POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Sobota [21.07.2018, 14:56:04] • Kamień Pomorski

Wioletta Zawakiewicz apeluje do burmistrza Kamienia Pomorskiego. Zobacz film!

Wioletta Zawakiewicz apeluje do burmistrza Kamienia Pomorskiego. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Przeprowadziliśmy rozmowę z inicjatorką podpisanej petycji o uratowanie 49 drzew, które władze Kamienia Pomorskiego postanowiły wyciąć.

Inicjatorka petycji apeluje do Burmistrza Kamienia Pomorskiego o odstąpienie od planu wycinki, aż 49 starych drzew. Wioletta Zawakiewicz nie jest przeciwna rewitalizacji parku, jednak jej zdaniem inwestycja ta, nie może odbyć się kosztem zdrowego starodrzewia.



Mieszkanka jest za tym, aby odrestaurowano park, aby zrobiono tam alejki, fontanny, żeby ludzie mogli z niego intensywnie korzystać, natomiast nie jest za tym, aby wycinać tam, aż 49 zdrowych drzew, w dodatku nieoznaczonych! Drzewa mają już ponad 100, a nawet 200 lat, także tym bardziej nie powinno się ich wycinać. Według Mieszkanki tylko 5 drzew w całym parku, nadaje się do wycinki z powodu choroby, czy niebezpieczeństwa. Po usunięciu jednego, tak wielkiego drzewa powinno się posadzić za nie 20 małych drzewek, aby nadrobić „straty”. Wiele ptaków, jak i nietoperzy może stracić po wycince swoje schronienia, a jak wiemy każdy park powinien być jak najbardziej naturalny i nie powinno się w to zbyt mocno ingerować.

Jakie w tej sprawie wysuwa argumenty mieszkanka Kamienia Pomorskiego? Zapraszamy was do rozmowy.

źródło: www.ikamien.pl


komentarzy: 87, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-87 z 87

Gość • Wtorek [31.07.2018, 09:19:19] • [IP: 37.47.139.***]

Pani Wioletto jest Pani WIELKA, trzymajmy się RAZEM

Gość • Poniedziałek [30.07.2018, 14:44:35] • [IP: 37.47.165.***]

POPIERAM PANIĄ WIOLETTĘ. KTOŚ NAPISAŁ, ŻE MIEJSCE PONURE ITP. TO PROSZĘ NIECH MIESZKAŃCU WRAZ Z BURMISTRZEM ZORGANIZUJĄ AKCJĘ ODNAWIALNA DLA TEGO MIEJSCA I NIE BĘDZIE ONO PONURE ! A WASZE PRZEDSZKOLAKI DROGIE PANIE NAUCZYCIELKI MOGŁYBY WTEDY SPOKOJNIE WYCHODZIĆ DO PARKU. TAK SIĘ PRZYJĘŁO, ŻE WSZYSTKO CO PRZESZKADZA TO LEPIEJ USUNĄĆ, BO SZKODA INWESTOWAĆ ? nIE JESTEM MIESZKANKĄ, ALE NIE POPIERAM DECYZJI BURMISTRZA

Gość • Sobota [28.07.2018, 12:27:35] • [IP: 94.254.143.**]

uuuuuu...nieładnie...wyciąć najlepiej wszystko...czy burmistrz zdaje sobie sprawę za ile lat znowu tam będzie park ? Pewnie jakaś pani architekt krajobrazu ze szczecina postanowila zaskoczyć nas twórczością i nasadzić japońskich sosen i tajskich bambusów...Nie dopuść my do tych wycinek !! To piękny park wymagający jedynie restauracji i wprowadzenia nowych funkcji...pomiędzy drzewami...

ALX • Wtorek [24.07.2018, 20:39:44] • [IP: 83.23.183.***]

Najlepiej wyciąć wszystko, zalać betonem i pomalować na zielono - A co ! Glac, plac i równo będzie...

Gość • Wtorek [24.07.2018, 15:36:12] • [IP: 31.0.87.**]

4 lata zaraz minie jak P. Burmistrz pełni swoją powinność i jakoś nie miał do tej pory żadnych interwencji. Miejmy nadzieję że dalej tak będzie a jeżeli nie to ktoś powiedział PORA NA ZMIANY.

Gość • Wtorek [24.07.2018, 12:33:24] • [IP: 83.23.191.***]

o drzewa sie dba, zeby nic nie spadło na głowe. Spróchniałe gałezie nalezy wycinac, ale nie sa one powodem do wyciecia całego drzewa.Chore drzewa można leczyc. Sa firmy które sie tym zajmują. Sa tez obrecze metalowe zapezpieczające.drzewo np peknięte. Ale najprościej wyciąc i w to miejsce postawic jakies żelastwo. Do czegp ten swiat zmierza. Zadajcie sobie to pytanie

Gość • Wtorek [24.07.2018, 10:56:29] • [IP: 145.237.2.***]

jak jakieś drzewo spadnie komuś na łeb, to dopiero będą pretensje do burmistrza-spróchniałe czas wyciąć chyba lepiej się znają fachowcy niż ta cała pani w Wioletka ??/

Gość • Wtorek [24.07.2018, 09:20:51] • [IP: 31.0.87.**]

Panie Andrzeju a kto broni chodzić z wynikami do parku Oczywiście zrobić porządek poprzycinac suche konary zasadzić kwiaty itp itp itp ale po wycinać całe drzewa. Drzewa nie są winne za odchody zwierząt za porozbijane butelki i za wszystkie nieszczęście tego świata. Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 23:06:32] • [IP: 83.23.193.***]

Do gościa z23 07 2018 zgodzę 19:03 Przypadkiem sam w parku sracza nie zrobiłeś?

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 22:36:11] • [IP: 37.47.189.***]

Ludzie, mieszkańcy KAMIENIA POMORSKIEGO, trochę opamiętania i odrobinę refleksji nad tym miejscem, park został nazwany na cześć naszego rodaka, człowieka wyjątkowego który kochał przyrodę, chodzenie po górach, spływy kajakowe, wędrówki po lesie, Skoro park został nazwany jego imieniem to powinien być od początku pielęgnowany aby mógł zaświadczyć o szacunku dla swojego patrona, a nie dopuścić do zaniedbań przez ileś lat, teraz najlepiej wszystko wyciąć, posadzić na nowo i dalej przez ileś lat nic nie robić. O takie rzeczy trzeba dbać, przycinać drzewa, pielęgnować trawniki itd, a nie w roku wyborów wyskoczyć z wycinką drzew bo tak najłatwiej, zrobi się z tego miejsca jakiś skwerek z kilkoma drzewkami i sprawa załatwiona. Papież potrafił się pochylić nad każdym złamanym drzewkiem, bo wiedział że kiedyś pielęgnowane wyrośnie ma wspaniałe wielkie drzewo które da odpocząć w swoim cieniu zmęczonym ludziom i dać schronienie ptakom. To tyle w sprawie rewitalizacji parku im. JP II

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 21:48:31] • [IP: 83.23.191.***]

Do Pana Andrzeja O. Prosze Pana w Swinoujściu zrobiono rzeż zdrowych drzew. ludzie walczyli o te drzewa, ale niestety nie udalo sie. Wbrew woli mieszkanców drzewa wycieto. i to nie tylko chore, prosze mi wierzyc Jest jak jest ale załujemy tych drzew do dzisiaj. Ni I wiekszości mieszkańców Swinoujścia wcale to nie cieszy. Czytam komentarze i widze ze mieszkańcy Kamienia Pomorskiego tez w wiekszości wycinki drzew nie chcą. Brońcie ich za wszelką cene.

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 19:03:46] • [IP: 37.248.210.***]

A w nowym pieski nie beda srały?

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 16:04:42] • [IP: 188.146.36.***]

Pani Wioletto ma Pani pod nosem park to niech Pani tam zacznie robić porządki.A ten park o którym mowa jest tak zasrakany przez psy że wstyd.Pobliskie przedszkolaki nie chodzą tam na spacerki bo strach po nim chodzić pełno szkieł, uszkodzonych drzew, gałęzi. Ciemno w nim przez niepotrzebne spróchniałe drzewa.Panie Burmistrzu róbcie swoje. Jak się niektórzy nudzą to niech wezmą się za pracę.

Andrzej Olkiewicz • Poniedziałek [23.07.2018, 15:58:00] • [IP: 213.238.86.***]

Wzgórze Żalnik od zarania jego ludzkich dziejów miejsce smutne, opuszczone ciemne i ponure, poza murami miasta ongiś ludziom chorym-trędowatym i śmierci było przeznaczone i choć grobów już dawno nie ma, miejsce jak dawniej zdaje się być opuszczone, jakby śmierć na zawsze we władanie wzgórze sobie wzięła. Ożywmy to miejsce! niech prócz ptaków śpiewu, głos radosnej zabawy naszych dzieci i wnucząt będzie słychać. Niech słońce to miejsce rozpromieni, już na zawsze śmierci smutek, w radość zamieni. Czas na zmiany, teraz jest ta chwila. Mieszkaniec Ś: Proszę sobie przyjechać do Świnoujścia, tu jest zrobiony park(park Chopina) na poniemieckim cmentarzu.Są toalety, siłownia, plac zabaw dla dzieci, ścieżki, ławeczki niektóre tak skonstruowane że można poleżeć.Chore drzewa zostały usunięte, zostały też usunięte niebezpieczne drzewa.Park prezentuje się pięknie, bywa odwiedzany przez wszystkich.Proszę sobie wyobrazić że nawet Niemcy, których przodkowie są pochowani na tym cmentarzu nie protestowali często przychodzą posiedzieć.

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 15:18:48] • [IP: 31.0.87.**]

Nie zamknęli parku przez tyle lat to i nie zamkną teraz. Zrobić porządki bez wycinki.

elka • Poniedziałek [23.07.2018, 15:02:28] • [IP: 83.23.189.***]

Tyle drzew już wycięto brawo, betony na fali

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 14:59:03] • [IP: 83.23.189.***]

Tyle drzew wycięto, brawo betony dadzą tlen

Gosia • Poniedziałek [23.07.2018, 14:54:58] • [IP: 5.172.239.***]

Wiem co może się przyśnić" Wincent" z Bydgoszczu?

Wujek vel.Bolek • Poniedziałek [23.07.2018, 13:08:50] • [IP: 5.172.239.***]

Ale się kobieto nakręcasz.Doprowadzisz do tego że w pewnym momencie-może już niedługo cały teren parku trzeba będzie ogrodzić , postawić tablice" Zakaz wstępu"z powodu zagrożenia zdrowia i życia i tyle w temacie.

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 13:03:15] • [IP: 95.160.156.***]

Popieram panią Zawakiewicz mimo, że nie znam jej osobiście. Weżcie łopatę i pokopcie tylko w parku na skarpie przy Solskiego. Oby to, co zobaczycie, nie przyśniło się Wam w nocy. Może nawet są tam pochówki w kilku warstwach, jak w Bydgoszczy ?

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 10:39:44] • [IP: 188.146.172.**]

Pani Wioletto BRAWO. Nie mieszkam w Kamieniu ale widzę, że w całym powiecie trwa walka z" niebezpiecznymi" drzewami park w Kamieniu, zabytkowa aleja Unin-Wolin. Władze potrafią tylko wycinać nawet pod hasłem pielęgnacji. Co zostanie? Goście z zagranicy przyjeżdżają tutaj aby spędzić czas wśród starych drzew bo sami już tyle nie mają, a my...uczmy się na cudzych błędach - nie dajmy się zwariować, wyciąć owszem ale martwe resztę pielęgnować - właściwie.

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 08:01:24] • [IP: 31.0.121.***]

Burmistrz chce chyba przegrać wybory z takimi pomysłami, nie pozwólmy na wycinkę zdrowego starodrzewu

Gość • Poniedziałek [23.07.2018, 07:47:18] • [IP: 37.128.2.***]

Gość • Niedziela [22.07.2018, 21:24:13] • [IP: 188.146.42.**] z tym że jest brzydko drzewa nie maja nic wspólnego. To nie wina drzew że są stare lampy, brudne chodniki, nieskoszona trawa i zasrane skwerki. To wszystko można zmienić nie wycinając ani jednego drzewa. I o to w tym wszystkim chodzi. Powodzenia p. Wioletto.

Wyborca • Niedziela [22.07.2018, 22:48:24] • [IP: 83.23.192.**]

Szyszko wyciol wszystko Panie Burmistrzu

Gość • Niedziela [22.07.2018, 22:08:26] • [IP: 92.227.253.**]

Do sądu żeby iść trzeba mieć podstawy 😉

Gość • Niedziela [22.07.2018, 21:24:13] • [IP: 188.146.42.**]

W parku powinno być ładnie i bezpiecznie. Dzisiaj jest brzydko i niebezpiecznie. Myślę, że wycinka tych drzew nastąpi.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 21:04:30] • [IP: 188.146.42.**]

49 drzew życia nikomu nie uratuje, ale z powodu swojego spróchnienia mogą je komuś zabrać. Należy je bezwzględnie wyciąć !

Gość • Niedziela [22.07.2018, 20:40:04] • [IP: 31.0.82.**]

Racja niech robią porządek: ścieżki rabaty kwiatowe przecinka suchych konarów ALE BEZ WYCINKI DRZEW. Pani Wioletto teraz będą obrażać ale proszę się nie przejmować i dalej stać przy swoim przepraszam przy naszej wspólnej sprawie.. Pozdrawiam

Gość • Niedziela [22.07.2018, 20:30:51] • [IP: 37.47.189.***]

Znam Wiolettę od ponad 30 lat i zapewniam wszystkich że nigdy nie pracowała w gminie ani innym urzędzie. Podawanie takich fałszywych informacji do wiadomości publicznej może skończyć się w sądzie

wioletta • Niedziela [22.07.2018, 18:50:32] • [IP: 31.0.47.**]

A i jaka zemste chodzi. ? Ja pracowalam w gminie ?Dobre sobie. Ha ha.Nigdy w zyciu nie pracowalam na zadnej panstwowej posadzie. I prosze tu bzdur nie pisac. Bo to jest naprawde zalosne. A gdybym miala parcie na szklo to wystapilabym w bardziej oplacalnej produkcji.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 18:14:51] • [IP: 89.204.154.**]

Wstyd czemu nie protestowaliscie jak Karpiński robił co chciał a w parku trzeba zrobić porządek i koniec kropka Wiolletka ma parcie na szkło i chęć zemsty pracowało się w gminie nie dobro świata dobre sobie potrafisz ludzi omamic jak PiS

Gość • Niedziela [22.07.2018, 18:11:23] • [IP: 31.0.82.**]

Pani Wioletto proszę się zastanowić a może spróbuje Pani wystartować w jesiennych wyborach. Nowa krew nowa siła. Da Pani rade. Ma Pani mój głos. Proszę innych o podpisy przeciwko wycince drzew.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 17:26:04] • [IP: 107.178.194.***]

A kim jest ten radny ?. Kto to jest ze obraża inne osoby, które są przeciwko wycince drzew.

wioletta • Niedziela [22.07.2018, 16:17:18] • [IP: 31.0.47.**]

Zgadza sie. Pan radny gminy Z...ski zasugerował mi ze powinnam leczyc swoja paranoje, Paranoja z definicji przewlekla psychoza. Wedlug tego pewnie wszyscy ktorzy maja inne zdanie niz pan radny sa psychicznie chorzy

Gość • Niedziela [22.07.2018, 16:15:42] • [IP: 46.169.7.**]

Konary spadają na ziemie a ludzie i dzieci chodzą parkiem. Ciekawe czy jak komuś się coś wydarzy ludzie będą wiedzieli gdzie szukać winnych.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 16:02:57] • [IP: 94.254.144.**]

A gdzie inni kandydaci na burmistrza?! Tylko Pan Juszczak jest aktywny. Przypominan, ze on jako pierwszy alarmowal o planach wyciecia parku

Gość • Niedziela [22.07.2018, 14:54:42] • [IP: 89.221.210.***]

Pani Wioletto niech Pani może napisze jak jeden radny Panią obraził zachowując się nieprofesjonalnie. To bardzo negatywne zachowanie tego Pana. Myślę, że dałoby to faktyczny obraz zaistniałej sytuacji.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 14:23:24] • [IP: 37.47.141.*]

Wszyscy wiedzą kto trzęsie kamieńskim ratuszem i niejeden będzie jeszcze przez nią płakał. Pociągnie ich wszystkich na dno.

Go�� • Niedziela [22.07.2018, 14:07:28] • [IP: 80.211.250.***]

Czy to prawda o Zonie w PGK pana radnego Ĺť ? ktĂłra bierze a nie przychodzi do pracy

wioletta • Niedziela [22.07.2018, 12:13:12] • [IP: 31.0.47.**]

Prosze Panstwa zapewniam ze nie zamierzam kandydowac na burmistrza, chociaz musze przyznac ze pare osob przy podpisywaniu petycji mi to zasugerowalo. Jedynym powodem mojego zaistnienia jak to ktos okreslil w internecie jest to ze zawsze na sercu lezy mi dobro swiata.A my ludzie ten swiat niszczymy w zastraszajacym tempe.Kazdy Wasz podpis pod petycja to takie małe serduszko dla swiata.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 11:22:03] • [IP: 83.168.84.**]

Pani Wioletto aby do jesieni, wyborcy pogonią to dziadostwo razem z ta blondyną jak piszą internauci

Hering • Niedziela [22.07.2018, 10:40:21] • [IP: 83.144.96.**]

Nawet jeśli to jest zasadne, to nie odważyłbym się wyskoczyć z takim pomysłem w roku wyborczym. Ktoś tam chyba Panu źle doradza, Panie Burmistrzu.

Uważna • Niedziela [22.07.2018, 10:16:48] • [IP: 37.47.156.***]

Dawno temu ukonczylam kurs m.innymi nt.planowania terenow zielonych, jeden z wykladow odbyl sie w tym parku, wykladowczyni/znana szczecinska P.architekt ksztaltowania przestrzeni-serdeczne eyrazy szacunku dla Pani Malgorzaty /zwrocila nam uwage na CENNY i rzadko spotykany w kraju piekny okaz KLONU amerykanskiego/myli sie go z klonem jaworem/, zwanego rowniez klonem cukrowym/jest symbolem Kanady/, , , sprawdze czy to drzewo rowniez zostalo przeznaczone do wycinki, jezeli tak-przylacze sie do grona protestujacych. Slowa ', , , z pewnoscia nie wiecie, jak drogocenny okaz posiadacie'zapadly mi gleboko w pamiec. Klon rosl po lewej stronie przed wieza cisnien, idac 'pod gorke'. Dzialajmy rozsadnie.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 09:36:58] • [IP: 2.217.139.***]

Zaprosić Telewizje i pokazać jak rzadzi burmistrz Kamienia Pomorskiego. Wstyd ze mamy takiego burmistrza. Mam nadzieje ze nie wygra Pan następnej kadencji, bede namawiać znajomych zeby na Pana nie głosowali.

GośćBozena • Niedziela [22.07.2018, 09:20:38] • [IP: 188.146.163.***]

NIE MIESZKAM W KAMIENIU, ALE ZNAM TEN TEREN. WYCIĘCIE TYCH DRZEW TO MORDERSTWO. LUDZIE MĄDRZY W KAMIENIU, NIE DAJCIE SIĘ !

Gość • Niedziela [22.07.2018, 09:16:18] • [IP: 37.47.140.**]

Brawo dla Pani Wioletty, ze osmielila sie zawalczyc o zachowanie drzew. CZy probuje ta droga zdobyc popularnosc i startowac w wyborach? Jezeli nawet, to nic w tym zlego. Cel ma szlachetny. Dobra wladza ma chyba (?) argumenty na wyciecie drzew. Prosze oficjalnie przedstawic dokumentacje rzeczoznawcow, ktorzy zadecydowali, ze drzewa sa nieuleczalnie chore. Jezeli nie mozna ich uratowac, trudno. Ale skazywanie zdrowych drzew na wycinke jest bestialstwem. Nie mozna forsowac na sile wdrozenia projektu tylko dlatego, ze zdobyto dofinansowanie. A gdzie byla wladza przez ostatnie lata? Czyzby te 49 drzew nagle zachorowalo i z dnia na dzien stalo sie zagrozeniem dla mieszkancow? Pani Wioletto, niech sie Pani nie poddaje!

Gość • Niedziela [22.07.2018, 08:48:42] • [IP: 37.47.140.**]

Za wszystkim stoi blondyna z ratusza o której jeden redaktor pisał dawno temu że tam gdzie ona się pojawia tam podziały nienawiść i zamieszanie. Na nic wasze apele i opinie bo to lis farbowany co w oczy patrzy słodko sie uśmiecha a swoje za plecami robi. Jak postanowila wyciąć to będą wycięte apele bo burmistrza nie pomogą blondyna trzęsie gminą

Gość • Niedziela [22.07.2018, 08:46:50] • [IP: 83.11.221.***]

Myślę, że modernizacja to przemyślana koncepcja a nie wandalizm. Teraz jest tam smutno, bywam gościem i czasem siedzę na ławeczce. Oczywiście piękne zdrowe drzewa zostawić a dać nowe życie i klimat. Coś tu nie zagrało, brak pełnej informacji z Ratusza

Gość • Niedziela [22.07.2018, 08:11:04] • [IP: 94.254.131.**]

A * milczy. Teraz dopiero widac jak stronniczy jest ten portal, w sumie dobrze za to zaplacono. Chociaz dzis niedziela to slowo boze na kamienskim zostanie rzucone, przeinaczajace cala sprawe jak zawsze.

Andrzej Olkiewicz • Niedziela [22.07.2018, 03:40:36] • [IP: 213.238.86.***]

Wzgórze Żalnik, od zarania jego ludzkich dziejów miejsce to smutne, opuszczone ciemne i ponure, poza murami miasta ongiś ludziom chorym - trędowatym i śmierci przeznaczone, i choć grobów już dawno tam nie ma, miejsce jak dawniej zdaje się być opuszczone, smutne, ciemne i ponure, jakby śmierć na zawsze we władanie wzgórze objęła. Ożywmy to miejsce! niech prócz ptaków śpiewu, głos radosnej zabawy naszych dzieci i wnucząt będzie słychać. Niech słońce to miejsce rozpromieni, już na zawsze śmierci smutek, w radość zamieni.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 02:01:40] • [IP: 83.23.170.***]

a ja mam pytanie czy tam gdzie będą toalety to ziemia bedzie sprawdzana czy nie ma tam w tym miejscu ludzkich szczątków? No bo jakby miały być to ja tam sikał nie będe Wole już podlać jakieś nowo posadzone drzewko, może szybciej urośnie.

Gość • Niedziela [22.07.2018, 00:21:06] • [IP: 37.47.146.***]

Ciekawe kto ma w tym interes oby piwycinac tyle pięknych drzew... Nie pozwólcie na to. To już nie można zrobić parku bez wycinki? Przecież co to za park bez drzew

turysta z warszawy • Sobota [21.07.2018, 23:30:35] • [IP: 93.105.177.**]

Dobra kobieto - TAK TRZYMAJ! Trzeba walczyć z tymi urzędasami, bo wyobraźni im brakuje.

Gość • Sobota [21.07.2018, 23:07:01] • [IP: 83.11.152.**]

Gość • Sobota [21.07.2018, 19:57:13] • [IP: 89.221.210.***] skoro drzewa są tak niebezpieczne dlaczego nie wycinano ich sukcesywnie, po kolei, rok po roku. Tylko teraz w ramach dofinansowania i projektu nagle od ręki 49 stało się niebezpieczne? gdyby nie projekt pewnie następne 5 lat stałyby w parku i nikt by w ich sprawie palcem nie kiwnął. Nie dziwi Pana, że najpierw nic sie nie dzieje a nagle jednego dnia okazuje się że 49 drzew trzeba wyciąć? Wcześniej były zdrowie i dorodne?

wioletta • Sobota [21.07.2018, 23:00:50] • [IP: 37.248.211.***]

Ma pan nadzieje ze do wrzesnia drzew nie bedzie? A czy pan wie ze jet cos takiego ze do 15 pazdziernika jest okres ochronny ze wzgledu na lęgi ptakow.Tak, tak prosze ciac z piskletami w gniazdach. Tylko prosze pamietac ze to podlega karze. Przeraza mnie bezdusznosc ludzi

wioletta • Sobota [21.07.2018, 22:49:48] • [IP: 37.248.211.***]

Dziekuje wszystkim popierajacym petycje. W poniedzialek i we wtorek będę przed netto kolo dworca od 16 do 18

Gość • Sobota [21.07.2018, 22:34:43] • [IP: 37.47.176.***]

A czy wiecie ze decyzje Burmistrza musiała zaakceptować rada gminy.To pretensje tez do radnych należy mieć.

Gość • Sobota [21.07.2018, 22:33:57] • [IP: 83.11.75.**]

Baby, bierzcie się za to, na czym się znacie. Występ w internecie zaliczony i to chyba wystarczy. Jak można podważać opinie fachowców? Gdzie pani była, kiedy mówiono o tym projekcie i pokazywano go w mediach? Są, niestety, osoby, które lubią mieszać...

Gość • Sobota [21.07.2018, 22:30:28] • [IP: 37.47.176.***]

Do pana który chce sam wyciąć drzewa. Szuka pan pracy?Moze burmistrz zatrudni pana na etatowego drwala.

Gość • Sobota [21.07.2018, 22:05:16] • [IP: 37.248.155.**]

W Dziwnowie wycieli ma maxa i teraz park łysy, kiedy i czy wyrośnie nowe nasadzenia czas pokaże.

Julia • Sobota [21.07.2018, 21:10:51] • [IP: 37.248.157.***]

A czy pani w swoim życiu posadziła chociaż jedno drzewo?

Mieszkaniec kamienia • Sobota [21.07.2018, 21:03:09] • [IP: 83.23.187.***]

Jestem przeciwny wycince drzew w parku

Gość • Sobota [21.07.2018, 20:52:15] • [IP: 83.11.75.**]

Ktoś bardzo chce zaistnieć! Przez panią możemy stracić szanse. Mam nadzieję, że się pani nie uda.

Gość • Sobota [21.07.2018, 20:24:26] • [IP: 31.0.82.**]

Szanowna Pani Wioletto proszę podać kolejny termin i miejsce zbierania podpisów przeciwko wycince drzew (wycince a nie robienia porzadku) Pozdrawiamy Tak trzymać Zakaz wycinki!

Gość • Sobota [21.07.2018, 20:12:25] • [IP: 31.0.82.**]

Pora na zmiany!!

Gość • Sobota [21.07.2018, 19:57:13] • [IP: 89.221.210.***]

Patrzyłem dzisiaj na te drzewa. To trzeba wyciąć jak najszybciej. Dlatego zgłaszam się w przyszłym tygodniu do gminy z ofertą wycinki. Nie może Pani podważać opinii dendrologicznej. Jaką ma Pani znajomość dotyczącą oceny drzew. Te drzewa zagrażają bezpieczeństwu. Myślę, że we wrześniu już ich nie będzie.

Gość • Sobota [21.07.2018, 19:54:50] • [IP: 94.254.139.**]

KAMIEŃ TO BETONOWE MIASTO

• Sobota [21.07.2018, 19:33:22] • [IP: 37.47.186.*]

Pani Wioletto poruszyła Pani bardzo ważny temat ale dla ludzi z wrażliwym sercem, ktòrzy potrafią doceniać piękno otaczającej nas natury.Dobry pomysł - Panie Burmistrzu!! Spotkajmy się w parku, może Pan posłucha co te piękne drzewa maja do powiedzenia !!

Gość • Sobota [21.07.2018, 19:13:31] • [IP: 83.23.185.***]

A ile jest tam wszystkich drzew ? Chyba nie wiele więcej niż 49.

Gość • Sobota [21.07.2018, 18:12:52] • [IP: 46.76.169.***]

Chore pomysły burmistrza, my mieszkańcy mamy ich dość. Taki paradoks czasu" pora na zmiany".

Gość • Sobota [21.07.2018, 17:56:55] • [IP: 83.16.227.**]

Pani Wioletto szacunek za treść I formę

Gość • Sobota [21.07.2018, 17:24:52] • [IP: 37.248.211.***]

Ustawa o lecznictwie uzdrowiskowym zakazuje wycinki drzew prócz ciec pielęgnacyjnych, zabrania budowy w strefie A uzdrowiskowej - to sprawa już dla CBA!!??

Gość • Sobota [21.07.2018, 17:21:27] • [IP: 178.235.177.**]

Jestem za panią całym sercem, a Ci co są za usuwaniem starych a zdrowych drzew niech wrócą do szkoły i podejmą naukę z dziedziny botaniki.Gałęzie lecą na głowy? Żałosne.I w drewnianym kościele może spaść cegłą na głowę.Stan wiedzy wielu ludzi jest katastrofalny.

Gość • Sobota [21.07.2018, 17:08:06] • [IP: 83.21.50.***]

Ta Pani sama mówi że się na drzewach nie zna, nie wie czy zdrowe czy chore...

GośćAS • Sobota [21.07.2018, 17:03:54] • [IP: 46.101.63.***]

Popieram panią Wiolettę , drzewa trzeba zabezpieczyć, to znacz wyciąć suche konary . Wycinać to se może pan burmistrz w swoim ogródku lub w Jarszewie. A nam zostawić ten relikt przeszłości, bo niektórym się nie podoba trzeba dbać o drzewa bo to nasze życie nasz tlen.

Gość • Sobota [21.07.2018, 16:54:12] • [IP: 31.0.34.***]

Drzewa się wycina, to nie są dęby Bartki. Już nie mogę słuchać jak pseudoekolodzy robią sobie pr. A potem nagle Pani wystartuje z jakiegoś komitetu..

Gość • Sobota [21.07.2018, 16:53:01] • [IP: 188.146.69.***]

Super Wioletta, masz rację!

Gość • Sobota [21.07.2018, 16:46:54] • [IP: 37.47.162.**]

W pełni popieram Panią bo u nas to wszystko pod topór.

Gość • Sobota [21.07.2018, 16:30:57] • [IP: 83.21.52.***]

Nie mieszkam w Kamieniu ale jako licealistka chodziłyśmy na spacer po tym parku a było to ok. 45 lat temu.

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:50:11] • [IP: 31.0.37.***]

Koncepcje należy dostosować do istniejącego zadrzewienia. Pamiętajmy że to park, w Kamieniu jest mało drzew. Nie musi być efektu Was, żeby było dobrze

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:49:39] • [IP: 185.22.172.**]

Słowa uznania dla Pani za działanie z otwartą przyłbicą. Nie każdy pozwoli sobie na ujawnienie wizerunku bo wiąże się to z konieczną do takiego działania odwagą i hartem ducha aby wytrzymać ataki pomarańczowych trolli. Wielki szacun Pani Wioletto

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:40:10] • [IP: 31.0.37.***]

Super że są w tym mieście osoby które mają swoje zdanie i bronią je.

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:35:57] • [IP: 31.0.82.**]

Popieram. Super P. Wioletto. A Pan Burmistrz będzie miał minus.!!

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:27:34] • [IP: 31.2.79.***]

Jestem z wycinka. Chodzę codziennie tamtędy do pracy nie raz wiało padało. Gałęzie lecą. Z dziećmi strach iść. To jakie drzewo jest chore musi powiedzieć ktoś kto się zna a nie Pani która sobie przeszła. Niech coś będzie zrobione dla młodych aby usiąść odpocząć a nie wszystko dla starszych.. Drzewo nie zawini jak spadnie komar komuś ma głowę tylko burmistrz dlatego że nie wyciol drzewa.. Pani może się zastanowi. No żeby się wypowiadać też trzeba mieć jakieś pojęcie

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:24:23] • [IP: 83.20.250.***]

Niech się Juszczak do drzewa przykuje.

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:23:03] • [IP: 83.20.250.***]

Namiastka lasu i natury na cmentarzu.

Gość • Sobota [21.07.2018, 15:19:09] • [IP: 188.146.131.***]

Kamień jest ubogi w drzewa., ponieważ miasto otaczają pola i wody. Do lasów jest daleka. Dlatego każde drzewo w mieście się liczy. Nie podejmujcie pochopnych decyzji. Kiedyś nadmiernie zburzono starówkę i oszpecono miasto na zawsze. Teraz pseudo fachowcy robią podobnie z drzewami.

Oglądasz 1-87 z 87
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Przerwa w dostawie prądu – Świerzno. Ze względu na prace konserwacyjno-modernizacyjne w dniu 23 kwietnia 2025 r. nastąpi planowana przerwa w dostawie energii elektrycznej od godziny: 09:00 do 13:00 w miejscowości Świerzno, ulice: Długa (nr 1–11) Cicha (nr 1–9) Radosna (nr 5–13) oraz Straż i Urząd Gminy. Kontakt w sprawie przerwy: 991 ■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■