Wnioski należy złożyć do tut. Urzędu Miejskiego wraz z kompletem dokumentów w nieprzekraczalnym terminie do 25 kwietnia 2013r.
Dotacja dla Gminy na powyższy cel wynosi do 100% wartości zadania, obejmującego demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest. Gmina może wystąpić z wnioskiem o dofinansowanie tego przedsięwzięcia tylko wówczas, gdy suma wnioskowanej kwoty dofinansowania wyniesie minimum 20.000,00 zł. objętych wnioskami podmiotów ujętych w pkt. 1. Warto zaznaczyć, iż podstawą uzyskania dotacji będzie podpisana pomiędzy Gminą a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie umowa dotacji. Wówczas Gmina będzie zobowiązana do przeprowadzenia procedury zamówień publicznych w mieniu wszystkich wnioskodawców.
W razie jakichkolwiek pytań serdecznie zapraszamy do odwiedzenia tut. Urzędu – Referatu PIGK, pok. nr 16 kontakt tel. (91)38-23-976 bądź e-mail : a.stefanska@kamienpomorski.pl