POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Środa [23.03.2011, 18:21:00] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski: Bestia pogryzła psa

Kamień Pomorski: Bestia pogryzła psa

fot. istockphoto.com

Właścicielka przywiązała swojego psa pod sklepem Netto i poszła zrobić zakupy. Do czworonoga podbiegł inny pies i dotkliwie go pogryzł. Zakrwawionego psiaka natychmiast przewieziono do gabinetu weterynaryjnego. Policja poszukuje właściciela bestii.

Do zdarzenia doszło wieczorem przed jednym z supermarketów. Klientka sklepu przywiązała swojego psa przed wejściem i poszła robić zakupy. W tym czasie do jej czworonoga podbiegł inny pies bez kagańca i rozszarpał zwierzaka. Zakrwawianego i z licznymi ranami szarpanymi przewieziono do gabinetu weterynaryjnego. Świadkowie relacjonują, że był to pies podobny do pitbula.

To nie pierwszy przypadek z udziałem agresywnego psa. Kilka dni temu nasza Czytelniczka miała podobny przypadek. Pies bez smyczy i kagańca rzucił się na nią i jej czworonoga.

- Wyszłam z małym pieskiem na spacer. Nagle zauważyłam biegnącego w naszym kierunku wielkiego psa. W ułamku sekundy wzięłam swojego malucha na ręce. Tamten zaczął na mnie skakać i szczerzyć zęby – tłumaczy pani Honorata. - Jego właściciel stał kilka metrów dalej z puszką piwa w ręku – dodaje.

Właścicielowi agresywnego psa grozi kara. Za psa bez smyczy i kagańca policja może wlepić mandat to 250 zł.

źródło: www.iikamien.pl


komentarzy: 110, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-110 z 110

Gość • Niedziela [17.04.2011, 10:04:02] • [IP: 83.21.194.***]

a może to nie pies go pogryzł tylko ten pijczek a co to wiadomo co się takiemu w głowie maji myślał że pies to szczekająca butelka z winem :) menele tak mają

Gość • Czwartek [07.04.2011, 13:50:31] • [IP: 83.23.248.**]

Jak by ktos chcial wiedziec to ten pies jest na obserwacij!!

Gość • Wtorek [29.03.2011, 17:39:10] • [IP: 77.115.141.***]

Uważajcie też na Panów, którzy stoją pod Netto i zbierają na wino! Jeden z nich znęcał się nad przywiązanym do metalowej poręczy jamniczkiem. Zareagowałam natychmiast, ale podejrzewam, że ten pan postąpił tak wielokrotnie!

Gość • Sobota [26.03.2011, 21:06:28] • [IP: 178.56.117.***]

Również byłam świadkiem dzisiejszego zdarzenia.Nieodpowiedzialny właściciel tego agresywnego psa powinien zostać odpowiednio ukarany a pies poddany obserwacji.Ciąganie psa za tylną łapę nie przyczyni się do jego wychowania-może więc i właściciela skierować na przeszkolenie i obserwację?

Gość • Sobota [26.03.2011, 19:42:00] • [IP: 188.147.196.***]

...ten pies dalej atakuje, dzisiaj wracając wieczorem z zakupów z netto byłam świadkiem jak znowu napadł na innego psa z właścicielem, matko jak tamten skomlał, jak musiał cierpieć- dlaczego on to robi, dlaczego tak strasznie gryzie inne pieski? Kiedyś zaatakuje jakieś dziecko!!

Gość • Sobota [26.03.2011, 17:59:29] • [IP: 83.168.86.**]

jeśli śmietnikow będzie wiecej to przynajmniej nie trzeba będzie biegać z psią kupą jakieś 400 m...

Gość • Sobota [26.03.2011, 15:05:12] • [IP: 213.158.217.***]

powinniśmy ustanowić patrole.złapać właściciela i pogryźć...

Gość • Sobota [26.03.2011, 14:33:45] • [IP: 77.253.192.***]

miasto to my a nie urząd. jedyne mądre zdanie jakie tu przeczytałem. gdyby wszyscy tak myśleli miasto wyglądałoby inaczej. brak kup na trawnikach, całe ławki, czyste rowy i lasy, zadbane podwórka, wywiezione szamba. nie da się postawic urzędnika/policjanta/strażaka na każdym rogu ulicy więc dbajmy o siebie i swoje miasto. jest takie jakim je tworzymy.

Gość • Sobota [26.03.2011, 14:17:34] • [IP: 89.75.54.***]

przepraszam AMSTRAF a nie pitbull-amstaf zdecydowanie.

Gość • Sobota [26.03.2011, 14:15:40] • [IP: 89.75.54.***]

to był Pitbull i każdy wie czyj to pies, to nie jest jego pierwsza agresja, już widziałam tego psa w akcji. - tylko policja nie wie...

Gość • Sobota [26.03.2011, 13:52:49] • [IP: 78.116.132.***]

glupi jestescie wiadomo ze to pies mlodego Bartka P. ktory powinien w pierdlu siedziec, a ten idiota stal gdzies obok patrzyl i nie zareagowal bezmozg jeden, jaki pan taki pies

Gość • Sobota [26.03.2011, 13:08:40] • [IP: 83.23.185.***]

Po co wiecej śmietników skoro garstka właścicieli ich używa.

Gość • Sobota [26.03.2011, 09:24:09] • [IP: 83.25.163.***]

To nie był pitbull tylko Amstaf. Bo byłam przy rym.

Gość • Piątek [25.03.2011, 23:45:45] • [IP: 95.40.161.**]

powinno być więcej śmietników przeznaczonych na psie kupy. Co do yorków to się zgadzam. Małe a hałaśliwe :)

Gość • Piątek [25.03.2011, 22:24:08] • [IP: 83.23.199.***]

a może to ten co mieszka i lata koło biedronki?

Gość • Piątek [25.03.2011, 21:51:02] • [IP: 83.21.228.***]

Normalne, najwięcej wykrzykują Ci co najmniej robią. Zamiast walić głupie komentarze i zajmować się sensacjami zróbcie coś sami! Trzeba dać coś od siebie a nie liczyć ciągle na gotowe... Miasto to ludzie, a nie urząd :) Co do kamieńskich psów" rasy groźnej", psy jak najbardziej są dobrze ułożone, chodzą przy nodze i nie wykazują żadnej agresji. Wiele razy przechodziłam koło nich ze swoim" nadpobudliwym" psem i zwierzaki nawet nie zwróciły na niego uwagi. Największą agresją cechują się" przerośnięte szczury"- yorki, szczekają i rzucają się na wszystko i prowokują inne psy :) A do właścicieli- york to nie zabawka ani dziecko ;) Pozdrawiam, Miss G.

Gość • Piątek [25.03.2011, 17:44:44] • [IP: 83.25.155.***]

jest 5 śmietników na cały ikamien, śmiechu warte.Aco do osoby, która proponuje łancuch i kaganiec, to proponuje wyzbyć sie sredniowiecznych i wiejskich pogladów. Pies plus łańcuch =barbarzyństwo

Gość • Piątek [25.03.2011, 15:53:57] • [IP: 86.47.225.**]

dziwna prawa, gorna jedynka

Gość • Piątek [25.03.2011, 14:45:57] • [IP: 83.23.25.**]

Śmietniki są

Gość • Piątek [25.03.2011, 14:36:27] • [IP: 77.254.75.***]

dużo mówicie mało robicie...

Gość • Piątek [25.03.2011, 13:08:33] • [IP: 178.238.244.**]

pies powinien być na łańcuchu, kaganiec

Gość • Piątek [25.03.2011, 11:28:07] • [IP: 83.21.215.**]

POTRZEBNY ODKURZACZ DO PSICH KUP!!

Gość • Piątek [25.03.2011, 11:03:56] • [IP: 83.11.141.**]

Sklepy są dla ludzi i bardzo nie lubię gdy ktoś wchodzi z psem choćby najmniejszym. A właściciele tak zwanych grożnych ras mają je na smyczy.Najgorsze są paniusie z małymi pieskami, bo robią te psy wszędzie a jak zwróci się im uwage to twierdzą, że to mała kupka/tylko dlaczego pod moim płotem.

Xd • Piątek [25.03.2011, 10:18:37] • [IP: 95.41.231.***]

Fakt! Śmietniki powinny stać w odległości chociaż 100 metrów od siebie tam, gdzie wiadome jest, że psy wychodzą najczęściej. Pies rasowy zostawiony pod sklepem? Tego nie jestem w stanie sobie wyobrazić. A skoro mam wejść przykładowo tylko po sok, biorę psa na ręce i wchodzę. Nic złego w tym nie widzę. Psy teraz są rzeczywiście czystsze i bardziej zadbane od ludzi...

Gość • Piątek [25.03.2011, 10:12:23] • [IP: 83.21.215.**]

POPIERAM GOŚCIA Z 10:06!! POZDRAWIAM

Gość • Piątek [25.03.2011, 10:06:29] • [IP: 95.40.222.**]

Psa trzeba po prostu trzymać na smyczy i jeśli jest to konieczne, założyć mu kaganiec. Dobrać rasę do swojego trybu życia i możliwości jakie ma się w domu. Czyli, czy mieszkamy w bloku, czy w domu, w którym mamy kawałek podwórka. Natomiast niewyobrażam sobie, jak miałabym nie wziąć swojego yorka do sklepu. Psy są bardzo często czystsze od ludzi, które do niego przychodzą. I sprzątać niech zaczną właściciele po dużych psach, a śmietniki na psie kupy niech stoją przynajmniej 100 metrów od siebie!

Gość • Piątek [25.03.2011, 09:45:02] • [IP: 83.21.215.**]

Znam Panią Honoratę i ona zawsze sprząta po swoim pupilku;)) w przeciwieństwie do innych!!

Gość • Czwartek [24.03.2011, 21:24:52] • [IP: 83.21.218.***]

Moje zdanie jest takie iikamien to jest tak jak gazeta fakt żałosne

XXX • Czwartek [24.03.2011, 21:11:51] • [IP: 83.25.114.***]

Po pierwsze właścicielka sama naraziła swojego psa przywiązując i zostawiając go. A po drugie oczywiście jak zaatakuje jakikolwiek pies to piszą w domniemaniu ze był to amstaff albo pitbull, ale tego to już nikt nie sprawdził. W wiadomościach jak mówią o pogryzieniu kogoś przez psa (wszystko jedno jakiego psa np rottweilera) to pokazują za każdym zdjęcia pierwszego lepszego pitbula. CHORE

Gość • Czwartek [24.03.2011, 20:57:53] • [IP: 83.25.172.**]

Nie wierzę...pies który gryzie psa od razu nazwany" bestią"?haha ale co ja się dziwię skoro karambolem nazywa się stłuczkę trzech aut...

Gość • Czwartek [24.03.2011, 19:55:44] • [IP: 83.23.199.*]

PO PIERWSZE: PRZY WEJŚCIU DO NETTO JEST ZNAK INFORMACYJNY ŻE W TYM MIEJSCU MOŻNA PRZYWIĄZAĆ PSA I ROBI TO WIELE OSÓB BO TAK TRZEBA. PO DRUGIE: PANI JUSTYNA NIE ZAJMUJE SIĘ SPRAWAMI ZWIERZĄT. PO TRZECIE: WIDZĘ ŻE WŁAŚCICIELKA PSA POSZKODOWANEGO JEST TUTAJ NA TOPIE:/

Gość • Czwartek [24.03.2011, 19:54:50] • [IP: 77.115.216.**]

Aaaaaa i jeszcze do mam oraz babć: nie starszcie swoich dzieci i wnuczkow tym ze jezeli przejda kolo trakiego psa to one go zabija bo to jest jedna wielka bzdura!! ludziska poczytajcie troche bo narazie to psy wydaja sie byc inteligentniejsze od was!! ŻAL I WSTYD!!

Gość • Czwartek [24.03.2011, 19:38:49] • [IP: 77.115.216.**]

Ja mam amstafke pittbula i owczarka niemieckiego i nigdy w życiu nie mialam z nimi problemu. Ludzie zrozumcie ze nie istnieje rasa agresywna!!To ludzie sa odpowiedzialni za wychowanie i zachowanie psa nie on sam !! Nie oszukujmy sie ale wymienione powyzej rasy przezemnie powinny PoZOSTAC` do wychowania dla ludzi intelkigentnych a nioe dla tych ktorzy biora psy tak naprawde dla szpanu!! troche oleju w glowie. .. ostatnio szlam ze swoimi pupilami zamknieta staly jakies panie z kundlem spuszczonym bez kaganca ktory podbiegal do nich warczac i szczekajac moje psy niezwracajac uwagi przeszly obok a starsza baba skomentowala ze powinnam dostac mandat

Gość • Czwartek [24.03.2011, 17:29:46] • [IP: 83.23.112.***]

Gdzie te tabuny bezdomnych psow, bo jakoś ich nie widze, ale za to szczekających ludzi całe mnostwo.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 16:32:40] • [IP: 178.182.86.***]

Do Gość  Czwartek [24.03.2011, 16:08]  [IP: 178.182.134.***]Chodzący ideał, nie ma co... a jak jesteś na spacerze z psem (daleko od domu) i nagle obok sklepu przypomnisz sobie, że coś miałeś kupić - to oczywiście najpierw zaprowadzasz psa do domu a potem wracasz do sklepu... szkoda gadać...

Gość • Czwartek [24.03.2011, 16:21:09] • [IP: 95.41.195.***]

dajcie spokój nie od dziś się psy gryzą grunt że nie pogryzł człowieka, a nie przepraszam ludzie gryzą się sami nawzajem więc jak widać nawet psy są mądrzejsze

Gość • Czwartek [24.03.2011, 16:16:36] • [IP: 77.115.148.***]

co do psów latających luzem to może się przyjrzyjcie psu pani pracującej na policji, która mieszka na Dziwnowskiej lata luzem i że to kundel to mu wolno i że pani z policji tak a wiecie ile psów cały dzień lata luzem po torach kolejowych i nikomu nie przeszkadza. a ten wilczur co mówiliście że lata z pobliskiego terenu to go widziałem i jest to grzeczny i ułożony pies i przede wszystkim lata luzem bo pilnuje swojego terenu bo ile mi wiadomo to jest tam jakiś warsztat samochodowy w końcu to jest jego teren. a co do pogryzienie jakiegoś psa pod netto to może nie należy tam psów jednak zostawiać po przez to zacząłem jeździć do biedronki i lidla bo tam można spokojnie wejść nie natykając się na psy i to bez kagańca. a i pies puszczony luzem bez kagańca jest bezpieczniejszy bo jak napadną go bez pańskie psy to przynajmniej może się bronić.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 16:12:44] • [IP: 178.182.134.***]

pani Honorato niech pani nie przesadza ze z piwem stał bo tez tam byłem i żadnego piwa nie widziałem. ..a tak na przyszłość to proszę po swoim pupilku posprzątać jak nasra na Świerzym powietrzu tak jak i na klace. .a nie zganiać na innych ze to ich piesek..

Gość • Czwartek [24.03.2011, 16:08:25] • [IP: 178.182.134.***]

idę na zakupy to psa w domu zostawiam.jestem na zakupach to psa nie biorę bo w ikamieniu nie od dziś wiadomo ze psy bez kagańców biegają.a mandat powinna dostać ta pani co miała psa przywiązanego pod netto.a pani Honorata niech nie będzie taka mądra jej piesek jak to określiła sra gdzie popadnie.bo ona nawet do sklepu pieska bierze.gdzie sanepid pytam gdzie.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 14:11:43] • [IP: 188.33.200.***]

aa co miała psa wziasc do sklepu no pomysl czlowieku niech pilnuja a nie puszczaja psy bez kaganca i na dodatek nie na smyczy najlepiej zwierze sie chce ale wyprowadzac nie ma komu najlepiej wypuscic niech sie sam wyprowadzi!! a kary powinni pozadna dowalic dac mu z dwa koła i sadzic sie niech sie nauczy ch**m jak sie psa z domu wyprowadza!! nie załować sie az sie wkońcu nauczy!!

Gość • Czwartek [24.03.2011, 13:28:33] • [IP: 80.54.103.***]

Pieski po to maja ząbki zeby gryzły i gitez majonez o co tyle krzyku

Gość • Czwartek [24.03.2011, 12:52:28] • [IP: 83.168.86.**]

Zrozumcie w końcu że to nie zwierze jest winne tylko CZŁOWIEK więc przestańcie wypisywać te głupoty.Jaki by nie był temat to jesteśmy gorsi od tych psów. Miasto debili.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 11:57:01] • [IP: 83.168.86.**]

Hycla powinna sprowadzać pani Justyna, ale można do niej dzwonić i dzwonić itd.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 11:41:25] • [IP: 199.48.147.**]

Na terenie całej gminy powinna powinien pracować hycel, który wyłapywałby zwierzęta pozostawione bez opieki. Tylko jak zwylke zabraknie na to pieniędzy.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 11:30:02] • [IP: 83.168.86.**]

Ludzie ogarnijcie się i zacznijcie myśleć, a nie wypisujecie głupoty!

Gość • Czwartek [24.03.2011, 10:49:02] • [IP: 213.158.216.***]

Gość  Czwartek [24.03.2011, 09:33]  [IP: 94.42.47.***]Więcej tolerancji człowieku - nie zawsze idzie się do sklepu z psem -CZASAMI są takie sytuacje - wiec wyluzuj! Tak się skąłda, ze ja mam psa - który siedział 3 lata w schronisku i czekał az go ktoś stamtad wexmie - nie zawsze mam czas żeby pójść na zakupy wcześniej - CZASAMI zdarza mi sie go zabrać ze sobą. Z tego względu, że nie mam czasu dla psa(według Ciebie)nie powinnam go brac ze schroniska - byłby tam nastepne kilka lat. Człowieku zastanów sie nad swoją nietolerancją i poczuciem, że jesteś idealny.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 10:45:59] • [IP: 79.190.202.***]

biedny piesio

Gość • Czwartek [24.03.2011, 10:42:59] • [IP: 31.63.241.*]

Mojego Psa pogryzły PSY GACKA... niech zmieni ogrodzenie bo na sucho mu to nie ujdzie

Gość • Czwartek [24.03.2011, 10:36:47] • [IP: 95.40.170.**]

heh, potwierdza sie przyslowie;jaki pan taki kram.znalam rodzine/wikamieniu pomorskim/, ktora NIGDY nie spuscila psa z lancucha'bo byl dziki'.to, ze byl dziki BO NIE SPUSZCZANO go z lancucha, nie choodzono na spacer i nie glaskano-NIE PRZYSZLO TYM LUDZIOM DO TEPYCH GLOW.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 09:50:00] • [IP: 83.3.70.***]

Do Gość • Czwartek [24.03.2011, 08:09] • [IP: 83.168.84.***] Akurat mieszkam naprzeciwko rodziców Pani Justyny i to oni zajmują się dzieckiem więc człowieku jak nie wiesz to nie dorabiaj sobie historii - bo to plotka właśnie. A co do właścicieli pasów to winny jest ten, który puszcza psa samopas na miasto jak i ten co przywiązuje swojego pupila przy sklepie.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 09:33:54] • [IP: 94.42.47.***]

Jak się nie ma czasu chodzić na spacery to po co komu pies? Dojeżdżam do pracy 20 km. Mam dwa psy i nigdy nie zabieram ich na zakupy. Spacer to spacer i nic przy okazji. Winny właściciel przywiązanego psa i ten od biegającego luzem.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 09:15:54] • [IP: 178.182.240.***]

Do Gość  Czwartek [24.03.2011, 09:08]  [IP: 95.40.170.**] Ciekawe, że nie czepiasz się włąścicieli, którzy puszczają psy luzem. Różne są sytuacje, niekiedy trzeba wyjść z psem i od razu zrobić zakupyu bo czas nie pozwoli tego zrobić oddzielnie, wiec trzeba psa zostawić pod sklepem - luzem ma biegać? Pomyśl, że nie wszyscy dysponują taką ilością wolnego czasu żeby sobie spokojnie pójść na spacerek z pieskiem, potem na zakupy - nieraz trzeba to połączyć. Problem chyba w tym, że biega bardzo dużo bezpańskich psów, a i takich których właściciele nie wyprowadzają a puszczają luzem.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 09:13:05] • [IP: 95.40.170.**]

wlascicielka psa zostawila SWOJE ZWIERZE bez opieki.swoje DZIECI TEZ by uwiazal by nie uciekly?prosze pouczac i karac TAKICH wlascicieli, przeciez nawet dziecko moze podejsc i odwiazac pieska, 'by sobie pobiegal'

Gość • Czwartek [24.03.2011, 09:08:34] • [IP: 95.40.170.**]

jak widze psa przywiazanego do drzewa, plotu lub jakiegos slupka przy sklepie to mam ochote odwiazac linke i uwiazac na niej WLASCICIELA tego pieska.DUZY PIES zaatakowal, bo pies UWIAZANY dawal sygnal ze jest bezsilny, bezbronny i przestraszony.PRAWA NATURY sa nieublagane.znow winni jestesmy MY /bezmyslni/LUDZIE.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 08:47:33] • [IP: 83.21.255.***]

Kamień to wielka nora każdy wszystko ma w du...e i właśnie tak się tu pracuje.

taken • Czwartek [24.03.2011, 08:20:00] • [IP: 83.21.40.**]

Pani to chyba nic nie robi poza obserwowaniem jakiejś Pani Justyny i Burmistrza. Takich życzliwych w Polsce jak Pani to jest zbyt wielu i mamy jak mamy, tylko spiskowanie i narzekanie, zamiast samemu coś zrobic-żenada, żal, wieś tańczy wieś śpiewa

Gość • Czwartek [24.03.2011, 08:09:29] • [IP: 83.168.84.***]

Od wyłapywania psów jest Urząd Miejski, policja może wlepić mandat właścicielowi jak jest on znany. Nasz miłościwie panujący Bronisław nie jest w stanie sobie poradzić z tym problem od wielu lat. Wciąż twierdzi że problemu nie ma i że jego podwładna Pani Justyna pracuje bez zastrzeżeń. Pani W. prawie cały czas nie ma w pracy - zajmuje się w tym czasie dzieckiem - a jak jest to odsyła klientów na inne terminy tak żeby nie mieć zaległych spraw i nic nie robić. A miłościwie panujący tego nie widzi, albo nie chce widzieć, ponieważ żyje dobrej komitywie z Panem Pawłem W., który zajmuje się drogami. Za rządów tego Pana nigdy nie będzie dobrze w Kamieniu. Głosowałam na Niego, ale widzę teraz że popełniłam bardzo duży błąd. W tym mieście nie dba się o bezpieczeństwo i wygląd. Panie burmistrzu najlepiej przysłużyłby się Pan miastu odchodząc z Urzędu.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 07:59:42] • [IP: 46.112.4.***]

właściciela przywiązać po Netto a nie psa

taken • Czwartek [24.03.2011, 07:13:48] • [IP: 83.21.40.**]

ja miałem kiedyś podobny przypadek. Przywiązałem swojego pieska do metalowej dwuskrzydłowej bramy i gdy wyszedłem ze sklepu to nie było ani pieska, ani bramy. Parę dni temu słyszałem, że ktoś widział w okolicach Pyrzyc pieska ciągnącego bramę, hm, coraz bardziej powątpiewam, czy piesek do mnie wróci, -już tam ciul z tą bramą.

Gość • Czwartek [24.03.2011, 00:57:49] • [IP: 77.115.180.**]

no nie był pies...to wilkołak..!! uwierzcie mi.To był wilkołak!!

Gość • Środa [23.03.2011, 23:59:03] • [IP: 83.11.118.***]

CZUPAKABRA;DD

Gość • Środa [23.03.2011, 23:43:04] • [IP: 83.21.232.***]

A PIES WIELKOŚCI KONIA

Gość • Środa [23.03.2011, 23:25:21] • [IP: 83.21.226.***]

W Kamieniu brakuje straży miejskiej !! zdecydowanie brakuje takich patroli

Gość • Środa [23.03.2011, 23:22:38] • [IP: 83.21.242.***]

Ja nie narażam swojego psa na takie zdarzenia dlatego zawsze trzymam go smyczy i obowiazkowo na miasto zakładam mu kaganiec. Ludzie nauczcie się tego bo to chodzi o bezpieczeństwo przede wszystkim waszego psa.

Gość • Środa [23.03.2011, 23:13:02] • [IP: 83.21.226.***]

Jeśli to Netto te na dworcu to 100 % to pies z mięsnego na byłej mleczarni!! Ten pies lata po całym uzdrowisku i całej Dziwnowskiej ulicy. Było to zgłaszane ale bez skutku!! Czekaja az pogryzie małe dziecko !! Ostatnio wczoraj latał i robił odchody na trawniku.

Gość • Środa [23.03.2011, 22:02:11] • [IP: 88.88.129.***]

No i tak się kończy zostawianie piesków pod sklepem. To przede wszystkim głupota i brak wyobraźni właścicieli pogryzionego psa. Przecież tyle jest psów bezpańskich, tyle biega luzem, a taki piesek uwiązany nie ma szans się nawet bronić. Psa się wyprowadza na spacer, a na zakupy chodzi się samemu! Kara należy się również właścicielce psa!!

Gość • Środa [23.03.2011, 21:52:30] • [IP: 83.23.111.***]

ciekawe kto robil te zdjęcie ladnie to tak psa denerwowac panie fotografie

Gość • Środa [23.03.2011, 21:50:32] • [IP: 83.23.101.***]

tu nie chodzi już o kundli tylko jak taka bestia pogryzie kogoś albo dziecko

Gość • Środa [23.03.2011, 21:46:05] • [IP: 83.23.111.***]

tyle kundli biega wolno po mieście srają gdzie popadnie gryzą co sie da a problemy do wlaścicieli groznych ras może lepiej puscic kilka pitt... na miasto nocą i problem sam sie rozwiąże z tymi kundlami

Gość • Środa [23.03.2011, 21:44:33] • [IP: 83.9.0.**]

najlepiej to rybki

pit bull • Środa [23.03.2011, 21:41:51] • [IP: 83.9.0.**]

ludzie mają wymagania niedośc ze smycz to jeszcze kaganiec torba na odpady i najlepiej 5km za miasto płacic podatek, regularne szczepienia. czemu nie. tylko ze za miastem mój pies zobaczył na polu zwierzyne i nie zdążył dobiec a ch_j z anbony odstrzelił pieska.

Gość • Środa [23.03.2011, 21:37:33] • [IP: 83.23.101.***]

coraz częściej zdarza się, że biegaja psy bez smyczy, troszeczke wyobrażni właściciele dużych psów.nie ma kary na tą bezmyślność

Gość • Środa [23.03.2011, 21:35:57] • [IP: 83.25.152.*]

 Środa [23.03.2011, 19:47]  [IP: 83.168.86.** AKURAT O TYM PANU NIE MA CO MÓWIĆ NIE NADAJE SIE DO NICZEGO NIC NIE UMIE ZAŁATWIC

Gość • Środa [23.03.2011, 21:27:19] • [IP: 31.63.204.***]

Ludojady? ;D

Gość • Środa [23.03.2011, 21:24:25] • [IP: 77.254.183.**]

"Bestia straszna jak zły sen i ostra jak seta. Pomóż mi, pomóż mi mam w sobie suki kły.." jak śpiewał pan Kukiz drzewiej

Gość • Środa [23.03.2011, 21:22:21] • [IP: 83.23.111.***]

yoski male drogie wyszczekane gowno taki maly a burzy jak by sie sterydow nazarl

Gość • Środa [23.03.2011, 21:16:30] • [IP: 83.9.0.**]

ja mam stafika mniejsza odmiana pitbulla i potrafi byc agresywny w stosunku do innych psów dlatego nie dopuszczam do konfrontacji ale często zdaza mi się ze muszę wręcz uciekac przed paniami z ich malutkimi jorkami których smycze rozwijają się do 5metrów a ich właściciele nie potrafą ich obsługiwac

Gość • Środa [23.03.2011, 20:45:52] • [IP: 83.8.245.***]

kundelki do schroniska a na następny dzien zastrzyk i do piachu

Gość • Środa [23.03.2011, 20:43:30] • [IP: 83.23.99.***]

haha pies Pani Ptak agresywny? padam na pysk ze śmiechu:) To najbardziej łagodny i leniwy pies jakiego w życiu widziałem. .. A co do niby" agresywnych" ras- prawda jest taka że praktycznie wszyscy właściciele pit bulli w Kamieniu się znają i między ich psami nie dochodzi do żadnych scysji ponieważ są to odpowiedzialni ludzie. Tyle w tym temacie

Gość • Środa [23.03.2011, 20:41:27] • [IP: 83.168.86.**]

wlasnie widac jak ulozyl.a najfajniejsze sa kundelki

Gość • Środa [23.03.2011, 20:39:48] • [IP: 83.8.245.***]

do gościa2033 wiesz taki wlasciciel takiego psa ma wiecej w glowie niz inni poniewaz potrafi ulozyc swojego pupila no ale najlepiej miec kundla #$%^ wie z czego i z jakich ras sie wyklul

Gość • Środa [23.03.2011, 20:39:13] • [IP: 83.168.86.**]

a co wam szkodzi prowadzic psa na smyczy.musi sie wybiegac to ty rosz dupe i z miasto z pieskiem.zapomniales ze to obowizek

Gość • Środa [23.03.2011, 20:35:44] • [IP: 77.253.153.***]

wieczorami biega spuszczony wilczór przy nowym Netto też strach czy przypadkiem nie ugryzie, ten pies jest chyba spuszczany z posesji obok??!!

Gość • Środa [23.03.2011, 20:33:13] • [IP: 83.9.112.***]

agresywne rasy psów są dla małych tępych ludzików o niskiej samoocenie

Gość • Środa [23.03.2011, 20:31:43] • [IP: 83.168.86.**]

siersciuchem to ty jestes.a nie zauwazyles ze tam jest specjalne miejsce do przywiazywania psow.straszna tragediw ze jakas psinka cie powacha.

Gość • Środa [23.03.2011, 20:30:27] • [IP: 83.8.245.***]

PIESEKPANI PTAK JEST BARDZO ALE TO BARDZO SPOKOJNY CHOCIAZ TO TEŻ AGRESYWNA RASA. ... I CO BURAKI KAZDY TAKI PIES JEST ZLY. . NAJLEPIEJ WZYCIC WSZYSTKIE TE PSY DO JEDNEGO WORA TAK

Gość • Środa [23.03.2011, 20:29:26] • [IP: 95.40.8.***]

Dobra nauczka dla właścicieli piesków, którzy przywiązują swoich podopiecznych w wejściu do sklepu.Nie można normalnie by nie wdepnąć w gówienko lub nie zostać obwąchanym przez jakiegoś sierściucha.

Gość • Środa [23.03.2011, 20:27:08] • [IP: 188.33.58.***]

Justynko z urzędu do roboty!!

Gość • Środa [23.03.2011, 20:26:54] • [IP: 95.40.166.***]

Zatrudnic rakarza on zrobi porzadek z psami biegajacymi po miescie.

Gość • Środa [23.03.2011, 20:25:34] • [IP: 83.168.86.**]

a co powiecie o piesku pani #$%^.

Gość • Środa [23.03.2011, 20:16:10] • [IP: 178.238.246.***]

Mafijne psie porachunki! Co wy wiecie o gryzieniu.

Gość • Środa [23.03.2011, 19:59:53] • [IP: 83.8.245.***]

PROSTE ZACHOWANIE SAMCA WOBEC INNEGO SAMCA LUDZIE WIOSNA IDZIE I NIEKTORYM ODBIJA LUDZIOM I PSOM OBOJETNIE

Gość • Środa [23.03.2011, 19:57:04] • [IP: 83.25.161.**]

to na pewno nie był bezdomny pies, psy bezdomne sa raczej plochliwe i boja sie innych psow, pewnie jakis leniwy wlasciel puscił pieska samopas, to sie niestety zdarza, a po za tym co do tytulu, to uwazam że gorsza bestia od zwierzecia jest człowiek dla zwierzecia, to co ostatno sie słyszy o bestialstwie ludzi wobec zwierzat, jest nie do pojecia

Gość • Środa [23.03.2011, 19:54:40] • [IP: 83.8.245.***]

dlaczego przez jednego psa ktory ma glupiego wlasciciela my i nasze niby grozne psy mamy byc dyskryminowani. ... sam mialem sytuacje gdy spacerowalem sobie z moim pieskie na smyczy a jakiś burek swobodnie sobie latajacy zaatakowal mojego doga i co mialem przygladac sie bezczynie. ... wy ludzie co macie wyszczekane jamniki, jakieś kundle i inne POPAPRANCE jesteście temu winni TO WY BURAKI POWINNIŚCIE MIEĆ KAGANIEC I SMYCZ. ...

Gość • Środa [23.03.2011, 19:48:50] • [IP: 83.23.244.***]

To był AMSTAF, a po drugie powinni wprowadzic ZAKAZ przywiazywania psów przy NETTO zwłaszcza ze wlasciciele zostawiaja psy bez KAGANCÓW!! sami powinni dostawac mandaty za zostawianie psów pod netto bez kaganca, albo zostawiac psa w domu

Gość • Środa [23.03.2011, 19:47:40] • [IP: 83.168.86.**]

W urzędzie jest osoba zatrudniona za nasze podatki, która odpowiada za psy w naszym mieście. Niestety, nie reaguje na zgłoszenia o wałęsających się psach. A w ogóle najczęściej nie ma jej w pracy.

Gość • Środa [23.03.2011, 19:30:01] • [IP: 83.21.242.***]

Właścieciele takich psów są za nie głównie odpowiedzialni nie policja. To właścieli powinno się solidnie karać za puszczanie psów bez kagańców poza tym powinny być na smyczy. Ja nigdy nie wychodzę z domu z moim psem bez smyczy bo się o niego boję nie mówiąc już ze mógłby zrobić komuś krzywdę.

Gość • Środa [23.03.2011, 19:26:36] • [IP: 83.21.95.**]

CZĘSTO RANO CHODZĘ PRZEZ PARK UL SOLSKIEGO I NIESTETY CZASAMI MUSZĘ NADRABIAĆ KM PONIEWAŻ GANIAJĄ TAM BEZPAŃSKIE PSY NP WILCZURY ZGŁASZALAM TO ZARAZ NA POLICJĘ ALE BEZ ŻADNEGO EFEKTU PONIEWAŻ ODPOWIADANO MI ZAKAŻDYM RAZEM ŻE TAKIMI SPRAWAMI ZAJMUJE SIĘ URZĄD MIASTA NATOMIAST W URZĘDZIE POWIEDZIANO ŻE TRZEBA ZGŁOSIĆ OFICJALNĄ SKARGĘ NA PIŚMIE JA NIE POSIADAM TYLE CZASU ABY STOSOWAĆ PAPIEROLOGIĘ I TYLKO MODLĘ SIĘ ŻEBY NIE DOSZŁO DO TRAGEDI PODCZAS KIEDY DZIECI BĘDĄ SZYŁY TĄ DROGĄ DO SZKOŁY NO I TE PSI KUPY OBLEGAJĄCE SKWERY NASZEGO MIASTA I NIE TYLKO LUDZIE TROCHĘ KULTURY

Gość • Środa [23.03.2011, 19:21:40] • [IP: 178.238.244.***]

Ten problem jest wszędzie, jestem za tym aby właściciele płacili mandaty za spuszczanie psów zwłaszcza agresywnych.Sama mam psa i już nie raz zaatakował Nas pies sąsiadki z osiedla.Jest to kobieta która zawsze ma racje i uważa, że to mój pies idący na smyczy atakuje jej pieska biegającego luzem, ona ma racje nawet wtedy gdy jej nie ma.Cóż są ludzie i ludziska...To nie zwierzęta są winne lecz ich właściciele...Pozdrawiam..

Gość • Środa [23.03.2011, 19:21:25] • [IP: 83.8.245.***]

palicja ma #$%^siedzą grzeją dupy na stolkach i za biurkiem a na ulice strach wyjść

Gość • Środa [23.03.2011, 19:19:35] • [IP: 83.8.245.***]

wlaściciele pittbuli i amstafow lączmy sie nie dajmy aby przez jednego psa z adhd zakazali nam poszczać pry aby sobie pobiegaly

Gość • Środa [23.03.2011, 19:17:22] • [IP: 188.146.26.***]

policja jest w tym miescie od wlepiania mandatow dzieciom, ze chodza przez trawnik bo co do prawdziwych przestepcow to boja sie wychylic dup...a wystarczy sie przejsc wieczorem po naszym miescie i widac co sie dzieje leca butelki niszcza lawki. .. szkoda gadac policja wstydzcie sie

Gość • Środa [23.03.2011, 19:10:30] • [IP: 83.21.32.***]

pies nic niejest winny jak sam jest ofiarą agresji i niedopilnowania to tak to się kończy. Powinno się bardziej werefikować właścicleli psów a zwłaszcza ras groźnych

Gość • Środa [23.03.2011, 19:05:11] • [IP: 83.23.99.***]

Zgadzam się z gościem z 18:38. Również mam 6 letniego pit bulla i nigdy nie miałem z nim najmniejszych problemów odnośnie agresji wobec ludzi. 99% zależy od dobrego wychowania psa.

Gość • Środa [23.03.2011, 18:42:54] • [IP: 83.8.245.***]

policja co oni mogą sami chodzą z psami bez kagancow i smychy jaki dają przyklad zwyklym obywayelą. ... a do tego nasz burmistrz nakazuje kagance i smycze, zbierac kupe po psie a nawet niema gdzie puscic pupila aby sobie pobiegal paranoja normalnie

Gość • Środa [23.03.2011, 18:38:58] • [IP: 83.8.245.***]

hmmm ja bym sie klucil sam mam psa z tak zwanej niebespiecznej rasy i mam już go 5 lat ten pies nigdy nie byl agresywny wobec ludzi i innych czworonogow a tu jakiś baran bo tylko tak mozna nazwać wlaściciela tej bestii z pod netto... zapewne sam wzbudzal agresje w swoim prie dlatego doszlo do tej sytiacji az zal mi tego doga gdyż ma za wlasciciela takiego idiote. ... pittbule nie sa zle ale trzeba umiec je wychowywac

tha... • Środa [23.03.2011, 18:36:13] • [IP: 77.114.185.**]

Koń by się uśmiał, że policja moze wlepic mandat. Wszystkie psy, w tym rowniez te wielkie i agresywne biegają bez kaganca i smyczy i psa z kulawą nogą to nie obchodzi. A już najmniej policję. Co innego zhaltować jakiegoś pijaczka prowadzącego rower i spuścić mu łomot, w tym przypadku się wykazują chlopaki, a pies może przecież ugryżć! więc lepiej udawać, że go nie ma.

Gość • Środa [23.03.2011, 18:34:17] • [IP: 77.255.19.**]

gdzie jest policja? od LAT psy latają luzem bez smyczy i kagańców i co z tego wynika? NIC

Gość • Środa [23.03.2011, 18:33:34] • [IP: 81.219.206.***]

Pewnie pogryzł go jakiś bezdomny!

Gość • Środa [23.03.2011, 18:23:07] • [IP: 83.23.112.***]

Do więzienia a nie 250zł.

Oglądasz 1-110 z 110
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Uwaga! Dziś (poniedziałek) w całym woj. zachodniopomorskim możliwe gwałtowne burze z gradem i porywistym wiatrem do 90 km/h. Intensywne opady deszczu mogą powodować utrudnienia i zagrożenie życia. Zachowaj ostrożność i zabezpiecz mienie ■ Zabierzmy dowód lub paszport. Od poniedziałku 7 lipca na granicy z Niemcami będą obowiązywały czasowe kontrole. W województwie zachodniopomorskim funkcjonariusze Straży Granicznej wspierani przez żołnierzy Wojsk Obrony Terytorialnej i Żandarmerię Wojskową będą prowadzić kontrole na 19 przejściach granicznych. Zmiany w zasadach ruchu granicznego przybliżyli podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Szczecinie wojewoda zachodniopomorski Adam Rudawski wraz z zastępcą komendanta Morskiego Oddziału Straży Granicznej kmdr SG Wojciechem Heninborchem. - Kontrole będą miały charakter selektywny - funkcjonariusz Straży Granicznej zdecyduje jaki samochód, czy osobę należy poddać kontroli. Pamiętajmy, że celem jest niedopuszczenie do przypadków nielegalnego przekraczania naszej zachodniej granicy w stronę Polski. Dlatego kontrole mają być prowadzone tak, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na przekraczanie granicy przez naszych mieszkańców, z których wielu pracuje po stronie niemieckiej oraz turystów odwiedzających nasz region – mówi wojewoda Adam Rudawski. Czasowe kontrole graniczne zostały wprowadzone na 30 dni, z możliwością ich przedłużenia ■