POGODA

Reklama

Wydarzenia

Artykuł sponsorowany • Piątek [21.11.2014, 13:23:18] • Wolin

STOP KŁAMSTWOM!

STOP KŁAMSTWOM!

fot. Organizator

Drogi Wyborco przeczytaj tą ważną informację! Ilość nieprawdziwych informacji rozpowszechniana przez kandydata na Burmistrza pana Witolda Rudnickiego oraz zaciekłość w dążeniu do dezinformacji jest wielka, stąd decyzja Burmistrza Wolina Eugeniusza Jasiewicza o publikacji faktów w odpowiedzi na pomówienia.

Burmistrz Wolina zaprasza mieszkańców gminy na debatę 27 listopada 2014 r., godz. 18.00 – przyjdź do Dworku!

Jak pisać kłamstwa i unikać kary?
Nieszczęsna jest ustawa o prawie prasowym, która daje ogromną władzę każdemu kto zechce zostać redaktorem lokalnego czasopisma czy też lokalnego portalu internetowego.
Publikowane artykuły przede wszystkim w tak zwanych tabloidach mogą być rozpowszechniane bezkarnie i bez ograniczeń czasowych. Niektóre wydawnictwa dla sensacji wykorzystują niedomówienia, tworząc nieprawdziwy obraz rzeczywistości, aby osiągając swój niecny cel. Od takich informacji odwołanie na drodze prawnej jest bardzo trudne! Nie można sprostować tego co nie zostało opublikowane (niedomówienia).
Drugą formą oszustwa jest bezpośrednia publikacja kłamstw, nie patrząc ani na literę prawa ani na jakikolwiek kodeks etyczny. Sprawę sądową można założyć i czekać na jej rozstrzygnięcie niejednokrotnie kilka lat. Po skazaniu za głoszenie nieprawdy, na końcu wydawnictwa ukarze się (lub nie) sprostowanie pisane drobną czcionką. Czy dalej taki redaktor może pisać? TAK!
Niechlubnym tego przykładem jest dwutygodnik Pomorzanin, którego podający się za redaktora naczelnego pan jest winien za różnego rodzaju świadczenia i usługi kilkunastu osobom kwotę ponad 190 tysięcy zł. Pan „redaktor” jest więc na swój sposób „uczciwy” i wszędzie szuka nieuczciwości. Czuje się dobrze, jest mu z tym jeszcze lepiej i pisze dalej…, a „gońcy” (kimkolwiek by nie byli) roznoszą gazetkę „od drzwi do drzwi”!

Nie daj się oszukać obietnicom bez pokrycia!
Dlaczego program pana Rudnickiego jest nieprawdziwy, a hasła puste?


Likwidacja wolińskiej filii Powiatowego Urzędu Pracy - Kłamstwo!

Dyrektor PUP w Kamieniu Pomorskim (urzędnik podlegający Staroście Kamieńskiemu, a nie Burmistrzowi!) podjęła decyzję o likwidacji filii w Wolinie, zapewniając w liście do Burmistrza o efektach płynących z reorganizacji pracy PUP. Wszelkie formalności z tą instytucją załatwiane będą zgodnie z zapewnieniami pani Dyrektor w Wolinie przez pracownika, który będzie cyklicznie przyjmował zainteresowanych w Wolinie. Będący w Wolinie Minister Pracy i Polityki Socjalnej – Władysław Kosiniak-Kamysz – na spotkaniu z mieszkańcami potwierdził, że powiaty mają zabezpieczone pieniądze na ten cel!

Jasiewicz czy Rudnicki - który kandydat naprawdę chce strefy przemysłowej w Recławiu?
Liczą się fakty a nie obietnice, dlatego trzeba przypomnieć, że to Burmistrz Jasiewicz rozpoczął ten długotrwały i kosztowny proces, którego przebieg opiera się na dziesiątkach pism, zgód i pozwoleń. Oto przegląd podjętych prac w tym kierunku:
- na wniosek obecnego Burmistrza Rada Miejska w Wolinie podjęła uchwałę z dnia 27 stycznia 2012 r. w sprawie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego rozpoczynającą długi proces prawny, niezbędny do umożliwienia zagospodarowania terenów w Recławiu dla funkcji produkcyjno-usługowej i usytuowania tam Wolińskiej Strefy Przemysłowej.
W/w Uchwała została podjęta przez Radę, zanim pan Witold Rudnicki został radnym!!!
- opracowany już projekt tego Studium przesłany został do ok. 30 urzędów i instytucji celem uzgodnienia w/w funkcji,
- w najbliższym czasie przedmiotowy projekt będzie wyłożony do publicznego wglądu,
- Rada Miejska w Wolinie podjęła uchwałę z dnia 30 maja 2014 r. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wolin w części obrębów geodezyjnych Laska i Recław w gminie Wolin m.in. z przeznaczeniem funkcji produkcyjno-usługowej, aktualnie projekt planu jest w trakcie opracowania,
- na dzień dzisiejszy byłe „wysypisko” w Recławiu jest rekultywowane do stanu umożliwiającego jego dalsze wykorzystywanie dla w/w celu. Odbywa się to z 95% udziałem pozyskanych z zewnątrz przez Gminę Wolin środków finansowych, przy ogólnym koszcie rekultywacji ok. 1,4 mln zł.

Procedura przygotowania prawnego, pozyskania inwestora będzie jeszcze trwała, ale wiele działań zostało już zrobionych, a niewątpliwy jest jednak fakt, że działania Gminy zostały rozpoczęte wówczas gdy pan Rudnicki jeszcze radnym nie był!

Odbiór odpadów komunalnych przez ZGKiM w Wolinie - czy to zarobek dla gminy?
Obowiązujące przepisy zawierają generalny ustawowy zakaz świadczenia usługi odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych przez zakłady budżetowe gmin, a takim zakładem jest właśnie ZGKiM. Gmina musi ogłaszać przetargi na te usługi. Jeśli chodzi o pozostałe nieruchomości, to nie muszą być objęte odbiorem odpadów przez podmiot wyłoniony w przetargu przez Gminę, ale wówczas każdy przedsiębiorca spełniający wymagania może swobodnie zawierać umowy z właścicielami i konkurować na lokalnym rynku. Obowiązujące wymagania dla podmiotów, świadczących usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określają niezbędny sprzęt – minimalny, jaki Zakład musiałby mieć w posiadaniu. Jest to :
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
W świetle wymogów Rozporządzenia Ministra Środowiska – Gmina winna wydać na uzupełnienie sprzętu do w/w minimum – i zakupionego w tym celu dla ZGKIM kwotę ok. 10 mln zł (które wliczone byłyby w cenę jednostkową odbieranych odpadów). Z uwagi na przetargowy charakter wyłonienia podmiotu realizującego takie usługi - istnieje wysokie ryzyko obarczenia budżetu gminy wydatkami na zakup sprzętu  i ewentualnego przegrania przetargu z dużymi, dobrze wyposażonymi firmami z dużych miast. W sposób oczywisty koszty poniesionych „niecelowych” wydatków na ten cel – ponosiliby mieszkańcy.

ZGKiM powinien realizować zadania wodno-kanalizacyjne!
Pomysł pana Witolda Rudnickiego jest genialny tylko od dawien dawna jest już realizowany i szkoda, że jako kandydat na burmistrza i radny, nie wie jak działają jednostki organizacyjne Gminy Wolin. ZGKiM stale dostarcza wodę i odbiera ścieki oraz realizuje zadania w zakresie remontów, modernizacji i budowy sieci wodno-kanalizacyjnych, w tym m.in.: zrealizował kanalizację w Wisełce przy ul. Leśnej, oczyszczalnię ścieków w Draminie, Wiejkowie. Inwestycje wodne: Wolin, ul. Mała, przyłącze do biblioteki, Dobropole, i wiele innych.

Przedszkola i mieszkania socjalne
Za kadencji obecnego Burmistrza zostały otwarte dwa punkty przedszkolne, jeden w Kołczewie, drugi w Dargobądzu. Zaplanowany już został remont generalny i rozbudowa budynku Miejskiego Przedszkola z Oddziałem Żłobkowym w Wolinie. Z naszą Spółdzielnią Drakkar podpisano list intencyjny w sprawie budowy drugiego Przedszkola w Wolinie (być może z opcją opieki nad seniorami).
Gmina Wolin skutecznie realizuje program likwidacji „kolejki” po mieszkania dla najbardziej potrzebujących. Na wniosek Burmistrza zakupiono budynki po byłej jednostce wojskowej w Chynowie celem adaptacji na lokale mieszkalne. Gmina zakupiła budynki i z poszczególnymi rodzinami zawarła umowy, w których beneficjenci zobowiązują się do samodzielnego remontu i adaptacji mieszkań, a Gmina – do ich sprzedaży za 1% wartości . Dzięki tym działaniom 37 rodzin z gminy Wolin ma już swój dach nad głową i są WŁAŚCICIELAMI tych lokali mieszkalnych.

Woda na sprzedaż - wielki zarobek dla gminy?
To, co jest pod ziemią, stanowi własność Skarbu Państwa – w tym woda. Również ta na Wyspie Wolin! Racjonalizacja jej wydobycia, uzdatnienia i przesyłu jest dużym i kosztownym wyzwaniem, tym bardziej dla naszej gminy, gdzie funkcjonuje obecnie 15 ujęć wody – o różnej jakości wody i stanie prawno-użytkowym. W tym celu potrzeba dużych nakładów finansowych, tym bardziej, że większość naszych wiosek nie ma jeszcze sieci kanalizacyjnej, a kilka – jeszcze wodociągowej. Hasło budowy przez gminę Wolin – NA JEJ KOSZT!!! – ujęcia obsługującego cztery gminy (Międzyzdroje, Świnoujście, Dziwnów i Wolin) jest nieporozumieniem, wynikającym z braku wiedzy o ogromnym koszcie tej inwestycji oraz kosztach późniejszej eksploatacji. Tak ogromna inwestycja w sposób oczywisty oddaliłaby na „bliżej nieokreśloną przyszłość” przyłączenie mieszkańców naszej Gminy do wody i sieci kanalizacyjnych – dotychczas nie podłączonych. Zyski z tej inwestycji nie są wcale pewne, gdyż sąsiednie gminy nie są zmuszone kupować wodę tylko od gminy Wolin, a jeśli to zrobią to będą żądały warunków zakupu dla siebie korzystnych. Dla informacji należy podać, że dostawa wody jest zadaniem własnym gmin – jest działalnością UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ, a nie KOMERCYJNĄ, ukierunkowaną na ZYSK! To nie jest działalność biznesowa!

28 mln. zł podatku morskiego roztrwonione?

W ciągu czterech ostatnich lat wartość zrealizowanych inwestycji na terenie naszej gminy wyniosła ponad 39 mln. zł, a w trakcie realizacji są dalsze. Pełna Informacja o inwestycjach i wydatkowaniu środków m.in. z tego podatku zawarta jest w „Informacji Burmistrza Wolina o realizacji zadań inwestycyjnych w latach 2011-2014” (zielony biuletyn UM oraz na stronie Gminy – www.wolin.pl).

Zdewastowane finanse gminy?

Zadłużenie Gminy Wolin w ciągu całej kadencji 2010-2014 wzrosło z 32% tylko do 37%. Warto dodać, że tak niskie zadłużenie świadczy o bardzo dobrej kondycji gminnego budżetu Wolina. Porównując z innymi gminami to np. Gmina Kamień Pomorski ma zadłużenie na poziomie powyżej 80%, Golczewo 56%, Świerzno 54%. Więc kto ma zdewastowane finanse?
Tegoroczna emisja obligacji przez naszą Gminę pozwala na realizację kolejnych inwestycji, które teraz można realizować z udziałem środków pozyskanych z Unii Europejskiej, bez pogorszenia wskaźnika zadłużenia. Należy przy tym poinformować, że oprocentowanie obligacji wynosi ok. 50% tego, ile wynosi koszt kredytu.

Dlaczego obligacje?

W roku budżetowym 2014 nastąpiła kumulacja realizacji inwestycji ze środków unijnych. Długotrwałe procedury przetargowe oraz rozliczeniowe uniemożliwiły bieżące finansowanie tych inwestycji. Kredyt inwestycyjny jest formą droższą i bardziej skomplikowaną do pozyskania i pogarsza wskaźniki zadłużenia gminy. Obligacje są nową formą wsparcia finansowego inwestycji dopuszczoną przez ustawę o finansach publicznych i preferowaną jako instrument finansowy nie wpływający na dług publiczny gminy.
W takiej sytuacji gmina może z powodzeniem finansować inwestycje ze środków unijnych w nowym okresie programowania 2014-2020. W roku budżetowym 2015 nastąpi zwrot środków unijnych jako refinansowanie inwestycji rozpoczętych w latach ubiegłych a sfinansowanych obecnie z obligacji, które zostaną przeznaczone na kolejne inwestycje lub lokaty.

Biblioteka gminna – dobrze wydane pieniądze czy zaprzepaszczone?
Zasadność budowania budynku biblioteki pozostawiamy Państwu do oceny. Uważamy, że społeczeństwo naszej gminy chce i będzie korzystać z naszej nowej biblioteki, bo chce być nowoczesnym i iść z postępem! Wiedza, nauka – jest dla ludzi i nie należy jej ograniczać lub się jej bać!
Koszt tej inwestycji (2,2 mln zł) dzięki pozyskanym funduszom zewnętrznym jest dla naszej gminy minimalny (trwa etap rozliczeniowy, dokładne kwoty zostaną przekazane do informacji publicznej). Środki uzyskane z dofinansowania mogły być przeznaczone tylko na biblioteki, bo tak wynikało z programu unijnego. Czy jest to więc defraudacja pieniędzy przez obecnych włodarzy?

Turystyka dla wędkarzy, nie dla żeglarzy !
Zakrawa na żart twierdzenie, że ci, którzy jadą „na rybkę” do Skandynawii – z tego zrezygnują i przyjadą do Wolina, zresztą – w liczbie ok. 634 tysięcy osób!
Podobnie jest żartem w twierdzeniu (w programie wyborczym pana Witolda Rudnickiego), że nasz basen jachtowy - Marina („jako dziura w ziemi zalana wodą!”) nie służy rozwojowi turystyki!
Przez pierwszy rok funkcjonowania basenu jachtowego odnotowany został duży wzrost liczby turystów-żeglarzy odwiedzających gminę Wolin, co mieszkańcy na co dzień widzą. Projekt Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego realizowany przez Zachodniopomorską Regionalną Organizację Turystyczną – z Mariną w Wolinie - został laureatem wielu wyróżnień na arenie krajowej i międzynarodowej! Dla naszego Wolina dał szansę i wykorzystaną przez nas możliwość budowy (z dużym dofinansowaniem zewnętrznym!) infrastruktury wodnej i turystycznej. Takiej szansy do tej pory nie było – i już nie będzie! Szkoda więc, że nie był obecny radny Rudnicki na Etapowych Regatach Turystycznych w Wolinie, bo gościliśmy wówczas - jednorazowo na Marinie i obok ponad 100 jachtów!
Proponowanie przez pana Witolda Rudnickiego stwarzania warunków dla turystyki bez poprawy infrastruktury wodnej jest niezrozumiałe i świadczy o pilnej konieczności uzupełnienia wiedzy w tym zakresie. Samo wędkarstwo (nawet w liczbie 634 tysięcy osób!) nie pobudzi rozwoju gminy Wolin.

Pole namiotowe i wyciągi do nart.
Pole namiotowe na naszej plaży długo już funkcjonowało – niestety z miernym skutkiem. Gmina nie może dopłacać, lub umarzać czynsz za dzierżawę plaży – tylko dlatego, że tak trzeba. Pan Witold Rudnicki jako przedsiębiorca dobrze wie, że na działalności musi być zysk. Dlatego – może celowym jest pokazanie wszystkim, że jednak zysk będzie ? Czekamy na ofertę!
Kolejne hasło pana Rudnickiego - budowa wyciągu do nart wodnych na plaży w Wolinie – świadczy o braku znajomości rygorów ochrony środowiska określonych dla Obszaru Natura 2000 – oraz ustanowionych przez zarządcę Zalewu – Urząd Morski w Szczecinie, który z w/w względów nie wydaje zezwolenia na tego typu inwestycje.

Artykuły – komentarz

„CBA zainteresowało się budową świetlicy w Dobropolu”
Każdy obywatel ma prawo i możliwość przesłania do organów ścigania informacji o podejrzeniu wystąpienia nieprawidłowości. Obowiązkiem tych służb jest sprawdzić każdą taką informację. W danym przypadku w skutek donosu CBA wypełniło swój obowiązek kontrolny, ale funkcjonariusze nie wnieśli żadnych uwag co do przebiegu budowy świetlicy w Dobropolu.
Dlaczego kosztowała tak dużo pieniędzy? Ustawa o dostępie do informacji publicznej stanowi, że każdy obywatel – a szczególnie radny ma prawo nieograniczonego dostępu do dokumentów każdego przedsięwzięcia, szczególnie realizowanego ze środków publicznych. Takie prawo ma również – a może szczególnie – pan Rudnicki. Dlaczego w tej sprawie zaniechał swoich obowiązków i nie przeanalizował tych wydatków! Przecież odpowiadał jako radny za racjonalne i zgodnie z prawem finansowym ich wydatkowanie – dlatego stawiam pytanie – panie Rudnicki – jako to z tą Świetlicą w Dobropolu? A może był pan tam? Dlaczego pan zaniechał rzetelnej analizy tych wydatków?
Dla naszych mieszkańców podajemy, że na koszt tej inwestycji składało się: zakup działki, budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, parkingu oraz świetlicy. Wszystkie prace wykonane zostały zgodnie z kosztorysem, projektem i prawem. Przetarg na budowę był nieograniczony, więc każdy mógł wziąć w nim udział i wygrał najtańszy.
Obecnie trwa procedura prawna związana z budową bezpiecznego dojścia i dojazdu z drogi publicznej do świetlicy.

„Skandal! W gminie Wolin zrównano z ziemią poniemiecki cmentarz!”
Prace uporządkowujące nieczynną od ok. 80 lat część cmentarza przykościelnego w miejscowości Mierzęcin, zgodne z prawem oraz etyką i szacunkiem religii, w czynie społecznym wykonali mieszkańcy sołectwa Troszyn. Dzięki nim na tym terenie powstało „Lapidarium obu narodów”, które łączy a nie dzieli, co jest tak istotne zwłaszcza w dzisiejszej sytuacji geopolitycznej. Prace porządkowe oraz powstawanie tego Lapidarium było nieprzeciętnym wysiłkiem mieszkańców sołectwa Troszyn, zakończonym jego uroczystym otwarciem przez Prałata – Jana Ubermana, z udziałem wielu gości z Niemiec i Polski, w tym burmistrza Usedom, rodzin pochowanych z Berlina i szkoda, że pan radny Rudnicki nie był na tej uroczystości i odbiera to inaczej niż mieszkańcy Gminy Wolin.

„Burmistrz łamie prawo - potwierdza Państwowa Inspekcja Pracy”
Wybór nowego sekretarza Gminy – w związku z przejściem na zasłużoną emeryturę dotychczasowego Pana Stanisława Łaszcza – był koniecznością. Burmistrz pełniąc funkcję kierownika Urzędu Miejskiego ponosi pełną, osobistą odpowiedzialność za pracę wszystkich pracowników Urzędu – w tym Sekretarza Gminy. Mając to na uwadze podjął decyzje o zatrudnieniu – do czasu wyboru nowego Burmistrza – osoby o szerokim wykształceniu (dwa fakultety szkół wyższych), pracowitej, w pełni odpowiedzialnej i merytorycznie przygotowanej. Takie też wyjaśnienia otrzymała Państwowa Inspekcja Pracy od Burmistrza i nie stwierdziła łamania prawa.

„4 mln zł kary dla gminy Wolin”
Kasztanowce w Wisełce przycięte zostały przez pracowników Gminy, gdyż zagrażały bezpośrednio życiu i zdrowiu przechodniów oraz zlokalizowanym obok nieruchomościom. Niekwestionowanym obowiązkiem gospodarza Gminy jest za wszelką cenę nie dopuścić do tragedii, zniszczenia budynków lub zagrożenia życia ludzkiego. Kasztanowce w Wisełce obecnie mają się dobrze – odżywają. Wymierzona przez Starostę kara za nieprawidłowe przycięcie nie jest prawomocna, toczy się nadal postępowanie, a rozstrzygnięcie sprawy odległe. Jak dotąd żadnych kosztów Gmina Wolin z tego tytułu nie poniosła.

„Burmistrz Wolina zrzuca ścieki do cieśniny Dziwny”
Burmistrz Wolina – Eugeniusz Jasiewicz zrzuca ścieki ze swojej nieruchomości usytuowanej przy ul. Parkowej do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej i terminowo uiszcza z tego tytułu wszelkie opłaty!
Burmistrz po kilkudziesięciu latach i rządach kolejnych naczelników i burmistrzów podjął decyzję o skanalizowaniu starej części Wolina, w wyniku czego skanalizowano ulice: Polną, Krzywą, Ogrodową, Zamkową, Osiedle Robotnicze (z nieruchomością pana Rudnickiego!), Prostą, Świerczewskiego, Kolejową, Mickiewicza, Słowackiego.
Czynienie zarzutu z faktu likwidacji ogromnych zaniedbań poprzednich władz w gospodarce ściekowej – pozostawiam Państwu do oceny.

„Był sobie las teraz zostanie pustynia!”

Sprawa legalnej wycinki plantacji drzew w Płocinie nie była komentowana przez Burmistrza Wolina ponieważ działka, o której mowa nie stanowi jego własności i nie może odpowiadać za poczynania krewnych. Warto jednak dodać, że legalność wycinki plantacji potwierdzona została przez wszystkie możliwe instytucje zawiadomione przez m.in. obecnego kandydata na Burmistrza pana Witolda Rudnickiego.

„Awantura o kopalnię żwiru”
Przed Gminą Wolin istnieje szansa zagospodarowania terenu – obecnie nieużytków (za Osiedlem Robotniczym ), na obszar – zgodnie z zapisami w Studium Uwarunkowań - przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej – rekreacyjny. Z uwagi na istniejący tam zasób kruszywa istnieje możliwość jego wydobycia i utworzenia (przed mostem obrotowym, ograniczającym swobodne wpłynięcie do Wolina) obszaru rekreacyjnego z możliwością wpływania jachtów oraz wypoczynkową infrastrukturą. Teren ten zagospodarowany może być przez przyszłego dzierżawcę terenu, wyłonionego w drodze przetargu nieograniczonego. Z uwagi na postanowienia Ustawy o samorządzie gminnym - Gmina nie może prowadzić działalności gospodarczej poza użytecznością publiczną. Nieporozumieniem jest więc twierdzenie, ze Gmina mogłaby sprzedawać kruszywo z terenu żwirowni, albowiem Gmina „to nie jest interes”- to są ludzie i zadania Gminy określone w w/w Ustawie, a handel kruszywem nie mieści się w zadaniach użyteczności publicznej.
Dla pełnej jasności należy podać, że pan Rudnicki prowadził rozmowy (z obecnym dzierżawcą tego terenu) w sprawie wycofania złożonego przez mieszkańców Wolina protestu w tej sprawie w zamian za „odszkodowanie” – w wysokości rocznego dochodu dla każdego z właścicieli posesji Osiedla Robotniczego, w tym dla siebie!

„Droga pełna wertepów … budowa Mieszka I”
Remont ulicy Mieszka I w Wolinie zostanie zakończony w terminie do 22 grudnia 2014 r. zgodnie z zawartą umową z firmą DERYLAK-BUD Sp. z o.o. z Kamienia Pomorskiego. Problem z terminowym wykonaniem przebudowy nawierzchni ulicy Mieszka I w Wolinie to głównie problem wykonawstwa, którego podjęło się Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Pani Agnieszki Malanowskiej z Trzebieszewa, wybranej w drodze przetargu nieograniczonego w maju 2014 r. przez zamawiającego, Gminę Wolin.
Niedotrzymanie terminu realizacji umowy (31.08.2014 r.), kłopoty finansowe wykonawcy, brak systematyki i ciągłości robót, doprowadziły do zerwania kontraktu przez zamawiającego, Gminę Wolin w październiku 2014 r. wraz z naliczeniem kar umownych w wysokości 24 600,00 zł. W konsekwencji Gmina Wolin zrywając umowę, zmuszona została przygotować kolejne postępowanie przetargowe, które w miesiącu listopadzie zakończone zostało podpisaniem umowy o dokończeniu budowy drogi ulicy Mieszka I w Wolinie. Opóźnienia budowy wynikające z winy niesolidnego wykonawcy są zjawiskiem powszechnie znanym w skali kraju (vide budowa autostrad) i nie da się go całkowicie wyeliminować.

„Burmistrz Wolina bibliotekę buduje”

Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych w budynku nowej biblioteki ma swoje przyczyny w tym m.in. że:
- działka należąca do gminy biegnie po obrysie budynku,
- zostały określone przez konserwatora zabytków ograniczenia w tym zakresie.
Mając to na uwadze dla pełnej obsługi osób niepełnosprawnych w korzystaniu z Biblioteki zostało zakupione atestowane urządzenie do transportu pionowego dla osób niepełnosprawnych umożliwiające dowolne przemieszczenie się po terenie całego budynku, które oczekuje w gotowości na każdego - na parterze.

„Wolin ma ogromną dziurę budżetową- Rada podjęła decyzje o emisji obligacji gminnych…”
Wiedza ekonomiczna potrzebna jest każdemu z nas, a szczególnie tym, którzy decydują o wydatkowaniu pieniędzy publicznych – a więc m.in. również radnym. Podobnie – niezbędna jest przez nich znajomość instrumentów finansowych – w oparciu o które funkcjonują m.in. gminy.
Zadłużenie Gminy Wolin w ciągu kadencji 2010-2014 wzrosło z 32% do 37%. Wartość środków finansowych przeznaczonych i faktycznie wydatkowanych na inwestycje w tym okresie to ponad 39 mln. zł. Warto dodać, że tak niskie zadłużenie Gminy Wolin świadczy o bardzo dobrej kondycji gminnego budżetu oraz racjonalnym i dobrym gospodarowaniu finansami. Porównując inne gminy np. Kamień Pomorski ma zadłużenie na poziomie powyżej 80%, Golczewo 56%, Świerzno 54%. O emisji obligacji – pisaliśmy już w poprzednim artykule.

STOP KŁAMSTWOM!
Jeżeli zależy Ci na prawdzie przekaż tą informację bliskim!

Nie daj się oszukać obietnicom bez pokrycia!
Przyjdź na debatę 27 listopada 2014 r., godz. 18:00, miejsce: Dworek Woliński, Wolin, ul. Zamkowa 23a - prowadzoną przez osobę niezależną, znającą specyfikę regionu – dziennikarza Głosu Szczecińskiego redaktora Piotra Jasinę.


NASZ PROGRAM DZIAŁANIA
- Komitetu Wyborczego PSL
- Komitetu Wyborczego Stowarzyszenia Sołtysów Ziemi Wolińskiej
- Komitetu Wyborczego Wyborców Inicjatywa Gospodarcza


Celem naszego działania jest kontynuacja rozwoju Gminy, bo Gmina to przede wszystkim jej mieszkańcy
Atuty naszej Gminy to:
pracowici i otwarci na zmiany mieszkańcy,
szczególne walory historyczne,
atrakcyjne walory przyrodnicze.

Nasze cele zrealizujemy poprzez :
tworzenie dalszych warunków do nauki i rozwoju dzieci, obywateli Europy – bez kompleksów,
aktywną realizację niezbędnych inwestycji z wykorzystaniem środków zewnętrznych,
tworzenie korzystnych warunków inwestowania na terenie naszej gminy,
aktywną promocję miasta i gminy.

1. Poprawa życia codziennego i społecznego mieszkańców gminy to:
kontynuacja budowy i rozbudowy istniejących placów zabaw dla dzieci,
budowa świetlic wiejskich (Wiejkowo, Zastań, Chynowo, Rzeczyn) oraz doposażenie świetlic istniejących,
wspieranie działalności stowarzyszeń, organizacji pozarządowych, klubów sportowych, działań propagujących aktywne formy wypoczynku mieszkańców,
wspomaganie organizacji emerytów, rencistów, kombatantów, sybiraków,
skuteczna ochrona rodzin ubogich i będących w niedostatku,
kontynuacja systemowej opieki medycznej dzieci szkolnych w programie wad słuchu oraz stomatologicznych.

2. Tworzenie warunków do nauki i rozwoju dzieci, szerokiego korzystania z dóbr kultury i wypoczynku przez naszych mieszkańców poprzez m. in.:
kontynuację rozbudowy i modernizacji gminnej bazy oświatowej (w tym rozbudowa przedszkola w Wolinie), sportowej, rekreacyjnej i turystycznej, budowę ścieżek rowerowych oraz tras turystycznych na terenie całej gminy, prowadzenie aktywnej współpracy kulturalnej, sportowej, itp. z zaprzyjaźnionymi gminami.

3. Aktywna realizacja niezbędnych inwestycji z wykorzystaniem środków zewnętrznych, to:
kontynuacja budowy infrastruktury technicznej na obszarach dotychczas nie posiadających jej, jako koniecznego warunku inwestowania, kontynuacja budowy wiejskich sieci wodociągowych i oczyszczalni ścieków, kontynuacja zagospodarowania historycznego centrum miasta, poprawa stanu dróg gminnych, realizacja obszaru przemysłowego inwestowania („parku przemysłowego-Recław”), pomoc mieszkańcom, stowarzyszeniom, jednostkom gospodarczym w finansowaniu ich przedsięwzięć ze środków unijnych w ramach przynależności do Lokalnej Grupy Działania oraz Lokalnej Grupy Rybackiej, budowa nowej remizy OSP w Troszynie, modernizacja i doposażanie pozostałych jednostek OSP.

4. Szeroka promocja naszej gminy oraz tworzenie korzystnych warunków inwestowania u nas poprzez m. in.:
wsparcie dla powstawania i działalności gospodarstw agroturystycznych, wspomaganie budowy małych przystani żeglarskich przy Dziwnej i Zalewie Szczecińskim, jako uzupełnienie Szlaku Żeglarskiego, promocja walorów turystycznych i historycznych gminy.

MY NIE OBIECUJEMY ZMIAN – MY JE CZYNIMY


komentarzy: 215, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-215 z 215

Gość • Czwartek [27.11.2014, 19:25:27] • [IP: 79.184.239.**]

a Ja robię sobie jaj raz jednemu do pieca dołożę raz drugiemu a po tym czytam te komentarze

Gość • Środa [26.11.2014, 20:51:23] • [IP: 213.158.222.***]

panie Rudnicki a moze powie pan co zrobił jako radny przez te cztery lata.Jeśli burmistrz tak w tej kadencji kantował to dlaczego jako radny nie złożył pan doniesień do prokuratury, a teraz jak zapachniał stołeczek to raptownie sie wszystko przypomniało?

Gość • Środa [26.11.2014, 19:56:01] • [IP: 95.40.120.**]

Zazdrość i anonimowe obelgi od klakierów, przyd... itd. wszystko z zazdrości, siedzą tacy i wypisują z nudów durne komentarze, nie powiodło się w życiu, pewnie za internet płacą rodzice to porzucam mięsem ale to w jednego urzędnika później w drugiego a co tam napiszę jeszcze o trzecim niech ma, zabawa na 102. Tylko jak przyjdzie później ponieść konsekwencje to ciekawe co taki człowieczek powie, bo pewnie okaże się to znajomy, któremu akurat się nudziło. Miej litość Boże i zdejmij ze świata takie tępe osobniki. Mimo, iż mam 60 lat nigdy nie będę obrażała innych za ich plecami bo po prostu to się kiedyś zemści. A co do wyboru kandydatów to przez ten jad rzucany przez " elektorat" Pana Witolda pójdę i zagłosuję na obecnego.

Gość • Środa [26.11.2014, 19:53:53] • [IP: 95.40.120.**]

A Pani z dowodów i Pan od informatyki po godzinach ostro jadą z plakatami, bierni ale wierni.

Gość • Środa [26.11.2014, 17:03:37] • [IP: 83.25.211.***]

a pan Rudnicki zaczepia ludzi na ulicy i dziękuje im że byli na głosowaniu jakie to miłe i za razem wstrętne poniżenie i pukanie do drzwi to brak słów wyskoczył jak filip z konopi kto pana tak kieruje chyba pan wilkowski a na zastepcę pan wstawi pana Pietruszewskiego sama rodzina co do Pana Pietruszewskiego to on już był zastępcom pana wilkowskiego czy o tym samym mówimy

Gość • Środa [26.11.2014, 16:51:31] • [IP: 83.25.211.***]

no właśnie bo szkoła jest bardzo ważna

Gość • Środa [26.11.2014, 16:49:24] • [IP: 83.25.211.***]

jaka stolarnia prosperuje dwóch pracownikow w kwiecie wiek może kiedyś prosperowała jak robił sałny a teraz nie ma pieniędzy i chce na stołek a jakich ma ludzi któży go by eda reprezentowały jak nie ma szkoly

Gość • Środa [26.11.2014, 15:41:22] • [IP: 79.184.174.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:02:06] • [IP: 83.168.86.***]

mi podobają się nasze wybory np pan Zieliński śmiało może startować w konkursie na najstarszego radnego w Polsce Albo człowiek z koniem ten to dopiero poprowadzi gminę do sukcesu. A wybory powinny być co roku może w końcu wzięli by się za pracę zauważcie że władza zawsze przed wyborami mówi ludzkim głosem. Takiego burmistrza jak był Mielniczuk to my już chyba mieć nie będziemy.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 21:02:02] • [IP: 80.212.254.***]

"Widzę po komentarzach że jedyny zarzut w stosunku do Rudnickiego to brak wykształcenia..." Oj, to Ty baardzo mało komentarzy przeczytałeś.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 18:07:18] • [IP: 31.1.101.**]

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 14:06:42] • [IP: 83.25.209.**] jestem strażakiem i Ja i moja rodzina głosuje na Rudnickiego TYLKO SIĘ PODSZYWASZ, GIERKA DRUŻYNY...

NIE dla Rudnickiego • Poniedziałek [24.11.2014, 18:00:18] • [IP: 83.23.187.**]

Rudnicki obiecuje Szklane Domy, za 4 lata się obudzi i będzie mówił, ze nie pozyskał nic z Unii bo mu Jasiewicz przeszkadzał, wspomnicie moje słowa

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 17:47:49] • [IP: 77.112.108.***]

Brawo Gogolice!! Takich jak Wy jest coraz więcej. I tak trzymać - a to hasło" dokonania, a nie kłamstwa" to niech sobie w gacie wsadzi. A to na plakacie" Stop kłamstwom" to niby sobie napisał, że już nie będzie kłamał?? A tak na marginesie - lepiej, niech już nic nie tłumaczy, bo generuje kolejne kłamstwa!!

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 15:14:26] • [IP: 83.23.106.***]

widzę po komentarzach że jedyny zarzut w stosunku do Rudnickiego to brak wykształcenia pan Jasiewicz pokazuje co potrafią zdziałać ludzie tzw. wykształceni {kształcił się pewnie w Leningradzie albo w Moskwie } tam tacy aparatczycy kończyli edukację, Wolin właściwie leży na łopatkach ale jemu i jego przydupasom dzieje się całkiem dobrze NIECH PAŃSTWO SPOJRZĄ TAK GORZEJ NIE MOŻE JUŻ BYĆ WOLIN POTRZEBUJE ZMIANY

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 14:06:42] • [IP: 83.25.209.**]

jestem strażakiem i Ja i moja rodzina głosuje na Rudnickiego

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 12:56:30] • [IP: 5.174.4.**]

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 12:20:03] • [IP: 77.255.31.*] Pali się pod tyłkiem widać bo swoim ludziom co wieszają plakaty o debacie i ze swoim wizerunkiem każe zrywać plakaty Rudnickiego wczoraj w Gogolicach na tablicy ogłoszeń wisiał jeszcze Rudnicki a dzisiaj dwa plakaty jasiewicza i debata :-) Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 11:56:34] • [IP: 83.25.211.**] Jezeli pan jasiewicz odcina sie od swoich dzieci, w takim razie nalezy wystosowac pismo do Urzedu Skarbowego w Kamieniu Pomorskim w sprawie dochodow synow i corki pana burmistrza...ciekaw jestem skad tak mlode osoby maja fundusze na dzialki i nieruchomosci.STOP JASIEWICZOWI ...WOLNOŚĆ SŁOWA NIE DAJE CI PRAWA BY MÓWIĆ CI WSZYSTKO...BIERZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SWOJE SŁOWA BO POMÓWIENIA -KŁAMSTWA TO ZŁY SOJUSZNIK...OCENIAJ PRZEZ PRYZMAT WIEDZY I ARGUMENTÓW...

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 12:46:37] • [IP: 77.255.31.*]

w Gogolicach i tak na niego nikt nie zagłosuje, drogę 1, 5 km robi 8 lat obiecanki cacanki, parodię odstawił przed wyborami zrył drogę catepillarem bo myślał że zaraz wszyscy na niego zagłosują, dziwię się tylko tym co głosowali na judkiewicza, świat schodzi na psy :(

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 12:20:03] • [IP: 77.255.31.*]

Pali się pod tyłkiem widać bo swoim ludziom co wieszają plakaty o debacie i ze swoim wizerunkiem każe zrywać plakaty Rudnickiego wczoraj w Gogolicach na tablicy ogłoszeń wisiał jeszcze Rudnicki a dzisiaj dwa plakaty jasiewicza i debata :-)

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 11:56:34] • [IP: 83.25.211.**]

Jezeli pan jasiewicz odcina sie od swoich dzieci, w takim razie nalezy wystosowac pismo do Urzedu Skarbowego w Kamieniu Pomorskim w sprawie dochodow synow i corki pana burmistrza...ciekaw jestem skad tak mlode osoby maja fundusze na dzialki i nieruchomosci.STOP JASIEWICZOWI

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 11:48:42] • [IP: 80.212.254.***]

"Rudnicki przynajmniej ma spracowane ręce ciężką fizyczną pracą a Jasiewicz??Pozostawiam dalszy ciąg do przemyśleń... " Przemyślałam! Jest wielu ludzi którzy ciężko pracują fizycznie i maja spracowane ręce, ale to wcale nie oznacza, że każdy z nich nadaje się na objecie stanowiska burmistrza w Wolinie. Jak prosperuje stolarnia każdy widzi.

Gość • Poniedziałek [24.11.2014, 02:26:57] • [IP: 14.111.57.***]

Pamietam, jak kilka lat temu Pan Rudnicki wygral wybory do Rady. Umowilismy sie z nim na koalicje, a on nastepnego dnia na posiedzeniu Rady" zdradzil" i zaglosowal inaczej. Pozniej tlumaczyl sie, ze mu grozono z przeciwnej opcji. Kochani wyborcy czy mozna takiej osobie ZAUFAC? Skoro zdradzil to i moze pograzyc! Pan Jasiewicz ma klase i widac ze strach nie jest jego jedynym doradca, jak w przypadku Pana Rudnickiego.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 23:50:41] • [IP: 5.174.4.**]

Gość • Niedziela [23.11.2014, 20:53:34] • [IP: 79.184.18.***] Myślę, że bez względu na wynik wyborów, tak czy siak, zapukają „smutni panowie dwaj”. Sprawy takiej jak: -domniemanie fałszowania podpisów synów p. Jasiewicza; -prawdopodobne posługiwanie się sfałszowanym dokumentem; -Prezes Urzędu Zamówień Publicznych wszczął postępowanie w związku z łamaniem ustawy; -domniemanie korupcji w sprawie żwirowni; sprawy te znajdą finał po wyborach, tak aby właściwe służby nie brały czynnego udziału w okresie wyborczym. ...TAK ABY WŁAŚCIWE SŁUŻBY NIE BRAŁY CZYNNEGO UDZIAŁU W OKRESIE WYBORCZYM... UBECKIE METODY ZASTRASZANIA, CZYLI POZIOM RUDNICKIEGO I JEGO WATAHY SZCZEKAJĄCYCH KUNDLI...

Gość • Niedziela [23.11.2014, 23:44:48] • [IP: 5.174.4.**]

Gość • Niedziela [23.11.2014, 21:03:58] • [IP: 178.238.243.***] Rudnicki przynajmniej ma spracowane ręce ciężką fizyczną pracą a Jasiewicz??Pozostawiam dalszy ciąg do przemyśleń... JAK BY SIĘ RUDNICKI KSZTAŁCIŁ TO BY FIZYCZNIE NIE PRACOWAŁ, TU NIE MA NIC DO PRZEMYŚLENIA I ZADAWANIA PYTANIA Z POZIOMU KRAWĘŻNIKA, , , FANABERIA KIEDY SZUKA SIĘ TAKICH ARGUMENTÓW BY KOGOKOLWIEK PRZEKONAĆ DO TEGO BANKRUTA, PIENIACZA...

Gość • Niedziela [23.11.2014, 22:51:19] • [IP: 77.112.108.***]

Wielki sukces Jasiewicza: biblioteka nie ogrzewana, świetlice wiejskie-niektóre już do remontu, mini marina, puste place zabaw, rynek, dworek dla swoich, stołki dla swoich, działki dla swoich etc.etc. A dla mieszkańców: szampański uśmiech, stek kłamstw, rozpadające przedszkole, dziurawe albo brak ulic, brak dobrych wodociągów, brak kanalizacji, rozwalające się baraki etc.etc. No i fajno jest!! Rudnicki weż miotłę i pozamiataj!!

Gość • Niedziela [23.11.2014, 21:35:57] • [IP: 83.168.86.***]

Co do filii przedszkola w Kołczewie i Dargobądzu.Faktycznie powstały za Jasiewicza.Głownym pomysłodawcą, tym który pisał projekty był dyr.szkoły w Kołczewie Pan Mikołajczyk.Widzę, że ojców sukcesów jest wielu.Wstyd Panie Jasiewicz, że przypisujesz sobie cudzy sukces!!

Gość • Niedziela [23.11.2014, 21:23:52] • [IP: 83.23.106.**]

Mój Głos Idzie Do Pana Rudnickiego

Gość • Niedziela [23.11.2014, 21:03:58] • [IP: 178.238.243.***]

Rudnicki przynajmniej ma spracowane ręce ciężką fizyczną pracą a Jasiewicz??Pozostawiam dalszy ciąg do przemyśleń...

Gość • Niedziela [23.11.2014, 20:53:34] • [IP: 79.184.18.***]

Myślę, że bez względu na wynik wyborów, tak czy siak, zapukają „smutni panowie dwaj”. Sprawy takiej jak: -domniemanie fałszowania podpisów synów p. Jasiewicza; -prawdopodobne posługiwanie się sfałszowanym dokumentem; -Prezes Urzędu Zamówień Publicznych wszczął postępowanie w związku z łamaniem ustawy; -domniemanie korupcji w sprawie żwirowni; sprawy te znajdą finał po wyborach, tak aby właściwe służby nie brały czynnego udziału w okresie wyborczym.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 20:32:08] • [IP: 79.184.181.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Wolinianka • Niedziela [23.11.2014, 20:04:34] • [IP: 89.65.102.***]

Już wiadomo, że Rudnicki nie pójdzie na debatę udaje i szuka wymówek, a na prawdę nie pójdzie bo by radnym i wie, że są oficjalne dokumenty, które obnażą jego kłamstwa p. Rudnicki staw temu czoło.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 19:55:52] • [IP: 77.254.82.**]

Panie Jasiewicz obiecał pan przekształcić ZGKIM i co?

Gość • Niedziela [23.11.2014, 19:06:59] • [IP: 89.77.20.**]

Rudnicki płacze, że wysłali mu tylko maila.Nie no orszak powitalny powinni wysłać.Masz Pan honor? Czy twój pomysł na kampanię to obrzucanie błotem, bezpodstawne oskarżenia i szczucie jednych na drugich!!Po takich zarzutach w pseudo gazetce rakiem się wycofać? Żądamy wyjaśnień i konfrontacji!!

Gość • Niedziela [23.11.2014, 18:55:28] • [IP: 89.77.20.**]

Rudnicki się użala na FB, że nikt go nie poinformował jaka będzie forma debaty.Wiem, że braki w wykształceniu widać gołym okiem, ale tak oficjalnie przyznawać się di braku wiedzy to świadczy o wysokim mniemaniu o sobie.Podpowiadam zatem.W wyszukiwarkę np. GOOGLE wpisujemy:formy debaty.I gotowe.Debata oksfordzka, za i przeciw, metodą akwarium, sokratejska itd.To takie trudne: Cały sztab wyborczy, spece od pijaru.Sam Pan przyznaje, że na e-maila dostał Pan takie same zaproszenie jaki wszyscy mieszkańcy.Czego Pan oczekuje, złotych liter? Czekamy!! Zachowaj się Pan tak jak prawdziwy facet, przyjdź przedstaw program wyjaśnij nieścisłości i spójrz w oczy Burmistrzowi.Donoszenie, obrażanie i oskarżanie za plecami wychodzi doskonale!! Zobaczymy na żywo.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 18:53:40] • [IP: 79.184.18.***]

Panie burmistrzu, prowadził pan postępowanie w sprawie wycinki drzew w Płocinie z działki pana synów. Pomorzanin-ten wyborczy pisze: „Czy ktoś fałszował podpisy synów Burmistrza Jasiewicza” z artykułu wynika, że mogło dojść do fałszowania podpisów pańskich synów. Proszę o udzielenie wyjaśnień, albowiem nie odniósł się pan w tej kwestii.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 18:36:38] • [IP: 83.168.86.***]

Patrząc tak z boku to nasz burmistrz miał super sytuację w tej kadencji swoją radę i do tego rządy PSL-u trudno wyobrazić sobie coś lepszego. Niestety szansa nie wykorzystana żadnych pieniędzy unijnych żadnych profitów dla gminy. Po co panu trzecia kadencja skoro w 2 nic pan nie zrobił. Jedyne czym się pan zapisał dla miasta to chyba zgodą na otwarcie netta i biedronki. ale to było 8 lat temu.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 18:30:22] • [IP: 79.184.212.***]

kto i po co skończył studia w wieku 60 lat? - WILKOWSKI !! bo ani ja ani nikt inny nie głosował by na niego na burmistrza na przykrywkę wystawił Rudnickiego, a będzie zastępcą burmistrza i będzie faktycznie rządził po to mu były studia

Gość • Niedziela [23.11.2014, 17:49:28] • [IP: 79.186.38.**]

ten pan musi odejść włos się jeży na głowie co on wyrabia co chwilę w Wolinie coś się kopie {to pod światłowody, to pod kanalizę, to pod gaz itp. }wykopy są prowadzone w tych samych miejscach i ciągle widzę nad tymi wykopami nadzór archeologiczny no chyba że dla głównego archeologa Wolina firma ta robi to za darmo a to w takim razie przepraszam waszego burmistrza

Gość • Niedziela [23.11.2014, 17:32:03] • [IP: 89.77.20.**]

Taka wiedza o ustawianych przetargach i nie podałeś tego do wiadomości wcześniej tylko teraz? Odpowiednie służby po IP odnajdą takiego cennego informatora.Bo chyba masz świadomość człowieku, że będziesz odpowiadał za bezpodstawne oskarżenia urzędnika państwowego.Poczytaj, przemyśl i jeśli masz dowody to mknij do CBA.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 17:14:07] • [IP: 79.186.39.***]

Do goscia z 14, 08 jak nam wiadomo to Pan Wilkowski zostaje Dyrektorem ZGKIM a Pan Matys wice Burmistrzem bo Mroz do Kamienia.Masz słabe wiadomosci, oni juz sie podzielili korytem.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 17:03:27] • [IP: 178.238.243.***]

Jasiewicz, Jasiewicz!!Ludzie zapomnieliście juz jak jakiś czas temu mieliśmy zastępczego burmistrza z Międzyzdrojów przez przekręty Eugeniusza-Geniusza :))))Bez powodu taka sytuacja by nie zaistniała !!

Gość • Niedziela [23.11.2014, 16:53:33] • [IP: 31.1.215.***]

Gość • Niedziela [23.11.2014, 15:20:05] • [IP: 79.186.41.***] a dlaczego w poniższym spisie nie uwzględniono ustawianych przetargów na usługi archeologiczne dla jedynie słusznej firmy o rynkowej wartości usługi 3 tys. zł a w Wolinie robionych za 50tys? JAKO ROBOTNIK BUDOWLANY CI ODPOWIADAM, JAK BY KAŻDĄ DROBIAZGOWĄ SPRAWĘ BY MIAŁ PRZEDSTAWIĆ BURMISTRZ, ZABRAKŁO BY CI TYGODNIA NA ZAPOZNANIE SIĘ. RUDNICKI TEŻ NIE JEST WSTANIE TEGO WSZYSTKIEGO OGARNĄĆ STĄD NA SKRÓTY PASZKWILAMI I PLOTAMI PRÓBUJE WYGRAĆ, BO KAŻDY WIE ŻE CZĘŚĆ WOLINIAN CO JAK CO ALE PLOTKI TO ICH ŻYWIOŁ PODOBNIE JAK CAŁYMI GODZINAMI PRZESIADYWANIE W OKNIE BY COŚ WYŁAPAĆ PIKANTNEGO, A TU MAJĄ PODANE PRZEZ RUDNICKIEGO I JAK MA NIE BYĆ JEJ, JEMU GUT CHŁOPEM... ZEJDŹMY NA ZIEMIĘ, CO NIE KTÓRZY.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 16:46:50] • [IP: 37.190.233.***]

taak taak trzeba glosować na panaJ. wladza na gorze nadal bedzie przymykalo oko na jego" wałki" z prawa. Tak jak w przypadku sekretarza Banana wicewojewoda Mićko. (Juz o plantacji drzew synow nie mowiac) Sam" sekretarz" przyznal ze nie ma kompetencji a jego mocodawca wmawia wszystkim ze jest ok i ze on taki wspanialy i wogole. Szczyt bezczelności. Az mnie rwie jak czytam te gloryfikacje na temat burmistrza. A tak prawde mowiac to te 8 lat jego rzadów to marazm i beznadzieja. przyczynil sie w dużej mierze do likwidacji miejsc pracy. sklepy ktore pady po otwarciu netto i biedy.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 16:37:33] • [IP: 83.11.159.***]

Panie Rudnicki Pan nie ma szkoły kogo Pan chcę reprezentować swojego zięcia

Gość • Niedziela [23.11.2014, 16:28:28] • [IP: 83.11.159.***]

na Rudnickiego wszyscy głosują co na Wilkowskiego cała rodzina Andruszkiewiczów itp chyba znowu chcą nie otworzyć jakiegoś sklepu chcą do władzy

Gość • Niedziela [23.11.2014, 16:24:14] • [IP: 192.168.77.**]

jak pan Jasiewicz ludzi na debacie wku..., to go na taczce wywiozą. Ja to bym już bo wywiózł razem z pajacem, który pracuje w biurze obsługi klienta. ten to dopiero jest klakier pierwsza klasa

Gość • Niedziela [23.11.2014, 16:22:42] • [IP: 83.11.159.***]

kolega Pana Rudnickiego Pan Leszek K-sza z osiedla mowi że woził ludzi z wiejkowa i mówł jak mają glosować a oni i tak żle zaglosowali i pan leszek nie dostal sie do starostwa ale wstyd

Gość • Niedziela [23.11.2014, 16:16:17] • [IP: 83.11.159.***]

My z baraków za torów głosujemy na Pana Rudnickiego bo obiecał nam że wybuduje nam domy i nie uruchomi żwirowni niech wygra pan Rudnicki

Gość • Niedziela [23.11.2014, 15:52:17] • [IP: 79.184.204.***]

nie najlepiej jak zrobi archeologiczna firma kolegi pana Rudnickiego o wątpliwej reputacji zresztą był już dyrektorem muzeum ale nie popisał się, a raczej popisał się i to mocno, ale z" nagiej" strony :-) ciekawe a może to już wiemy kto będzie nowym dyrektorem muzeum :-)

Gość • Niedziela [23.11.2014, 15:20:05] • [IP: 79.186.41.***]

a dlaczego w poniższym spisie nie uwzględniono ustawianych przetargów na usługi archeologiczne dla jedynie słusznej firmy o rynkowej wartości usługi 3 tys. zł a w Wolinie robionych za 50tys?

Gość • Niedziela [23.11.2014, 15:18:48] • [IP: 5.174.31.**]

B • Niedziela [23.11.2014, 14:13:21] • [IP: 78.69.29.***] Ludzie to maja bledne wyobrazenie, ze praca przyjdzie do nich albo p.burmistrz im zaoferuje prace na zlotej tacy. A stanowisko burmistrza przyszlo samo i zapukalo do drzwi p. Jasiewicza? Nie ma nigdzie pracy i nie bedzie i nawet p. Rudnicki nie pomoze. ...Rudnicki da wszystkim pracę, za jego kadencji zostaniemy metropolią, a każdy mieszkaniec Wolina i Gminy otrzyma lux pralkę, lodówkę i telewizor plazmowy. Tak! to wszystko jest na serio, sam czytałem na kamienskim info pod artykułem pt.Rudnicki dementuje.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 15:14:38] • [IP: 79.186.41.***]

Jesteś z PSLu leśny dziadku. To wystarczy żeby wiedzieć, ze ściemniasz. Won od koryta. Wasze lata w samorządach i całej Polsce sa policzone. Idzie nowe.

B • Niedziela [23.11.2014, 14:13:21] • [IP: 78.69.29.***]

Ludzie to maja bledne wyobrazenie, ze praca przyjdzie do nich albo p.burmistrz im zaoferuje prace na zlotej tacy. A stanowisko burmistrza przyszlo samo i zapukalo do drzwi p. Jasiewicza? Nie ma nigdzie pracy i nie bedzie i nawet p. Rudnicki nie pomoze.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 14:08:54] • [IP: 79.184.204.***]

p.Rudnicki już obiecał, że nie będzie pobierał diety i co?? teraz biega i kłania się ludziom, a co później, ciekawe że" wisi" w tych samych miejscach co kiedyś p. Wilkowski to chyba już wiemy kto będzie w razie wygranej rządził w gminie. Głosując na p. Rudnieckiego głosujecie na p. Wilkowskiego i kupców itd i kolejne lata marazmu. Ja głosuje na p. Jasiewicza i wcale poparcie p. Dubrawskiego nie pomaga bo ja akurat głosowałam na p. Dubrawskiego ale czas otworzyć oczy !!

Woliniak • Niedziela [23.11.2014, 11:59:12] • [IP: 77.112.108.***]

Masz rację - ludzie mają już dość. Sami wybiorą. /IP:89.77.20/ A niby dlaczego mieli iść do Rudnickiego, skoro na osiedlu było 2-je radnych Jasiewicza - Kostek i Śrudkowski. 4 lata temu to był ich priorytet, a potem tańczyli jak im Jasiewicz zagrał. Procedury procedurami, ale trzeba jeszcze mieć trochę dobrej woli. 2-gi przetarg był konieczny, bo nie było chętnego, aby skończyć tą ulicę za 30.000 EURO /z wolnej ręki/. No, i wyszło drożej, ale tego to już nikt nie będzie wiedział - ile?? Bo u Jasiewicza wszystko jest tajne przez poufne, oczywiście dla mieszkańców. Pracownicy urzędu - kolejne 4 lata pracy w stresie mogą żle wpłynąć na stan Waszego zdrowia.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 11:15:30] • [IP: 5.174.31.**]

Gość • Niedziela [23.11.2014, 10:18:54] • [IP: 31.61.128.***] Rudnicki ty nie idź na ta debate nie ma potrzeby glosy nasze masz więc daj sobie spokój pan burmistrz olal nas 3 razy a byliśmy ... Jak nie pójdzie to się zachowa jak dupek i niczym jak z" automatu" przyzna się że grał poniżej pasa, choć to i tak widać że jego pomówienia i obiecanki są warte złamanego feniga. Pochwalam rzetelną wypowiedź Gość • Niedziela [23.11.2014, 09:04:46] • [IP: 89.77.20.**] Pozdrawiam wszystkich myślących racjonalnie o kandydatach na Burmistrza.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 10:46:12] • [IP: 79.184.193.***]

"Rudnicki ty nie idź na ta debate nie ma potrzeby glosy nasze masz więc daj sobie spokój pan burmistrz olal nas 3 razy a byliśmy " - na tych debatach byli kandydaci i po 4 osoby z widowni. Na pierwszej debacie pan Rudnicki nie był bo czekał na reakcję Jasiewicza, jak zobaczył że nie przyszedł to dwie następne, królował. Królował również rozdając pomorzanina i szerząc nieprawdę, teraz jak ma okazję na debacie udowodnić, że najbardziej nadaje się na burmistrza to szuka wymówek jak tu nie przyjść... Czy takiego chcemy burmistrza? Niech skonfrontują swoje wizje, niech przyjadą redaktorzy różnych portali, sfilmują, a ludzie ocenią

Gość • Niedziela [23.11.2014, 10:41:49] • [IP: 79.184.21.***]

pracuję w Urzędzie ale będę głosował na Rudnickiego i nie tylko Ja

Gość • Niedziela [23.11.2014, 10:35:10] • [IP: 77.253.139.**]

Ja szczerze nie wiem na kogo mam głosować zbaraniałam i dlatego nie idę na wybory róbta co chce ta . Chociaż będę miała czyste sumienie i nie będę miała żalu do siebie jak zagłosuję źle a co będzie to będzie a lepiej to już chyba nie będzie czy z tym Panem, czy z tamtym Panem. Ja nie mam zaufania do nikogo.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 10:18:54] • [IP: 31.61.128.***]

Rudnicki ty nie idź na ta debate nie ma potrzeby glosy nasze masz więc daj sobie spokój pan burmistrz olal nas 3 razy a byliśmy

Gość • Niedziela [23.11.2014, 10:07:06] • [IP: 77.112.11.***]

jasiewicz gorą wybierajmy najlepszych!! EUGENIUSZ dasz rade!!

Gość • Niedziela [23.11.2014, 09:56:41] • [IP: 79.184.202.***]

z tego zdjęcia fałsz wali na 100 kilometrów z Wolina zrobił schronisko dla byłych UB-eków i czerwonej zarazy zresztą Wolin jest odzwierciedleniem sytuacji w całym kraju afera goni aferę a u nich jakby nic się nie stało

Gość • Niedziela [23.11.2014, 09:04:46] • [IP: 89.77.20.**]

No to jak taka tragedia się działa i za to wszystko obwiniasz Pana Burmistrza nie znając kompletnie warunków przetargu i procedur odwoławczych, to gdzie był Twój Supermen Rudnicki.Jako radny powinien na głowie stanąć, żeby dopilnować takiej sprawy.Jeśli jak twierdzisz Burmistrz kierował się pobudkami prywatnymi to Rudnicki powinien był zawiadomić odpowiednie służby.W tym akurat jest doskonały!! Ulicy nie przypilnował, nie kiwnął palcem, a ma mniemanie, że nadaje się na burmistrza?! Zastanów się i nie wypisuj bzdur, ludzie mają już dość.Sami wybiorą.

Woliniak • Niedziela [23.11.2014, 07:55:38] • [IP: 77.112.108.***]

Tak" wspaniałego" burmistrza, oby Wolin nigdy nie miał. Jasiewicz nawet totalne porażki przekuwa w sukces. Mam znajomych na ul. Mieszka I. To, co się tam dzieje od m-ca czerwca b.r. - to jest właśnie ta dbałość o mieszkańców gminy. Pan Derylak stawał do przetargu w maju, ale był ciutkę droższy i z gwarancją wykonania w terminie do 31.08.2014 r. Wybrano najtańszego - ta kobieta miała podwykonawcę p. Latawca /syna radnego z Kamienia Pom./. Widać komisja przetargowa nie sprawdziła tego wykonawcy. Mieszkańcy systematycznie informowali urzędników o" postępach" prac. Ale p. Jasiewicz był głuchy. Dopiero w pażdzierniku zerwali umowę. Moim zdaniem, takie postępowanie wskazuje na świadome nękanie mieszkańców. A to dlatego, bo mieszkańcy 7 lat walczyli z Jasiewiczem o tą ulicę. Więc pokazał im, kto tu rządzi. I wyrządził - większe koszty, bo doszły awarie poprzednika. A już porównanie ulicy 160 mb. ok. 300 tyś. do kilometrów autostrad i miliardowych nakładów, to już majstersztyk Jasiewicza.

Gość • Niedziela [23.11.2014, 07:06:36] • [IP: 5.174.31.**]

Jaki jest najkrótszy dowcip w Wolinie ? - mgr. Rudnicki... Jaka jest różnica między automatem telefonicznym a wyborem Rudnickiego na burmistrza!?? -W automacie najpierw płacisz a potem wybierasz, a przy wyborze Rudnickiego najpierw wybrałeś a później płacisz przez 4 lata... I wraca na myśl przysłowie:Polak mądry po szkodzie, a wszyscy wiemy że NIC nie zrobił ambitnego, wyróżniającego będąc dwukrotnie radnym... Co pokazał Rudnicki w swojej kampanii poza stekiem oszczerstw, pomówień skierowanych wobec swojego rywala, pod hasłem" szukania wroga, aferzysty". Dlaczego" wolińskie pszczółki poleciały za rudnickim? bo czują lipę...". Miejmy więcej" oleju w głowie" bo jego" lep jest dobry ale na łapanie much...".

Gość • Niedziela [23.11.2014, 02:56:32] • [IP: 14.111.57.***]

Takiego burmistrza, jakim jest Pan Eugeniusz Jasiewicz, nigdy wczesniej nie mielismy. Kiedys przed laty tylko Pan Miroslaw Mielniczuk dzialal na korzysc Gminy. Odwaga, wiedza i rzetelnosc wykonywanej pracy dzialaja na konto tego, aby zaglosowac zasluzenie na Pana Eugeniusza Jasiewicza. Panowie Rudnicki i Dubrawski nigdy nie uzyskaja odpowiednich kwalifikacji i umiejetnosci, bo z tym trzeba sie urodzic, do zarzadzania nasza Gmina. Panie Jasiewicz - trzymamy kciuki za wygrana. Szkoda, ze aktualnie mieszkamy za granica i nie mozemy zaglosowac, ale zawsze bedziemy glosowac na prawde a nie klamstwo rozsiewane przez Pana Rudnickiego. NASZ GLOS ODDAJEMY NA EUGENIUSZA JASIEWICZA (4 dorosle osoby).

Gość • Sobota [22.11.2014, 21:38:04] • [IP: 83.168.85.***]

KTOŚ PISZE O KŁAMSTWACH, KTOŚ O NIE SPEŁNIONYCH OBIETNICACH, ALBO O KASIE ZAROBKACH I DŁUGACH, ALE ZASTANÓWCIE SIĘ KTO STARTUJĄC W BITWIE O STOŁEK NIE KŁAMIE I KTO POTEM SPEŁNIA WSZYSTKIE OBIETNICE.CZY KTOŚ WIDZIAŁ GRABIE KTÓRE GRABIA OD SIEBIE, A NIE DO SIEBIE. JEDNE GRABIE GRABIŁY, DRUGIE GRABIĄ, ALBO JUŻ POGRABIŁY, A TRZECIE PRZYJDĄ I TEŻ BĘDĄ GRABIĆ.DUŻO LUDZI STRACI PRACĘ, A PAN R, TEŻ MA RODZINĘ I ZNAJOMYCH I NOWE GRABIE TEŻ BĘDĄ GRABIĆ !!

Gość • Sobota [22.11.2014, 21:35:46] • [IP: 178.238.243.***]

Do Gość • Sobota [22.11.2014, 21:11:43] • [IP: 5.172.252.**]Wypraszam sobie mówić w ten sposób " ŻYCIOWI NIEUDACZNICY" bo w swoim życiu osiągnęłam wiele!!Wiele przeżyłam i wiele widziałam!!Wielu ludziom pomogłam!!Nie życzę nikomu przechodzić przez to wszystko co ja!!I nie jestem żadną rodziną Pana Rudnickiego!!A co debaty to przecież wiadomo co Pan Jasiewicz będzie mówił, znamy jego wypowiedzi!!Krótko mówiąc przemawia tu zazdrość i nienawiść do drugiego człowieka!!Bo ja w przeciwieństwie do innych dawałam szansę i wiarę w J.ale mnie MOOOOCNO zawiódł!!

Ker • Sobota [22.11.2014, 21:16:57] • [IP: 93.105.179.***]

Gość • Sobota [22.11.2014, 19:33:04] • [IP: 46.76.37.***] Jak możesz pisać, że nikt P. Jasiewicza nie chce !! W niedzielę miał 47% głosów !! Nie życzę sobie, żeby ktoś się za mnie wypowiadał !! To jest zwykła bezczelność z Twojej strony !! Zajmij się lepiej finansami swojej żony (lub męża) a od Pani doktor wara !! idol • Sobota [22.11.2014, 19:19:13] • [IP: 192.168.77.**]I nie pisz o zwolennikach P. Jasiewicza " klakierzy " bo nie rozumiesz znaczenia tego słowa !! Jestem mieszkanką Wolina i wiem jakie było a jak teraz wygląda nasze miasto, widzę i oceniam i żadnym klakierem się nie czuję !! Gość • Sobota [22.11.2014, 11:39:36] • [IP: 37.190.233.***] Jakim trzeba być prostakiem, żeby sobotnie wizyty lekarzy specjalistów (prywatne i praktykowane od dawna) przypisać P. Doktor jako kampanie wyborczą !! Podłość ludzka nie zna granic !!

Gość • Sobota [22.11.2014, 21:11:43] • [IP: 5.172.252.**]

widzę że cała rodzina p. Rudnickiego dba by mieli co jeść. Opluwają wciąż te same osoby jako on i ona-spoceni przy klawiaturze obrzucają g..em ile się da. Przyjdźcie na debatę pokażcie jaka jest prawda, chyba że brakuje wam odwagi-życiowi nieudacznicy pocieszający się że mogą na kogoś narobić przed komputerkiem.jaki pan taki kram...

Bogdan Czaplicki • Sobota [22.11.2014, 20:49:35] • [IP: 83.21.92.***]

Wypraszam sobie aby Stowarzyszenie Sołtys Ziemi Wolińskiej utożsamiać z Jednym z Kandydatów.Jestem członkiem tego Stowarzyszenia ale daleko mi do poparcia Pana Jasiewicza.

Gość • Sobota [22.11.2014, 20:29:32] • [IP: 178.238.243.***]

Sama kiedyś na Pana Jasiewicza głosowałam i nie dałam się nikomu przekonać na innego kandydata!!Teraz mogę tylko powiedzieć-żałuję: (Ale co to da??Tylko to, że moje sumienie nie pozwala mi spać: (Pięknie mówił o swoim programie wyborczym ale nie dotrzymał obietnicy...Dlatego teraz nie dam mu już szans...Głosuję na Pana Rudnickiego!!Może będzie lepiej-przynajmniej to człowiek który nie posunie się do takich kłamstw i machlojek a do błędów się przyzna a nie tak jak obecny burmistrz idzie w zaparte i z tymi oczami świecącymi patrząc innym ludziom prosto w oczy...

Gość • Sobota [22.11.2014, 20:28:17] • [IP: 79.184.107.***]

...ptaszki w gminie cwierkaja, że za oddanie swoich głosów Rudnickiemu, P.Dubrawski ma dostac stołek zastępcy burmistrza...

Gość • Sobota [22.11.2014, 20:11:49] • [IP: 79.184.104.***]

Część wypisujących komentarze nie czytało tego artykułu, jest w nich nienawiść, zwyczajna ludzka nienawiść. Mówisz, że zadasz pytanie takie i takie to przyjdź i zadaj, dostaniesz odpowiedź.

Gość • Sobota [22.11.2014, 20:09:06] • [IP: 83.25.115.***]

muzea biblioteki i swietlice po 500tysiecy ja panu dziekuje!! brak drog ani 1 miejsca pracy ani 1 mieszkania!!

Gość • Sobota [22.11.2014, 19:56:18] • [IP: 178.238.243.***]

Wiecie dlaczego J.walczy o następną kadencję?Żeby zdążyć jak najwięcej zataić swoich przekrętów przed emeryturą i nie spędzić jej w pierdlu!!

Gość • Sobota [22.11.2014, 19:48:52] • [IP: 83.168.86.***]

Panie Jasiewicz na debacie zadam panu pytanie ile miejsc pracy pan stworzył za miliony z urzędu morskiego. Albo dla czego nie mamy plaży w wolinie Albo jak się pan czuje zatrudniając rodzinę i znajomych w urzędzie. Bądź o świetlicę w Dobropolu 500 tyś za kontener to jest ta Pana gospodarność. Uważam te dwie pana kadencję za całkowicie stracony czas Czy pan w ogóle ma jakiś plan dla miasta i gminy jakiś realny cel. Według mnie najważniejsze dla pana jest rwanie przy władzy i nieustanne robienie sobie kampanii wyborczej. Poklepywanie emerytów już nie wystarczy. Może zamiast biegać po mieście i błagać o głosy powiedz pany tylko szczerze coś realnego co chce pan zrobić dla naszego miasta jakie pieniądze unijne chce pan załatwić i na co. Bo jak na razie ja przez 8 lat nie słyszałem o żadnym pana pomyśle na rozwój gminy na tworzenie miejsc pracy. Tylko spotkania z emerytami wyborcami wydawanie biuletynu gdzie jest 10 stron i 15 pana zdjęć.

Gość • Sobota [22.11.2014, 19:33:04] • [IP: 46.76.37.***]

trzeba umiec sie wycofac a Ten obecny nie wie kiedy.Eugeniusz- ja wiem kiedy -teraz-przeciez jestes juz dawno zabezpieczony (Rzepa): Inni poleca na pysk Ty nie- a wiec o co chodzi a- chodzi o kase ktora diabli wzieli- stara ma kasy z przychodni dosyc.Geniu pokaz swoja osobowosc - nikt CIebie nie chce- tak wiec znikaj-sam wierz - stare komuchy musza odpasc.podpis tez bedzie - szczery.

idol • Sobota [22.11.2014, 19:19:13] • [IP: 192.168.77.**]

widze że klakierki pana Jasiewicza dalej wypisują głupoty o panu Rudnickim coraz bardziej dupska im się palą. Wiem doskonale że nie jednemu skończy się ciepła posadka w gminie.

Gość • Sobota [22.11.2014, 18:44:22] • [IP: 31.61.130.***]

A skąd wiesz ze nie przekazywał cześć diety? He? Bo co bo ty nie dostałeś ? A ja wiem ze pomagał z tych pieniędzy od dawna

Gość • Sobota [22.11.2014, 18:32:39] • [IP: 83.23.141.***]

Rychło w czas z tymi wyjaśnieniami wszystkich afer i niby oszczerstw. dzięki portalowi ikamien wszyscy patrzą na władzą przez duże szkło powiększające. każdy artykuł jest napisany z jakiegoś powodu. do każdego można dopisać własna opinię. władza się przestraszyła tej transparentności i trzęsie du... dlaczego dopiero teraz osoba sprawująca funkcję burmistrza tłumaczy się jak tylko może. co chce ukryć podczas kolejnej kadencji?? i jak długo potrwa jego łaskawe podejście do wyborcy? ja już widziałem co ten pan zrobił. najwyższy czas na nową osobę bez układów i układzików. dlatego jest demokracja a funkcja burmistrza to nie etat na całe życie tyko służba gminie a nie kumplom i wykonawcom usług związanych z jej funkcjonowaniem.

Gość • Sobota [22.11.2014, 18:16:02] • [IP: 83.8.66.**]

Dlaczego pan Rudnicki będąc radnym nie przekazał swojej diety na potrzeby potrzebujacych albo na Dom Dziecka? Obiecanki bez pokrycia składać i wykorzystywać obecną sytuację w naszym, to mało przekonywujace. Dlatego głosuję na Jasiewicza.

Anna • Sobota [22.11.2014, 18:11:53] • [IP: 46.76.6.***]

Chcesz to postaw sobie ten krzyżyk i nie namawiaj innych.Ludzie wiedzą co robić.

Gość • Sobota [22.11.2014, 18:03:44] • [IP: 37.248.255.***]

PSL górą a wiele z państwa na p.Rudnickiego chce głosować. Pomyślcie państwo logicznie czy chcecie zmian w swojej gminie czy może stracić 4 lata. Kto u góry pozwoli na szarże człowiekowi bezpartyjnemu. PO I PSL to koalicjanci. A oni w kraju rządzą. Więc proponuję porzucić swoje ambicje i zagłosować na p.Jasiewicza on z tymi ludźmi się obraca i może na nich liczyć. A państwa głos może tylko rozwojowi gminy pomóc Więc zapraszam na wybory i postawić swój krzyżyk przy p.Jasiewiczu. POzdrawiam

Gość • Sobota [22.11.2014, 17:30:19] • [IP: 79.184.108.***]

Oj Jasiewicz potrafi kpić z prawa, również z wycinki" swoich" drzew.

Gość • Sobota [22.11.2014, 17:27:29] • [IP: 79.184.108.***]

Jasiewicz-to następne wiatraki w gminie. Czy jest w stanie zrozumieć jakie niesie zagrożenie dla mieszkańców?

Gość • Sobota [22.11.2014, 17:27:05] • [IP: 31.1.227.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [22.11.2014, 16:14:20] • [IP: 83.11.158.***]

Bardzo trafny tytuł!! Właśnie p. Jasiewicz niech pan przestanie w końcu kłamać i zacznie coś robić!! Chociaż nie! mam nadzieję, że to ostanie dni pana zakłamanych rządów!

Gość • Sobota [22.11.2014, 15:45:05] • [IP: 89.183.12.**]

nie odpowiada za czyny swoich krewnych?? Przecież to działka jego synów a sam Eugeniusz nadzorował ową wycinke drzew!! Wstydu Pan nie ma?

Gość • Sobota [22.11.2014, 15:26:41] • [IP: 178.238.243.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [22.11.2014, 15:26:04] • [IP: 79.186.60.***]

artykuł powinien mieć tytuł STOP KŁAMSTWOM I JASIEWICZOWI

Gość • Sobota [22.11.2014, 15:19:19] • [IP: 95.41.169.***]

P.Jasiewicz po co te nerwy i tak Pan wygra te wybory.Prawość Pana polega na tym, że Pan nie kłamie tylko nie mówi prawdy.A kto w Pana uwierzy to i tak zostanie upokorzony no taka natura dwulicowca- ale kto jest bez wad.

Gość • Sobota [22.11.2014, 15:13:32] • [IP: 5.172.252.***]

do wypowiedzi z 11.39 : w sobotę w przychodni p. Jasiewicz przyjmował prywatnie endokrynolog u którego byłam. ot i cała prawda o p. Rudnickim i jego stronnikach- obrzucić g...nem nie ważne czy prawda ważne by pomówić i narobić smrodu. Naprawdę takich ludzi chcecie wybierać ?

Gość • Sobota [22.11.2014, 14:24:38] • [IP: 79.184.104.***]

A co ma tutaj wykształcenie? Ważne jest co kandydacie chcą zrobić, przeczytałem artykuł i wnioskuję, że pan Rudnicki ma jakieś pomysły ale brakuje mu zdecydowanie wiedzy i znajomości prawa, a szkoda

Gość • Sobota [22.11.2014, 14:08:54] • [IP: 178.238.243.***]

Jeżeli masz u Jasiewicza coś w dzierżawie to nie podskakuj bo Ci wręczy wypowiedzenie, jeżeli prowadzisz firmę i stajesz do przetargu to nigdy go nie wygrasz...Od takiej to strony poznałam owego Pana...Dla niego nie istotne jest czy jesteś zwykłym pionkiem czy też osobą na stanowisku ważne jest tylko to aby wszyscy byli pod jego pantoflem!!A Pan Rudnicki to poważny, sprawiedliwy, pracowity, szczery człowiek, który obok krzywdy ludzkiej nie przejdzie obojętnie..Mogłabym tu o nim pisać same superlatywy ale po co. ...Kto go zna ten wie co mam na myśli a ludzie którzy wieżą w każde słowo Jasiewicza kiedyś przejrzą na oczy tylko żeby nie było za późno :(

Gość • Sobota [22.11.2014, 14:04:20] • [IP: 31.61.130.***]

Gorąco w Wolinie! Rudnicki jesteś wielkim stolarzem! Udowodnij wszystkim ze my ludzie bez wykształcenia tez chcemy godnie żyć!

Gość • Sobota [22.11.2014, 13:42:52] • [IP: 79.184.190.***]

Jasiewiczowi grunt pali się pod nogami to i do ludzi umie przemówić i napisać, przez całą jego kadencje głęboka miał człowieka w du... aż ludzie zrozumieli co to za typ człowieka, w urzędzie robi co chce, prawo ma w dup..., kolesie i przydup... mają się świetnie, ludzie pracujący na etatach w gminie robią tą samą robotę w domu i urzędzie, bez układów nic nie załatwisz

Gość • Sobota [22.11.2014, 13:42:02] • [IP: 89.77.20.**]

Zmień żonę jak dla Ciebie Rudnicki taki ważny.Chyba tylko Ty masz taki problem, jedność małżeńska nie opiera się na polityce człowieku.

Gość • Sobota [22.11.2014, 13:40:10] • [IP: 79.184.190.**]

trzymam kciuki za P.Jasiewicza !!

Gość • Sobota [22.11.2014, 13:14:04] • [IP: 79.184.187.***]

Ale cyrk taki iuzynier boi sie takiego stolarza, tak bardzo chca stolkow i wladzy.A wladza padla na mozg i nie moze sie z tym pogodzic.Patrzcie co on z nami robi, chce sklacac ze soba rodziny.Bo ja chceglosowac na Rudnickiego a zona na Jasiewicza, w domu sa ciche dni.Pomyslcie rozsadnie jaki my w tym wszystkim mamy interes.

Kaśka • Sobota [22.11.2014, 12:42:10] • [IP: 79.184.192.***]

Do: Będzie się działo. Nie liczę na żadne załatwianie miejsca pracy bo nie jestem tego typu osobą, ani ja ani Rudnicki. Zarzucając nepotyzm i kolesiostwo co powiesz o obecnym układzie w Urzędzie? Pewnie że jest kryształowy:) a i czytanie ze zrozumieniem u Ciebie kompletnie leży. Pozdrawiam Fanka Gorącej Atmosfery w Gminie

Gość • Sobota [22.11.2014, 11:39:36] • [IP: 37.190.233.***]

A czy małżonka pana burmistrza robi biała sobotę jak poprzednio. Tydzień przed I tura widziałem panią pełnomocnik burmistrza targajaca wory z samochodu osp do budynku dawnej szkoły w mokrzycy wielkiej. Ale widać lipca zawartość jak ludzie masowo nie poparli. a

Gość • Sobota [22.11.2014, 11:28:20] • [IP: 31.61.138.***]

Usilnie prosimy zwolenników Pana Rudnickiego o, , nie usuwanie, , banerów i plakatów kontrkandydata!

Gość • Sobota [22.11.2014, 11:22:18] • [IP: 31.61.138.***]

Cieszymy się z debaty ale jednocześnie prosimy Pana Rudnickiego aby na debatę nie przychodził z obrażającymi kontrkandydata transparentami!!

Nauczyciel • Sobota [22.11.2014, 11:19:32] • [IP: 77.254.73.**]

Tak panie Jasiewicz czas na emeryturę ma pan już swoje lata i niestety umysł nie ten, co widać po ilości pisanych wniosków unijnych. Gdy by nie pan Mikołajczyk to w kwestii oświaty czyli punktów przedszkolnych w Kołczewie i Dargobądzu nie miał by pan nic do napisania. A i jeszcze dzięki pana decyzji już nie mamy takiego dyrektora w Kołczewie który potrafił coś zrobić a nie tylko się chwalić. Te punkty to jego dzieło a nie pana. Wstyd przypisywać sobie sukces. Daje mi to dużo do myślenia o pana uczciwości i pozbywaniu się ludzi mądrych którzy mają swoje zdanie. Takich którzy myślą samodzielnie pan nie lubisz a szkoda.

do wyborców w Kamieniu Po • Sobota [22.11.2014, 11:15:53] • [IP: 46.76.22.***]

Panie Jasiewicz KAMIEN POMORSKI 80%.80%

Gość • Sobota [22.11.2014, 10:40:04] • [IP: 178.238.243.***]

Kandydat po dwuletniej zawodówce nie ma pojęcia o zarządzaniu Gminą.Dla większości mieszkańców dał się poznać jako jawny donosiciel.

Mała... • Sobota [22.11.2014, 10:37:01] • [IP: 37.152.18.***]

Smutne jest to jak jeszcze obecny Pan Burmistrz chwyta się przysłowiowej brzytwy. Osobiście mam głęboką nadzieję, że ludzie przejrzą na oczy i nie dadzą już Panu kolejnej szansy. Wystarczająco Pan" zrobił" za swojej kadencji. Czas teraz na nowe, świeże i pełne energii umysły. Czas Drogi Panie odejść z godnością.

Gość • Sobota [22.11.2014, 10:35:43] • [IP: 79.186.193.***]

Panie Jasiewicz proszę zadbać o samotnie zapomnianych żyjących emerytów i rencistów utrzymujących sie tylko z nędznych emeryturek i rent. Przywróć im ulgi w płaceniu podatków od starych, nieużywanych walących się budynków gospodarczych. Dodaj ten postulat do swojego programu.

Bedzie się działo • Sobota [22.11.2014, 10:00:14] • [IP: 83.25.211.**]

Cytuję" Kaśka • Piątek [21.11.2014, 21:07:56] • [IP: 79.184.192.***] Po tym oświadczeniu wnioskuję tylko jedno, temperatura w urzędzie sięgnęła zenitu. Kibel zapchane, czacha dymi. Panie Rudnicki, jeśli nawet Pan nie wygrasz to tyle co im krwi napujesz- bezcenne:))) Wielka szkoda ze w naszym Urzędzie nie ma monitoringu." To są osoby popierające pana Rudnickiego, za obecnego burmistrza prze 8 lat nikt nie został zwolniony. Rudnicki jak dojdzie do władzy to o etatach nie będzie decydował sam (nawet jeśli deklaruje że nie będzie zwalniał), będą decydować ci którzy mu pomagają m.in. taka cytowana pani

Gość • Sobota [22.11.2014, 09:52:20] • [IP: 87.205.64.**]

Pytanie do p.Jasiewicza. - Co Pan zrobił przez 8 lat swojej kadencji by kilkaset młodych ludzi, którzy wyemigrowali za granicę" za chlebem" wróciło z przekonaniem, że tu - na terenie miasta i gminy, znajdą pracę i warunki do godnego życia?

Gość • Sobota [22.11.2014, 09:42:56] • [IP: 83.11.158.*]

Jak masz wątpliwości co do liczenia głosów przez 9 osobowe komisje to zgłoś to do Sądu masz takie prawo.

Gość • Sobota [22.11.2014, 09:11:23] • [IP: 178.180.38.***]

Rudnicki obiecał że nie będzie pobierał diety i co? nie wierzę w żadne jego słowo. Kolega poniżej dobrze napisał lepsza cholera niż dżuma. Głos na Jasiewicza.

B • Sobota [22.11.2014, 08:32:53] • [IP: 78.69.29.***]

Panie burmistrzu, zarabia pan za malo majac taka odpowiedzialnosc. Pozyczyl pan tez za malo i nic z tego nie bedzie. Nie ma sie co krepowac, Polska i tak jest bankrutem.

Gość • Sobota [22.11.2014, 07:39:23] • [IP: 79.184.109.**]

ja zawsze widzę coś złego w tych oczach sam na własnej skórze przekonałem się o kłamstwach tego pana NO I NAJWAŻNIEJSZE TRZEBA BARDZO UWAŻAĆ PRZY LICZENIU GŁOSÓW bo jedna z partii jest w tym znakomita {nie ważne kto ile głosów zdobył tylko kto je liczy }motto tej partii

Gość • Sobota [22.11.2014, 06:49:57] • [IP: 77.113.125.**]

Wolin umierające miasto! gdzie są pieniądze Urzędu Morskiego w Szczecinie?!!

Gość • Sobota [22.11.2014, 06:15:22] • [IP: 37.7.49.**]

ja uważam ze czas na zmiany czemu sie tak tego boicie moze nowy burmistrz zrobi więcej jak świetlice/pod prywatę sołtysów/ i place zabaw, a pracy dla młodych jak nie było tak nie ma, a dla '" znajomych" to i w gminie sie znalazło przemyślcie drodzy wyborcy moze czas na zmiany

Gość • Sobota [22.11.2014, 03:14:08] • [IP: 79.184.107.***]

Do> Gość  Sobota [22.11.2014, 00:44:17]  [IP: 83.8.5.**]< proszę wypowiadać się za siebie, bo osoba prymitywne zachowująca się, jątrząca, pchająca się do władzy przez donosy, ta która jakoś nie zrzekła się jak wcześniej obiecała, diety radnego, mojego głosu nie otrzyma... dla mnie taka osoba jest> NIEWIARYGODNA !

Gość • Sobota [22.11.2014, 03:01:25] • [IP: 79.184.107.***]

Wolinianie nie dajcie się zmanipulować Panu Rudnickiemu. Po pierwsze człowiek który chciałby być dobrym gospodarzem gminy, nie powinien nosić pod pachą gazetki opluwającej przeciwnika, a jeżeli już, to roznosić gazetkę ze swoją własną wizją rozwoju gminy Wolin na najbliższe 4 lata i więcej... po drugie nie skłócać mieszkańców przez swoje fanaberie. Pan Rudnicki został po raz drugi (jeszcze nieoficjalnie) radnym i najpierw niech pokarze się z dobrej strony pełniąc funkcję radnego, bo do tej pory jako radny niczym specjalnym się nie wykazał, to tym bardziej jako DOBRY BURMISTRZ się nie sprawdzi... Jeżeli pozostał mi 30 bm. wybór między cholerą, a dżumą, zagłosuję na dotychczasową cholerę...

Gość • Sobota [22.11.2014, 01:46:41] • [IP: 79.184.99.**]

jestem za Jasiewiczem trzymam kciuki

Gość • Sobota [22.11.2014, 01:32:33] • [IP: 89.66.193.**]

Widać Gienek bardziej ceni Niemców na ich luksusowych jachtach od zwykłych moczykijów na ich łódeczkach za 1000 zł. No tak z chołotą nie zamierza mieć do czynienia.

Gość • Sobota [22.11.2014, 01:18:13] • [IP: 46.77.124.**]

Brawo panie Jasiewicz.Krótko zwięźle i na temat.Tu nawet nie boją się pokazać Pana zdjęcia i przekazać Pana opinii. Szkoda że klakier p. błękitnookiego z sąsiedniego portalu nie ma tyle odwagi by to zrobić- no ale on przecież" niezależny". Ale już wiem-u nich jak u Prezesa : na debatę nie pójdę bo nie ma o czym gadać, a kto nie z nami ten złodziej, bandyta i krętacz.Ich i tak nikt i nic nie przekona lepiej pomawiać i zaklinać rzeczywistość. Panie Rudnicki a brzoza, a mgła?

Gość • Sobota [22.11.2014, 01:17:44] • [IP: 89.66.193.**]

Burmistrz nie może odpowiadać za działania krewnych w sprawie wycinki w Płocinie? A kogo ja widziałem na filmie jak nie jego?

Gość • Sobota [22.11.2014, 00:44:17] • [IP: 83.8.5.**]

Oj chyba grunt sie pali burmistrzowi, różnica byla niewielka miedzy kandydatami na burmistrza, teraz Pan Dubrawski poparl Rudnickiego i Jasiewicz się przestraszyl. Szkoda, ze nie pojawił się na zadnej debacie, a teraz robi tzw. debate nie zapraszając nawet kontrkandydata, pamiętajmy tylko winny sie broni. Nie wazne co zostanie napisane na jego obronę, ludzie chcą zmian i lepszych rządów. Wiemy juz na kogo głosować PANIE RUDNICKI MA PAN NASZ GLOS.,

Gość • Sobota [22.11.2014, 00:42:51] • [IP: 66.198.19.***]

Na wsiach kłamią bo nie wiedzą że są rozumieni, chociaż podświadomie to wyczuwają...

Gość • Sobota [22.11.2014, 00:16:54] • [IP: 83.23.143.**]

Moja rodzina i ja głosujemy na obecnego Burmistrza, to mądry człowiek i ma ogromną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu. Panie Jasiewicz życzę zwycięstwa. A co do rywala, to nie popieram ludzi, którzy chcą dojść do władzy w taki sposób.

Gość • Sobota [22.11.2014, 00:13:28] • [IP: 83.25.117.***]

kolejna kampania E.J., , wszystko by wygrać

Matka • Sobota [22.11.2014, 00:04:27] • [IP: 77.254.73.**]

Panie burmistrzu punkty przedszkolne w Kołczewie i Dargobadzu powstały dzięki ciężkiej pracy pana Mikołajczyka byłego już niestety (dzięki właśnie Panu) dyrektorowi szkoły w Kołczewie i pani A. Michalskiej którzy spędzili kilkadziesiąt godzin pisząc te dwa projekty unijne. Niech pan ma odwagę podziękować tym którzy to zrobili a nie przypisuje pan to sobie. To właśnie pańska uczciwość.

Gość • Piątek [21.11.2014, 23:57:19] • [IP: 94.254.193.***]

VINETA WOLIN GOOOOOOOOLAAAAAAAA A SARMTA DOBRA ZERO VINETA WOLIN WYGRAJCIE MECZ Z SARMATĄ GRYZDZ ICH I DOJDZCIE DO TRZECIEJ LIGI SARMATY PRZEGRANY MECZ A DLA VINETY WOLIN WYGRANYVINETA WOLIN 18:0SARMATA DOBRA ZERO/

Gość • Piątek [21.11.2014, 23:40:07] • [IP: 178.238.243.**]

Ja też pozdrawiam normalnych ale jakoś nie widzę zmian w Wolinie jakie zrobił Jasiewicz. Uważam że powinniśmy go zmienić.

Gość • Piątek [21.11.2014, 23:31:58] • [IP: 79.184.174.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gośćwol • Piątek [21.11.2014, 23:09:51] • [IP: 178.238.244.**]

Pan Jsiewicz burmistrzem może być nie mam nic przeciwko Ale Panie burmistrzu prosze zadbać o najmłodszych prosimy o przedszkole dla maluszków bo to co jest teraz to tragedia. Dba Pan o Szkołe w Sierosławiu dzięki Panu i pani dyrektor jest tak jak w domu i super. Prosze tez zadbać o nasze przedszkole !!

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:59:33] • [IP: 213.158.219.***]

Gość  Piątek [21.11.2014, 21:26:39]  [IP: 178.238.250.***] nie życzę ci zmiany bo tyle co zrobił Jasiewicz dla Wolin to trza być dumnym. Pozdrawiam normalnych Wolinian

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:49:23] • [IP: 93.105.179.***]

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:13:10] • [IP: 83.168.86.*** Piszesz komentarz a nawet nie przeczytałaś /eś artykułu !!

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:43:57] • [IP: 93.105.179.***]

Życzę powodzenia Panie Jasiewicz. Pan Rudnicki robiący z siebie błazna, pukający do każdych drzwi i rozdający bezpłatnie Pomorzanina DO PIĘT PANU NIE SIĘGA !! Jego prymitywne zachowanie, jątrzenie, donosy a także współpraca z psych Panami z Pomorzanina i redaktorkiem z konkurencyjnego portalu, (który zmienił życie wielu ludzi w piekło) w moich oczach dyskwalifikuje tego Pana jako polityka. A jego obietnice ? Pamiętacie jak miał się zrzec diety radnego i co ?? Panie Boże broń nas przed Rudnickim !!

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:31:57] • [IP: 79.184.93.***]

Powiedział bym, że w III kadencji to już się tylko bierze pieniądze, za siedzenie na stołku i nic się nie robi.

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:31:11] • [IP: 37.190.233.***]

A na czyj koszt ta debata w dworku??

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:28:20] • [IP: 77.254.82.**]

super inwestycja remont ulicy słowiańskiej+KAWAŁEK JARACZA A TU CHODNIK KOŁO PIEKARNI PROWADZI PROSTO NA NA DOŁKI W ZIEMI I LUDZIE WYCHODZĄ NA DROGĘ ŻEBY DOJŚĆ DO CMENTARZA . KTO TO PROJEKTOWAŁ I KTO TO ZATWIERDZIŁ. A NA NOWYCH CHODNIKACH SMOŁA I KTO TO ODEBRAŁ.

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:27:25] • [IP: 46.171.102.***]

Moim zdaniem przespana kadencja!! Brak inwestycji w drogi z funduszy zewnętrznych i inwestycji w Wolin! Burmistrz skupił się na wioskach a zapomniał gdzie mieszka

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:19:59] • [IP: 78.54.154.***]

Panie Jasiewicz bardzo pan się chwali jakich to zmian na lepsze dokonałeś, nowe przedszkola nowe ulice, chodniki też nowe, a onas mieszkańcach ulicy ;OWOCOWEI " i bocznej : PARKOWEJ" zapomniano. Mieszkamy tu ponad dwadzieścia pięć lat, tyle samo lat chodzimy po błocie wolińskim, pamięta pan tylko wiosną jak niema gdzie wysypać gruzu jakiś śmieci to na ulice ;OWOCOWĄ a co tam niech się cieszą, latem mają tumany kurzu. Może za tj kadencji coś o nas pomyślisz. Powodzenia.

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:14:04] • [IP: 94.254.209.***]

VINETA WOLIN WYGRAĆ Z SARMATĄ MUSI TO NIE SPAŚC JUŻ NIE TYLKO W GÓRE WSPIĄC SIĘ MUSI VÍNETA WOLIN DLA SARMATY ZERO A DLA VINETY WOLIN 18(VINETA WOLIN 18 BRAMEK WTRAF A SARMATA ANI JEDNEJ BRAMKI ZERO DLA SARMATY)DO BOJU VINETA WOLIN WYGRAJ Z SARMATĄ DOBRĄ)...(-_-)/)-(/-_-/)

Gość • Piątek [21.11.2014, 22:08:50] • [IP: 37.190.233.***]

Hasło prawie jak u Krzystka w SSzczecinie. Super kandydat nawet prostego hasła nie potrafi stworzyć tylko kopiuje os innych.

wolinianka • Piątek [21.11.2014, 21:50:25] • [IP: 79.184.199.***]

Drodzy krytycy obecnego i daj Boże przyszłego burmistrza Wolina, od stawiania zarzutów jest Prokurator, a nie pan Rudnicki. Jako mieszkanka wolina chcę aby mnie jako cząstkę tego zacnego miasta reprezentowała osoba kompetentna i elokwentna jaką bez wątpienia jest pan Jasiewicz. Kontrkandydat obecnego Burmistrza, który swą stratęgie opiera wyłącznie na czystym populiźmie musi pamiętać o jednym ważnym aspekcie, a mianowice to zawsze kończy się sromotną klęską. Wolinianie nie dajcie się zmanipulować. Wystarczy sobie przypomnieć jak wyglądał wolin za poprzedniego Burmistrza a jak wygląda obecnie. Niestety nie każdy może być burmistrzem a zarządzanie 1 osobową firmą pt.Własna działalność gospodarcza nie świadczy o dużych zdolnościach menadżerskich.

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:50:19] • [IP: 213.158.219.***]

JASIEWICZ BURMISTRZEM!! NIE MA LEPSZEGO

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:45:14] • [IP: 188.47.174.**]

Ja już wiem że, moja rodzina i moi znajomi zagłosują na burmistrza JASIEWICZA

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:39:58] • [IP: 79.184.178.***]

A ilu ludziom dał zatrudnienie pan biznesmen?

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:26:39] • [IP: 178.238.250.***]

Życzę Wolinianom zmian w tej dziurze w której od lat nic sie prawie nie zmienia, czas na nowego gospodarza.

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:24:14] • [IP: 79.184.192.***]

Złapali złodzieja za rękę, on na to, że to nie jego ręka. Tak samo jest z Panem Burmistrzem, wszystkie zarzuty są kłamstwem, tylko dlaczego nie odniósł się do zarzutu korupcji i niegospodarności?

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:13:10] • [IP: 83.168.86.***]

w wolinie mamy najbrzydszą najtragiczniejszą marinę nad zalewem w ogóle nie przemyślana inwestycja nową bibliotekę gdzie nie może wjechać niepełnosprawny na wózku dworek nie wiadomo czy to stary obiekt zabytkowy czy nowoczesny niezwykle drogie świetlice np kontener w Dobropolu postawiony za prawie 500 tyś złotych sprawa dla CBA jak nic kamień runiczny na na wolińskich błoniach wmurowany za 50 tyś zł o pomysłach budowy mariny na żwirowni nawet nie warto wspominać dla czego wolin nie ma plaży Dla mnie zapracował pan na solidnego kopa Panie Rudnicki Dla czego boi się pan debaty jej na prawdę nie można przegrać

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:09:20] • [IP: 213.158.219.***]

stop kłamstwom Jasiewicz górą. 2014 rok to nie jest czas na zmiany

Gość • Piątek [21.11.2014, 21:08:21] • [IP: 217.80.23.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Kaśka • Piątek [21.11.2014, 21:07:56] • [IP: 79.184.192.***]

Po tym oświadczeniu wnioskuję tylko jedno, temperatura w urzędzie sięgnęła zenitu. Kibel zapchane, czacha dymi. Panie Rudnicki, jeśli nawet Pan nie wygrasz to tyle co im krwi napujesz- bezcenne:))) Wielka szkoda ze w naszym Urzędzie nie ma monitoringu.

Gość • Piątek [21.11.2014, 20:45:20] • [IP: 83.21.124.**]

To jest śmieszne wszystko!! Pup w Wolinie i urząd to jakieś nieporozumienie, z niektórych miejscowości nie ma jak dojechać np. Kołczewo.Dojechać mogę o 10 a powrót mam na drugi dzień!! Wolin to miasto odciętę. Zlikwidować URZĘDY !!Niektórych bezrobotnych nie stac na prawo jazdy i samochód.

Gość • Piątek [21.11.2014, 20:34:44] • [IP: 79.184.190.**]

. ..skoro Jasiewiczowi zarzuca się wykorzystywanie sztuki manipulacji, to jak mamy sie odnieśc do zachowania Sz.P. Rudnickiego latajacego przed wyborami po gminie Wolin z" pomorzaninem" w garści. ...żenada !!

Gość • Piątek [21.11.2014, 20:34:34] • [IP: 79.184.211.**]

WILKOWYJE jak Boga Kocham WILKOWYJE

Gość • Piątek [21.11.2014, 20:32:45] • [IP: 83.11.158.*]

Panie Rudnicki mój głos z pierwszej tury pan tracisz, a to że nie chce pan przyjść na debatę świadczy o tym, że nie nadaje się pan na to stanowisko.

wikinig • Piątek [21.11.2014, 20:25:20] • [IP: 37.152.18.**]

skoro wszyscy mamy zarzuty i wątpliwości co do działalności p.E.J. spotkajmy sie na dogrywce i powalmy w końcu jego dyktaturę...

Gość • Piątek [21.11.2014, 20:17:36] • [IP: 79.184.103.**]

a wiecie jak niektórzy mówią: burmistrz w I kadencji pracuje dla rodziny w II kadencji dla siebie w III kadencji dla mieszkanców gminy

Gośćale • Piątek [21.11.2014, 20:12:57] • [IP: 79.184.103.**]

p.Rudnicki człowiek biznesu? ale gdzie i jakiego.bo nic o nim sie nie mówi?

Gość • Piątek [21.11.2014, 20:07:49] • [IP: 79.184.192.***]

Panie Jasiewicz, meduza ma mocniejszy kręgosłup od Pana. Pisze Pan, że Likwidacja wolińskiej filii Powiatowego Urzędu Pracy to Kłamstwo! Na sesji wyraził Pan zadowolenie z likwidacji fili PUP w Wolinie. Powiedz Pan kiedy Pan kłamie a kiedy mówi prawdę – jeżeli zdarza się Panu prawdę powiedzieć.

Gość • Piątek [21.11.2014, 19:59:50] • [IP: 195.205.28.*]

za 12 tys. to bym nawet nie pracował, haha

anna • Piątek [21.11.2014, 19:51:21] • [IP: 79.184.102.***]

wierzę, że wolinianie się przebudzą i wybiorą Pana Rudnickiego, dla mnie ten artykuł Pana Jasiewicza sprowadza się do jednego - TONĄCY BRZYTWY SIĘ CHWYTA - mieszkańcy Wolina już mają serdecznie dosyć bezkarności tego Pana, buty i arogancji

Gość • Piątek [21.11.2014, 19:11:26] • [IP: 46.215.88.**]

Kiedy Gmina Wolin będzie miała obiecany przez Radnych poprzednich kadencji BASEN do korzystania przez wszystkich mieszkańców ?!

Gość • Piątek [21.11.2014, 19:05:00] • [IP: 85.165.255.***]

Rudnicki już zapomniał o Diecie :) Teraz inaczej będzie śpiewał a po wyborach to już w ogóle zaśpiewa. Dużo się zmieniło w wolinie za Jasiewicza i jakoś mi to pasuje wie na niego głosuje. Rudnicki jakoś mi nie przypasował i tyle.

Gość • Piątek [21.11.2014, 19:00:24] • [IP: 83.168.86.***]

[21.11.2014, 18:45:50] • [IP: 46.169.22.**] - rozumiem że p. Rudnicki będzie pracował za najniższą stawkę krajową ?

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:58:14] • [IP: 79.184.192.***]

Gdy przysłowiowy Nowak wytnie drzewo bez zezwolenia to zapłaci kilkanaście tysięcy kary. Pan Jasiewicz wyciął w Płocinie kilka tysięcy drzew, sprawę prowadzi Burmistrz Międzyzdrojów. Jeżeli p. Jasiewicz przegra ten wyścig o fotel burmistrza, to sprawa wróci do Wolina, a wówczas będzie się działo.

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:49:18] • [IP: 46.215.98.***]

Panie Burmistrzu! Skoro to wszystko kłamstwa, to dlaczego byli u Pana, Panowie w nocy w ciemnych garniturach. Dlaczego zbierają od niektórych poinformowanych mieszkańców wiadomości o pańskich" inwestycjach". Dlaczego PUZP wszczął śledztwo przeciw Panu. Dlaczego okłamał Pan Rade Miejską, na pytanie czy wobec Pana jest wszczęte postępowanie. Dlaczego okłamywał pan Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, dlaczego Wojewoda wszczął sprawę w sądzie administracyjnym przeciw Panu etc. etc. Czyżby ci wszyscy Panowie i instytucje się pomylili, a Pan jest Biednym pokrzywdzonym przez Los Gieniem. Jesteś tak skompromitowany jak cały PSL. Podsumowując tą całą kampanię, obłudne z mojej strony było by napisać ze życzę obu Panom powodzenia, Panu Rudnickiemu życzę wytrwałości, a Panu Panie Jasiewicz życzę sprawiedliwych wyroków we wszczętych przeciw Panu postępowaniach.

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:46:49] • [IP: 79.184.187.***]

Od kiedy Jasina jet niezalezny, wszystkie artykuly są zamawiane w Głosie za nasze pieniądze.Uczestniczy we wszystkich Imprezach organizowanych przez Burmistrza.Panie Rudnicki niewyobrazam sobie Pana jako uczestnika tej Debaty.Olał Wasze zaproszenie to powinien Pan odpłacic tym samym.

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:45:50] • [IP: 46.169.22.**]

Burmistrz Wolina zarabia miesięcznie ok. 12 000 zł. To tyle w charakterze komentarza:)

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:37:09] • [IP: 89.77.20.**]

Tak trudno dokładnie przeczytać? dwa PUNKTY PRZEDSZKOLNE i planowany generalny remont przedszkola w Wolinie

idol • Piątek [21.11.2014, 18:30:21] • [IP: 192.168.77.**]

czas na zmiany. najbardziej wyboru nowego burmistrza boją sie wszystkie klakierki które w gminie pracują. wiedzą ze nowy ich wyp... i to oni tak na prawde wypisują głupoty i na i kamień i na facebooku. Panie Jasiewicz dość już pana nie udacznych rządów niedługo nasza gmina się tak zadłuży że dla pana i pana klakierków braknie na pensję

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:26:41] • [IP: 46.215.102.**]

Do Gość [21.11.2014, 17:45:02] • [IP: 83.21.160.***] Czytaj uważnie na temat przedszkola: burmistrz pisze że powstały punkty przedszkolne w Kołczewie i Dargobadzu, gdzie dzieci nawet z Wolina były wożone do tych punktów przedszkolnych. Więc nie wypisuj takich bzdur.

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:17:23] • [IP: 83.21.196.***]

przykro że Burmistrz dwóch kadencji popełnia tyle błędów i musi się bronić płacąc portalowi za umieszczenie materiału, po 8 latach pracy powinien obronić się sam - kiedy Pan Panie Jasiewicz stanie się uczciwym człowiekiem?

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:12:54] • [IP: 79.186.170.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:12:41] • [IP: 85.166.93.***]

jak mozna zauwazc dzialki kolo nowej biblioteki tez jedna jest coreczki pana burmistrza ktora nie ma takich zasobow finansowych

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:09:08] • [IP: 89.77.20.**]

Dlaczego upominasz Pana Burmistrza sugerując nieprawdę.Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem? Dwa punkty przedszkolne i zaplanowany remont generalny przedszkola w Wolinie.

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:08:54] • [IP: 79.184.192.***]

Pan Jasiewicz dba o Naturę 2000 i mówi nie budowie wyciągu do nart wodnych na plaży w Wolinie. Panie Gienku, a kto wyrabiał hektar lasu z obszary Natura 2000 w Płocinie? Tak Pan dba o naturę? Tłumaczy Pan, że las nie jest Pana, dziwne, na filmie widać człowieka łudząco podobnego do Pana który ładuje drewno na przyczepy.

Barbara • Piątek [21.11.2014, 18:05:34] • [IP: 78.69.29.***]

Nasz burmistrz inteligentny i jak zwykle ironiczny. Zycze powodzenia

Gość • Piątek [21.11.2014, 18:04:31] • [IP: 89.77.20.**]

To Ty chyba nie ogarniasz artykułu> Za kadencji obecnego Burmistrza zostały otwarte dwa punkty przedszkolne, jeden w Kołczewie, drugi w Dargobądzu. Zaplanowany już został remont generalny i rozbudowa budynku Miejskiego Przedszkola z Oddziałem Żłobkowym w Wolinie.Tak ciężko zrozumieć co napisane?

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:59:57] • [IP: 83.8.53.**]

jasiewiczowi potrzebny jest WLASNY GRUBY PORTFEL..., FI.T

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:53:52] • [IP: 83.168.89.***]

Do Gość • Piątek [21.11.2014, 17:15:13] • [IP: 77.254.73.**] Kobieto co ty piszesz, chyba w przedszkolu nigdy nie byłaś, podoba ci się przedszkole-jesteś najprawdobodobniej jedyną w Wolinie. Remonty śmiechu warte, to raczej sklejanie, żeby się nie rozpadło całkiem i woda z dachu do sal nie leciała i tylko dlatego, że sanepid zagroził zamknięciem. A tekst, że Rudnickiemu źle z oczu patrzy to już wymiękłam całkiem. Tragedia.

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:52:20] • [IP: 79.184.94.**]

Ten artykul Jasiewicza to takie lanie wody. Bardzo duzo jest nidopowiedzen.

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:50:37] • [IP: 178.238.243.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:47:04] • [IP: 83.21.160.***]

SZKODA JĘZYKA STRZĘPIĆ NA TEGO PANA.

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:45:02] • [IP: 83.21.160.***]

Przepraszam, czytam tu, że za kadencji P. Jasiewicza powstały przedszkola ? Moje zdziwienie jest wielkie, jakie przedszkola skoro w gminie jest tylko jedno w Wolinie i też nie może doczekać się porządnego remontu, no sory panie Jasiewicz, ale niech pan sobie nie przypisuje nie swoich zasług...To nie przystoi na burmistrza, a kontrkandydata osądza o kłamstwa... Nic dodać, nic ująć...

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:41:21] • [IP: 79.184.17.***]

Hmmm. ... Widzę, że pan Eugeniusz wykorzystuje tu sztuki manipulacji społecznej, wie, że przegrana w jest jego zasięgu. Ma szansę odejść z klasą, niestety łapie się brzytwy. Nie ma co się dziwić ma wiele do stracenia. Pan Witold ma doświadczenie przedsiębiorcy, umysł gospodarczy i ma genialny ruch strategiczny, znam go długo jako przedsiębiorcę i podziwiam za rzyczliwą bezimteresowną pomoc jaką wielokrotnie z małżonką okazują ludziom (cecha bezcenna w tych czasach). Pan Witold to człowiek z wizją rozwoju i ukierunkowany na sukces gminy. To człowiek zdrowego biznesu, Którego wiedza i umiejętności są w tej chwili bardzo potrzebne Wolinowi. Panie Eugeniuszu korzystnie będzie dla pana uścisnąć dłoń panu Witoldowi pogratulować decyzji na burmistrza, bo kilka ciężkich lat wyciągania gminy z wielkiego dołu przez pana stworzonego. Doskonale Wie pan o czym piszę. Czas na poznanie uczucia honoru. Myślę że warto, tak jak warto aby gmina skorzystała w wiedzy pana Witolda. Życzę pozytywnych decyzji :)

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:32:02] • [IP: 83.23.187.***]

Nikt nie pisze o NEPOTYZMIE Pana Jasiewicza. Na co drugim stanowisku rodzinka, znajomi rodzinki itp. Jeśli zwykły zjadacz chleba chce dostać pracę, najpierw trzeba się zapisac do PSLu. Tak właśnie kochany burmistrz pomaga mlodym ludziom.

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:30:30] • [IP: 79.184.180.**]

Ludzie, czy jesteście ślepi!! Nie widzicie, że gmina Wolin i miasto się zmienia na lepsze. Pan Rudnicki był już radnym jeszcze przed kadencjami Jasiewicza i co zrobił jako radny...? Czy ktoś może odpowiedzieć na to pytanie!! Społeczność zionie nienawiścią i najczęściej to są ci, którzy chodzą do kościoła. Przykre to, ale prawdziwe.

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:29:19] • [IP: 83.23.187.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:25:51] • [IP: 79.184.192.***]

STOP KŁAMSTWOM!! PRZECIEŻ TYLKO JA MOGĘ KŁAMAC W MOJEJ GMINIE.

Gość • Piątek [21.11.2014, 17:15:13] • [IP: 77.254.73.**]

Moim zdaniem urmistrzem Wolina powinien zostac Pan Eugeniusz Jasiewicz. Zrobil dzo za swojej kadencji w gmninie Wolin. POwiem szczerze ze bardzo sie ciesze z przedszkola w Wolinie ciesze sie ze bedzie remont tam chodza maluszki i musza yc bezpieczne. Dla mnie osobiscie Pan Jasiewicz jest godnym zaufania kandydatem. Mozna mowic zle i dobrze, al nikt przeciez nie jest idealnym czlowiekiem. A Pan Rudnicki? hmm. nie znam czlowieka i nie powinnam pisac na jego temat ale wiem ze nie bylabym zadowolona gdyby to on zostal burmistrzem. Dlaczego? a moze choc by dlatego ze nie mam zaufania do tego czlowieka poprostu, widzac jego twarz wydaje mi sie na bardzo falszywa osobe ale to tylko moje zdanie. ale burmistrzem Wolina powinien zostac Pan JASIEWICZ. Pozdraiwam. :)

Gość • Piątek [21.11.2014, 16:53:02] • [IP: 95.40.120.**]

No wreszcie co Pan na to Panie Rudnicki boisz się Pan teraz prawda wyszła na jaw. Wystaw Się Pan jeszcze na debatę zobaczymy pana elokwencję a raczej jej brak.

Gość • Piątek [21.11.2014, 16:51:47] • [IP: 79.184.94.**]

Panie Burmistrzu Filia Powiatowego Urzędu pracy zostanie zlikwidowana i nic tutaj nie będzie, żadnej cyklicznej obsługi. Bezrobotni z Wolina i międzyzdrojów będą wszelkich formalności dokonywali w KAMIENIU POMORSKIM. Rejestraja będzie miała miejsce w Kamieniu Pom., wyznaczane wizyty są również do Kamienia Pomorskiego, dostać zaświadczenie jakiekolwiek, trzeba będzie pojechać do kamienia pomorskiego. Pan nie rozumie słowa likwidacja? To jest koniec więc nich Pan nie pisze głupot

Gość • Piątek [21.11.2014, 16:48:42] • [IP: 213.158.222.***]

stawiam na Jasiewicza i PSL

Gość • Piątek [21.11.2014, 16:20:51] • [IP: 83.168.86.***]

Panie Rudnicki, zapraszamy za 4 lata. Wykorzystaj pan ten czas na kształcenie, zdobycie kwalifikacji i podniesienie kompetencji !! Na razie dziękujemy :)

Gość • Piątek [21.11.2014, 16:05:03] • [IP: 83.21.200.***]

A jak tam Gieniu z tym ponad hektarem lasu? Ptaszki już gniazdka uwiły w szuwarach?

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:56:08] • [IP: 79.186.170.**]

za jego kadencji powstaly przedszkola i tylko za jego kadencji. nic się do tego nie przyczynil, a teraz pisze ze to dzieki niemu. bezczelnosc

Zniesmaczona • Piątek [21.11.2014, 15:44:16] • [IP: 79.184.191.***]

Gieniu to niech lepiej spakuje swoje manele i wypieprza na szczaw razem z tym swoim PSLem. Gdyby nie bał się o stratę stołka to by prowadził swoją kampanie a nie antykampanie p. Rudnickiego... Czego nie mozna zarzucic Jasiewiczowi to to ze dzieki niemu powstalo netto i biedronka, ale to bylo w 1 kadencji, teraz byla nastepna a pierwsze co nowy/stary burmistrz zrobil to podniosl sobie pensje do ponad 12 tys. zł. czyli o ponad 5 tyś. zł. i prawie tyle co prezydent Szczecina czy Warszawy. Gmina Wolin jest zadłużona i to nie na małą kwotę ale dla burmistrza bardziej liczyly sie korzysci dla samego siebie. Jego chamskie zachowanie wobec interesantow jest ponizej krytyki, nie liczy sie z ludzmi a to co ostatnio zostalo zrobione w wolinie to tylko i wylacznie pod swoja pseudo kampanie. Ja nie chce tego zlodzieja tutaj wole postawic na rudnickiego i zobaczyc czy naprawde cos zmieni, napewno nic nie strace bo jasiewiczowi juz naje...balo za bardzo do gara... jak się swinie dorwa do koryta to nie chcą się odejsc...

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:42:49] • [IP: 83.8.99.***]

przedstawione fakty mijają się s prawdą są niedomówieniami, a przede wszystkim brakuje w niej uczciwości. Naprzyklad Świetlica Dobropole tyle jest opisane, że wszystko zgodnie z projektem itd. a okazuje się, że mieszkańcowi, który użyczył wody na budowe świetlicy, wykonawca nie wypłacił kilkuset złotych, gdyby urząd dbał o społeczeństwo, zostawiłby sobie napewną kwotę gwarancyjną z wykonawcą i z tego tytułu mógłby się rozliczyć, dalej nie tak dawno oddana świetlica posiada tak wiele usterek, że w chwili obecnej nadaje się do remontu, ale wykonawca ogłosił upadłość i koniec. Znowu kłania się organizowanie przetargów i brak wiedzy o ich organizacji takich przetargów przez osoby które się tym trudnią, trzeba było tak skonstruować zamówienie, aby na takie przypadki być przygotowanym. Tak jak przeglądam wszystkie opisy w przetargach to wpisy mi przypominają zasadę wytnij i wklej.

HGT • Piątek [21.11.2014, 15:41:17] • [IP: 83.13.157.**]

Jak pokazują ostatnie wydarzenia PSL to nie jest wiarygodna partia, więc mój głos powędruje do oponenta.

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:33:10] • [IP: 178.238.243.***]

Bój się boga Panie Jasiewicz!!Jak tak można??!!Co nieco wiem z własnego doświadczenia z Panem i na pewno ja ani moja rodzina nie zagłosuje na Pana!!Nie pomoże tu ten artykuł bo kto miał styczność z burmistrzem w sprawach zawodowych to już ma wyrobioną opinię!!

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:26:08] • [IP: 92.42.117.***]

Mialem czlowieku z toba do czynienia potraktowal mnie pan jak intruza jest pan chamowaty i besczelny

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:19:45] • [IP: 78.30.106.***]

A czy data i miejsce debaty były ustalone z kontrkandydatem? Proszę o prawdziwą odpowiedź.

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:13:20] • [IP: 213.158.222.***]

A program wyborczy pana Rudnickiego to Pomorzanin? u tego dłużnika 190 tyś.

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:09:15] • [IP: 213.158.222.***]

Gieniu masz mój głos. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.

WD 40 • Piątek [21.11.2014, 15:07:26] • [IP: 159.205.41.***]

Mnie ciekawi jedna rzecz: - czy na debacie będa kamery?

Gość • Piątek [21.11.2014, 15:07:09] • [IP: 178.43.12.**]

No pora i czas.Koniec z pomówieniami.Rudnicki musi zmienić doradców tak jak się ośmieszył na FB ostatnim wpisem to już przechodzi ludzkie pojęcie.Jak można pisać takie bzdury o przedszkolach.Czy tak trudno przeczytać ustawę przedszkolną? Czego straszy się rodziców, którzy nie mają pracy? Wejście w życie tzw. „ustawy przedszkolnej” przyniesie poważne zmiany w polskim systemie oświaty. Nowe przepisy m.in. nakładają na gminy obowiązek zapewnienia miejsca realizacji wychowania przedszkolnego każdemu dziecku 5- letniemu już dawno, 5 godzin za free, 4-letniemu (od dnia 1 września 2015 r.) i 3-letniemu (od dnia 1 września 2017 r.) oraz ograniczają do 1 zł za godzinę wysokości opłat pobieranych od rodziców za wychowanie przedszkolne w czasie przekraczającym czas bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki.Ogarnij się, przygotuj na debatę bo ewidentnie nie masz pojęcia. ps. doradcy i spece od wizerunku nie podpowiadali, że prz yjmowanie w czasie wypowiedzi pozycji zamkniętej jest bardzo źle odbierane przez słuchaczy?!

Gość • Piątek [21.11.2014, 14:32:27] • [IP: 83.11.158.*]

To już wiem dlaczego Rudnicki boi się przyjść na debatę

Gość • Piątek [21.11.2014, 14:31:01] • [IP: 83.21.38.***]

pali sie

Gość • Piątek [21.11.2014, 14:22:14] • [IP: 37.248.254.***]

Bzdury pisze w Wisełce na ul.Leśnej połowa domów nie jest podłączona do kanalizacji

Gość • Piątek [21.11.2014, 14:20:41] • [IP: 83.21.140.***]

TRZYMAM KCIUKI ZA PANA BURMISTRZA JASIEWICZA I ŻYCZĘ REELEKCJI.

Gość :) • Piątek [21.11.2014, 14:15:03] • [IP: 79.187.77.**]

Do koryta to wszyscy a robic to nie ma komu

Gość • Piątek [21.11.2014, 14:14:43] • [IP: 79.184.96.***]

To już wiem dlaczego Rudnicki boi się przyjść na debatę

Gość • Piątek [21.11.2014, 14:01:44] • [IP: 93.94.190.**]

Winny się tłumaczy...

Gość • Piątek [21.11.2014, 13:50:13] • [IP: 83.21.40.**]

Pięknie. wszystko rozumiem.

viking • Piątek [21.11.2014, 13:49:32] • [IP: 94.254.193.**]

Chciało by się wierzyć...

Oglądasz 1-215 z 215
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Uwaga! Gołoledź i oblodzenie w Zachodniopomorskiem – trudne warunki na drogach od dziś, godz. 8:00. Intensywne opady marznące mżawki i deszczu utrudnią poruszanie się pieszym i kierowcom. Zachowaj ostrożność – śliskie chodniki i jezdnie! ■ W Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim odbyło się w sobotę posiedzenie Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Tematami przewodnimi były trudna sytuacja meteorologiczna w naszym województwie oraz ognisko pryszczycy, które wykryto u bydła w przygranicznym powiecie Maerkisch-Oderland. W związku z tym ostatnim, na granicy specjalnym nadzorem zostaną objęte transporty zwierząt z Niemiec ■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■