POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Czwartek [03.03.2011, 12:04:57] • Kamień Pomorski

Anatol Kołoszuk wybrany niezgodnie z prawem.
Beata Kiryluk również?

Anatol Kołoszuk wybrany niezgodnie z prawem. <br>Beata Kiryluk również?

fot. Wojtek Basałygo

Sąd Administracyjny w Szczecinie orzekł dziś, że Anatol Kołoszuk oraz członkowie Zarządu Powiatu Kamieńskiego, zostali wybrani z naruszeniem prawa. Wyrok jest nieprawomocny. Grupa radnych związana z Anatolem Kołoszukiem zapowiada odwołanie do Naczelnego Sądu Administracyjnego.

W grudniu ubiegłego roku nowa rada powiatu powołała Anatola Kołoszuka na funkcję starosty. Uchwałę w tej sprawie unieważnił wojewoda, ponieważ jego zdaniem nie wszyscy radni zostali prawidłowo powiadomieni o terminie sesji.

Część radnych zaskarżyła decyzję wojewody do Sądu Administracyjnego. Dziś sąd orzekł, starosta został wybrany na grudniowej sesji z naruszeniem prawa.

W lutym, jeszcze przed decyzją sądu, na funkcję starosty została wybrana Beata Kiryluk. Radni „Koalicji Samorządowej” chociaż nie byli na tej sesji, uważają jednak, że została wybrana niezgodnie z prawem. Według nich złamano statut powiatu przynajmniej w dwóch punktach.

Ich zdaniem podczas otwarcia sesji nie było niezbędnego do głosowania kworum, czyli 9 radnych. - (…) Przewodniczący powinien otworzyć sesję, stwierdzić brak kworum, a następnie zamknąć sesję – czytamy we wniosku „Koalicji Samorządowej”.

Według tej cześć radnych, przewodniczący Roman Dorniak, mimo braku kworum przyjął wniosek Małgorzaty Kościukiewicz o złożenie ślubowanie, choć jak twierdzą - nie powinien tego robić, gdyż wnioski mogą zgłaszać wyłącznie zaprzysiężeni radni.

Uważają także, że w trakcie trwania sesji bezprawnie zmieniono porządek obrad, wprowadzając do niego punkty o wyborze wiceprzewodniczącego oraz władz powiatu. Zdaniem radnych nie można tego było zrobić po tym jak przyjęto porządek obrad na początku sesji.


komentarzy: 114, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-114 z 114

Gość • Wtorek [29.03.2011, 17:27:22] • [IP: 89.228.242.**]

Ale wyrok nie jest prawomocny. Jeszcze będzie się działo. Zalewska wam nie pasuje bo ma zasady, i nie godziła się na partyjniactwo. Nie możecie jej tego darować

Gość • Czwartek [10.03.2011, 09:29:48] • [IP: 178.56.79.**]

Widać, że żal ściska pośladki Pani Zalewskiej. Sprzedała sie za stołek wicestarosty Kołoszukowi i teraz robi dobrą minę do złej gry. Pracownicy ZCE w Szczecinie kibicowali, żeby odeszła do Kamienia. Ostatecznie to pracownicy szkół ponadgimnazjalnych w Kamieniu mają szczęście, że zaleska Kubiak nie została wicestarostą.

Gość • Poniedziałek [07.03.2011, 23:34:51] • [IP: 83.168.89.**]

APSIK dla ASK i do przodu.

Gość • Poniedziałek [07.03.2011, 17:19:24] • [IP: 80.50.130.***]

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:49] • [IP: 83.168.86.**] Życzliwy: Upatruję przyczynę dzisiejszych zawirowań związanych z legalnością dokonanych wyborów, jest nią niedoskonałość zarówno ustawy o samorządzie powiatowym, a przede wszystkim ustawy: Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw. Bowiem takie sprawy jak legalność czy brak legalności wyboru władz powiatu, szczególnie przy zawieszeniu w czynnościach tychże powinny być rozstrzygane w trybie wyborczym i to jednoinstancyjnie, a nie ciągnąć miesiącami. Bowiem powiat nie może funkcjonować prawidłowo, kierowany jest chwilowo, przez kogoś siedzącego na przysłowiowych walizkach - pozdrawiam wszystkich ZGADZAM SIĘ!!

Gość • Poniedziałek [07.03.2011, 17:08:41] • [IP: 80.50.130.***]

• [IP: 77.253.192.*** Znowu w godzinach pracy, znowu z komputera służbowego??

Gość • Niedziela [06.03.2011, 23:03:35] • [IP: 83.21.229.***]

24 LATA

Gość • Niedziela [06.03.2011, 22:01:25] • [IP: 81.219.163.*]

boli was jak widzę prawda tego artykułu, co? Najlepiej przedstawiona sytuacja do tej pory- następnym razem ludzie pomyślą -mam nadzieję kogo wybierają. Może wreszcie kogoś innego niż te same kłamliwe gęby od lat wymieniające stołki.

Gość • Niedziela [06.03.2011, 17:33:36] • [IP: 83.23.108.***]

masz racje mały smrodku. wazeliniarstwo i bełkot. młodzi wspanial i mundrzy ludzie rzundzą. brawo

Gość • Niedziela [06.03.2011, 13:18:22] • [IP: 83.11.122.***]

cała gmina startowała do starostwa swoisty desant tylko oni nie rozumieją tego wyrazu bo do wojska się nie nadawali jako nie obliczalni nie przewidywalni i nie odpowiedzialni

Gość • Niedziela [06.03.2011, 11:07:34] • [IP: 77.253.192.***]

Ciekawy, klamliwy artykul... Widac jakie poczucie krzywdy mają p. Koloszuk i spółka... Widac jak głęboko zakorzeniona jest u nich teza, ze powiat bez ich władzy nie istnieje... Kto jeszcze i w jakiej gazecie napisze o ich krzywdzie i poda ich kłamliwe fakty... A może ktoś z drugiej strony skomentuje ten" płaczliwy" ton...Może ktoś zdradzi kulisy tworzenia koalicji przez Kołoszuka, miejsce i styl spotkań koalicyjnych, słowa które tam padały... Jakie poczucie krzywdy ma p. Alicja...a tak naprawde to kto to jest i skąd sie wzieła...? Dzis młodzi, nie uwikłani ludzie rzadza powiatem. I dobrze !! I oby skutecznie !! A styl i forma uprawiania polityki przez p. Anatola, p. AS-K niech pójdą w zapomnienie... Będzie i jest im przykro, ze inni daja radę, a i ludziom jest przyjemniej...

Gość • Niedziela [06.03.2011, 09:54:47] • [IP: 79.162.139.***]

widzę że ci ważni z powiatu są anonimowo bardzo odważni tu -ale jakie to niskie i dziecinne a niby to dorośli ludzie-brak elementarnych wartości które wynosi się z normalnego(katolickiego)domu-he, he

Gość • Niedziela [06.03.2011, 09:41:37] • [IP: 79.190.202.**]

I znowu" ktoś" opisał swoją wizję...Ciekawe tylko dlaczego nikt nie pyta drugiej strony... Dobrze mieć zaprzyjaźnionych redaktorów, ale czy to coś zmienia... Myślę, że druga strona powinna się uaktywnić w tym zakresie... A może to poprostu zignorować... Widać wtedy kto ma" gorzkie żale"...

Gość • Niedziela [06.03.2011, 09:09:53] • [IP: 89.79.51.**]

To warto przeczytać, łacznie z komentarzami ludzi z Polski www.polityka.pl/kraj/1513652, 1, ikamien-pomorski-czyli-jak-sie-robi-polityke-na-dole
.read

Gość • Niedziela [06.03.2011, 00:30:57] • [IP: 89.79.51.**]

www.polityka.pl/kraj/1513652, 1, ikamien-pomorski-czyli-jak-sie-robi-polityke-na-dole
.read no to prosze najlepszy i nabardziej rzetelny artykuł opisujacy te szopkę-POLITYKA, nie jakieś brukowce.Poczytajcie ludzie i zobaczcie co wybieracie

Gość • Sobota [05.03.2011, 13:24:59] • [IP: 79.190.202.**]

Ktoś się jąkał... Pani Alicja nic nie wiedziała, albo kłamała, że była na wszystkich sesjach, że ma zal że ludzie przechodzą z opcji do opcji... A pani, pani Alicjo o sobie zapomniała ?? I jeszcze wkopuje swojego kolegę przewodniczącego... Pan Flotyński OK, tylko za spokojnie... Trzeba było pociągnąc parę wątków... Nic straconego - następnym razem... :)

Gość • Sobota [05.03.2011, 10:46:26] • [IP: 83.168.86.**]

Zmienić ordynację wyborczą i wybierać od razu starostę, bez rozgrywek radnych i tych, którzy w ogóle w wyborach nie startowali, jak np. p. Kiryluk ! Ewentualnie zlikwidować powiaty, bo tak naprawdę są zbędne i przeważnie dublują zadania burmistrzów.

Gość • Sobota [05.03.2011, 10:42:46] • [IP: 213.155.173.***]

#$%^kronika szczecińska- spięcie 45 min. (jeśli -"bezstronni" panowie redaktorzy nie będą się bali wrzucić. Bo tu widać jak PO się jąka w obliczu prawdy rzucanej w oczy).

Gość • Piątek [04.03.2011, 22:31:02] • [IP: 77.253.192.***]

Ciekawe kto sponsorował" wybitnych" prawników dla p. Anatola ? Bo było, czy jest ich aż 3 - jak mówi w rozmowie w TV Szczecin " poszkodowana" Alicja Zalewska - Kubiak...

Gość • Piątek [04.03.2011, 21:37:12] • [IP: 83.11.66.**]

u nas nie ma nikt klasy chyba że Abramowicz, Darek zrób z nimi porządek, obiecałeś,

Gość • Piątek [04.03.2011, 21:19:55] • [IP: 83.25.245.***]

Żenada -trzeba umieć przegrywać, ale żeby to robić należy mieć tzn. klasę. Kamieńskim pseudo politykom i pseudo samorządowcom jej brak.Ale wstyd.

Gość • Piątek [04.03.2011, 19:46:08] • [IP: 83.9.113.***]

...Może czas najwyższy zainteresować media tym jak funkcjonuje nasz Kamień Pomorski, wyszło by na światło dzienne jak to się załatwia pracę po znajomości, ale ludzie z wykształceniem pracy nie mają, a lekarz zamiast leczyć polityką się zajmuje

Gość • Piątek [04.03.2011, 18:47:50] • [IP: 188.147.96.***]

to dawaj jak jednego wiecej zlodzieja przybedzie. nikt nie zauwazy!!

Gość • Piątek [04.03.2011, 17:40:20] • [IP: 178.42.174.***]

Słuchajcie, ale u Was jast fajnie! Chyba przeniosę sie do Waszego miasta i będę kandydował. Toż to przecież raj na ziemi.

Gość • Piątek [04.03.2011, 14:35:50] • [IP: 77.253.31.**]

Do Gość • Piątek [04.03.2011, 10:59] • [IP: 80.245.178.**] Ale jeszcze lepsze jest oświadczenie Żelka o złożeniu mandatu, tam to się można dopiero uśmiać :)

Gość • Piątek [04.03.2011, 14:33:47] • [IP: 77.253.31.**]

"Tak jak wypowiadałam się wcześniej- uznam wyrok niezawisłego sądu." www.alicjazalewskakubiak.pl

Gość • Piątek [04.03.2011, 13:03:10] • [IP: 79.188.75.***]

na tvp szczecin nic narazie albo już nie ma

Gość • Piątek [04.03.2011, 12:00:56] • [IP: 83.23.0.***]

starosta Kiryluk jest nie legalnie wybrana

Gość • Piątek [04.03.2011, 10:59:30] • [IP: 80.245.178.**]

Fajne jest" Wezwane do usunięcia naruszenia prawa" przez grupę Kołoszuka - komuś naprawdę skrzywił się beret... To co oni wypisują... żal...trudno przyjąć fakty... Ale chociaż dużo się wyjaśniło... Jakie ci ludzie mają mniemanie o sobie, jaką" misję" mają do spełnienia... A tu młodzi ludzie, spoza" układu" rządzą powiatem... I tak trzymać, pokażcie na co was stać... Bo urzędy są dla ludzi !! Życzę sukcesów ! :))

Gość • Piątek [04.03.2011, 10:04:33] • [IP: 83.21.41.***]

ot i wojna

Gość • Piątek [04.03.2011, 09:57:31] • [IP: 83.23.110.**]

wazeliniarstwo i bełkot oto czar tutejszych wpisów

swirek • Piątek [04.03.2011, 09:37:38] • [IP: 83.25.163.***]

władza piniądze sex czemu nie

Gość • Piątek [04.03.2011, 09:01:52] • [IP: 46.112.43.***]

Do gość czwartek 21:24.Jakim ten pan jest PRZYZWOITYM CZŁOWIEKIEM i jak traktuje ludzi, wiedzą najlepiej jego pracownicy.Popytaj może ktoś ci opowie.Czyśbyś był osobistym czyścibutem tego pana?

Gość • Piątek [04.03.2011, 08:55:02] • [IP: 83.168.86.**]

Trzeba było wczoraj obejrzeć" Spięcie" po kronice regionalnej. Pan Flotyński wygadał się, jak to było z rzekomą niewiedzą o zwołaniu sesji, na której wybrano starostą A. Kołoszuka. Redaktor prowadzący stwierdził, to jednak celowo opuściliście salę ! Można wejść na TV regionalną Szczecin i obejrzeć wczorajszy program.

Gość • Piątek [04.03.2011, 00:50:44] • [IP: 83.21.237.***]

dziadostwo bak słów!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 23:40:03] • [IP: 77.253.192.***]

Do : Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:24] • [IP: 83.23.26.***] W A Z E L I N A, AŻ MIŁO...A poza tym bełkot. ...fe

Gość • Czwartek [03.03.2011, 23:25:42] • [IP: 89.174.73.**]

Czytajcie ludzie ustawy... prawda taka, że złamano prawo..wybór nie ważny i amen...

Gość • Czwartek [03.03.2011, 23:17:25] • [IP: 213.238.103.***]

kogos to interesuje?

Gość • Czwartek [03.03.2011, 22:38:32] • [IP: 83.21.227.***]

przypominam to wszystko może być monitorowane

Gość • Czwartek [03.03.2011, 22:34:33] • [IP: 77.253.143.***]

Ja popieram nowe władze! Każdego dnia widać, że starosta Kiryluk i wicestarosta Drozdowicz świetnie się dogadują i nieźle prezentują!! Mili i kompetentni ludzie:-)

Gość • Czwartek [03.03.2011, 22:20:44] • [IP: 77.255.26.***]

im na robocie nie zalezy tylko na stolkack i gubej forsie

Gość • Czwartek [03.03.2011, 22:01:55] • [IP: 83.168.89.**]

Wynik Sądu był do przewidzenia. Ustawa określa wyraźnie że radni muszą być o sesji być powiadomieni. I kołoszuk i jego świata doskonale o tym wiedzieli. Cała zabawa z Sądem to tylko gra pozorów. Grali na nowe wybory i nie przewidzieli, że Kościukiewicz może złożyć sama ślubowanie i dać kworum. Teraz znowu płaczą i szukają haczyków. Nie ma w ustawie zapisu mówiącego, że ślubowanie musi się odbyć przed radą w której jest kworum. Jak dziś w Sądzie powiedziała Przewodnicząca Składu sędziowskiego. Radny ma prawo i obowiązek uczestniczyć w pracach rady. Działanie Kołoszuka i jego ludzi jej to umożliwiało. Obecny Zarząd powiatu jest wybrany legalnie i żadne sztuczki Kołoszuka już niczego nie zmienią. Więc proponuję - do roboty. I dość tej zabawy. A jak komuś się to nie podoba może złożyć mandat. Droga wolna

Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:59:37] • [IP: 188.147.198.***]

ty z 21:06.jak nie znasz histori K.p !!to milcz!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:54:12] • [IP: 77.255.26.***]

proponuje zawiazac komitet i zbierac podpisy na odwolanie tej rady i proponuje na zadnego z obecnych radnych nie glosowac a napewno nie na toloszuka i cielka po odwolaniu rady nastepni napewno beda 1oo% lepsi bo beda wiedzili co ich czeka w wypadku gdy nas zawioda

Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:24:23] • [IP: 83.23.26.***]

To prawda, że wojewoda jest podporządkowany P.O. i robi wszystko co mu uchwał każą i dlatego ze strachu postąpił tak jak w tym przypadku wyboru władz powiatu.Gdyby były wybrane władze z p. o. na czele z Jędrzejewskim wojewoda by nie nie uchylił uchwał Rady. W poprzedniej kadenci nie takie uchybienia były kierowane do wojewody i nic nie reagował bo był to zarząd z P.O.Bardzo szkoda, że Pan Kołoszuk nie jest narazie starostą. Jest człowiekiem kompetentnym i mógłby dużo zrobić dla powiatu i miasta. Ci co piszą kudłaty, brak honoru itp wulgarne treści sami honoru nie mają, albo nie wiedzą co to jest honor. A Jeśli chodzi o Żelka to ci co o krytykują nie są godni nawet Mu butów czyścić. Dzęki swojej cężkiej pracy wiellu ludzi ma co do karnka włożyć.Dał wiele stanowisk pracy, uważam że więcej robi dla miasta i powiatu niż nasi notable. do tego wspomaga i finansowo i rzeczowo różne środowiska.Dziękujemy Ci Panie Zelek je4steś przyzwoitym facetem.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:10:50] • [IP: 83.11.128.***]

a kogo tu wybierać, jak wlaściwie nie ma zadnego wyboru, ciąle te same gęby, i wtym jest problem

Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:08:18] • [IP: 213.251.189.***]

ja będę głosować na moją radną sklepową z Kalenia. Super babka!! Pani Emilko tak trzymać!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:06:55] • [IP: 178.238.244.***]

ty gościu z 20;42 ile win wypileś że takie legendy tworzysz albo jakie zioło palisz? dobre

Gość • Czwartek [03.03.2011, 20:57:26] • [IP: 83.21.208.**]

Gość [03.03.2011, 20:32] • [IP: 77.255.26.***]- ma rację. Jeśli odbędą się nowe wcześniejsze wybory do powiatu to proszę wszystkich którzy mają prawo do głosowania. WYBIERZMY TYCH - NA KTÓRYCH SIĘ NIE ZAWIEDLIŚMY I KTÓRZY NAM WSTYDU NIE PRZYNIEŚLI. Nie wybierajmy takich jak ci za których aktualnie się wstydzimy -aktualnych naszych radnych powiatowych..

Gość • Czwartek [03.03.2011, 20:32:01] • [IP: 77.255.26.***]

czyja to wina- ten caly cyrk? tylko i wylacznie wyborcow wybieraja oszolomow to po pierwsze a po drugie te fanaberie my wyborcy tolerujeny zabrac podpisy i odwolac natychniast to dziadostwo i niech sie wowczas odwoluja do najwyzszego sadu gabonu bo tam jest ich miejsce

Gość • Czwartek [03.03.2011, 20:24:10] • [IP: 188.147.198.***]

A ja wam wytlumacze, dla czego w Kamieniu Pomorskim jest takie hamstwo, zlosc, znieczulica!Pamietacie legede o, Dible Rokicie?ktury glazem krolewskim, chcial zniszczyc Katedre katolicka!wedlog otoz tej legedy, Diabel zucil klatwe na wszystkich mieszkajacych w ikamieniu. Idlatego gleboko pod ziemia zaciera rece i sie cieszy, ze jego klatwa sie spelnia!z tego moral jest taki.Bedzie tylko gozej!koniec

Gość • Czwartek [03.03.2011, 19:48:45] • [IP: 83.21.208.**]

Do Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:00] • [IP: 79.162.176.***] Czy uważasz, że pijaczki są tylko na wsiach a w miastach sama inteligencja? Do Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:01] • [IP: 83.21.73.**]STAROŚCINA- jest to żona pana Starosty.Więc jeśli piszesz o pani Kiryluk to ona jest STAROSTĄ. Do Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:20] • [IP: 83.21.73.**]- masz rację ten a. CEL-inski to karierowicz jak ta chorągiewka. Jak wiatr zawieje tak on się układa aby pozostać przy tym KORYCIE. I jak można zauważyć we wcześniejszych artykułach na tym portalu nie on jeden bo przecież podczas wyboru Kołoszuka na starostę to w zarządzie były jeszcze te same osoby co są teraz. CHORĄGIEWKI.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 19:43:42] • [IP: 188.33.104.**]

Burdel!!Hańba!!A kase biorą!!Bydło!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 19:35:54] • [IP: 83.27.154.***]

a mi sie jeszcze bardziej podoba radny Andrzej J. znowu go wybrali i znowu złożył mandat :-) chyba bardzo nie chce być radnym. tylko po co startuje?? :)

Gość • Czwartek [03.03.2011, 19:30:43] • [IP: 79.191.71.**]

Na tym przykładzie widać ewidentnie jak wszyscy pchają się do władzy. Liczą się tylko stołki, kasa i władza nic więcej !! Wstyd !! Ps: Kamień pomorski zawsze był jakiś dziwny. Takie możliwości, piękne miejsce a tak zaniedbane. Powiem tylko tyle pffffffffff

Gość • Czwartek [03.03.2011, 19:29:45] • [IP: 77.253.192.***]

Nawet najlepszy mecenas nie udowodni przed sądem, ze 2+2=5..." A na to Anatol" liczył...

Gość • Czwartek [03.03.2011, 19:15:25] • [IP: 83.21.226.***]

Własnie obejrzałam rozmowę dwójki radnych w szczecińskiej telewizji- bezsprzecznie 1:0 dla pani Alicji ! Tak trzeba rozmawiac o polityce, uczcie się PO meni !

Gość • Czwartek [03.03.2011, 19:14:42] • [IP: 93.94.188.*]

many many many he he

Gość • Czwartek [03.03.2011, 18:56:54] • [IP: 83.168.86.**]

Rząd i tak ma dosyć problemów. Jak dojdzie mu, , starosta kamieński" to zdemontuje powiat i podłączy do innego, normalnie funkcjonującego i parę stołków ubędzie.A w eter pójdzie, że tnie wydatki na administrację. I po kłopotach

Gość • Czwartek [03.03.2011, 18:25:01] • [IP: 83.23.243.***]

Takie drobne sprostowanie do opinii Gościa (83.23.113). Otóż w burdelu. nie tylko jest ale musi ład i porządek! TAM (w burdelu) jest wielka odpowiedzialność i każdy (każda) zna swoje miejsce w" szyku"! Tak w Starostwie - przynajmniej do tej pory - nie jest. A szkoda. I to my wybraliśmy tych ludzi? O zgrozo!" Nasi wybrańcy" bawią się jak dzieci w piasku ! Pamiętajcie Wy Wybrańcy o zabraniu swoich" zabawek" i do d o m u a nie zabierajcie się do rządzenia Powiatem!

jg-k • Czwartek [03.03.2011, 18:14:07] • [IP: 213.238.103.***]

PIERWSZY WYBÓR NIEZGODNY Z PRAWEM /DLACZEGO SĄD TAK DŁUGO MYŚLAŁ?/. DRUGI WYBÓR TEŻ DO PODWAŻENIA. DLA WŁADZY WSZYSCY ŁAMIĄ PRAWO. PYTAM SIĘ KTO ODPOWIE ZA DECYZJE JEŻELI OKAŻĄ SIĘ NIEPRAWNE SKORO SĄDOWI SPODOBA SPOTKAĆ SIĘ ZA PÓŁ ROKU. COŚ NIE TAK JEST Z NASZYMI PRZEPISAMI A SZCZEGÓLNIE SĄDAMI.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 18:13:58] • [IP: 81.219.204.**]

a mi się podoba najbardziej radny Wiesław Z. Trzeci raz go wybrali i trzeci raz złożył mandat:) chyba bardzo nie chce być radnym. tylko po co startuje?? :)

misiek • Czwartek [03.03.2011, 18:11:18] • [IP: 95.40.227.***]

he he to się dopiero zacznie ikamień będzie miał temat:)

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:53:34] • [IP: 83.23.113.***]

Jeden wielki burdel!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:41:12] • [IP: 77.253.24.***]

Ja chcę nowych wyborów, będę głosować za Panem Kołoszukiem.Jestem za!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:36:53] • [IP: 83.9.3.***]

W Wolinie za poprzedniej kadencji też były tylko awantury, wyborcy odrobili lekcję z demokracji i teraz jest spokój, może w powiecie w następnych wyborach też się powiedzie.Oby!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:35:17] • [IP: 83.11.54.***]

Jest taka super piosenka kabaretu otto, pierwsze jej słowa, , będe kandydował, co se będe żalowal...a reszte znajdzcie sobie i posluchajcie na youtobie.Piosenka jak znalazl dla naszych kochanych radnych, żądnych władzy

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:22:09] • [IP: 79.186.185.**]

Nie macie co się tak oburzac mieszkańcy Kamienia. Po prostu tacy jesteście i trudno będzie Wam się szybko zmienić.Jesteście zlepkiem różnych środowisk i bardzo trudno Wam się jest zintegrować. Bardzo Wam współczuję. Moż jednak należało się więcej kształcić.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:20:48] • [IP: 83.21.73.**]

Czyli cały Zarząd Powiatu - ale nie A. Celi nski bo on był u Pana Kołaszuka i teraz jest u Pani Kiryluk. To się ma nosa wiinszuję i myślę, że doskonale wie żewyborcy widzą że być wybranym na Radnego to bez względu kto żadzi to popiera tego kto ma w Władzę KARIEROWICZ TYLKO TO POTRAFI A NIE narmalny radny.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:09:05] • [IP: 178.180.204.**]

jestem jeszcze mlody miszkam w k.p 28 lat i wiem co trzeba zmienic w naszym miescie!!zartowalem!!ale wybierzcie tym razem rozsadnie!!tego staroste!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:06:04] • [IP: 178.180.204.**]

a wzieli by najnizsza krajowa!1400 !!wtedy mogli by prosic o podwyzke!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:02:31] • [IP: 83.21.201.***]

czy kogos lubie czy nie jest mi obojętne ale jeżeli na dzień dobry obecni starostowie wzieli sobie 900żł podwyżki i mają tyle co Gronkiwicz Walz a mniej jak prezydent Szczecina to krew mnie zalewa jeszcze pióra nie umoczyli a już zasługi chce ponownych wyborów czy można zebrać podpisy w twej sprawie?

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:02:04] • [IP: 178.180.204.**]

mnie wybierzcie!!hehehe

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:01:20] • [IP: 83.21.73.**]

to są już kpiny Dajcie spokój. Dłużej nie można czekać na NORMALNEGO STAROSTĘ Panmi KIryluk jest StaroŚCINĄ i koniec kropka. Tyle spraw jest do załatwienia, ż e musi ten URZĄD funkcjonować. Jak nie popieracie praawa albo nie umiecie go stanowić to po prostu zrezygnujcie z mandatów radnych Miejcie honor jak Poseł Błaszczak w programie M. Olejnik. Zrozumcie w końcu że społeczeństwo ma mnóstwo spraw do załatwienia.Brawo Panie Flotyński przynajmniej Pan podjął decyzję A może zdecydowołby się na - S... ę ?Kołoszuk z Jędrzejewskim rękawice i na ring a sędzią Celiński A.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 17:00:27] • [IP: 79.162.176.***]

ludzie kogo wy wybieracie?przeciesz to samo potrafią wiejskie pijaczki co ci przedstawiciele wyborców-czyli dopaść do koryta i o reszcie zapomnieć- obojetnie czy to flaszka wina czy dieta radnego

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:53:58] • [IP: 178.180.204.**]

popieram cyrk!!i wsyd!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:51:27] • [IP: 83.11.54.***]

normalnie cyrk i żenada

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:49:05] • [IP: 83.168.86.**]

Życzliwy: Upatruję przyczynę dzisiejszych zawirowań związanych z legalnością dokonanych wyborów, jest nią niedoskonałość zarówno ustawy o samorządzie powiatowym, a przede wszystkim ustawy: Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw. Bowiem takie sprawy jak legalność czy brak legalności wyboru władz powiatu, szczególnie przy zawieszeniu w czynnościach tychże powinny być rozstrzygane w trybie wyborczym i to jednoinstancyjnie, a nie ciągnąć miesiącami. Bowiem powiat nie może funkcjonować prawidłowo, kierowany jest chwilowo, przez kogoś siedzącego na przysłowiowych walizkach - pozdrawiam wszystkich

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:36:35] • [IP: 83.25.162.***]

Po co onegdaj były wybory do żłoba. Kpina kwadratowa z ludzi.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:35:02] • [IP: 77.255.184.***]

Paeie KUDŁOTY daj już sobie spokuj i odejdż z honorem, choć go nie masz

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:19:44] • [IP: 83.23.109.***]

a co cię obchodzi 84 kto jak piszę, nie do ciebie należy ocena, jesteś cienki jak bolka trampki, cenzor się znalazł z PZPR, dobrze przesiąkłeś tą czerwoną zarazą

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:02:34] • [IP: 83.27.154.***]

plujcie plujcie prokurator patrzy. Renata M. nie chce być sama na łąwie

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:01:54] • [IP: 94.23.58.**]

Jedrzejewski drugą kadencje z rzędu kpi z wyborców. Pobierał pensje z dwóch źródeł a wiedział, że i tak nie będzie radnym. KPINA

Gość • Czwartek [03.03.2011, 16:01:21] • [IP: 77.253.192.***]

Komentarze w większości zenujace...To dowód, że sprawa się zamyka...Ludzie chca już spokoju, rozważnych słów, normalnej pracy... I słusznie. Pozdrawiam" nieoszołomów". A co do zastrzeżeń radnych A.K. - szkoda, że nie byliście na sesji na której wybrano obecnego starostę... Bo" Radnych wybieramy po to, aby mogli brać udział w sesjach i stanowić lokalne prawo" - mówiła dzisiaj sędzia Iwona Tomaszewska.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 15:40:47] • [IP: 188.146.187.**]

ta sprawa i inne. zostaly zgloszone do NIK I CBA!!HEHE

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:54:54] • [IP: 83.168.86.**]

#$%^ Ale jaja - Celiński i Kapitan z Zarządu A. Kołoszuka przeciwko niemu, ponieważ związali się z nowym układem !

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:40:23] • [IP: 83.168.84.***]

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:04] • [IP: 188.146.187.**] nie rób kilku wpisów po kolei. Zastanów się pomału co chcesz napisać, złóż z tego kilka zdań zrozumiałych dla innych (możesz sobie zanotować na kartce) i wtedy wstukaj na klawiaturze. Przemyślenie wypowiedzi tym bardziej jest zasadne że temat dotyczy starostwa a ty piszesz o burmistrzu i wstydzie gminy. Więc może jeszcze jeden punkt do instrukcji. PRZED DOKONANIEM WPISU PRZECZYTAJ TEMAT KTÓRY KOMENTUJESZ.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:34:32] • [IP: 83.11.124.**]

teraz wojewoda powinien zawiesić starostę Kiryluk, prawo ma działać w obie strony, z punktu widzenia prawo Kiryluk nie jest starostą, co najwyżej może być kandydatem, ale to że Kamień reprezentuje niski stopień wiedzy prawniczej tak w powiecie jak i w gminie to wszyscy o tym wiedzą, po prostu są na bakier z prawem, co kwalifikuje się do kontroli przez NIK i CBA a kontrol była by ciekawa oj ciekawa hi hi hi

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:30:17] • [IP: 188.146.187.**]

panie boze widzisz !a nie grzmisz!!ludzie czy wy jestescie bez mozgow!!??zastanowcie sie kto jest tym starosta??a moze wojewoda nim zostanie??

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:26:38] • [IP: 188.146.187.**]

nu nu!!be be be!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:25:06] • [IP: 188.146.187.**]

poprostu nasi uzednicy. potrafia tylko krasc itp..a w powarznych sprawch nie radza sobie najlepiej!!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:21:59] • [IP: 188.146.187.**]

czy kiedy kolwiek nasza gmina nie bedzie nam przynosila wstydu??

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:15:22] • [IP: 80.245.178.**]

A po co ?? Mogą nie przychodzić :))

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:11:23] • [IP: 83.168.84.***]

ekipa Kołoszuka mówiła że podda się rozstrzygnięciu sądu i przyjmie wyrok. Wcześniej nie przychodzili na sesje bo wyroku nie było. teraz wyrok jest. Ciekawe czy przyjdą na sesję?

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:08:48] • [IP: 193.200.150.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:04:15] • [IP: 188.146.187.**]

bedzie smiesznie!! jak ta zenujaca i nie udolna sprawa!i cala gmina i ich poczynaniach zajmie sie warszawa!bo w naszej gminie zadza dzieci!!i bedzie wtyd!!przez duze W!! panie burmistrzu moze by poszedl pan do dobrego psychiatry!!i psychologa!!??wstyd to malo powiedziane!!HEHEHEHEHE

Gość • Czwartek [03.03.2011, 14:01:41] • [IP: 80.245.178.**]

"To było rażące naruszenie prawa. Radnych wybieramy po to, aby mogli brać udział w sesjach i stanowić lokalne prawo" - mówiła dzisiaj sędzia Iwona Tomaszewska. A ktoś tu mówi o wyborze p.Kiryluk, o kworum i zaprzysiężeniu pani Kościukiewicz... To naprawdę smutne towarzystwo...

tha... • Czwartek [03.03.2011, 13:56:27] • [IP: 95.40.36.**]

Zelek ponownie zrzekł sie mandatu dając wyrażnie do zrozumienia swym wyborcom, że ma ich w. ... głębokim poważaniu. Pewnie za 4 lata wystartuje znowu i ponownie myślący inaczej go wybiorą.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 13:54:41] • [IP: 80.245.178.**]

To duża lekcja dla nas wyborców... Ale takiego odkrycia kart jeszcze nie było... Po tym wszystkim jest już jasne kto jest kim, kto z kim gra, dla kogo liczą się szeroko pojęte ideały, a dla kogo i za co" dobro powiatu"... Czy pan, panie A.K. rano patrzy w lustro, a jeśli tak to kogo pan tam widzi... AS-K?? :)) I jak jeszcze będzie dowodził pan swoich racji... Czy wynik w wyborach na burmistrza nic panu nie mówi..., tak jak i innym z pana otoczenia..., choćby AS-K... Czy to nie wystarczający dowód, że ludzie was nie chcą, a wy na siłę chcecie nas" uszczęśliwić"... Może warto o tym pomyśleć...

Gość • Czwartek [03.03.2011, 13:45:12] • [IP: 80.245.178.**]

I sędzia był także z PO - bo wyrok jest niekorzystny dla Kołoszuka :)).

Gość • Czwartek [03.03.2011, 13:42:58] • [IP: 80.55.145.**]

Tam gdzie Kudłaty pcha się do koryta zawsze wychodzą jakieś jaja! Ta elita tak ma, nic na to nie poradzicie. Będzie odwołanie, wyższa instancja podtrzyma stanowisko, to barany wystąpią o kasację. Mają kase więc będą bruździć jeszcze długo.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 13:33:46] • [IP: 193.219.192.***]

no co praca jak kazda inna, dobrze płatna więc i jest konkurencja i to całkiem spora.władza to jest realny pieniądz.wydawanie decyzji, niezliczonosc łapówek.Tak naprawde my kamieńszczycy nie znamy nikogo z tych ludzi aby im zaufac bezinteresownie. no znamy piekarza gumisia, i wiemy ze to bufon i żyła.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 13:28:17] • [IP: 77.253.140.***]

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:59] • [IP: 83.9.123.**] Tak to prawda. Tylko że wojewoda jest z PO i nie zawiesi zarządu Kirylukowej

Gość • Czwartek [03.03.2011, 13:03:11] • [IP: 83.21.188.***]

aż wstyd !!co dzieję się w tym naszym ubogim Kamieniu!??

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:59:56] • [IP: 83.9.123.**]

A czy może ktokolwiek odpowiedzieć na moje pytanie: Czy dobrze pojmuje - jeśli wybór Beaty Kiryluk na starostę był niezgodny z obowiązującym prawem to nie mamy władz w starostwie? A co za tym idzie czy będą musiały się odbyć nowe wybory do Powiat?

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:57:07] • [IP: 83.23.111.***]

część nazwiska też zabierze wam prokuratura :-)

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:53:57] • [IP: 83.23.111.***]

piszcie piszcie i skończycie jak renata m. :-)

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:47:40] • [IP: 87.205.130.***]

Panie Kołoszuk dajcie sobie spokój ludzie mają doś Pana i pana ludzi, to co robicie to wielki cyrk za pieniądze podatników, to brak honoru, to hańba dla Kamienia Pomorskiego i powiatu

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:45:59] • [IP: 87.205.130.***]

Pan piekarz myślał, że będzie rządzil powiatem razem ze swoją świtą Kudłatą, niestety nie udało się...

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:39:33] • [IP: 86.47.225.**]

Byc osoba publiczna w Kamieniu, to jak byc Frytka w Big Brother. Dziekuje, postoje z boku! Zadne pieniadze albo powazanie spoleczenstwa nie jest warte takiego napietnowania. Ciekawi mnie jak wygladaja wakacje albo sny radnych?

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:38:01] • [IP: 79.184.238.***]

Kiedy w końcu skończy się ten cyrk ? To zabawa naszym wspólnym kosztem!

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:36:16] • [IP: 188.33.182.***]

Ci ludzie nie mają za grosz honoru.Dla nich liczy się tylko WŁADZA I KASA oraz panowanie nad ciemnym ludem.Wasz czas się skończył, narobiliście poruty na całą polskę.Żenada.Brzydze się wami.

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:32:31] • [IP: 77.253.140.***]

z Kirylukową to niestety ekipa Kudłatego ma rację wystarczy przeczytać ustawę o samorządzie powiatowym. Jednak radni nie mieli innego wyboru bo odwołano by radę i potrzebne by były kolejne wybory, a na te powiat nie ma już pieniędzy. Z dwojga złego lepiej było wybrać Kirylukową przecież w każdej chwili można ją legalnie odwołać i powołać nowego starostę, więc zamiast łazić po sądach niech Tolek przyjdzie na sesję ze swoją ekipą i niech namówi jeszcze kilku radnych do wyboru nowych władz całkiem legalnie

Gość • Czwartek [03.03.2011, 12:25:31] • [IP: 178.238.250.**]

Anatol Kołoszuk to wspaniały człowiek. Będę na niego głosował! Żądamy ponownych wyborów!

Fabek • Czwartek [03.03.2011, 12:09:52] • [IP: 89.77.88.***]

afery ciąg dalszy? Ci ludzi nie powinni rządzić naszym powiatem, to co sobą reprezentują jest poniżej wszelkiej kultury politycznej! mam nadzieję że po tych wszystkich szopkach odbędą się przedwczesne wybory.

Oglądasz 1-114 z 114
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Gmina Międzyzdroje: Lubin świętuje 1000-lecie koronacji Bolesława Chrobrego! 17 maja w Grodzisku odbędzie się festyn historyczny z pokazami wojów, wykładem prof. Sikorskiego i atrakcjami dla całych rodzin. Start o 15:00 – nie zabraknie walk, muzyki, ognia i zabawy! ■