POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Piątek [13.05.2011, 16:37:44] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski: Odwołali przewodniczącego Rady Powiatu Kamieńskiego

Kamień Pomorski: Odwołali przewodniczącego Rady Powiatu Kamieńskiego

fot. Wojtek Basałygo

Roman Dorniak został odwołany z funkcji przewodniczącego Rady Powiatu Kamieńskiego. Podczas piątkowej sesji, pod nieobecność dotychczasowego przewodniczącego, koalicja większościowa nieoczekiwanie złożyła wniosek o jego odwołanie. Na jego miejsce wybrano Mateusza Flotyńskiego.

Zaskakującej zmiany dokonali radni podczas sesji w piątek. Jak udało się nam dowiedzieć Roman Dorniak spodziewał się swojego odwołania. Głosowanie było tajne. Za odwołaniem głosowało 10 radnych.

- Jestem zaskoczona. Wydaje mi się, że to nie jest w porządku. Przewodniczący powinien być obecny na sesji. Powinna być przeprowadzona rozmowa i dyskusja. Nie popieram takich form działania jak dziś – mówi Alicja Zalewska-Kubiak na chwilę przed opuszczeniem sali.

Na sesji było 13 radnych. Nie przyszli: Roman Dorniak, Dariusz Abramowicz, Anatol Kołoszuk. Alicja Zalewska – Kubiak ze względu na problemy zdrowotne opuściła salę przed głosowaniem. Adam Trott odmówił głosowania.

źródło: www.iikamien.pl


komentarzy: 93, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-93 z 93

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 09:37:23] • [IP: 87.205.63.***]

Starosta z Międzyzdrojów, Przewodniczący Rady Powiatu z Międzyzdrojów, Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej z Międzyzdrojów. Zobaczymy jakie to da efekty dla CAŁEGO POWIATU

Gość • Poniedziałek [23.05.2011, 09:14:27] • [IP: 87.205.236.***]

Starosta z Międzyzdrojów, Przewodniczący Rady Powiatu z Międzyzdrojów, Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej z Międzyzdrojów. Zobaczymy jakie to da efekty dla CAŁEGO POWIATU

Gość • Piątek [20.05.2011, 17:19:54] • [IP: 83.21.183.**]

miejmy nadzieję ze sąd administracyjny uchyli wybór nauczycielki z DWD i wtedy nie wraca żadna władza tylko są nowe wybory. i czas już na nich. i to byłaby super sytuacja kirylukowa bez mandatu radnej gminy, bez funkcji dyr. i bez funkcji starosty. I wtedy oliwa sprawiedliwa czas już na to !!

Gość • Piątek [20.05.2011, 14:23:29] • [IP: 83.168.86.**]

Powiat to w ogóle w Kamieniu Pomorskim nie jest potrzebny, to siedlisko nierobów!

SOLENIZANT • Czwartek [19.05.2011, 23:18:02] • [IP: 83.21.255.**]

tutaj jeden na drugiego - BO ZUPA BYLA ZA SLONA... KMINCIE LEPIEJ LUDZISKA JAK TU POGLEBIC ZATOKE BY ZAWITALY TU ANGIELSKIE STATKI?? z funtami dla szpanu! A odmieni to nasz los dzieciaki... INSPEKTOROM PO RECHABILITACJI ZAWALY GRATIS.

międzyzdrojanin • Czwartek [19.05.2011, 05:34:18] • [IP: 83.21.35.***]

Sytuacja w starostwie już pewna, teraz uzupełniające wybory do rady w Międzyzdrojach. I konkurs na dyrektora w Dwd Międzyzdroje będzie. Bardzo fajna i zgrana załoga tam pracuje, poznałem ich kiedyś. Życzę wam dobrego oświatowca, byście już dłużej bez nadzoru pedagogicznego nie pracowali.

Gość • Środa [18.05.2011, 22:28:39] • [IP: 77.255.14.*]

ładne mi tylko:) Za Stefka dług szpitala nie przekraczał milionów. Dziś to kilkanaście baniek.

Gość • Środa [18.05.2011, 21:37:33] • [IP: 77.254.65.***]

Ten dług to wina Stefka Oleszczuka i jego paczki, a inni tylko powiększali go do gigantycznych rozmiarów

Gość • Środa [18.05.2011, 11:29:04] • [IP: 83.168.85.**]

na ostatniej sesji była uchwała o ugodzie z ZUS za długi szpitala za lata 1999-2007. ZA ROK 1999!! czyli poprzednie władze przez lata nie spłacały zadłużenia szpitala. Od 10 lat biją odsetki!! szkoda że na temat straconych w ten sposób pieniędzy nie macie nic do powiedzenia. A sprzedaż szpitala nie oznacza jego zamknięcia. Będzie działał dalej tylko jako prywatny. a jego długi nie będą spadać na podatników

Gość • Środa [18.05.2011, 07:43:12] • [IP: 83.12.40.**]

W Starostwie jest tragedia! Jedni cwaniacy zastępują innych cwaniaków i wszystko się dalej kręci ale niestety ze szkodą dla naszego powiatu!

YoYo • Wtorek [17.05.2011, 22:54:45] • [IP: 109.243.73.**]

" [15.05.2011, 19:11]  [IP: 77.254.64.***] Do IP: 83.11.73.*** -" dowiedz sie lepiej" kolego" ile ten szpital generuje długu dla powiatu z tytuły zaległych zobowiązań !!" A to dobre! Ciekawe za jakiej koalicji rady POwiatu zrobili te zaległe długi?? Jeżeli sprzedacie szpital POwiatowy to najbliższy będziecie mieli dopiero w Świnoujściu lub Gielniowie. Czy karetka/szpital Wam pomoże?

Gość • Wtorek [17.05.2011, 19:59:59] • [IP: 77.255.27.***]

Kudłaty wytoczył nową sprawę do sądu najwyższego, który może odwołać decyzję wojewody, a postanowienie tego sądu będzie nie do odwołania. Jeżeli teraz wygra to wróci na stołek, a żeby go odwołać potrzeba będzie głosów 13 z 17 radnych, a z tego co wiem to koalicja ma 10 głosów

Gość • Wtorek [17.05.2011, 14:35:03] • [IP: 83.168.111.**]

[IP: 83.21.155.***]-zmieniajcie cwaniaków, a na ich miejsce wrzucajcie własnych. Cwaniaków...

Gość • Wtorek [17.05.2011, 13:47:16] • [IP: 83.168.111.**]

do [17.05.2011, 10:15] • [IP: 80.245.178.**] - tak czas, na kolejny prywatny folwark i szlachtę zagrodową...

Gość • Wtorek [17.05.2011, 11:28:05] • [IP: 188.178.185.***]

ale gęba bbrrrrr

Gość • Wtorek [17.05.2011, 10:15:15] • [IP: 80.245.178.**]

Koniec ze szlachtą zaściankową i prywatnym folwarkiem!! I bardzo dobrze !

Gość • Wtorek [17.05.2011, 09:34:59] • [IP: 83.12.40.**]

Pan Dorniak odszedł! Ale czy będzie lepiej? Raczej tak samo jak dotychczas czyli po prostu źle i tyle!

Gość • Wtorek [17.05.2011, 09:20:22] • [IP: 83.21.155.***]

czas najwyższy. zmieniajcie cwaniaków

Gość • Poniedziałek [16.05.2011, 23:23:23] • [IP: 83.21.222.***]

jest tylko jedno wyjście w wyborach do Sejmu oddać głos na partie które nie są w Radzie powiatu ciekawa jest postawa PSL Chyba znowu nie będzie niestety w Sejmie szkoda

Gość • Poniedziałek [16.05.2011, 08:52:57] • [IP: 89.108.195.*]

kasa kasa i kolesiostwo jak najwięcej dla siebie i plecaków pozałatwiają to może później zrobią coś...

Gość • Poniedziałek [16.05.2011, 08:39:52] • [IP: 95.40.129.***]

eeee, , , , smutno sie robi na duszy, jak sie czyta wypowiedzi, ktore nie przynosza ZADNEJ wiedzy na temat dzialan majacych przyczynic sie do rozwoju powiatu i miasta.same bzdety personalne.nie obchodza mnie, kto z jakiej jest partii, tylko CO ZROBIL I ZROBI W PRZYSZLOSCI DOBREGO dla nas i naszej spolecznosci.

Gość • Poniedziałek [16.05.2011, 07:56:55] • [IP: 77.254.64.***]

Do - IP: 81.219.162 - daj juz spokój p. Alicji za jej brak znajomości problemów...

Gość • Poniedziałek [16.05.2011, 07:22:47] • [IP: 81.219.162.***]

Poczytajcie na BIP protokoły z posiedzń rady powoatu, przyjdzcie na te posiedzenia. Wstęp wolny. Zobaczycie merytoryczne przygotowanie Wszechwładnej Koalicji, która miała czelność nazwać się" Radni powiatu kamieńskiego" (jest ich chyba 11 na 17) ci z poza kolaicji PO to kto dla Wszechmocnych to nie radni tego powiatu. Patrzcie jaka arogancja i buta. Na koniec - Szpital to mienie powiatu

Gość • Niedziela [15.05.2011, 23:23:02] • [IP: 178.42.176.***]

Wstyd mi za poziom prezentowany przez radę powiatu (za obecne i wcześniejsze decyzje) - rzygać się chce

Gość • Niedziela [15.05.2011, 21:31:27] • [IP: 94.42.46.**]

no proszę ziółek pierwszy dzień radnym i już zwolnienia, oj cienko widzę co niektórych :)))))

Gość • Niedziela [15.05.2011, 20:58:59] • [IP: 77.254.64.***]

I znowu ktos myli pojecia !! Mienie powiatu, a mienie gminy TO DUZA RÓŻNICA !!

Gość • Niedziela [15.05.2011, 20:23:38] • [IP: 83.168.86.**]

Zbierajcie kasę na działeczki przy szpitalu od strony ul. Dziwnowskiej oraz na budynki na terenie Uzdrowiska, które Starostwo dostało od Skarbówki. Będą przetargi na pokrycie długów. Starostwo mogłoby sprzedać działeczki np. w Międzyzdrojach, które z pewnością są o wiele droższe, ale lepiej ograbić Kamień !

Gość • Niedziela [15.05.2011, 19:11:17] • [IP: 77.254.64.***]

Do IP: 83.11.73.*** - dowiedz sie lepiej" kolego" ile ten szpital generuje długu dla powiatu z tytuły zaległych zobowiązań !! A zapytać warto poprzednich włodarzy... A ty piszesz 40 tys. z tytułu dzierżawy... I takim bredniom trzeba się właśnie przeciwstawiać !!

Gość • Niedziela [15.05.2011, 16:45:12] • [IP: 83.11.73.***]

Tak to prawda rządzi układ a czy wy wszyscy zakichanib komentatorzy byliście kiedy na sesji. Czy któryś z was rozpoznał i w jakiś sposób wspomógł radnych uczciwie spełniających swój mandat, radnych nieuzależnionych, których się ośmiesza straszy. Tacy radni są jednak potrzebują pomocy wyborców. Chcą by nasz głos ich wspierał. Czy ktoś z was pamięta dzięki komu PO powiatowe nie sprzedało przychodni zdrowia czy wiecie kto na Burmistrzu wymusił wolę przejęcia tego obiektu. Czy wiecie że dzisiaj dalej powiatem rządzi PO i dzisiaj chcą sprzedać szpital który przynosi 40tys. zł dochodu miesięcznie z tytułu dzierżawy Czy staniecie w obronie tego majątku i pomożecie Rejtanom w radzie. Kliko z Międzyzdrojów ręce precz od naszego kamieńskiego mienia. Pamiętajmy ten układ wywalczył nam wice burmistrz Kamienia, a w radzie powiatu mamy trzech jego pracowników. Ciekawe który odważy przeciwstawić się tej klice.

Gość • Niedziela [15.05.2011, 16:38:18] • [IP: 77.254.64.***]

A co do bylego przewodniczącego... - trudno by w radzie był przewodniczący spoza wiekszości ! Trzeba było odwołac go wczesniej i to bez zbędnych konwenansów...Ludzie z grupy Koloszuka nie mieliby takich dylematów.. Pamiętajcie o tym!! Ale i tak gratulacje za decyzję !!

Gość • Niedziela [15.05.2011, 16:33:33] • [IP: 83.21.153.**]

PO robi swoje

Gość • Niedziela [15.05.2011, 16:32:32] • [IP: 77.254.64.***]

IP: 87.204.191.*** to kolejny " mundry" prawnik-statutowiec... Zresztą tu wiekszośc jest madralinska... Tylko narzekanie i bzdurne komentowanie spraw na których sie nie znają... I tak jak ktoś niżej napisał " zostaną w tym miejscu, w którym są", a pociechą dla nich będzie napisanie głupkowatego komentarza...

Gość • Niedziela [15.05.2011, 16:29:43] • [IP: 83.21.94.***]

Wiec Panie Flotyński brać się do pracy a nie myśleć jak się ustawić na następne lata. Jest Pan kuty na cztery łapy.

Gość • Niedziela [15.05.2011, 13:50:57] • [IP: 89.229.75.**]

• [IP: 77.253.128.***]-człowieku, to już było- ludzie nie wierzą w takie bzdetu-radny jest dla ludzi? W załozeniu, idei owszem, tylko ta zdycha po jakimś miesiącu, potem rządzi układ, prywata, ściema. Mi jej nie wciskaj.

Gość • Niedziela [15.05.2011, 13:09:14] • [IP: 87.204.191.***]

Ludzie przyjdźcie na sesję, posłuchajcie co się na sesjach powiatu dzieje i nie wypisujcie potem bzdur. Statut powiatu nie pozwala na zmiany porządku obrad. A teraz co innego. Przed odwołaniem przewodniczacego rady, projket uchwały powinien byc dostarczony radnym. Wszechmocna większość w radzie tego nie zrobiła. A takie zarzut co do nieprawomocności uchwały powołujacej zarząd Kolszuka podnióśł jako podstawowy wojewoda i unieważnił wybór. Zobaczymu jak będzie wyglądała teraz decyzja wojewody. Odwołanie w drodze.

Gość • Niedziela [15.05.2011, 12:32:59] • [IP: 95.41.112.**]

Od lat rządzi układ Golczewo-Wolin i widać po tych gminach efekty - Kamień i Dziwnów cały czas z tyłu, dołowany i wykręcany na maksa - po prostu żal - ale to wina NAS, mieszkańców - co 4 lata głosujemy na te same osoby: Karpiński, Kołoszuk, Żelek, Jędrzejewski - a oni nigdy się nie dogadają - jedni z Kościoła, drudzy dezorganizatorzy

Gość • Niedziela [15.05.2011, 11:03:21] • [IP: 83.238.243.***]

Teraz ta władza (Starosta i Przewodniczący rady powiatu, oboje z Międzyzdrojów) szykują się do rozsprzedawania szpitala w Kamieniu. Może lepiej sprzedawać ziemię w Międzyzdrojach lub w okolicach, cena wyższa więc kasy będzie więcej.

Gość • Niedziela [15.05.2011, 10:58:01] • [IP: 83.238.243.***]

Wszyscy radni wzięli sie we władzach samorzadowych na podstawi wyboru obywateli i przed nimi będą się rozliczali. Radni sa mieszkańcami powiatu kamieńskiego, zawsze długoletnimi. Sta ONI wszyscy się wzięli, wzięli się również dlatego że chcą pracować dla ludzi tego regionu. Jesli ktoś tego nie wie to poprostu jest ignorantem i obnaża swoią pustkę intelektualną.

Gość • Niedziela [15.05.2011, 10:55:18] • [IP: 77.253.128.***]

Wszyscy radni wzięli sie we władzach samorzadowych na podstawi wyboru obywateli i przed nimi będą się rozliczali. Radni sa mieszkańcami powiatu kamieńskiego, zawsze długoletnimi. Sta ONI wszyscy się wzięli, wzięli się również dlatego że chcą pracować dla ludzi tego regionu. Jesli ktoś tego nie wie to poprostu jest ignorantem i obnaża swoią pustkę intelektualną.

Gość • Niedziela [15.05.2011, 10:28:42] • [IP: 83.21.97.**]

Wy tylko narzekać potraficie!! Jesteście młodzi, pełni werwy do komentowania na tego typu portalach, lubicie dyskutować o problemach na imprezie ze znajomymi przy kieliszku ale żeby się wziąć za robotę stanąć do wyborów przekonać do siebie ludzi to juz tylkjo" te stare wygi" stać!! wszystko łącznie z Wami woła o pomstę do nieba!! Do roboty a nie do gadania!!

Gość • Sobota [14.05.2011, 23:56:05] • [IP: 77.253.26.**]

Gość • Sobota [14.05.2011, 16:02] • [IP: 89.229.75.**] Zazdrość... różnica jest taka, że oni są tam- a ty jesteś tam gdzie jesteś... i tam zostaniesz.

Gość • Sobota [14.05.2011, 23:11:15] • [IP: 77.254.64.***]

Do Gość • Sobota [14.05.2011, 15:24] • [IP: 77.255.7.**] Skoro nie ma zakazu, to nic nie stoi na przeszkodzie. Radna zalewska kubiak upiera się, że tam jest ZAKAZ. Nie ma zakazu, nie znaczy, że ma być zachęcanie do tego, ale można to robić.

Gość • Sobota [14.05.2011, 22:39:45] • [IP: 79.190.202.**]

IP: 89.229.75. kolejny znawca rzeczy... super teoretyk... i pewnie myśli, że jakby tylko chciał to by wszystko miał... śmieszny gość... :)))

Gość • Sobota [14.05.2011, 22:00:04] • [IP: 83.7.87.*]

A może z dyńki !!.

Gość • Sobota [14.05.2011, 21:28:10] • [IP: 77.253.147.*]

Boże, jaka fota...bleee...

js • Sobota [14.05.2011, 21:01:01] • [IP: 83.21.223.***]

Brawo, Mateusz.

Gość • Sobota [14.05.2011, 20:50:53] • [IP: 89.229.75.**]

jakim nowym?! Przecież tam od lat rzadzą te same osoby, zmieniają się tylko twarze, czyli starosta i wice. Jeśłi myslicie, że to oni rządzą, to powiem wam, że ten kit już nie przejdzie- społeczeństwo, mimo, że dalej ciemne, ma tym raZem szerszy dostęp do informacji- takie triki jak dawniej już nie przechodzą. Tu nie rządzi samorzad, jak powinno być, tylko województwo, w-wa- czyli partia rządząca. i proszę nie wmawiać mi, ze białe jest czerwone.

Gość • Sobota [14.05.2011, 16:38:48] • [IP: 79.190.202.**]

Super śmieszna - konstruktywna opozycja. ... Przy takim działaniu " znanych ludzi z Kamienia i okolic" trudno sie dziwić, że ten powiat i miasto zostało daleko, daleko w tyle... A wystarczy spojrzeć na Rewal, Miedzyzdroje, a także Wolin... A co w Kamieniu... tylko kłótnie i niezadowolenie " starych wyg" na działania i starania nowych władz... Swoje szanse już zmarnowaliście, dajcie popracować nowym !!

Gość • Sobota [14.05.2011, 16:02:21] • [IP: 89.229.75.**]

Człowieku naiwny, jakie lubi czy nie lubi? Czy ty pracowałeś kiedyś w urzędzie, wiesz na jakiej podstawie tam sie zwalnia lub zatrudnia ludzi? Nie ma lubi, jest góra-partia, i doradcy, którzy oplatają siecią" szefa" i tylko od" wielkości jaj" rządzącego zależy jak szybko ulegnie naciskom klik. Obecna pani star. mimo, że może sympatyczna, jaj nie ma, nawet skorupek i własne zdanie zmienia w zależnosci od natęzenia głosu doradców. To jest bagno i nie próbujcie ubierać w złote słowa tego co jest jedynie złomem. Pan wice jest chłopcem, to jego pierwsza praca w życiu, to wszystko +brak jakiegokolwiek doświadczenia życiowego widać jak na dłoni. Zgrany duet? Śmiech na sali, przecież pan wice żadnej decyzji nie może podjąć sam, jest od najważniejszych spraw odsuwany, ma tylko ładnie wyglądać (bo przemówienia też nie bardzo mu wychodzą)i to mu jako tako wychodzi- solarium i gajer robią swoje. Jeśli tak ma wyglądać" duet" - to ja znam inne znaczenie tego słowa. Jeśli tak ma wyglądać władza powiatu, to co to za powiat_

Gość • Sobota [14.05.2011, 15:56:20] • [IP: 77.254.94.**]

"Zalewska-Kubiak, skąd w ogóle wzięła się ta kobieta?? Ona i wybitność tej nauczycielki, obecnie co 2 młody człowiek ma jej wykształcenie, jakby się w czasie cofnęła. Te jej wszystkie artykuły świadczą tylko źle o niej, ile ma w sobie nienawiści i goryczy do innych" Autorze tego tekstu podaj konkrety. Pisz zgodnie z zasadami języka polskiego. Zalewska ma wykształcenie takie jak 95% nauczycieli, o co wiec tobie chodzi. Bredzisz człowieku.

Gość • Sobota [14.05.2011, 15:39:15] • [IP: 81.219.195.**]

Zarządzenie Starosty Kamieńskiego Nr Or.120.9.2011 w sp nadania Regulaminu wewnętrznego Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Wspierania Przedsiębiorczości w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim z dnia 8 kwietnia na BIP pojawia się 5 maja, ale wcześniej ono było i miało inną treść. Mamy wydruki.NO no

Gość • Sobota [14.05.2011, 15:24:44] • [IP: 77.255.7.**]

Rozdział IV, § 30 brzmi" Po otwarciu sesji Przewodniczący Rady stawia pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad." Czy jest tutaj napisane, że później wolno? NIE! Po co pyta skoro później można zmieniać porządek Lećmy dalej: Ustawa o Samorządzie Powiatowym z 1998r, Rozdział 3, Art. 15, ust. 2. brzmi:: " Rada powiatu może dokonać zmiany w porządku bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady." I w tej materii pada pytanie na początku sesji. I porządek przyjmuje ostateczna wersję. Potem obraduje się na podstawie ustalonego por zadku obrad. Poszerzanie w dowolnym czasie porządku może prowadzić do obrad bez końca. Chyba logiczne? Czy tutaj jest napisane, że w trakcie sesji nie wolno? A czy jest napisane że w każdej chwili uchwalony por zadek obrad można zmienić?

Gość • Sobota [14.05.2011, 15:19:50] • [IP: 77.253.129.***]

Do zmiany porządku obrad sesji zwołanej w trybie określonym w ust. 7 stosuje się przepis ust. 2, z tym że dodatkowo wymagana jest zgoda wnioskodawcy.

Gość • Sobota [14.05.2011, 15:12:46] • [IP: 83.238.240.***]

No zobaczymy co o powołaniu tego zarządu powiatu powie Naczelny Sąd Administracyjny. Jak przy quorum powołano zarząd Koloszuka, to niepowiadomienie (bo zainteresowani uciekli lub byli chorzy i i tak nie braliby udziału w sesji) było istotnym naruszeniem prawa. Gdy przy braku quorum rozpoczęto obrady sesji to naruszenie prawa nieistotne. Zobaczymy. Po co na początku sesji pytać o wnioski o zmianę porządku obrad, skoro możną to zrobić w każdej chwili. Gdzie tu logika? Ale ta Zalewska leży wam na wątrobie, syna zwolniliście z pracy w powiecie (zobaczymy co na to sąd), dokumenty na stronie powiatu zmieniają dziwnym trafem treść, tylko że niektórzy wcześniejsze wersje maja zapisane i wydrukowane. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Gość • Sobota [14.05.2011, 13:57:04] • [IP: 77.255.9.***]

DO • [IP: 89.79.51.**] Raczej nie jest prawdopodobnym, żeby Pani Starosta chciała niszczyć Wicestarostę. Tworzą bardzo zgrany duet w urzędzie. Lubią się i naprawdę widać, że ufają sobie. O ile on raczej... toleruje młodych kamieńskich platformersów z II piętra (od wieszania plakatów) To o tyle założe się, że próbują mu podstawić jakąś świnię i pewnie są autorami tym plotek. To moje anonimowe zdanie na ten temat.

Gość • Sobota [14.05.2011, 13:16:17] • [IP: 79.190.202.**]

Brawo dla koalicji !! A teatr lalek i teatr jednego aktora funkcjonował w Kamieniu przez wiele lat - już wystarczy !!... I to ich boli najbardziej...I pokazują teraz swoją małość... !!

Gość • Sobota [14.05.2011, 12:57:19] • [IP: 77.254.64.***]

Do" Prawnik", napisane" Ustawa o Samorządzie Powiatowym", a Ty kolego piszesz, że mówię o gminnym... Mi potrzebny jest WOS? Nie sądzę, ale wiem, że tobie z pewnością przydadzą się lekcje z j. polskiego - ćwiczenia z czytania ze zrozumieniem.

Gość • Sobota [14.05.2011, 12:39:00] • [IP: 89.79.51.**]

Następny maly wicestarosta i tak dalej, aż nie powkłądamy swoich... Nic się nie zmienia, pani starosta już otoczona wianuszkiem" wybitnych" doradców pogubiła przód z tyłem, a podobno tak dobrze się zapowiadało... Figuranci, marionetki, teatr lalek.

Gość • Sobota [14.05.2011, 11:57:55] • [IP: 77.255.27.**]

w końcu ;d.

Gość • Sobota [14.05.2011, 10:04:28] • [IP: 89.174.73.**]

4. Co do wpisu dotyczącego mojej pracy zawodowej wskazuje, iż nie jestem doradcą Pani Starosty gdyż Rany Powiatowy nie może być zatrudniony w Starostwie – wynika to wprost z zapisów ustawy, nie prowadzę również własnej firmy. Faktem jest natomiast, że jestem doradcą Pana Burmistrza Dorosza (który na chwilę obecną nie ma zastępcy). Funkcję ta będę piastował do końca tego miesiąca, gdyż od czerwca zatrudniony zostanę w nowej spółce Gminnej, której zadaniem będzie wybudowanie nowego centrum miasta (ratusza, biblioteki, przychodni wraz z siecią dróg). Pozdrawiam Mateusz Flotyński

Gość • Sobota [14.05.2011, 10:03:55] • [IP: 89.174.73.**]

W sytuacji gdy wniosek o zmianę porządku obrad zostałby przegłosowany miał złożyć rezygnację z zajmowanego stanowiska. Niestety Pan Przewodniczący nie dotarł na sesję. W związku z powyższym pod sam jej koniec złożyliśmy wniosek o odwołanie Przewodniczącego. O tych ustaleniach poinformowali zostali wszyscy radni.

Mateusz • Sobota [14.05.2011, 10:03:18] • [IP: 89.174.73.**]

Szanowni Internauci Odpowiadając na niektóre wpisy dotyczące odwołania Pana Romana Dorniaka z funkcji Przewodniczącego Rady Powiatu odpowiadam, iż 1. o zamiarze odwołania go ze stanowiska poinformowała go osobiście Pani Starosta Beata Kiryluk jeszcze dwa dni przed planowaną sesją, 2. w dniu sesji wspólnie z Panem Wice starostą pojechaliśmy do Pana Romana. Na tym spotkaniu poinformowaliśmy go, iż podtrzymujemy nasz zamiar odwołania go z zajmowanego stanowiska. Dodajmy, iż przedstawiliśmy stanowisko klubu radnych do którego należymy, 3. sam wniosek o zmianę porządku obrad złożyliśmy na końcu sesji, gdyż w późniejszej rozmowie telefonicznej (jeszcze przed rozpoczęciem sesji) ustaliłem z Panem Romanem, iż przed ewentualnym rozszerzeniem porządku obrad o odwołanie przewodniczącego będzie mógł powiedzieć kilka słów do kolegów i koleżanek radnych (Pan Roman nie mógł być na początku sesji).

Prawnik • Sobota [14.05.2011, 09:35:28] • [IP: 77.253.129.***]

Gość • Sobota [14.05.2011, 00:20] • [IP: 77.254.64.***] ty piszesz o sesji nadzwyczajnej a nie zwyczajnej i o samorządzie gminnym a nie powiatowym więc to jest wielka różnica. Najpierw idź na lekcje wiedzy o społeczeństwie, a potem się wypowiadaj na tematy o których nic nie wiesz

Gość • Sobota [14.05.2011, 08:40:59] • [IP: 77.254.64.***]

-mówi Zalewska-Kubiak, skąd w ogóle wzięła się ta kobieta?? Ona i wybitność tej nauczycielki, obecnie co 2 młody człowiek ma jej wykształcenie, jakby się w czasie cofnęła. Te jej wszystkie artykuły świadczą tylko źle o niej, ile ma w sobie nienawiści i goryczy do innych.

Gość • Sobota [14.05.2011, 07:33:50] • [IP: 77.113.59.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [14.05.2011, 00:20:42] • [IP: 77.254.64.***]

Śmieszy mnie brak kompetencji radnej alicji zalewskiej kubiak. Ciągle upiera się, że nie można zmienić porządku obrad w trakcie sesji (po pierwszym głosowaniu za nim) Ciągle powtarza też, że taki zapis znajduje się w aktach prawnych. Droga Pani RADNA! cytuję przepisy, na których się pani rzekomo opiera: Statut Powiatu Kamieńskiego, Rozdział IV, § 30 brzmi" Po otwarciu sesji Przewodniczący Rady stawia pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad." Czy jest tutaj napisane, że później nie wolno? NIE! Lećmy dalej: Ustawa o Samorządzie Powiatowym z 1998r, Rozdział 3, Art. 15, ust. 2. brzmi:: " Rada powiatu może wprowadzić zmiany w porządku bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady." Czy tutaj jest napisane, że w trakcie sesji nie wolno? NIE! Kobieta, wskaż konkretny zapis, bo to do czego Ty się odwołujesz o tym nie mówi. Rozumiem, że wybitni prawnicy mogli namieszać pani radnej w głowie, gdyby oni mieli stanowić prawo, to radna zalewska była by już dawno wicestarosta a tak nie jest :)

Gość • Piątek [13.05.2011, 23:31:36] • [IP: 95.40.129.***]

, , , ja juz nic z tych dzialan NIE ROZUMIEM, ale milo jest miec nadzieje, ze jeszcze /poki co/biletow na TEN kabaret nie rozprowadzaja w miescie, , , jest WIDOWISKO darmo dlA MIESZKANCOW i jest z kogo posmiac sie

Gość • Piątek [13.05.2011, 23:24:23] • [IP: 77.255.28.***]

Jakby nie patrzeć ten człowiek przyczynił się do blokowania powiatu przez prawie 3 miesiące... Kompletnie nie panował nad swoimi współtowarzyszami w radzie tj. Kołoszuk, wybitna Pani mgr Alka Zalewska-Kubiak, Adamowiczowa i elokwentny Trott

Gośćttt • Piątek [13.05.2011, 21:46:55] • [IP: 89.174.73.**]

Zgadzam się z poprzednikiem. Po co są powiaty? Przecież zadania powiatów mogą przejąć samorządy. A to co teraz się dzieje, to mierne politykierstwo za ogromną kasę. Wieść gminna niesie, ze pan Czapkin dostał 100tys zł odprawy...

tha... • Piątek [13.05.2011, 21:19:31] • [IP: 95.41.97.**]

Pan Dorniak jest mi najzupelniej obojetny ale to odwołanie wygląda na rewanż obecnej władzy na opozycji. Żarcie się o posady oraz wzajemne podgryzanie tych wsiowych" polityków" to chyba jedyne co ci radni potrafią. Nie slyszalem w kazdym bądż razie o żadnych osiągnięciach ani radnych ani starostów od wielu już lat. Każdy kolejny starosta to kolejny nieudacznik. Dowodzi to niestety o prawdziwości tezy, że instytucja powiatów jest potrzebna psu na budę. Rozszerzyć kompetencje gminy i kupa szmalu z naszych podatków zostanie zaoszczędzona.

Gość • Piątek [13.05.2011, 20:59:31] • [IP: 89.174.73.**]

Bravo Mateusz jesteś odpowiednią osobą na tym stanowisku :)) należało ci się, jesteś inteligentnym facetem i znasz się na rzeczy !!

Gość • Piątek [13.05.2011, 20:58:41] • [IP: 77.254.64.***]

A tak na marginesie. ...Którą to kadencję pracuje pan Roman dla dobra powiatu?? I co do tej pory załatwił dla powiatu u boku p. Kołoszuka, Czapkina ?? To ciekawy temat do dyskusji...

Gość • Piątek [13.05.2011, 20:52:43] • [IP: 178.181.103.**]

oj szkoda szkoda !! a naprawdę inteligentny i pomocny człowiek!! NIE DAJ SIĘ ROMAN!!

Gość • Piątek [13.05.2011, 20:15:59] • [IP: 188.146.46.**]

MOŻE RADA NIECH ZAJMIE SIĘ W KOŃCU RAWDZIWYMI PROBLEMAMI ALE CZY TO MOŻLIWE BEZ ROMANA TERAZ BĘDĄ UCHWAŁY O ODWYŻKACH HURA ZAKŁADAM W GOLCZEWIE ARTIĘ ALIKOTA CHĘTNYCH PROSZĘ O KONTAKT

Gość • Piątek [13.05.2011, 20:13:51] • [IP: 83.7.10.***]

TRANSPARENTNY PRZEWODNICZCUNY POPŁYNĄŁ...

,,R" • Piątek [13.05.2011, 19:42:56] • [IP: 213.238.96.**]

szkoda, szkoda bo inteligentny i pomocny człowiek, ale i tak ma swoja rolę do spełnienia tyle że z innej pozycji w tej Radzie. Wydawało sią, że wszystko zacznie się układać i zacznie się praca na rzecz powiatu a tu ciągle podchody i kopanie dołków.Co niektórzy powinni się zastanowić na kogo oddają swój głos ja nadał oddałabym na Romana szkoda oj szkoda, że wyborów nie mamy za miesiąc.

Gość • Piątek [13.05.2011, 19:38:06] • [IP: 188.146.46.**]

SKORO BIERZE KASĘ ZA TYLE FUNKCJI TO ZNACZY ŻE MA GŁOWĘ DO INTERESU A TOBIE JAK ŻAL TO NIE PODKLADAJ NÓG LUDZIOM Z INICJATYWĄ

Gość • Piątek [13.05.2011, 19:22:47] • [IP: 188.146.46.**]

HA WESOŁY TRANSARENT WIDZĘ ŻE W TOBIE TYLE WIEDZY CO W ODWAL SIĘ OD ANA ROMANA TAKICH LUDZI NAM POTRZEBA ABY WYPROSTOWAĆ TEN PADNIĘTĄ KRAINĘ MYŚL CZŁOWIEKU KRZYSIEK

Gość • Piątek [13.05.2011, 19:17:44] • [IP: 188.146.46.**]

ODWOŁALI CO TO MA BYĆ ROMAN CHCIAŁ COŚ ZROBIĆ CZYŻBY ZAGROZIŁ JAKIMŚ STOŁKOM SIŁA WYŻSZA CO TERAZ BĘDZIE ROMAN NIE DAJ SIĘ KRZYSIEK

Gość • Piątek [13.05.2011, 19:15:14] • [IP: 83.7.10.***]

hahahaha Wesoły TRANSPARENTNY przewodniczący popłynął, a taki był mundry. TRANSPARENT PRAWDZIWY TRANSPARENT, mogli na niego poczekac POWINIEN ZOBACZYC jak sie odwoluje takiego TRANSPARENTNEGO lekarza na własne oczy.

Gość • Piątek [13.05.2011, 18:45:50] • [IP: 77.254.64.***]

A pani Alicji znowu się wydaje... To jest dopiero postać..." znana i wybitna". Z takim poparciem wrota sejmu stoją przed pania otworem (i przy takich" znajomościach znanych ludzi...tylko czy oni znają panią...) BRAWO dla koalicji !!

Gość • Piątek [13.05.2011, 18:41:12] • [IP: 77.254.64.***]

Szkoda, ze pan Dorniak musi być współtowarzyszem takich radnych jak Zalewska, Trott (!!), Adamowicz... Pan tam NIE PASUJE... Musi być jednak COŚ co Pana z nimi łączy... a szkoda.

Gość • Piątek [13.05.2011, 18:37:47] • [IP: 77.254.181.***]

Warto chyba powioadomić o tych wszystkich" działaniach" szefa PO. Pzrecież to skandal co wyprawiają. żeby zarabiać wiecej kasy, nowowybrany pzrewodniczący założył l firmę i bieże kasę: jako doradca burmiastrza Międzyzdrojów, jako doradca starosty powiatu kamieńskiegi i teraz jeszce 1800 zł jako przewodniczący rady powiatu kamieńskiego. Oto wielcy ludzie, działajacy dla dobra wspólnego

Gość • Piątek [13.05.2011, 18:34:17] • [IP: 79.190.3.**]

No, No, No... ależ ta mietła wymiata...

Gość • Piątek [13.05.2011, 18:20:28] • [IP: 83.168.86.**]

Wygląda na to, że na jesieni Pisiory z Jarkiem Kaczyńskim wrócą do władzy. Taka Platforma nikomu nie jest potrzebna. Czas na mniejsze zło, czyli Hofmana, Brudzińskiego, Nelly i Błaszczaka ! No i Macierewicza !!

Gość • Piątek [13.05.2011, 18:08:47] • [IP: 87.205.71.**]

Mali ludkowie, ciekawa jestem jakie uzasadnienie, może by iKamień zechciał to podać. PO lekceważy tych wyborców którzy głosowali na członków rady nie będących w ich klice. To zrobili ci którzy tak zabiegali o losy powiatu w styczniu kiedy mówili o skandalicznym zachowaniu radnych którzy wszelkimi sposobami nie chcieli dopuścić ich do władzy. I co, ujawnili swoje oblicze. Skandal.

Gość • Piątek [13.05.2011, 17:57:41] • [IP: 79.184.169.***]

cyrk

Gość • Piątek [13.05.2011, 17:51:18] • [IP: 77.254.84.***]

Pozwolił im na bezprawne wybranie nowego starosty (szantażując go) i teraz kopnęli go w. ... Styl działania PO zachodniopomorskiej w ostatnich dniach jednoznacznie wskazuje że jesienne wybory są dla tej partii przegrane. Wykorzystać to trzeba

Gość • Piątek [13.05.2011, 17:48:10] • [IP: 188.146.59.***]

Ale jaja!! Teraz vicestarosta?

Gość • Piątek [13.05.2011, 17:43:06] • [IP: 95.41.171.**]

Międzyzdroje bierze wszystko :D a to prawda że Siomka już jest specjalistą w PUP??

Gość • Piątek [13.05.2011, 17:37:05] • [IP: 77.254.164.*]

od kiedy to można odwoływać przewodniczącego pod jego nieobecność przecież to duże uchybienie i nie powinno mieć miejsca. Moim zdaniem jeżeli kogoś się odwołuje to powinno powiedzieć mu się to w twarz a nie robić to jak go nie ma to czyste chamstwo. Osobiście nie lubię Dorniaka, ale nie głosowałbym za jego odwołaniem pod jego nieobecność tylko wtedy, kiedy stawiłby się na sesji a głosowanie powinno być w trybie jawnym żeby wiedział kto go odwołuje.

Gość • Piątek [13.05.2011, 17:14:29] • [IP: 83.168.86.**]

brać się za nich xD

Gość • Piątek [13.05.2011, 17:04:02] • [IP: 188.146.135.**]

NO to Cię, Romek, załatwili...

Oglądasz 1-93 z 93
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Przerwa w dostawie prądu – Świerzno. Ze względu na prace konserwacyjno-modernizacyjne w dniu 23 kwietnia 2025 r. nastąpi planowana przerwa w dostawie energii elektrycznej od godziny: 09:00 do 13:00 w miejscowości Świerzno, ulice: Długa (nr 1–11) Cicha (nr 1–9) Radosna (nr 5–13) oraz Straż i Urząd Gminy. Kontakt w sprawie przerwy: 991 ■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■