POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Poniedziałek [24.12.2018, 21:41:43] • Powiat Kamieński

Poczta Polska: nietrafione zakupy w ofercie Allegro SMART! można bezpłatnie zwrócić

Poczta Polska: nietrafione zakupy w ofercie Allegro SMART! można bezpłatnie zwrócić

fot. Organizator

Poczta Polska oferuje bezpłatne zwroty klientom Allegro SMART! To usługa szczególnie komfortowa w okresie przedświątecznych zakupów, może się bowiem zdarzyć, że kupowany w internecie prezent nie spełni oczekiwań.

Zakupy z Allegro SMART! można odebrać w placówkach pocztowych, sklepach Żabka, stacjach Orlen i kioskach oraz salonikach Ruchu. Zapewnia to opcja wyboru formy dostawy pocztowej Odbiór w Punkcie. Poczta oferuje klientom korzystającym z tej opcji coś ekstra – możliwość bezpłatnego zwrotu zakupów z Allegro SMART!

- W sytuacji, kiedy zamówiony w ramach oferty Allegro SMART! prezent nie spełnia naszych oczekiwań, można go bezpłatnie odesłać korzystając z usług Poczty Polskiej. Wystarczy zapakować zamówiony towar, wydrukować etykietę zwrotną i odwiedzić najbliższą placówkę pocztową – wyjaśnia Artur Więckowski, dyrektor Pionu Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Ważne, aby przed zakupem upewnić się, czy dany towar jest przewidziany do zwrotu przez sprzedawcę. Warto pamiętać, że np. produkty spożywcze, personalizowane nie podlegają zwrotom. Należy upewnić się, ile czasu mamy na zwrot. Formularz dotyczący zwrotów znajduje się w zakładce „Kupione" na koncie klienta. Należy go wypełnić i odesłać do sprzedawcy. Następnie trzeba wybrać sposób wysyłki zwracanej paczki (z Allegro Smart! przy wykorzystaniu placówek pocztowych lub wysyłką własną). Z wydrukowaną etykietą nadawczą trzeba pójść do placówki pocztowej i odesłać przesyłkę.

Odbiór w PUNKCIE to najdynamiczniej rozwijająca się metoda dostaw. Dzięki tej usłudze, klient może odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej porze. Dynamika wzrostu liczby przesyłek dostarczonych do sieci Odbioru w PUNKCIE Poczty Polskiej wyniosła 150 proc. w porównaniu z pierwszymi 11 miesiącami 2017 roku. Poczta Polska spodziewa się, że w całym 2018 roku wzrost wyniesie ponad 50 proc. w porównaniu z wynikami zeszłorocznymi.

- To ostatni moment na zakupy internetowe – rekomenduje Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. – Z każdym tygodniem przybywa paczek, które doręczamy. Dwa ostatnie tygodnie przed Wigilią są najbardziej pracowitym okresem w roku dla pocztowców. Staraliśmy się jak najlepiej przygotować do tegorocznego piku przedświątecznego, kurierzy w dużych miastach doręczają paczki nawet w soboty. Jeśli jeszcze chcemy wysłać życzenia świąteczne lub zamówić prezenty – nie zwlekajmy – podkreśla Justyna Siwek.

Poczta Polska notuje wzrost przesyłek e-commerce rok do roku. W ubiegłym roku było ich 120 mln. Najwięcej przesyłek jest zamawianych w e-sklepach w okresie przedświątecznym, kiedy dzienne i tygodniowe liczby nadań mogą roznoś o 30-50% w stosunku do innych okresów w roku. Już w listopadzie Poczta notowała dni, w których dzienna liczba nadań była dwukrotnie większa, niż średnia w pozostałych miesiącach roku. Dynamika listopada i początku grudnia pokazuje, że ten rok będzie rekordowy.

Administratorem danych osobowych jest Poczta Polska S.A. z siedzibą przy ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa.
Kontakt z Inspektorem ochrony danych: Inspektor ochrony danych Poczta Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, e-mail: mailto:inspektorodo@poczta-polska.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań skierowanych do mediów, w tym w szczególności otrzymywania informacji prasowych, zaproszeń na spotkania, briefingi, konferencje prasowe oraz w celu kontaktu telefonicznego, na podstawie udzielonej zgody.
Dane osobowe będą przechowywane do momentu odwołania zgody.

Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcie zgody następuje poprzez wysłanie zgłoszenia drogą mailową na adres: mailto:rzecznik@poczta-polska.pl. Informacja taka musi zawierać dane podane przy wyrażeniu zgody, tj. imię i nazwisko, nazwę redakcji, adres e-mail, numer telefonu, kraj.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji, o których mowa w pkt 3.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
Dane osobowe mogą być przekazane do państwa trzeciego w związku z korzystaniem przez administratora z rozwiązań chmurowych, na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do uzyskania kopii tych danych.

Poczta Polska, Biuro Prasowe


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■