W dniach 27 lipca – 3 sierpnia b.r. Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Kołobrzegu, Trzebiatowa, Kamienia Pomorskiego, Płotów, Nowogardu, Złocieńca, Wałcza oraz Mirosławca.
Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer1 wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.
Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem. 16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzają ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum wykonywane są bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymują również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.
W dniach 27 lipca – 3 sierpnia Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą województwo zachodniopomorskie. Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać mieszkańcy Kołobrzegu, Trzebiatowa, Kamienia Pomorskiego, Płotów, Nowogardu, Złocieńca, Wałcza oraz Mirosławca. Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9.00-19.00 według następującego harmonogramu:
27 lipca – Kołobrzeg, ulica Trzebiatowska 29
28 lipca – Trzebiatów, ul. Parkowa
29 lipca – Kamień Pomorski, ul. Długosza
30 lipca – Płoty, ul. Grunwaldzka / Dworcowa
31 lipca – Nowogard, ul. Bohaterów Warszawy
1 sierpnia – Złocieniec, ul. Okrzei 11
2 sierpnia – Wałcz, ul. 12 lutego 15
3 sierpnia – Mirosławiec, ul. Wolności 10
Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.
Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.
Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl
Brak w Kamieniu Stomatologów z kontraktem NFZ, to przegląd uzębienia nic nie da, jak nie ma kto leczyć w ramach NFZ, same prywatne gabinety w mieście musi to być bardzo dochodowy biznes, skoro stomatolodzy nie chca podpisac kontraktu z NFZ
Burmistrzowi Kamienia Pomorskiego nie zależy na dentystach z kontraktem NFZ. Mieszkańcy mogą placic sami za leczenie.
W Kamienieniu na ul. Długosza --- ale chociaż numer. .. gdzie dokładnie?
Może po takiej akcji któryś z kamieńskich dentystów zdecyduje się na podpisanie kontraktu z NFZ?