POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Czwartek [15.07.2010, 12:20:43] • Wolin

Ruszył konkurs na najpiękniejszą wieś Ziemi Wolińskiej

Burmistrz Wolina Eugeniusz Jasiewicz ogłasza konkurs „Piękna Wieś Ziemi Wolińskiej”. Konkurs obejmuje swoim zasięgiem miejscowości wiejskie położone w granicach administracyjnych gminy Wolin.

Punktowane będą: wygląd budynków, stan ogrodzeń i estetyka posesji. Celem konkursu jest kształtowanie świadomości obywatelskiej i kulturowej mieszkańców, pielęgnowanie i rozwijanie tożsamości lokalnej, pobudzanie aktywności gospodarczej, zachowanie wartości środowiska kulturowego i przyrodniczego przy uwzględnieniu potrzeb przyszłych pokoleń, a także kształtowanie i utrzymanie ładu przestrzennego.

Konkurs organizowany w trzech kategoriach:

1) Najpiękniejsza wieś
Udział może wziąć każda miejscowość wiejska.

2) Najpiękniejsza zagroda wiejska
Udział może wziąć zagroda wiejska, o obecnych funkcjach gospodarstwa rolnego (prowadzącego uprawę lub hodowlę), która jest miejscem zamieszkania rodziny oraz pracy przynajmniej jednego z jej członków, a także posesja o charakterze nierolniczym.

3) Najlepszy projekt odnowy wsi

Udział mogą wziąć przedsięwzięcia zakończone w latach 2008-2009 lub będące w trakcie realizacji na terenie sołectwa, mające na celu poprawę jakości życia na wsi.

Kliknij tu, aby przeczytać o szczegółach konkursu.


Zaktualizowano: Czwartek [15.07.2010, 13:25:37]

komentarzy: 61, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-61 z 61

Gość • Środa [29.09.2010, 23:42:51] • [IP: 178.238.244.**]

Jakoś zamilkł p.Dubrawski IP83.168.89.wsiowy uzdrowiciel.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 22:36:10] • [IP: 83.21.39.**]

to dlaczego na moście w dziwnowie jest tablica ''rz.dziwna'' a nie jakaś cieśnina. polecam także zajżenie do atlasów Polski tam też jest rzeka Dziwna a nie cieśnina.DO KOGO PRETĘSIA JAK OD TYLU LAT WSZYSCY NAM WPAJAJĄ ŻE TO RZEKA...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:10:17] • [IP: 83.168.89.*]

Czy popierają czy nie Pana Jasiewicza to ich nie nazywaj baranami bo największym baranem jesteś TY.

Gość • Środa [18.08.2010, 22:41:16] • [IP: 95.40.27.**]

czytając wasze komentarze to ci co nie popierają Jasiewicza to są BARANAMI. cofnijcie się pare lat do tyłu jak Wilkowski był burmistrzem przez 8 lat i żył w zgodzie z radą i k... co było. A teraz jak Jasiewicz przez 4 lata nie ma poparcia to i tak dużo zrobił. to teraz pomyślcie jakby miał poparcie rady to zrobiłby 5 razy więcej. I jestem obiektywny i główno mnie obchodzi czy napiszecie że komuś liże dupe

Gość • Poniedziałek [16.08.2010, 21:36:31] • [IP: 77.255.129.**]

Tyle razy mówiono, że Dziwna to nie rzeka tylko cieśnina, ale nauka widzę jednak idzie baaaardzo truuuudno!!

Gość • Poniedziałek [16.08.2010, 14:45:13] • [IP: 83.168.89.*]

Najpiękniejszą wsią ziemi wolińskiej jest sam Wolin, bo najwięcej szamba oddaje do rzeki Dziwna.Gdzie ta rzeka co była kiedyś.

Gość • Niedziela [15.08.2010, 23:05:35] • [IP: 77.255.177.***]

Jeszcze trwa !

Gość • Poniedziałek [09.08.2010, 20:19:51] • [IP: 83.168.89.*]

Ten konkurs na Piekna Wieś Ziemi Wolińskiej już się zakończył, czy jeszcze trwa?

Gość • Poniedziałek [09.08.2010, 18:58:43] • [IP: 77.255.187.**]

Gościu ! Ale co faktów, to jak to jest ? Nie obrażaj nas, tylko odnoś się do faktów !

Gość • Poniedziałek [09.08.2010, 10:34:07] • [IP: 77.255.4.***]

Widać, że miziasz się u Jasiewicza, bo po co mieszasz tutaj Radę. Mieszkam tu od urodzenia i nie życzę sobie obrażliwych epitetów. A kto ile zrobił dla miasta to ocenią wyborcy. Chyba niewiele klas skończyłeś, bo język masz iście na" wielkim" poziomie. Jak przyjechałeś w gości, to nie wpieprzaj się w sprawy naszego miasta!!

Gość • Niedziela [08.08.2010, 22:15:48] • [IP: 77.255.187.**]

Klakierze Halickiej i" reszty - zwanej koalicją" - opamiętaj się i spojrzyj wokół - i POMYŚL - co się zmieniło przez poprzednich 10 lat oraz przez ostatnie 4 lata - jeśli nie widzisz - proponuję Tobie zakup okularów / oczywiście na koszt NFZ / bo Twój przypadek jest szczególnie ciężki !!

Gość • Niedziela [08.08.2010, 12:29:27] • [IP: 213.238.106.***]

Ty dupku z 8.14, dlaczego nas mieszkańców tak bezczelnie obrażasz!! Pogratulować Jasiewiczowi takich kumpli!!

Gość • Sobota [07.08.2010, 08:14:29] • [IP: 83.9.115.**]

Ciemnogród i zacofany plebs - cieszcie się, że trafił Wam się ktoś taki jak Pan Jasiewicz, bo dzięki Niemu Wolin zaczął przypominać miejscowość współczesną. Do kiedy rządzili kupczyki było to głębokie średniowiecze - totalne zacofanie. Pozdrawiam.

Gość • Poniedziałek [02.08.2010, 09:16:38] • [IP: 83.168.89.*]

Też tak myślę. Startujcie kandydaci na radnych i na burmistrza i pokażcie nam, jak mądrze rządzić. Tylko żadnych dyplomacji z zagranicą, z góry ich traktować. Zgodnie z waszą propozycją pracujcie społecznie i koniecznie skromny pojazd-rower, maluch...

Gość • Niedziela [01.08.2010, 11:11:44] • [IP: 83.168.89.*]

i tu słuszna uwaga niech jeżdzi autem jakim chce i ma tobyć z pensji burmistrza lub służbowym. ..nie powinien mieć innych udziałów bo to skłania do korupcji. ..żeby tylko jeszcze jeżdził w rejon i tam na miejscu zobaczył i dowiedział się co kogo nurtuje...a radni powinni pracować jak Sołtysi prawie społecznie no bo skoro chcesz być reprezentantem swojej społeczności i zrobić coś dla swojego otoczenia to nie musisz z tego tytułu mieć profity...

Gość • Sobota [31.07.2010, 08:26:20] • [IP: 83.11.138.***]

mylisz się burmistrz ma jeździć autem jakie mu się podoba tylko ma nie ściemniać, że ma mniej niż ma i że nie prowadzi działalności gospodarczej będąc burmistrzem bo prowadzi ją na jakiegoś pociotka

Gość • Piątek [30.07.2010, 22:52:15] • [IP: 77.255.129.***]

Moim zdaniem to burmistrz Wolina powinien jeździć POLONEZEM, kupionym na raty. Myślę, że takiego burmistrz już niedługo możemy wybrać - będzie nasz !

Gość • Piątek [30.07.2010, 21:40:04] • [IP: 77.114.59.**]

i myślisz że lizing trwa 8 lat

Gość • Piątek [30.07.2010, 21:25:33] • [IP: 83.25.43.**]

Jasiewicza nie cierpię jak czarnej ospy, zrobił wiele złego w Wolinie, zlikwidował tyle miejsc pracy. Ale co do tego Toledo, to myślę, że go nie wpisał, ponieważ wziął go w leasing, a to oznacza, że autko de facto nie jest jego. Czas na zmiany, ryż nie pomoże.

Ań. • Środa [28.07.2010, 15:05:45] • [IP: 83.21.46.***]

wygra oczywiście pan Antek Skwarko ;P*

Gość • Środa [28.07.2010, 08:27:12] • [IP: 95.50.241.***]

Jeszcze jedno drogi kolego jeżeli mówisz że to największe diety radnych w województwie to spójrz na przykład na diety w Goleniowie.

Gość • Środa [28.07.2010, 08:14:07] • [IP: 95.50.241.***]

a powiedz mi kolego, jak tak bronisz burmistrza i podpierasz się zeznaniem majątkowym. To czemu Szanowny Pan Burmistrz nigdzie nie wpisał swojego samochodu SEATA TOLEDO i dlaczego jest on zarejestrowany na tablicach ze szczecina, a może zauważyłeś że stał się właścicielem domu w roku w którym wygrał wybory.

Gość • Wtorek [27.07.2010, 23:32:01] • [IP: 77.255.183.**]

Możemy krytykować, ale pierdół nie opowiadaj! Zobacz na oświadczenie majątkowe burmistrza sprzed 4 lat i porównaj, a nie wciskaj nam kitu ! Swoją drogą zobacz, kim majątkowo są nasi radni - to będziesz wiedział, czemu prywatę uprawiają / zresztą za 1000 zł co miesiąc - najwięcej w województwie / !

Gość • Wtorek [27.07.2010, 10:07:51] • [IP: 77.254.87.***]

Burmistrz uprawia cały czas samowolkę. Ma w d... radnych. Nie wykonuje zadań z budżetu - dlatego ulica w Kołczewie jest wpisana od 3 lat do budżetu, ale wpisana!! Burmistrz nie otrzymuje absolutorium od rady, zabrali mu premię, obniżyli pensję i co i nic!! Mam nadzieję, że w końcu mieszkańcy gminy przejrzą na oczy i wybiorą kogoś, kto będzie realizował zadania stosownie do potrzeb mieszkańców. A Gmina to nie Netto i Biedronka, zresztą, aż tyle zasług Burmistrza tu nie ma!! Patrzcie lepiej na to, jakiego imperium dorobił się w naszej Gminie przez te dwadzieścia parę lat!! Mieszkacie po 50 i 60 lat od urodzenia i g... macie!! Ale trzeba być cwaniakiem i niezłym kombinatorem, bo na lojalności i uczciwości dorobisz się jedynie minimum socjalnego!!

Gość • Poniedziałek [26.07.2010, 23:57:29] • [IP: 83.21.23.***]

Wszyscy tacy wygadani jesteście, a gdyby ktoś z was stanął na stanowisku burmistrza to nic byście nie zrobili. Tak jest w Polsce, wszyscy mądrzy tylko w gębie tak samo jak szanowny pan premier Donald Tusk i cały nasz rząd, zginął prezydent, a nasz rząd nic nie zrobił obwiniają samoloty szukają winnych i co najgorsze jedzą z ręki Ruską. Gdyby to prezydent USA zginął inaczej by to było rozegrane. Polacy to tchórze i co tu ukrywać nie mają swojego honoru. ...

Gość • Poniedziałek [26.07.2010, 20:56:19] • [IP: 77.255.184.***]

Popieram, wymienić głupotę na mądrość - no i - będziemy mieli nową radę - chyba, że startujesz, to i burmistrza - tylko co nam proponujesz, poza byciem władzą ?

Gość • Poniedziałek [26.07.2010, 08:04:18] • [IP: 95.50.241.***]

burmistrz jest władzą wykonawczą a rada ustawodawczą i tu się zgadzamy, to dlaczego burmistrz wydaje pieniądze bez zgody rady a nie realizuje uchwał rady na temat inwestycji np. ulica osadników wojskowych w kołczewie wpisana do budżetu od 3 lat. Nie chcę chwalić rady bo również nie jest święta, ale wydaje mi się że jeżeli radni i burmistrz mniej czasu tracili by na wzajemne okłamywanie się to byłoby znacznie lepiej. PS. wniosek wymienić burmistrza i zweryfikować skład rady krętaczy wysłać na zieloną trawkę

Gość • Niedziela [25.07.2010, 23:36:30] • [IP: 77.255.133.**]

To już pierdoły opowiadasz ! W sprawach swojej wsi byłem ze trzy razy u burmistrza i zawsze mnie przyjął, mimo, że to nie był dzień przyjęć !!

Gość • Niedziela [25.07.2010, 21:26:12] • [IP: 83.168.89.*]

Gdzie mój komentarz?

Gość • Niedziela [25.07.2010, 21:19:34] • [IP: 83.168.89.*]

Nie żeby się przypodobać temu czy innemu Burmistrzowi...Piszecie o bezradności przecierz władzą ustawodawczą jest Rada Gminy w której składzie są i mieszkańcy/Reprezentanci /wiosek zapytajmy co ONI zrobili dla swoich obwodów wyborczych...sam Burmistrz też nie jest bez winy bo kto z nas widział Przedstawicieli Władzy w Terenie...kto rozmawia z mieszkańcami o ich problemach. Wiedza pochodzi od samych zainteresowanych pod warunkiem że dostaniesz się do Burmistrza ze swoim problemem.Ale tak sobie myślę że przykład nie idzie od góry lecz od dołu to my sami ze swoimi problemami zamykamy się w domach.Nie ma jak dawniej integracji w Narodzie najlepiej jest przejść bokiem nie zauważając a jak już ktoś poweżmie jakąś inicjatywę i coś robi to najlepiej jest stać z boku i komentować nie robiąc nic. No bo ten sie nie myli co nic nie robi. Z komentujcie proszę!

Gość • Sobota [24.07.2010, 17:21:10] • [IP: 83.21.44.***]

Na Dargobądz nie głosujcie mówie to ja mieszkaniec tego zadupia. Dargobądz to dziura zabita dechami a wszystko to przez nieudolność władzy, pozdrawiam szanowna pania sołtys która nie myśli o zapewnieniu dobra wiosce, młodzież dargobądzka nie ma gdzie spędzać wolnego czasu, brak boiska do gry w piłkę nożną, placów, dyskotek, została wyremontowana sala i co z tego jak nic się tam nie dzieje jakieś zabawy dla emerytów i rencistów !! Mieszkańcy narzekają na młodzież która nad używa alkoholu, papierosów a co tu innego oni mają robić. Szkoda gadać ide na fajke !!

Gość • Sobota [24.07.2010, 16:32:51] • [IP: 83.168.89.*]

Sprawa ścieków w Uninie. Czyżby coś drgneło w związku z konkursem. Piekna Wieś Ziemi Wolińskiej ? Na reszcie problem Uninian został dostrzeżony przez burmistrza Wolina!!.Znalezienie winnych tego procederu po przez wskazanie w pismie a przesłanym każdej rodzinie z Unina z osobna.Świadczy, że przedpole zostało oczyszczone/nie narazi sie wpływowej osobie/ a przy okazji pozyska może, głosy w zbliżających się wyborach. Napisał burmistrz w swoim orędziu do mieszkańców Unina o straconym pół roku, z winy pani Zabrockiej.Na pewno ta pani po przez swoją niewiedzę w jakimś stopniu przyczyniła się szypkiemu rozwiązaniu tego, tak ważnego problemu.Sam burmistrz też jest bez winy.To co wiem to sami mieszkańcy po przez radnego. Pana Lemze na obradach sesij rady miejskiej wielokrotnie podnosili problem ścieków w Uninie.Widać sprawa nieczystości na tyle dojrzała, że została dostrzeżona przez nasze władze. Najpierw trzeba ludzi wymęczyć żeby powiedzieć TAK.

Gość • Sobota [24.07.2010, 16:10:28] • [IP: 77.255.134.***]

Jacy radni - zaradni / najlepiej kosztem skarbu gminy pozałatwiać swoje sprawy - pozamieniać działki gminne na prywatne - głosowaniem oczywiście" koalicyjnym" / taka gmina!

Gość • Sobota [24.07.2010, 13:03:26] • [IP: 83.8.136.***]

coś ci się chyba kolego pogmerało w główce a co z fekaliami w Uninie, a co z drogą w Zastaniu, a co z ulicą Osdników w Kołczewie

Gość • Piątek [23.07.2010, 22:34:25] • [IP: 77.255.128.***]

Wiem, ile jest lat po wojnie, ale czy ty wiesz, że dopiero teraz jesteśmy dumni z Wolina - nie mówiąc o świetlicach w Chynowie, Jarzębowie, Recławiu, Skoszewie czy o boiskach w skoszewie, Zagórzu,. ...?. Gdzie bracie podziałeś ostatnie 15 lat rozwoju ?

Gość • Piątek [23.07.2010, 11:53:33] • [IP: 87.205.233.**]

Ty turysta - chyba przyjechałeś w gości do Burmistrza?? Najlepszą obroną jest atak. Wiemy doskonale ile co kosztuje?? I wiemy ile pieniędzy Burmistrz trwoni na niepotrzebne pierdoły. Komentarze zostaw sobie dla swojej gminy. A drogi we wsiach to zaraz po wojnie były jak teraz. A wiesz chociaż ile lat jest po II wojnie??

turysta • Piątek [23.07.2010, 07:57:56] • [IP: 83.14.209.**]

czy ktoś z narzekających jest świadomy ile kosztuje remont drogi, czy budowa kanalizacji, a może wie jakie procedury obowiązują przy takim ogłaszaniu przetargów i całej góry papierów; a na koniec może z was maruderzy powie co sam robi nawet nie dla gminy ale dla swojego najbliższego otoczenia, popatrzcie wokół na rowalające się ruiny i zaśmiecone podwórka, a macie taki potencjał

Gość • Piątek [23.07.2010, 07:32:15] • [IP: 87.205.57.**]

Do 23:43 --- Niedawno radny Lemza walczył /również w mediach/ z fekaliami w Uninie, bo Burmistrz był" nieprzemakalny" -- ale jemu nie śmierdziało!! Przejedż się kolego do Siniechowa, przez Zagórze, przez Skoszewo, przez Ładzin, drogą Mokrzyca-Dargobądż, drogą Recław-Wiejkowo, zresztą te burmistrzowskie" inwestycje" to można mnożyć.

Gość • Czwartek [22.07.2010, 21:45:41] • [IP: 95.41.186.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [22.07.2010, 20:50:55] • [IP: 83.21.40.**]

Ja też nie wiem i mieszkam na wsi od 30 lat pobocza zarośnięte brak kanalizacji o chodnikach nie wspomnę a szatany jeżdżą nie 50km/h a 80km/h obskurny przystanek nie wspomnę o tym że dzieci nie mają boiska bo posprzedawali na tereny prywatne aż brak słów na to wszystko pchają tylko w miasto a wsioki takie jak my papa

Gość • Czwartek [22.07.2010, 18:53:45] • [IP: 77.115.60.***]

to powiedz mi kolego co się zmieniło w zastaniu, Koniewie, Piaskach, Dobropolu, Ładzinie, Uninie i wielu innych wioskach bo ja nie wiem.

Gość • Wtorek [20.07.2010, 23:43:28] • [IP: 77.255.189.***]

A może przed wpisem ruszyłbyś swoją dupę i zobaczył co się zmieniło, a potem robił wpis do ikamień a nie wodę z mózgu !

Gość • Wtorek [20.07.2010, 14:32:30] • [IP: 95.50.241.***]

burmistrz Jasiewicz to zwykły aparatczyk z poprzedniego systemu który myśli że się nic nie zmieniło. Ja mam nadzieje, że się zmieniło i ludzi tak łatwo już się nie da omamić, mam nadzieje, że społeczeństwo jest rozumne i podziękuje Panu Jasiewiczowi, Panu Wilkowskiemu i Pani Halickiej moim zdaniem w magistracie jest potrzebna świeża krew, to może wówczas ruszymy z miejsca.

Gość • Poniedziałek [19.07.2010, 23:56:23] • [IP: 77.255.150.**]

Zgadzam się z tym również, aby obywateli uświadamiać i uczyć odpowiedzialności, w tym jej brania jako kandydat na radnego lub burmistrza. Wówczas następuje weryfikacja takiej" lekkiej i przyjemnej" wiedzy obywatelskiej.

Gość • Poniedziałek [19.07.2010, 21:52:50] • [IP: 83.168.89.*]

Osobiście nie mieszkam na wiosce.Zgadzam się z ich mieszkańcami podnoszącymi problemy dnia codziennego.Czy to wody, kanalizacji czy dróg.Świadomie nie daje przykładu żadnej wioski bo każda boryka się z nie rozwiązanymi problemami.Słysze, że są pieniądze na koncie i wpłynie nastepna transza z Urzędu Morskiego.I co ztego jak władza niema żadnego programu wykorzystania tych środków poprzez mądre programu Unijne.A mamienie ludzi mieszkających na wioskach poprzez kształtowanie świadomosci obywatelskiej malowaniem płotów, dawanie paczek żywnosciowych i grania na ich głosach wyborczych jest poniżajace i nie godne. Burmistrzu Jasiewicz i cała Rado.

Gość • Poniedziałek [19.07.2010, 13:11:48] • [IP: 83.21.1.**]

poprostu idiota

Gość • Poniedziałek [19.07.2010, 07:24:19] • [IP: 95.50.241.***]

w odpowiedzi do kolegi z 22:04 bardzo dobrze wiem kolego jak wyglądają wolińskie wioski bo na jednej z nich żyje od urodzenia, i wiem również, że jak dotąd żadna władza w wolinie niedbała o wioski. Ps. i w dalszym ciągu nie dba a jeżeli ty masz inną wiedzę to nie wiem gdzie patrzysz chyba na wolin

Gość • Poniedziałek [19.07.2010, 07:04:19] • [IP: 87.205.24.**]

IP-77.255.134 - ja mieszkam na wsi podwolińskiej od urodzenia, a mam już wnuki i przeżyłem wielu naczelników i burmistrzów. Wieś jak stała w miejscu to stoi, a drogi to były w lepszym stanie zaraz po wojnie!! Reszta mediów w wielu wsiach na poziomie XIX wieku. Za to centrum Wolina ma się dobrze.

Gość • Niedziela [18.07.2010, 22:04:46] • [IP: 77.255.134.***]

Ale nie odpowiedziałeś - czy byłeś i widziałeś co się robi na wolińskiej wsi, czy tylko tak o wsi pie...ysz, żeby się przypodobać ?

Gość • Niedziela [18.07.2010, 11:14:14] • [IP: 83.11.138.**]

także mam takie samo zdanie jak mój poprzednik. Wioski muszą się zebrać do kupy wystawić swojego kandydata na burmistrza a nie mieszczucha. Wyborców na wsiach jest więcej niż w wolinie tak więc możemy wybrać swojego przedstawiciela na burmistrza

Gość • Niedziela [18.07.2010, 10:51:08] • [IP: 87.205.53.***]

Wielkie mi miasto!! - ok. 5 tyś. mieszkańców, ale cóż to wielkie mieszczuchy!! Douczcie się dyskutanci z miasta Wolina, bo tych buraków na wsiach w gminie Wolin jest około 7 tyś. i mogą Was normalnie zaorać razem z Waszym burmistrzem, który jest desantem z Gorzowa Wielkopolskiego. No i to jest mieszczuch, który ma wsie tam na czym siedzi... i nie jest to krzesło.

Gość • Niedziela [18.07.2010, 09:57:10] • [IP: 77.255.166.***]

Widzę, że dawno nie byłeś na wioskach gminy - ale cóż wymagać od dyskutanta z miasta !

Gość • Sobota [17.07.2010, 13:31:11] • [IP: 83.11.141.**]

o wioskach będzie pamiętał tylko taki burmistrz który z nich się wywodzi jak do tej pory mieliśmy burmistrzów z Wolinia i dlatego tylko tam się inwestuje a buraki na wioskach niech se kupią terenówki to do domu dojadą hehe

Gość • Sobota [17.07.2010, 09:09:09] • [IP: 77.253.155.*]

Co się nie dzieje w Wolinie czy w całej gminie to zawsze się komuś nie podoba, a szczególnie tym którzy siedzą na tyłku nic nie robią i narzekają że nic się nie dzieje... Proponuję wszystkim anarchię i wtedy była by radość

Gość • Sobota [17.07.2010, 01:44:31] • [IP: 77.255.153.**]

Gdybyś miał honor, to na tą mąkę byś zapracował. Ale pewno się nie chce, a na darowane się narzeka, wstyd!!

Gość • Piątek [16.07.2010, 23:06:44] • [IP: 95.40.183.**]

...alleluja i do przodu.

Gość • Piątek [16.07.2010, 20:07:16] • [IP: 77.253.139.*]

Jak by było od Burmistrza, to znaczy, że z własnego portfela kupił. A bierze na to z kasy gminnej tzn., że od wszystkich. Pytam się co ta Opieka robi. A skąd Huszcza wie komu dać?? Czy daje tym naprawdę potrzebującym?? Nie on daje wszystkim, kto tylko chce!! No i chwalmy Pana!!

PLASKATY • Piątek [16.07.2010, 17:18:17] • [IP: 83.3.210.***]

KOŁCZEWO KOŁCZEWO

Gość • Piątek [16.07.2010, 15:14:26] • [IP: 83.168.89.*]

Mówta co chceta ja na swego nic nie powiem.Ostatnio baba przyniosła mi mąkę z darów od huszczy czy jak mu tam i ta co wydaje te dary mówiła jej że to od burmistrza na placek z jagodami ale dzieciaki wolały pierogi.

Gość • Piątek [16.07.2010, 14:59:24] • [IP: 83.168.89.*]

Wynik konkursu, już jest przesądzony.W gminne Sołectwa są podzielone na A i B.Krótko mówiąc.Zrzeszające sołtysów pod patronatem pana burmistrza.I te które są z dala od polityki.Przykład ostatni Dzień Dziecka. Gorą nasi krzykną Sołtys z Sołtysiną całując naszego burmistrz w...i policzek!

Gość • Piątek [16.07.2010, 14:35:39] • [IP: 77.253.26.***]

Tytuł piękny, ale co Burmistrz zrobił dla wsi!! Nie ma w niektórych kanalizacji, gazu, nie segreguje się śmieci a drogi dojazdowe i wewnątrz wsi to skaranie Boskie. Niech się Burmistrz przejedzie po niektórych, ale taczkami, bo samochodem to nie bardzo!! Tylko dba o centrum Wolina i Wisełkę -- taka Jego pokazówa, bo niedługo wybory. A na wieś to dostarcza stare ciuchy i zakisłą mąkę, które wozi trąbiący Huszcza z tą pseudoprawniczką. Oj!! Piękna Wieś!!

Oglądasz 1-61 z 61
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Miejska Biblioteka Publiczna w Międzyzdrojach we współpracy z Klubem Przewodników PTTK "Na Wyspach" w Międzyzdrojach serdecznie zapraszają na prelekcję pt. „Romantyczne czarownice: Pomorze i Meklemburgia. Początki kulturowego toposu...”, która odbędzie się 26 listopada 2024 r. o godz. 18.00 w bibliotece (Plac Ratuszowy 1). ■ Łukasz Dzioch wygrał w II turze wyborów na burmistrza Dziwnowa, pokonując Jarosława Siomkę stosunkiem głosów 855 do 765 ■