POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Poniedziałek [24.11.2014, 17:56:23] • Kamień Pomorski

Stanisław Kuryłło na temat debaty

Stanisław Kuryłło na temat debaty

fot. ikamien.pl

Oświadczenie Stanisława Kuryłły kandydata na burmistrza Kamienia Pomorskiego w sprawie debaty. Szczeciński Instytut Spraw Społeczno Gospodarczych poinformował mnie o debacie z Panem Karpińskim przed drugą turą wyborów na burmistrza Kamienia Pomorskiego. Jest to instytucja dla mnie kompletnie nieznana, a co za tym idzie niewiarygodna. Sądzę również, że forma debaty, termin, miejsce oraz osoba prowadząca, powinny być wspólnie ustalone przez sztaby wyborcze kandydatów. Ubolewam, że debata taka nie odbyła się przed pierwszą turą wyborów z udziałem wszystkich kandydatów na burmistrza Kamienia Pomorskiego.

Przez ostatnie cztery lata nieustannie zapraszałem Pana Karpińskiego do debaty na temat gminy Kamień Pomorski, gdyż od ośmiu lat jestem radnym Rady Miejskiej w Kamieniu Pomorskim. Osobiście złożyłem dziesiątki interpelacji, wniosków, zapytań i próśb. Klub radnych Nasza Gmina złożył ich setki! Na część z nich nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, w części odpowiedzi były nie na temat, w części nawet wymijające i aroganckie. Pan Karpiński ignorował nasze uwagi, odmawiał ujawnienia dokumentów, nie dopuszczał do dyskusji, a często także mijał się z prawdą. Z przykrością muszę stwierdzić, że jego postawa niejednokrotnie nosiła znamiona braku szacunku dla funkcji radnego – reprezentanta mieszkańców gminy.

Dzisiaj najważniejsza jest dla mnie debata z Mieszkańcami Gminy Kamień Pomorski. Interesują mnie przede wszystkim ich problemy, a także ich pomysły na rozwój Naszej Gminy. Pod tym kątem ułożony jest mój przedwyborczy kalendarz - codziennie spotykam się z ludźmi. I to jest prawdziwa, owocna dyskusja.

Chętnie jednak podejmę debatę z panem Karpińskim. Proszę Pana Karpińskiego o wyznaczenie osoby do kontaktu w sprawie naszej debaty. Zróbmy to jak należy- z poszanowaniem zasad demokracji, czyli z szacunkiem dla kandydatów jak i uczestników spotkania. Proponuję, by nasze sztaby wspólnie ustaliły formę debaty i wszystkie niezbędne szczegóły tak, aby Mieszkańcy mieli pewność, że debata będzie uczciwa, bezstronna i będzie w niej miejsce na trudne i niewygodne pytania. Z ramienia KWW Nasza Gmina – Nasz Powiat osobą odpowiedzialną za debatę jest Marek Świderski.

Kamień Pomorski, 21. 11. 2014.
Stanisław Kuryłło


komentarzy: 88, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-88 z 88

Gość • Środa [04.02.2015, 16:40:56] • [IP: 83.16.227.**]

Tylko Dlaczego Nasz Nowy Burmistrz chce usunąć GZOO ? Poco ?! Przeszkadza mu budynek i woli pozbawić ludzi pracy ?! Już wolałem byłego burmistrza 1!!

Gość • Piątek [28.11.2014, 13:36:49] • [IP: 95.41.76.***]

czytają wasze kometarze stwierdzam jedno umiecie tylko gderac a jak chciałam zebrac wszystkich pod gmine abyśmy to my decydowali o naszej gminie to się nikt nie zjawił, bo się boicie karpińskiemu w oczy prawdę wygarnąć a przecież jak byś my wszyscy murem staneli to co on by mógł, jedynie zejsc ze stanowiska burmistrza.Dlaczego nie zbierzemy się wszyscy my biedny naród i nie ruszymy do boju na naszych posłów, burmistrzów radnych itp..??

Gość • Wtorek [25.11.2014, 20:48:08] • [IP: 83.11.217.**]

Oddaję głos na Mickey Mouse.

Gość • Wtorek [25.11.2014, 16:30:38] • [IP: 31.61.130.***]

Tylko Kuryllo, to nowa jakość, nowe ambicje!

Gość • Wtorek [25.11.2014, 14:39:15] • [IP: 78.30.120.***]

To jeszcze ja JAŻĄBEK Wacław bo w zeszłym tygodniu nie wrzucałem komentarzy bo byłem chory, mam zwolnienie u bu du bu u bu du bu niech żyje nam burmistrz naszego klubu niech żyje nam … dobrze wyszło szefie ?

Gość • Wtorek [25.11.2014, 14:13:38] • [IP: 178.181.245.***]

Mateusz co z twoim słynnym żeglowaniem, zmieniasz na internet?

Gość • Wtorek [25.11.2014, 14:11:16] • [IP: 193.29.255.***]

Kamieński cyrk! Dość mam obecnych układów, czas na zmiany!

Gość • Wtorek [25.11.2014, 14:11:07] • [IP: 95.50.241.***]

panie Bronku nie jesteśmy z panem.

Gość • Wtorek [25.11.2014, 12:55:23] • [IP: 83.23.105.***]

Panie Bronku jesteśmy z Panem

Gość • Wtorek [25.11.2014, 12:48:26] • [IP: 95.41.193.**]

Oddaje głos na Pana Karpińskiego !!

Gość • Wtorek [25.11.2014, 12:38:00] • [IP: 83.14.209.**]

Tak spotyka się z ludźmi-jeździ po wioskach i przekonuje-to się nazywa parcie na władzę-TROCHĘ CHYBA NALEŻY SIĘ BAC TEGO PANA

Gość • Wtorek [25.11.2014, 12:16:08] • [IP: 31.1.44.***]

Krętacze i oszuści łącznie z tym co odpuszcza im to wszystko. Żerują na ludziach zmanipulowanych mediami. Bóg z góry to wszystko widzi i w odpowiednim czasie rozliczy czarne owce polityki. Nie wywiniecie się. Jóź się bójcie.

Gość • Wtorek [25.11.2014, 11:41:44] • [IP: 84.39.162.***]

Trzydzieści miejsc pracy ? Fantastycznie karpiu wraz ze swoim dworem będzie miał etaty jak w końcu skończą okupować ratusz

Gość • Wtorek [25.11.2014, 11:24:19] • [IP: 213.155.173.***]

A panStanisław za plecami Swiderskiego stoi jestem ciekawa kto by rzadził człowiek ktory pare lat temu uciekł z kamienia bo w okół jego osoby zrobił się szum przypomnijcie sobie drodzy internauci i zadajcie pytanie właśnie dlaczego?

Gość • Wtorek [25.11.2014, 10:35:23] • [IP: 80.52.227.***]

kazdy ma prawo uczestniczyc w takiej debacie, ale radzilabym zakleic usta i zwiazac soltys Grebowa, pana Szlawskiego i Zaka. zapewne pana Klamborowskiego tez. A ja sie ciesze ze w koncu ludzie zobaczyli z jaka banda radni opozycji mieli do czynienia cale ostatie 4 lata.

Gośc • Wtorek [25.11.2014, 10:32:19] • [IP: 195.205.28.***]

Na ulicy Szczecinskiej za Orlenem rzeczywiscie wylewaja fundamenty. Ta budowa naprawdę sie zaczyna, zaklad parcy ktory przyjmie 30 ludzi

Byly dyrektor • Wtorek [25.11.2014, 10:30:00] • [IP: 195.205.28.***]

Karpiński wystartował w wyborach tak samo jak Abramowicz. Obaj byli pracownikami Jedrzejewskiego. Każdy ma prawo wystartować takie jest zycie, jest demokracja, Ale po co bic piane dzis po 2 kadencjach, to typowo złożliwe działanie. Chcialbym mieć takiego zastępce w pracy jak Jedrzejewski, ma klase facet i tyle

Gość • Wtorek [25.11.2014, 09:34:02] • [IP: 87.205.67.***]

Pan burmistrz jak taki przedsiębiorczy to proszę nie założy firmę zatrudni ludzi co spowoduje mniejsze bezrobocie, a jak nie poszło po jego myśli to wymyśla debaty, poparcia przez czołowego polityka PO. Wydawać nie swoje pieniądze jest bardzo łatwo i twierdzić co ja nie zrobiłem. jak dobrze pamiętamy obiecywał, że parking przed ratuszem bezie otwarty i nic z tego. Jestem za tym żeby debaty odbywały się przed I turą wyborów, a nie teraz jak grunt pali się pod nogami. Zwolennicy Pana burmistrza zastanówcie się kto za sznurki pociąga u nioego.

Gość • Wtorek [25.11.2014, 09:19:45] • [IP: 46.215.127.***]

pytam po raz milionowy;DLACZEGO optymistycznie/mylnie/MYSLICIE i wierzycie, ze wojt, burmistrz, prezydenci poszczegolnych szczebli urzedniczych sa zainteresowani bezposrednim TWORZENIEM MIEJSC PRACY? cala rzesza urzednikow ZYJE ze SCIAGANIA HARACZU. dlaczego nie pytamy o obnizanie podatkow, zmniejszanie kadry urzedniczej, podwyzszony wiek emerytalny, wysokosc minimalnych emerytur i rent. ZADEN burmistrz nie podjal TYCH tematow.wszyscy bawia sie w polityke unikow i obietnic

Gość • Wtorek [25.11.2014, 08:39:25] • [IP: 83.15.116.***]

A co pan, panie Kuryłło na tym zdjęciu taki zasępiony? Kiedy nie potrafi się mówić spokojnie i rzeczowo, mając wiarygodne plany i rzetelne argumenty, to rzeczywiście stanąć naprzeciw takiego adwersarza, jakim jest Karpiński, to trudna sprawa!

Gość • Wtorek [25.11.2014, 08:13:59] • [IP: 83.23.89.*]

Przypomnijcie sobie co Karpiński zrobił Jędrzejewskiemu. Podał on mu palec, a ten mu rękę odgryzł. W 2004 r. zatrudnił go na swego zastępcę a tenże zastępca wygryzł go w 2006 r. ze stołka burmistrza. Tego zapomnieć nie można. Bo to prawdziwa natura Karpińskiego.

Kali. • Wtorek [25.11.2014, 00:37:57] • [IP: 5.174.17.***]

213.158.221 " w następnych wyborach kogoś innego wybierzemy" trele fele dutki. Następnego Kowalskiego kandydata na burmistrza w 2018 tez gównem obrzucicie.

Gość • Wtorek [25.11.2014, 00:31:51] • [IP: 178.181.64.***]

Marionetką jesteś Staś, weź zrób sobie rachunek sumienia zanim cię nie przerobią i będzie wstyd. Mydlisz ludziom oczy, gadasz co chcą usłyszeć a sam w to nie wierzysz, a idź ty...

oddam głos na Stasia • Wtorek [25.11.2014, 00:14:45] • [IP: 89.69.145.***]

Jak przeglądam wpisy to ciągle to samo IP-213.158. Klakierzy Bronka, ciągle ci sami. I to samo wpisują. Żenada.

Życzliwa • Wtorek [25.11.2014, 00:11:50] • [IP: 89.69.145.***]

Do [IP: 5.174.99.***] Śmieszny jesteś...Kudłaty sam podjął decyzję, że idzie sam do wyborów. I je sromotnie przegrał więc dlaczego wtrącasz zdanie o piekarzu? On zrozumiał, że bez Kołoszuka można wygrać w Kamieniu dlatego jest w KWW Nasza Gmina- Nasz Powiat. I bardzo dobrze.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 23:50:33] • [IP: 176.221.120.***]

To jasne, bo wieprzowina jest bliżej koryta.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 23:22:43] • [IP: 93.105.179.***]

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:09:23] • [IP: 83.8.103.**] Super komentarz !! Tacy ludzie przywracają wiarę w człowieka !! Ja Cię też kocham :)

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 23:21:01] • [IP: 5.174.99.***]

Stasiu uważaj na piekarza bo cię sprzeda jak kudłatego,

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 22:59:44] • [IP: 93.154.208.***]

Ci co tak gorliwie wyliczają zalety karpia z pewnością należą do jego ‘stajni’ i trzęsą gaciami przed utratą stołka nie bójcie się karpiści przez piętnaście lat waszych rządów z kamienia wyjechały setki osób (z pustymi brzuszkami) stworzyliście tyle miejsc pracy że na pewno znajdą się dla was jakieś lukratywne posady np. kasjerów w kamieńskich biedronkach

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 22:52:40] • [IP: 89.229.84.***]

Do Gościa z 21.28 absolutnie żadnych kaczek - my już od dawna nie gustujemy w drobiu

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:50:03] • [IP: 213.158.221.***]

A kto panu pisał tekst?

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:45:22] • [IP: 46.215.65.***]

czas na zmiany! ostatnie rządy duetu J&K wskazują, że brak jest pomysłu na miasto!

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:28:48] • [IP: 176.221.120.***]

Może u pana Haribo na Wolińskiej albo zapiecku, a prowadzącym niech będzie redaktor jedyny, bezstronny i wiarygodny spod znaku ukraineczki. Ciepłe bułeczki bedą, wpadnie na obiad jakaś kaczka, tylko Stasiu nie zapomnij wsiąść ulotki Koloszuka bo trzeba będzie trochę o programie wyborczym powiedzieć, Kamień Pomorski wita.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:25:01] • [IP: 213.158.218.***]

Świder z Żelkiem go potem wysiudają, żal Stacha się dał wkręcić. Ja potrzebuję poczucia bezpieczeństwa, a nie jakichś rewolucji. Karp mi odpowiada, najwyżej w następnych wyborach kogoś innego wybierzemy, ale nie Stacha z tą całą sitwą za plecami. A na razie niech sobie Karp kontynuuje inwestycje, po co przerywać?

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:24:53] • [IP: 83.21.8.**]

Karpiński kto to taki, kim jest, co potrafi?. Złudzeniami żyjecie odpowiadając, że wiecie. Nie wiecie bo Karpiński jest skryty i nieprzystepny.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:18:49] • [IP: 46.215.37.***]

Każdy inny lepszy niż obecna ekipa, której wory obrosły muszlami i postępuje jak Putin czyli chce rządzić w nieskończoność, a to rodzi patologię, kolesiostwo, synekury i potężne napięcia wśród ludu czyli poddanych dworu.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:15:52] • [IP: 213.158.221.***]

Świder z Żelkiem go potem wysiudają, żal Stacha się dał wkręcić. Ja potrzebuję poczucia bezpieczeństwa, a nie jakichś rewolucji. Karp mi odpowiada, najwyżej w następnych wyborach kogoś innego wybierzemy, ale nie Stacha z tą całą sitwą za plecami. A na razie niech sobie Karp kontynuuje inwestycje, po co przerywać?

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:10:08] • [IP: 195.205.28.***]

Porażka!Piekarz i rudy ciągną za sznurki, a Stachu skacze jak palant i myśli, że wygra.Społeczeństwo kamieńskie jest bardzo mądre i nie da się nabrać na taki układ.Wygra rozsądek i ludzie zagłosują na Karpińskiego.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:10:02] • [IP: 95.41.225.***]

Dzisiaj była debata we Wrzosowie i Pan Stanisław nie unika trudnych pytań.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:09:23] • [IP: 83.8.103.**]

Ludzie, przestańcie jazgotać.Ja Was wszystkich też...kocham.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:02:37] • [IP: 81.219.200.***]

jak czytam połatane ulice-to mnie skręca.Dosłownie w każdym mieście są te same problemy, i też mają połatane i dziurawe drogi.Patrzę na wszystkie inwestycje i muszę przyznać że gołym okiem widać że miasto się rozwija.Najgorzej jak trzeba mówić aby mówić.Nie pasuje mi Pan Kuryłło, pomijam wykształcenie.Być radnym 8 lat i tak się zachowywać to nie przystoi przyszłemu burmistrzowi, nie z takim zapleczem.Pan KARPIŃSKI PODKREŚLAM W PEŁNI ZASŁUGUJE NA TO TAK ODPOWIEDZIALNE STANOWISKO BURMISTRZA

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:00:01] • [IP: 83.11.72.***]

mysliciej

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:59:15] • [IP: 37.152.18.***]

peka bo kar[piński by go zjadł

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:57:17] • [IP: 83.23.134.***]

kurylo kto to taki kim jest co potrafi co zrobil /

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:54:00] • [IP: 83.21.189.***]

Panie Stasiu jestesmy z panem całym sercem. Oddajemy głosy i życzymy powodzenia.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:53:19] • [IP: 176.221.120.***]

Bronek dno

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:53:11] • [IP: 89.229.84.***]

Pan Kuryłło ma zwyczajnie strach przed debatą z Panem Karpińskim i wymyśla preteksty. Burmistrz takie, a nawet o wiele trudniejsze debaty musi odbywać bardzo często. Jak Pan się boi przeciwnika politycznego na lokalnym gruncie to jak Pan sobie da radę w negocjacjach z urzędami, bankami czy poważnymi firmami?

poter • Poniedziałek [24.11.2014, 20:45:44] • [IP: 83.23.134.***]

Bronek mieszkania socjalne . to koniec...

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:41:06] • [IP: 83.23.134.***]

Bronek ok

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:39:49] • [IP: 81.219.207.***]

Z tego co słyszę pionki się odwróciły na korzyść burmistrza obecnego. W następnej turze widać, że ludzie czują się bezpiecznie przy Panu Karpińskim

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:35:56] • [IP: 46.215.45.**]

Panie Staszku, jestem osobą po 50 tce, mam pracę jakiś dorobek życia, ale mam nadzieję, że będzie Pan pamiętał o młodych ludziach, którzy kończą szkołę i nie wiedzą co mają dalej ze sobą robić, bo nie ma pracy. Rozwój gminy to także turystyka całoroczna, mamy piękne tereny, woda dookoła nie tylko praca sezonowa. Życzę Panu powodzenia aczkolwiek będzie trudno, ale niech Pan się nie załamuje i ma więcej kultury i szacunku od byłych włodarzy.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:34:32] • [IP: 157.157.68.***]

Popieramy Karpińskiego bo : 1.Jest skuteczny zarówno w pozyskiwaniu pieniędzy (rocznie 10 mln każdego roku jak i w prowadzeniu dużych inwestycji 2. Założył w Kamieniu Specjalną Strefę Ekonomiczną 3.Jest bardziej ekspertem w samorządzie niż politykiem 4.Jest rozpoznawalny w środowiskach biznesowych jak i w administracji rządowej i samorządowej 5.Jest pracowity, skuteczny, przestrzega prawa szanuje ludzi 6.Doskonale zna miasto i jego problemy STAWIAMY NA WIED

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:28:01] • [IP: 83.8.103.**]

Zostawcie mnie wreszcie w spokoju!

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:26:19] • [IP: 77.254.183.**]

Tyle lat rządzenia a ulice ciągle połatane, dziura na dziurze, jak na taczce go wywiozą to się dopiero wytrzęsie!!

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:21:03] • [IP: 79.186.48.**]

stasiu tak powiem ci prosto w oczy to żelek i ask cię w to wkręcili nie żaden świderski bo to taki sam tępak jak ty. daj sobie spokuj bo i tak za jakiś czas kamień zrobi ci referendum. a jeszcze za sprawą niektórych pazerniaków z twego otoczenia kturzy są pazerni na władzę i kase znajdziesz się w ciupie.szkoda ciebie i twej rodziny.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:14:28] • [IP: 185.4.215.***]

W całej Polsce takie instytucje organizują debaty kandydatów na wójtów, burmistrzów, prezydentów. Jeżeli dla Pana podmiot zewnętrzny niezależny, w tym dziennikarz TVP Szczecin jako prowadzący jest niewiarygodny, to ręce opadają. Co wy tam na zapleczu piekarni uradziliście, czego Pan się boi. Karp nie gryzie. A mieszkańcy chętnie posłuchają nie pustych haseł a konkretnych spraw, pytań i Pana, powtarzam, Pana wypowiedzi.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:14:07] • [IP: 83.21.218.***]

RRAWO STANISŁAW. BARDZO MĄDRZE. JESTEŚMY Z TOBĄ.

piekarz • Poniedziałek [24.11.2014, 20:11:59] • [IP: 77.255.17.***]

piekarnia w Kamieniu podejmuje takie decyzje, gdzie i z kim się debatuje prawda Stachu?

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:10:19] • [IP: 46.113.4.**]

STACHU NIE DAJ SIĘ SPROWOKOWAĆ KARPIŃSKIEMU SIĘ GACIE PALĄ WIE ŻE PRZEGRA SZUKA KIBICÓW I WOLNYCH SŁUCHACZY CZEGO ON NIE ZROBIŁ I CZEGO NIE ZROBI JEBO 5 MINUT MINEŁO NA KURONIA PUJDZIE NIECH SIĘ WYTŁUMACZY Z ŻUŁCINA MOTOKROSU CAMPINGU I Z CHOTELU CO SIĘ SPALIŁ LUDZIE JAK BYDLAKI SPALI GDZIE ON WTEDY BYŁ NIECH ODPOWIE UCZCIWIE PRZED WYBORCAMI JAKA POMOC Z KARPIA STRONY NIECH IDZIE POLATAĆ ROWEREM PO TYCH ROZWALONYCH DRAGACH KAMIEŃSKICH WYTRZEPIE GO TO DA SOBIE SPOKUJ Z WYBORAMI

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:05:05] • [IP: 79.184.202.***]

bojam się

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 20:03:06] • [IP: 37.248.25.**]

Wyszło szydło z worka. Pan Stanisław jak ognia unika debaty twarzą w twarz z Burmistrzem, a dlaczego- odpowiedź jest prosta. Pan Stanisław nie ma pojęcia o zarządzaniu czymkolwiek, o pozyskiwaniu środków unijnych i co najważniejsze o naszej gminie. Mówienie że złożyliśmy wiele zapytań interpelacji nie świadczy o wiedzy przedmiotowej tylko o ignorancji wobec problemów jakie frustrują nasze społeczeństwo. Należało pomóc Burmistrzowi w ulepszaniu naszej Gminy, a nie tylko wysuwać żądania do realizacji nie wskazując źródła finansowania. Taka jest cała frakcja pana Stasia. I jeszcze jedno osoba do kontaktu" Pan" Świderski ręce opadają ten pan który za grosz nie ma kultury, na potrzeby kampanii wyborczej cedził przez zęby uprzejmości wbrew swojej natury. Takimi ludźmi się Stasiu otoczyłeś że ci współczuję, wycisną z ciebie wszystkie soki i porzucą. Wszystkiego dobrego ci życzę ale na ciebie nie zagłosuję.

pracownik mariny • Poniedziałek [24.11.2014, 19:59:05] • [IP: 195.205.28.*]

Stachu i Świderski zespół godny zaufania ! Jestem z Wami

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:58:10] • [IP: 93.105.179.**]

Staszek trzymaj sie nasza rodzina i znajomi sa zToba a oni niech sobie pisza co chca

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:54:45] • [IP: 77.255.16.***]

Mój głos tez pan ma czas na Z M I A NY bez czarnych

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:52:56] • [IP: 83.21.189.***]

stach to tylko pionek wszystkim rządzi swider

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:52:23] • [IP: 77.254.183.**]

Nie martw się Stachu !! moja rodzina i znajomi z Anatola przekazujemy Tobie głosy. Wypowiedź Twoja jest mądra i zasadna, mi również coś w tej debacie śmierd...

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:47:39] • [IP: 31.1.198.*]

I dobrze napisał

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:31:06] • [IP: 79.186.171.**]

Uuuu... Jak pan Kuryłło czegoś nie zna, to od razu jest to niewiarygodne ?? Panie Stanisławie, więcej pokory by się przydało. Potwierdza Pan swój brak doświadczenia i niestety dobrze to o Panu, jako kandydacie, nie świadczy.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:27:03] • [IP: 37.248.255.***]

IKamien to serwis gdzie można napisać komentarza krytyczny wobec Kuryłły nie tak jak w * Wydaje mi się, że na * można napisać tylko jeden krytyczny komentarz w stosusnku do Kuryłły, pozostałe moje komentarza (każdy w innym 'artykule') nie pojawiają się. Miałem kiedyś szacunek do Kuryłły, ale od czasu gdy usłyszałem od wielu osób co ostatnio w czasie pierwszej tury wyborów działo się na Wolińskiej to zupełnie go straciłem. I ta cała jego świta.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:20:44] • [IP: 77.254.85.***]

Pan Stanisław długo myślał na debatą, w niedzielę spotkał się nad piekarnią i razem wymyślili oświadczenie (sam nie może podjąć decyzji)

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:10:32] • [IP: 109.243.94.**]

Ma facet rację, mało informacji o organizatorze! Niech wspólnie z Karpińskim zorganizują, jak powiedział. Z chęcią wpadnę!

U • Poniedziałek [24.11.2014, 19:07:17] • [IP: 83.21.233.***]

Kuryłło, wioski na Ciebie liczą. Może wyjdziemy za Twojego panowania z tego ciemnogrodu do cywilizacji.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 19:01:24] • [IP: 83.21.221.**]

Wydaje mi się że burmistrz musi mieć swój plan, a nie szukać pomysłów u mieszkańców. Dwie kadencje radnego to już sporo czasu, żeby dowiedzieć się o problemach mieszkańców i o tym co jest ważne.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:57:54] • [IP: 83.21.167.**]

Może skończmy z pisaniem tych głupich komentarzy. Sprawę debaty zostawmy kandydatom, a sprawę wyboru burmistrza wyborcom. Co niektórzy robią tu z siebie idiotów, jakby to komentarze głosowały.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:57:13] • [IP: 83.23.202.***]

nie tak to powinno wygladac to wygląda jak obmawianie a miało być na temat i debata nie podoba mi się tak gra przedwyborcza to jest ostatnia prosta i debata jest potrzebna

Rufus • Poniedziałek [24.11.2014, 18:50:59] • [IP: 81.219.200.***]

Bronisław Karpiński jest samorządowcem który posiada spójny system wartości na którym, jak na trwałym fundamencie realizuje stawiane sobie i zespołowi cele. Posiada konkretną strategię zmian otoczenia w którym żyjemy. Jest wiarygodny, szanuje ludzi i cechuje go konsekwencja w działaniu. Potrafi zagospodarować kapitał ludzki, wykorzystać jego potencjał, budować zespoły pracowników do poszczególnych zadań, być liderem i przewodnikiem. Dąży do zgody i buduje jedność społeczną, mimo naturalnych, indywidualnych różnic. Widzi możliwości i wartość dodaną które wynikają z synergii działania zespołu. Dowodem na to są min zrealizowane inwestycji w latach 2010-2014 za kwotę 100 mln zł. To są fakty

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:48:33] • [IP: 83.168.86.***]

panie Kuryłło debata to dla ciebie cos nowego a ratusz nie osiagalny wymówki to tamto widać to po twarzy. STARY BURMISTRZ TO NASZ BURMISTRZ PANIE KURYŁŁO MOŻE ZA 4 LATA

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:47:51] • [IP: 37.248.255.***]

Panie Stanisławie popieram pana w 100%. Pana konkurent nie spodziewał się takiego obrotu sprawy dlatego wcześniej unikał debat. Teraz wg mnie to już na takie gierki jest za późno. Popieram Pana bo" pora na zmiany"!!

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:41:56] • [IP: 83.11.81.***]

Debata nic nie zmieni znamy wszyscy obietnice bez pokrycia pana Karpinskiego lejwoda, panie Stanisławie licze na to ze pan wygra i cos zmieni w naszyn powiacie.

Valerianus Maximus • Poniedziałek [24.11.2014, 18:39:25] • [IP: 81.219.200.***]

Kołoszuk sprzedał motokros i Polonię masz mój Głos Bronek jesteś ok

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:28:37] • [IP: 87.205.70.***]

Panie Stanisławie brak Panu KOMPETENCJI aby zasiąść do debaty.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:23:51] • [IP: 109.243.127.***]

A moj stachu juz nie za klamstwa jakos na spotkaniu w trzebieszewie uzywales innych zwrotow pamiec ci szeankuje a kto na sesjach wykrzykiwal odnosnie warcislawia bardzo nie ladnie myslisz ze ludzie nie pamietaja oj pamietaja

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:22:54] • [IP: 195.205.28.***]

Oj panie Kuryłło szare komórki już się wyczerpały, a siwych włosów na głowie coraz więcej.I mamy efekt bezradności.Na pewno pan przegra.Te komentarze nienawistne odbiją się na panu.Ludzie mądrzy nie zagłosują na tak ordynarnego człowieka.Debata jest potrzebna i wówczas okaże się kto tu jest górą.

Mieszkańcy • Poniedziałek [24.11.2014, 18:21:26] • [IP: 81.219.200.***]

Popieramy Karpińskiego bo : 1.Jest skuteczny zarówno w pozyskiwaniu pieniędzy (rocznie 10 mln każdego roku jak i w prowadzeniu dużych inwestycji 2. Założył w Kamieniu Specjalną Strefę Ekonomiczną 3.Jest bardziej ekspertem w samorządzie niż politykiem 4.Jest rozpoznawalny w środowiskach biznesowych jak i w administracji rządowej i samorządowej 5.Jest pracowity, skuteczny, przestrzega prawa szanuje ludzi 6.Doskonale zna miasto i jego problemy STAWIAMY NA WIEDZĘ, UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE I DOŚWIADCZENIE,

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:15:51] • [IP: 157.157.68.***]

No i wszystko jasne. Blady strach obleciał stacha. Czyli nie jest godny stanowiska burmistrza.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:08:03] • [IP: 89.66.210.***]

bardzo madre slowa Panie Kuryllo! popieram!

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:04:21] • [IP: 37.7.53.***]

Panie Kuryłło co Pan ściemnia! Broni się Pan jak może przed tą debatą. Zwykle tchórzostwo i tyle. Wstyd Panie Kuryłło wstyd!! Ja na pewno na Pana nie zagłosuję. Czuję że poparcie Panu spadnie skoro takie niepopularne przyjmuje Pan stanowisko w sprawie debaty.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:01:25] • [IP: 77.112.99.***]

za zolcin klecia i camping oraz motocros moj glos jest twoj Stachu!

Oglądasz 1-88 z 88
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Uwaga! Gołoledź i oblodzenie w Zachodniopomorskiem – trudne warunki na drogach od dziś, godz. 8:00. Intensywne opady marznące mżawki i deszczu utrudnią poruszanie się pieszym i kierowcom. Zachowaj ostrożność – śliskie chodniki i jezdnie! ■ W Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim odbyło się w sobotę posiedzenie Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Tematami przewodnimi były trudna sytuacja meteorologiczna w naszym województwie oraz ognisko pryszczycy, które wykryto u bydła w przygranicznym powiecie Maerkisch-Oderland. W związku z tym ostatnim, na granicy specjalnym nadzorem zostaną objęte transporty zwierząt z Niemiec ■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■