„Powyższa sytuacja spowodowana była pilnymi pracami w zakresie opodatkowania podatkiem od nieruchomości, obejmującymi głównie lokale znajdujące się w budynkach apartamentowych. Pracownicy referatu potrzebowali czasu na pracę w terenie, aby ustalić faktyczne wykorzystanie lokali, czy była w nich prowadzona działalność – wynajem. Zostało przeprowadzone kilkaset oględzin lokali, po których wykazano nieprawidłowości w tym zakresie. Po trzech miesiącach mamy wymierne efekty ich pracy w postaci zwiększonych wpływów do budżetu gminy z tytułu podatku od nieruchomości. Na dzień dzisiejszy jest to kwota w wysokości około 120 tysięcy złotych.” – poinformował Burmistrz Międzyzdrojów Mateusz Bobek.
Biorąc powyższe pod uwagę, przedłużamy zamknięcie pokoju nr 12 w czwartki do odwołania. Pozostałe dni pracy Referatu Budżetu i Finansów pozostają bez zmian.
Prosimy o zrozumienie zaistniałej sytuacji a za niedogodności serdecznie przepraszamy.
Joanna Ścigała
Rzecznik Prasowy UM
w Międzyzdrojach