ikamien.pl • Wtorek [14.01.2014, 17:10:55] • Polska

Lidl + Klienci = 1,6 mln na ratunek!

Lidl + Klienci = 1,6 mln na ratunek!

fot. Organizator

Sieć Lidl przekazała na 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy aż 1,6 mln zł! Zebrana kwota to wspólne dzieło Klientów, Pracowników i Zarządu sieci, który do zebranej w ponad 500 sklepach kwoty dołożył 500 000 zł. Po raz piąty cały Lidl pokazał, że warto grać razem.

Przez wszystkie te lata, kiedy z ogromną radością uczestniczymy w kolejnych edycjach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy obserwujemy, że Klienci naszych sklepów niezwykle hojnie wspierają Orkiestrę napełniając puszki znajdujące się przy kasach – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska
i dodaje – Widząc, jaki sukces przynosi nasz udział
w akcji, można by powiedzieć, że razem z naszymi Klientami jesteśmy jednym wielkim Wolontariuszem, który w tym roku zebrał 1,6 mln zł.

Lidl + Klienci = 1,6 mln na ratunek!

fot. Organizator

Zbiórka na rzecz WOŚP rozpoczęła się we wtorek 7 stycznia, czyli prawie tydzień przed Wielkim Finałem. Klienci mogli przy okazji codziennych zakupów wrzucać symboliczną kwotę. Podkreślali, że zbiórka w sklepie to świetny pomysł. Lidl skutecznie zachęca do wspierania WOŚP i napełniania skarbon. W sumie firma zebrała
i przekazała na cele WOŚP już 7,2 mln zł. W tym roku, pod hasłem "Na ratunek" wspólnie zbierano na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów. Dzięki hojności Klientów, Pracowników i zarządu firmy Lidl kwota zebrana na rzecz WOŚP jest zawsze imponująca – tak było i tym razem!

Źródło: https://ikamien.pl/artykuly/9420/