POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Poniedziałek [28.02.2011, 08:15:22] • Kamień Pomorski

Kamień Pomorski: Skutecznie spowolnili ruch na ulicy Szczecińskiej

Kamień Pomorski: Skutecznie spowolnili ruch na ulicy Szczecińskiej

fot. Wojtek Basałygo

Trzy progi zwalniające zainstalowane na nowo zmodernizowanej ulicy Szczecińskiej, mają zmusić kierowców do ściągnięcia nogi z gazu. - Kiedyś omijałem tę ulicę przez dziury w nawierzchni, teraz będę to robił przez bezmyślnie zainstalowane progi – denerwuje się jeden z kierowców.

Żeby przejechać przez położone progi, nie niszcząc przy tym zawieszenia, trzeba zwolnić do 30 km/h. Pieszym pomysł bardzo się podoba. Uważają, że ostudzi zapał kierowców do szybkiej jazdy.

- Nie będą teraz urządzać sobie pirackich wyścigów na ulicy. Wiadomo, że jak droga jest prosta, to szczególnie młodzi wciskają pedał gazu, nie zważając czy przez jezdnię chce przejść pieszy czy nie – mówi pan Eugeniusz.

Kierowcy krytykują pomysł i sugerują, aby progi rozstawić w większych odstępach.

- Zamontowano trzy progi pod rząd. Takie coś można zrobić na drodze osiedlowej, ale nie tu. Czy ktoś kto to projektował ma w ogóle prawo jazdy?! - denerwuje się jeden z kierowców. - Cel osiągnięto, kierowcy na pewno zwolnią, ale przy okazji znienawidzą tę ulicę – dodaje.


komentarzy: 125, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-125 z 125

Gość • Środa [09.03.2011, 08:56:34] • [IP: 86.20.142.***]

A moze tak na Topolowej takie progi trzeba zamontowac??Strach sie dzieci wypuszczac tak szaleja mlodzi" kierowcy" od siedmiu bolesci...Siebie niech roztrzaskaja, nie zal glupich, ale zeby kiedys pieszego nie zgarneli...

Motocyklista • Wtorek [08.03.2011, 22:09:51] • [IP: 83.25.153.**]

Dobrze, że jest ta luka między progami i między progiem a krawężnikiem. Pozdrawiam kolegów motocyklistów. ;)

Gość • Poniedziałek [07.03.2011, 10:34:53] • [IP: 83.168.84.***]

one nic nie dają. Hamuję, tylko jak przejeżdżam przez nie a potem to i tak pedał w podłogę idzie :) - no i właśnie dzięki takim osobą mamy tyle spowalniaczy

Gość • Czwartek [03.03.2011, 21:41:13] • [IP: 77.254.84.***]

tragedia

Gość • Czwartek [03.03.2011, 10:50:05] • [IP: 83.21.234.***]

Porażka. Idiotyzm! żeby to przejechac na glebie trzeba zwolnić do poniżej 20 km/h !!

Gość • Środa [02.03.2011, 23:21:20] • [IP: 83.21.228.***]

jaki byl sens remontowania drogi ?? jaki jest sens 3 progow pod rzad ? Dlaczego nie ma jednego przy wlocie z Dlugosza - dodatkowo umozliwiloby to włączanie się do ruchu dla jadacych ze strony Dlugosza, nastepny przy CHACIE POLSKIEJ - czesto wjezdzaja/wyjezdzaja tam samochody ! i nastepny przy wylocie Konopnickiej (i wywalic ten znak STOP - ktory jest tam chyba dla ozdoby) I mamy trzy sensownie rozlozone progi ! Inna koncepcja - Jak to mozliwe ze w takim miescie jak Kamien - gdzie policja jest bezsilna wobec wyczynow 'lokalnych piratow drogowych' nikt nie wpadl na pomysl postawienia na NOWO WYREMONTOWANYM odcinku FOTORADARU - dobra opcja na podreperowanie ikamienskiego budzetu. Chcialbym aby pod tym artykulem wypowiedzial sie AUTOR POMYSLU 3 spowalniaczy !! Byc moze ma to jednak jakis sens, ktorego ja /zwykly smiertelnik/ nie znam. Dziekuje za przeczytanie moich zalow!!

Gość • Środa [02.03.2011, 21:31:53] • [IP: 83.23.196.**]

może Kamień szykuje nową lokalizację na zorganizowanie zlotu aut tuningowych, a to jedna z konkurencji

Gość • Środa [02.03.2011, 18:40:06] • [IP: 188.146.179.**]

one nic nie dają. Hamuję, tylko jak przejeżdżam przez nie a potem to i tak pedał w podłogę idzie :) Powinni je rozstawić przy każdym przejściu dla pieszych a nie tak 3 pod rząd...

Kajetan • Środa [02.03.2011, 11:08:15] • [IP: 83.21.255.**]

My śmiejemy się z filmów Barei i absurdów lat 80-tych a nasze dzieci będą się śmiać z realiów początku XXI wieku, które jak widać są równie zabawne i śmieszne.

Gość • Środa [02.03.2011, 08:58:06] • [IP: 188.146.145.***]

te trzy progi zwalniające powinny być rozmieszczone w trzech różnych punktach sporo oddalonych od siebie a nie w skupisku. Jeden przy sklepie Chata Polska drugi cmentarz i trzeci koło parku.. W obecnym stanie one nic nie dają. A przede wszystkim powinny spowalniać auta wjeżdżające do Kamienia a nie odwrotnie. BRAWO ZA POMYSŁ!!

Gość • Wtorek [01.03.2011, 23:14:24] • [IP: 46.112.144.*]

ii bardzo dobrze wszedzie takie progi porobic raz koles tak zapiepszal autem ze mało go na zakrecie na szczecińskiej nie wyrypało!!

Gość • Wtorek [01.03.2011, 21:57:56] • [IP: 178.181.85.*]

co ty mozesz na ten temat wiedziec!

Gość • Wtorek [01.03.2011, 21:16:58] • [IP: 83.23.186.***]

dzieci biegają a mamy się kochają

Gość • Wtorek [01.03.2011, 20:30:27] • [IP: 178.181.85.*]

Na ulicy Nowoogrodowej by sie akurat 3 takie przydaly bo sa co niektorzy kierowcy co gnaja i nie patrza ze tam dzieci biegaja a nie wspomne o tych co jezdza jak D...e na motorach!!

Gość • Wtorek [01.03.2011, 19:50:53] • [IP: 83.25.161.***]

No tak na szlifierkach mogą ominąć szykanę.

Gość • Wtorek [01.03.2011, 18:56:58] • [IP: 79.184.64.***]

a co dziecko miało by robić na ulicy kupkę jak pieski, najlepiej mają motocykliści im spowalniacze nie przeszkadzają, między spowalniaczami osiągają prędkość do 150/godz, dla nich nie ma spowalniaczyhihihi

Gość • Wtorek [01.03.2011, 18:37:53] • [IP: 83.11.65.**]

Ale super auto na zdjęciu...WOW

Gość • Wtorek [01.03.2011, 18:22:33] • [IP: 77.252.98.***]

gdyby jakis polglupek pedzil setka i co niedaj Bog zbilby jakies dziecko to dopiero byscie gdakali ze nie zamontowano spowalniaczy w imie bezpieczenstwa i spowolnienia debili na jezdni niech one sa normalnym ludziom nie przeszkadzaja

Gość • Wtorek [01.03.2011, 14:44:58] • [IP: 95.40.153.***]

ale fajnie

Gość • Wtorek [01.03.2011, 14:17:45] • [IP: 95.40.210.***]

Niedługo zawody motokrosowe można będzie organizować w naszym mieście kochanym.Tu próg, tudzież przejazd kolejowy, tam wyrwa, gdzie indziej studzienka obniżona, zapadnięte przyłącze gazowe itp., itd.Głowa podskakuje równo, o hemoroidach już nie wspomnę.

Gość • Wtorek [01.03.2011, 13:45:12] • [IP: 95.40.243.**]

Popieram, progi to głupota.A byłam tak zadowolona z nowej nawierzchni.obecnie jestem wściekła.A jak pomyśle o wjeżdzie za Tanim Koszykiem, to wiem, że glupota nie zna granic...

Gość • Wtorek [01.03.2011, 12:55:18] • [IP: 77.255.22.**]

glupota nie zna granic... po co az 3??!! wystarczylby jeden blizej pasow!! glupota rzadzacych nie zna granic...;/

xxxxx • Wtorek [01.03.2011, 12:12:53] • [IP: 95.48.97.**]

Do" rady za mało nauczycieli wybraliście, dlatego teraz narzekacie. Teraz ta" rada" zabierze ostatni skwer w mieście na rzekomy" TBS"i będziemy w NY. Wszystko przeciwko mieszkańcom. Gratuluję jeszcze raz władz.

Gość • Wtorek [01.03.2011, 11:32:47] • [IP: 83.168.84.***]

Gość • Wtorek [01.03.2011, 10:24] • [IP: 83.25.134.***] może dlatego że Konopnicka nie jest obecnie remontowana a progi są kładzione na remontowanych drogach. a ta młodzież to pewnie uczniowie pobliskiej szkoły czyli sami dla siebie stwarzają zagrożenie:) Niedawno jakiś domorosły Kubica ściął tam barierkę przed szkołą tak że się cała położyła. Z takimi kierowcami to w mieście powinno być 570 spowalniaczy tylko dlaczego ja jako normalny kierowca muszę się męczyć na spowalniaczach bo 10 % kierowców to myślący inaczej?

Gość • Wtorek [01.03.2011, 11:26:21] • [IP: 83.168.84.***]

Gość • Wtorek [01.03.2011, 07:59] • [IP: 95.41.30.***] na wylocie z Konopnickiej jak staną 2 samochody przy kwiaciarni a jeszcze jeden jakiś dostawczy to g wielkie jest a nie widoczność. powiem jak na plakacie z przejazdu kolejowego" zatrzymaj się i żyj" :)

Gość • Wtorek [01.03.2011, 11:20:27] • [IP: 83.25.159.***]

bezmyślność gospodarzy, kładzono asfalt żeby jeździć płynnie, a tu ani płynnie ani bezpiecznie wypadki były są i będą, jednak jedno komórkowce myślą inaczej i tu jest klapa

Gość • Wtorek [01.03.2011, 10:53:12] • [IP: 188.147.200.***]

Dzisiaj między godziną 7a 8 najlepszym spowalniaczem był radiowóz.Na ulicach Wolińskiej i Szczecińskiej jeździł sobie 15km/h.Ludzie jadą z dziećmi do szkoły, a potem do pracy.Szlaban zamykają 15 min.przed pociągiem i korek murowany.A pan policjant szczęśliwy dniówka zliczona.

Gość • Wtorek [01.03.2011, 10:24:33] • [IP: 83.25.134.***]

GŁUPOTA SZCZECINSKA MA AŻ TRZY PROGI A GDZIE TAKIE SPOWALNIACZE PRZY NASZYCH SZKOŁACH.ZARAZ NA SĄSIEDNIEJ ULICY KONOPNICKIEJ POMIMO, ZE KRÓTKI ODCINEK MŁODZIEŻ URZĄDZA SOBIE WYŚCIGI I NIKT NIE POMYŚLAŁ ABY TAM POŁOŻYĆ CHOĆ JEDEN TAKI PRÓG. BEZMYŚLNOŚĆ

Gość • Wtorek [01.03.2011, 10:19:23] • [IP: 83.168.86.**]

tak na wysokości parku... 3 na raz... no może jest 10 m odstępu pomiędzy nimi... próg rozumiem ale 3 naraz... po co? jeden za mało kosztował to można 3 kupić...

Gość • Wtorek [01.03.2011, 08:42:11] • [IP: 178.37.163.***]

na drogach nie brakuje idiotow ale tu tez

Gość • Wtorek [01.03.2011, 07:59:04] • [IP: 95.41.30.***]

I jeszcze na wylocie Konopnickiej STOP postawili zbędnie.Tam widoczność jest jak byk.

Mogił • Wtorek [01.03.2011, 00:20:37] • [IP: 89.78.44.**]

A gdzie te progi są dokładnie? Tak po zdjęciu widzę, że chyba na wysokości parku - czy tak? Jestem z Kamienia ale dziś mieszkam 250 km dalej i tak z ciekawości pytam.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 23:59:36] • [IP: 79.186.189.**]

niech lepiej zmodernizują przejazd kolejowy, bo to w jakim jest teraz stanie, to sie w pale nie mieści.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 22:58:11] • [IP: 77.114.165.***]

teraz kolej na obwodnice...tam niech z 15 progów zamontują..;/

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 22:26:52] • [IP: 46.112.119.**]

Te progi to tylko ktoś bez zdrowych komórek tam zainstalował a w razie jakiegoś wypadku na tej ulicy lub ktoś będzie musiał być bardzo szybko przetransportowany do szpitala żeby uratowali życie człowiekowi to jak tam ma szybko karetka przejechać

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 22:09:18] • [IP: 83.25.250.**]

Już jeden #%! w ciemnym samochodzie z napisem nieruchomości omijał te progi zamiast zwolnić. Pasem dla rowerów!! No ale przecież tam też jest asfalt...

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 21:53:51] • [IP: 77.114.217.***]

Progi popieram, ale przy szkołach i drogach z utrudnioną widocznością wyjazdu.;ale tam aż trzy??w tak małej odległości?nie, to głupota i marnotrawstwo pieniędzy podatników

misiek • Poniedziałek [28.02.2011, 21:36:26] • [IP: 77.114.180.**]

he he:) wiedziałem że coś na tej ulicy odwalą:)

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 21:32:22] • [IP: 77.253.20.***]

Progi jak Progi... Dla mnie to tylko zerwane zawieszenie.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 21:09:15] • [IP: 83.23.108.**]

DO :28.02.2011, 19:21]  [IP: 83.23.241.***] Sezon letni+trzy progi+zamknięty przejazd kolejowy=masakra POPIERAM CIE :D to bedzie dopiero kocioł

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 20:57:38] • [IP: 213.158.216.***]

można 150 ogarnąć ten chłam!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 20:41:50] • [IP: 83.21.94.***]

Na ul. Chopina tragedia !!. Piraci drogowi pomykają nawet 130 km. Dzisiaj pirat z bmw o mały włos nie zabił małej dziewczynki. Starszy pan chyba dziadek był w szoku.

Ketchup • Poniedziałek [28.02.2011, 20:25:37] • [IP: 77.255.18.***]

Ciekawe jak pługi będą odśnieżać te progi. Czy ktoś projektując je o tym pomyślał?

Gostek • Poniedziałek [28.02.2011, 20:21:11] • [IP: 87.204.188.**]

Ludzie ja już wolałem jak była stara nawierzchnia na szczecinskiej jak teraz ta nowa z tymi progami! Na głownej drodze trzeba hamowac prawie do zera, tragedia! Ciekawe właśnie jak karetka będzie grzała z poszkodowanym.. jak wjedzie na te progi to chyba pacjent na noszach wyskoczy z tej karetki...

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 20:10:01] • [IP: 83.21.195.***]

a w TRZEBIESZEWIE gdzie nie ma chodników i przydałyby się takie progi to doprosić się nie można. Chory kraj.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 19:52:56] • [IP: 83.11.130.***]

Te progi są zrobione bezmyślnie, na odcinku 500 m zrobiono 3 a dalej droga jest prosta i bez progów więc można przycisnąć gaz w samochodzie, a nikt nie pomyślał że najwięcej wypadków było przy Chacie Polskiej - to tam przydał by się próg zwalniający. Porażka

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 19:45:12] • [IP: 83.18.71.**]

Spowalniacze zwasze owszem ale nie zbyt gęsto rozmieszczone

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 19:22:08] • [IP: 83.21.30.***]

Dla zwolennikow progow spowalniajacych - przeczytajcie. Cytat z artykułu z netu:" Okazuje się bowiem, że progi spowalniające samochody są krytykowane przez ekologów. Brytyjski dziennik" The Times" zamieścił wyniki badań, które wykazały, że zmniejszenie prędkości samochodu z 50 do 30 kilometrów na godzinę powoduje zwiększenie emisji spalin o dziesięć procent, a przez to wzrost emisji dwutlenku węgla. Tak właśnie zachowują się kierowcy, którzy przejeżdżają przez te progi. Dane te potwierdza doktor Stanisław Radzimirski, kierownik Centrum Ochrony Środowiska w Instytucie Transportu Samochodowego. Jego zdaniem najmniejsza emisja dwutlenku węgla jest przy prędkości 60 km/h."

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 19:21:21] • [IP: 83.23.241.***]

Sezon letni+trzy progi+zamknięty przejazd kolejowy=masakra

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 19:02:54] • [IP: 95.40.16.***]

Niech za te progi weźmie się jakiś prawnik.W te pędy je zdemontują.Jeżdżę normalnie i te podskakiwacze są dla mnie niewygodne i zbędne.Nie dość, że tłukę po kamieńskich dziurawych drogach, to teraz nowe pseudo atrakcje upieki.Precz z komuną.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 18:55:10] • [IP: 83.23.249.**]

Też uważam, że spowalniacze to głupota. najlepiej było zostawić wszystkie dziury, to jeszcze bardziej ograniczyłyby prędkość kierowców. Omijam tę drogę wielkim łukiem i ze StaregoMiasta jadę obwodnicą do CPN-u, Lidla, LO i inne. Wracam też obwodnicą. Próbowałam przejechać to świństwo, ale szkoda samochodu, który ledwo się na tym mieści. Kto to wymyślił? Po cholerę jast ta przerwa w środku?

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 18:53:07] • [IP: 77.113.45.**]

Te spowalniacze zrobione są do bani, małe auta prawym kołem uciekają w prawo (dziś wiedziałem, jak kierowca przywalił w krawężnik) a duży samochód grzał, jak marzenie i komu do łba przyszło robić takie durnowate rzeczy. Ludzie nie ma na co kasy wydawać

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 18:37:23] • [IP: 77.253.140.*]

Dlaczego te progi są tak ustawione, że dotyczą tylko małych i lekkich samochodów? Widziałem autobus prujący Szczecińską, który brał progi między koła. To jaki samochód stwarza większe zagrożenie? Jaka jest droga hamowania samochodu osobowego, a jaka tira czy autobusu?

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 18:26:25] • [IP: 178.56.66.***]

być może taki spowalniacz ocali czyjeś życie, bo na pewno nie przyczyni się do jego utraty. Z tego punktu widzenia jest, są, wskazane. Malkontenci zawsze znajdą powód do narzekań. Szerokiej drogi.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 18:18:45] • [IP: 83.168.86.**]

Spowolniacze to jedna wielka głupota zresztą niestety nie jest to jedyna głupota w naszym mieście!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 17:58:38] • [IP: 178.42.146.**]

przydałyby sie jeszcze na wolińskiej i dziwnowskiej, stop piratom drogowym

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 17:56:52] • [IP: 83.11.131.***]

a ja przelatuje normalnie 80kmh przez nie ;d

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 17:52:41] • [IP: 83.11.43.***]

po co te progi dla ludzi którzy jeżdzą spokojnie zostali niewinnie ukarani bo muszą hamować i robią przepały lepiej postawić kamere i ci co chca szybko to niech placą współczuje pobliskim mieszkańcą

Mieszkaniec ul. Basztowej • Poniedziałek [28.02.2011, 17:38:29] • [IP: 77.254.73.***]

do gość [IP: 83.11.131.***] Wiesz mieszkam tutaj dość długo i jakoś jedynie ''rajdowcami'' są raz na ruski rok ludzie którzy śmigają na motorach bez opamiętania... samochodami jeżdżą tutaj dość spokojnie no ale za to racje musze ci przyznać bo w lato i w ogóle jak już są ciepłe dni to jest dokłądnie tak jak opisujesz ale ogólnie ta ulica jest spokojna

Kierowca • Poniedziałek [28.02.2011, 17:01:30] • [IP: 212.14.47.*]

Te progi to jakas przesada, jeden wystarczyl by w zupelnosci

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 16:58:14] • [IP: 83.25.244.**]

Niech sobie przy urzędzie postwią

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 16:28:18] • [IP: 83.11.131.***]

Do mieszkańca ul. Basztowej.- Otóż ten zakręt nie przeszkadza tzw."rajdowcom" z" gorącymi głowami". Piski opon i tzw."przygazówki" są na porządku dziennym (latem najczęściej). Spowalniacze bez wątpienia przydałyby się na całej ul. Basztowej aż do Strzeleckiej. Latem ruch jest duży i wypadek nie trudno! Spowalniacze z ul. Szczecińskiej n i e utrudniają jazdy autobusom i samochodom ciężarowym, bowiem te pojazdy swobodnie je omijają. Mają większy rozstaw osi i jak się to mówi" biorą" te spowalniacze między koła !

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 16:16:55] • [IP: 79.191.71.**]

spowalniacze ok-ale oznakowanie masakra

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 16:11:06] • [IP: 83.23.108.***]

kiedyś ktoś to zdemontuje z mieszkańców i będzie spokój

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 15:42:58] • [IP: 83.21.236.***]

Ludzie to jest droga przelotowa - czytaj główna, ma za zadanie rozładować ruch w mieście, a te kwadraciki na jezdni hamują go. A poruszę temat kładzionego asfaltu w zimę i w czasie deszczu ?! Poczytałem o tym daje max 5 lat i znów pójdzie w ruch zdezelowana ciężarówka, łopata i taczka - tragedia!!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 15:41:31] • [IP: 77.253.142.***]

Można też jeździć innym i ulicami, tylko czy naprawdę miasto dba o wszystkich swoich mieszkańców a nie tylko o pieszych i rowerzystów. Ciekawe co zostanie obiecane zmotoryzowanym przed następnymi wyborami ale ja mam pamięć długą. A Ty od" Misia" - co nie masz samochodu?

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 15:39:11] • [IP: 83.21.216.***]

Poczekamy do wakacji, jak przyjada Turysci. Ile jeszcze bedzie tych lezacych POLICJANTOW? Popieram tych, ktorzy pisza jak nie dziury to policjant. Ta droda jest za waska do takiego ruchu!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 15:11:55] • [IP: 95.50.241.***]

Bardzo dobrze, zawsze można chodzić pieszo - wtedy się je doceni. Nie musisz Misiu jeździć.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 15:04:11] • [IP: 77.253.142.***]

No nie tak do końca. Ul. Szczecińskia nie jest drogią osiedlową W jakim trybie i na jakiej zasadzie wbrew przepisopm kodeksu drogowego i bez powodu są tam spowalniacze i znaki 30km/godz. To są jakieś weanętrzne rozgrywki. Komu na tym zależy i kto mieszka z władzprzy tej ulicy?

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 15:03:31] • [IP: 213.155.189.***]

a ja swoim jeep'em grand cherokee #$%^& przez te progi nawet 150km/h i mam wszystko w #$%^ trzeba się dostosować do warunków

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 15:00:06] • [IP: 77.253.142.***]

A LUSTRO NA SZCZECIŃSKIEJ?

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:50:51] • [IP: 109.58.253.***]

paranoja jak nie dziury to progi tak czy siak zawieszenie dostaje po dupi...

Mieszkaniec ul. Basztowej • Poniedziałek [28.02.2011, 14:50:42] • [IP: 77.255.16.***]

do gość [IP: 83.168.86.**] : człowieku na jakiej ty ulicy mieszkasz że stwierdzasz iż na ulicy Basztowej z piskami opon jeżdżą hmm?? otóż cię zdziwię wielki znawco że na Basztowej jest bardzo fajny ostry zakręt i jakby tak było jak mówisz to każdy lądował by nad zatoką koło elewatora bo by nie wyrobił i z górki zjechał... więc pomyśl zanim coś napiszesz ;/

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:34:31] • [IP: 83.21.222.**]

Zabrakło nawet wyobraźni co do lokalizacji progów, bo jadąc w stronę miasta, to i tak trzeba w tym miejscu hamować, gdyż zbliżamy sie do przejazdy kolejowego i do" dziurawej " ul. Mieszka I-go. Brak wyobraźni u projektantów, ale ktoś z Ratusza taż na to pozwolił!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:32:45] • [IP: 83.25.155.*]

zawsze głupotą urząd gminy się kierował

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:30:38] • [IP: 77.114.146.*]

absolutnie popieram progi szkoda że kierowcy starając się je ominąć wjeżdżają na boczne uliczki jak np MATEJKI wychodżi na to że progi powinny być na każdej ulicy.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 14:27:37] • [IP: 83.21.101.***]

to nie spowalniacze tylko hamowacze do 0, wszedzie na zachodzie sa progi zwalniajace przez ktore mozna przejechas okolo 40 na godzine a u nas hamowanie do zera, gratuluje glupoty, najlepsze jest to ze przez progi ciezarowki i autobusy przejezdzaja bez zwalniania biora je pod kola, tylko czekac na wypadek

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:59:56] • [IP: 83.25.39.***]

niestety głupota po raz kolejny wzięła górę. nie wiem po co tyle spowalniaczy, wystarczłby jeden i oczywiście innej konstrukcji.Brawo panie karpiński ale mojego głosu w wyborach to pan już nie ma.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:56:17] • [IP: 77.255.13.**]

jadąc w stronę lidla za pierwszym progiem wskakuje na nowy chodnik i omijam ten debilny pomysł

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:45:30] • [IP: 83.27.153.***]

połóżcie więcej tych progów najlepiej na cały kamień

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:44:24] • [IP: 194.88.224.***]

Te progi są tragiczne. Jeśli już chcieli je zainstalować, to mogły to być tradycyjne progi zwalniajace takie jak np na ulicy Chopina a nie jakieś kwadraciki po których przejeżdża się jedną stroną auta...

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:41:47] • [IP: 87.251.240.*]

TAK SZCZERZE Kamień powinien być cały w monitoringu i nie było by małoletnich piratów napadów na sklepy i inne takie tam przewinienia dewastacje spadła by przestępczość oto moje zdanie

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:38:06] • [IP: 87.251.240.*]

zamiast zainwestować w radary to wymyślili garby na ulicy pomysł fatalny nie pomyśleli o konsekwencjach bo góra za rok może krócej będzie kilka centymetrów kolejna dziura lub wyrwa w asfalcie i z garba prosto do dziury i koło urwane nie wspomnę o wozach ratowniczych będą musieli dojechać obwodnicą bo może że dalej ale szybciej :) Gratuluje nie przemyślanego pomysłu

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:33:11] • [IP: 83.27.153.***]

ten kto te progi wymyślił to jakiś czub po co tyle ich dał ciekawe kto poniesie odpowiedzialność za uszkodzone zawieszenia samochodów przez te progi nie mogły być jednolite a nie jakieś kwadraciki położone że jedno koło znajduję się na progach a drugie na ulicy

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:28:19] • [IP: 83.168.86.**]

PROSZĘ O ZAMONTOWANIE NA UL. STRZELECKIEJ I BASZTOWEJ TAM JEŻDŻĄ Z PISKIEM OPON ORAZ W OKOLICACH SZKÓŁ.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:24:46] • [IP: 83.9.0.***]

Ale jakie dziwne te progi- nie da sie równo po nich przejechać, tylko jednym kołem. Gratuluję!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:22:49] • [IP: 83.168.86.**]

Progi powinny być, ale nie w odległości kilku metrów od siebie. Inna bulwersująca sprawa, o której kilka razy pisałem, ale bez echa, to trylinka pozostawiona przy cmentarzu wojskowym. Jak poczują się weterani, gdy 5 marca przyjdą na uroczystości. Wykonano za nasze podatki podjazdy i parkingi na prywatnych posesjach i przy sklepach przy Szczecińskiej i Długosza, a zabrakło kilku groszy i pewnie wyobraźni, aby te kilkadziesiąt metrów kwadratowych trylinki wymienić. Wstyd ! Pewnie ten wpis się nie ukaże, jak inne dotyczące Urzędu ! CENZURA !

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 13:19:00] • [IP: 109.243.208.***]

Bardzo dobry pomysł z tymi spowalniaczami, myślę ze powinny być jeszcze zainstalowane na ul.Długosza.Może ukróci to popisy jednego takiego szalonego kaskadera na qładzie.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:43:47] • [IP: 77.115.198.**]

Od okiełznania kubicopodobnych jest odpowiedni organ państwowy.Wystarczy co jakiś czas mandat 500zł i fama się rozniesie, że nie nada szaleć.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:40:30] • [IP: 79.184.166.***]

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:31] • [IP: 83.11.67.**] jak bliska osoba umrze Tobie przez te garby wszędzie, to inaczej wtedy będziesz pisać . ...

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:36:44] • [IP: 83.23.241.***]

nie trzeba było asfaltu kłaść żeby spowolnić ruch starczy na wszystkich ulicach Kamienia zerwać asfalt z pod których wyłoni się bruk, który jest naturalnym spowalniaczem szybkości, hihihi

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:31:48] • [IP: 83.11.67.**]

Brawo za spowalniacze, wiecej na Szczecinskiej powinno byc jeszcze pare koło oszczednego koszyka, koło cmentarza nie bedzie ostrej jazdy i tak powinno byc. ...popieram

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:29:57] • [IP: 79.184.166.***]

Garby na jezdniach na zachodzie znikają, a u nas je wszędzie umieszczają - PARANOJA. ... nieraz sekundy ratują człowiekowi życie i jak karetka pogotowia ma dojechać szybko do chorego, gdy garb za garbem musi pokonywać ??

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 12:18:25] • [IP: 95.48.97.**]

Czy na chodnikach stanowiących jednocześnie ścieżki rowerowe (bez wydzielonego pasu ruchu dla rowerów) można parkować samochody?

Monika • Poniedziałek [28.02.2011, 12:06:44] • [IP: 46.112.49.**]

Ja jakos 80 nie jezdzilam a i tez bede narzekac i bedzie mnie to bolalo! te progi są zbyt twarde i przejezdza sie po nich jednym kolem.bzdura!"gratuluje" temu kto to wymyslil tylko czekam az to #$%^ sie pozapada jak jakies tiry kilka razy po tym przejada.

winke125 • Poniedziałek [28.02.2011, 12:05:47] • [IP: 89.79.130.**]

do Gość  Poniedziałek [28.02.2011, 09:18]  [IP: 83.25.123.***] 50-60km/h ? pewnie, że dużo ludzi tak jeździło... są takie przepisy :) od 6 rano do 22 jeździmy 50km/h na terenie zabudowanym a od 22 do 6 rano 60km/h :) proponuję wybrać się na kurs do jakiegoś ośrodka nauki jazdy :) widzę braki w nauce :) a co do progów nie jest to" strefa zamieszkania" żeby jeździć 20km/h jeśli już to może faktycznie je przesunąć bo po co jeden na drugim ??

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:59:03] • [IP: 95.40.198.**]

Brawo za spowalniacze. Przy okazji remontu drogi Kamien - Dziwnowek konieczne jest zainstalowanie kolejnych we Wrzosowie aby mieszkający tam przy drodze nie musieli w kółko naprawiać swoich ogrodzeń, w ktore młodociani kierowcy z upodobaniem uderzają. W przeciwnym razie rajdowcy pozabijają tam ludzi, no bo któżby zwolnił do obowiązujacych tam 40km/h chyba, że zamiast atrapy stanie tam prawdziwy fotoradar.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:37:00] • [IP: 77.115.208.**]

Będę jeździł na jednym kole, kiedyś na stadionie to widziałem.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:28:45] • [IP: 83.21.236.***]

Ludzie te garby to PARANOJA !! Zrobili jedną ulicę i już myślą, że będą tam wyścigi - hahha, przecież w innych miastach są nie dziurawe drogi i co montują wszędzie progi ?? A dla bezmyślnego, który to wymyślił jestem w stanie swoim leciwym golfem od ostatniego garba do sklepu oszczędny koszy rozpędzić się do 100km\h jak się wku... na te garby!! Na długosza też będą garby ?? Ciekawe co będzie w sezonie jak turystów przybędzie ?? Kolejka aż pod biedronkę będzie - masakra siedzą nieroby i wymyślają !!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:24:17] • [IP: 83.21.186.***]

Popieram!!więcej takich progów i to nie tylko na terenie ikamienia ale również w pobliskich gminach.w końcu może będziemy czuć się bezpieczniej bo to co wyprawiają młodzi ludzie za kierownica jest nie do pomyślenia.a potem jest rozpacz ze giną niewinni ludzie.zapraszam do zrobienia takich progów na terenie gminy Świerzno bo strach jest przejść na druga stronę ulicy.martwimy się o nasze dzieci kiedy wracają ze szkoły lub kiedy idą do sklepu.nikt tu nie przestrzega ze to jest teren zabudowany i jedzie jak na autostradzie.możesz stać na pasach i tak żaden kierowca cie nie przepuści.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:12:32] • [IP: 83.21.236.***]

Ludzie te garby to PARANOJA !! Zrobili jedną ulicę i już myślą, że będą tam wyścigi - hahha, przecież w innych miastach są nie dziurawe drogi i co montują wszędzie progi ?? A dla bezmyślnego, który to wymyślił jestem w stanie swoim leciwym golfem od ostatniego garba do sklepu oszczędny koszy rozpędzić się do 100km\h jak się #$%^ na te garby!! Na długosza też będą garby ?? Ciekawe co będzie w sezonie jak turystów przybędzie ?? Kolejka aż pod biedronkę będzie - masakra siedzą nieroby i wymyślają !!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:10:12] • [IP: 83.25.156.***]

Mieszkam przy ulicy Szczecińskiej i w końcu mój dom nie trzęsie się gdy większe samochody przejeżdżają.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 11:04:58] • [IP: 188.101.239.**]

moim zdaniem super!!wreszcie zaczynaja robic pozadek w ikamieniu, takie ladne miasto a tak zaniedbane.mieszkancy zamiast nazekac powinni byc zadowoleni ze cos sie wreszcie ruszylo

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:57:19] • [IP: 89.174.118.***]

Dlaczego mam wrażenie że najbardziej narzekają osoby które boli że teraz nie da się jechać 80 na godzinę? Jak dla mnie mogą instalować progi na każdej ulicy.Według mnie Polakom brakuje kultury jazdy co widać na codzień (np.: tylko nieliczni zatrzymują się przed przejściem dla pieszych)

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:54:33] • [IP: 95.40.36.***]

prosze;przez najblizsze 20 lat NIE REMONTUJCIE ul.konopnickiej.obawiam sie, ze kierowcy ZNOW zaczna tedy jezdzic.teraz jest swojsko, wiejsko i spokojnie.fajnie, ze ciezki sprzet jeszcze bardziej'poprawil'stan uzytkowy naszej ulicy.wiem, ze prognozy sa OPTYMISTYCZNE-dla pieszych i zwierzat.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:54:28] • [IP: 83.168.84.***]

tak to jest. najpierw paru #$%^ grzeje przez miasto (na szczecińskiej były wypadki śmiertelne) a teraz wszyscy normalni kierowcy za to płaca.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:49:46] • [IP: 83.21.215.**]

co za idiota stawia progi na glownej ulicy, noze na obwodnicy ze 4 postawic i jeszcze na rondzie

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:43:51] • [IP: 77.255.8.***]

powalony pomysł, , mogli lepiej fotoradar postawić, wtedy by się jechało wolniej ale przynajmniej płynnie a nie rozpęd i hamowanie. no a z piratów miasto by miało kase

Loozak • Poniedziałek [28.02.2011, 10:19:58] • [IP: 77.253.28.**]

Śmiech na Sali w życiu nigdzie nie widziałem takich garbów chociaż uważam że dużo jeżdzę po Polsce, smiech ale tu jest polska i tu sie pije... ;p

absurd • Poniedziałek [28.02.2011, 10:12:38] • [IP: 83.9.112.**]

progi super, tylko pogratulować, żeby chociaż na 2 koła były, to nie, na jedno, co za bezsens, jeszcze takich nie widziałam :O i niestety zobaczyłam... Najlepsze jest to, że to w sumie jest pod koniec odcinka, a od lidla można się ładnie bujnąć :)

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 10:06:01] • [IP: 83.168.111.**]

To może w ogóle wprowadzić zakaz poruszania się autem po mieście ? I tak uniemożliwia się normalną jazdę narażając na wydatki a tak przynajmniej na remontach się oszczędzi i będzie można dać więcej parafii

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 09:54:02] • [IP: 188.147.165.***]

Popieram! Powinni jeszcze zainstalować w okolicy cmentarza.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 09:38:34] • [IP: 83.23.247.***]

To pojedźcie np do Holandii, zobaczycie ile oni mają progów i innych spowalniaczy. Mimo wszystko jeździ się bardzo dobrze. Uważam że na co drugiej ulicy w ikamieniu powinny być takie lub inne spowalniacze. Mnie się podoba. I podkreślam jestem 21'letnim kierowcą ;]

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 09:19:26] • [IP: 213.238.99.**]

Ten kto to postawił, miał chyba zły dzień. Komfort jazdy na drodze z tekimi progami jest..hmm...zaden. Mogli równie dobrze nie remontować Szczecińskiej. Jdyną szansą dla nas - kierowców jest objechanie Wolińską, i miejmy nadzieję, że tam nic mądrego nie postawią.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 09:18:24] • [IP: 83.25.123.***]

Zbyt kanciaste? Mogą uszkodzić podwozie? Źle się przejeżdża? Fotoradar? Ludzie kochanie! Co Wy wypisujecie?! Jakoś nie mam problemu z przepisowym pokonaniem tych szykan? Samochód sprawny, zawieszenie nie jest uszkodzone. A to że skutecznie studzi zapędy kierowców? No cóż... ilu z Was jeździ po Szczecińskiej 50-60 km/h? Ale tak szczerze, z ręką na sercu? :)

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 09:11:25] • [IP: 95.41.153.**]

Hemoroidy i ból na tych progach.Oskara za tę incepcję pomysłodawcy nie dostaną.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 09:03:43] • [IP: 217.98.13.**]

TOTALNA GLUPOTA SPOWALNIACZE SA ZBYT KANCIASTE I BARDZO ZLE SIE PRZEJEZDZA

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:58:28] • [IP: 83.168.111.**]

Totalny bezsens, strata pieniędzy i utrudnianie ruchu. Rozumiem progi przy szkołach, cmentarzu itd ale nie na normalnej drodze na której i tak szybko się nie jeździło. Miasto po raz kolejny pokazuje, że ma kierowców w dupie a turyści nie będą chcieli tu nawet wjeżdzać

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:55:11] • [IP: 87.48.91.***]

zamiast tych trzech progow dozucili by kase na fotoradarek tak w paru miejscach i juz i kase gminie by nabijali a nie jakims wykonawcom

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:53:54] • [IP: 213.238.98.***]

w ciesławiu jest 6 progów a ulica wcale nie jest krótsza

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:39:04] • [IP: 83.168.86.**]

Straż, pogotowie kolejne minuty będzie tracić na tych idiotycznych progach. Żal.pl

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:32:03] • [IP: 95.41.153.**]

Dlaczego normalni, zrównoważeni użytkownicy dróg mają być karani za wyczyny szybkich i wściekłych ? Tam powinna stać skrzynka z aparatem i wymuszać bezpieczną prędkość oraz inkasować pieniądze do kasy gminy na remonty dróg.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:29:36] • [IP: 77.253.142.***]

Ktoś kto to projektował to nie zna Kamienia a władze też chyba nie. Wyścigi są na Wolińskiej a Szczecińska była spokojna. Progi są za gęsto i za wysokie a więc podwozia i tak będą się psuć, kto za to zapłaci? Poza tym nikt nie pomyślał o lustrze na wyjeździe z osiedla 12. Cały ruch z lewej jest zasłonięty przez cofnięty w stronę ulicy parking przy sklepie" Oszczędny koszyk". Można było postawić lustro na Kościuszki to może i tu.

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:23:40] • [IP: 83.21.241.***]

Progi tak. Jak najbardziej, ale nie w takim zagęszczeniu i napewno nie progi takiego typu. Są zdecydowanie zbyt" ostre". Można skutecznie spowolnić ruch innym rozwiązaniem które nie będzie uszkadzało samochodów i denerwowało kierowców!

Gość • Poniedziałek [28.02.2011, 08:20:25] • [IP: 83.11.123.**]

a kiedy tam byly niby wyscigi? bez sensu te progi. Nie ma dziur to progi wstawili nawet nie da sie normalnie przejechac. jeszcze raz Bez sensu

Oglądasz 1-125 z 125
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ MIĘDZYZDROJE: 4 maja (niedziela) 10:00–16:00 – Pokazy multimedialne „Iskry Niepodległej” (promenada przed molo) ■ Wolin: 4 maja (niedziela) 10:00 – Rozpoczęcie warsztatów 11:00 – Obrzęd ofiarowania 11:00-14:00 – Warsztaty garncarskie 11:00-14:00 Manewry Wojów 11:00-15:00 – Słowiańskie gotowanie dla wszystkich chętnych 13:00 – Wytwarzanie gwizdków drewnianych 14:00 – „Mąka i woda nie ma głoda” – pokaz formowania bochenków chleba 14:00 – 16:00 – Gry i zabawy dla dzieci ■