POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Środa [10.02.2021, 17:30:08] • Polska

Ruszyła kampania EB Netto: Pracownicy w centrum uwagi

Ruszyła kampania EB Netto: Pracownicy w centrum uwagi

fot. Organizator

Szacunek, zgrany zespół, satysfakcja, stabilność pracy i poczucie bezpieczeństwa – to główne przekazy, które sieć handlowa Netto komunikuje w swojej nowej kampanii employer brandingowej. Ambasadorami Netto są pracownicy firmy. Kampania wystartowała na początku lutego.

Kampania Netto skupia się wokół prawdziwych historii, opowiadanych przez pracowników sieci. Mówią o swoich doświadczeniach w pracy, atmosferze panującej w firmie, możliwościach rozwoju, benefitach. Celem kampanii jest pokazanie Netto jako solidnego i godnego zaufania pracodawcy, który buduje środowisko pracy w oparciu o wartości.

Różni ludzie, różne oczekiwania
– Zależało nam na tym, żeby nasza kampania była autentyczna – mówi Roman Borecki, dyrektor HR Netto Polska. – Nie chcieliśmy opowiadać w typowy sposób o warunkach i możliwościach, jakie zapewniamy naszym pracownikom. Postanowiliśmy oddać im głos. Dlatego jeszcze przed startem kampanii przeprowadziliśmy cykl spotkań i badań, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników, a także kandydatów do pracy w poszczególnych obszarach działania naszej firmy.
Kampania Netto skupia się na trzech grupach: pracownikach sklepów, magazynów administracji. Każda z tych grup charakteryzuje się innymi potrzebami, oczekiwaniami i aspiracjami.

– Wartości, które są najważniejsze dla jednej grupy pracowników czy kandydatów na pracowników, niekoniecznie znajdują się na pierwszym miejscu listy potrzeb innej grupy – mówi Roman Borecki. – Na przykład dla pracowników sklepów niezwykle ważny jest zgrany zespół i szacunek, podczas gdy dla pracowników administracji w pierwszej kolejności liczą się możliwości rozwoju i różnorodne wyzwania. W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy te potrzeby i umożliwiamy naszym pracownikom ich realizację.

Wielokanałowość
Kampania Netto jest prowadzona z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji. Działania online, w tym w mediach społecznościowych, obejmą cały kraj. Podobnie reklamy zewnętrzne – są widoczne na elewacjach sklepów Netto, a także na billboardach w wybranych miastach w całym kraju.

Dodatkowo w ramach kampanii zostaną opublikowane artykuły prasowe, w których prawdziwi pracownicy Netto, zatrudnieni w trzech głównych obszarach działalności firmy (sklepy, magazyny, administracja), opowiedzą o swoich doświadczeniach z pracy, warunkach zatrudnienia i relacjach panujących w firmie.

W ramach kampanii została także stworzona strona internetowa: kariera.netto.pl, która będzie funkcjonowała także po zakończeniu działań.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:
• Stronie www: netto.pl
• Profilu na Facebooku: Netto Polska

Ewa Zaborska
Project Executive


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Uwaga! Gołoledź i oblodzenie w Zachodniopomorskiem – trudne warunki na drogach od dziś, godz. 8:00. Intensywne opady marznące mżawki i deszczu utrudnią poruszanie się pieszym i kierowcom. Zachowaj ostrożność – śliskie chodniki i jezdnie! ■ W Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim odbyło się w sobotę posiedzenie Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Tematami przewodnimi były trudna sytuacja meteorologiczna w naszym województwie oraz ognisko pryszczycy, które wykryto u bydła w przygranicznym powiecie Maerkisch-Oderland. W związku z tym ostatnim, na granicy specjalnym nadzorem zostaną objęte transporty zwierząt z Niemiec ■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■