POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Czwartek [25.11.2010, 13:53:36] • Wolin

Wisełka: Kierowcy wściekają się na źle ustawioną sygnalizację świetlną

Wisełka: Kierowcy wściekają się na źle ustawioną sygnalizację świetlną

fot. Sławomir Ryfczyński

Mieszkańcy są zadowoleni z sygnalizacji świetlnej, która spowalnia ruch w ich miejscowości. Kierowcy klną, bo aby czerwone światło przełączyło się na zielone należy niemal zatrzymać się przed sygnalizatorem.

Sygnalizacja świetlna w Wisełce zamontowana jest na drodze nr 102 w dwóch miejscach. Pali się na niej stale czerwone światło. Dopiero, gdy kierowca zbliża się do przejścia dla pieszych przełącza się na zielone.

- Pokonuję tę trasę kilka razy dziennie, mimo że zwalniam w miejscowości do przepisowych 50 km/h, to czerwone światło nie zmienia się na zielone. Trzeba się niemal zatrzymać, żeby nie złamać przepisu – mówi pan Tadeusz, kierowca.

W sezonie wakacyjnym po drodze prowadzącej przez Wisełkę porusza się bardzo wiele aut. Inteligentną sygnalizacje świetlną uruchamianą na fotokomórkę ustawiono by ostudzić zapał kierowców-rajdowców.

- Latem młodzi kierowcy pędzili na prostej ile fabryka dała. Jesienią jest mały ruch i mało kto zwalnia. Część przejeżdża na czerwonym świetle – zauważa pani Jadwiga, mieszkanka Wisełki.

Za przejechanie na czerwonym świetle grozi mandat nawet do 500 zł i 6 punktów karnych.

źródło: www.iikamien.pl


komentarzy: 66, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-66 z 66

Gość • Środa [19.01.2011, 23:45:04] • [IP: 95.40.207.***]

ja również nawet nie zwalniam...totalna lipa z tymi światłami...

Gość • Niedziela [12.12.2010, 13:40:18] • [IP: 83.25.132.**]

jak dla mnie nie ma problemu, zawsze mam tam 180 i nie patrze na swiatła;) pozdro dla motocyklistów lewa w gore;D

TEN CO NA CZERWONYM JEŻDZ • Środa [01.12.2010, 18:37:13] • [IP: 87.205.64.***]

ZNIECZULENIE taki efekt osiąga się tym sposobem przyznam że sam jak jestem przejazdem w Wisełce nie zwalniam poprostu wiem jak dziłają te światła. Teraz jeżeli ktoś będzie chciał przejść przez pasy to TRAGEDIA MUROWANA. Moge się wymandrzeć jak wielu mówić o szkodliwości moralizować ale powidzmy sobie prawde nie każdy może mieszkać z mamę i nie mieć konta życie jest poto zeby go doświatczyć i zawsze w społeczeństwie znajdzie się 30% wiernych zasadom których niejako przyrównuje krywdząco do Hitlera Stalina i kilku z-hanów (chłopaki mieli zasady) ale nie oto schodzi :). Żyj i daj czadu jak mawaiał jeden z najwybitniejszych polskich poetów. Sprawa jest prosta te rozwiązanie znieczula sprawia że stan tych ŚWIATEŁ ma się tam gdzie Hitler poprawność polityczną i dojdzie kiedyś do tragedi.

Mieszkaniec Wisełki • Wtorek [30.11.2010, 18:56:44] • [IP: 82.145.80.**]

TYLKO W WISEŁCE JEST 40 KM/H PRZEPISOWE NIC DZIWNEGO ŻE SIĘ NIE PRZEŁĄCZA NA ZIELONE !

Gość • Wtorek [30.11.2010, 09:06:24] • [IP: 95.41.71.**]

Ok. Autem nie trzeba. A ja się pytam co z motocyklami i rowerami!

Gość • Wtorek [30.11.2010, 07:47:42] • [IP: 83.168.111.**]

To prawda wystarczy nie przekraczać prędkości obowiązującej w czasie jazdy przez miejscowość i zawsze zielone będzie.

Gość • Poniedziałek [29.11.2010, 19:04:42] • [IP: 83.23.242.**]

Wystarczy na światła najazdowe wjechać z odpowiednią prędkością zmieniają się zawsze i nie ma potrzeby zupełnie się zatrzymywać. Wiem bo korzystam ze świateł w Międzywodziu i w Wisełce.

Gość • Poniedziałek [29.11.2010, 12:58:52] • [IP: 77.255.201.***]

Bzdury. W Wisełce obowiązuje 40km/h. Dojeżdżając z tą szybkością do świateł nie trzeba czekać na zmianę.

Gość • Sobota [27.11.2010, 23:15:43] • [IP: 80.245.176.*]

jak tu dogodzić raz przeszkadza czerwone a raz przeszkadza czerwone...

Gostek • Sobota [27.11.2010, 15:39:17] • [IP: 83.25.38.***]

Racja. W Łukęcinie dali zamiast zwykłych żarówek jakieś HALOGENY! W nocy razi mega! Przyciemnijcie te zielone ;)

Gość • Sobota [27.11.2010, 10:12:34] • [IP: 95.41.63.***]

w Lukecinie tez cos by sie przydalo zrobic bo tak mocno swieci to zielone ze nawet jak by ktos byl na pasach to go nie widac wieczorowa pora

Gość • Sobota [27.11.2010, 10:09:50] • [IP: 80.245.176.*]

90 km/h przez Wisełkę poczekaj jak spowodujesz wypadek co nie którzy nie wiedzą po co są światła.

Gość • Sobota [27.11.2010, 06:45:09] • [IP: 83.168.84.***]

DO Gość • Piątek [26.11.2010, 22:53] • [IP: 77.254.183.**] A w sezonie to chyba 120km/h COOOOO

Gostek • Sobota [27.11.2010, 00:18:09] • [IP: 83.23.242.***]

Tylko że w Łukęcinie jest ciągle zielone a nie czerwone jak w tej Wisełce...

Gość • Piątek [26.11.2010, 22:53:22] • [IP: 77.254.183.**]

przez wisełke lecę 90 km/h nie patrze na te chore swiatła lece na czerwonym i mam to w du.ie i tak od roku codziennie

Gość • Piątek [26.11.2010, 22:35:29] • [IP: 77.115.49.***]

Światełka jak najbardziej, tylko, że jest pewien, jak dotąd nie zauważony problem - co z tego, że niektórzy kierowcy zwolnią, poczekają na zielone, jeśli do następnych światełek grzeją ile da fabryka... Można stawiać progi zwalniające, światła a i tak większość z nas ma nikłe pojęcie o kulturze jazdy a przepisy ruchu drogowego traktuje nad wyraz lekceważąco...

Gość • Piątek [26.11.2010, 22:24:02] • [IP: 188.146.241.***]

TEN KTO TO PROJEKTOWAL TO SKONCZONY KR... ZAMIAST POPRAWIC BEZPIECZENSTWO RUCHU NA TEJ DRODZE TO TYLKO JE POGORSZYL_DO SZKOLY P...

Gość • Piątek [26.11.2010, 22:17:57] • [IP: 83.21.9.***]

Trzeba niemal się zatrzymać? Co za głupota! Wystarczy zwolnić, ale oczywiście kierowcom ciężko zdjąć nogę z gazu.

Gość • Piątek [26.11.2010, 21:43:15] • [IP: 95.41.96.***]

JAK WAM ŚWIATŁA NIE ODPOWIADAJĄ TO JEDZCIE PRZEZ UNIN A NIE MARUDZICIE

Gość • Piątek [26.11.2010, 21:35:40] • [IP: 95.41.96.***]

MIESZKAM W WISEŁCE KOŁO ŚWIATEŁ JESTEM ZADOWOLOY ZE SĄ A KTO MÓWI ZE TO PATOLOGIA TO SKOŃCZONY KRETYN I PRAWOJAZDY POWINIEN ODDAC ŚWIATŁA POWINNY BYC TAKIE JAK W ŁUKĘCINIE BO W LATO NAWET PRZEJŚC SIĘ NIE DA WIĘC NIE SPEŁNIAJĄ SWOJEJ FUNKCJI

Gość • Piątek [26.11.2010, 21:29:38] • [IP: 213.238.107.***]

Do Gostek • Piątek [26.11.2010, 00:40] • [IP: 79.184.64.**] Ch... niech zrobią ogarniczenie do 20km/h, wejdź na miejsce mieszkanców Wisełki i wtedy pisz tutaj komentarze. P.S. To w ogóle wiesz co to patologia? Heh. Dziekuje, Dowidzenia.

Gość • Piątek [26.11.2010, 20:08:44] • [IP: 83.25.134.***]

ta sygnalizacja spowoduje kiedyś śmiertelny wypadek, bo miejscowi ignorują czerwone raz drugi a za trzecim naprawde ktoś bedzie chciał przejść!!

Gość • Piątek [26.11.2010, 17:51:30] • [IP: 87.204.191.**]

niech postawią normalne progi zwalniające to będzie spokój

Gość • Piątek [26.11.2010, 16:31:50] • [IP: 83.23.249.***]

Ograniczenie prędkości nawet do 20km/h nic nie daje w przypadku rowerów i motocykli. Ba! Nawet zatrzymywanie się nic nie daje. Mam tak zawsze czekać aż nadjedzie za mną jakieś auto??

Gość • Piątek [26.11.2010, 14:41:22] • [IP: 83.168.86.**]

irytują to fakt, ale bez problemu da się przejechać tamtędy bez hamowania(chyba że z górki jedziesz=D), trzeba jedynie przepisowo jechać te 40-50km/h i jest ok

Gość • Piątek [26.11.2010, 12:56:42] • [IP: 77.254.73.***]

wiele razy bylam swiadkiem jak nawet busy nie zatrzymywaly sie na czerwonym tylko przejezdzali...;/ spowolnienie ruchu jest moim zdaniem potrzebne bo akurat w wiselce domy sa polozone przy drodze i duzo dzieci tamtedy przechodzi... owszem to nie autostrada ale przeciez na autostradach nie ma spowolnień..

Gość • Piątek [26.11.2010, 12:39:58] • [IP: 83.3.210.***]

NO KIEDY BĘDZIE ZIELONE !! ILE MAM CZEKAĆ!!

Gość • Piątek [26.11.2010, 11:05:18] • [IP: 83.21.30.***]

Wystarczy wystarczy. Równo 40-tkę mam na liczniku jak przejeżdżam przez pasy i wcale nie hamuję jak dojeżdżam. Trzeba tylko zastosować się do ograniczenia prędkości. Tak, to prawda, że Wisełka to nie metropolia a ta trasa nie autostrada i dlatego takie ograniczenia są potrzebne niestety.

misiek • Piątek [26.11.2010, 10:37:58] • [IP: 95.41.58.***]

może i są potrzebne ale zle ustawione taka prawda a to że jechac 40 to wystarczy to się kolego mylisz i z całym szacunkiek ale Wiaełka to nie jest metropolia a ta trasa nie jest autostradą żeby takie drastyczne ograniczenia stosowac

Gość • Piątek [26.11.2010, 10:34:54] • [IP: 83.16.234.**]

moze przejezdni tak, ale miejscowi nie zatrzymują sie na tych światlach, ani w wisełce ani w miedzywodziu :)

Gość • Piątek [26.11.2010, 09:57:51] • [IP: 83.21.30.***]

Pokonuję tę trasę kilka razy dziennie, mimo że zwalniam w miejscowości do przepisowych 50 km/h, to czerwone światło nie zmienia się na zielone. Trzeba się niemal zatrzymać, żeby nie złamać przepisu – mówi pan Tadeusz, kierowca. - odp. jak niżej: w Wisełce jest ograniczenie do 40 km/h !! I to wystarcza aby się nie zatrzywywać bez uzasadnionej potrzeby. Też jestem kierowcą i wiem co mówię. 40 przez wioskę?! A może postawcie ograniczenie do 20!! Patologia... - odp.: to nie patologia SZANOWNY KOLEGO KIEROWCO to dbanie o bezpieczeństwo naszych dzieci, które codziennie /2 razy/ pokonują tę trasę na szkolny przystanek, a i o bezpieczeństwo innych przy okazji też.

Gość • Piątek [26.11.2010, 09:33:07] • [IP: 83.13.154.***]

fakt, światła się sprawdzają w sezonie ale teraz mogliby to inaczej rozwiązać. .. bardziej przydałyby się światła w Kołczewie przy przejściu dla pieszych koło szkoły/przedszkola (od strony Międzyzwodzia) tutaj sytuacja odwrotna - w sezonie nie ma ludzi ale za to w pozostałą część roku przede wszystkim dzieci tamtędy chodzą. .. po stronie przedszkola nie ma chodnika i trzeba przejść na drugą . ... może lepiej nad tym bardziej pomyśleć. ..

Gość • Piątek [26.11.2010, 09:22:35] • [IP: 83.21.41.***]

BARDZO DOBRZE ŻE SĄ ŚWIATŁA BO CHOCIAŻ TROCHĘ ZWALNIAJĄ NIERAZ PRZECHODZIŁEM PO PASACH JAK ICH NIE BYŁO I RZADKO KTÓRY KIEROWCA SIĘ ZATRZYMYWAŁ A TERAZ NIESTETY MUSI, NIE WIEM CZEMU ROBI SIĘ TAKI HAŁAS. [ WYSTARCZY DROGI KIEROWCO TRZYMAĆ SIĘ PRZEPISÓW, A NIE BYĆ NA DRODZE PANEM I WŁADCĄ] POMYŚLCIE KIEROWCY OTYM

Gość • Piątek [26.11.2010, 09:04:56] • [IP: 83.21.30.***]

Gostek, widocznie nie masz dzieci, które tamtędy chodzą na szkolny przystanek. To nie jest patologia tylko zapewnienie bezpieczeństwa naszym dzieciom, a i innym przy okazji. Wiadomo, SZANOWNY PAN/I KIEROWCA, myślą tylko o sobie ale czasami warto pomyśleć o innych, a szczególnie o tym najmniejszych.

Gość • Piątek [26.11.2010, 06:46:51] • [IP: 83.14.209.***]

żaden idiota nie dojżał identycznego rozwiązania w Międzywodziu a wystarczy jechać 40 i nie trzeba się zatrzymywać. Brawo dla odkrywczego redaktora

Gostek • Piątek [26.11.2010, 00:40:59] • [IP: 79.184.64.**]

40 przez wioskę?! A może postawcie ograniczenie do 20!! Patologia...

Gość • Czwartek [25.11.2010, 22:43:05] • [IP: 77.255.24.**]

Tak, ale nie trzeba się zatrzymywać wystarczy jechać 40km/h od 50m i zwolnimy do 35km/h i się zmienia światło. A jak ktoś zapier...a z 90km/h i hamuje dopiero przed światłami to nie ma co się dziwić. Śmieszy mnie to że przez sezon nie było nawet słowa o tych światłach a teraz nagle 'przeszkadzają' kierowcą.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 21:35:29] • [IP: 83.25.156.***]

Ten, kto pokonuje tę trasę kilka razy dziennie, powinien zauważyć, że przez Wisełkę jest ograniczenie do 40 km/h, a to w zupełności wystarczy żeby nie zatrzymywać się bez powodu przed sygnalizatorem bo światła się zmienią.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 21:08:04] • [IP: 83.9.120.***]

Nie ma się co chwalić" małolaci-kierowcy"-durnie ustawione światła, ja po prostu nie staję, bo na zachodzie to jest tak...itp.. Na zachodzie nawet IDIOCI są przygotowani do jazdy (mają wpojoną -ODPOWIEDZIALNOŚĆ i myślą nie tak jak Wy-INNE POKOLENIOWO DZIECI(siedzę za kółkiem-i co to nie ja)-a potem płacz i tragedia(giną niewinni ludzie)-bo dziecko(kierowca)-ZŁE BAJKI OGLĄDAŁO.Chcemy normalnie-Bądżmy NORMALNI!.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 21:05:33] • [IP: 178.238.244.**]

Postawić Jansona niech radny wciska przyciski sygnalizacji świetlnej.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 20:52:00] • [IP: 83.238.59.***]

Moim zdaniem to super sprawa. Przynajmniej będzie mniej wypadków!

Gość • Czwartek [25.11.2010, 20:25:32] • [IP: 95.129.228.***]

Wystarczy jechać 40km/h przez Wisełkę i światła będą się zmieniać bez żadnego hamowania...[Ot] Problem...

Gość • Czwartek [25.11.2010, 20:16:16] • [IP: 83.21.41.***]

Bardzo dobrze że są światła, choć w ten sposób trochę kierowcy zwalniają. Przecież jest to teren zabudowany i tak trzeba zwolnić.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 20:12:12] • [IP: 77.255.5.***]

nie trzeba się prawie zatrzymywać jak się tam przejeżdża chyba, że 40 KM/h to dla was jest zatrzymanie. Jeżeli jesteście piratami drogowymi to zgłoście sie na policje niech was zamkną

Gość12 • Czwartek [25.11.2010, 20:07:51] • [IP: 77.254.89.***]

A wspomniał ktoś o motocyklistach? jadąc tamtędy kilka razy zatrzymywałem się i nic!! światło nie zmieniało się

Gość • Czwartek [25.11.2010, 20:02:39] • [IP: 77.253.135.***]

Te światła nie działaja na motocykle.Światło zmieniło się dopiero na zielone jak podjechało auto.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 19:40:07] • [IP: 83.31.49.**]

I o to chodzi. Chamstwo na drodze jest tak duże, że my wszyscy za to płacimy. Jeszcze 5. 10 lat tak ma być.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 19:26:01] • [IP: 83.18.71.**]

A w Wolinie na ulicy Leśnej i Trygława to oświetlenie było tylko na czas wyborów?

Gość • Czwartek [25.11.2010, 19:09:54] • [IP: 83.25.155.**]

Tadzik tam jest 40hkm/h a nie 50.i gowno prawda ze trzeba sie prrawie zatrzymac wystarczy zwolnic wczesniej a nie przed samym przejsciem PAJACE

Gość • Czwartek [25.11.2010, 18:12:02] • [IP: 83.168.89.**]

no nareszcie ktoś mądry poruszył sprawę tych durnych świateł. Nie mam nic przeciwko żeby działały w sezonie kiedy zjeżdżają się turyści i chodzą jak" święte krowy". Poza sezonem powinny być wyłączone do następnych wakacji. A może gmina ma za duuużo kasy żeby płacić za bezsensownie włączone światła, wkurzające wszystkich kierowców. Lepiej je wyłączyć albo jak ktoś wcześniej napisał zrobić je inteligentne, że zmieniają się z odległości 50m a nie dopiero po zatrzymaniu się. Fachowcy od sygnalizacji musieliby pojechać zagranicę i zobaczyć jak działają sygnalizacje inteligentne, na pewno by się dużo nauczyli :)

Gość • Czwartek [25.11.2010, 17:34:51] • [IP: 95.41.229.***]

Popieram gościa z 17:02;po sezonie po cholerę prawie stawać jak na" stopie".

Gość • Czwartek [25.11.2010, 17:34:13] • [IP: 83.11.138.**]

Dziwne, że wypowiadający się w opisie kierujący, jeżdżący kilka razy dziennie nie wie, że ograniczenie prędkości w Wisełce jest do 40km/h. Światła tak są ustawione, że światło zielone włącza się przy prędkości 40km/h i jadąc z taką prędkością płynnie się przejeżdża przez sygnalizatory.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 17:33:51] • [IP: 89.73.194.***]

Na całym terenie Wisełki jest ograniczenie do 40 km/h. Przy tej prędkości zapal się zielone. Więc Pan Tadeusz regularnie łamie tam prawo, bo nie patrzy na znaki.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 17:20:03] • [IP: 83.9.115.***]

TAK [POWINNO BYĆ PRZY WJAZDACH DO WSZYSTKICH MIEJSCOWOŚCI I W POŁOWIE. ...JESTEM KIEROWCĄ I TO ZADEN PROBLEM DLA MNIE ZWOLNIĆ PO PROSTU ZDEJMUJE SIĘ NOGĘ Z GAZU I TO CAŁY WYSIŁEK :)))

Gość • Czwartek [25.11.2010, 17:04:12] • [IP: 77.114.62.***]

Dziwie się kierującym. A co się stanie, jak przed przejściem zatrzymasz tą swoja wypasiona furę - morze ucieknie do Szwecji?

Gość • Czwartek [25.11.2010, 17:02:34] • [IP: 83.13.155.**]

po sezonie włączyć zielone, gdy pieszy będzie chciał przejść - będzie wciskał przycisk i zapali się czerwone dla pojazdów - wtedy będzie to skuteczne.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 16:48:36] • [IP: 92.42.117.***]

TAK TO PRAWDA TO KOSZMAR JECHAĆ PRZEZ LUB DO WISEŁKI

Gość • Czwartek [25.11.2010, 16:26:45] • [IP: 80.245.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [25.11.2010, 16:02:16] • [IP: 213.155.189.***]

problem macie, proste jeżeli nie chcesz stać na świetle to poprostu jedziesz. Nie raz nie dwa leciałem tamtedy przekraczając dozwoloną prędkość trzykrotnie

Gostek • Czwartek [25.11.2010, 15:31:22] • [IP: 79.184.64.**]

Ja jak widzę że durnie ustawione to jade na czerwonym. Nie bede sie zatrzymywał jak idiota gdy na przejściu nikogo nie ma a czerwone sie pali..

Gość • Czwartek [25.11.2010, 14:48:06] • [IP: 83.25.130.***]

Ale krzywa droga ;p.

Gość • Czwartek [25.11.2010, 14:47:03] • [IP: 77.255.2.***]

Progi zwalniające w sezonie przy korku to bedzie wiekszy problem niz swiatla. Te swiatla od miedzyzdrojow juz pulsuja, trzeba jeszcze ustawic te od kłczewa i bedzie git :)

Gość • Czwartek [25.11.2010, 14:28:42] • [IP: 178.238.250.**]

Po sezonie powinno w tym miejscu być pulsujące pomarańczowe. Faktycznie czerwone jest upierdliwe.

heniek • Czwartek [25.11.2010, 14:20:07] • [IP: 83.9.122.***]

to nie tak czerwone swiatło nie zapobiegnie piratowaniu, pomaga w sezonie w ruchu pieszym ale po sezonie nalezy ją wyłączyc i bedzie dobrze

Gość • Czwartek [25.11.2010, 14:17:38] • [IP: 46.112.165.***]

Jeździłem nie raz tą drogą i mi zasadniczo nie przeszkadza sygnalizacja, wystarczy troche zwolnić i będzie zielone

Gość • Czwartek [25.11.2010, 13:56:13] • [IP: 83.9.115.***]

Zdjąć sygnalizację i wpierdzielić, 5, 6 progów zwalniających to się odechce piratowania

Oglądasz 1-66 z 66
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ W niedzielę, 14 grudnia 2025 roku, wejdzie w życie nowy roczny rozkład jazdy pociągów. Na Pomorzu Zachodnim przewidziano w nim wiele nowości poprawiających możliwość dojazdów do szkół i uczelni czy pracy, a także ułatwiających podróżowanie po regionie. Jedna nowa para pociągów uruchomiona zostanie również na trasie Wysoka Kamieńska–Kamień Pomorski. Nowe pociągi, jak wszystkie pozostałe na tej trasie, na stacji Wysoka Kamieńska skomunikowane będą z pociągami do Szczecina i Świnoujścia ■