ikamien.pl • Sobota [15.09.2012, 22:00:35] • Region

Lufthansa rozpoczęła innowacyjną kampanię promującą bezpośrednie połączenia z Berlina

Lufthansa rozpoczęła innowacyjną kampanię promującą bezpośrednie połączenia z Berlina

fot. Organizator

Lufthansa rozpoczęła w zachodniej Polsce niestandardową kampanię promującą szeroką siatkę połączeń z Berlina do atrakcyjnych turystycznie regionów Europy i Bliskiego Wschodu.

Kampania promująca podróże lotnicze z Berlina jest wspierana przez sieć restauracji Berlin Döner Kebab, konkurs radiowy organizowany we współpracy z radiem RMF FM oraz niestandardowe nośniki reklamowe ustawione w największych centrach handlowych w regionie. Na czas kampanii najpopularniejsze danie w Berlin Döner Kebab zmieniło nazwę na „Lufthansą z Berlina”, a w wybranych szkołach wyższych stanęły niestandardowe “berlińskie” tablice, na tle których studenci będą mogli zrobić zabawne pamiątkowe zdjęcie.

„Bardzo nam miło, że tak wielu pasażerów z Polski zdecydowało się rozpocząć swoje wakacyjne i służbowe podróże startując z Berlina.” – mówi Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce. „Wierzymy, że szczególnie mieszkańcy zachodniej Polski również w okresie jesienno-zimowym uznają ofertę Lufthansy za bardzo atrakcyjną. Ceny biletów na rejsy ze stolicy Niemiec na trasach europejskich rozpoczynają się od 49 euro i obejmują wszystkie koszty dodatkowe.”

Rezerwacji można dokonać na stronie lufthansa.com lub pod numerami infolinii: 0 801 312 312 oraz 22 33 81 300, a także w biurach podróży IATA w całej Polsce.

Źródło: https://ikamien.pl/artykuly/6090/