POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Piątek [31.05.2019, 16:40:38] • Kamień Pomorski

IV Powiatowy Konkurs Plastyczny „Czyste powietrze wokół nas”

IV Powiatowy Konkurs Plastyczny „Czyste powietrze wokół nas”

fot. Organizator

Organizatorem Konkursu był Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kamieniu Pomorskim. Konkurs skierowany został do dzieci w wieku 5, 6 lat realizujących program „Czyste powietrze wokół nas” w placówkach oświatowo-wychowawczych na terenie powiatu kamieńskiego.

Celem Konkursu było: szerzenie wśród dzieci wiedzy nas temat roli środowiska dla zdrowia człowieka, kształtowanie postaw prozdrowotnych w zakresie dbania o środowisko oraz swoją strefę wolną od dymu, w tym dymu tytoniowego.

Do konkursu przystąpiło 7 oddziałów przedszkolnych: Publiczne Przedszkole Nr 1 w Kamieniu Pomorskim, Publiczne Przedszkole Nr 2 w Kamieniu Pomorskim, Przedszkole Publiczne „Promyk Słońca” w Dziwnowie”, Przedszkole Miejskie „Źródełko” w Golczewie, Przedszkole Miejskie z Oddziałem Żłobkowym „Kraina Uśmiechu” w Wolinie, Oddział Przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wolinie. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Stuchowie.

Komisja Konkursowa oceniła 20 nadesłanych prac i przyznała po dwa I, II i III miejsca

I miejsce – Maja Stępień – Przedszkole Miejskie „Źródełko” w Golczewie
Błażej Ozych z Przedszkola „Kraina Uśmiechu” w Wolinie .
II miejsce – Hanna Niewinczany z Przedszkola „Kraina Uśmiechu” w Wolinie
Julia Iwańcz z Publicznego Przedszkola Nr 2 w Kamieniu Pomorskim
III miejsce – Wojciech Celoch z Publicznego Przedszkola Nr 2 w Kamieniu Pomorskim Magdalena Kwiatkowska z Przedszkola Miejskiego „Źródełko”
w Golczewie

Notatkę sporządziła Antonina Kawecka – starszy asystent OZiPZ w Kamieniu Pomorskim


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ W najbliższy wtorek, 21 października, w sali ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach o godzinie – godz. 11:00, odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące środków unijnych, współpracy z gminą i Lokalną Organizacją Turystyczną Wyspy Wolin. Przedsiębiorcy dowiedzą się, jak uzyskać nawet 200 tysięcy złotych wsparcia dla swojej firmy. Treść artykułu: W imieniu Burmistrz Międzyzdrojów, Beaty Kiryluk, zapraszamy przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji i wszystkich zainteresowanych rozwojem lokalnej gospodarki na spotkanie poświęcone możliwościom pozyskania środków unijnych oraz współpracy z gminą i LOT Wyspy Wolin. Spotkanie odbędzie się 21 października (wtorek) w sali ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyzdrojach. W programie przewidziano wystąpienia przedstawicieli instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości: Krzysztof Berest, Dyrektor Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Wojciech Celiński z Lokalnej Organizacji Turystycznej Wyspy Wolin Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego – prezentacja produktów Zachodniopomorskiego Funduszu Rozwoju, m.in. pożyczek, poręczeń i reporęczeń, a także przedstawienie możliwości uzyskania bezzwrotnego dofinansowania szkoleń ze środków unijnych Katarzyna Kutereba-Gnitecka, Dyrektor LGR Zalew – prezentacja środków UE dostępnych w ramach programu LGR Na zakończenie przewidziano część poświęconą sprawom różnym i pytaniom uczestników. Tematem przewodnim wydarzenia będzie program „Dofinansowanie usług rozwojowych dla zachodniopomorskich MMŚP III”, który daje możliwość uzyskania nawet 200 000 zł dofinansowania na firmę oraz 10 000 zł na osobę ■