POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Poniedziałek [12.07.2010, 07:41:59] • Kamień Pomorski

Muzeum zaprasza na wykład

17 lipca w Muzeum Historii Ziemi Kamieńskiej (Pałac Biskupi - parter) odbędzie się wykład Mariana Klasika poświęcony dziekanowi kapituły katedralnej w Kamieniu Pomorskim Ewaldowi Jürgenowi von Kleistowi - wynalazcy pierwowzoru kondensatora elektrycznego zwanego Butelką Kleista.

Spotkanie rozpocznie się w sobotę o godzinie 16.00. Wstęp jest wolny.


komentarzy: 15, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-15 z 15

Gość • Wtorek [27.07.2010, 20:21:09] • [IP: 83.168.86.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

herman • Sobota [24.07.2010, 15:42:28] • [IP: 95.40.223.***]

O jestem zbulwersowany...;)To w takim wypadku dajmy prowadzić lekcje w szkole woźnej, samochody niech prowadzą psy lub przedszkolaki a niech rządzą nami mrówki-bo są najlepiej wyszkolone w tym co robią.Z resztą zróbmy przewrót jak w Kambodży i zostawmy po jednym inżynierze z każdej technicznej uczelni, bo oni i tak nic nie robią...;)

Gość • Piątek [23.07.2010, 13:05:29] • [IP: 77.255.19.***]

jestem załamany jednym z koomentarzy. od kiedy trzeba konczyć politologie zeby zostac politykiem, politologia to tylko nauka o polityce i politolog nie musi byc politykiem, beznadziejne porownanie

herman • Środa [21.07.2010, 18:46:59] • [IP: 95.40.222.***]

Tak inicjatywy się chwali w Kamieniu, bo 2 lata temu w Dziwnowie nie można było nikomu otworzyć muzeum w Dziwnowie.Dobrze, że była biblioteka i chociaż tam można było coś ludziom pokazać, bo Pan August nie miał miejsca...A było nas 9(dziewięć) osób które miały naprawdę PIĘKNE rzeczy.

Gość • Wtorek [20.07.2010, 15:57:29] • [IP: 178.42.192.**]

Takie wykłady są ciekawe. Pana Klasika tylko podziwiać za chęć. Więcej takich wykładów - tematy są, bo na stronie jest sporo ciekawych artykułów do rozwinięcia- wystawa na 65lecie, archeologiczne, kościoły, czas powojenny. Pomyślcie o tym panowie autorzy ze strony - Grzesiu i Błażejku.

SAMAEL • Wtorek [20.07.2010, 12:11:06] • [IP: 95.40.100.***]

Zgodzę się tylko, że nie każdy wykształcony jest od razu najmądrzejszy.Ale P.Klasik nie jest dobrym historykiem-wręcz przeciwnie.Owszem ma dobre dojścia ale to za mało, trzeba być konsekwentnym w swoim działaniu, bo takich historyków jest na pęczki, a wręcz każdy który ma detektor w dłoni i lata po naszych lasach...

Gość • Niedziela [18.07.2010, 19:46:53] • [IP: 77.255.23.***]

Maslowski jest słaby, historykiem nie musi byc osoba wyksztalcona nieraz pasjonat moze zgasić wyksztalconego. ... pan Radomski nie byl historykiem tylko aptekarzem ale dzieki jego wiedzy napisałem pracę magisterką z historii katedry i festiwali. .. ludzie to ze ktos ma szkołe nie znaczy ze jest lepszy. ..pan marian jest mocny w historii naszych ziem...

Gość • Piątek [16.07.2010, 08:05:27] • [IP: 83.9.115.**]

No właśnie kto jest kto kontrowersyjna postać historia i pantoflofe fe. .. od 70 lat.

Gość • Czwartek [15.07.2010, 17:16:33] • [IP: 83.168.86.**]

No właśnie: rodzi się pytanie kto jest kto? Czy politykami są tylko te osoby, które ukończyły politologię na uniwersytecie czy innej uczelni, czy te osoby co czynnie angażują się w działalność polityczną. Czy pisarzami są tylko ci, co ukończyli polonistykę czy inną filologię, czy osoby mające dorobek wydawniczy w tym nagrody literackie np. Nobla? Ilu wybitnych polskich dziennikarzy ma ukończone studia dziennikarskie. Połowa polskich aktorów nie ma ukończonych studiów aktorskich, a piosenkarek i piosenkarzy wokalistyki czy innych szkół muzycznych. A nazywamy ich aktorami i wokalistami czy piosenkarzami. Dotyczy to wiele dziedzin życia społecznego, politycznego i kulturalnego. Czy poetą był Czesław Miłosz, czy artystą był Nikifor. Można nazwiska mnożyć. Co daje prawo używania tytułu, dorobek czy ukończenie odpowiedniego wydziału uczelni i potem słodkie nieróbstwo? I to by było na tyle - jak mawiał pewien klasyk polskiej satyry.

herman • Środa [14.07.2010, 22:22:51] • [IP: 95.41.7.**]

Poza tym Pan Klasik o ile wiem nie jest HISTORYKIEM z wykształcenia tylko" pasjonatom"histori. Nie można być historykiem bez wykształcenia-historykiem może być Pan Masłowski lub prof Filipowicz.Tak samo nie może być nauczycielem gość po ogólniaku...

herman • Środa [14.07.2010, 14:11:02] • [IP: 95.41.164.**]

Z niego taki historyk jak ze mnie astronauta.Ma ciekawe dojścia do byłych pomorzan ale niepotrzebnie KOLORYZUJE.To MY piszemy historię tych ziem i Panie Marianie nie można koloryzować, bo nasze wnuki i prawnuki będą się tego uczyły.Niech będą to suche fakty -ALE FAKTY!! Prosty przykład właśnie chyba nawet na waszej stronie a na pewno w Głosie Szczecińskim w artykule P.Mariana było zdjęcie" uciekinierzy z pomorza zachodniego"-1.komu w tedy się chciało robić zdjęcia jak WSZYSTKO się waliło??2.Jak się dobrze przyjrzeć to w tle są góry-ciekawe gdzie my tu w okolicy 100-150 km mamy TAKIE góry. 3. doszedłem do takich publikacji gdzie to samo zdjęcie było podpisane jako" ucieczka Niemców sudeckich". Mam podawać więcej??P.Marian ma szczęście-bo nie mam osobiście czasu i nie ma akurat moich znajomych, którzy by udowodnili, że w wielu rzeczach myli wątki...

Gość • Środa [14.07.2010, 08:24:20] • [IP: 83.21.204.***]

Kamieńska kontrowersyjna postać od 70 lat.

Gość • Wtorek [13.07.2010, 09:42:27] • [IP: 77.255.21.***]

mylisz się własnie historyk z niego niezły jest...a że jest inny to jego sprawa.

Gość • Poniedziałek [12.07.2010, 23:51:47] • [IP: 83.168.86.**]

lepszych wykładowców nie macie, ja tam nie pójdę, pamiętam go z 90 lat, fe, a że robi teraz fotki to jeszcze żaden historyk z niego

Gość • Poniedziałek [12.07.2010, 23:05:39] • [IP: 94.197.24.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Oglądasz 1-15 z 15
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Uwaga! Dziś i jutro (10/11.01) prognozowany bardzo silny wiatr. Możliwe zawieje i zamiecie śnieżne oraz oblodzenie dróg. Zachowaj ostrożność ■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■