POGODA

Reklama

Wydarzenia

UM w Kamieniu Pomorskim • Sobota [12.02.2011, 13:23:53] • Kamień Pomorski

Ruszyły prace przy budowie mariny

Ruszyły prace przy budowie mariny

fot. UM w Kamieniu Pomorskim

Po przejęciu od gminy Kamień Pomorski terenu budowy nowej mariny Firma ENERGOPOL rozpoczęła realizację inwestycji. Aktualnie prowadzone są wstępne prace remontowe nabrzeża w rejonie ul. Lipowej, wycinka drzew, a także rozbiórka starych obiektów przy przystani na ul. Wilków Morskich.

Powstający port jachtowy będzie tzw. mariną macierzystą, przystosowaną do postoju jachtów przez cały sezon, a także do zimowania - w hangarach i na placu. Obiekt będzie posiadał pełne, nowoczesne zaplecze socjalne (toalety, natryski, pralnia z suszarnią, kuchnia, sklep żeglarski, kawiarnia) oraz techniczne (postumenty z wodą i energią elektryczną na kejach, odbiór nieczystości, Internet). Powstaną pomosty, falochron zabezpieczający, zostanie zagospodarowany teren przy ul. Lipowej. - W środkowej części działki wybudowane zostaną dwa obiekty kubaturowe o wysokość do +5.08 m, o powierzchni 411,86 m2 każdy. Jeden z nich będzie pełnił funkcję administracyjno-klubowo-restauracyjną, drugi natomiast stanie się zapleczem sanitarnym dla portu jachtowego. Inwestycja obejmuje także plac apelowy i plac manewrowy oraz teren parkowy. Powstaną miejsca postojowe dla samochodów osobowych oraz miejsce składowania odpadów. W ramach zadania zmodernizowana zostanie także istniejąca przystań jachtowa przy ul. Wilków Morskich, która będzie stanowić zaplecze techniczne dla nowego portu. - Po zakończeniu inwestycji kamieńska marina będzie dysponowała łącznie 270 miejscami do cumowania, z czego 210 będzie przeznaczone dla rezydentów. Projekt pod nazwą „Budowa portu jachtowego w Kamieniu Pomorskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą” realizowany jest przez Gminę Kamień Pomorski w ramach projektu: „Zachodniopomorski Szlak Żeglarski – sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego”. Zadanie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Wartość inwestycji wynosi 18 720 600 zł, a planowany termin jej zakończenia to listopad 2011 roku.


komentarzy: 59, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-59 z 59

Gość • Niedziela [20.02.2011, 22:32:19] • [IP: 83.21.101.***]

Czytam wypowiedzi i zastanawiam co wy właściwie ludzie chcecie ? tak jak już jeden z czytelników napisał że jak coś robią to źle, nie robię to też źle. Ja jako młody chłopiec jeszcze pamiętam jak chodziłem na drewniane stare molo od którego odbijał stateczek Boguśka na plaże w Żólcinie i rejsy po zalewie do dziś mam w uszach niektóre piosenki rozlegające się z głośników. Niby nic ale był problem z zakupem biletów na rejsy i coś się przynajmniej działo, turyści i mieszkańcy pływali z całymi rodzinami. Proszę powiedzieć gdzie teraz można tak fajnie spędzić czas było kino zamknęli , o godzinie siedemnastej są takie pustki na mieście jak by było miastem wymarłym straszna lipa. Przez marinę coś się zacznie w końcu dziać. A marina to nie tylko jachty żaglowe ale i motorowe które w brew pozorom nie potrzebują znacznych głębokości ale właścicieli z grubymi portfelami. Pozdrawiam

Gość • Niedziela [20.02.2011, 09:45:56] • [IP: 83.16.227.**]

Popieram pomyśły i wypowiedzi GościIP:83.21201** oraz IP 23.101*** Mieliśmy już część tych atrakcji obiecane i nic z tego nie wyszło ! Może teraz chociaż małymi kroczkami uda nam się coś uzyskać, Pozdrawiam

Gość • Sobota [19.02.2011, 01:58:44] • [IP: 83.25.162.**]

ja też uważam, że taki piękny teren zniszczą

Gość • Środa [16.02.2011, 14:24:36] • [IP: 83.25.123.***]

Kamień i marina, równo mają pod sufitem, śmiechu warte.

Gość • Środa [16.02.2011, 12:46:38] • [IP: 83.23.101.***]

Budowa mariny, to piękne przedsięwzięcie. Miasto ma piękne położenie i trzeba zrobić wszystko aby przyciągnąć miłośników żeglowania. Ale przyjemności związane z wodą to nie wszystko. Cztery lata temu przeprowadziliśmy się z dużego miasta do Kamienia. Wszyscy pukali się w głowę, co my robimy? I trochę mają rację, ponieważ caekamy na naprawę drogi, która jest pięknym miejscem spacerowym, a tu co rok to większe dziury i wysypisko śmieci. Chodzi o ulicę Żółcińską. Może ktoś z WŁADZ zainteresuje się i przejdzie się spacerkiem po tej ulicy. Bo nie ma nic piękniejszego jak marina, kładka przez zalew, lasek, dojście do ulicy i kierunek Kamień. Wymarzony szlak spacerowy i rowerowy. Mamy nadzieję, że ktoś się tym zainteresuje i podniesie walory pięknie położonego Kamienia.

Gość • Środa [16.02.2011, 09:33:08] • [IP: 77.115.176.***]

tu już nie tylko te" dzieci" ale i rodziny zastanawiają się nad emigracją z ikamienia - miasto urokliwe z ciekawą historią, ale w dalszym ciągu za dużo buduje się za prv domów skorumpowanych urzędników niż jest potrzebnych inwestycji w mieście, Burmistrz został Burmistrzem bo lepsze jak się wydaje mniejsze zło i już poniekąd sprawdzone niż ktoś nowy. ... uczciwym i ciężko pracującym ludziom nie żyje sie tu dobrze a nie mogą za to narzekać kombinatorzy i cwaniacy :-) ale takich zawsze będzie dużo. ... pzdr Czytelnik

Gość • Wtorek [15.02.2011, 23:54:36] • [IP: 83.168.86.**]

, , dzieci poszły w świat" i w tym jest sedno problemu jak te dzieci zatrzymać w mieście? Tylko opieką starszych ludzi chyba nie.

Gość • Wtorek [15.02.2011, 21:50:20] • [IP: 83.21.201.**]

Panie burmistrzu kiedy w końcu ktoś pomyśli o wybudowaniu hospicjum, zakładu opiekuńczego, paliatywnego.Jak na razie słyszy się tylko przepychanki o Orliki, Mariny i takie tam.Zafundowaliście nam super opiekę w tym mieście, szpital prywatny w którym sentymentów nie ma, a do tego opieka społeczna która bardzo dawno zatrzymała się w rozwoju.Ile ludzi pozostawionych bez opieki pójdzie do piachu, bo albo są samotni, albo dzieci poszły w świat.Zastanówcie się bo starość czeka wszystkich.

wiki • Wtorek [15.02.2011, 20:03:25] • [IP: 94.42.25.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [15.02.2011, 19:34:59] • [IP: 83.25.37.***]

Do Redakcji iikamien.pl - Proszę Państwa! Może warto zapytać czytelników Portalu o opinie na temat mariny, np w formie sondy?

Gość • Wtorek [15.02.2011, 18:09:32] • [IP: 83.11.75.**]

Atrakcja turystyczna-przyjada oglądać zaglowki-śmieszne.Tak piekny teren nie powinien być niszczony, to nie miejsce na marine.Atrakcja byly łabędzie, Zal tego miejsca

Gość • Wtorek [15.02.2011, 16:04:39] • [IP: 83.11.130.***]

brawo 154 odniosłeś się jak pierwszy sekretarz komitetu powiatowego PZPR

Gość • Wtorek [15.02.2011, 14:23:58] • [IP: 83.13.154.**]

Do Gość  Wtorek [15.02.2011, 09:25]  [IP: 89.174.120.*] referendum możesz sobie w domu zrobić matole. Obudź się i zastanów się nad ty co ty wypisujesz. Takich jak ty powinni karać za głupotę.

fanka Kamienia • Wtorek [15.02.2011, 11:44:43] • [IP: 77.114.221.**]

gdyby ogloszono konkurs pt.''najpiekniej polozone miasteczko w Polsce widziane z lotu ptaka''KAMIEN POMORSKI z pewnoscia bylby na zaszczytnym PIERWSZYM MIEJSCU.do malkontentow;wejdzcie na wieze basztowa i POPATRZCIE na ten wspanialy widok, ,. nareszcie remontowane sa drogi;czekam cierpliwie na uruchomienie linii autobusow miejskich, wierze w sile ekonomii/bo to sie oplaca/.

Gość • Wtorek [15.02.2011, 11:37:42] • [IP: 83.23.101.***]

przypominam że Karpińskiego wybrało 20% uprawnionych do głosowania, skoro Karpiński nie zdaje z tego sprawy, to niech ludzie wiedzą, skoro by było referendum nie dostał by poparcia dla tak poronionego pomysłu, jeszcze jedno on tu się nie urodził tylko został przywieziony z Puław to co on morze wiedzieć o turystyce wodnej która skupiła się w kurortach nadmorskich.

Gość • Wtorek [15.02.2011, 11:33:37] • [IP: 77.253.197.**]

najlepiej nic nie robić i mieć pretensje do wszystkich tylko nie do siebie, robią coś żle, nie robią żle, a pomysłów na rozwój gminy zero, zacznijcie od siebie a potem zobaczymy.Uważam pomysł budowy mariny za bardzo dobry, mając takie warunki szkoda by było nie wykorzystać tego co już mamy.

Gość • Wtorek [15.02.2011, 11:10:50] • [IP: 83.168.84.***]

marina to tez atrakcja turystyczna...

Gość • Wtorek [15.02.2011, 09:25:31] • [IP: 89.174.120.*]

jedno pytanie. . po co komu marina ? ikamien i tak umiera mlodzi stad uciekaja a zostaja tylko emeryci i rencisci.. czy nie powinno sie odbyc referendum czy takie cos jak ta smieszna marina powinna powstac ? po co to komu ? tyle kasy za cos co bedzie zarabialo prze 4-6 miesiecy w roku ? ikamien i tak ludzie omijaja szerokim lukiem czy na wodzie czy na ladzie bo tu zadupie katolik zrobil i tyle. . zamiast zainwestowac ta kase w atrakcje turystyczne to taki teren jak blonie zniszcza, teren zielony zniknie a bronek-katolik powie ze ludzie chcieli. . tylko ktorzy ? najwiekszy bezsens ktory katolik mogl wymyslic by przypodobac sobie kilka osob. . porazka !! totalna porazka !!

Gość • Poniedziałek [14.02.2011, 22:38:01] • [IP: 83.168.86.**]

Ale - nie szukajmy dziury w prawie całym - trzeba docenić to, że wszyscy przedtem tylko o tym mówili a Bronek realizuje. Brawo.

Gość • Poniedziałek [14.02.2011, 22:34:08] • [IP: 83.168.86.**]

marina - potrzebna - super sprawa - wyciągnie Kamień o kilka oczek w górę. Ale pomosty pływające - zły pomysł...Fatalny.

Gość • Poniedziałek [14.02.2011, 18:27:00] • [IP: 83.21.208.***]

tak szczeze to kamień nie ma serca, mogłoby być np przy świteziance koło apteki cały ten plac można by było wyłożyć brukiem, jakieś kawiarenki, deptak już jest popatrzcie na gryfice nowogard

Gość • Poniedziałek [14.02.2011, 12:22:43] • [IP: 83.23.196.***]

mieszkancy naszego miasta uwielbiaja siedziec i narzekac.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 22:13:29] • [IP: 178.37.182.***]

no patrz. wśród tych smierdzących sieci i wylęgarni szczurów knajpę prowadzi p. Zubowicz i jakos daje radę i klienci do niego przychodzą.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 21:56:23] • [IP: 83.25.254.***]

Jak to będzie wyglądał port macierzysty jachtowy, skoro na terenie jego jest baza rybacka z śmierdzącymi sieciami i wylęgarnią szczurów, czy to też ma być atrakcją turystyczną?

Gość • Niedziela [13.02.2011, 21:52:01] • [IP: 83.8.136.**]

A jakie będą straty przy realnym, 30% obłożeniu?

wiki • Niedziela [13.02.2011, 20:04:56] • [IP: 89.174.125.***]

DCHÓD ROCZNY Z MARINY PRZY 100% obłożeniu brutto wyniesie 390.000 tys.zł rocznie.Teraz zależy kto tym będzie zarządzał.Menadżer musi znać język angielski, posiadać doświadczenie w zarządzaniu, ktoś z obsługi powinien znać język niemiecki.Mamy takich ludzi którzy już się sprawdzili/a może jakieś stowarzyszenie np:Stowarzyszenie Armatorów Jachtowych"..."

Gość • Niedziela [13.02.2011, 19:56:31] • [IP: 178.37.182.***]

a kto powiedział że imprezy nie będą się mogły odbywac na terenie mariny? przecież jest tam plac i zieleń i ławki. do tego dojdą toalety, restauracja. wszystko na miejscu.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 18:44:03] • [IP: 83.25.38.**]

najlepsze miejsce w ikamieniu by w lato odpocząć lub zrobić impreze zostało zlikwidowane bo akurat tu musi być marina teraz imprezy będą sie odbywać się pod ratuszem lub na obskórnym stadionie który też mógł by być piękny gdyby władze ikamienia nie olały projektu dofinansowanego przea unię i zamiast mieć piękny stadion ma go goleniów bo gdy władze ikamienia to olały władze goleniowa zacierały ręce na kolejną inwestycję a zresztą jaka władza takie miasto syfiaste i zaniedbane

Gość • Niedziela [13.02.2011, 17:25:36] • [IP: 83.23.26.**]

Bo przepani-na całe szczęście kaczuszki są odgrodzone od takich ludzi jak Pani. Ile razy można powtarzać, że nie wolno karmić dzikiego ptactwa!

Gość • Niedziela [13.02.2011, 17:07:32] • [IP: 178.238.244.**]

Już niedługo ruszą prace przy" Budowie portu jachtowego" w WOLINIE realizowanego przez Gminę Wolin na Zachodniopomorskim Szlaku Żeglarskim.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 17:05:29] • [IP: 83.23.195.***]

Mokis bedzie istniał, pewnie nie ominą go zmiany ale woda to chyba jedyna szansa dla Kamienia.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 16:58:55] • [IP: 83.168.84.*]

oj tam zaraz się Niemcami pszejmować jak będzie marina to będą zazdrościć widoków

Gość • Niedziela [13.02.2011, 16:55:51] • [IP: 83.168.84.*]

no to teraz jak wzieli się w Kamieniu zarobote to dadzą sobie spokój z Dziwnowem

Gość • Niedziela [13.02.2011, 16:49:49] • [IP: 83.11.128.**]

biedne kaczki łabędzie nawet nie można iść nad wodę pokarmić dzisiaj szłam koło dawnego Klecia podjechała wycieczka Niemców podeszli do płotu i popatrzyli pośmiali się i poszli bo oprócz katedry nic ciekawego na pewno tutaj nie zobaczą

Gość • Niedziela [13.02.2011, 16:44:29] • [IP: 83.23.250.***]

Do Mieszkaniec* Mam takie same zdanie" Inwestycje w wielkim stylu ale bez głowy, no i potem totalna klapa"

Gość • Niedziela [13.02.2011, 14:58:58] • [IP: 83.9.113.**]

Kamień Pomorski to piekne miejsce ale zaniedbane i biedne. A marine popieram to bedzie poczatek wielkich przemian, bedze sciągać turystów z grubym portfelem tylko że za tym równolegle musi isć porawa estetyki miasta bo budynki brudne nieodmalowane, brak lokalu tanecznego na poziomie jak i dobrej regionalnej kuchni. Potrzeba tez rozrywki wabiacej ludzi do miasta w sezonie jak w Wolinie Wikingi itp. itd.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 13:22:31] • [IP: 83.8.136.**]

Jak to nie nam? Czytać nie umiesz ;) 'Po zakończeniu inwestycji kamieńska marina będzie dysponowała łącznie 270 miejscami do cumowania, z czego 210 będzie przeznaczone dla rezydentów.' - będziesz w końcu miał gdzie zacumować swój jacht!!

Gość • Niedziela [13.02.2011, 11:56:34] • [IP: 83.168.86.**]

Ale inwestycja? Tylko komu to jest potrzebne? Zapewne nie nam mieszkańcom Kamienia Pomorskiego! Może jedynie Burmistrzowi?

Mieszkaniec • Niedziela [13.02.2011, 11:35:21] • [IP: 83.23.196.***]

Do tych, którzy czują się oburzeni słowami krytyki: Proszę Państwa: mieszkańcy nie krytykują czegoś za to, że jest robione, tylko za to, JAK to jest robione! A jest robione bez głowy. Za parę lat w Gminie zawiśnie karteczka 'sprzedam marinę'. Kupi to ktoś w stylu kontrahentów, którzy kupili Ratuszową, Klecia, Beczułkę, Browar, camping, Żółcino... Wymieniać dalej?

Gość • Niedziela [13.02.2011, 10:35:29] • [IP: 83.23.26.**]

Do Gość • Niedziela [13.02.2011, 01:43] • [IP: 83.11.131.**] dlatego, że ul. Lipowa też będzie remontowana.Na stronie Urzędu Miasta są plany inwestycji, proszę sobie je obejrzeć, wtedy nie będzie trzeba odpowiadać na głupie pytania!

Gość • Niedziela [13.02.2011, 08:19:00] • [IP: 83.21.219.**]

Czy to prwda że Mokis zlikwidują w związku z budową tej mariny?

Gość • Niedziela [13.02.2011, 01:43:18] • [IP: 83.11.131.**]

Dlaczego cały teren został wyłączony z użytku? Można było zrobić małe przejście pomiędzy murem a ulica Lipową. Przez cały sezon 2011 będzie również zablokowany szlak turystyczny przez kładkę nad morze. Prawo budowlane pozwala na kompromis pomiędzy budową a komunikacją.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 00:24:42] • [IP: 77.253.29.***]

Żółcino też miało być wielką inwestycją, teren został sprzedany. I co? Wielkie NIC!! Piękny teren i nic się nie dzieje, tylko ludzi wysiedlili i pokrzywy porosły. A nasze wspaniale nieudolne władze jak zwykle nie czują się wydymane przez zagranicznego cwaniaka.

Gość • Niedziela [13.02.2011, 00:18:46] • [IP: 81.58.102.***]

Kiedyś tam mieszkałem ale... by znaleźć zatrudnienie trzeba szukać po za KP, (chyba ze znajomości :-)

Gość • Sobota [12.02.2011, 22:54:41] • [IP: 83.25.122.**]

Czytając te komentarze myślę że w Kamieniu mieszkają same debile, ale mam nadzieję że to tylko garstka ludzi bez wyobraźni, która próbuje zdyskredytować coś co jest przyszłością dla rozwoju turystyki w Kamieniu.Musicie zrozumieć że innego kierunku nie będzie. Kiedyś podziękujecie!

Gość • Sobota [12.02.2011, 21:44:42] • [IP: 83.168.86.**]

No tak przejścia nie ma, ciekawe gdzie z dzieckiem wyjść na spacer, chyba na ulicę gdzie spaliny i wariaci za kółkiem, idzie im to mozolnie, widok mam z okna i widzę postępy, jak tak dalej pójdzie to marina będzie jak ulica szczecińska, późno i nie dokończona, he he

Gość • Sobota [12.02.2011, 20:51:52] • [IP: 79.184.64.***]

Karpiński powiedz społeczności, ile dochodu rocznie da marina gminie, tylko się dochód liczy nie wstydź się powiedz co będą mieli z tego mieszkańcy bo ty będziesz miał?a jak nie da dochodu to z jakich i czyich pieniędzy ją utrzymasz bo już połowę inwestycji mieszkańcy mają pokryć którym to marina potrzebna jak dziura w moście, to odpowiedz ile przyniesie dochodu do kasy gminnej marina, przy odpowiedzi możesz się posiłkować Jędrzejewskim..

Gość • Sobota [12.02.2011, 19:56:55] • [IP: 83.11.138.***]

te drzewa co widzimy na zdjęciu pewnie tez pójdą pod pile.Czemu zawsze jak cos sie robi, to pierwsze co to wycina sie drzewa, ja uwazam ze mozna pogodzić jedno z drugim, tylko czlowiek nie ma dobrej woli i idzie na latwizne, to jest bardzo smutne ze bezmyślnie niszczy sie przyrode, to dzieki drzewom zyjemy, bo pochlaniają one co2, a my je mordujemy, ile drzew wycieto juz na dzikiej plaży i nie tylko.Zrobmy sobie betonowe pustynie, przynajmniej będą współgraly z większością betonowych łbów

Gość • Sobota [12.02.2011, 19:47:16] • [IP: 83.11.138.***]

to zatrudnienie to chyba po znajomości, niestety i to nie jest marudzenie ale taka jest prawda.Nie masz znajomosci nie masz pracy

Gość • Sobota [12.02.2011, 19:22:55] • [IP: 91.94.120.***]

jak się cos robi w Kamieniu to źleeee... jak się nie robi to też źleeeee - wszyscy tylko narzekają, jak stare baby. Jacyś dziwni ci Kamienianie. A że ludzie znajda zatrudnienie to nikogo nie cieszy? Nierobów pewnie nie.

Gość • Sobota [12.02.2011, 18:24:05] • [IP: 83.21.215.***]

i tak ta cała marina nic nie zmieni, w ikamieniu zawsze będzie lipa, od 28 lat jak pamiętam jest lipa

Ja • Sobota [12.02.2011, 18:02:38] • [IP: 83.25.131.**]

Można było na terenie starej przystani, można było na terenie campingu, można było na terenie Żółcina. Tylko trzeba było uprzednio pomyśleć... Zaraz mnie ktoś zbluzga od malkontentów, ale moim zdaniem miastu bardziej są potrzebne normalne drogi, normalna opieka zdrowotna, normalne warunki życia a dopiero po tym marina.

Gość • Sobota [12.02.2011, 16:53:18] • [IP: 83.11.131.**]

A dlaczego cały teren został wyłączony z użytku? Można było zrobić małe przejście pomiędzy murem a ulica Lipową. Przez cały sezon 2011 będzie również zablokowany szlak turystyczny przez kładkę nad morze. Prawo budowlane pozwala na kompromis pomiędzy budową a komunikacją.

Gość • Sobota [12.02.2011, 15:46:43] • [IP: 83.25.162.***]

i przejścia nie będzie, mozna bylo to zrobić na miejscu starej przystani, a tak ani posiedzieć ani pospacerować, smutne

Gość • Sobota [12.02.2011, 15:38:33] • [IP: 178.182.87.*]

A co niby będzie takiego fajnego?! dawny urok miejsca nigdy nie wróci!!

Gość • Sobota [12.02.2011, 15:16:23] • [IP: 83.21.241.***]

Jak zwykle marudzą. Pomyślcie jak będzie po tej budowie fajnie nad zatoką.

Gość • Sobota [12.02.2011, 14:49:54] • [IP: 83.25.161.***]

Czy Gminę będzie stać na utrzymanie tak ogromnego obiektu jak marina?

Gość • Sobota [12.02.2011, 13:45:31] • [IP: 46.113.211.***]

a co bedzie z budynkiem zgm'u oraz elektr samoch ktory tam ma warsztat??

Gość • Sobota [12.02.2011, 13:34:29] • [IP: 77.255.178.***]

Hy nawt nie chce mówić, jak teraz wygląda zatoka ; / Kiedys, to miejsce gdzie mozna bylo pisiedziec pospacerować.. a teraz? zero drzew zero ławek ; / i myślą, że będzie lepiej;/

Oglądasz 1-59 z 59
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Uwaga! Dziś i jutro (10/11.01) prognozowany bardzo silny wiatr. Możliwe zawieje i zamiecie śnieżne oraz oblodzenie dróg. Zachowaj ostrożność ■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■