POGODA

Reklama

Wydarzenia

ikamien.pl • Czwartek [01.04.2010, 14:39:34] • Kamień Pomorski

Prokurator postawił zarzuty w związku z pożarem budynku socjalnego

Prokurator postawił zarzuty w związku z pożarem budynku socjalnego

fot. Wojtek Basałygo

Prawie rok po tragicznym pożarze budynku przy ulicy Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim postawiono zarzuty. Dyrektor ZGM Krzysztof G. oraz jego pracownica Barbara K. usłyszeli dziś w prokuraturze zarzut „ niedopełnienia szeregu obowiązków ciążących na nich w związku ze sprawowaniem zarządu nad budynkiem”, przez co mieli nieumyślnie doprowadzić do powstania pożaru.

Według prokuratorów główne nieprawidłowości to brak wymaganych przeglądów i kontroli okresowych oraz wymaganych ekspertyz oraz niezapewnienie możliwości ograniczenia rozprzestrzeniania się dymu i ognia w razie pożaru i niedostosowania w związku z tym w odpowiedni sposób dróg ewakuacyjnych dla ludzi.

Według prokuratury główne nieprawidłowości to brak wymaganych przeglądów i kontroli okresowych oraz wymaganych ekspertyz dotyczących konstrukcji obiektu, niezapewnienie - wbrew prawu budowlanemu - ograniczenia rozprzestrzeniania ognia i dymu, czy niezapewnienie możliwości ewakuacji ludzi.

W pożarze zginęły 23 osoby. Obu oskarżonym grozi do 8 lat więzienia. Podejrzani nie przyznali się winy i skorzystali z prawa do odmowy składania wyjaśnień.


komentarzy: 116, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-116 z 116

Gość • Wtorek [04.05.2010, 11:14:46] • [IP: 83.11.75.***]

dobre rady kretynie zachowaj dla siebie przez czyjąś nieodpowiedzialność, głupote i pchanie kasy do własnej kieszeni zginęły 23 osoby w tym niewinne dzieci. a moze jestes kims z rodziny tych kretynlów co siedzą na tych stołkach co nie broń nikogo kto jest winny zabezpieczenia byc powinny i koniec

Gość Burak • Środa [07.04.2010, 15:47:32] • [IP: 95.51.38.***]

Kończmy dyskusję.

Gość • Wtorek [06.04.2010, 19:47:24] • [IP: 83.21.218.**]

Zbliża się rocznica więc co poniektórzy z pogorzelców już świętują i piją, Pan Daniel K w tej chwili ledwo stoi na nogach. chleje przed torami piwo, główna ulica mieszka 1 przejazd, aż szlak człowieka trafia że na takich pieniądze państwo daje.

Gość • Wtorek [06.04.2010, 14:15:13] • [IP: 83.168.84.***]

w tym miesiącu rocznica pożaru więc prokuratura MUSI pokazać tłumowi głowę zdrajcy. i o to w tym wszystkim chodzi.

Gość • Wtorek [06.04.2010, 10:04:41] • [IP: 124.176.61.**]

Dobra rada dla wszystkich idiotow ktorzy nie maja zielonego pojecia o calej sprawie - lepiej sie nie odzywaj! nie komentuj! bo za takie bzdury wypisywane przez niektorych" GOSCI" to takze powinni wysylac do wiezienia. Moze zamiast tracic czas na pisanie bzdur o niewinnych ktorzy wykonywali i nadal wykonuja swoja prace jak moga najlepiej nie wspominajac o udzielaniu sie spolecznie (ale oczywiscie tego nikt nie widzi?) zacznijmy szukac prawdziwego WINNEGO ktory sobie spokojnie spi w swoim nowym mieszkanku!

Gość • Wtorek [06.04.2010, 10:00:00] • [IP: 83.21.9.***]

Biedną Barbarę wstawili. Uwolnić tę zacną kobiecinę!!

Gość • Wtorek [06.04.2010, 09:14:31] • [IP: 69.162.82.***]

Mam coś ciekawego więc warto obejrzeć www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie
/celownik/wideo/14042009?sort_by=POSITION&sort_desc=
&start_rec=128&listing_mod=&with_video=. po tym filmie wszystko wiadomo

Gość • Wtorek [06.04.2010, 08:55:55] • [IP: 83.9.120.***]

Temida jest ślepa!!

Gość • Wtorek [06.04.2010, 07:57:24] • [IP: 83.27.59.**]

Naprawde warto przeczytać ten artykuł !! Sama prawda o mieszkancach i życiu jakie tam sie toczyło.Nie szukajcie winnych - burmistrz /bo dał dach nad glowa/dyr.pracownica ZGM bo walczyli z nimi jak mogli/nie pomagaly nakazy, pisma, ba nawet prokurator/nadzor budowlany/sa ekspertyzy budynku, w takich samych zyja setki ludzi na Slasku i w Policach/ Winny jest JEDEN /moze kilku/ TEN CO PODPALIL ! Mam nadzieje ze GO znajda !

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 19:06:44] • [IP: 87.251.240.***]

www.polityka.pl/spoleczenstwo/reportaze/29275
9, 1, po-tragicznym-pozarze-w-ikamieniu-pomorskim.read

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 17:30:19] • [IP: 83.168.89.*]

To Pana Palusińskiego z Wolina pociągnijcie do odpowiedzialności to on nadzoruje budownictwo a w artykułach mówił, że wszystko jest w porządku

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 17:11:17] • [IP: 83.9.112.***]

Nie wiem czy czytaliście ten artykuł z czerwca 2009. Na stronie www.polityka, w wyszukiwarce wpiszcie słowo" zwarcia" i poszukajcie artykułu nt pozaru w Kamieniu Pomorskim.

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 16:27:29] • [IP: 213.158.196.***]

a mieszkanka budynku socjalnego która zamknęła okno na wyjście ewakuacyjne na prywatną kłódkę też milczy

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 14:12:10] • [IP: 87.251.240.***]

www.youtube.com/watch?v=9axbr-l4ljM to nie jest przykład obywatela tylko tchórzostwo!! posłuchajcie ze zrozumieniem i pomyślcie !!

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 13:54:27] • [IP: 87.251.240.***]

szkoda słów !! winny podpalenia umyślnego czy też nie chodzi wolno po prostu trzeba było by zacząć dochodzenie od tego kto mieszkał na danym piętrze gdzie zaczęło się palić i kto nie spał o 22 jeżeli libacje trwały do czasu podpalenia proste jak drut tak prawdę mówiąc to nie instalacja elektryczna była przyczyną. ..gdy była taka wadliwa to ten hotel już 5 lat temu by spłoną moim zdaniem trzeba będzie jeszcze poczekać może i rok krócej osoba która przeżyła ten koszmar to długo nie pomilczy bo sumienie mu nie pozwoli i przy pierwszej lepszej okazji jak sobie popije wyleje z siebie całą winne nastawcie tylko uszy do góry a usłyszycie całą prawdę co tak naprawdę się wydarzyło bo nie wierzę że ktoś nie wie więcej. ..tylko milczą bo chcą zapomnieć bo mają już dobry byt a życie toczy się dalej prokurator niech zakasze rękawy i wzywa wszystkich do przesłuchania mieszkańców tego byłego hotelu !!

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 13:52:30] • [IP: 109.243.246.***]

Nie rozumiem jednego - co mają do Pani Basi K. przecież ona robiła wszystko pod dyktando swojego przełożonego!! Dajcie kobiecie spokój!!

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 13:50:22] • [IP: 109.243.246.***]

Wszyscy wiedzą jak wyglądał ten budynek i co się tam dział, zarówno Burmistrz jak i ZGM - nie powinni pozwolić na zamieszkanie tego budynku ale tak było najłatwiej dali im te klitki żeby mieć święty spokój i tak naprawdę nikogo nie obchodziło co tam się dzieje. Ktoś musi za to odpowiedzieć bo za dużo ludzi tam zginęło (nikt wogle nie powinien zginąć) żeby teraz odpowiedzialni za to mogli spokojnie sobie żyć!!Postawili budynki dopiero jak wydarzyła się tragedia, dlaczego nikt wcześniej nie pomyślał o tym żeby postawić jakieś socjalne budynki? Pogorzelcy dorobili się teraz na ludzkiej krzywdzie a teraz mają jeszcze jakieś wymagania a to dlatego że Gmina ich tak rozpieściła!!

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 12:05:28] • [IP: 83.168.89.*]

Zgadzam się z gościem z 5.04.2010 godz.9:18. Co z tego, że wszyscy wokół wiedzieli co się dzieje na wolińskiej ? Niby mieli robotę wykonywać za zarządcę? To Zarządca bierze/brał pieniądze właśnie za to by przynajmniej w papierach/dokumentach był porządek. Może p. Krzysiek jest miły gościu, ale przez jego niedopilnowanie 23 osoby zginęły.

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 10:19:25] • [IP: 83.21.240.***]

nie zgineli pijacy tylko wiekszosc dzieci dlatego powinno sie ukarac winnego tej tragedi

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 09:18:00] • [IP: 83.21.227.***]

Jeżeli p. Krzysztof i p. Barbara zdecydowali się na taką pracę to muszą też ponosić konsekwencje, a nie tylko pierwszego po wypłatę.

Gość • Poniedziałek [05.04.2010, 08:11:30] • [IP: 83.168.89.*]

ludzie jeżeli chodzi o winnych jest ich dużo więcej, łącznie z Panem prokuratorem, który też jest mieszkańcem tego powiatu, on wiedział również, co się działo na wolińskiej, a teraz stawia zarzuty, do winnych należy również zaliczyc nadzór budowlany, burmistrzów itd. Ale ktoś musi byc kozłem ofiarnym więc znaleziono... i reszta drużyny ma spokój, ale czy sumienie też w porządku?

Gość • Niedziela [04.04.2010, 22:13:26] • [IP: 83.21.212.***]

ludzie o czym wy mówicie, przecież ani Burmistrz ani nadzorca ani nawet nadzór budowlany nie powstrzyma pijaństwa i chamstwa w żadnym budynku socjalnym. w pożarze zginęła moja moja koleżanka z dziećmi, ale nie ona wznieciła pożar, burmistrz też nie !! Krzysztof G ? raczej nie!!. więc na Boga dajcie spokój tym co są niewinni. Do dnia dzisiejszego odczuwam bul po tej tragedii więc poszukajcie prawdziwych winnych!! a kozłów ofiarnych.

Gość • Niedziela [04.04.2010, 18:49:00] • [IP: 109.243.50.**]

Tyle się mówi, o ludziach z poza marginesu-pijacy, alkoholicy, menele, bezdomni, itd, to prawda w ubiegłym roku poniosło śmierć 23 osoby stało się coś strasznego, coś co nie powinno się zdarzyć.Obecnie poszkodowani mają nowe mieszkania plus, ale słyszy się że osoby które nadużywają alkoholu pójdą na bruk pytam dlaczego, na bruk, czy Władze miasta nie mogą wreszcie ruszyć głowami i pomyśleć o jakimś schronisku dla Tych niby meneli nawet budynek do remontu, ewentualnie wybudować schronisko zatrudnić ludzi i nie było by tak widać tych ludzi, a tak co nowe domy małe dzieci które znowu patrzą i słyszą różnego rodzaju słowa, ponowne konflikty, i straszenie że za trzy miesiące będą usunięci z miejsca zamieszkania.Głowy Miasta nie depczcie Ludzi którzy mają problem z alkoholem tylko im pomóżcie miejcie na uwadze dzieci jest wiele spraw do załatwienia ważnych ale to też jest pilne. Pani Basiu jestem z Panią zbyt krótko pracuje Pani w Z.G.M.żeby pani ponosiła jaką kolwiek karę, pozdrawiam Zdrowych Spokojnych Świąt.

ABC... • Niedziela [04.04.2010, 17:02:53] • [IP: 83.9.115.***]

Zgadzam si w 100 % z moim przedmówcą!! Pani Basiu, Panie Krzysztofie, trzymajcie się wierze w niezawisłość polskich sądów i sprawiedliwy wyrok!!

Gość • Niedziela [04.04.2010, 16:11:23] • [IP: 83.21.224.**]

żenujący jest ten spektakl. O stanie technicznym budynku wiedzieli wszyscy. policja bo była tam praktycznie codziennie. straż pożarna bo była tam 2 razy w miesiącu. prokuratura bo gmina skladała doniesienia że pijani mieszkancy spią z papierosami w ręku. starosta bo wydział budwonictwa i nadzor budowlany jest po sasiedzku. wiedziala gmina bo to jej budynek. wiedzieli mieszkancy bo tam mieszkali. i wszystko bylo ok. teraz nagle prokuratura doznala olsnieniea i stawia zarzuty. prawde znaja wszyscy mieszkancy bloku i sasiedzi. byla impreza byl grill i jazda byla niezla. ale nie poto zginelo 23 osoby zeby w rocznice pozaru komus nie postawic zarzutow. szkoda tylko ze nie tym co sie swietnie bawili a komus zupelnie innemu

mieszkanka Kamienia • Niedziela [04.04.2010, 15:34:57] • [IP: 83.25.122.**]

Zgadzam sie z gościem z dnia 03.04. 17, 36 Powinni ukarać winnego podpalenia budynku. i życze p. Krzysztofowi i p. Basi spokojnych Świąt

jg-k • Niedziela [04.04.2010, 08:54:17] • [IP: 89.174.119.**]

tylko mówić o tzw." puszczaniu wiatrów" a nie słowach na wiatr. Dlaczego występujesz pod" gościem" nie bój się już na początku swojej walki i pokaż twarz, bądź odważny jak Kuroń z Macierewiczem bo na końcu ktoś wykona za ciebie robotyę a ty będziesz krzyczał" ja dawno o tym mówiłem i to moja zasługa".

Gość • Niedziela [04.04.2010, 01:01:17] • [IP: 83.168.86.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [04.04.2010, 00:55:38] • [IP: 83.168.86.**]

Ip 83.21.227 - nie z protekcji tylko z przesuwania kadr. Stare dzieje jeszcze pamiętające rozkład PBR-lu, który miał swoją siedzibę (jeśliś młody internauto) w Mieszka I -go. Byłej 5-go marca - dzień wyzwolenia Kamienia, który teraz się hucznie celebruje, ale był czas taki, że biednym, prostym ruskom co leżą teraz leżą na szanownym cmentarzu wojskowym i w wielu rozpadlinach ziemi kamieńskiej pewne bandy głupków - ostanich dyrektorów ostanich zakładów w tym mieście, wliczając w to wszechwiedzącego i leczącego rękamy byłego starosyty Oleszczuka (notabene magazynierowi w wymienionym PBR-lu) odmówiły faktycznego udziału w ofierze jakim była śmierć na tch terenach;. Hańba niebywała. Nie Stalin tu zginął lecz proste chłopaki co w swej ojczyżnie srali do rowu bo kibla nie widzieli.Hańba.

Gość • Sobota [03.04.2010, 22:49:53] • [IP: 83.168.86.**]

To nie kwestia kompetencji. to kwestia REPUBLIKAŃSKA. REPUBLIKA KAMIEŃSKICH KOLESI. Choćbyś po pijanemu rąbnął samochodem staruszkę na pasach to się wytnie bo koleś jest prokuratorem. Choćbyś dom wybudował na działce sąsiada - to się wytnie - najwyżej sąsiada się oskarży o gwałty na swoim psie...Nie boję się tych gnoi i alkoholików i kiedyś wszystkim się wezmę za dupy. Nie rzucam słów na wiatr.

Gość • Sobota [03.04.2010, 22:15:36] • [IP: 83.21.227.**]

Ciekawe jakie kompetencje do sprawowania funkcji w ZGM posiadają p. Krzysztof G. i p. Barbara K. Pewnie zostali przyjęci z protekcji jak to ma miejsce najczęściej w ikamieniu.

Gość • Sobota [03.04.2010, 22:08:06] • [IP: 188.33.94.***]

szkoda mi tych ludzi ale ciesze się ze maja nowe domy życzę im wesołych świąt choć wspomnienia będą silniejsze

Gość • Sobota [03.04.2010, 21:10:14] • [IP: 83.168.86.**]

Myślę, że w tej sprawie żaden sędzia czy prokurator nie odważy się mataczyć bo media będą czuwać i będzie to na bieżąco relacjonowane przez wszystkie dzienniki. Raczej babce się nie dostanie. ..ale adwokata też musi mieć dobrego i radziłbym jej na żadne szemrane układy się nie zgadzać, bo nie jej będą służyły.

Kornik • Sobota [03.04.2010, 20:43:08] • [IP: 83.21.38.**]

Wiadomo. Gawron sobie poradzi! Ale co z Barbarą?? Co z biedną Barbarą pytam się? Ona nie ma kumpli myśliwych i wiecznych dyrektorków. Ratować Barbarę!!

Gość • Sobota [03.04.2010, 20:11:48] • [IP: 83.168.86.**]

A poza tym - na codzień wszyscy chcą prawa i sprawiedliwości. Teraz krzyczą - nie szukajcie winnych...bo co - bo spalili się jacyś tam menele i biedacy ? Jak się jakiemuś bucowi nie podoba to co piszę chętnie się przedstawię i stanę z nim oko w oko - ciekawe czy wtedy będzie mocny w gębie.

Gość • Sobota [03.04.2010, 19:59:06] • [IP: 83.168.86.**]

83.21.227 - w tej sprawie jestem bezstronny. Fakty są takie jakie tu przytoczyłem i nic nie ma to wspólnego z byciem najkompetentniejszym lub nie...Wkurza mnie tylko ton obrony domniemanych winnych...Niech najpierw udowodnią swoją niewinność a prokuratura ich winę. Komentarze typu : Krzysiu - śpij spokojnie to co ? - że niby się załatwi i będzie gut ?

Gość • Sobota [03.04.2010, 18:20:49] • [IP: 83.30.124.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [03.04.2010, 18:03:45] • [IP: 83.21.97.***]

Brawo panie prokuratorze, nareszcie słuszna decyzja.

jg-k • Sobota [03.04.2010, 17:36:41] • [IP: 83.11.78.***]

Jestem zdumiony tym, że jak zwykle wwszystko przesiąka polityką. Dlaczego skarżący się na to co stało się w hotelu nie powiedzą kto podpalił budynek, przecież wiedzą. Dlaczego teraz narzekają na zachowanie ich sąsiadów nowych budynkach - to są ci sami sąsiedzi, podobnie się zachowują i nie daj panie aby do tego samego doszło.Dlaczegop pozwalają aby niewinni ludzie za to że pozwalali im mieć rowery i szafy oraz ławy przy których pili kawę rano w starym hotelu mieli za to cierpieć, oni też mają rodziny.

Gość • Sobota [03.04.2010, 17:32:09] • [IP: 77.236.0.*]

Krzysiu jesteśmy z Tobą i życzymy Ci spokojnych Swiąt

Gość • Sobota [03.04.2010, 16:56:39] • [IP: 83.21.227.***]

Do IP: 83.168.86. Wygląda na to, że należysz do grona" jedynie słusznych i kompetentnych" w swoim otoczeniu i w swoim fachu. Wszyscy z po za twojego grona nic sobą nie reprezentują i są nic nie warci i to jest bardzo ryzykowne stwierdzenie, nie uważasz? Proponuję dokonania samooceny.

Gość • Sobota [03.04.2010, 16:50:22] • [IP: 83.168.86.**]

A z tego wszystkiego najlepsze jest to, że mają szansę znależć się między tymi, którymi gardzili...ot - przewrotność losu.

Gość • Sobota [03.04.2010, 16:37:17] • [IP: 83.23.249.***]

A gdzie były wszystkie służby, kiedy właścicielem budynku była nafta, kto wydał nafcie pozwolenie na użytkowanie mimo, że budynek był wykonany z materiałów łatwopalnych, gdzie była prokuratura kiedy powiadamiana była o podpaleniach, jak to się stało, że Burmistrz pozwolił na zasiedlenia budynku bez przekwalifikowania z hotelu na budynek mieszkalny, czy straż pożarna nie spóżniła się z nie do końca profesjonalną interwencją, a co z mieszkanicami, którzy balowali przy grilu. Tych wątpliwości jest bardzo dużo, a kozłów ofiarnych prokuratura znalazła w osobie Dyrektora ZGM i Bogu Ducha winnej pracownicy Zakładu. W dalszym ciągu7 w naszym kraju obowiązuje zasada Prawo0 dla malucikich.

Gość • Sobota [03.04.2010, 16:15:12] • [IP: 83.168.86.**]

Winnych w sprawie pożaru jest wielu. Czy dyrektor ZGM to taka dupa, że rzekomo wystraszył się burmistrza jak ten mu nakazał przejąć budynek.? Dlaczego wtedy nie poszedł z tym do prokuratora i nie oskarżył burmistrza o zmuszanie do realizacji zasiedlenia skoro było to niezgodne z prawem. Proszę też by tak entuzjastycznie kolesie dyrektora się tu nie wypowiadali o jego niewinności bo facet od lat siedzi na różnych stołkach a nie ma do tego żanego przygotowania. Poza tym wali wszystko i zabawia się pistoletem... ma na to czas ? Dyrektor ZGM to odpowiedzialna funkcja. Dziwne, że pracuje tylko 8 godzin. A co robi w pracy kiedy go tam nie ma ? - Oj trudno zastać dyrektora. Ta babeczka to pionek - bez znaczenia - żadnych decyzji. Prawda jest też taka, że do pudła powinno iść jeszcze parę osób. Ciekawe jak to się skończy. Czy KAMIEŃSKA REPUBLIKA KOLESIÓW dobiega końca ?

Gość • Sobota [03.04.2010, 16:02:41] • [IP: 83.168.86.**]

Kolego 195.117.222 - haha - uprawnienia to ich tylko wystraszyły bo mógłbyś niebezpiecznie uwidocznić ich niekompetencję. Jakbyś skończył polonistykę to miałbyś szansę. Bo tu liczy się narybek bez umiejętności. Nie daj boże miałbyś być mądrzejszy od dyrektora. Takich w tym mieście boją się jak ognia bo obnażają oni cały syf kadrowy. ...

zuza • Sobota [03.04.2010, 13:25:49] • [IP: 79.162.179.**]

Pamiętam, jak strasznie się czułam w zeszłym roku, kiedy nagle zaczęły wyć syreny straży i karetek. I pierwsze wiadomości w nocy w TV, że pali się hotel. Rano pierwsze informacje o ludziach, którzy zginęli. Wtedy wszyscy mieszkańcy ikamienia byli razem. zjednoczyli się w pomocy. Dzisiaj szukamy winnych. Moim zdaniem nie ma ' jedynych winnych " a raczej z uwagi na medialny charakter sprawy szuka się kozłów ofiarnych. Dyrektor Z G Ki M nawet gdyby codziennie kontrolował to i tak mieszkańcy żyli swoim życiem.Oni przerabiali instalacje, a inni są za oskarżeni.Dziwne to ale niestety prawdziwe. Teraz być może stały monitoring bloku w porę zapobiegnie kolejnemu nieszczęściu. Nie może być jednak tak, że na grobach ofiar dorobią się cwaniacy, a niewinni lub bezsilni swego czasu będą oskarżani o wszelkie zło.

Gość • Sobota [03.04.2010, 12:19:25] • [IP: 195.117.222.**]

Kiedyś chciałem zamieszkać w ikamieniu i pracować w ZGMie jako inspektor i mimo przedsawionych uprawnień dyrektor mnię nie przyjął a jak po raz pierwszy zobaczyłem ten" hotel" to się dziwiłem że jeszcze stoi było to jakieś sześć lat temu nie dziwię się że spłonoł szkoda tylko ofiar i ich rodzin.

Gość • Sobota [03.04.2010, 11:28:03] • [IP: 79.162.167.**]

Drogi Erudyto [83.23.249]. Twoja argumentacja, choć nie pozbawiona pewnej logiki nie wpisuje się niestety w zasady nowoczesnego europejskiego państwa do którego (z mozołem jak widać) aspirujemy. O niewinności (ani o winie) nie decydują póki co portale internetowe ale ZARZĄDCA budynku (choć zapewne nie tylko on) POWINIEN do czasu wyjaśnienia takiej sprawy pożegnać się ze stanowiskiem. Ale może rzeczywiście jak mawia jeden z ministrów Polska to nadal dziki kraj i oczekiwanie od przedstwaicieli władzy pewnego poziomu zachowań to zwykła naiwność. Miłych Świąt.

Gość • Sobota [03.04.2010, 09:59:32] • [IP: 83.21.231.***]

"Kowal zawinił, a Cygana powiesili" - jak burmistrz zasiedlenie hotelu ogłaszał jako wielki sukces Gminy, to wszelkie zasługi przypisywał sobie, a jak się zdażył wypadek, to on nic nie wie, " on w tym nie maczał palców", " on nie miał z tym nic wspólnego " - chyba nawet nie wiedział, że hotel został zasiedlony - postępowanie godne" prawdziwego męża stanu"

Gość • Sobota [03.04.2010, 06:23:57] • [IP: 67.175.109.**]

Akto robil tego pamietnego grilla?

Gość " Wybitny erudyta" • Sobota [03.04.2010, 00:10:12] • [IP: 83.23.249.**]

gościu z 8, 21dziękuję za uznanie ufam, że nie jesteś ignorantem zatem powiedz mi dlaczego człowiek niewinny ma nagle się poddać i ustapić ze stanowiska. Takie działanie byłoby tchórzostwem i przyznaniem się do winy. Chyba że zagwarantujesz szybki proces pod przewodnictwem uczciwego sędziego. Tym maluczkim prokuratorom co wysmażyli tak żałosnyakt oskarżenia życzę powodzenia z tezą zwarcia instalacji po takiej dewastacji instalacji i z osobistą wiedzą zastosowanych wcześniej przez zarządcę zabezpieczeń. Krzysiu spij spokojnie. Zdrowych i wesołych świąt" wybitny napełniony kulturą słowa erudyta"

Gość • Piątek [02.04.2010, 23:45:15] • [IP: 188.33.174.**]

DO IP:83.25.110-JESTEŚ ZEREM... ZA CIEBIE BY NIKT NAWET ROKU NIE DOSTAŁ...JEDYNIE NAGRODĘ!!

Gość • Piątek [02.04.2010, 22:17:43] • [IP: 83.168.86.**]

i arogancja w dodatku

Gość • Piątek [02.04.2010, 22:05:16] • [IP: 83.168.86.**]

tak to już jest w Kamieniu, że stołki w urzędach zasiedlają ludzie bez wykształcenia i wiedzy. Wszystko się jakoś załatwia - zależy kto kogo zna. Młode smarkule pętają się z ciastami i kawkami po korytarzach - ważne, że wpindrowane - co one tam wiedzą to mało znaczy bo w sumie nic nie wiedzą - tylko wyglądają...Siedzą kolesie co się drapią po bańkach i stresują, że ktoś coś od nich chce (za gówniane pieniądze więc się nie wysilają) . Szefem wydziału budownictwa w starostwie jest geodeta. Szkoda, że nie wuefista. W gminie też nie ma żadnego budowlańca z doświadczeniem. Może jakby burmistrz miał jakichś kumatych ludzi to ktoś by mu powiedział kiedy i jak można zasiedlić jakikolwiek budynek. Nie wiedział bo mu nikt nie powiedział a sam z tytułu sprawowanej funkcji uznał się za wszechwiedzącego. To się nazywa ignorancja Panie Burmistrzu. Budynek do zasiedlenia się nie nadawał - nawet wg norm kaszmirskich.

Gość • Piątek [02.04.2010, 21:18:32] • [IP: 83.21.218.***]

Do IP: 83.25.110 jesteś przykładem typowego psychopaty bez dozy analitycznego rozumowania uważającego się za sprawiedliwego. Nie dociera do ciebie informacja publicznie wypowiadana nawet przez byłych mieszkańców tego hotelu, że pożar rozpoczął się od szafy stojącej na korytarzu, do którego wstawiono grill po libacji. A, że taka libacja na podwórku odbywała się to fakt bo sam widziałem i słyszałem śpiewy tam przechodząc ok. godz. 23. I tam należy rozdawać zasłużone wyroki a nie klepać bezsensowne słowa. Kto, był w stanie czuwać nad gromadą jak słyszę ciągle pijanych nierobów. Żaden administrator ani postawiony stróż tego nie upilnuje. Powinni taki element wykwaterować do kontenerów tak jak to zrobił burmistrz Goleniowa. Nie byłoby hałasu jaki jest obecnie. A teraz szuka się winowajców aby pokazać przed rocznicą, że się ich znalazło tych co nie zasługują na to.

Gość • Piątek [02.04.2010, 19:59:01] • [IP: 77.253.138.*]

Wszyscy wiemy, że Krzysiek bronił się przed przejęciem bloku" Nafty". Robił wszystko co mógł -chodził, ostrzegał przekonywał burmistrza i co...nic. Chciał chłop pracować. Mam tylko nadzieję, że za obrońcę Krzyśka i p. Barbary zapłaci Urząd Miasta, bo Karpik i Jędruś - rzeczywiści decydenci - pochowali głowy w piach.

Gość • Piątek [02.04.2010, 16:54:59] • [IP: 188.40.132.***]

zestawienie tych dwóch słów PODPALACZ I. ... jest chwytem socjotechnicznym i ma wywoływać złe skojarzenia od razu widać ze pisała to osoba wykształcona i wiedząca co robi apel do adm. proszę to usunąć, ci ludzie to tylko do knucia i robienia czegoś na opak są zdolni a efekty widać na zdjęciu i tak wszyscy mamy was dość starczy tych straconych 8 lat.

zielony • Piątek [02.04.2010, 16:25:39] • [IP: 95.40.89.***]

przejęcie hotelu było szansą dla kilku rodzin na mieszkania, BŁĘDEM było umieszczenie osób, które miały problemy z alkoholem, było trzeba je przenieść do Żółcina np; kto ponosi winę? moim zdaniem tylko i wyłącznie PODPALACZ! Kołoszuk powołał kiedyś TBS, ale nie wiedział co to jest i jak ma funkcjonować; Karpiński ponowił projekt i skutecznie dąży do tego, że na przełomie 2010/2011 będzie pierwszy blok TBSowski w Kamieniu, sprawdźcie ile osób już się zapisało na mieszkania?! to szansa dla młodych ludzi, którzy szukają swojego miejsca, nie z rodzicami czy teściami, ale na swoim - zasługują na to by dać im szansę!

Gość • Piątek [02.04.2010, 15:46:47] • [IP: 83.25.110.***]

za morderstwo jednej osoby 25lat... za przyczynienie sie do śmierci 23 osób tylko 8 lat... hurtowo jest taniej? : ( jak to się przelicza? gdzie jest sprawiedliwość?

Gość • Piątek [02.04.2010, 13:19:31] • [IP: 92.69.136.**]

mam nadzieje, ze winni zostana ukarani. Czas najwyzszy skonczyc bezinteresewnosc ludzka. Zycze im 8 lat!!111

Gość Burak • Piątek [02.04.2010, 12:28:23] • [IP: 83.21.6.***]

Uwolnić Barbarę K.!!

Gość • Piątek [02.04.2010, 11:49:10] • [IP: 83.25.45.***]

No i znowu okazało sie jak ważne są papiery : decyzje, badania, ekspertyzy, pozwolenia, protokoły kontroli itp.

Gość • Piątek [02.04.2010, 11:00:37] • [IP: 83.17.236.**]

rocznica idzie i ludziom na święta winnego trzeba pokazać. a ze g... winny to inna sprawa. Impreza z grillem była i wesoło było a teraz nadzór gmina i starosta winni. swego czasu ZGM zawiadomił prokuraturę w ikamieniu że pijani mieszkańcy stwarzają zagrożenie pożarowe zasypiając z papierosami w łóżku. I PROKURATURA ŚLEDZTWO UMORZYŁA. a teraz stawia innym zarzuty za własne błędy? kpina. Jakby wtedy zareagowali może pożaru by nie było.

Gość • Piątek [02.04.2010, 09:55:26] • [IP: 83.28.45.**]

pani barbaro K. jesteśmy z panią. i co to ma być na wszystkich portalach piszom, , grozi im do 8 lat " chyba dla burmiszcza pżecież właścielem była gmina niech państwo się niemartwiom jesteśmy z państwem !!

Gość • Piątek [02.04.2010, 09:50:46] • [IP: 83.21.235.**]

do gościa z godz 02:15 (swoją drogą współczuję z powodu bezsenności) Jędrzejewski zasiedlał hotel" nafty" to fakt, nawet w telewizorni wypowiedział się, że ekstra lokale mieszkalne, ale qwa co ma Kołoszuk do tego, nie łapię zupełnie. To on przecież jako burmistrz założył TBS, a lat temu że hoho. Potem zlikwidowany przez ekipę Jędrzeja a teraz jako stary kotlet odgrzany przez Bronka. pytanie: kto tu jest hipokrytą i kto kampanijkę wyborczą robi.

mazepa • Piątek [02.04.2010, 09:35:57] • [IP: 188.147.114.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [02.04.2010, 09:10:42] • [IP: 83.28.45.**]

do Gość • Piątek [02.04.2010, 08:44] co ty ba..nie myslisz ze to jaja są to są poważne spr. uważaj bo cie znajdziemy po ip i zobaczymy czy dalej tak ci do smiechu bedzie, ludzie tu tragedie maja a ty sobie kpiny robisz. TA kobieta i ten facet są bogu ducha winni, burmistrz uciekł od problemu jako ich szef, czyli okręt tonie a kapitan pierwszy uciekł, takiego kapitana tchórza to nikt nie chce. a pogożelcy co ?? cichosza ? powiedzcie jak było ? co teraz to jest ok prawda ? a prokurator to niech do roboty sie wezmie a nie przez rok nic i teraz na rocznice z nienacka sobie jeleni znalazł. .. ciekawe co na to prokurator generalny i minister sprawiedliwosci czy w taki sposób będzie działać prawo w polsce ?

noon • Piątek [02.04.2010, 09:09:20] • [IP: 83.19.184.***]

Dziwny jest ten świat... I ludzie typu gość z godziny 08:44. Najpierw się zastanow a potem udzielaj głosu w sprawach Ciebie nie dotyczących!. Urzędnicy mają najmniej do powiedzenia w sprawach tego typu. Przecież" kamieńskiej patologii i tak się wszytsko należy" pójdą do władz, wypłączą co chcą, urzednik dostanie polecenie z góry bez możliwości odmowy. ZGM trzymajcie się!

Gość • Piątek [02.04.2010, 08:58:09] • [IP: 87.96.22.***]

Krzysiek my wiemy jak było. Jak Bronek naciskal. Jak się chwalił, ze przejął nafte i pamiętamy jak probowales mu przemowic do rozsądku. Jesteśmy z tobą!

Gość • Piątek [02.04.2010, 08:44:17] • [IP: 83.21.234.*]

Czy każdy pracownik pana Krzysia ma obowiązek napisania dobrego komentarza, czy wybrani? Wywiązują się z tego bardzo dobrze. Cieszcie się, będzie premia.

Gość • Piątek [02.04.2010, 08:21:20] • [IP: 83.25.39.**]

Wybitnemu, napełnionemu kulturą słowa erudycie z godz. 23.19 [83.23.100] chciałbym uzmysłowić, że nie chodzi tu o ślepe karanie a jedynie o należące do dobrego obyczaju ustąpienie z funkcji do czasu wyjaśnienia tego typu sprawy. I tyle.

Gość • Piątek [02.04.2010, 07:28:43] • [IP: 79.191.70.**]

Nie można tak i tyle. A gdzie motyw podpalenia po pijaku, najłatwiej jest stwierdzić, że coś było nie tak i niezgodnie z przepisami, ale że niezgodnie z zasadami współżycia - to już stało się nieważne. Najważniejsze by za miliony od rządu na nowe chałupy za wszelką cenę szybko kogoś posadzić.

TACIK • Piątek [02.04.2010, 02:15:37] • [IP: 83.168.89.**]

Ładnie, ładnie. Widzę, że znalazła się grupa sflustrowanych, którzy dorwali się by komuś dokopać Sprawa pożaru ma drugie dno, które raczej nie wyjdzie na światło dzienne. Gadki o zwarciu to dla dzieci i prokuratury. Ci co to zrobili wiedzą najlepiej. Nie szukajcie winnych u góry. Nikt już nied pamięta jakie to walki toczono by dostać w tym hotelu mieszkanie. A może warto zainteresować się tym kto sporządził ekspertyzę stwierdzającą, że budynek nadaje się do zamieszkania. Mając taki dokument Burmistrz JĘDRZEWJEWSKI (BO TO ON ZASIEDLAŁ HOTEL) nie mógł podjąć innej decyzji. a Swoją drogą gdzie byli ci bohaterowie którzy dziś tak narzekają na burmistrza. Co sami zrobili by to zmienić. Kołoszuk był burmistrzem i starostą. Gdzie te wybudowane domy? Gdzie miejsca pracy? A tyeraz pcha się do władzy i kopie dołki. Niech tylko pamięta o przysłowiu. Kto pod kim dołki kopie sam w nie wpada!

Gość • Piątek [02.04.2010, 01:28:47] • [IP: 83.11.52.**]

gościu z 22:55 wyzywasz od analfabetów a sam się" interpunkcji" nie trzymasz... Krzychu jesteśmy z Tobą bo Ty Bogu ducha winny...

Gość • Piątek [02.04.2010, 01:00:55] • [IP: 109.243.193.***]

PANIE KRZYŚKU!! JESTEŚMY PANU BARDZO WDZIĘCZNI, TYLE NAM PAN POMÓGŁ. .. NIE DAMY PANA SKRZYWDZIĆ...JEST PAN WSPANIAŁYM CZŁOWIEKIEM !!

Gość • Piątek [02.04.2010, 00:33:39] • [IP: 83.21.220.**]

Panie Krzysztofie, współczujemy panu.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 23:19:14] • [IP: 83.23.100.**]

goście z 19.40 i 20, 45 to typowi miłosierni chrzescijanie. Kompletni imbecyle tak by ich nazwał śp. prof. Roszak. A ja mówię na drzewa liście prostować a nie wypowiadać się w temacie przerastającym mózgi niedokończonych magistrów. Znacie Konopielkę to odpierdulta się od Krzysia i jego ludzi. Za całą tragedię odpowiada tylko właściciel. który zadecydował o wsadzeniu takiej rzęszy ludzi w takie warunki, oddał nakazem bez możliwości odmowy przejęcia ZGMowi w zarządzanie nie dał na to żadnej kasy a teraz grzecznie umywa rączki. To nie on on ma od tego ludzi. Sukcesy to ja tragedie to oni. Pokażcie mi Panowie prokuratorowie jaki to papierek z kontroli uratowałby życie nieszczęśników tej tragedii.

dobry Gość • Czwartek [01.04.2010, 23:07:31] • [IP: 95.40.148.***]

no tak nikt nie zawinił, pozamiatajcie pod dywan...

Gość • Czwartek [01.04.2010, 22:59:26] • [IP: 79.162.146.**]

Przed kamerami stał i całemu światu powiedział, że widział pożar dużo wcześniej ale jakoś nie chciało mu się ani ratować, ani zadzwonić po pomoc - a takich było więcej !! I za takie śmiertelne zaniedbanie cicho sza !! Najpierw klękali przed Krzyśkiem aby pozwolił im mieszkać za darmochę bo cały dochód przelewać się chciało gdzie indziej a teraz kąsają rękę, która ich karmiła!! A prokuratura o tym wie i to właśnie nie mieści mi się w głowie !!

Gość • Czwartek [01.04.2010, 22:55:46] • [IP: 81.219.201.***]

Jesteście bandą analfabetów!! A co do wybierania burmistrzów, to najwięksi" sapacze" pewnie d... nie ruszą z domu na wybory. Więc faktycznie można powiedzieć, że" go nie wybiorą"!!

Gość Burak! • Czwartek [01.04.2010, 22:47:39] • [IP: 83.21.13.**]

Wyrazy solidarności dla pani Barbary. Ta szacowna i zacna kobiecinka staje na głowie, żeby utrzymać rodzinę i małżonka. A tu taki kłopot!

Gość • Czwartek [01.04.2010, 22:16:22] • [IP: 83.29.83.***]

a ta kobieta to juz wogole nic nie miala do tego ale jest najslabsza i zarabia marne grosze by utrzymac swoja rodzine i teraz z niej chca zrobić kozła, banda drani

Gość • Czwartek [01.04.2010, 22:01:50] • [IP: 77.253.151.**]

I jeszcze jedno Panie Krzysiu, nie damy Pana skrzywdzić staniemy murem za Panem!

Gość • Czwartek [01.04.2010, 21:38:25] • [IP: 77.253.151.**]

Powoli zaczyna się robić na nowym osiedlu pogorzelców tak jak na nieszczęsnym budynku nafty. Godzina czternasta z minutami dnia 29.03.10 spaceruje sobie młoda rodzinka dotknięta pożarem, dziecko w wózku, mamusia, tatuś zaje...y że chodnik i pół ulicy jego jest, mamusia trudno powiedzieć czy pod wpływem ale zadowolona i co my tu mamy winić zarządców że do takiej tragedii doszło.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 21:26:00] • [IP: 83.21.157.***]

STATEK ZATONĄŁ SZCZURY ZBIEGŁY... a Krzysiek kozioł ofiarny...bo o co nie poprosili, to mmirli zarówno pogorzelcy jak i Gmina. ..powinni zafundować adwokata a nie pograzać. ..kto nam uruchomił przystań ?? kto prowadził dzieciakom zajęcia na basenie ?? pytam ?? wstyd dla gminy jaki Krzysiek jest ale wiele robi dla miasta. ..nawet msze myśliwskie, dzięki temu dzieci wiedza co to myśliwi..wykałądy myśliwych w przedszkolach i szkołach o lesie i gospodarce leśnej...szkoda człowieka..wstyd dla Gminy...

Gość • Czwartek [01.04.2010, 21:25:03] • [IP: 109.243.251.***]

Winny jest ten co ogień podłożył a nie wszyscy dookoła... budynek był z papieru i żadne kontrole nic nie pomogły, dorośli ludzie sami o siebie nie potrafili zadbać i tak się skończyło, teraz dzieje się to samo w budynkach przy Orzeszkowej." meksyk"

Gość • Czwartek [01.04.2010, 21:16:50] • [IP: 83.168.86.**]

Spokój pampersiak, i gość nie został jeszcze skazany a wy w katolickim stylu chcieli byście go juz ukrzyżowac?A może burmistrz ma tu swoją winę gdyż to on był włascicielem budynku i wydał prykaz zasiedlenia budynku tymi ludżmi, to osądzi sąd

Gość • Czwartek [01.04.2010, 21:06:21] • [IP: 83.25.122.**]

Oskarżacie wszystkich w koło a ciekawe kto z Was bywał w Hotelu Socjalnym przed pożarem? To był meksyk i tego nie dało się upilnować!

obserwator • Czwartek [01.04.2010, 21:06:12] • [IP: 83.21.227.***]

A gdzie był nadzór Inspekcji Budowlanej i Straży Pożarnej oraz ich odpowiedzialność w zakresie bezpieczeństwa mieszkańców tego budynku. To są ich statutowe obowiązki. Gdzie był Zakład Energetyczny i jego kontrole w sprawie nielegalnego pobierania energii (wiadomość była publiczna) O ile mi wiadome kilkakrotnie dochodziło w tym budynku do zarzewia ognia i co i nic. Gdzie jest odpowiedzialność burmistrza? Oczywiście najłatwiej pójść na skróty. Tak jest najłatwiej, oby tylko znaleźć kozła ofiarnego.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 20:45:25] • [IP: 79.162.130.***]

To skandal że dyrektor G.. nadal w ogóle pełni swoją funkcję. W cywilizowanym kraju taka osoba sama dawno podałaby się do dymisji albo została z niej natychmiast usunięta. Ale u nas odpowiedzialność się rozmywa i każdy bezwstydnie, kurczowo i do końca trzyma się swojego koryta.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 20:31:49] • [IP: 178.182.39.***]

gaeraze ale maja wymagania pewnie na tego zielonego zuka...

Gość • Czwartek [01.04.2010, 20:18:26] • [IP: 83.16.227.**]

powinni ukarać tych, co tam mieszkali, bo to przez ich rzeczy, które tarasowały korytarz i drzwi stało się to, co się stało

Gość • Czwartek [01.04.2010, 19:46:38] • [IP: 83.21.231.***]

Szukacie winnych, winna jest polska bieda i patologia, je obie trzeba skazac na smierc, wtedy moze sie cos poprawi.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 19:40:37] • [IP: 95.40.178.***]

DYREKTOR G... KLADZIE LASKE NA CALY KAMIEN I OKOLICE BIEZE KASE ZA NIC MOZE WRESZCIE DOPADNIE GO SPRAWIEDLIWOSC

Gość • Czwartek [01.04.2010, 19:36:18] • [IP: 83.11.55.***]

17:55. W multikinie czystość w kiblu sprawdza się co pół godziny :]

Gość • Czwartek [01.04.2010, 18:40:37] • [IP: 83.21.91.***]

No to jest nie normalne, sami podpalili, zawalili korytarze w hotelu gratami, zniszczyli czujki p-poż i teraz ktoś ma za patologje odpowiadać . Chory kraj.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 17:55:31] • [IP: 95.40.77.***]

No to już szczyt głupoty! Wynika z tego, że raz dziennie administrator budynku musi wpadać i po, , państwa libacjach, , sprzątać bajzel, który czynią! Ktoś tu jest nienormalny!

Gość • Czwartek [01.04.2010, 17:46:22] • [IP: 79.191.70.**]

Skoro już wymierzają sprawiedliwość to powinni wszystkich ukarać, zarówno Pana G. Panią K, burmistrza i powiatowego inspektora nadzoru budowlanego. Tym na górze drabiny feudalnej sie upiecze bo mają na kogo zrzucic wine. Pogorzelcy stracili domy ale przeginają ze swoimi rządaniami i wymaganiami. Państwo w państwie i żal jak stąd do wieczności...

Gość • Czwartek [01.04.2010, 17:43:31] • [IP: 83.11.52.**]

Totalny BEZSENS!! najmniej winnego człowieka chcą ukarać, w dodatku dobrego dla wszystkich!! Szmaciarze kozła ofiarnego szukają!

Gość • Czwartek [01.04.2010, 17:37:03] • [IP: 109.243.7.***]

Krzysiu trzymaj się jesteśmy z Tobą!!

Gość • Czwartek [01.04.2010, 17:35:38] • [IP: 83.21.214.***]

ja bym zrobił tak: wyrok w zawieszeniu dla wszystkich dorosłych wówczas mieszkańców a jak teraz coś roz..dolą to do kicia na dożywocie., winni są najbardziej oni że grillowali chlali i nic nie robili aby zadbać o porządek wokół własnej dupy

WeRni • Czwartek [01.04.2010, 17:11:48] • [IP: 83.16.234.**]

Sralalalala PRIMA APRILIS

Gość • Czwartek [01.04.2010, 16:28:20] • [IP: 83.27.153.***]

To wina tych meneli a nie pana Gawrońskiego! Co on mógł zrobić, kiedy wszystko psuli?

eRDe • Czwartek [01.04.2010, 16:26:32] • [IP: 83.21.13.**]

Cóż. Winny musi się znaleźć. Będzie wyrok w zawieszeniu, pan G. pojedzie sobie na polowanie i się odstresuje i... po sprawie. A pani K.? Mam nadzieję, że nie będzie kozłem ofiarnym.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 16:06:48] • [IP: 83.25.159.**]

burmistrz niech juz nie kandyduje bo go nie wybierzemy bo jest bardzo słaby !!

Gość • Czwartek [01.04.2010, 16:03:16] • [IP: 83.11.128.***]

Pijany to ma dobrze, spali cos i dadzą mu nowe a inni za niego będą się martwić

Gość • Czwartek [01.04.2010, 16:00:18] • [IP: 83.30.125.***]

Najlepiej dyrektora i pracownika ZGM a gdzie nadzór budowlany ze starostwa ?nie ma tak ?a pozatym ci co sobie robili imprezkę ? ciekawe to jest

Gość • Czwartek [01.04.2010, 15:59:28] • [IP: 83.11.121.***]

w pierwszej kolejności winni są mieszkańcy socjala (jak grillowali na korytarzu i upijali sie do nieprzytomności) następnie burmistrz ich tam ulokował więc on a ci urzędnicy to co mieli sie sprzeciwić burmistrzowi i powiedzieć że tam sie nie da mieszkać to wtedy burmistrz ich bęc z roboty bo ja tu jestem PANEM. I się stało i ludzie z socjala siedzą juz cicho nie brzęczą bo maja wypasiione mieszkania tylko mówią że jeszzcze garaże chcą :), Burmistrz nie winny dołancza się do jedżejewskiego i do PO a ich teraz prawo nie dotyczy i co jacys urzędnicy niskiego szczebla, k...rwa jak ta władza monci

Gość • Czwartek [01.04.2010, 15:42:36] • [IP: 188.147.23.*]

Pan Gawroński wcale nie jest winien.Zarządza budynkami takimi jakie ma i takimi pieniędzmi jakie mu burmistrz udostępni. Zgm robił w hotelu drobne naprawy na jakie były pieniądze. A gdzie miał tych ludzi ulokować na ulicy? Teraz wszyscy mądrzy najlepiej na Gawrońskiego zgonić.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 15:31:26] • [IP: 83.16.227.**]

Dajcie spokój Burmistrzowi. Jakby nie bezmyślnośc ludzi to nie doszło by do takiej sytuacji. A najlepiej siedzieć, nic nie robic i tylko krytykować.

Gość • Czwartek [01.04.2010, 15:03:18] • [IP: 83.25.160.***]

a kto tam ludzi wsadził ? burmistrz chyba nie ? a co ci urzędnicy grilla tam palili ? burmistrz włożył ludzi i się zawiną, poczekajmy do wyborów bronek nawet nie startuj bo mamy cie dosc

Gość • Czwartek [01.04.2010, 15:01:01] • [IP: 83.25.250.***]

a to czytelniku nie wiesz że ci wżni szukają kozła ofiarnego, no to ładnie panie burmistrzu w taki sposób. I co ci urzędnicy maja zrobić ?? gdzie jest władza co nimi rozporządza ?? władzy nie było schowała glówe w piach i czeka do wyborów. świństwo ze strony rządzących

Gość • Czwartek [01.04.2010, 15:00:30] • [IP: 83.168.86.**]

GRILLOWEGO POWINNI SKAZAĆ A NIE KRZYSIA...

Gość • Czwartek [01.04.2010, 14:57:50] • [IP: 83.11.56.**]

nad urzędnikami jest burmistrz i to on zarabia najwięciej i bieże odpowiedzialność jak dyrektor firmy. więc o co tu chodzi ??

Gość • Czwartek [01.04.2010, 14:56:10] • [IP: 83.30.147.**]

no tak urzędniką a burmistrz to co święty ??

Gość • Czwartek [01.04.2010, 14:44:00] • [IP: 83.21.255.**]

[*]

Oglądasz 1-116 z 116
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@ikamien.pl ■ Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! kontakt@ikamien.pl
■ Przerwa w dostawie prądu – Świerzno. Ze względu na prace konserwacyjno-modernizacyjne w dniu 23 kwietnia 2025 r. nastąpi planowana przerwa w dostawie energii elektrycznej od godziny: 09:00 do 13:00 w miejscowości Świerzno, ulice: Długa (nr 1–11) Cicha (nr 1–9) Radosna (nr 5–13) oraz Straż i Urząd Gminy. Kontakt w sprawie przerwy: 991 ■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■