POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Poniedziałek [17.11.2014, 08:18:21] • Kamień Pomorski

Będzie druga tura! Zmierzą się ze sobą Bronisław Grzegorz Karpiński ze Stanisławem Kuryłłą

Będzie druga tura! Zmierzą się ze sobą Bronisław Grzegorz Karpiński ze Stanisławem Kuryłłą

fot. ikamien.pl

Wciąż nie ma oficjalnych wyników wyborów w gminie Kamień Pomorski, z uwagi na brak wyników jednej z obwodowych komisji wyborczej.

Według nieoficjalnych danych w drugiej turze wyborów samorządowych zmierzą się ze sobą Bronisław Grzegorz Karpiński dotychczasowy burmistrz Kamienia Pomorskiego ze Stanisławem Kuryłłą.

Będzie druga tura! Zmierzą się ze sobą Bronisław Grzegorz Karpiński ze Stanisławem Kuryłłą

fot. kam

We wczorajszych wyborach Bronisław Grzegorz Karpiński uzyskał około 2 tysięcy głosów tj. około 37% ogólnej liczby oddanych głosów natomiast Stanisław Kuryło dostał o około 130 głosów mniej.
Anatol Kołoszuk oraz Marek Olszewski uplasowali się na dalszych miejscach. W chwili kiedy Gminna Komisja Wyborcza zakończy prace, przekażemy Czytelnikom dokładne dane oraz listę pełną radnych.

mzk

źródło: www.ikamien.pl


komentarzy: 209, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-209 z 209

Gość • Sobota [22.11.2014, 22:13:23] • [IP: 77.113.5.**]

a karpik co ma za osiągi ? a przepraszam zadłuża gminę i kościoły buduje no super po co zbudować przedszkole lub żłobek ? lepiej kościół ! mało ich przecież. nadszedł czas zmian dajmy szansę innym ! głosujcie na Stasia dajcie mu szansę! on zrobi coś w tym Kamieniu!

Gość • Środa [19.11.2014, 19:49:30] • [IP: 79.190.103.***]

kuryło nie powinien być burmistrzem bo ma skłonności do kombinatorstwa i stworzy kolesiowską sitwę cwaniaków

Gość • Środa [19.11.2014, 17:12:15] • [IP: 31.1.122.***]

Czyli taki głupi nie jest, i ma tylko średnie! A z tego co wiem to on tam mieszka !

mon.. • Środa [19.11.2014, 15:17:35] • [IP: 31.2.46.***]

Żeby niewiem jakie studja skończył to nie znajdziesz fakultetu"MĄDROŚĆ"

Gość • Środa [19.11.2014, 11:01:43] • [IP: 213.158.222.***]

Właśnie

Gość • Środa [19.11.2014, 10:53:11] • [IP: 83.16.227.**]

Właśnie

Gość • Środa [19.11.2014, 09:32:59] • [IP: 79.190.103.***]

pan Kuryło taki święty to nie jest, jak był blisko władzy w powiecie to wiedział jak za grosze kupić grunt w Jarszewie i przerobić to na działki i sprzedać z zyskiem, cwaniaczek

Gość • Wtorek [18.11.2014, 22:42:49] • [IP: 83.23.44.***]

KAŻDEJ WŁADZY TRZEBA PATRZEĆ NA RĘCE.TYLKO KTO TO MA ROBIĆ ??

Gość • Wtorek [18.11.2014, 21:28:56] • [IP: 31.1.122.***]

Masz rację wykształcenie nie jest wstydem, wstyd to kraść! Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 21:12:17] • [IP: 83.16.227.**]

Burmistrz Jóźwiak to bardzo porządny człowiek i do tego wykształcony. Jak widzisz, jedno z drugim może iść w parze. Po co te złośliwości? Wykształcenie nie jest wstydem. A uczyć się warto, m.in. po to, żeby logicznie myśleć i nie wyciągać niewłaściwych wniosków. Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 20:59:46] • [IP: 31.1.122.***]

19.23 sugerujesz, że Burmistrz Jóźwiak, który popiera Twojego Burmistrza pożytkuje dla siebie zaoszczędzone pieniądze na braku zastępcy. Wstyd - pewnie wykształcony

Gość • Wtorek [18.11.2014, 20:53:51] • [IP: 83.16.227.**]

Gość • Wtorek [18.11.2014, 19:42:19] • [IP: 83.8.170.***] Przepraszam, czy był jakiś komitet wyborczy My Naród? Jesteście legalni? Czy te karty to tak pod stołem? Powiało grozą. A te problemy PKW to też wasza robota?

Gość • Wtorek [18.11.2014, 19:42:19] • [IP: 83.8.170.***]

I co Karpiński, mina zrzedła, a wydawało ci się że jesteś na tym stołku na wieki.Niestety dobrze że to tylko tobie się tak wydawało, zapomniałeś że My, Naród, rozdajemy w tej grze karty.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 19:23:37] • [IP: 83.16.227.**]

Z pożytkiem dla siebie, hahahaha, jacy wy naiwni!

Gość • Wtorek [18.11.2014, 19:15:29] • [IP: 31.1.122.***]

Kuryłło jeżeli chodzi o swojego zastępcę to weźmie przykład z Burmistrza Dziwnowa, który takiego nie ma i świetnie sobie radzi. A pół mln. w ten sposób zaoszczędzone w gminnej kasie wyda z pożytkiem.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 19:09:39] • [IP: 31.1.122.***]

Skoro ma zostać stara miotła, to do kiedy, ile jeszcze kadencji, może jak pójdzie na emeryturę to niech tez będzie burmistrzem, a jak zostanie świętym to też niech rządzi bo nikt nie ma doświadczenia takiego jak łaskawie nam panujący. Ale najważniejsze, że w tym kraju jest demokracja, która dała możliwość oceny rządzących poprzez wybory. Panie Burmistrzu może Pan odpocznie cztery lata, nabierze sił i wróci czynić dalej dobro?

Gość • Wtorek [18.11.2014, 17:53:53] • [IP: 31.174.40.**]

A prezes romanowicz juz sie uklada kuryllem troszke nie za wczesnie podziekowania i gratulacje narazie puki co to jest karpinski i jak mi sie zdaje to do konca listopada pani prezes od siedmiu bolesci za szybko dzieli pani skore na niedzwiedziu tak sie ponizac wstyd ze pani ma odwage patrzec swoim pracownikom w oczy wstyd wstyd mam wrazenie ze pani to jak wiatr za wieje troszke tu i tu na tak starą kobiete to wstyd i obrxydlistwo

Gość • Wtorek [18.11.2014, 17:13:20] • [IP: 31.182.165.**]

Nie ma strachu braciszek juz zadbał o wybranie Bronka a Czarni / sutannowi jak kto woli (zachlanni) maja to jak w banku. Na razie kolejny kościół ale to trochę mało bo na drugim obrzeżu tez potrzeby kościół tace juz wyszlifowali. A kiedy i który oddadzą ewangelikom? No kiedy

Gość • Wtorek [18.11.2014, 17:10:57] • [IP: 83.23.141.***]

chodza glosy, ze po wygraniu przez Kuryle to baze pgk zlikwiduja a teren przejmie Zelek

Gość • Wtorek [18.11.2014, 17:09:47] • [IP: 83.16.227.**]

Ma być. To prawda. I to, że czarny ze Stasiem już dogadany:-/ zawiodłem się.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 16:44:49] • [IP: 31.1.90.**]

Bzdury piszesz Pani Stanaszek nie będzie zastępcą Kuryłły. Ale pisz sobie co chcesz.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 15:47:18] • [IP: 79.184.191.***]

Panie Kuryło czy to prawda, że Pani Stanaszek będzie Pana zastępczynią jak Pan wygra wybory jeżeli tak to niestety utracił Pan w tym momencie moje i mojej rodziny głosy.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 15:42:19] • [IP: 83.25.211.***]

Stawiam na doświadczenie teraz najważniejszy okres do pozyskania funduszy a wy chcecie nowika, puknijcie się w czoło zazdrośnicy i myślcie racjonalnie !

Gość • Wtorek [18.11.2014, 15:25:48] • [IP: 83.16.227.**]

Za przekazaniem wiadomej działki kościołowi głosowali Kuryłło i Golusda :-/

Gość • Wtorek [18.11.2014, 15:06:51] • [IP: 83.16.227.**]

Pytać każdy może, odpowiedzi też mogą być różne. Nie twierdzę, że rada odpowiedziała źle, ale radni byli wolni w swych decyzjach. Warto trzymać się faktów. w przeciwnym razie twój głos brzmi niewiarygodnie.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 14:35:00] • [IP: 95.50.241.***]

Ale uchwałę przygotował Burmistrz i zdecydował że zada takie pytanie Radzie Gminy.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 14:28:40] • [IP: 83.16.227.**]

To nie burmistrz tylko rada zadecydowała o sprzedaży działki z bonifikatą - na cele kultu. Proszę trzymać się faktów, a nie kreować wirtualnej rzeczywistości. Również niektórzy z obecnie wybranych radnych oraz kandydat na burmistrza pan Kuryłło głosowali za. Jak więc widać, rzeczywistość wygląda często inaczej niż przedstawia to wielu komentatorów. Pytanie tylko, czy nie znają, czy nie chcą znać prawdy, czy też brakuje im argumentów dla z góry ustalonych tez?

Gość • Wtorek [18.11.2014, 14:18:20] • [IP: 164.126.222.***]

Wiadomo coś na temat radnych? Kto się dostał??

Gość • Wtorek [18.11.2014, 14:07:54] • [IP: 79.186.172.***]

A ja mam nadzieję, że Pan Grzegorz Karpiński wygra te wybory. Żaden burmistrz nie zrobił tyle dobrego dla miasta co On. Trzymam kciuki i pozdrawiam,

Gość • Wtorek [18.11.2014, 12:57:53] • [IP: 81.219.207.***]

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 23:48:29] • [IP: 83.8.87.**] Dla dobra nas wszystkich, Pan Karpiński musi koniecznie wziąć rozwód z klerem. Zbyt mocno wydeptane zostały ścieżki do Ratusza przez wielebnego Proboszcza. Niechże Gmina przejmie od Kościoła część majątku i wtedy będzie dbała o swoje, nie łatając obcych dziur. Okropnie zbulwersowała mnie decyzja o przekazaniu działki, " za grosze", pod budowę kolejnego kościoła w naszym mieście. To mocne" przegięcie" kamieńskich włodarzy. Ja też mam pewne plany inwestycyjne i mam nadzieję, że uda mi się kupić działkę w sąsiedztwie przyszłego kościoła za równie niską cenę...(?!). Ufam, że w przyszłej kadencji czarna sutanna rzadziej będzie pojawiała się w Ratuszu. Wszystkim wyszłoby to na dobre. Jestem osobą wierzącą ale absurdalnym i bulwersującym decyzjom Ratusza, dotyczącym pomnażania majątku Kościoła, mówię NIE! Gmina musi ustalić pewne priorytety, a na pewno nie należy do nich kolejny kościół w mieście.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 12:14:41] • [IP: 92.42.117.***]

i mam nadzieję że obywatel Karpiński przegra z kretesem

Gość • Wtorek [18.11.2014, 11:55:02] • [IP: 83.12.44.***]

jesli Pan Karpinski chce wygrac drugą ture to juz powinien sie pozegnac z Panem Jedrzejewskim,

Gość • Wtorek [18.11.2014, 11:14:39] • [IP: 157.157.68.***]

Lepsza stara miotła niż nowa. Bronek niech zostanie taka moja wola.

marks • Wtorek [18.11.2014, 10:44:23] • [IP: 95.41.89.***]

Zgodnie z ustawami z przed 1939r do każdej nowej parafi/koscioła /państwo ma obowiazek dołozyć 15 h gruntu.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 10:06:22] • [IP: 93.154.235.***]

Dogadają się Kuryło Burmistrz a Karpiński zastępca i tyle wyborcy

Gość • Wtorek [18.11.2014, 07:30:06] • [IP: 83.21.7.**]

A tan Stasiu jakie ma wykształcenie czasem nie średnie

Gość • Wtorek [18.11.2014, 07:27:02] • [IP: 83.8.87.***]

POSŁUCHAJCIE !!DO CHOLERY MOZNA CHCIEC NOWOSCI ALE PO CO PO KARPIŃSKIM TAK JEZDZIĆ NIE MA POWODU DAJCIE SPOKOJ BO WSTYD OK STASIEK DO RATUSZA WIADOMO ALE TEN MOZE ZOSTAC ZASTEPCA MA JUZ PRAKTYKE STASIEK NIE WIE NIC A ZANIM SIE NAUCZY A PO CO TRACIC CZAS MA JUZ NAUCZYCIELA A W URZEDZIE MUSI ZROBIC PORZADEK OJ MUSI KONIECZNIE

Gość • Wtorek [18.11.2014, 04:41:47] • [IP: 83.21.124.**]

jeden kłamie chyba a drugi to nie wiem co nam da moja dzieci maja obiecane mieszkanie przez pana karpińskiego ale to tylko gruszki na wierzbie czekają na mieszkanie już 12 lat mieszkja wilgoci dzieci im ciągle chorują i co gdzie tu sprawidliwość mieszkać 12lat na jedynym pokoju gdzie te obiecane mieszkanie cooooooooooooooooooooooo pytam

H58 • Wtorek [18.11.2014, 02:07:05] • [IP: 89.66.122.***]

Nie jestem dumna w 100% z rządów P. Karpińskiego, lecz jeżeli mamy wybierać między dwoma Panami to niech zostanie stara miotła i dokończy zamierzone cele w tym mieście a w końcu nastanie porządek. Szkoda marnować czasu aby nowa miotła się uczyła i marnotrawiła to co zostało już uporządkowane. Z całym szacunkiem Panie Kuryło, proszę tylko wziąć do serca uwagi jakie kierowane są pod Pana adresem, wyeleminować je a wówczas w następnych wyborach będzie Pan poważnie brany pod uwagę jako kandydat na burmistrza. Na dzień dzisiejszy wstydu Pan niemasz?? A co do Pana Karpińskiego to przydalo by się zrobić serdeczny rachunek sumienia i rzetelniej podejść do przyziemnych spraw ludzi którzy naprawdę potrzebują pomocy. Pozdrawiam.

Emigrant. • Wtorek [18.11.2014, 00:06:13] • [IP: 31.1.190.**]

95.41.188 Sukcesy Pana Marka w gminie są nie do podważenia.Ale to normalka Polacy nie lubią ludzi sukcesu taka to narodowa przywara.Przykładem moze byc zagranica jak najdalej od Polaka a już najlepiej się nie przyznawać do tej narodowości.

Gość • Wtorek [18.11.2014, 00:03:58] • [IP: 83.16.227.**]

Debaty chcemy! Żeby zobaczyć, który lepszy! Kuryłło, Karpiński-do debaty!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 23:48:29] • [IP: 83.8.87.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 23:25:46] • [IP: 195.205.28.*]

Co 4 lata te same niemerytoryczne pyskówki. Stary burmistrz nic nie robił. Nowy będzie lepszy. I tak przegdakaliśmy 25 lat. Jedno pokolenie poszło się bujać, dobrze jak za granicę. A tak niby wszyscy chcą dla przyszłych pokoleń pracować? Kabzę napchać sobie i kolesiom, nachapać się ile się da a dla młodzieży wyborcze emocje tak jak znany europoseł. Młodzież dalej nie ma nic ale za to wybraniec kasuje 7 koła euro miesiąc w miesiąc. Typowa manipulacja i żerownie na biedzie i niewiedzy. Żaden burmistrz z dnia na dzień nie wytrzepie z rękawa i cudów nie oczekujcie. Stabilizacja to pierwszy krok do postępu. Zadymy polityczne wcale w tym nie pomagają. Następne pokolenie jest pozbawiane szans na lepszą przyszłość a okręt z dumną nazwą Polska pomału idzie na dno.

alicja • Poniedziałek [17.11.2014, 23:19:59] • [IP: 83.8.61.**]

Marinę już mamy! Jak się Stachu dorwie do władzy wybuduje nam drugi Stadion Narodowy!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 23:11:06] • [IP: 37.249.111.***]

Stawiam na doświadczenie teraz najważniejszy okres do pozyskania funduszy a wy chcecie nowika, puknijcie się w czoło zazdrośnicy i myślcie racjonalnie !

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 23:08:17] • [IP: 46.77.124.**]

Ile jeszcze można znieść nie bądźmy obojętni kościoła nam juz starczy jestesmy młodzi chcemy zyc w lepszym miescie

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 22:24:18] • [IP: 95.41.188.***]

Świder lubi się wspinać po cudzych plecach - to jego specjalność. Szukał, szukał i znalazł nową ofiarę - Kuryłłę. Panie Staszku będzie Pan marionetką w jego rekach o ile już tak się nie stało! Proszę być ostrożnym w tych kontaktach

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 21:42:28] • [IP: 83.8.6.*]

Tak Panie Karpiński, chyba przyjdzie wrócić między ławki. Na własne życzenie niestety.

666 • Poniedziałek [17.11.2014, 21:38:17] • [IP: 77.254.79.***]

Tak zgadzam się z poprzednikiem Pan KARPIŃSKI NA BURMISTRZA ale PUŁAW oby jak najdalej od Naszej Gminy!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 21:31:57] • [IP: 83.16.227.**]

Stanisław Kuryłło wygrał pierwszą turę! Bronisław Karpiński ma 110 mniej

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 21:22:53] • [IP: 157.157.68.***]

W debacie jak i wyborach wygra Bronek.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 21:04:15] • [IP: 31.174.160.***]

Czerwona kartkę wiadomo komu dać ??

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 20:38:19] • [IP: 83.11.249.*]

Stasiu na burmistrza !! a nie kolejny kościół. ..

ruda • Poniedziałek [17.11.2014, 20:27:37] • [IP: 195.205.28.**]

Oj zachlysniecie sie kuryłło myslicie ze on zrobi nie wiadomo co żaden burmistrz tego nie zrobi a mówią i piszą osoby którzy nawet nie znaja objętości odpowiedzialności burmistrza dostawy karpinskiego lepszy stary wróg niż nowy

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 20:21:52] • [IP: 83.85.89.**]

KARPINSKI NA PROBOSZCZA

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 20:05:56] • [IP: 83.11.255.***]

tylko Pan Karpinski nadaje sie na burmistrza!Trzymamy kciuki:))

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:52:12] • [IP: 79.186.163.**]

Nie dajcie się zwariować. Do rządzenia trzeba doświadczenia, a nie trenowania na żywej materii. Wszyscy chcemy zmian lecz trzeba wybierać rozsądkiem a nie emocjami. Prawda, że Kościół za bardzo panoszy się w naszym mieście za przyzwoleniem (daję to pod rozwagę jeszcze obecnie rządzącym) ale też wiemy, że" i Salomon z pustego nie naleje", więc miarkujcie w swoich osądach. Przydało by się trochę pokory dla wiedzy o rządzeniu, a zwłaszcza ekonomicznej i gospodarce. A takich kandydatów wśród" nowych" niestety nie ma. Więc prosty wniosek- lepszy wróbel w garści. ...

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:46:42] • [IP: 77.254.75.**]

dlaczego ikamien faworyzuje tego Pana ze zdjęcia ?

Adam • Poniedziałek [17.11.2014, 19:42:48] • [IP: 37.7.127.**]

Tez uważam jak mój poprzednik że DEBATA pokaże oblicze i zdolności menadżerski Kuryły

RyBa • Poniedziałek [17.11.2014, 19:38:33] • [IP: 79.186.172.***]

Mam nadzieję, że ci którzy głosowali na p. Kołoszuka pójdą w drugiej turze zagłosować na p.Kuryłłę.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:31:10] • [IP: 83.16.227.**]

Panowie-walczcie! DEBATA przed ludźmi, z trudnymi pytaniami! Oko w oko- pokażcie, który lepszy!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:27:43] • [IP: 79.184.93.***]

jak wygra pan Karpiński to i tak będzie rządził elektorat w urzędzie miasta pana Kuryłły mają większość radnych i tu trzeba się zastanowić co to będzie! wojna i pokój !

LESZEK SZ. • Poniedziałek [17.11.2014, 19:23:50] • [IP: 213.158.218.**]

BRONKOWI JUŻ WYSTARCZY BYTU PRZY KORYCIE! STAŚ, BIERZ STER GMINY W SWOJE RĘCE!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:23:33] • [IP: 79.186.194.***]

Stasiu Kuryłło na BURMISTRZA !!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:15:25] • [IP: 83.8.87.***]

StASIU ty mnie nie denerwuj teraz rób wszystko żeby wygrac stawiałam na ciebie z rodzina nie zawiedz

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:14:46] • [IP: 31.1.54.**]

Słuchajcie a co z wynikami do rady powiatu, są jakieś dane?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 19:12:43] • [IP: 31.175.46.**]

Nie dajcie się oszukać ludzie dość durnych rządów Karpińskiego!

DAREK J. • Poniedziałek [17.11.2014, 19:06:02] • [IP: 213.158.218.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:52:45] • [IP: 83.23.252.**]

Burmistrz to nie tylko Kamien Pomorski drodzy panstwo ale równiez otaczające go ze wszech stron wioski! Proszę niech pan burmistrz pochwali się co zrobił dla ludzi mieszkających na wsi. ..? B ieda az piszczy, szkoły polikwidowane, świetlic nie ma, autobusy nie jezdzą, drogi ze mozna się w błocie utopić, brak kanalizacji, wodociągow, o gazyfikacji mozemy tylko marzyc, dobrze ze mamy chociaz energię elektryczną !! Natomiast podatki co roku umie nam p[odwyzszac i kwiatki sadzic w Kamieniu !! Bezrobocie bo pracują wszędzie całe rodzinki a szary człowiek chociaz wiele umie to posady nie znajdzie bo siostra, kolezanka cioci itd.itp.A marina dla kogo ? dla mieszkancow ? Ludzi na chleb nie stac a co dopiero na kawe w marinie...? Moze pan Kuryłło nie ma doświadczenia ale moze się nauczyc i to ze krzyczy na boisku to wcale nie znaczy ze taki będziew biurze... Pan Karpinski tylko sie usmiecha i jest grzeczny i co ? gdzie idzie nasza kasa ? do proboszcza ktory zyje jak pączek w masle !zastanowcie sie 30.11.2014r.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:48:46] • [IP: 83.21.216.***]

że też takie emocje w komentarzach.I co to da?szkoda klepać paluszkami w klawiaturę ludki.Abo to ktoś czyta(szczególnie jak błędy ortograficzne są)Weźcie się lepiej za sprzątanie plakatów wyborczych.Lepiej Karpiński z radą Kuryłły niz Kuryłło z lokajami - co nie?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:47:05] • [IP: 188.47.128.**]

mowy burmistrz dokona wieeelkich zmian - personalnych - i na tym się jego działania skończą

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:44:49] • [IP: 188.47.128.**]

A jak wybierzemy tego nowego pana, to będziemy się wstydzić, bo on chyba zdania składnie powiedzieć nie potrafi. No i czy cokolwiek poza kopaniem piłki potrafi? Oddać głos na niego tylko dlatego, że się nie lubi obecnego burmistrza? Można. Pytanie brzmi: po co?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:33:17] • [IP: 157.157.68.***]

Miasto sie zmienia i ja to widzę i doceniam. Głosuje na Karpinskiego.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:28:29] • [IP: 83.21.39.***]

czas na zmiany dosyc rzadow karpinskiego jedrzeiewskiego i proboszcza w kamieniu same koscioly i supermarkety mlodzi na poklad i cala naprzod

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:21:28] • [IP: 31.175.217.***]

Kuryllo glosujemy na ciebie!! Czas na zmiany!! Ludzie zmieńmy to, to ostatnia szansa!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 18:08:45] • [IP: 77.255.10.**]

Szanuje kibiców gryfa ale naprawdę Stachu nie nadaje się na burmistrza, wyklina, krzyczy straszne co on wyprawia na meczach tak nie robią odpowiedzialni ludzie

Robot • Poniedziałek [17.11.2014, 18:00:25] • [IP: 77.114.6.**]

Trochę za dużo tego karpia w nagłówkach do artykułów. Do świąt daleko...

Znajoma • Poniedziałek [17.11.2014, 17:50:29] • [IP: 72.28.191.***]

Stasiek!! jestem z Toba, trzymam kciuki :)

ksantypa • Poniedziałek [17.11.2014, 17:50:23] • [IP: 77.113.26.*]

nie jestem dobra katoliczka do kosciola chodze dla przyjemnosci pobycia w samotnosci w swiatyni czasem pogadam z P.BOGIEM, a szczerzej;pokloce sie z NIM po babsku/czyli wiecznie czegos chce i jazgocze we wlasnym mozgu/. mam tyle wad, ze MUSZE byc wyrozumiala dla LUDZI WIARY i WLADZY. podsumowujac;nie mam prawa przyganiac'jak kociol garnkowi/, doceniam P.KARPINSKIEGO i za 2 tygodnie ponownie oddam glos na aktualnego burmistrza.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:49:31] • [IP: 79.163.202.***]

Pan Karpiński musi wygrać. !! nie dajcie się oszukać ludzie...

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:45:02] • [IP: 77.112.48.***]

Stasiu Kuryło na BURMISTRZA !!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:44:36] • [IP: 46.76.40.***]

Panowie-chcemy debaty, bez doradców i publicznie. Musimy sprawdzić kogo wybrać! DOKLADNIE!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:43:10] • [IP: 83.21.227.***]

niech ktos mi powie co takiego karpinski zrobil dla kamienia? pieniazki w kosciól zrobil marine a komu to ptrzebne? no ok jest ladnie sobie wyglada. na placu 5 tego marca ladne kwiatki na zamknietej tez ladne kwiatki ale czy od tego przybylo pracy w kamieniu lub miejsc rozrywki? czy w kamieniu jest gdzie pojsc i sie pobawic? czy to tylko miasto mocherow i rencistow ma byc? jaka tutaj jest przyszlosc dla mlodziezy? nawet turysci nie maja tutaj gdzie przyjechac i wypoczac. trzeba jechac do miejscowosci nadmorskich a przeciez w kamieniu moznabylo by to zrobic. jaki problem. ale nie wazniejsze jest zeby mochery mialy cieplo w dupke w kosciele i zeby starzy pomarszczecni ludzie mogli sie opalac w ladnym miejscu na zamknietej. ludzie ogarnijcie sie. zaglosujmy na kuryle i tak nie mamy nic do stracenia. karpinski tylko siedzi upiększa miasto a narzekacie ze mlodzi je dewastuja. dlaczego? dlatego ze nie maja dokąd pójść proste. przemyślcie to.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:41:04] • [IP: 77.112.48.***]

Panie Burmistrzu Karpiński, nadaje się Pan na księdza! Dobrze mieć zaplecze kościelne za sobą... Pan Stanisław Kuryłło na Burmistrza!! Brak miejsc pracy, brak miejsc dla młodzieży i Marina do której trzeba dopłacać i żyje sezonem!! Do tego doprowadził Pan Grzegorz Karpiński! Dziękujemy za to Panie Karpiński. Pana rządy dobiegają już KOŃCA

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:37:38] • [IP: 83.16.227.**]

Panowie-zróbcie debatę! Wtedy okaże się, który jest lepszym kandydatem!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:34:08] • [IP: 83.11.102.***]

SWIDERSKI PREZESEM MARINY TO ON OJCEM ZEGLARSTWA W POWIECIE I NIE TYLKO!! A karp TO ZNISZCZYL--ZMIANA JEST KONIECZNA!!111111

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:27:23] • [IP: 212.91.249.***]

Pewnie pomnik postawcie Panu Karpinskiemu bo wszystko to jego zasługa he

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:13:28] • [IP: 83.16.227.**]

Panowie-chcemy debaty, bez doradców i publicznie. Musimy sprawdzić kogo wybrać!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:07:09] • [IP: 77.113.30.***]

83:25:209 Stasiu Kuryło nie poniża się do kłamstw i oszczerstw a niestety Pan Karpiński tak. Widzę że Karpiński nie szanuje już chleba ale to mnie nie dziwi bo on nie szanuje nikogo innego.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 17:00:22] • [IP: 89.65.208.***]

Kuryłło się nie nadaje.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 16:56:18] • [IP: 83.23.187.***]

Mam nadzieję, że Pan Karpiński w drugiej turze wgra!

magda • Poniedziałek [17.11.2014, 16:47:15] • [IP: 195.205.28.**]

Niewiem co ma warcislaw do zaplecza chociazby ppolitycznego ale wpozadku niektorzy nie wiedza o co chodzi i tacy ludzie glosują

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 16:44:04] • [IP: 83.11.107.***]

Jak nie por, to co teraz?!! a pan Żelek znowu głosy odda!? Też uważm, że Kamień sie zmienia na lepsze-wizualnie!! głosuje na Bronka!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 16:42:02] • [IP: 83.8.62.**]

Pan Kuryłło na burmistrza. wierze że Pan wygra. Czas na zmiany

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 16:40:13] • [IP: 79.184.241.***]

Precz z karpiem! To marionetka Opus Dei!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 16:35:50] • [IP: 79.184.179.***]

Czas na zmiany!

LEW • Poniedziałek [17.11.2014, 16:20:24] • [IP: 37.209.145.***]

Panie Burmistrzu Karpiński. Jest Pan jedyną osobą, która pokazała, że można to miasto zmienić na lepsze. Liczymy na Pana i na więcej. Wiele osób darzy Pana zaufaniem. Znów wyprzedził Pan innych kandydatów. Dlatego gratuluję. Wiem, że w II turze Pan wygra.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 16:15:37] • [IP: 86.31.26.***]

Co ten Kurylo moze zrobic dla Kamienia? Chyba wybudowac stadion i grac na nim e polko przeciez on tylko to potrafi. Nigdy nie byl dobrym nauczycielem znsm go osobiscie bardzo nie mily czkowiek. Prosze glosowac na Pana Karpinskiego zrobil duzooo w Kamieniu i nie tylko.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 16:07:40] • [IP: 157.157.68.***]

Bronek tylko Bronek to jest człowiek na właściwym miejscu. Wierze ze wygra i dalej będzie zmieniał nasza piękna gminę na lepsze.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:50:17] • [IP: 145.237.2.***]

Stasiu jest fajny gość. Tylko czy za pół roku jak będzie burmistrzem, też tak fajnie będziecie anonimowo o nim pisać i mówić. Stasiu pomyśl dobrze czy chcesz być burmistrzem? Bo za parę miesięcy będą na ciebie psioczyć jak na Karpińskiego. To w tym mieście NORMALNE.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:27:31] • [IP: 83.25.209.***]

ponoć rozdają chlebki za głosy na Kuryłę trochę nie fair z resztą jak zawszę z tym chlebem coś było

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:25:32] • [IP: 87.205.64.**]

Wspaniała polsko jak nie kaczki to karpie a jak nie karpie to kury teraz będą. Karpik zrobił marinę ciekawe co zrobią kurki pewnie następne boisko haha a gdzie praca dla ludzi bara...ny ?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:24:49] • [IP: 77.255.27.***]

burmistrz rozdaje kasę na kościół a to niedawno 30000 zł, a to obecnie działkę wartą ponad 150000 zł a drogi dalej dziurawe

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:24:11] • [IP: 83.23.135.**]

tylko nie Świder prosze fałszywy człowiek na maksa

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:21:26] • [IP: 37.209.152.**]

Pan Karpiński juz ZROBIŁ wiele dla Kamienia Pomorskiego. Jest pewnym, sprawdzonym i zaufanym kandydatem na burmistrza. Po co zmieniać coś, co sie dobrze sprawdza. Ludzie zastanówcie się oczekujecie wielkich natychmiastowych zmian, zrozumcie, że wszystkie inwestycje i plany zajmują długo czasu. Więć wieliego bum od razy nie zobaczymy. Ale wierze, ze za kilka lat Kamień pod rządami Pana Karpińskiego stanie sie na prawde rozwiniętym i prężnie działająćym miastem. Lecz na to potrzeba czasu, krok po kroku Pan Burmistrz wraz ze swoją ekipą dojdą do sukcesu. A tych ludzi co wierzą w te wszystkie natychmiastowe zmiany i obietnice kontrkandydata proszę o zastanowienie.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:20:05] • [IP: 83.25.45.**]

Albe będzie Jarszewo W Kamieniu ułłłaaaaaaa resztki prestiżu tego miasta ulegną całkowitemu zatarciu Widać, że wystarczy byle kto aby wygrać z Bronkiem bo juz poprostu bornek jest za długo i ludzie maja go dosc i biora cokolwiek innego czego jeszcze niby nie było (niby bo ten Kuryło to tak naprawde tam siedzi juz długo jak i mundziakiewiczowa cuberowa golusda i inni urzędnicy państwowi oni juz tak lubia abysmy ich utrzymywali tylko zapomnieli ze nie sa ladnymi pannami aby na nich wydawac nasza kase. Trzeba ich tam przypilnować i kontrolować bo z tego co na miescie gadaja to cała żulernia lezy dziś pijana po wczorajszych wyborach-ciekawe dlaczego ?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:14:37] • [IP: 31.175.216.***]

Karpiński na burmistrza!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:07:16] • [IP: 94.254.145.***]

Głosuję na Kuryłłę bo Karpiński to tylko umie czarować i się głupkowato uśmiechać. Karpiński do domu, Kuryłło na burmistrza. A Karpiński to chyba ikamień za reklamę zapłacił bo wszędzie go widać na pierwszym zdjęciu.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 15:02:02] • [IP: 83.8.6.*]

Za dwa tygodnie, na moją prośbę, przyjeżdżają moje dwie córki z zagranicy żeby wraz z mężami zagłosować na Stasia. Dość tego zabagnionego stawu z Karpinskim, a tym bardziej z tym drugim orłem Jędrzejewskim.

M. • Poniedziałek [17.11.2014, 14:59:49] • [IP: 31.61.136.**]

12 lat rzadow Karpinskiego wystarczy ! Co mial zrobic to zrobil, ale czas na zmiany nadszedl wlasnie teraz, kazdemu trzeba dac szanse tak jak kiedys dalismy obecnemu burmistrzowi, nikt normalny nie zagwarantuje gruszek na wierzbie a nowa swieza krew jest tu mile widziana. GŁOSUJMY NA STANISŁAWA KURYŁŁO !

mon.. • Poniedziałek [17.11.2014, 14:48:51] • [IP: 77.112.127.***]

195.205.28 według ciebie jesteśmy skazani na Karpińskiego. Ale do emerytury to jemu jeszcze daleko-koniec świata nas czeka z Karpińskim.Gdzie inni kandydaci maja nabrać w takim rozumowaniu praktyki jak jesteśmy w/g ciebie skazani na jednego mądrale.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:42:01] • [IP: 83.12.44.***]

gdzie sprostowanie?? przeciez okazalo sie ze to jednak wieksza iloscia glosów wygral Kuryłlo a nie Karpinski, czy redakcja umiesci ten wpis?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:40:12] • [IP: 77.112.127.***]

Do 77.88.135 Gdyby nie Świderski to Karpiński cienko by wygladał ze swoimi dokonaniami wszystko co moze zawdzieczac to ciężkiej pracy ŚWIDERSKIEGO na rzecz promocji Kamienia Pomorskiego nawet logo którym sie posługuje gmina to zasługa MS.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:30:03] • [IP: 31.1.122.***]

Panie Burmistrzu czy w budżecie na przyszły rok są zgwarantowane pieniądze na remont ulicy Dziwnowskiej !!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:29:09] • [IP: 77.113.30.***]

Za brak pieniędzy w kasie odpowiada Karpiński. a nie Kuryłło.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:24:15] • [IP: 77.253.140.**]

boisko czy inne obiekty dla młodzieży w mieście należą się jak psu buda!! dlatego nie zaliczam tego do zasług Karpińskiego... to już dawno powinno byś zrobione! Karpiński równa się tylko Kościół tak jak było do tej poiry to żałosne! przecież to i tak bogata instytucja! Pan Kuryłło na burmistrza!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:19:36] • [IP: 77.253.140.**]

Karpiński bardziej wierzy w Kościół niż młodzież dlatego głosuję na Kuryłę... może trochę ożyję ten Kamień. A nie tylko bonifikaty na Kościół.. to jest i tak już bogata instytucja

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:14:25] • [IP: 88.199.147.*]

Ktoś tam o 12:46 napisał że Kuryłło mu zbuduje przebuduje i wyremontuje. No to muszę zadać trzy pytania w jednym: z kim jak i za co. Zwłaszcza jak nie będzie tego ostatniego zasobu czyli pieniędzy to nie będzie z kim i jak. Pan Kuryłło moim zdaniem nie jest osobą która sobie poradzi jako burmistrz i miasto, w którym ostatnio dużo się dzieje popadnie w marazm. Może nadaje się na starostę bo zarząd jest kolegialny i decyzje w powiecie mniej ważkie niż w gminie

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:09:34] • [IP: 195.205.28.***]

Karpiński - doświadczenie, wiedza, umiejętności, współpraca z województwem, skuteczność w działaniu (wiele dowodów na powyższe); Kuryłło - brak doświadczenia samorządowego, nadmiar nierealnych haseł wyborczych, nierozpoznawalny w województwie i wśród instytucji zarządzających środkami zewnętrznymi. Drodzy Mieszkańcy, wybierzcie mądrze, bo to zaważy na dalszym rozwoju gminy. Bronisław Grzegorz KARPIŃSKI - dobry wybór

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:08:51] • [IP: 86.47.225.**]

ile glosow zdobyl Koloszuk i Olszewski?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:08:39] • [IP: 77.112.127.***]

do 195.205.28/Magda/ zaplecze Karpinski ma droga Magdo w WARCISŁAWIU...

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:05:09] • [IP: 79.186.39.***]

Tak krzyczycie Kuryllo na burmistrza a powiedzcie skąd pewność że da radę? Ma jakieś wyższe wykształcenie, merytoryczne przygotowanie? Miasto to nie boisko. Marzymy o rewolucji a i tak pierwsze lata to będzie nauka życia jako burmistrz.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 14:04:03] • [IP: 145.237.2.***]

Faktycznie, p.Kuryłło na staroste a p.Karpiński na Burmistrza. Jest to jakies logiczne rozwiazanie

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:53:40] • [IP: 31.1.122.***]

Niektórzy zachowują się jak ludzie z PiS, choć demokracja i wybory pokazują kto będzie miał większość w radzie to i tak my mamy rację. To jest żałosne. Ustalcie lepiej harmonogram działania na najbliższe dwa tygodnie. Proponuję wiec wyborczy, na którym poznamy nowe plany Pana Karpińskiego. Jak będzie współpracował i z kim w radzie dla dobra Kamienia. Do boju ster jeszcze w waszych rękach.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:40:44] • [IP: 77.255.26.***]

od tej mody na bieganie się coś pomieszało ludziom w kamieniu hahahahhaha :D

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:33:38] • [IP: 31.61.136.**]

Karpiński na burmistrza, Kuryłło na starostę.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:30:34] • [IP: 79.163.202.***]

Karpinski¡!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:29:52] • [IP: 31.61.136.**]

Karpiński na burmistrza, Kuryłło na starostę

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:29:51] • [IP: 78.30.105.*]

Skoro społeczeństwo nie jest zadowolone ze ‘służby ‘ ‘ bliźniaków’ to może chociaż do mszy proboszcz pozwoli w imię długoletniej przyjazni ;) a jak Stasiu wskoczy na fotel to się zwolni posada wuefisty dla Andrzeja no a bronek mógłby się zająć tym co naprawdę potrafi – uczyć dzieci biologii

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:22:32] • [IP: 83.21.226.**]

Panie Karpiński, jestem z Panem! Za to co Pan zrrobił w ostatnich latach dla Kamienia. Jak mam byc szczera to nie widzę takich osiągnięc jak Pan Kuryłło bedzie burmistrzem. Proszę sie niczym nie martwić na pewno Pan wygra!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:17:59] • [IP: 83.12.44.***]

czy nie daje Wam do myslenia wynik w radzie ludzi Kuryłły, to chyba wiadomo juz ze trzeba glosowac na niego na burmistrza, Karpinski smiesznie wyglada ze soja Kazia i Michalkiem.

magda • Poniedziałek [17.11.2014, 13:17:56] • [IP: 195.205.28.**]

ale wy nie poważnie z tymi wyborami myśliie że kuryłło zmieni coś w kamieniu pisza tylko te osoby które nie znają zaplecza obu kandydatów. Najpierw spójrzcie za plecy każdemu kuryłło niema żadnego zaplecza nigdzie więc niewiem a jest stare powiedzenie chciało się mieć bułeczki zamiast chlepka niebiedzie bułeczek ani chlepka zastanówcie sie

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 13:00:36] • [IP: 80.202.224.***]

MLODZI IDZCIE NA WYBORY. Chcecie zeby w Kamieniu bylo tak jak do tej pory? PORa na zmiany

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 12:46:11] • [IP: 80.202.224.***]

Kamien zdaje sie byc miastem bez zycia. Kuryllo jest nadzieja na zmiany proponuje m.in. skatepark, plaze w Kamieniu, lodowisko, poszukiwanie inwestorow, remont boiska przy SP 1 i wiele wiele innych, prosze poczytac plan dzialan obydwu panow. Roznica jest kolosalna. Wiadomo ze Pan Karpinski tez cos zrobi ale to chodzi o to aby zrobic naprawde duzo a nie troche dla naszego miasta. Zycze Panu Kuryllo zeby wygral i zmienial Kamien na lepsze!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 12:38:57] • [IP: 77.253.144.*]

niech burmistrz wyjawi ile prezentów zrobił parafii z pieniędzy gminnych a póżniej tłumaczy że nie ma na dzieci na bezrobotnych, niech powie ile dał pieniędzy ze swoich. Latwo rozdawać nie swoją kasę

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 12:37:48] • [IP: 83.16.227.**]

Stasiu jeszcze bardziej czarny przecież

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 12:28:15] • [IP: 79.184.239.***]

mochera dosc

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 12:12:16] • [IP: 80.171.110.***]

Dla mnie i mojch dzieci to już wszystko jedno kto będzie rządzł jest bieda i będzie.Ja już jestem z rodzinom od----dziestu lat na zachodzie i nie mam powoduw do narzekania.POZDRAWIAM kamieniaków którzy mnie jeszcze pamiętają.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 12:09:11] • [IP: 79.186.41.***]

jestem za panem Karpińskim to człowiek pełen podziwu głosowałam na pana Karpińskiego i zostaje przy nim a pan Kuryło i pan Świderski nie wierzę w nich obiecanki cacanki pora się pożegnać

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 12:06:49] • [IP: 83.16.227.**]

Przecież Stasiu jeszcze bardziej czarny niż Karpiński!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:48:38] • [IP: 212.184.171.***]

Haslo wyborcze Bronka:" wiecej pieniedzy dla kosciola!!" dosyc marnowania publicznych (czyt. NASZYCH) pieniedzy!! P. Stanislawie, zycze sukcesu, dla Pana i dla Nas :) Precz z Katolem!!

Pani z Kamienia • Poniedziałek [17.11.2014, 11:47:50] • [IP: 83.8.6.***]

Proszę Państwa. Żal mi Was. Wstydzę się za " Taki " Naród. Widać złośliwość. Co Wy robicie, jak Wy żyjecie że nie doceniacie ludzi i ich pracy. Lubicie jątrzyć. Będziecie płakać, oj. Pan Kuryłło ma piękne boisko staraniem Pana Karpińskiego i całego Ratusza. Cała naprzód Panie Kuryłło. Chciałabym rozgłosu o sukcesach piłkarskich Chłopaków z Kamienia. Proszę nie zawieżć młodzieży na boisku. Chłopaki na Pana liczą. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

STRAZAK • Poniedziałek [17.11.2014, 11:44:03] • [IP: 84.161.197.**]

ciekawe na kogo pogorzelcy glosowali

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:41:10] • [IP: 31.174.160.***]

S.K. najkrócej - samobój i czerwona kartka w pierwszej połowie.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:36:54] • [IP: 94.254.145.***]

Koniec z Karpiem! Parafia łapy przecz od ratusza!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:35:37] • [IP: 77.88.135.***]

Zwolennicy piszą o nowej młodej ekipie Kuryłły. A co takiego wspaniałego ten pan oferuje? Kuryłłę trudno jest krytykować, bo jeszcze nic nie zrobił. Kuryłło, to pacynka w rękach Świderskiego. Świderski tylko dlatego sam nie kandydował na fotel burmistrza, bo narobił sobie wszędzie wrogów. Naprawdę tego nie widzicie?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:32:55] • [IP: 95.50.241.***]

To Pan Karpiński człowieku wylewał pomyje na Pana Stanisława i właśnie 24 h na dobę!!.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:23:17] • [IP: 77.88.135.***]

Kuryłło nie wie w co się pakuje. Kieruje nim Świderski, rządny władzy, nieszanujący ludzi, zły człowiek. Świder czai się na stanowisko zastępcy burmistrza. Jeśli dostanie to stanowisko, to będzie koszmar! Zacznie się pomiatanie ludźmi, dyktatura. Kuryłło wtedy przejrzy na oczy a kamienianie docenią Bronka i Jędrka - po fakcie. Ludzie, opamiętajcie się zagłosujcie na Karpińskiego!

Beobachter • Poniedziałek [17.11.2014, 11:22:23] • [IP: 31.61.136.**]

kURYŁŁO, TAK NAPRAWDE, NIE MA NIC DO ZAOFEROWANIA.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:20:40] • [IP: 46.182.185.**]

To fakt w negocjacjach to Stachu leży. Tam jest potrzebny człowiek z klasa a nie boiskowy furiat.Jak będziemy mieli takiego burmistrza jak stach to koniec z inwestycjami w Kamieniu. Dlatego moj głos. Idzie na BRONKA!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:16:47] • [IP: 83.21.192.***]

przewietrzyć ratusz do końca

• Poniedziałek [17.11.2014, 11:10:30] • [IP: 83.8.6.***]

Co Pan Kuryłło umie w życiu robic ? Burmistrz to ofiarność, poświęcenie, gotowość 24 h. Trzeba docenić a nie pomyje wylewać. Nie rozumiem tego narodu... Pozdrawiam Pana Karpińskiego i Pana Jędrzejewskiego. Głosowałam na Panów i powodzenia życzę.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:07:06] • [IP: 83.11.72.***]

Panie Kuryłło trzymamy kciuki!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:05:17] • [IP: 213.238.107.***]

Niedługo Stasiu będzie siedział w tym fotelu !!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 11:03:14] • [IP: 83.8.196.***]

CAŁA NAPRZÓD PANIE BRONKU, WIDŁY I GNÓJ PRZERZUCAĆ POWODZENIA!!

Pan Bronek • Poniedziałek [17.11.2014, 11:02:36] • [IP: 83.8.6.***]

Aha, o kasie tutaj piszesz kolesiu z godz.10, 29 . No proszę jakie pojęcie o pracy burmistrza masz. Czy Pan się zastanowił co Pan napisał?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:59:11] • [IP: 213.238.107.***]

Stachu !! ruszaj do boju!! wiem, że Ci się uda tylko jeszcze bardziej się postaraj.Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:57:46] • [IP: 77.254.167.***]

zdecydowanie moim faworytem jest Pan Karpiński, nawet nie chcę myśleć co było gdyby miał być Ku... totalna porażka z całym szacunkiem dla wszystkich wyborców, apeluję do Was miejcie własne zdanie

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:57:20] • [IP: 79.184.109.**]

BO SAMI STARSI GŁOSOWALI, , , ,

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:55:57] • [IP: 46.182.185.**]

Ludzie tylko Karpiński odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Moj głos idzie na Bronka.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:49:20] • [IP: 77.113.2.***]

czas na zmiany mocherą mówimy dosc swiat sie rozwija a my stoimy w miejscu poza zadłużeniem gminy nic sie wielkiego nie robi.

pani Ania • Poniedziałek [17.11.2014, 10:46:23] • [IP: 77.253.144.**]

jestem na emeryturze, ale stawiam na młodych. Dziękuję Karpińskiemu, ale wolę Kuryłłę jako burmistrza. W Kamieniu musi powiać nowym, świeżym powietrzem zmian!! Naftalina do szafy.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:38:24] • [IP: 31.61.136.***]

Kto mi powie jakie znaczenie ma burmistrz skoro to rada decyduje?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:36:01] • [IP: 87.205.3.**]

Ekipa p. Kuryłły może i mocna jest, coś reprezentować sobą będą w radzie, ale sam p. Kuryłło już jako burmistrz to porażka. Moim zdaniem nie będzie umiał na przykład na zewnątrz tak załatwiać spraw jak p.Karpiński, reprezentować miasto, radzić sobie z różnego rodzaju projektami.Owszem są od tego ludzie, ale przecież p. Kuryłło nie będzie tylko polegał na doradcach czy pracownikach. Jako burmistrz też będzie musiał niejednokrotnie ważne sprawy sam załatwiać, negocjować... itp. Pan Kuryłło w tych sprawach polegnie! Głosujmy na Pana Karpińskiego!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:35:55] • [IP: 83.11.72.***]

Az zal patrzec co Ci zwolennicy p.Karpinskiego wypisuja.. -.- Panie Kuryllo wierze w Pana i trzymam kciuki bo Pan cos w tym miescie w koncu zacznie robic!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:30:29] • [IP: 83.12.44.***]

moja rodzina glosuje na Kurylłe a jesli przejdzie Karpinski- uszanujemy to, i bardzo bedzie mnie cieszyc ze wypadnie mu wspolpracowac z wiekszosciowa opozycja, to mu sie nalezy, moze skonczy te gierki, matactwa i oglupianie wszystki, a napewno nowi nie pozwola mu na takie pomiatanie osba i wyborcow. Dla tych ktorzy nie znaja nowych radnych - to bedzie bardzo silna rada, fachowscy

• Poniedziałek [17.11.2014, 10:29:31] • [IP: 188.112.63.**]

GŁOSOWAĆ NA STACHA KURYŁŁĘ. KARPIŃSKI NIECH DA SOBIE NA LUZ, BO DOŚĆ JUŻ SIĘ KASY NACHAPAŁ, TO NIECH TERAZ DA SZANSĘ INNYM.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:27:51] • [IP: 46.182.185.**]

Cała naprzód panie Bronku. Kamien potrzebuje prawdziwego gospodarza a nie trenera. Ludzie otwórzcie oczy. Jest dobry gospodarza to niech zostanie.

GośćJurek • Poniedziałek [17.11.2014, 10:24:42] • [IP: 83.25.211.***]

Druga tura we Wrocławiu, Poznaniu itp. Tam gdzie widać pracę i są osiągnięcia tam są zawsze niezadowoleni i chętni do przejęcia władzy bez planu ale z hasłem my zrobimy lepiej . Ludzie nie są idiotami i nie dadzą się omamić banałami. Powodzenia panie Bronku w drugiej turze,

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:18:41] • [IP: 83.11.104.**]

Pan Kuryło, WYGRA PAN TE WYBORY.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:17:51] • [IP: 95.41.44.***]

Czas na zmiany, pora zacząć działać, nareszcie zrobię porządek i takie tam. Jeśli ci kandydaci nie potrafią zauważyć co przez ostatnie kadencje zrobił burmistrz, jak zmienił nasze miasto, jak działał, jaki zrobił porządek to obawiam się o ich motywy. Może ktoś wreszcie konkretnie powie co zrobiłby lepiej od Bronka.

karolina • Poniedziałek [17.11.2014, 10:17:27] • [IP: 83.8.197.***]

ludzie co wy wypisujecie!! chyba to ludzie głosują a nie zwierzęta! bardzo dobrze jestem też za Karpiem-bardzo dobry człowiek, co mało zrobił dla nas wszystkich!! sami głosujecie a teraz komentujecie!! czy coś jest nie sprawiedliwe!bo wydaje mi się że to chyba wy macie nie po kolei w głowach!! brawo panie Burmistrzu Karpiński !! również na pana głosowałam!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:16:12] • [IP: 89.76.14.**]

Panie Karpiński trzymam kciuki za Pana :)

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:14:41] • [IP: 37.248.255.***]

Bronisław Karpiński z czym do ludzi.On już miał swoją szansę!Ludzie nie głosujcie na niego!Znamy tego człowieka!Siedzi przy korycie tyle lat!NIE GŁOSUJCIE NA KARPIŃSKIEGO...NIE GŁOSUJCIE NA KARPIŃSKIEGO...NIE GŁOSUJCIE NA KARPIŃSKIEGO!!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:09:38] • [IP: 77.112.81.**]

GŁOSUJCIE TYLKO NA KURYŁŁĘ... GŁOSUJCIE NA KURYŁŁĘ... GŁOSUJCIE NA KURYŁŁĘ... GŁOSUJCIE NA KURYŁŁĘ... GŁOSUJCIE NA KURYŁŁĘ... GŁOSUJCIE NA KURYŁŁĘ...

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:07:36] • [IP: 77.255.17.***]

Życzę aby Pan Karpiński wygrał wybory na burmistrza

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:06:40] • [IP: 195.205.28.*]

Haha a kto się nie pcha?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:05:28] • [IP: 95.41.154.***]

trzymam MOCNO kciuki za P.KARPINSKIEGO, nie jestem sama w moich wyborach, poniewaz wiekszosc osob starszych i doswiadczonych trudno jest omamic obiecankami-cacankami'zlotoustych' -chetnych na spijanie smietanki euro/dotacyjnej. pohukiwania i piania kogutkow dobre sa wiosna o majowym swicie-wprowadzaja w dobry nastroj-I NA TYM KONIEC.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:04:45] • [IP: 83.16.227.**]

Dyzma

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:03:36] • [IP: 109.173.252.**]

Czemu karpinski taki zly? Pytam jako gosc poza tematem. Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:01:05] • [IP: 46.171.188.**]

Głosować na Kuryłłę. Doswiadczenia nie ma, za to Obecny Burmistrz ma doświadczenie w kłamaniu i rozdawaniu pieniędzy. Ludzie otwórzcie oczy.

miron • Poniedziałek [17.11.2014, 10:00:17] • [IP: 95.41.151.**]

Trzeba mieć klasę żeby przyjąć wyniki do wiadomości.Żenada to co wypisuja oponęci KURYŁŁY.A co za element był w komisjach wyborczych!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 10:00:02] • [IP: 212.14.41.**]

Jeaaa!! Bronek dalej do boju!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:55:49] • [IP: 79.175.202.***]

Dziwny ten wynik... Nie głosujcie na Karpinskiego!! Nie głosujcie na Karpinskiego !! Ludzie bo nam młodzi z miasta pouciekaja !!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:50:00] • [IP: 31.61.138.***]

KURYŁŁO STANISŁAW z czym do Ludzi. On nie ma SZANS. Ludzie Nie głosujcie na KURYŁŁO. Nie znacie Tego człowieka. Nie ma ŻADNEGO DOŚWIADCZENIA... PCHA SIĘ TYLKO DO KORYTA... NIE GŁOSUJCIE NA KURYŁŁO...NIE GŁOSUJCIE NA KURYŁŁO...NIE GŁOSUJCIE NA KURYŁŁO...

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:48:53] • [IP: 37.249.111.***]

Krytykow jak zwykle boli, obrazonych zazdrosnikow, tak wybieraja mieszkancy Kamienia wiec nie zalcie sie tu, troche godnosci polaczki

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:43:25] • [IP: 95.40.109.***]

w wolinie dogrywka.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:39:59] • [IP: 89.69.145.***]

karpińksi burmistrzem- ja z kamienia won.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:33:54] • [IP: 195.205.28.*]

Czyżby trwało odpowiednie liczenie w tej komisji, czytaj unieważnianie głosów oddanych na Pana Kuryłłę ?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:22:14] • [IP: 83.23.144.***]

Kuryło?chroń Pnie Boże Kamień ! jako piłkarz rekord czrwonych kartek, cham i brutal.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:22:12] • [IP: 78.30.95.***]

PORAŻKA W TRZEBIESZEWIE WALDUŚ NIE ZOSTAŁ GDZIE ON TERAZ ROBOTE BEDZIE ŁATWIŁ BRAWO;)

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:19:34] • [IP: 83.8.99.**]

O.K!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:14:45] • [IP: 83.11.159.**]

jak w wolinie ?

Mieszkaniec • Poniedziałek [17.11.2014, 09:14:16] • [IP: 83.16.227.**]

Wstydzilibyście się... Nie wszystko może było idealnie ale Kamień stał się taki piękny, zamiast podziękować to wy... Eee szkoda gadać. Powodzenia Panie Burmistrzu Karpiński! Dziękuję za tę cztery lata...

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:14:08] • [IP: 213.158.218.***]

Porazka znowu ten...IL!wygral !!P.Stanislawie bardzo mi przykro..."((

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:10:09] • [IP: 79.175.202.***]

Jeśli zostanie Karpiński po studiach nie wracam !

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:03:07] • [IP: 79.184.199.***]

Dogrywka- czekam na serię kiwek i wślizgów, a może szczupak lub miękka główka, trochę żle, że nie ma karnych .

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 09:01:22] • [IP: 83.21.224.**]

Mobilizacja na II turę Panie Stanisławie. Mocno trzymam kciuki.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:48:46] • [IP: 31.61.128.***]

Karpiński żenada. To już całkiem będzie po Kamieniu. Mam nadzieje że pan Kuryło wygra a nie zakłamanie.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:48:07] • [IP: 83.11.72.***]

będzie okazja jeszcze to zmienić tylko trzeba wiedzieć na kogo zagłosować. i przede wszystkim iść na wybory. Czas na zmiany.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:44:12] • [IP: 83.15.116.***]

A co ten niedouczony ale pewny siebie Stachu może zdziałać?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:43:38] • [IP: 46.169.99.**]

trzeba sie ogarnąć młodz głosowac na Stasia bo jak bronek zostanie to nie mamy czego tu szukać

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:34:56] • [IP: 79.184.206.***]

Kończ waść wstydu oszczędż...!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:34:47] • [IP: 37.7.160.**]

Za cztery lata zmiany -niezadowoleni.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:33:15] • [IP: 46.169.63.***]

Liczę na zmiany

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:30:05] • [IP: 195.205.28.***]

CHCECIE ZMIAN BEZ ZMIAN ?

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:29:32] • [IP: 31.2.51.***]

jeśli wygra karpiński uciekam z kamienia.. to jest jakaś parodia!

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:26:40] • [IP: 83.19.184.***]

Nie podzielam tego zdania , czas na zmiany.

Gość • Poniedziałek [17.11.2014, 08:22:08] • [IP: 83.11.108.***]

super oby tak dalej

Oglądasz 1-209 z 209
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ W Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim odbyło się dziś (sobota) posiedzenie Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Tematami przewodnimi były trudna sytuacja meteorologiczna w naszym województwie oraz ognisko pryszczycy, które wykryto u bydła w przygranicznym powiecie Maerkisch-Oderland. W związku z tym ostatnim, na granicy specjalnym nadzorem zostaną objęte transporty zwierząt z Niemiec ■ W gminie Wolin, w miejscowości Troszynek, doszło do wycinki zdrowego, stuletniego drzewa. Decyzja ta wywołała burzę wśród mieszkańców, którzy zastanawiają się, dlaczego doszło do usunięcia drzewa, które nie stanowiło żadnego zagrożenia. Mieszkańcy Troszynka są oburzeni wycinką imponującego drzewa, które przez lata było ważnym elementem lokalnego krajobrazu. Drzewo, które nie wykazywało oznak chorób ani zagrożenia dla bezpieczeństwa, zostało wycięte, co wywołało pytania o zasadność i legalność tej decyzji ■