet nie było burmistrza tylko naczelnik. Potem powstały" domki" jak p. Rzeszutkowej. małe z dachami z papy. lata 80-te? dziś są próby odtworzenia starej zabudowy ikamienicami - sklep p. Jankowskiego, ikamienica koło banku PKO S.A- lata 90 i 2000. no i zapomniałem o pięknym relikcie po spółdzielni mleczarskiej - z płaskim dachem i szklanymi ścianami sklepie" bajka" - lata 70 - te?. w sumie jedna wielka k... Ale ten twór powstawał przez jakieś 40 lat. a teraz będzie potrzeba kolejnych 50 zanim te budynki się zawalą i w ich miejsce będzie można postawić coś nowego i ładnego. i jak rozumiem że za całe zło odpowiada Bronisław K. ale powiedzmy szczerze - jak powstawały punktowce na staromiejskiej w to chyba nie on był u władzy. to co mamy na" starym mieście" to efekt dziesięcioleci radosnej twórczości wszystkich naczelniko/burmistrzów

Gość • Środa [10.08.2011, 09:56:57] • [IP: 83.7.21.***]

Popieram apel Pani Małgorzaty i polecam estetkę drugiej strony Bałtyku. Od sąsiadów z ze Szwecji, Norwegi i Finlandii (np.Porwo) mogli byśmy się wiele nauczyć.

Gość • Środa [10.08.2011, 09:56:44] • [IP: 83.21.193.**]

a co robi najmłodszy radny miała być swieza krew a tu myślenie beton

Wilk • Środa [10.08.2011, 09:50:37] • [IP: 83.168.89.*]

do gościa z IP83.7.9 . Człowieku jak słyszałeś że dzwoni ale nie wiesz w którym kościele to nie zabieraj głosu i nie wypowiadaj się bo jesteś laikiem. Napisz coś mądrego jeżeli musisz ale trudno to stwierdzić czy będzie to możliwe bez wprowadzenia ludzi w błąd z tytułu nauczonego pisania ale nioe nauczonego myślenia.

Gość • Środa [10.08.2011, 09:45:01] • [IP: 83.21.40.***]

przenieść powiat do Wolina u nas czyściej ładniej i nie dziurawo aż tak

Gość • Środa [10.08.2011, 09:34:52] • [IP: 83.21.239.**]

ul.szczecińska wizytówką miasta ? to głupota żeby na drodze wyjazdowej były spowalniacze jużż nie mówiąc o kamieńskich autobusach które już są złomami a po pokonaniu 3 takich progów ledwie dojeżdżają do bazy ale prezesa pks to nie obchodzi bo jeżdzi luksusowym citroenem a nie złomowanym autosanem

Gość • Środa [10.08.2011, 09:29:14] • [IP: 64.20.45.***]

A może pan burmistrz by się zainteresował kto kosi trawę w Kamieniu. Park solskiego jeszcze w tym roku nie był koszony a nie wspomnę ze wjazd do Kamienia przy sklepie Lidl jest tragiczny. Zarośnięty Kamień to prosta rzecz więc nie będę pokazywała następnych fuszerek.

Gość • Środa [10.08.2011, 07:36:04] • [IP: 109.243.132.***]

A ja pytam czy to jeziorko po każdym nawet drobnym deszczu na szczecińskiej, naprzeciwko dyżurki PGK interesuje nasze władze? Panie burmistru i wice.burmistrzu - proponuję przespacerować się do pracy po deszczu na piechotę, bo jak się wozi d..cię samochodem to tego nie widać.A może trzeba by wyciągnąć jakieś wnioski dyscyplinarne wobec ludzi odpowiedzialnych?

Gość • Środa [10.08.2011, 07:09:51] • [IP: 109.243.41.***]

Gość niedzielny w Kamieniu. Kamień to miasto bardziej postkomunistyczne niż starożytne, szczególnie w mentalności mieszkańców. Stary Kamień takim pozostanie przy takich władzach i. .. radnych. Radni są tacy jakich ich wybieracie - postkomunistyczne umysły. Brak ogólnej koncepcji sprzyjającej przyciąganiu turystów mimo doskonałego położenia. Tu turyści dla mieszkańców, jak czytałem, to stonka. Zalecam wyborcom radnych i burmistrza - MYŚLENIE. MYŚLENIE - TO NIE BOLI. lj3

Gość • Środa [10.08.2011, 06:43:16] • [IP: 80.245.181.***]

Racja! dlatego nie mieszkam już w ikamieniu. Byłem tam niedawno i?- HORROR rozumie remont rynku ale poza placem budowy to wasze miasto wygląda jak plac bitwy!!

Gość • Środa [10.08.2011, 00:03:36] • [IP: 83.7.91.***]

kiedy zostanie załatana dziura na rondzie koło szpitala?

Gość • Wtorek [09.08.2011, 23:59:36] • [IP: 81.219.86.***]

co racja to racja są w naszym mieście niezłe jaja!!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 23:06:35] • [IP: 83.21.211.**]

a co na to szanowni radni morda w kubel

Gość • Wtorek [09.08.2011, 22:50:02] • [IP: 213.238.103.**]

trzeba ocieplić basztę;d;p

Gość • Wtorek [09.08.2011, 21:53:07] • [IP: 31.63.255.***]

Do gościa z 13.45 ty chyba na głowę upadłeś i mieszkasz w kumunie na Kopernika.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 21:42:10] • [IP: 83.7.30.***]

Szkoda ze tak pozno sie ktos polapal w Kamieniu panuje totalny haos budowlany szczegolnie w obrebie starego miasta to widac golym okiem

Gość • Wtorek [09.08.2011, 21:32:05] • [IP: 83.7.9.**]

Za te debilne pozwolenia na budowę bedzie płacił urzednik z wasnej kieszeni. Pozwy o odszkodowania .

Gość • Wtorek [09.08.2011, 20:42:32] • [IP: 83.168.86.**]

Ta cegiełkowo blaszana to nawiązanie do historii Kamienia. Zainteresujcie się jak wyglądał budynek browaru w tym miejscu a może trochę się Wam rozjaśni.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 20:13:53] • [IP: 83.7.12.***]

Panie Burmistrzu zapraszamy na Krótką można połamać nogi, kałuże jak na najbardzej zaniedbanej wsi i jeszcze to auto stojące już lata pod płotem o jej to nie auto to złom

Gość • Wtorek [09.08.2011, 19:19:45] • [IP: 83.7.26.**]

nie rób to baszta jest piękna zostaw historia potrzebna

Gość • Wtorek [09.08.2011, 18:59:15] • [IP: 83.16.227.**]

kto odpowiada za taki stan rzeczy?tzn. wydawanie pozwoleń na budowę wszystkiego wszedzie?

Gość • Wtorek [09.08.2011, 16:57:08] • [IP: 77.255.23.***]

fajna nazwa nowego budynku koło przychodni Stodoła Cegiełkowo- Blaszana. Faktycznie pasuje do tego miejsca jak. ..., A może teraz bedzie trzeba dostosować wszystkie budynki wkoło do tej przepięknej budowli;-)

Gość • Wtorek [09.08.2011, 16:05:18] • [IP: 81.219.162.***]

Jezeli chodzi o targowisko to wlasnie slyszalem od turystow ze to chyba jakies slamsmy a nie targowisko to co do wygladu a teraz sa budki na dziwnowskiej to tez wola o pomste do nieba w srodku miasta wizerunek wladz miasta

Gość • Wtorek [09.08.2011, 15:25:28] • [IP: 83.168.89.*]

do wszystkich malkontentów i laików prawa. Jak umiecie uruchomić kompa to sie bawcie w strzelanki a nie zajmujcie głosu na tematy na których sie nie znacie. Co komu przeszkadza stodoła cegiełkowo-blaszana obok obiektu przychodni zdrowia która na przełomie 60-70 lecia zaprojektowali towarzysze sekretarze jedynej w owym czasie siły przewodniej. Byli oni twórcami wszelkiego rodzaju" pudełek", leżących wieżowćów, punktowców nad fosą. skwerki zaczęto zabudowywać bo tereny były otoczone sieciami instalacji , a infrastruktura nic nie kosztowała" gospodarzy " miasta poza chęcią skonsumowania pieniędzy ze sprzedanych działek. Kiedy gmina weżnie się za modernizacje ul. Wolińskiej bo teraz krawężniki wyglądaja jak betonowe ogrodzenia a schodząc z chodnika na jezdnię skaczemy jak z piętrowego budynku na ziemię. Co do różnokolorowych tandetnych banerów to chyba na bramie wolińskiej pierwsze takie cudo zaprezentował jeden z Burmistrzów Kamienia, nawet w radio o tym mówili.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 14:25:40] • [IP: 83.16.227.**]

Targowisko, nie umiem nawet tego okreslic i jeszcze to tego nie obrazić. Ono po prostu woła o pomstę do nieba!! Panie Burmistrzu niech Pan na to spojrzy ! Na pewno sobie Pan z tym poradzi ! Prosimy

Malkontent • Wtorek [09.08.2011, 14:24:32] • [IP: 77.253.205.***]

A o jakich architektach mówimy? Ja nie widzę tu jego ręki. Wogóle nie widać tu nioczyjej ręki, jeno Palec Boży. Kamień kiedyś miał styl. Teraz chaotyczna, mierna i bule jaka zabudowa. Brak skwerów, słońca i przestrzeni. Ze dwa skwery co zostały też pod ikamienice.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 13:47:51] • [IP: 83.7.84.**]

komunistyczne bloki przy ul. Basztowej 10 i 11 wynikają z polityki Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej" Zdrój" w Kamieniu Pomorskim, 25 sierpnia okazja by pogonić tą bandę,

Gość • Wtorek [09.08.2011, 13:07:37] • [IP: 83.10.252.**]

W tym miejscu powinny stać ładne ikamienniczki ale na to już za póżno, architekci projektują jak chcą a nadzór budowlany zatwierdza takie projekty, coś tu nie funkcjonuje, najwyższy czas aby to zmienić i nie zezwalać budować różnorodnych budynków w centrum Kamienia.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 13:04:48] • [IP: 83.21.255.***]

wychodzi na to że banda ćwoków decyduje co i jak budować

Gość • Wtorek [09.08.2011, 12:58:28] • [IP: 83.7.87.***]

a jak Wam sie podoba targowisko?

Gość • Wtorek [09.08.2011, 12:55:04] • [IP: 83.7.25.***]

budynki są spoko... a w Buniewicach to ulic wo gule nie ma tylko trelinka a dzieci sobie pokupowały rolki, deskorolki waveboardy i co gdzie mają jeździć?? a nie wy sie budynkami przejęliście RÓBCIE DROGĘ W BUNIEWICACH A NIE...

Gość • Wtorek [09.08.2011, 12:52:29] • [IP: 83.16.227.**]

mamy przecież ludzi (w Ratuszu) odpowiedzialnych za wygląd i estetykę miasta Moze przeszliby się do Pań na Długosza i wytłumaczyli im niestosowność takiego postępowania.Można by w zamian zrobić trawniki jak na Szczecińskiej. Może warto się ruszyć z fotela ??.Niestety nie można i nie da się porównać w żadnym przypadku Kołobrzegu z Kamieniem poza wszystkim tam jest Uzdrowisko a u nas ? Szczątki ? pozostałości po Uzdrowisku ?, które się chwieje nawet wtedy gdy wiatr nie wieje.Szkoda miasta z jego pięknym położeniem, szkoda jego mieszkańców...

Gość • Wtorek [09.08.2011, 12:47:31] • [IP: 213.251.189.***]

kupiłam sobie super wózek z szerokimi, pompowanymi kołami z zawieszeniem i myślałam, że taki wózek da radę w każdych warunkach... jednak myliłam się, nie sposób przejechać z maleńkim dzieckiem nie mówiąc już o wjechaniu pod chodnik. Dziecko fruwa w wózku! W niektórych miejscach trzeba jechać wózkiem ulicą, bo inaczej się nie da!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 11:20:52] • [IP: 87.198.10.**]

dopiero to zobaczyli?

Gość • Wtorek [09.08.2011, 11:13:11] • [IP: 86.47.225.**]

A mi się podobają te bloki, to baszta tam nie pasuje, można by ją rozebrać i postawić w jej miejscu cpn. Tak samo ratusz z amfiteatrem wyglądają bez sensu. W ich miejscu powinno być targowisko i piętrowe garaże

Gość • Wtorek [09.08.2011, 11:09:36] • [IP: 83.23.110.**]

Kawiarenki kawiarenkami, ale przede wszystkim równe chodniki i proste ulice, bo na to zwracają uwagę ludzie przyjeżdżający do miasta. Te kratery na asfalcie to kpina w żywe oczy z uczciwego człowieka. Nazwijcie mnie malkontentem za to co powiem, ale za przeproszeniem w d*pie mam marinę bo mi to nie jest potrzebne to raz, a dwa - kasy miejskiej pochłonie sporo.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 10:47:54] • [IP: 81.219.162.***]

W ikamieniu, tak szczerze mówiąc musiałby nastąpić jakiś cud, żeby tu było ładnie. Co z tego że zmienia się otoczenie ratusza? to tylko kropla w oceanie. Spójrzcie na Kołobrzeg. Dookoła ratusza budynki pasujące do stylu starego rynku, klimatyczne kawiarenki, wszystko trzyma się kupy. Czemu w ikamieniu to nie wychodzi?

Gość • Wtorek [09.08.2011, 10:40:42] • [IP: 83.0.180.***]

cały kamień jest na bakier hehe

Gość • Wtorek [09.08.2011, 10:10:53] • [IP: 83.168.86.**]

Może ktoś wreszcie nam wytłumaczy, dlaczego na Szczecińskiej zamontowano 3 spowalniacze w odległości 25 m od siebie.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 10:03:04] • [IP: 46.112.140.***]

Co z tego że będzie się ładnie, stylowo i odpowiednio do otoczenia budowało, jak sami ludzie nie mają pojęcia o estetyce, wystarczy popatrzeć jak starsze panie na nowo wyremontowanej ul.Długosza urządziły sobie otoczenie wokół domu.Bezmyślny nieład w nasadzeniach, żywopłociki, krzaki, płoty, płociki z czego tylko się dało[siatki, siateczki, pręciki, druciki] a fe!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 08:43:59] • [IP: 83.7.27.***]

To prawda.Ulica Szczecińska zmieniła się na korzyść i z przyjemnością wjeżdza się nią do miasta... PO PRZEJECHANIU TYCH TRZECH GARBÓW już się odechciewa jechac dalej !

Gość • Wtorek [09.08.2011, 08:36:18] • [IP: 83.21.206.**]

na terenie gminy rozlepiono ulotki o możliwościach odszkodowawczych za słupy energetyczne na posesjach czy ktoś już wydębił od enei czynsz? i czy to jest możliwe?

Gość • Wtorek [09.08.2011, 08:34:28] • [IP: 83.16.227.**]

Szkoda, że z biegiem lat pozbyto się też starych pięknnych fontann, na pewno dodałyby miastu i uzdrowisku przynajmniej troszkę uroku latem.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 08:32:40] • [IP: 93.94.191.**]

a moze tak kolo fenixa zrobic lawki i zagospodarowac ostatnie poletko zieleni

MARUDA • Wtorek [09.08.2011, 08:30:32] • [IP: 83.21.194.***]

Dostaniecie ławki to wam je przygłupia młodzież pomaluje spray'em albo powyrywa.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 08:22:51] • [IP: 83.16.227.**]

To prawda.Ulica Szczecińska zmieniła się na korzyść i z przyjemnością wjeżdza się nią do miasta. Przydałoby się kilka ładnych ławeczek np. wzdłuż parku aby można było odpocząc, wracając np z cmentarza, a nawet " poplotkować" bo nie ma gdzie.Chyba troszkę za mało ładnych ławeczek w naszym mieście, ale to tylko moje odczucie. Czekamy na następne tak ładne ulice, oczywiście nie identyczne bo byłoby nieciekawie i nudno.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 08:04:53] • [IP: 83.7.9.**]

ale fotka ładna !!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 08:02:04] • [IP: 83.168.89.*]

Chyba piszący ten artykulik wrócił wczoraj z kosmosu , albo wyobraźnia mu ruszyła gdy zobaczył kamień z lotu ptaka. Dobrze by było zapoznać się z historią odbudowy części miasta tj. centrum wokół Ratusza a dopiero ubolewać na temat braku ładu przestrzenno-archit.. W czasach gdy były budowane klocki przy Basztowej Jagiełły, Staromiejskiej mało kto miał szanse spojrzeć z góry na odbudowywany Kamień i uporządkować styl jego zabudowy , a częste zmiany na stołkach powodowały i powodują nadal brak ciągłości programu zabudowy na dużym obszarze który ma trwać latami. Nie sprzyja temu również " radosna" twórczość prawna która jest tworzona przez autorytety prawnicze" sobie a muzom " A co tak pięknego jest w remoncie i modernizacji ul. Szczecińskiej - gładki asfalt który w niedługim czasie znowu będzie dziurawy bo nie stosuje się kompleksowej rozbudowy i budowy uzbrojenia. A może atrakcją na ul. Szczecińskiej są dwa progi spowalniające ruch samochodowy i krzyżówka chodnika ze ścieżką rowerową

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:57:35] • [IP: 83.16.227.***]

Co prawda to prawda. Jeden wielki chaos budowlany. No ale nie ma co narzekać wszak to nie nasza a Pana/i architekta wizytówka.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:57:32] • [IP: 46.134.98.**]

Kamień pomorski jest do #$%^& lepszy wolin

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:52:50] • [IP: 77.236.26.***]

zgadzam się!!

MARUDA • Wtorek [09.08.2011, 07:51:32] • [IP: 83.21.194.***]

Marina będzie estetyczna! Jak to mówi burmistrz- Cała naprzód!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:48:49] • [IP: 77.253.148.***]

100 % prawdy!!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:42:49] • [IP: 83.7.27.***]

Drogi ?! To jakiś żart, jeżeli jeździ się tylko po drogach w mieście, to co pół roku trzeba wymieniać wahacze!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:39:30] • [IP: 172.28.7.***]

to jest prawda. Nowo powstały budynek na ulicy kopernika " stodoła cegiełkowo- blaszana" kto dał zezwolenie na postawienie takiego cuda w tym miejscu.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:37:01] • [IP: 83.7.26.***]

a w nocy zaciemnienie jak w 44 w berlinie, żeby dojść do samochodu i jechać do pracy trzeba się wybierać z latarką

Gość • Wtorek [09.08.2011, 07:33:57] • [IP: 83.9.5.**]

Bez komentarza - co by nie napisać niczego nie zmieni się.To miasto nie ma szczęścia do burmistrzów. Każdy dotychczasowy i obecny nie mają wizji zrównoważonego rozwoju tego pięknego /jeszcze/miasta i gminy. Za dużo polityki!!

Gość • Wtorek [09.08.2011, 06:42:05] • [IP: 77.255.2.***]

Gdy kilka miesięcy temu wspomniałem o braku estetyki, gdy porównałem z najbliższymi Gryficami swym zacofaniem, nazwano mnie malkontentem...ludzie, codziennie patrzycie a nie widzicie i to jest smutne dla naszego miasta.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 06:39:57] • [IP: 178.182.66.***]

Tak to prawda nie jestem mieszkańcem Kamienia Ale ododawna uważam że jest to bardzo biedne zaniedbane miasto.

Gość • Wtorek [09.08.2011, 06:08:51] • [IP: 91.94.55.*]

Kamień Pomorski to miasto zmarnowanych szans. Będzie tak nadal, bo w ratuszu siedzą ciamajdy a nie gospodarze.

Oglądasz 1-88 z 88
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ MIĘDZYZDROJE: 4 maja (niedziela) 10:00–16:00 – Pokazy multimedialne „Iskry Niepodległej” (promenada przed molo) ■ Wolin: 4 maja (niedziela) 10:00 – Rozpoczęcie warsztatów 11:00 – Obrzęd ofiarowania 11:00-14:00 – Warsztaty garncarskie 11:00-14:00 Manewry Wojów 11:00-15:00 – Słowiańskie gotowanie dla wszystkich chętnych 13:00 – Wytwarzanie gwizdków drewnianych 14:00 – „Mąka i woda nie ma głoda” – pokaz formowania bochenków chleba 14:00 – 16:00 – Gry i zabawy dla dzieci ■