Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje, biorąc pod uwagę wyniki i pozytywne opinie swoich gości w 2016 roku, został uznany przez sieć Vienna House za najlepszy obiekt w grupie. „Sukces hotelu to ogromna praca całego zespołu” – podsumowuje dyrektor generalna Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje. „Jestem dumna, że nasz obiekt wciąż cieszy się ogromną popularnością i przyciąga turystów nie tylko z Polski, ale również z zagranicy. Wyróżnienie spośród wszystkich hoteli należących do Vienna House jest najlepszych dowodem na to, że odświeżenie hotelu razem ze zmianą marki, zakończyło się pomyślnie i pozwala mi z optymizmem patrzeć w przyszłość.”
Monika Kowalska w ubiegłym tygodniu została również wyróżniona w kategorii Osobowość Biznesu, podczas 13 Gali Nagród Gospodarczych Pomorza Zachodniego, organizowanej przez magazyn Świat Biznesu, a odbywającej się pod mecenatem Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Laureaci i wyróżnieni zostali wybrani przez kapitułę złożoną z naukowców i publicystów ekonomicznych pod przewodnictwem prof. Stefana Domka. Kapituła swój wybór uzasadniła następująco: „Pani Kowalska to menedżer profesjonalny, pełen energii i charyzmy lidera, a także wrażliwy, kierujący się w swojej pracy zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. To z jej inicjatywy, co podkreślają pracownicy, w hotelu panuje niezwykły klimat oraz warunki pracy zespołowej. Hotel angażuje się w liczne przedsięwzięcia charytatywne i pomocowe dla domów dziecka, a zgodnie z polityką CSR, głównymi dostawcami stają się lokalni przedsiębiorcy.”
„To ogromne wyróżnienie znaleźć się w gronie m.in. prezesa spółki Fast Terminals czy prezesa spółki Sano z Koszalina. Cieszę się, że moja praca została doceniona, a to dodaje mi dodatkowej motywacji do działania i rozwijania hotelu, tak aby stanowił ulubione miejsce pobytu w Międzyzdrojach.” – komentuje Monika Kowalska.
Monika Kowalska, dyrektor generalna hotelu Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje, wśród laureatów i wyróżnionych w Perłach Biznesu w kategorii Osobowość Biznesu 2016.
taaa, ciekawe tylko pomijając kosztem pracownika to wszystko...cisną z każdego aby tanim kosztem, pomijając jakieś normalne traktowanie, brak dopłat za nadgodziny, straszenie obciążeń kosztami z winy przełożonych, po prostu cyrk...szkoda gadać
chyba sami siebie wybierali, bo przecież ten hotel to syf, , ,