POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Piątek [02.11.2018, 12:15:25] • Gmina Wolin

Debaty nie będzie, dla kogo gmina Wolin najważniejsza?

Debaty nie będzie, dla kogo gmina Wolin najważniejsza?

fot. Organizator

Wydaje mi się, że ktoś kto ubiega się o fotel burmistrza powinien być zawsze gotowy do działania bo będzie reprezentować całą społeczność – napisał jeden z facebookowiczów. I to jest chyba najważniejsze. Burmistrz, radny, sołtys to takie funkcje, gdzie powinniśmy być zawsze gotowi do działania. Mamy pożar, trzeba pomóc Mieszkańcom. Oczywiście, nikt nie wymaga od niego, żeby sam gasił pożar, od tego mamy strażaków, ale … POMAGA, JEST. Trzeba jechać wynegocjować środki na remont drogi, wsiada w pociąg i jedzie… Bez względu na porę, dzień, święto czy zaplanowany urlop. Nie jutro, nie za tydzień, nie bo ma wolną niedzielę albo urodziny córki. Świętym jest prawo, do reprezentowania tych wszystkich ludzi, tych wszystkich mieszkańców, którzy w danej chwili oczekują, że będzie, że przyjedzie, że pomoże!

A debata? Cóż, debata się nie odbędzie. Piszę o tym z przykrością, bo miałem nadzieję, że mimo wszystko dojdziemy do porozumienia i uda mi się zmierzyć z moją konkurentką „face to face”. Chciałem, aby Mieszkańcy „na żywo” mieli szansę porównać: kto ma rację, kto ma lepszy pomysł na gminę Wolin, kto jest jakim człowiekiem. Nie udało się. Nie oceniam, choć w rozmowach z Mieszkańcami byłem wielokrotnie pytany, czy jestem gotowy na debatę. Widząc, co się dzieje na jednym z portali, wysłałem zaproszenie na FB z propozycją terminu. Z miejscem, które znajduje się w sercu Wolina. Niestety, żadna moja propozycja nie została zaakceptowana. Ta ostatnia, którą wysłałem w poniedziałek brzmiała:

Proszę zatem by to Pani zaproponowała czas i miejsce. Jestem gotowy na debatę. W każdych warunkach i o każdej porze.

I tutaj też okazało się, że trafiłem na mur. Chciałem serdecznie przeprosić Wyborców, ale KAŻDA ZE STRON, miała szansę, zaprosić drugiego kontrkandydata na debatę. A ponieważ, zupełnie nic się w tej sprawie nie działo, podjąłem się, w odpowiedzi na prośby Mieszkańców, próby zorganizowania i zaproszenia Pani Ewy Grzybowskiej. Czy mogłem lepiej, czy mogłem kiedy indziej? Oczywiście. Zawsze można inaczej.

Pani Grzybowska pisze, że debata w piątek czyli dzień po Wszystkich Świętych jej nie odpowiada, ponieważ jest to Dzień Zaduszny. Ma Pani rację, ale ile Wolinian i Wolinianek w tym dniu pracuje? Każdy na swój sposób przeżywa i organizuje ten dzień. Proszę mi wierzyć, zupełnie nie miałem wpływu na termin drugiej tury wyborów, mianowicie 4 listopada.

Co będę robił 2 listopada? Będę rozmawiał z Mieszkańcami o przyszłości Naszej gminy! Pani Ewo wybory i przyszłość Naszej Gminy to nie zabawa to sprawa nas Wszystkich! Na Wolin trzeba zawsze znaleźć czas.

Waldek Dubrawski


komentarzy: 97, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-97 z 97

Gość • Piątek [02.11.2018, 23:35:43] • [IP: 79.186.208.***]

Łudziłam sie do ostatniej chwili ze Pani Ewa sie pojawi, chcialam zadac kilka pytan, bo nie zdazylam w trakcie naszego spotkania, ale skoro sie nie pojawila to widac ze ma nas gdzues. Zmieniam zdanie i zaglozuje na Pana Waldka

Gość • Piątek [02.11.2018, 22:56:30] • [IP: 178.238.243.***]

Brawo Panie Dubrawski piękne zdjęcie szkoda tylko że tak będzie wyglądała pana mina po wyborach, niestety przegranych dla Pana

Gość • Piątek [02.11.2018, 22:37:11] • [IP: 37.47.169.**]

Żenada panie Dubrawski. Ludzie nie sa nawini na takie cwane numery

Ania • Piątek [02.11.2018, 22:26:28] • [IP: 31.0.35.***]

Jak przyjma na sprzataczke.

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:45:11] • [IP: 178.37.98.***]

Ta pani może się ubiegać o posadę sprzątaczki w gminie a nie o fotel burmistrza Wolina - żenada.

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:39:38] • [IP: 5.173.128.**]

Pan Dubrawski nie blokuje komentarzy na ikamien w przeciwieństwie do artykułu na kamienskie info, który dotyczy podsumowania kampanii pani Ewy. Tam komentarze chyba zablokowane bo nic napisac nie można.. 😭

Ania R. • Piątek [02.11.2018, 21:39:15] • [IP: 31.0.35.***]

Jeśli Pan wygra proponuje spotkanie z wyborcami przy gorącej herbacie.Trzymamy kciuki.

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:38:03] • [IP: 178.37.98.***]

Jak można odmówić debaty, ta pani jest naprawdę słaba, straciłem szacunek.

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:34:00] • [IP: 89.206.38.***]

Dziękuję Panu, Panie Waldemarze. Głosuję na Ewę GRZYBOWSKĄ!

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:27:25] • [IP: 83.11.235.**]

Widać po dzisiejszym dniu jak Pani Grzybowska chce mieć kontakt z ludźmi po Pana wypowiedzi dzisiejszej ma Pan mój głos wraz z całą rodziną i życzę z całego serca aby to Pan był Burmistrzem A nie ci co już mają mieszkańców gdzieś POWODZENIA

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:26:53] • [IP: 83.168.86.***]

Panie Dubrawski od lat pan siedzi na stołku i co pan zrobił dla gminy NIC. Rządziło PO a pan przecież jest z PO i też nie wykorzystał pan tej szansy jest pan nie wiarygodny.

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:23:16] • [IP: 188.147.42.**]

Byłam na spotkaniu z Dubrawskim dziś. Bardzo mało ludzi, słaba atmosfera. Niestety potwierdziło się tylko ze jest pan słabo przygotowany i myśli pan raczej o stołku a nie o losie naszej gminy. Porównałam to do spotkania z Grzybowska i zdecydowałam ze na nią zagłosuje w 2 turze.

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:22:22] • [IP: 37.47.175.***]

jak zablokowali was na konkurencyjnym portalu to komentujecie tutaj, przynajmniej ikamien będzie miał teraz 370 komentarzy

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:21:17] • [IP: 83.25.214.***]

Waldek? To jakieś nieporozumienie. Nie che takiego Gospodarza. Głosuje na Grzybowska

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:18:01] • [IP: 37.47.169.**]

Na spotkaniu z dubrawskim byla garstka ludzi i po godzinie juz kilkoro robilo zakupy. Takie wzbudza dubrawski emocje w ludziach. Daj pan juz spokoj ludziom w piatek i poczekaj pan na oceny ludzi w niedziele. Na pewno na pana NIE ZAGLOSUJE

Gość • Piątek [02.11.2018, 21:05:38] • [IP: 77.253.144.***]

Miastu i Gminie Wolin potrzebny jest bezpartyjny burmistrz - menadżer, a nie burmistrz który najlepiej ogłupił wyborców!! Nie ma sensu iść na wybory i swoim głosem wybierać mniejsze zło pipierając jednego z kandydatów, z którzy żaden nie spełnia kryteriów menadżera, a jedynym celem jestzapewnienie sobie koryta na 5 lat. Pozdrawiam naiwnych.

Gość • Piątek [02.11.2018, 20:27:54] • [IP: 83.11.161.**]

Ładny zegarek

Gość • Piątek [02.11.2018, 20:27:02] • [IP: 37.47.127.**]

Muszę przyznać Panie Waldku że spotkanie z panem było naprawdę miłe. Jest Pan bardzo skromnym człowiekiem. Nie spodziewałam się takich odpowiedzi dostanie Pan mój mandat zaufania. Życzę panu by wygrał Pan wybory. Ma Pan ogromne poparcie z góry co niesie za sobą napewno środki. Miło że przybył Pan Jasiewicz że z takim poparciem wypowiedzial się dla pana programu. Trzymam kciuki mocno.

Gość • Piątek [02.11.2018, 20:24:34] • [IP: 37.47.169.**]

Nie ufam Dubrawskiemu. Moj glos ma Grzybowska

Gość • Piątek [02.11.2018, 20:10:56] • [IP: 83.11.235.**]

Co wy wyskakujecie z sądem było minęło chocby nawet wszyscy świeci hahaha miliony Państwo kradnie i jest i git! A ja sobie GŁOS oddaje na Pana Waldka zwłaszcza po dzisiejszym spotkaniu

Gość • Piątek [02.11.2018, 20:04:34] • [IP: 79.186.206.***]

Straszył pan redaktora! kamienskie info prawnikami po przegranej sondzie na portalu i co pan ostatecznie zrobił.

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:59:04] • [IP: 188.147.42.**]

Za dużo złego o panu słyszałem w mieście. A pana zachowanie tylko utwierdza mnie w przekonaniu ze trzeba głosować na panią Grzybowska

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:55:57] • [IP: 83.23.185.**]

Grzybowska stchórzyła bo nie pojawiła się na spotkaniu wstyd i taka osoba chce zostać burmistrzem która się boi pytań

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:51:43] • [IP: 188.147.40.***]

Tak się Pani Ewa boi aby głosów nie tracić że nawet na stronie konkurencyjnego portalu kamieńskiego zablokowano możliwość komentowania artykułu dot. kandydatki.

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:50:54] • [IP: 37.7.166.***]

A moja mama zawsze mówiła" złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy" to tyle jeżeli chodzi o postawę Pani Ewy.

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:35:24] • [IP: 83.8.109.***]

A ludzi w Zaduszki na cmentarzu jak na lekarstwo ale po sklepach multum i co się tak zasłaniano Zaduszkami żeby nie posłuchać co do powiedzenia mają kandydaci.

Wyborca • Piątek [02.11.2018, 19:27:04] • [IP: 188.147.5.**]

Debata w piątek tuż przed cisza wyborcza? Cwane posunięcie. Nie można się odnieść do kłamstw i zmyslen. I co niby ma ona wnieść w poglądy wyborców. Tylko zamęt.

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:23:08] • [IP: 83.23.168.**]

Pan Waldek już pokazał jaki jest skuteczny w Powiecie żenada. Nie umieli drzew na Unin dobrze ponumerować a co dopiero wyciąć.

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:20:27] • [IP: 37.47.169.**]

Nigdy Dubrawski. Tyle lat na stolkach i zadnych zmian. Tyle lat i nic. Wybieram grzybowska bo to szansa na zmiany

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:18:48] • [IP: 37.47.164.**]

Lepszy burmistrz z wyrokiem jak burmistrz alkoholiczka

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:18:11] • [IP: 188.146.1.***]

Niech pan nie udaje niewiniątka. Mial pan telefon a powiedzial ze ustala. Ja za takiego czlowieka jak pan to dziekuje. Slusznie o panu ludzie mowia to co mowia. Dubrawski - NIE

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:17:22] • [IP: 79.186.206.***]

Czy odwiedzial pan Gawlowskiego, kolege z PO w celi aresztu.

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:13:16] • [IP: 188.146.1.***]

Nie potrzebuje debaty aby wiedziec jak slabym od lat politykiem partyjnym jest dubrawski. Dziekuje ale na pana nigdy nie zaglosuje

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:12:13] • [IP: 37.47.169.**]

Kampania dubrawskiego beznadziejna. Zapowiedzi hali to kolejne zadluzanie gminy. Ostatnia deska ratunku to kręcenie z debatą. Ludzie są wyczuleni na takie cwaniactwo panie Dubrawski

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:05:08] • [IP: 79.186.206.***]

Przed wyborami chwalil sie pan sondazem ktory dawal panu wygrana w 1 turze. Az tyle glosow pan stracil?

Gość • Piątek [02.11.2018, 19:01:06] • [IP: 37.47.191.**]

Szanować tchórzostwo? Tak, napewno się nie postępuje przed wyborami. Popierać burmistrza, kobietę, która będzie działała i podejmowała decyzje jak Pan A. jej przekażę. Czy nie widać, że ktoś inny" pociąga za sznureczki". Pewnie Pan A. zabronił uczestnictwa w debacie Pani Grzybowskiej. Nie uczestniczyłem w wyborach w I turze, bo dla mnie nie ma odpowiedniego kandydata. Jednak w niedzielę tym razem się wybiorę i zagłosuję na mniejsze zło. Widzę, że co niektórzy są zaślepieniu, chyba ta kawka tak zadziałała. PANIE Dubrawski ma Pan głos mój i całej mojej rodziny. Mam nadzieję, że nie będziemy tego żałować.

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:55:19] • [IP: 79.186.206.***]

Czy pan sie wstydzi przynaleznosci do Platformy Obywatelskiej? Czemu nie startuje pan ze swojej partii?

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:47:59] • [IP: 46.77.67.***]

Słuchałam i czytałam Pana wypowiedzi, obserwowałam Pana, gdy Pan stał przy grobie swoich bliskich 1 listopada i muszę powiedzieć że równy z Pana Gość, bez wywyższania się, spokojny opanowany. Będę głosowała na Pana w drugiej turze razem z rodziną. Pozdrawiam.

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:46:17] • [IP: 79.186.206.***]

Pan przyznał się do winy przed sądem w procesie o przestępstwo urzędnicze. Jak pan sie z tym dzis czuje?

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:43:36] • [IP: 84.14.170.*]

Czego Pani Ewa się bała?

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:43:00] • [IP: 89.206.38.***]

Panie Dubrawski, proszę ochłonąć. Nie mam Pan żadnych atutów. Pana kompetencje są nadwątlone. Mimo wszystko życzę dobrego weekendu.

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:42:21] • [IP: 37.47.169.**]

W golczewie tak samo kabaretowo jak dubrawski robiono debate. Ludzie nie sa naiwni. Tam wygra Zielinski a w Wolinie Grzybowska

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:25:56] • [IP: 188.146.1.***]

Kręcenie panie Dubrawski z telefonem ktory pan miał. Numery ze sluzbowym paliwem. Za duzo jak na jedna osobe i to burmistrza naszej kochanej gminy. Nie zaglosujemy na pana

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:23:49] • [IP: 37.47.169.**]

Panie Dubrawski, jak to bylo z pana balaganem w papierach za ktory mial pan proces o przestępstwo urzedniczne? Przyznal sie pan do winy wtedy! Zatem pytam, czy takiego burmistrza chcemy?

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:21:59] • [IP: 188.147.106.**]

nie byłam przekonana do Pana, ale po dzisiejszym spotkaniu nie będę głosować na mniejsze zło, a będę z przekonaniem głosować na Pana, powodzenia !

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:21:25] • [IP: 83.23.246.**]

A ja szanuje Ewę za tę decyzję.

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:20:03] • [IP: 83.168.86.***]

Czas na to, żeby pokazać jakim się jest człowiekiem i co się robi był na długo przed wyborami, przecież kandydaci nie przylecieli z kosmosu tylko żyją w przestrzeni publicznej od lat. Czy debata miałaby coś zmienić w tym względzie? Po co bić pianę w ostatnim momencie? To ani nie jest z klasą ani nikomu potrzebne. Dla kogo gmina Wolin jest najważniejsza? To się okaże po wyborach. Śpiewać każdy może...

Gość • Piątek [02.11.2018, 18:18:08] • [IP: 83.21.48.***]

Debata by Panią EWĘ pogrążyła !!

Gość • Piątek [02.11.2018, 17:26:45] • [IP: 83.8.164.**]

lepiej :), myślicie, że ta propozycja była szczera? to tylko zagrywka...

Obserwator • Piątek [02.11.2018, 17:22:58] • [IP: 37.47.176.**]

Czytam i widzę że kandydat bez politycznego zaplecza zaraził się prawicową chorobą. Troche luzu i mniej brudu. W kampanii wyborczej już wskazano historię obu stron, a tu dalej czyszczenie. Będzie Pan przedstawicielem miasta i gminy, a nie tylko własnego elektoratu. W Wolinie nie potrzeba sortowania ludzi, gmina potrzebuje gospodarza a nie głodnego władzy. Trzeba się liczyć z ludźmi, a na choroby trzeba się szczepić.

Gość • Piątek [02.11.2018, 17:11:22] • [IP: 37.47.138.*]

Ciekawi mnie tylko, czy to pełnomocnik będzie rządził Gminą, czy ludzie będą z każdą sprawą do pełnomocnika chodzić? Czy ta baba to już nie ma jaj? Jeśli chce się rządzić Gminą, być dla jej Mieszkańców, to trzeba mieć jaja a nie chować głowę w piasek i zakrywać się weekendem czy nawet zaduszkami.

Gość • Piątek [02.11.2018, 17:04:45] • [IP: 83.8.34.**]

Kuryłło - nadburmistrz Stanaszkowa? Zieliński - nadburmistrz Stanaszkowa? Grzybowska - nadburmistrz Stanaszkowa? Magda - nadburmistrz Stanaszkowa? starostą - Stanaszkowa?

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:55:14] • [IP: 89.206.38.***]

Temat debaty jest zastępczy, zabrakło mi w Pana kampanii konkretów. W zasadzie to mało wiem, co Pan chce zrobić w naszej gminie. Zagłosuję na kontrkandydatkę.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:52:12] • [IP: 83.20.253.***]

Debata nie jest dla jednej strony. Jeśli Pan sam sobie ustalił termin to teraz nie ma co żalić się na ikamien. Licze, ze te wybory wygra kobieta, że na stanowisku nie będzie przedstawiciela PO, PSL ani PIS. Ciekawe rozwiązanie.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:46:36] • [IP: 188.146.1.***]

Wstyd z tą debatą panie Dubrawski. Tydzień pań szukał telefonu, który jak się okazuje pan miał. Ja dziękuję za burmistrza, który szuka tygodniami telefonów, które już ma. Dla mnie to pozorowanie działania. Wioseczka

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:38:27] • [IP: 89.174.73.**]

Brawo Waldek trzymamy kciuki, moi rodzice i znajomi w Ładzinie głosują na ciebie.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:30:11] • [IP: 83.11.154.**]

Piep...e i tanie chwyty pana kandydata. Jak tak ma wyglądać styl rządzenia Pana D to niech się buja.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:28:46] • [IP: 5.173.144.**]

Wytłumaczcie mi proszę, jak można szukać aprobaty i poparcia u osób z ugrupowań, jednocześnie twierdząc, że jest się bezpartyjnym i takim się pozostanie. Czy po prostu chodzi o „sztukę”, by być lepszym od kontrkandydata, czy po prostu pokazać, że mimo zapewnień o bezpartyjności, prawda jest jednak nieco inna... za przykład podaję poparcie Pana Dubrawskiego przez panią Kochan, jak wiadomo mocno przywiązaną do pewnego ugrupowania. Jak dla mnie, lekko żałosne.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:19:37] • [IP: 37.47.155.**]

O ile w Golczewie do debaty nie powinno dojść to tu wydaje się że debata była potrzebna.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:16:36] • [IP: 83.23.168.**]

A dajcie spokój już z tą debatą, bo robi się to nie smaczne. Ja i tak głosować będę na Panią Grzybowską - miała słuszność. Takie sprawy jak debata ustala się wcześniej, a pan Dubrawski teraz ową debatą manipuluje ludzi. Pani Ewo, ma pani nasz głos, mimo wszystko. Bo wierzymy, że dzięki pani coś się tutaj zmieni na lepsze.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:12:29] • [IP: 77.253.144.***]

Obserwując przedwyborcze ruchy obojga kandydatów (żadne z nich nie jest z mojej bajki) mam wrażenie, że p. Grzybowska, pewna swego zwycięstwa usiadła na laurach uznając, że do wygrania wyborów wystarczy jej uśmiech na bilbordach, reklama w lokalnych mediach, parę spotkań z mieszkańcami i gazetka z programem. Dubrawskiego inaczej prowadzi swoją kampanię. Wszędzie jest Jego pełno. Nie można się od Niego po prostu opędzić." Kolęduje" po domach, sklepach, zaczepia mieszkańców na ulicy prosząc o poparcie. Skoro zaproponował debatę to na miejscu kontrkandydatki nie wyobrażam sobie nie wziąć w niej udziału. Zasłanianie się Dniem Zadusznym świadczy o tym, że tego, publicznego spotkania się obawia, że ważniejsze są duchowe przeżycia niż głosy wyborców i niepoważnie podchodzi do zbliżających się wyborów. Mam nadzieję, że Wolinianie wybierając swojego burmistrza kierować się będą głosem rozsądku, a nie kiełbasą wyborczą.

Gość • Piątek [02.11.2018, 16:10:23] • [IP: 188.146.32.**]

Pan Balazsz już" obsadza stołki w Naszym Urzędzie". Pani Grzybowska zatańczy jak jej zagra. A my cóż, mamy możliwość wybrać kogoś, kto nie jest niczyją marionetką. Na każdego można znaleźć jakiś" haczyk", ale wybierzmy czlowieka, który nie tylko pięknie mówi, ale działa dla ludzi. Panie Waldku trzymam kciuki !

Trochę rozgarniety. • Piątek [02.11.2018, 16:09:33] • [IP: 31.0.86.***]

Panie Dubrawski jeśli nie wie Pan jak się organizuje profesjonalne debaty to jak Pan chce zarządzać Gminą. W manipulacjach i wciskania ciemnoty dochodzi Pan już do poziomu Prezesa TVP Kurskiego. Gratuluję. Średnio inteligentny orangutan zorientował by sie, że tak naprawdę tej debaty Pan nie chciał.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:58:14] • [IP: 188.147.5.**]

Ludzie. Po co komu debata? Dla mnie Koleś który mówi o wybudowaniu hali sportowej za kilkanaście (minimum) milionów, utrzymaniu jej, etc. gdy nie stać nas nawet na wyremontowanie kilku odcinków dróg, jest niepoważny i conajmniej oderwany od rzeczywistości. To mi wystarczy do stwierdzenia, że Pani Grzybowska będzie lepszym wyborem. Przynajmniej stąpa po Ziemi, a nie, jak mawiał klasyk „zapycha wyborcom głowę pierdołami o żabach”

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:47:15] • [IP: 83.21.55.***]

Swój głos odaje na Waldemara pani Ewa nie chce rozmawiać i już ma nas głęboko w dup.. ciekaw ąk po wyborach będzie Nadal nie będzie miała dla nas czasu ? Bo zawsze coś się dla niej znajdzie ważniejsze. Straciła Pani Ewo mój głos wędruje do Pana Waldemara za brak szacunku do ludzi którzy chcieli dowiedzieć się co nieco na debacie i zapytać.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:29:38] • [IP: 79.186.200.**]

ma gosc racje ! mimo ze nieglosowalam na niego w 1 turze otowrzylam oczy na drugiego kandydata i z pewnoscia zaglosuje na pana waldemara.

MieszkaniecGminyWolin • Piątek [02.11.2018, 15:26:12] • [IP: 79.186.208.**]

Tak, wszyscy właśnie wiedzą teraz, że Pani Grzybowska nie ma nic do zaoferowania, a co do terminu to ciekawy jestem od kiedy wszyscy zaczęli szanować" tradycje katolicką", chyba od momentu kiedy okazało się, że Pan Dubrawski chciałby zorganizować debatę z kontrkandydatką. Z chęcią wybrałbym się na taką debatę i posłuchał obie strony. Jestem coraz bardziej negatywnie nastawiony, bo ładnie tylko potrafiła mówić p. Grzybowska pod netto, natomiast z jej podejścia zauważyłem, że faworyzuje Wolin, ale należy pamiętać, że gmina Wolin składa się z przynależych wsi, nie tylko Wolin tutaj się liczy. Stawiam na zmiany, dlatego teraz w II turze stawiam jednak na Pana Dubrawskiego. Pani Ewa swoim zachowaniem zlekceważyła mnie, nas, wyborców, którzy uważali, ją za odpowiednią osobę.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:25:05] • [IP: 83.23.249.***]

Dziś jest normalny dzień pracy, sklepy otwarte to nie rozumiem dlaczego nie można iść na debatę!?Mamy cały dzień na to żeby się pomodlić.A wymówki i postawa Pani Ewy tylko nas utwierdza w tym, że nie mam konkretnego pomysłu na naszą gminę.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:25:02] • [IP: 83.8.34.***]

Ja do dziś nie wiedziałam na kogo głosować, decyzję podjęłam przed chwilą...modlić się hmm, pracowałam od 6 do 15, wieczorem się pomodlę, dziś jest zwykły dzień, po wtóre zawsze można się pomodlić 12 11 ponoć wolne ma być. Przestańmy świętować, zacznijmy pracować, bo obudzimy się z ręką w nocniku. W niedzielę wybiorę P.Dubrawskego, bo widać, że rozumie, iż praca uszlachetnia i życzę mu powodzenie, choć nie jest z Wolina, trzeba jednak myśleć, kiedy się coś robi.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:13:55] • [IP: 5.173.168.***]

Pani Grzybowska od początku bała się debaty z panem Dubrawskim. Dlaczego zaraz po wyborach w 1 turze nie odpowiedziała na termin debaty? A odmowa bo 2 listopada nie powinna być żadnym pretekstem bo skoro się stara o głosy, powinna wiedzieć że częstowanie kawą niestety ale w tak ważnej sprawie nie wystarczy. Powinna była się zgodzić na debatę!! wolała zrezygnować bo w gadanym jest słaba i dzisiejszego dnia wygrałby Pan Waldek 🙂 a ona dobrze o tym wie. Słabe rzeczy oferuje w porównaniu z p. Dubrawskim-mało przyziemne. Mam nadzieje że tą decyzją zniechęci do siebie swoich zwolenników.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:09:02] • [IP: 31.0.37.**]

Głos na Pana.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:08:15] • [IP: 37.47.168.**]

gdyby tak bardzo chciał pan debaty to po deklaracji Grzybowskiej od razu by pan dzwonił i dociskał. Niech pan bzdur nie opowiada.

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:06:15] • [IP: 83.8.164.**]

Już się jeden z PO chwalił zegarkiem...

Gość • Piątek [02.11.2018, 15:05:00] • [IP: 37.248.214.**]

Dla mnie też debata nie gra roli. Na p. Dubrawskiego Na pewno nie oddam głosu.

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:58:24] • [IP: 31.0.37.**]

Ma Pan moj głos.

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:55:17] • [IP: 83.21.55.***]

Miałam głosować na Ewę Ale muszę odac swój głos na Waldemara brak chęci z pani strony co do debaty mówi wiele albo boi się pani spotkania albo stwierdziła pani już wygrana A mieszkańców którzy chcą zadać jakieś pytania do pani hy chyba ma nas pani w dupie tak mi się wydaje nie ładnie z pani strony jeszcze nie została pani burmistrzem A już nas mieszkańców ma pani gdzieś...

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:53:29] • [IP: 5.173.128.**]

Moj i mojej calej rodziny ma pan glos. A pani ewa po prostu sie boi jest zbyt plytka na te stanowisko dlatego nie chce wejsc w debatr bo wie ze nie ma szans to ze ma dobra reklame nie swiadczy o tym ze jest taka jak sie reklamuje odmawiajac debaty sama pani pokazala jak pani zalezy

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:53:05] • [IP: 37.47.168.**]

Bardzo brzydkie zachowanie panie Dubrawski. Dobrze pan wie ze tydzien pan milczal mowiac ze pan telefonu nie zna choc pan go mial i korzystal

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:46:04] • [IP: 188.147.42.**]

Bardzo brzydka gra panie Dubrawski. Wszyscy wiedzą jak pan troskliwie o debatę tydzień w tej sprawie się nie odzywał i dobrze pan znał kalendarz wyborczy. Wiadomo było ze kampania będzie bardzo krótka. Oj wstyd.

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:45:54] • [IP: 94.70.160.***]

Lepiej na marionetkę Balassza głosować ?

Anka • Piątek [02.11.2018, 14:41:39] • [IP: 31.0.37.**]

Jak burmistrżyni taka niezgodna i obrażona to mogła sama podać termin debaty a nie chować głowę w piasek. Chce się rządzić miastem i gmina to nie ma nic na swoje usprawiedliwienie. Po to wybieramy burmistrza by był dla nas a nie my dla niego.Nie ma gwiazdorzenia.Coś czuje ze jak wygra to dopiero nam pokaże swoje oblicze swoim poddanym.

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:36:34] • [IP: 37.47.175.***]

Ciekawe dlaczego Panie Ewa powiedziała że kończy kampanie w środę a dzisiaj podstawiła przyczepkę ze swoją podobizną pod Netto Pani Ewo to również kampania :(

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:31:14] • [IP: 37.47.161.***]

Żałosne to jest granie na uczuciach religijnych. Debata w tym dniu jest nie na miejscu ale już jazda samochodem z bilbordem Pani Ewy jest ok?? dwulicowość i zakłamanie. Granie na emocjach. Sztab Grzybowskiej nie chciał debaty i tyle.

Gratuluję. • Piątek [02.11.2018, 14:29:20] • [IP: 31.0.37.**]

Panie Dubrawski TAK TRZYMAĆ! !! MA Pan nasz głos i to nie jeden.

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:16:17] • [IP: 79.186.200.**]

Szkoda że debata się nie odbedzie, bo chcialam zadac kilka pytan obu kandydatom.. Ale coz, skoro pani Grzybowska ma nas gdzies to nie zaglosuje na nią, bo co bedzie po wyborach? Tez bedzie miala zawsze wytlunaczenie, a bo swieto, a bo czasu nie ma... Wstyd wielki dla tej ppani

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:14:24] • [IP: 37.47.175.***]

Panie Pełnomocniku Ewy Grzybowskiej, dlaczego Pan nie wyszedł z propozycją debaty? Przecież każdy mógł zaprosić drugą stronę. Dlaczego Pan milczy? Dlaczego Pan nie zorganizował debaty? No właśnie, dlaczego? Mamy prawo wiedzieć jako mieszkańcy, dlaczego do debaty nie doszło.

Gość • Piątek [02.11.2018, 14:12:56] • [IP: 79.186.200.**]

Pani Ewa jak i jej wielbiciele tacy pobożni że jakoś nawet we Wszystkich świętych mieli czas wypisywac komenatrze pod sponsorowanymi przez nią artykułami na innym z portali...

Gość • Piątek [02.11.2018, 13:56:10] • [IP: 37.47.144.**]

Panie Dubrawski, proszę nie grać debatą. Po całej kampanii już wszyscy wiedzą na kogo mają głosować. I to nie jest Pan.

Gość • Piątek [02.11.2018, 13:52:07] • [IP: 79.186.202.***]

Wg mnie postawa Pani Ewy, to dla niej strzał w stopę. Oddała pojedynek walkowerem, zobaczymy czy w niedzielę nie będzie tego żałować.

Gość • Piątek [02.11.2018, 13:48:08] • [IP: 89.206.38.***]

Pani Waldemarze, termin wyjątkowo niefortunny. Dziś w tradycji katolickiej idzie się do Kościoła i modli za dusze naszych bliskich, którzy odeszli...

Gość • Piątek [02.11.2018, 13:27:03] • [IP: 37.248.214.**]

Słabe to!

Gość • Piątek [02.11.2018, 13:19:43] • [IP: 5.173.232.**]

Pan Waldek to cwaniak jakich mało. Nie chce go na burmistrza mojego miasta. Dość już mam politykierów

Gość • Piątek [02.11.2018, 13:15:43] • [IP: 188.146.1.***]

Skoro dla pana taka wazna to dlaczego pan mowil nieprawde z numerem telefonu do pelnomocnika pani ewy?

Gość • Piątek [02.11.2018, 13:15:13] • [IP: 37.248.213.***]

Mój Burmistrz to Waldemar Dubrawski

Gość • Piątek [02.11.2018, 12:59:51] • [IP: 37.47.147.***]

Przykre że p. Ewa za którą byłem nie wstawi się :(

Ania R. • Piątek [02.11.2018, 12:45:05] • [IP: 31.0.37.**]

Popieram. I za to Pana sżanuję. Ma Pan moj głos i całej mojej rodziny.

Gość • Piątek [02.11.2018, 12:29:24] • [IP: 80.161.164.**]

odmawiając udziału w debacie Pani Ewo strzeliła sobie Pani samobója, nie oddam swojego głosu na kogoś kto ignoruje wyborców. Burmistrz musi być gotowy na wszystko, wszędzie i zawsze dla dobra społeczeństwa które mu zaufało. Myślałem że chce Pani naprawdę zmian, ale tu chyba chodzi o ciepłą posadkę.

Oglądasz 1-97 z 97
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Przerwa w dostawie prądu – Świerzno. Ze względu na prace konserwacyjno-modernizacyjne w dniu 23 kwietnia 2025 r. nastąpi planowana przerwa w dostawie energii elektrycznej od godziny: 09:00 do 13:00 w miejscowości Świerzno, ulice: Długa (nr 1–11) Cicha (nr 1–9) Radosna (nr 5–13) oraz Straż i Urząd Gminy. Kontakt w sprawie przerwy: 991 ■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■