ikamien.pl • Czwartek [27.02.2014, 12:58:08] • Międzyzdroje

Netto odpowiada: Samochód został ”zaparkowany” bez naszej wiedzy

Netto odpowiada: Samochód został ”zaparkowany” bez naszej wiedzy

fot. Czytelnik

Na łamach portalu pisaliśmy o rozbitym BMW, które blokuje parking przed sklepem Netto w Międzyzdrojach. O całym zdarzeniu powiadomił nas Czytelnik, który oburzony był , że samochód od kilku tygodni blokuje parking przed sklepem. Czy ktoś w końcu się tym zainteresuje?- pytał Czytelnik.

Ktoś w końcu się zainteresował, a dokładniej przedstawiciele sklepu Netto. Drogą mailową wysłaliśmy do nich zapytanie, czy planują coś zrobić w tej sytuacji?. Przedstawiciele sklepu zapewniają, że udało im się ustalić właściciela pojazdu i wysłali do niego pytanie w tej sprawie. Aktualnie czekają na odpowiedź.

- Jak wyjaśniłam z kierownictwem sklepu, niestety, samochód został "zaparkowany" bez naszej wiedzy i zgody. Straż Miejska i Policja odmawiają odholowania auta, udało nam się wydobyć adres właściciela i wysłaliśmy do niego pytanie w tej sprawie. Czekamy na odpowiedź i na zgłoszenie się właściciela- informuje Mariola Skolimowska PR & Communications Manager

Źródło: https://ikamien.pl/artykuly/9899/